Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~advance / 2011-05-25 17:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Kilka miesięcy temu ( około 3 miesięcy) zmieniłem dostawcę internetu z TP na netię. Sami rozwiązali umowę, wszystko na czas i git. W tym momencie skończyły się plusy i zaczynają minusy. Na umowie wyraźnie zaznaczony modem za 1zł. W usłudze "netiaonline" sprawdzając widać fakturę na 29,24zł na modem. Od półtora miesiąca wykonywane są cyklicznie telefony w związku z nieprawidłowością i zawsze pani/pan puszczając muzyczkę sprawdza i wprowadza korektę. Na korektę czekam ponad miesiąc i nic.

    Druga sprawą jest naliczanie sobie usług dodatkowych bez powiadomienia klienta. czyli jest to + 12 zł, naliczają oni jakiś wirtualny dysk i program antywirusowy, który w umowie nie jest zaznaczony ( tutaj patrz nieodfajkowany w tych prostokącikach) Dzwoniąc do konsultanta w tej sprawie, ten mówi że gdzieś tam zagłębione w szczegółowych warunkach umowy jest to,że te usługi dodatkowe są i przytacza z umowy któryś podpunkt. Szybko sprawdziłem rozmawiając z nim mówię mu że takiego podpunktu nie ma ten coś w tym stylu " aa to nie ten to tam gdzieś na środku ten, ten i ten" którego też nie było po głębszym przestudiowaniu. Straszył mnie, że za odjęcie tych kosztów usług dodatkowych trzeba będzie zapłacić w takim razie 300zł. Jednak znikąd mówił, że dla przyszłej współpracy z klientem jest w stanie to umożyć i o dziwo korekta przyszla za parę dni. Dlaczego na korektę modemu czekam już ponad miesiąc i jej nie widać. Należy też zaznaczyć, że do tej pory nie wpłacam pieniążków za ten modem i przez to zwalniają mi internet cyklicznie co 3 dni do tego stopnia iż jest on nie do użytku w tym celu muszę akceptować komunikaty na netiionline(taki system dzieki któremu musi zobaczyć że ma długi)po czym prędkość zostaje zwiększana.

    Jeśli ktokolwiek chcę zmienić usługi z tp na netię ostrzegam, może się to skończyć wielkimi nieprzyjemnościami a nawet i sądem. Dodam również że chciałem wyjaśnić to osobiście jednak idąc do punktu netii pocałowałem klamkę u drzwi z napisem iż nie jest to punkt obsługi klienta i wszystkie sprawy załatwia się tylko telefonicznie lub korespondencyjnie z głównym oddziałem.

    Na samej stronie netiaonline.pl napisane jest cos w stylu "wyraź swoją opinię Twoja opinia jest dla nas najważniejsza" zaznaczając negatywy w okienkach zawsze jakoś występuje chwilowy błąd który trwał przez parę dni... Może to tylko zbieg okoliczności ale sami wyrabiają sobie taką opinie
    Zalety- z tego co zauważyłem prędkość jest taka jaka być powinna
    Wady- same niedopowiedzenia i prawdopodobnie oszustwa
    - brak punktów obsługi klienta gdzie można by problem było załatwić osobiście
    - sami czepiając się nie terminowości (nieprawidłowo ponieważ związane jest to ze złą fakturą) nie są lepsi i korekty nie przychodzą miesiacami
    3 miesiące i to już jest za długo.
  • ~Ajronmen / 2018-12-24 21:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet od złodzieji i oszustów. W ofercie piszę 100 Mb/s, a w rzeczywistości jest 2-4 Mb/s i 0,2-0,9 uploadu
    ZaletyBrak
    WadyMegawolny internet, mimo małej ilości użytkowników korzystających z łącza
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Andrzej / 2023-03-01 20:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Krótko. NIE POLECAM NETII. Sprzedałem mieszkanie. Poprosiłem firmę o zablokowanie sygnału do mojego "starego" mieszkania, gdyż za 3 miesiące chciałem przenieść usługi do nowej lokalizacji. Jedyne co usłyszałem od kilku konsultantów Netii to: - rozwiąż umowę i zapłać karę. Nowy właściciel mieszkania wie o tym z jakiej sieci korzystałem. Zapytałem konsultanta o to, kto będzie odpowiadł, za korzystanie z moich usług bez mojej zgody. Jaką mam gwarancję, że nowy właściciel nie użyje usług np: do płatnych serwisów. Tłumacząc to NETII, stwierdzili, że ja odpowiadam bo podpisałem umowę. Zastanawiam się czy rozmawiam z robotem czy mało rozgarniętym człowiekiem. Zero pomocy, zero empatii a problem pozostał. Liczę tylko na to, że przez te kilak miesięcy właściciel mieszkania nie narobi mi kłopotów.
