Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2019-12-18 10:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaryjna, mam światłowód od roku i ciągle są problemy z prędkością pobierania , bo wysyłanie bez problemu . Serwis bezradny , nerwy tylko psują. Z niecierpliwością czekam końca umowy , bo na ciągłe monitowanie nie mam juz ochoty , szkoda czasu i nerwów.
    ZaletyTrudno znalezć
    WadyCiągłe problemy z prędkością , niekompetentny serwis
    MiejscowośćPolkowice
  • ~MK / 2019-12-03 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni Państwo

    Chciałbym podzielić się z Wami moimi doświadczeniami z firmą Netia, a konkretnie jej działem obsługi klienta.
    Celowo skupię się tylko na faktach, złośliwe komentarze, od których aż roi się w mojej głowie zachowam dla siebie. Zatem po kolei:

    1. Wczoraj w godzinach wieczornych otrzymałem smsa oferującego przyspieszenie Internetu za 5 zł dodatkowej opłaty. Do smsa dołączona była informacja aby po szczegóły zadzwonić na podany numer.
    2. Zainteresowany ofertą dzwonię na podany numer. Głos informuje, że jest to numer dla telefonów stacjonarnych i jako, że dzwonię z komórki opłata jest wyższa i sugerują telefon na inny numer. Smsa z numerem na który aktualnie dzwonię dostałem rzecz jasna na komórkę.
    3. Dzwonię na numer sugerowany dla komórek. Przechodzę weryfikację. Czas oczekiwania jest wydłużony. Zrozumiałe- poniedziałek, po weekendzie, do tego wieczór. Czekam bezskutecznie ok. 10 minut.
    4. Rezygnuję z powodu ciągle określanego jako ok. 10 minut czasu oczekiwania. Nie ma informacji odnośnie miejsca w kolejce, czas się nie zmienia, nie mam całego dnia.
    5. Wysyłam prośbę o kontakt przez formularz kontaktowy, podając numer telefonu.
    6. Dzisiaj rano, jako, że nikt się nie odezwał na podstawie formularza, dzwonię do Netii ponownie.
    7. Wybieram wszystkie opcje prawidłowo aż trafiam do właściwego działu.
    8. Czekam ok. 10 minut i informuję, że chciałbym dowiedzieć się więcej na temat oferty, która otrzymałem przed chwilą. Pani mówi, że nic nie wie o takiej ofercie. Nie pytając o szczegóły informuje, że przełącza mnie do Działu Utrzymania Klienta. Wcześniej wybierając opcje podałem, że jestem klientem, że chcę rozszerzyć zakres usług, że mam Internetię etc. Wszystkie informacje, które są potrzebne by mnie właściwie skierować. Szybko więc próbuję poinformować panią, że chcę tylko….Nie zdążyłem.
    9. Zostaję przełączony. Pani ma nabite połączenie, może odebrać kolejne.
    10. Czekam 19 minut. Jest wtorek, godzina 11:00. Teoria o oczekiwaniu z powodu niedogodnego dnia i godziny właśnie się nie sprawdziła.
    11. Odbiera Pani z Działu Utrzymania Klienta.
    12. Informuję ją, że zostałem przed 20 minutami źle potraktowany przez jej koleżankę i chcę złożyć skargę.
    13. Pani proponuje przedstawienie oferty handlowej. Odmawiam, powtarzam, że chcę złożyć skargę.
    14. Pani informuje, że nie pracuje w dziale odpowiedzialnym za przyjmowanie skarg i może mnie przełączyć do Działu Obsługi Klienta.
    15. Odmawiam- czekam już 40 minut aż ktoś udzieli mi informacji o promocji za 5 zł. W tym czasie straciło to dla mnie znaczenie, chcę już tylko zgłosić skargę na w mojej ocenie, przedmiotowe potraktowanie.
    16. Pani odmawia przyjęcia skarg, może mi przedstawić ofertę.
    17. Na moją informację, że jako pracownik firmy ma obowiązek przyjąć skargę Pani proponuje przedstawienie oferty. Wielokrotnie wchodzi mi w słowo poirytowana tym, że nie chcę wysłuchać oferty.
    18. Rezygnuję, przynajmniej póki co.
    19. Chcę złożyć skargę, ale już nie telefoniczne- obawiam się ponownego oczekiwania a potem informacji, że to nie jest Dział Przyjmowania Skarg.
