Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2016-07-10 14:28
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet od Netii mam od 6 lat. Przez pierwsze 2 lata było wszystko w porządku, jednak od 4 lat jest tragedia.
    Przez ponad połowę miesiąca internet restartuje się po kilkanaście/kilkadziesiąt razy w ciągu dnia.
    Wydzwaniam, wysyłam maile do pomocy technicznej, rozwiążą sprawę na 2 dni i problem znowu wraca.

    Mam umowę na czas nieokreślony i jak tylko znajdę innego dostawcę, zrywam umowę z Netią. Nie polecam ich nikomu.
    ZaletyW miarę szybkie odpowiedzi pomocy technicznej
    WadyZdecydowanie za wolny, jak na XXI wiek. Ciągłe restarty, brak internetu.
    6 lat
  • ~kanciak / 2010-03-08 09:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Czas oczekiwania na zalozenie 2 miesiace... masakra. po za tym ok
    Zaletyszybkosc
    Wadyczas oczekiwania, obsluga klienta
    2 miesiące
  • ~Karol Informatyk / 2016-02-15 15:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Miałem 4 lata łącze 4MBit/s i raczej było OK
    2 miesiące temu zmieniłem na 20 MBit/s choć uprzedzano mnie że techniczne możliwości są 16 MBit/s
    zgodziłem się - to i tak 4x szybciej
    tyle że teraz już nie ma stabilnego łącza
    zrywa połączenia podczas pulpitów zdalnych (małe obciążenie) jak i podczas przeglądania stron czy strumieniowego odtwarzania filmów
    Totalne dno - żałuję
    Zaletytania oferta, kabel LAN
    Wadyniestabilność
    2 miesiące / 45 PLN
  • ~Ktoś / 2022-08-05 23:30
    Ocena: 2.75 / 5
    Ten internet wiecznie nie działa wyłączą się o różnych godzinach, a jak się dzwoni na infolinię to niby " awaria" ciekawe jeżeli jest klika razy za dnia o różnych porach i dniach..
    MiejscowośćRybnik
  • ~lemax / 2014-09-09 14:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Dopóki był Dialog wszystko było OK. Od kiedy Netia połączyła się z Dialogiem zrobiła się kiszka. Kontakt zerowy, zlewka całkowita a jak już po któejś próbie kontaktu odzwonią to i tak nie nie pomaga. Dyletanci i ignoranci. Nigdy więcej Netii.
    ZaletyNet jeszcze po Dialogu właściwie bez zarzutu.
    WadyKompletna olewka obsługi, infolini, kontakt praktycznie zerowy, obsługa niekompetentna.
    8 lat, przez 7,5 jako Dialog od 0,5 roku Netia
  • ~lobo / 2010-09-26 21:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Żałuję, że to coś mam, narzekałem na neo ale netia bije ich na głowę, podpisujesz umowe z dniem , a usługa właczona jak znajdą czas. Czas trwania umowy liczony od momentu włączenia usługi żebyś za szybko nie uciekł. Czekam aż skończy mi się umowa i uciekam od nich.
    Zaletyjest internet
    Wadyobsługa nijaka
    1 rok
  • ~Magda / 2024-03-26 10:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa klienta jest dramatyczna.30 min na telefonie odsyłana z działu do działu. Z jednego do drugiego. Nikt nic nie wie.
    Do tego automat na którym trzeba wyczekać 1000 pań gadających formułki
  • ~majkipl / 2015-06-07 10:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Zamówiłem w NETII usługę INTERNET MAX100 na 6 miesięcy i wszystko było by super gdyby nie niedociągnięcia i niekompetencja osób pracujących w tej FIrmie:
    1. umowa została wysłana kurierem do Piotrkowa Trybunalskiego, a usługa miała być instalowana we Wrocławiu, dwa razy dzwoniłem na infolinię NETII by wyjaśnić tę sprawę, i nikt z pracowników (konsultantów) NETII nie był w stanie tego wyjaśnić, za każdym razem słyszałem informację, że :my w systemie mamy instalacja we Wrocławiu i tam powinna przyjść umowa razem z monterem", podczas trzeciej rozmowy z kolejnym pracownikiem (konsultantem) NETII udało się znaleźć informację w Ich systemie że jednak umowa faktycznie została wysłana kurierem na wskazany wcześniej adres (Piotrków Trybunalski), oczywiście pracownik (konsultant) NETII nie był w stanie mi tego wytłumaczyć,
