Druga sprawą jest naliczanie sobie usług dodatkowych bez powiadomienia klienta. czyli jest to + 12 zł, naliczają oni jakiś wirtualny dysk i program antywirusowy, który w umowie nie jest zaznaczony ( tutaj patrz nieodfajkowany w tych prostokącikach) Dzwoniąc do konsultanta w tej sprawie, ten mówi że gdzieś tam zagłębione w szczegółowych warunkach umowy jest to,że te usługi dodatkowe są i przytacza z umowy któryś podpunkt. Szybko sprawdziłem rozmawiając z nim mówię mu że takiego podpunktu nie ma ten coś w tym stylu " aa to nie ten to tam gdzieś na środku ten, ten i ten" którego też nie było po głębszym przestudiowaniu. Straszył mnie, że za odjęcie tych kosztów usług dodatkowych trzeba będzie zapłacić w takim razie 300zł. Jednak znikąd mówił, że dla przyszłej współpracy z klientem jest w stanie to umożyć i o dziwo korekta przyszla za parę dni. Dlaczego na korektę modemu czekam już ponad miesiąc i jej nie widać. Należy też zaznaczyć, że do tej pory nie wpłacam pieniążków za ten modem i przez to zwalniają mi internet cyklicznie co 3 dni do tego stopnia iż jest on nie do użytku w tym celu muszę akceptować komunikaty na netiionline(taki system dzieki któremu musi zobaczyć że ma długi)po czym prędkość zostaje zwiększana.
Jeśli ktokolwiek chcę zmienić usługi z tp na netię ostrzegam, może się to skończyć wielkimi nieprzyjemnościami a nawet i sądem. Dodam również że chciałem wyjaśnić to osobiście jednak idąc do punktu netii pocałowałem klamkę u drzwi z napisem iż nie jest to punkt obsługi klienta i wszystkie sprawy załatwia się tylko telefonicznie lub korespondencyjnie z głównym oddziałem.
Na samej stronie netiaonline.pl napisane jest cos w stylu "wyraź swoją opinię Twoja opinia jest dla nas najważniejsza" zaznaczając negatywy w okienkach zawsze jakoś występuje chwilowy błąd który trwał przez parę dni... Może to tylko zbieg okoliczności ale sami wyrabiają sobie taką opinie
Zalety- z tego co zauważyłem prędkość jest taka jaka być powinna
Wady- same niedopowiedzenia i prawdopodobnie oszustwa
- brak punktów obsługi klienta gdzie można by problem było załatwić osobiście
- sami czepiając się nie terminowości (nieprawidłowo ponieważ związane jest to ze złą fakturą) nie są lepsi i korekty nie przychodzą miesiacami
- brak punktów obsługi klienta gdzie można by problem było załatwić osobiście
- sami czepiając się nie terminowości (nieprawidłowo ponieważ związane jest to ze złą fakturą) nie są lepsi i korekty nie przychodzą miesiacami
3 miesiące i to już jest za długo.