    MiejscowośćMalbork
  • ~Asd / 2017-06-13 22:09
    Ocena: 2.50 / 5
    2/10 nie polecam tego internetu zawiesza się laguje a placisz tyle co u innych...
    ZaletyCena
    WadySzybkość internetu
  • ~Bartłomiej / 2021-12-23 13:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Wysłałem pismo z wypowiedzeniem umowy. Nie dali jakiegokolwiek znaku ze pismo otrzymali. Odcieli internet prze okresem wypowiedznia z kara 64 zlote. Mogli chociaz poinformowac.
    MiejscowośćTrzemeśnia
  • ~bldmb / 2011-03-15 22:48
    Ocena: 2.50 / 5
    od kiedy netia nałapała nowych klientów ich łącza się zwyczajnie zapchały i dziś zamiast 6mbit mam nędzne 1 lub nawet 0,5. usterkę, awarię zgłaszam od 4 miesięcy i nic. wciąż trwa rozbudowa centrali - w nieskończoność trwa. dodam że neostrada działa u mnie lepiej.
    Zaletycena
    Wadyparametry, skuteczność napraw, obsługa klienta
    8 miesięcy
  • ~bożena / 2011-02-14 21:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Trzy razy próbowałam zamówić internet z tej firmy, w czym dwa razy została ze mną spisana umowa przez konsultanta i za każdym razem zero odpowiedzi! Podobno na następny dzień po spisaniu umowy miałam otrzymać telefon dotyczący potwierdzenia umowy, ae nie doczekałam się ani za pierwszym, ani za drugim ani za trzecim razem żadnego kontaktu! To po prostu żenujące, żeby przy obecnej konkurencji tak traktować klienta! Na pewno nigdy już nie zechcę internetu firmy Netia i nikomu też nie polecę! Bożena Kulik
    Zaletybrak
    Wadyniesłowność i lekceważenie klienta
    brak
  • ~Bravehart / 2019-07-30 13:59
    Ocena: 2.50 / 5
    2-3 urządzenia podłączone i internet masakryczny i jak oglądam jakiś film na internecie to muszę odrazu zmniejszać jakość.Trzeba czekać nieraz dzień jak zapłaci się internet żeby włączyli dostęp
    ZaletyInternet w miarę przyzwoity jak korzysta mało osób
    WadyPraktycznie brak możliwości oglądania filmów w jakości HD .Jak korzysta 3 lub więcej osób
    MiejscowośćBochnia
  • ~chuck bass / 2009-03-01 18:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam od 2 lat usługę net24. Za 512 kbit/s (zwiększone od razu było na 640) płacę ponad 40 zł. Połączenia zrywało nagminnie na początku użytkowania, po może 15 telefonie poskutkowało, bo zrywa mniej, zdarzy się od czasu do czasu. Jeśli chodzi o obsługę w infolinii, to trafiałem raczej na profesjonalistów i uprzejmych ludzi. Niestety dbalość o stałych klientów jest słaba i to bardzo. Dzwoniłem o podniesienie transferu, gdyż po tych dwóch latach płacenie prawie 50 zł za "pół mega" jest lekkim przegięciem, gdy nowi klienci płacą 40 zł za 4 Mbit/s. Usłyszałem, że mogą mi podnieść na jeden mega ale zapłacę 60 zł miesięcznie :/ No przepraszam, ale w czasie tych 3 lat abonamentu realia się zmieniają i to co było kiedyś wystarczające, lub świetne, po jakimś czasie staję się zbyt słabe, więc powinni dbać o klientów i automatycznie dostosowywać ich transfer do panujących realiów. Na pewno umowy nie przedłużę, gdyż najadłem się zbyt dużo nerwów przez Netię, a 3 lata trwania w stagnacji łącza to gruba przesada
    Zalety- obsługa
    Wady- niemożność zmiany transferu na bardziej aktualny bez podniesienia diametralnie opłaty
    - zrywa łącze
    2 lata
  • ~de0 / 2010-03-12 14:14
    Ocena: 2.50 / 5
    nikomu nie polecam netii i chyba nie zmienię juz zdania.
    bałagan w centrali, niekompetencja i chmastwo pracowników bok (zdarzyło się nawet rzucanie słuchawką). w przypadku gdy usłyszycie w słuchawce damski głos konsultanta można sobie z góry darować wszelkie dyskusje.
