Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Don Mateo / 2021-07-01 15:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo słaby dział podwykonawczy zarządzający monterami
    MiejscowośćWrocław
  • ~Myrik / 2021-06-29 01:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawca zarabiający pieniądze oszukując klientów. Myślę, że można pozwać za fałszywą reklamę.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kasia / 2021-06-24 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Lokalny opiekun budynku wrzuca ulotkę o treści 600 Mb/s + telewizja pakiet S w cenie 50 zł (internet światłowodowy). Podczas kontaktu telefonicznego oferuje instalację za 3-4 dni zapominając by poinformować klienta, że nie ma światłowodu i nie 600 Mb/s tylko 50 Mb/s. Złapany na kłamstwie oświadcza, że ulotka to nie oferta klient jest głupi i nic mu nie zrobi. Bez komentarza.
    ZaletyBrak
    Wady100%
    MiejscowośćTychy
  • ~Silver / 2021-06-24 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu latach nienagannej współpracy, potraktowano mnie karygodnie. Nigdy więcej firm Solorza!!
    ZaletyBrak
    WadyFatalne traktowanie wieloletnich klientów. Firma skazana na zagładę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2021-06-18 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal i naciąganie.
    Infolinia bezradna, dział reklamacji to samo, serwis również.
    Internet zrywa średnio raz w tygodniu po "awarii globalnej". Nie ma tygodnia, żeby w piątek coś się nie zawieszało, nie psuło, nie zacinało. Działanie katastrofa!!!!
    Brak możliwości zerwania umowy bo trzeba kary opłacić (równowartość kwoty umowy do końca okresu trwania umowy).
    Jedyna dobra rada wszystkich w tej instytucji: "próbował Pan resetować ruter?".
    Skandal.
    MiejscowośćTychy
  • ~Roman / 2021-06-18 06:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak do tej chwili to nie mam dobrego zdania częste zrywanie połączenia uniemożliwiające odbiór telewizji może w przyszłości to się poprawi ale jest problem.
    ZaletyW miarę szybki internet
    MiejscowośćSwidnica
  • ~Adam / 2021-06-15 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Szczerze odradzam internet z Netii. Często przerywa, zdarza sie, że wykonanie speed testu jest niemożliwe, ponieważ internet jest tak wolny, obsługa klienta polega na przyjęciu do wiadomości problemów i przysłaniu technika, który wymieni router,i tak w kółko jeśli problemy nie znikają. Pracownicy na lini oraz technicy są mili oraz starają się pomóc, ale nie rozwiązują problemów. Problemów z internetem jest o wiele więcej, niezależnie od tego czy używa się kabla czy routera. Problemy nie dotyczą tylko mnie, inne znajome mi osoby korzystające z usług Netii również narzekają. Podsumowując: tragedia, nie polecam.
    WadyWolny internet, często przerywa
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2021-06-12 19:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsze badziewie ,przypuszczam że w Afryce mają lepszy internet. Mamy podniesioną prędkość internetu z 100 na 300 a chodzi jak by było z 10 .Telewizja też chodzi jak chce, nie polecam najgorszemu wrogowi. Będziemy żałować do końca życia że podpisaliśmy kolejną umowę na którą daliśmy się namówić .Z całą stanowczością zgadzam się z poprzednimi negatywnymi opiniami .Ciągle dosyłane są dodatkowe urządzenia dla polepszenia odbioru za które należy dodatkowo płacić a nic nowego nie wnoszą.
    Stanowczo nie polecam ,proszę omijać z daleka Netię.
    WadyWszelkie możliwe,
    fatalnie działający internet i telewizja ,ciągłe przerwy w dostawie.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Niezadowolona / 2021-06-10 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Instalacja ok, natomiast usługa fatalna! Oszukano...