    20. Piszę więc na fb Netii. Podaję szczegóły sprawy- że dzwoniłem w takiej a takiej sprawie etc, mniej więcej to co opisałem wyżej. Co istotne- podaję numer telefonu- żeby mogli namierzyć moją sprawę i oddzwonić.
    21. Odpowiada mi człowiek przedstawiający się jako Kamil. Informuje, że mogę złożyć skargę mailowo lub…na infolinii. Prosi też…o opis sytuacji, bo nie może się do niej odnieść nie znając jej.
    22. Jak już zaznaczyłem – sytuację opisałem w wiadomości z numerem tel, dziwi mnie wiec prośba Kamila.
    23. Opisuję ponownie sytuację.
    24. Kamil prosi o numer telefonu, bo jak ma bez tego zbadać sprawę….
    25. Rezygnuję.
    26. Za kilka godzin dzwoni Netia. Nareszcie kontakt zwrotny w sprawie formularza.
    27. Pan informuje, że przedstawi mi ofertę handlową. Informuję, że nie taką mam do nich sprawę.
    28. Pan informuje, że może tylko przedstawić ofertę innymi rzeczami się nie zajmuje
    29. Rezygnuje i dołączam do grona hejterów Netii w Internecie. Tylko po co?

    Reasumując- próbując się dowiedzieć co to za magiczna promocja za 5 zł straciłem ok. 2 godzin i dobre zdanie o moim dostawcy internetu i tv. Nie będę tu pisał pseudoodkrywczych textów typu: „I tak się kurła traktuje u nas klienta. Podpisujesz papier i jesteś niewolnikiem”. Dla mnie to też bzdety. Ale wszyscy pozostajemy ludźmi i traktując siebie i swój czas w ten nawzajem go sobie marnujemy.
    Dodam, że oczywiście nauczony doświadczeniem następnym razem po prostu nie sprawdzę cóż to za promocje ma mój operator. Nie chodzi mi bowiem w tym o to by finalnie móc na kogoś złożyć skargę i nie sprawia mi to satysfakcji.
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Tekla / 2019-11-19 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie sie z daleka od tego syfu. Kroja na rachunkach, nagrywajcie rozmowy i co gorsze boku kłamią w żywe oczy
  • ~Paweł / 2019-11-17 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno.Pisze,aby przestrzec przed nimi,ponieważ oferowane usługi przez netie to totalna porażka!Mam komplet usług,czyli TV i internet(szybki internet).Internet szybki jest tylko na papierku.Szybkosc wacha się 6-7 mb/s,w porywach w dół 1-2mb/s.Częste zaćmienie tv,ogólnie przerwy w nocy.Informujac ich o zwolnionym Internecie dostaje info,żeby zmierzyć sobie prędkość poprzez kabel na kompie.W takim razie muszę zakupić komputer,aby zmierzyć prędkość.Ja się pytam,od czego jest wi-fi?aby tylko z nazwy było?Naprawdę Netia to masakra
    ZaletyZadnych
    WadyPrzerwy,zacofanie.Nie dostarczanie szybkości Internetu wg umowy.Glupie tłumaczenia konsultantów.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Mickey / 2019-11-16 18:47
    Ocena: 2.00 / 5
    prawdopodobnie oszustwo a dociekanie kończy się na zmianie tematu
    ZaletyNr miałem problemów z konsultantami
    WadyDziwne że na stronie neti wpisuje adres do podłączenia usługi w zakresie internetu stacjonarnego i wyskakuje mi że nie świadczą usługi ale reszta sąsiadów posiada tą usługę oszustwo czy mi się tylko wydaje
    MiejscowośćZielona Góra Deptak
  • ~Beata / 2019-11-14 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie lubię Netii, gdyż korzystałam z usług tej firmy w ubiegłym roku.Po przeprowadzce do nowego mieszkania przejęłam umowę z Netią od poprzedniego właściciela. Po remoncie Pan z serwisu nie umiał podłączyć TV i internetu i na środku salonu zostawił mi metrowy kabel i sobie poszedł.Potem przez Wrocław przeszła burza i TV i internet nie działały. Przyjechał Pan z serwisu i powiedział, że jest to nie do naprawienia a winę miał ponosić ruter, który podobno nie był od Netii. Usługa nie była dostarczana a ja płaciłam wysokie rachunki. w końcu wypowiedziałam Netii umowę i zostałam dodatkowo obciążona za ruter w kwocie 150 zł. Nigdy więcej Netii !!!!
