Zakupiłem usługę internet+tv+telefon, MAX20. 90zł za całość (za dodatkowe pakiety tv dodatkowe osobne opłaty), więc cena nie taka zła. Jednak początkowo Netia przez przypadek zamontowała mi usługę VDSL, internet śmigał po 26MBit, wszystko było stabilne. Po tygodniu nagle akcja - technik wpada i trzeba wymienić router na inny. Okazało się, że przełączyli mnie na starą technologię ADSL. Z MAX20 zrobiło się od 4 do 10 MBit, z czego 8 Mbit zjada telewizja, czyli po włączeniu TV nie ma praktycznie internetu. Telefony do nich (30min czekania w kolejce) kończą się tym samym - mowią, że nie ma możliwości technologii VDSL pod tym adresem. Mimo że fizycznie taka możliwość była i widziałem to na własne oczy - zresztą ich technicy mają dostęp do logów z tamtego okresu i sami potwierdzają że prędkość była większa. Ale i tak w kółko powtarzają mantę, "nie da się". Takie dbanie o klienta.ZaletyCena, ale niestety cena/jakość idzie już do wad, kilka osób w obsłudze klienta było w porządku, próbowali pomóc
WadyPraktycznie wszystko, od jakości obrazu TV, prędkość internetu, stabilność łącza (duże pingi w grach nawet bez żadnego obciążenia łącza!), toporność obsługi dekodera, gigantyczne kolejki do obsługi klienta (telefoniczne), większość pracowników obsługi klienta wrogo nastawiona do klienta
MiejscowośćLubin