Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janek / 2014-09-25 13:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Gigakablówka, czyli nowość w bardzo starym stylu. Dalej chcą oszukiwać i naciągać. Kolejność podłączenia:
    - najpierw podpisz zlecenie podłączenia (do wglądu regulamin promocji - umowa nie)
    - za dwa dni dostaniesz na e-maila umowę (czyli masz kota w worku)
    - umowa nie przewiduje żadnej odpowiedzialności Netii za brak internetu, za internet z wielokrotnie niższą prędkością itd. Odpowiedzialność jest tylko klienta.
    - ukryte dodatkowe opłaty za "bezpieczny internet" czyli ingwilację klienta (inaczej śledzenie) na jego koszt.
    W sumie ci sami ludzie i nic się nie zmieniło.
    Zaletyniska cena
    Wadykolejne próby oszustwa i naciągania
  • ~jaro121jaro / 2011-05-03 14:44
    Ocena: 2.25 / 5
    mialem 1 mg chdzil szybciej i mniej felernie niz 2mg.moze mnie w netii nie lubia
    Zaletysympatyczni,grzeczni konsultanci choc ten z ktorym uzgadnialem umowe zapomnial wspomniec o oplacie aktywacyjnej99zl
    Wadyza takie uslugi bardzo drogo
    1,5 m-ca za 85zl internet +telefon
  • ~Joshik / 2010-04-17 21:55
    Ocena: 2.25 / 5
    zakupiłem internet 8MB bo tylko taki oferowali na mojej linii bez telefonu. W początkowym okresie kiedy jeszcze mogłem wypowiedzieć umowę - internet hulał aż miło. I dziwiło mnie to co tu czytałem przed zakupem. Jednak kiedy minął termin pozwalający na zerwanie umowy - Internet stracił swoją zawrotną prędkość. Teraz np. zamiast oferowanych 8 MB mam 587 kb. Żenada kompletna. Już szybciej mi śmiga bezprzewodowy IPlus nawet kiedy ma słaby zasięg.
    Zaletycena
    Wadymakabryczna prędkość, zlewanie klientów.
  • ~kama / 2016-02-05 21:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Ja miałam prez 2 lata internet i telefon stacjonarny. Numer stacjonarny w tym miesiącu przeniosłam do Play i już w Play mieli się zająć wypowiedzeniem i zostałam poinformowana przez konsultanta w Netii, że jak dostaną wypowiedzenie tel.stacjonarnego to odrazu internet tez wyłączą, bo inaczej nie będzie mi działać net i to jest na jesdnej umowie jako pakiet.
    Więc czekałam ,aż wyłączą neta , bonumer był już był aktywny w innej sieci. Pare dni później dostałam fakturę na 59.99 zł za luty za internet, a wcześniej płaciłam 79.99 zł( net+stacjonarny), zadzwoniłam do nich i się okazało ,że oni nic nie wiedzą ,że ja chcę z internetu zrezygnować, wiedzieli tylko o telefonie.
    Więc mam neta bez telefonu stacjonarnego bez limitu za 59.99, . Dobrze ,że jeszcze nie zamówiłam nowego internetu, bo sama nie wiedziałam gdzie, bo obecnie nie ma nic ciekawego w rozsądnej cenie bez telefonu stacjonarnego w pakiecie, a Polsatu Cyfrowego się trochę boję.
    Zaletyna moje potrzeby dobrze chodzi
    Wadypłatna obsługa klienta, nawet z telefonu Netia, łącza czasami się tną, a oni nie widzą problemu.
    2 lata 79.99 obecnie 59,99
  • ~Kamil / 2016-12-14 16:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet MAX50. Miało być 50Mbit, ale oczywiście nie jest. Kontakt z infolinią i co się okazuje? Wszystko w porządku, proszę pana, bo pan ma ofertę do MAX50, a nie gwarantowane 50Mbit. Klient nabity w butelkę, umowa podpisana, żegnam. Po odejściu od kasy reklamacji się nie uwzględnia. Na szczęście umowa nie jest podpisana do końca życia.