    ...mnie przy zawieraniu umowy(instalator pospieszał, moja kopia została zabrana) abonament zamiast 50 zł wynosi 70 zł. Odmówiono mi złożenia reklamacji. Słaba jakość internetu pogarsza sprawę, dodatkowo w błąd wprowadzono mnie po zapytaniu o rezygnacje z umowy. Bardzo nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOkłamują klientów
    MiejscowośćKraków
  • ~Piter / 2021-06-09 12:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta prezentuje najwyższy poziom niekompetencji.
    Po zerwaniu umowy, nie rozpatrzono mojego wniosku o przeniesienie numeru. Numer przepadł. Brak możliwości składania reklamacji - konsultanci anulują reklamacje wysyłająć sprzeczne powody. Ceny i jakość usługi gorsze niż u innych operatorów.
    WadyOszustwa i niekompetentna obsługa klienta
  • ~Tomasz / 2021-06-01 13:42
    Ocena: 1.25 / 5
    kłamcy, i oszuści rachunek miał być nie wyższy niż 50 zł a jest 79, mieli przyjść zmienić router ,nikogo nie było. szybkość miała być 1gb/s tnie nawet na YouTube
    Zaletybrak
    MiejscowośćRybnik
  • ~Plcr / 2021-05-25 14:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Uwaga !!! Na zawieranie umowy, ja 10 razy usłyszalem że abonament wyniesie 50 zł. A potem sie okazało że płace 70 czytajcie umowę dokładnie bo na słowo to są oszuścu!!!!
    ZaletyDziała
    WadyOszuści
    MiejscowośćKrakow
  • ~Sebastian / 2021-05-19 02:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeśli ktoś chce mieć wiele nieprzyjemnych przygód z dostawcą internetu z całego serca polecam Netię. Przez pierwszy rok gdy byłem nowym klientem nie było żadnego problemu. Od dłuższego czasu borykam się z podwyższonym pingiem, notorycznymi przerwami w dostawie internetu gdy go najbardziej potrzebuję i zmniejszoną prędkością pobierania. Ponadto muszę powiedzieć, że opłaty są wyższe niż w umowie. Posiadam również pakiet telefoniczny. bardzo częste telefony od firmy – “Drogi kliencie twój limit miesięczny został wykorzystany w 80 lub w 100%” – i tak na przemian często 6 razy dziennie. Najwyraźniej sami nie wiedzą ile klient wykorzystał i wolą poinformować o takim lub takim wykorzystaniu parę razy. Najlepsze jest to, że w umowie nie ma jakiegokolwiek zapisku odnośnie limitu. Nie polecam dostawca kpi z klienta, konsultanci są niekompetentni. Na linie obsługi bardzo ciężko dodzwonić bo zawsze otrzymuję informację “drogi kliencie niestety czas oczekiwania jest wydłużony, wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy”. Czasem się zastanawiam ilu konsultantów posiadacie bo wszystko idzie tak mozolnie jakby było ich 5 na cały kraj. Kilka razy przyjeżdżała do mnie pomoc techniczna, naprawione na parę dni. Najśmieszniejszym wytłumaczeniem braków w dostawie internetu było “Posiada pan stary model routera”. Miało być to moją winą ponieważ Netia twierdziła iż nowy router otrzymałem, wszystko na to wskazywało z ich umów. Po twardych negocjacjach firma przysłała nowy router a stary kazała odesłać. Przerwy w dostawie nadal zdarzają się nadal bardzo często. Jeszcze raz nie polecam!!!
    MiejscowośćNisko
  • ~Je / 2021-05-15 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku. Po zakończeniu umowy, jesli zapomniszoddać bezwartościowe stare urządzenia, agresywnie windykuje horendalne kwoty. Kilkaset złotych za stare routery itd. Zwykły skok na kase. Trzymać sie z daleka
  • ~fan netia pl / 2021-05-15 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    najwieksze gowmo jakie istnieje nie polecam nikomu
    ZaletyXD
    Wadywszystko
    MiejscowośćToruń
  • ~Aleksander / 2021-05-11 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i odradzam na maksa.
    8 lat temu miałem od nich internet i TV . TV przerywało tak samo jak internet co wtedy przeszkadzało w grach MMO ale na tyle że czekaliśmy aż umowa się skończy. Teraz kończyła mi się umowa w tv toruń a ja zapomniałem o tym co było 8 lat temu podpisaliśmy umowe.