    2. pracownicy techniczni (monterzy) w NETII mają problem z umówieniem wizyty po godzinie 16:00, taks się składa że większość ludzi pracujących, którzy zarabiają pieniądze żeby móc kupić taką usługę - pracuje co najmniej do 16:00,
    2.1. podczas pierwszej rozmowy telefonicznej Pan monter nie był w stanie wskazać dnia w którym mógłby się pojawić i zainstalować usługę po godzinie 16:00,
    2.2. podczas drugiej rozmowy telefonicznej udało się umówić z Panem monterem na konkretny termin tym razem 12:00 -13:00 - oczywiście wcześniej musiałem dwa razy dzwonić na infolinię i prosić o ponaglenie w tej sprawie, postanowiłem wykazać pierwszy dobrą wolę i wziąłem dzień wolnego żeby Pan monter mógł usługę zainstalować,
    3. podczas składania zamówienia otrzymałem od pracownika (konsultanta) NETII w ramach umowy Netia Spot/Router Wi-Fi za 79 zł ( razem z aktywacją) - podczas drugiej rozmowy z monterem okazało się że Pan monter nic nie wie o Netia Spot/Router Wi-Fi bo w umowie nic na ten temat nie ma, jest tylko informacja że ma zainstalować modem (nie router) i routera nie zainstaluje,
    4. w związku z tym wykonuje kolejny telefon na infolinię NETII w celu wyjaśnienia tej kwestii, oczywiście okazuje się że faktycznie w Ich systemie nie ma nic na temat wskazanego wcześniej routera, a zgodnie z ofertą powinien być, oczywiście Pan konsultant nie był w stanie mi tego wyjaśnić, i obiecał zlecić wysłanie wskazanego urządzenia,
    5. nadchodzi długo oczekiwany dzień - instalacja usługi - zjawia się Pan monter z modem oraz z umową i oznajmia mi że jest z NETII i będzie instalował usługę INTERNET MAX100, przekazano mi umowę do podpisu, a Pan monter przystąpił do czynności instalacyjnych. - I wszystko było by pięknie-super gdyby nie fakt, że w umowie jaką otrzymałem był zapis że umowa jest zawierana na minimum 24 miesiące (jak to się ma do - patrz pierwsze zdanie tej całej litanii) - oczywiście Pan monter nic o tym nie wie - On taką umowę dostał,
    6. w związku z tym wykonuję kolejny telefon na infolinię NETII aby uzyskać jakieś śladowe informacje w związku z zaistniałą sytuacją - niestety tak jak zawsze pracownik (konsultant) NETII nie wie jak to się stało bo w Ich systemie widzi że faktycznie umowa jest na 24 miesiące - zero jakiegokolwiek logicznego wytłumaczenia zaistniałej sytuacji. Kiedy poprosiłem konsultanta o sensowne rozwiązanie tego problemu to otrzymałem odpowiedź, że mogę rozwiązać tę umowę i zlecić ponownie umowę na instalację INTERNET MAX100 na 6 miesięcy, a ponieważ konsultant nie zostawił mi innego wyboru to i na takie rozwiązanie się zgodziłem, konsultant przyjął rezygnację z poprzedniej umowy i zlecenie na nową. Niestety kiedy poprosiłem konsultanta o przesłanie nowej umowy na adres email (aby wykorzystać fakt że jest monter i może zainstalować usługę), którą mógłbym wydrukować i podpisać przy monterze, konsultant odmówił takiego rozwiązania tej sprawy.
    7. w związku z tym Pan monter zwinął interes i zabrał sprzęt, bo umowa z którą Pan monter przyszedł - niepodpisana i żadna inna też. Kiedy poprosiłem Pana montera o umówienie kolejnej wizyty, żeby skrócić czas oczekiwania - odmówił z uwagi że nie ma nowej umowy,
    8. w związku z tym wykonuję kolejny telefon na infolinię NETII w celu uzyskania informacji na temat nowej umowy oraz ewentualnych terminów i kolejne zaskoczenie z mojej strony, bo konsultant NETII nie ma żadnej informacji o nowej umowie, a w systemie ma tylko informację że zrezygnowałem z tej której jeszcze nie zdążyłem podpisać.

    Biorąc pod uwagę powyższe, dochodzę do wniosku że albo NETIA zatrudnia niekompetentne osoby, albo zaistniała sytuacja była celowym działaniem na szkodę klienta poprzez próbę wymuszenia podpisania umowy na 24 miesiące z różnorakimi wybiegami typu KURIER.