    ZaletyNa ogół działa.
    WadyŁącze nie osiąga zakładanej szybkości, krętacze na infolinii (byle opchnąć towar; życzę im, żeby ktoś ich nabił w butelkę tak jak oni nabijają klientów).
  • ~Kasia / 2018-07-23 22:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Przy podpisaniu umowy zapomnieli dodać ze ze wzgledow technicznych nie są w stanie się ze niej wywiazac. Przy zgłaszania problemów ze internetem i realizacja umowy odpowiedzi są ogólne, bez konkretow. Nie polecam.
    MiejscowośćGdynia
  • ~kaska / 2010-12-29 09:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Blagam was, nie zamawiajcie internetu w netii. Dowala wam dodatkowo telefon za ktory niby nie bedziecie placic a potem dowala abonament. Mimo naszych pism, mamy zaplacic i basta. netia to wielka banda oszustow!!!!! jeszcze oby rok i rezygnuje szybko. A nawrzucam im ze hoho. Jak tu tylko rok wytrzymac jeszcze
    Zaletybrak
    Wadywszystko co jest w netia związane
    rok mam ceny niepamietam
  • ~Kkk / 2019-01-08 08:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadziejna firma oszuści naciągają na nowe usługi obsługa klienta na poziomie zerowym widać że Solorz przejął i tylko wyciąga kasę złodziejstwo
    Miejscowośćopole
  • ~klient netia / 2013-02-05 11:57
    Ocena: 2.25 / 5
    ogólnie oferta Netii nie jest klarowna, zachęcają niską ceną i niepotrzebnymi darmowymi usługami przez okres np. 3 miesięcy a po okresie usługa ,,zaczyna" być płatna i tak np. przez 21 miesięcy X 5zł. płacimy za coś czego nie odwołaliśmy a jest w umowie drobnym drukiem. Przy podpisaniu oczywiście nie można z usług dodatkowych zrezygnować
    Zaletypozornie niska cena
    Wadybrak klarownej oferty
    6 miesięcy
  • ~Kodexior / 2011-07-22 13:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Co do jakości usług nie mam zastrzeżeń, lecz zanim je podłączą musisz się sporo namęczyć, aby w ogóle coś działało. Telefony codziennie po 3 razy nie pomagały. Bywało tak, że osoba zamiast przekierować mnie na następną linię, rozłączała mnie. I tak w kółeczko... Z urządzeniami też niezła parodia. W ciągu 7 dni od podpisania umowy, miały przyjść 2 urządzenia. Niestety, przyszło jedno. Przez telefon wmawiali, że do następnego okresu rozliczeniowego, powinien dojść i ponaglą wysyłkę (na ten czas to już chyba z 20 ponaglenie). Umowa podpisana 3 czerwca a aż do dzisiaj (22 lipca) nie ma śladu po routerze. Łącza także miały być zmienione w tym samym okresie... Dzięki znajomościom w netii udało mi się dowiedzieć, dlaczego tak się dzieje. Otóż, podwykonawca chce zrobić wszystko naraz i nie wysłał jeszcze wszystkich urządzeń. Administratorowi sieci pozostało tylko przekrosowanie sieci (co jest ok 5 kliknięć myszką). Krócej mówiąc - poprostu w firmie się opierdzielają, a zwykły klient płaci i traci.
    ZaletyJakość łączy stoi na wysokim poziomie
    WadyFatalna obsługa
    3 lata - niestety
  • ~kosaaa / 2007-09-14 14:33
    Ocena: 2.25 / 5
    2miesiace czekalem, az mi laskawie podlacza ten internet, przez telefon bylem oczywiscie splawiany itd. masakra, nie polecam.....