    podczas zamawiania usługi należy zwrócić uwagę , czy to co zostało wpisane w umowę (+ to co posiadają w swojej bazie, ale to wyjdzie w praniu) jest tym co zamawialiście. żeby na koniec nie okazało się, że korzystaliście z promocji a trzeba zapłacić za pełną usługę.
    darujcie sobie "elektroniczny obraz faktury" - to jakieś kompletne nieporozumienie. od początku nie otrzymałem do dziś dnia powiadomienia o fakturze (via e'mail) a co dopiero mowa o samej fakturze - myślę, że powinna się tymi praktykami zainteresować skarbówka
    za to kilka dni temu naruszając ustawę o ochronie danych osobowych netia postanowiła poinformować (nieupoważnioną) osobę za pomocą sms'a o zaleganiu przez nas z opłatą.
    włąśnie zastanawiam się nad zerwaniem umowy z tytułu niedochowania warunków umowy przez netię i powrocie do tepsy. różnica jak pomiędzy niebem a ziemią.
  • ~DMX / 2008-02-01 12:03
    Ocena: 2.50 / 5
    W sumie Netia działa dobrze ale ceny są kosmicznie wysokie np. w Netii płaci się 85zł za 512kb a ja za to samo łącze płace tylko 40zł na miesiąc!
    ZaletyDobre łącza
    WadyCeny
  • ~Endriu7910 / 2009-12-11 21:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Dla mnie MASAKRA!!
    Zamowilem netie na infolinii, pani pionformowala mnie, ze w ciagu 14 dni od podpisania umowy bede mial aktywna usluge. Potem okazalo sie, ze to nie prawda, ze to 30 dni!! Potem dowiedzialem sie, ze max 45 dni! W rezultacie wyszlo ponad 70 dni bo pan, ktory zakladal gniazdko "zle sie podpial" i sprawdzenie tego zajelo im ponad 2 tyg!!! Poza tym pani u ktorej zamawialem uslugi powiedziala, ze za modem zaplace 29 pln a musialem zaplacic 99pln bo przyslali inny. Po aktywacji dobrodziejstwem uslug netii cieszylem sie nie cale 3 tyg. gdy wszystko przestalo dzialac... Ponoc usterki usuwaja w 24h. Bzdura!!!! 1.5 miesiaca zajelo im stwierdzenia, ze mam uszkodzony modem!!!!! Przez ten czas nie mialem ani nety ani tela a faktury przychodzily. Zlozylem wiec reklamacje. Poinformowano mnie, ze za ten okres czyli 1.5 mies. nie bede placil. Normalka. Przyszla faktura korygujaca na nie cale 46 PLN a miesieczny abonament za moje uslugi wynosi ponad 90pln... Na infolinii poinformowano mnie, ze za kazde 24h awarii z ich winy nalezy mi sie 1/30 miesiecznej oplaty abonamentowej, jednak nie potrafia powiedziec czemu jest to tylko 46pln i, ze nie maja podstaw aby negowac fakture korygujaca wystawiona przez dyrektore jakiegos tam dzialu!! Generalnie na infolinii nikt za bardzo nic nie wie, kazda kolejna osoba mowi co innego i to chyba to co jej slina na jezyk przyniesie. Ogolnie jesli wszystko dziala to jest nawet oki.
    Predkosc taka jak ma byc itd. Najwiekszy problem to awarie a wlasciwie ich usuniecie i niepelnosprawni umyslowo, nie przeszkoleni ludzie pracujacy na infolinii!! Chyba nikt nie lubi placic za cos czego nie ma!!!!!!!!
    ZaletyPredkosc - jest taka jak ma byc
    WadyObsluga klienta - wg mnie nie wyszkoleni konsultanci a moze wyszkoleni tak, aby tak "zakrecic" klientem, zeby sam zglupial
    Rozpatrywanie reklamacji - oczywiscie na niekozysc klienta
    Awaryjnosc - na troche ponad 3 mies. od aktywacji, z uslug kozystalem nie cale 2 mies.
    nie cale 4 mies
  • ~eol / 2014-01-20 10:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam osobom, które będą podłączone nie kablami Netii, tylko kablami tepsy. Netia inwestuje wyłącznie we własna sieć(o ile wo ogóle). Rezygnują z klientów podłączonych na kablach tepsy? Z powodu braku inwestycji w infrastrukturę, przy jednoczesnym wpuszczeniu telewizji na kable. Efekt jest taki, że gdy dotychczas(ponad 3 lata wstecz) miałem 10 Mb/s. Tak od grudnia mam 1-2 Mb/s, bo Netia wpuściła telewizję do swojej oferty. W nocy jest 10 a w dzień 1-2(synchro routera z dslam). Ponieważ już miesiąc jest taka sytuacja, to piszę rezygnacje i przenoszę się do tepsy. Może oni dbają o infrastrukturę.