    Podsumowując:
    1. Próba naciągnięcia klienta na dodatkowe koszta (umowa 24-miesiące), kolejne telefony na infolinię NETII, w sumie ponad godzina spędzona na infolinii NETiI
    2. Niekompetencja konsultantów na infolinii NETII,
    3. Monterzy instalujący usługę NETII którzy nie potrafią wyznaczyć konkretnego dnia który odpowiadałby klientowi,
    4. Brak dobrej woli ze strony pracowników NETII.
    ZaletySUPER OFERTA
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI REALIZACJI OFERTY + DZIWNE NIEZROZUMIAŁE PRAKTYKI MAJĄCE NA CELU WPROWADZENIE KLIENTA W BŁĄD
    0 dni, 69,90zł
  • ~Marcin / 2022-09-06 14:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Fantastyczna oferta posiadałem trzy numery po czym zrezygnowałem z dwóch a operator Netia nalicza mi nadal abonament za 3.. . Nie wspomnę o zasięgu i prędkości internetu.... serdecznie Nie polecam
    ZaletyCena
    WadyZasięg, obsługa, szybkość internetu.na przykład roaming się włącza od następnego okresu rozliczeniowego
    MiejscowośćKraków
  • ~marekcsal / 2016-03-15 11:38
    Ocena: 2.75 / 5
    tragedia i żenada, router wifi rozłącza telefony i ipada, tech support twierdzi że urządzenia połączone po wifi "to pana problem, my wspieramy tylko kabel", dekoder raz na 2 dni gubi ustawienia EPG, można podłączyć własny dysk ale dekoder go resetuje raz na tydzien i tracę nagrania. Żenada.

    Sam dekoder ok ale usuneli czesc funkcjonalnosci jak YT. generalnie w porownaniu do NC+ i UPC ktore mialem to wypada najgorzej. Dekoder najlepszy w NC+, net najlepszy w UPC(o kilka klas).

    plus tutaj placice za rozmowe z tech supportem, mam nadzieje ze netia zniknie niedlugo z rynku z takim produktem.
    Zaletycena
    Wadystabilność internetu, dekoder gubiący ustawienia
    80mbit, umowa na 2 lata, TV podstawowa z pakietem
  • ~Mariusz / 2018-07-20 14:04
    Ocena: 2.75 / 5
    szanowni panstwo chce dzisiaj podzielic sie z wami tym co mnie dzieki wam mnie spotkalo.
    byc moze ja tego nie pamietam zeby taka rozmowa byla ze mna prowadzona ale byc moze nt przedluzenia umowy, jesli jednak widzieliscie ze nie ma reakcji to wy jako dysponenci mozecie wyslac info na monitor o zachodzacym problemie ludzie sa w roznym wieku i maja zbyt wiele na glowie by pamietac zeby pamietac o drobiazgach wczoraj bez zadnego ostrzezenia wylaczyliscie mi TV gwarantujac jedno ze powrot do niej bede mial za tydzien. Ja tylko domniemam ze wspolpraca z bankiem uklada sie wysmienicie bo ten nie dotrzymuje terminow przeplywu gotowki i jesli zdarzy sie tak jak mnie taka przypadlosc w czwartek to ja nie mam zadnych szans na to by tv wrocilo do mnie w ciagu doby ja rozumiem wasz szczyt zadowolenia kiedy mozecie utzrzymujac szmal w banku zarabbiac sobie na procentach lokatach i huk go wie jeszcze na czym, tylko czy tak postepuja UCZCIWI USLUGODAWCY. W MOIM MNIEMANIU WY NIMI NIE JESTESCIEI ZASTANAWIA MNIA JAK TO SIE DZIEJE ZE NAROD WAS JESZCZE UTRZYMUJE
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marlena / 2016-01-26 20:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Z bólem korzystam bo inny do mnie nie dociera.
    Zaletydziała
    Wadyawarie co pare miesięcy, spadki prędkości do 1mb, przeciążenia centrali
    5 lat
  • ~marsylka / 2020-10-18 15:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Bylam klientka Netii przez kilka lat, tylko dwa razy nastapilo opoznienie w platnosciach, po prostu bylam hospitalizowana, a przelewy robie "z palca". Nie byly to dwie zaleglosci. Niestety po drugim razie moj internet zostal zablokowany. Od razu zadzwonilam na infolinie, gdzie mila pani uspokajala, ze nie ma problemu jesli pojdzie przelew natychmiastowy - przelew poszedl i dwa dni byla cisza. Niestety byla to cisza przed burza - otrzymalam wypowiedzenie umowy wraz z kara 600 zl i nakazem natychmiastowego odeslania modemu (na wlasny koszt). Usilowalam sie od decyzji odwolywac - niestety blyskawicznie,tzn okolo 2 miesiace potem przyszlo wezwanie przedsadowe. Nie zostalam zaproszona na proces - zaraz potem wyrok plus koszty sadowe plus komornicze. Lacznie za zabawe z Netia zaplacilam 1800 zl, na moment wszczecia procesu nie zalegalam nawet z groszem za uslugi tylko za ich absurdalna kare. Dlatego teraz jestem w Orange, ktory wprawdzie oferuje o wiele nizszej jakosci uslugi jednak czuje sie bezpieczna - daleko od hardcore Netia. Mam wrazenie, ze oni zarabiaja na wszelakich karach, a kiedy znienacka taka kara spadnie - to niestety nie mozna liczyc ani na tlumaczenia ani na negocjacje - placz i plac !