  • ~Zawiedziony mocno / 2019-11-13 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak usługi Internetu od dwóch tygodni. Całkowite ignorowanie klienta, brak kontaktu. Zbywanie, rozłączanie rozmowy przez konsultantkę w trakcie. Szczerze odradzam.
  • ~Agata / 2019-11-10 11:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam internet światłowodowy, telewizję kablową i faktury w Neti tylko 43 zł , gdzie indziej miałam dwa razy tyle do płacenia....Wszystko mi działa i pasuje a najbardziej taki cieńki kabel jaki mi podłączyli bo prawie go nie widać .Nie wiem o co ludziom chodzi że narzekają !!
    Zaletydobra usługa i cena
    Wadyjeszcze nie doświdczyłam
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Niezadowolony Klient / 2019-11-07 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak skandalicznego potraktowania klienta to jeszcze nie doświadczyłem. Od 18 października do dnia bieżącego zero interwencji w zgłaszanych problemach. Totalna ignorancja i zbywanie. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2019-11-04 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam, Internet tak kiepski że tragedia. Bardzo często problemy.
    MiejscowośćLubin
  • ~Karolina / 2019-11-02 23:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Unikajcie tego operatora. Internet i telewizja od dłuższego czasu nie działa, a dział obsługi ma to wszystko gdzieś, mimo kilkudziesięciu wysłanych wiadomości. Ciekawe czy okres kiedy usługi nie były mi dostarczane zostanie odjęty od kwoty abonamentu!?
    Zaletybrak
    Wadykontakt
    abonament
    MiejscowośćTychy
  • ~Grzegorz / 2019-11-02 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia awaria masowa - dzwoniąc na infolinie nie ma żadnej i formacji odnośnie daty usunięcia - masakra
  • ~Zbigniew / 2019-10-31 14:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam internet netii kilka lat,ciągły spadek szybkości to najlepsze co może zaoferować Netia.
    ZaletyKontakt
    WadySpadek szybkości internetu z 50mb do nawet 12mb
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Dr Netia / 2019-10-31 08:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszą rzeczą jaką zrobili dla mnie rodzice było załatwienie internetu z Netii. Od tamtej pory nie byłem już w stanie grać w żadnego LoLa, WoWa, TF2, CSa, czy cokolwiek innego wymagającego stałego połączenia z internetem. Dlaczego? Otóż dlatego, że router od Netii przegrzewa się praktycznie non stop. Przegrzał się i zresetował nawet w trakcie pisania tej opinii, a to już szczyt komedii. Jako chłopak z zadupia, miałem tylko trzy opcje: albo grać w gry, albo haratać w gałę, albo się uczyć. Jako, że pierwszą opcję mi odebrano (thx Netia), a druga mi nie pasowała ze względów osobistych, byłem więc zmuszony wybrać tę trzecią. Ty sposobem dzięki Netii i temu, że odcięła mi możliwość kontaktu ze światem zewnętrznym dostałem się na studia, nadal studiuję i rozważam zostanie na uczelni. Jeśli chcesz, aby Twoje dziecko zostało w przyszłości doktorem lub profesorem, to śmiało wybierz Netię (koniecznie bierz router).
    ZaletyHurtownia przyszłych pracowników akademickich
    WadyRouter świeci się częściej na czerwono, niż światła na skrzyżowaniu.
    MiejscowośćZąbkowice Śląskie
  • ~gość / 2019-10-29 23:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zawiedziona i rozżalona obsługą Netii i podejściem do klienta przez firmę Netia. Ic usługi są drogie (Telewizja, Internet, Telefony komórkowe). Ponadto po śmierci taty doliczyli notę obciążeniową ponad 100 zł za przedwczesne rozwiązanie umowy na telefon komórkowy... Z przyzwoitości już mogliby tego nie robić!!! W innej sieci, gdzie swojego czasu pracowałam, jednej z największych w Polsce, nigdy by nam do głowy nie przyszło żeby naliczyć w takim przypadku jakąkolwiek notę obciążeniową...