    I co ? to samo ???? internet na YT I FB działa oczywiście bo to w bardziej rozwiniętych krajach osobna sieć liczona za darmo albo po minimum transferu.

    Jednak teraz pracuje jako programista i taka sama sytuacja jest tylko że teraz przerywa mnie co 5 min na 1 min w połączeniu ftp ( na wszystkich serwerach z jakimi się łącze cyberfolks,seohost,ovh ) to samo przy łączeniu z ssh. Oczywiście u nich na sieci brak widocznego problemu a ja siedze zamiast 8h po 11h dziennie od maja by wyrobić to co powinienem.

    Jako że pracowałem 4 lata na infolini kiedyś nie ma opcji odstąpienie od umowy bo podpisana z przedstawicielem więc tak samo jak by podpisana była w salonie. Rozwiązanie jest z kwotą kary umownej za jakieś 2k pewnie a to że ich usługa nie nadaje się do korzystania w zakresie z jakiego potrzebuje kwalifikuje się na niską jakość świadczenia usługi a w tej sytuacja tylko sprawa sądowa może to rozwiązać.

    Jest możliwość że wtedy się ugną a czemu ? dlatego że jeśli klient pozwie usługodawcę do sądu a jest firma na giełdzie takie pozwy mają wpływ na notowania co odbija się na wartości akcji.

    Nie polecam nikomu kto pracuje przez internet korzystanie z tego dziadostwa
    Zaletybrak
    Wadyjakość
    MiejscowośćToruń
  • ~żelek / 2021-05-02 19:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet 20mb/s przerywa połączenie co 10 min na parę sekund i tak od 2 lat... Idzie kurwicy dostać, a na infolinii powiedziano mi żebym sobie pociągnął kabel przez mieszkanie żeby mieć stałe połączenie...
    Zaletyżadnych
    Wadyzanik połączenia co 10 min na parę sekund, strasznie duży ping i lagi no i cena za usługę....
    MiejscowośćGKW
  • ~klient / 2021-04-29 20:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Sygnał telewizji nie idzie osobno przewodem jak np. w Vectrze ,tylko przez router i dlatego kiedy prędkość przesyłu spada pojawia się blokowanie sygnału telewizji obraz się zatrzymuje !!!!!!! internet uruchomiony przez pilot dekodera np. klawiszem [you tube] włączenie tej aplikacji nie pozwala na oglądanie filmów w 4K dostępna jest rozdzielczość max. tylko 1080 ,natomiast po włączeniu tego samego filmu4K przez przeglądarkę z pilota telewizora jest dostępna rozdzielczość 4K... jedyny plus Netii to cena za usługi ,najlepiej kupić razem TV ,internet i karty SIM żaden inny operator obecnie do Netii nie równa ceną ( np. w Vectrze pakiet 133 kanałów w tym 30 na sztukę robiące liczbę których nikt nie ogląda jak polotnia1 tele5 france24 bielsat itp. + internet oraz trzy karty SIM to 160zł ,podobnie w Orange ... w Netii 100 programów z czego wszystkie do oglądania internet 3 karty SIM 125zł )
    MiejscowośćKatowice
  • ~Piotr / 2021-04-28 11:13
    Ocena: 1.50 / 5
    syf kiła i mogiła gówno pełne chodzi byle jak ciagle awarie i ujowa obsługa klienta nie bierzcie !
    Zaletyzero
    Wadysame
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Momma Poland / 2021-04-27 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Very awful customer service. Tried to move in new internet service but every time different assistant replies differently. Do not recommend
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2690
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337