    Zaletystosunkowo wysoka jakosc uslug
    Wadycala reszta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2017-10-13 13:56
    Ocena: 2.75 / 5
    No niestety NETIA to syf jakich mało. Same problemy. Próbowałem dwa razy i zawsze jest coś nie tak, a to ich pseudo przedstawiciel Cię oszuka, później się okazuje że usługa miała być, a nie ma. Oczywiście za usługę zapłacisz, potem możesz sobie pisać wyjaśnienia i reklamacje. Dział reklamacji ma klienta głęboko w poważaniu,a jak nie zapłacisz to naliczą Ci odsetki. Potem jeżeli nawet uznają cudem reklamacje, to będziesz musiał pisać kolejną o zwrot naliczonych odeset etc. Tragedia. Skończy się okres promocyjny (umowa podpisana na 2 lata, można zapomnieć jakie tam były wszystkie warunki umowy) wtedy Netia zamiast np wyjść frontem do klienta i napisać e-mail przypominający że kończy się umowa i okres promocyjny w związku z tym zmieni się to i to, to robi swoje. I z opłaty A robi się 3xA. Podpisałem z nimi umowę bo to Polska firma, ale niestety tak działającego działu reklamacji i obsługi klienta nikomu nie polecam.
    ZaletyMają dośc dobrą ofertę.
    WadyTragiczni, nierzetelni i nieuczciwi przedstawiciele sprzedający usługi. Handel danymi osobowymi. Niby można zgłosić do GIODO ale komu się chce. Tragiczny, nastawiony od razu na "nie" dział reklamacji. Brak zwykłej przyzwoitości.
  • ~micheleczek / 2008-12-02 15:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeśli zależy Wam na niezawodnym, szybkim internecie, stanowczo odradzam Netie. Średnio raz na miesiąc mają awarię (ok. 10h). Internet przez 2/3 miesiąca nie przekracza 200 kbps, chociaz w umowie mam 512. Nie bierzcie tego internetu.
    ZaletyBrak
    WadySzybkość łącza, duża zawodność
    12 msc. 45 zł/msc
  • ~Miro / 2016-05-27 12:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Żenada, nie będę sie rozpisywał płacę za 6 Mb mam 0,6( zero sześć )!!!!!!
  • ~mustafarafa / 2008-01-09 10:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Zamówilem Internet z Neti 6MB 10.11.07 i do dzisiaj go nie mam. Fakt, wina lezy u TP gdyz 2x pomylili sie przy zmianie mojego adresu przez co opoznili internet w NETI. Aktualnie podeslaniu listu z zmianem adresu (17grudnia) nic z nim do dzisiaj nie zrobili (09.01.08) wiec neta nie bede miec nawet za 4tygodnie
    Zaletyatrakcyjna oferta
    Wadydlugie i meczace czekanie
  • ~Niezadowolony / 2016-08-28 17:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam. Ostatnimi czasy co chwilę przerywa albo wcale go nie ma. Wszelkie naprawy awarii trwają wieki. Przede wszystkim rano, kiedy potrzeba coś na szybko sprawdzić to albo ładuje się pół godziny albo nawet tego nie robi. W ciągu ostatniego tygodnia całe dwa dni nie było dostępu do Internetu. Pozdrawiam.
    ZaletyDogodna cena
    WadyCzęste awarie
    Zbyt długie radzenie sobie z usterkami
    Zaniki łączności
  • ~norbert / 2010-11-08 14:57
    Ocena: 2.75 / 5
    cenowo, co prawda Netia wypada w miarę dobrze. Ale jeżeli chodzi o stabilność łącza i pakiet dodatkowych przywilejów dla firm ( bo taka, tylko oferta mnie interesuje), to trochę jednak przegrywa z konkrecyjną Tepsą ( oferta na DSL'a). No, ale jest to oczywiście tylko moje skromne zdanie.
  • ~Piotr / 2017-12-01 20:41
    Ocena: 2.75 / 5
    sama usługa ok choc oczywiscie 100 Mb internet to oczywiście fikcja. Jak jest 20 Mb to jest dobrze.
    Zaletyw miarę dobra przepustowosc
    Wadyoszustwo cenowe po podpisaniu umowy: najpierw wysylaja maila z ogolna informacja żeby aktywowac hbo go bez podawania zadnych szczegolow ze to w ogole cos kosztuje. Ktos moze miec wrazenie ze to darmowy dodatek. Po utworzeniu konta przez Klienta usluga sie aktywuje i wysylany kest kolejny mail ze szczegolami ze ta usluga jest platna jesli Klient bedzie chcial dalej z niej korzystac. Nie jest jednak jasne ze ta usluga automatycznie przechodzi na opcje platne i rezygnacja z niej jest w zasadzie niemozliwa. Nigdy sie nie czulem tak oszukany przrz dostawce uslug kal tu przez netie
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266