  • ~Kraków / 2022-03-07 11:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakaś masakra, poprostu internet i TV przestał działać. Dzwonię na infolinię i dowiaduje się o awarii że rozwiążą sprawę prawdopodobnie do 5 dni do 11. 03. Nie otrzymałem żadnego powiadomienia od nich a ewidentnie awaria już była wcześniej bo na infolini powiedzieli ze dziś zostałem podpięty pod awarie. W przypadku gdy ktoś pracuje z domu i potrzebuje stabilnego łącza to jest tragedia. Muszę wcześnie wstać, dojechać do biura wydać na paliwo i stracić dziennie dodatkowo 2h.Absolutnie odradzam każdemu tego operatora bo zwyczajnie jest niewiarygodny. Żałuję że nie wybrałem konkurencji i skusiłem się oferta bo jak się okazuje co tanie to drogie.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kris / 2022-08-30 11:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestaty Państwa usługi są na niskim poziomie. 10-go sierpnia wykupiłem dodatkowe mobilne 10 GB i za 2 dni nie miałem jeszcze prawidłowego Internety. Po interwencji technika mój standardowy pakiet promocyjny 2 GB za który płaciłem od miesięcy zaczął działać. 29-sierpnia po wyczerpaniu 2 GB prędkoś gwałtownie spadła.
    Po 7-miu telefonach technik powiedział mi że dodatkowy pakiet 10 GB nigdy nie został aktywowany.
    Ponadto 15 sierpnia zakupiłem telefonicznie stały , miesięczny pakiet 10 GB i nauczony doświadczeniem zapytałem dzisiaj (30-ty) czy dostanę kartę dzisiaj albo jutro tak jak to było uzgadniane. Okazało się że NIE - musiałem jeszcze raz przedyktować wszystkie dane i aktywować usłgę. Ile razy trzeba w Netii zamawiać usługę ? 2 razy ? więcej?
    Pozdrawiam
    Krzysztof

    MiejscowośćWarszawa
  • ~krzysko / 2014-09-18 20:44
    Ocena: 2.25 / 5
    firma bardzo omija prawdę
    Zaletydziała z losowymi przerwami, ale działa
    Wadybrak kompetentnych osób na infolinii
    krótko, ja niepłacę
  • ~Krzysztof / 2019-08-21 14:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Według umowy dają mi 100 Mb, a faktycznie dają mi 2-8 Mb.
    21.08.2019

    Nie reklamowałem tej usługi ale zrobie to.

    Do listopada 2018 miałem umowę na 50 Mb, wtedy kilkukrotnie reklamowałem usługę. Za każdym razem BOK odpowiadało, że u nich wszystko w porządku. Nie wiem dlaczego zostałem u tego dostawcy, chyba ze względu na cenę + 69 zł z telewizja.


    MiejscowośćPoznań Piątkowo
  • ~Krzysztof / 2021-08-09 16:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Z utęsknieniem oczekuję końca umowy...! Z utęsknieniem oczekuję końca umowy...! Z utęsknieniem oczekuję końca umowy...! Z utęsknieniem oczekuję końca umowy...!
    ZaletyJest internet.
    WadySłabe parametry.
    MiejscowośćPoznań
  • ~l / 2019-09-18 09:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Bałagan, kwota inna do opłaty niż ustalenia z umowy. Omijać.
    Zaletystabilne
    Wadyobsługa klienta, błędy na fakturach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~LOLZ / 2022-01-22 14:24
    Ocena: 2.25 / 5
    strasznie przerwya, czeste przerwy straszny internet
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~lukicze / 2017-11-06 13:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem. Nie mogę się doczekać końca umowy.Po prostu dramat.
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~Maciej / 2022-09-30 21:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Pomoc techniczna nie odbiera po godzinie, a dział sprzedaży po jednym sygnale. Miliony na marketing, ale jak już podpiszesz umowę to mamy Cię w dupie :)
    WadyAwaryjność, pomoc techniczna
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266