  • ~Ewa / 2022-10-04 15:31
    Ocena: 2.50 / 5
    obsługa klienta w punkcie na ul.Józefowskiej w Katowicach jest tragiczna.Zero kompetencji.Pani krzyczy nie wie co się dzieje, jest bezczelna .Jako klient chciałabym wiedzieć za co ta osoba otrzymuje pieniadze.
    Zaletyzero zalet obslugi
    Wady bezczelnosc.brak poszanowania klienta
    Miejscowośćkatowice
  • ~ex netia BIALYSTOK / 2015-01-29 19:54
    Ocena: 2.50 / 5
    po rozwiązani umowy zaczely się PROBLEMY z dostarczeniem faktury ostatniej jak byłem ich klientem docieraly zawsze po rozwiązaniu umozy nie docierają już do mnie i jestem w trakcie WALKI o ostatnia fakturę a biuro obsługi to przy telefonach siedza same BARANY, odradzam każdemu firme NETIA
    Zaletywogle
    Wadytransfer i bok
    mialem 2 lata
  • ~Filip / 2023-03-01 14:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Pomimo ustaleń telefonicznych, zmiany adresów nie zostały dokonane. Cztery razy musiałem odbyć taką samą rozmowę. Dodatkowo internet kilka razy w tygodniu przestaje działać na parę minut
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ggg44 / 2021-02-26 23:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Po przełączeniu na światłowód, a wcześniej również szału nie było.. wywala internet, żeby dziecko mogło uczestniczyć w lekcjach online musi łączyć się z internetem z sieci komórkowej no dramat,telewizja się rozłącza, trzeba wchodzić w ustawienia i połączyć ręcznie żeby cokolwiek obejrzeć, szybsze łącze prawie w ogóle nie działa, cena jest dobra ale co z tego jeżeli nie ma płynności w użytkowaniu , niepotrzebnie dałam się namówić na ponowną umowę, to już na 100% ostatni raz, nie polecam
    WadyAż szkoda pisać
    MiejscowośćWrocław
  • ~grzecho12 / 2012-07-08 11:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Natia u mnie chodzi od poczatku dosc dobrze ale gdybym nie mial wlasnego rutera to od tego poczatku nie malbym wcale internetu przez jakies 3 miesiace bo przyslali mi popsuty netiaspot! Przez jakies 2-3 miesiace dzwonilem do nich bo to ich cos nawet zestawic połaczenia z komputerem nie było w stanie! Po wielu telefonach wysłali mi kolejne to cos ktore po wifi gubi pakiety i trzeba je restrtowac co 1 godzine! To tyle jak aktywacja bedzie mnie za kilka miesiecy duzo miej przechodze do multimo...
    ZaletyMało
    WadyObsługa techniczna nie przeszkolona własciwie, twierdza ze wina lezy po stronie mojego sprzetu.
    9 miesiecy i płace zarowno orange i netii ok 91 zł
  • ~GrzegorzR / 2013-05-09 17:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Naprawa usługi "Szybki Internet 1M" jak na razie 3 tygodnie. Połączenie dsl raz jest raz go nie ma. Podczas rozmowy konsultanci mówią że przekazują ponaglenie do techników, ale jak dla mnie nic z tego nie wynika. Na moja prośbę o wystawienie korekty do faktury za czas kiedy usługa nie działa przekazano mi odpowiedź, że korekta może być wystawiona dopiero po usunięciu awarii. Czyli największy syf jaki można sobie wyobrazić. Nie polecam nawet wrogowi.
    Zaletyczasem uprzejmi konsultanci
    Wadyniska prędkość, wysoka cena, nieudolne naprawy
    2 lata, 49,9
  • ~Irena / 2023-10-07 15:10
    Ocena: 2.50 / 5
    OD 6 GODZIN BEZ INTERNETU I TELEWIZJI, 4 RAZY MOJA INTERWENCJA.Odpowiedz,jest weekend,Nie wiadomo czy technicy pracują, naprawa zawieszona do jutra.Nie można się z nimi dogadać. BRAK SŁÓW
    WadySLABA PRĘDKOŚĆ
    MiejscowośćTARNOWSKIE GÓRY
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4547
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266