  • ~Leilas / 2019-10-28 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisalam umowe w marcu na 2 lata, za 43 zl /miesiac. TV i internet dzialay dobrez. Do czasu, az kilka miesiecy pozniej chcialam sie wyprowadzic. Okazalo sie ze na nowym adresie Netia nie ma swojego lacza, tylko dzieli z orange.
    Nie moglam oczywiscie zerwac umowy, bo naliczyliby mi kare na ponad 1000 zl. Ale zaproponowano mi rozwiazanie- 90 zl na miesiac (ponad 100% drozej, bo takie sa oferty), przeniesienie, ktorego czas moze zajac 21 dni, i podpisanie kontraktu na 24 miesiace. Szok, ze stalym klientom oferuje sie takie rozwiazania, tylko zeby zlapac nowego, to sie oferuje 43 zl na miesiac, albo 3 miesiace za darmo. Zmiana adresu to moj problem, poniewaz oni podisali umowe na moj stary adres. Wiec mam teraz tyle do placenia, poniewaz to ze Netia nie ma laczy, to wina klienta, a jak sie przeprowadza to musi podpisac nowy kontrakt. Rozniez nowym klientom obecuje sie podlaczenie uslug w 3 dni, ale przeniesienie na druga strone ulicy moze zajac do 21. Zero progresowychh rozwiazan, podejcie do klienta zerowe. Uwaga dla potencjalnychh klientow, ktorzy zlapia sie w sidla kolejnej firmy, ktora zeruje na klientach.
    WadyZla obsluga klienta, brak optymalncyhh rozwiazan dla klientow, nie polecam
  • ~Piwo / 2019-10-28 19:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Najtańsza i najgorsza oferta. Ping - wieczność, faktyczna prędkość poniżej 5% obiecywanej. Nie kupujcie tego, bo niedługo będę miał transfer jak na GPRS.
    Już teraz darmowe aero ma lepsze parametry transmisji.
    ZaletyCena
    WadyBrak połączenia, częsta prędkość poniżej 1Mbit (teoretycznie 20Mbit)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ag / 2019-10-28 13:43
    Ocena: 1.25 / 5
    DNO!! Zgłaszam awarie średnio 1 w mcu, ludzie na infolinii rozłączają się jak pytam o ich imię i nazwisko, są bezczelni do granic wytrzymałości kiedy zgłaszam awarie po raz 40000. Poczytajcie sobie regulamin do umowy, wszystko na niekorzyść klienta i generalnie większość to z góry to nasza wina :) uciekać !
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~poszkodowany Klient / 2019-10-28 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, przepraszam trochę zmienię temat. Proszę unikać Netii. Przedstawiciele Handlowi Netii są wyspecjalizowanymi oszustami. Mówią Klientowi co chce u usłyszeć. Starają się być mili i wiarygodni. Umowę podpisujemy, celowo pogmatwaną, od groma stron, ufamy opiekunowi Netii. A później się okazuję opiszę na swoim przypadku że: nie mam rachunku 59zł tylko 90zł. że nie mogę się wycofać po 30 dniach bez kar i zgodnie regulaminem jak obiecał przedstawiciel Netii tylko po roku. Wcześniejsze rozwiązanie umowy to duże kary finansowe. A centrala Netii na te oszustwa przedstawicieli daje przyzwolenie. Np centrala tłumaczy że nie wie jak dokładnie brzmiała rozmowa a przedstawiciel po podpisaniu umowy się wszystkiego wypiera i nie odbiera telefonów. Proszę Was unikajcie Netii lub bardzo uważnie czytajcie umowy, a przedstawicieli w ogóle nie słuchajcie, bo Wam zrobią pranie mózgu i Was oszukają. A centrala Netii Was przestraszy o skutkach nie płacenia lub zrezygnowania z umowy.pozdrawiam
    oszukany Klient Netii
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej opisałem
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Heniek / 2019-10-26 21:25
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem klientem Netii od 8 lat. Teraz mam umowę na 150 Mbps. Dzisiaj zrobiłem speedtest, wyszło 205 Mbps pobieranie. Działa super. Generalnie działa bardzo dobrze. Uwagi, monterzy bardzo nie lubią pracować po 14. Polecam.
    ZaletyChodzi prawidłowo, własciwie brak awarii.
    WadySzkoda że nie można zmieniać umów w trakcie na korzystniejsze.
    MiejscowośćBolesławiec
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266