Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~R. / 2018-12-13 15:36
    Ocena: 3.25 / 5
    Co do internetu nie jest zle - na ich wlasnej miedzi oczywiscie. Lacze stabilne, pingi dobre. Raz rok, albo i rzadziej, zdarzaja sie jednak problemy, jak to w IT bywa. Problemem jest BOK - kompletna, pitolona katastrofa. Panienka po drugiej stronie (dzial techniczny!) z uporem twierdzila, ze moj router "sie popsul" i wysle mi jego konfiguracje na SMS. I nic dla tej niuni nie znaczylo, ze jeszcze dzien wczesniej te same parametry dzialaly bezblednie - i to od lat. Jak papuga powtarzala "wysle panu SMS". Chwile pozniej okazalo sie, ze nie odroznia warstwy fizycznej od logicznej. Ci ludzie sa KOMPLETNIE nieprzeszkoleni, sa z lapanki z ulicy. W OGOLE nie ma sensu z nimi dyskutowac, tylko skladac reklamacje. Z PUNKTU. Co tez zrobilem slyszac brednie "profejonalistow" z BOKu. I tutaj drugi kontakt, tym razem z lokalnym technikiem. Roznica kolosalna. Facet stwierdzil krotko, co zreszta bylo do przewidzenia, ze moze port/karta na centrali pada. Po przeladzeniu na nowa problemy ustapily, a PING spadl o 50%.

    Gdybym sie nie znal na IT i sluchal BOKu do dzis bym sie meczyl z niedzialajacym internetem. I tak wiem, prosci ludzie zawsze maja pod wiatr, ale czy kazdy musi znac sie na IT skoro za te wiedze placi providerowi?

    Zaletyniezgorsza infrastruktura
    WadyBOK techniczny ponizej wszelkiej krytyki
    MiejscowośćTrojmiasto
  • ~Ragnar / 2020-02-11 09:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Cena ok. Niezawodność ok. Prędkość ma teoretycznie do 20 Mbit/s. W praktyce do 13, 14 Mbit/s. Reklamacje odrzucone bo min prędkość może być 4,4 Mbit/s!!! Fakt faktem że jest stabilne łącze i nie rozłącza neta.
    Co do obsługi to po prostu kłamcy i tyle.
    Niedawno kończyła mi się umowa i Netia zadzwoniła sama i o dziwo zaproponowała obniżenie ceny i to o 30zł!!!
    Na pytanie gdzie jest haczyk odpowiedz że nie ma. Ponieważ u mnie było tylko 20 Mega łącze to pytam się do ilu mogą podnieść prędkość.Netia na to że w ulicy jest max 20 Mega i nic więcej. Po namyśle z dwa dni, zgodziłem się. Po upływie miesiąca dzwoni orange i proponuje 80 Mega na ty samym łączu co Netia, tym samym kablem!!!!
    Oczywiście Netia odrzuciła reklamacje że wprowadzili mnie świadomie w błąd gdyż mimo tego że pytałem się jaka jest max prędkość internetu w ulicy to nie spytałem się jaka jest max prędkość u innych sprzedawców, a netia uznała że pytam się o prędkość u nich a nie w ogóle.
    Tak więc Netia straciła mnie już na przyszłość jako klienta i jak się skończy umowa to do widzenia z oszustami.
    MiejscowośćPabianice
  • ~Robert G / 2012-11-20 20:24
    Ocena: 3.25 / 5
    Dla mnie całkiem nieźle. Dobre ceny i transfer. Niestety strasznie syfiasty media spot. Zasięg mniejszy niż zasięg rąk kurdupla. Zdarza się , że zrywa połączenie i nie wiadomo dlaczego.
    Media spot pomimo zapewnień nie działa ze wszystkimi drukarkami jako print serwer. Jeżeli netia, to koniecznie trzeba własny porządny ruter.
    Zalety20MB w dobrej cenie 59 PLN brutto
    Wadyopisałem powyżej
    3 lata
  • ~sluna / 2007-09-29 17:18
    Ocena: 3.25 / 5
    Podpisalem z Netią umowe na początku roku rezygnując z TP'sy, mam net24 2mb. ogólnie jestem zadowolony, ale przez kilka ostatnich dni do transferu brakuje mi jakies 600-700 mb/s!!!
    Jutro zrobie DYM!! Generalnie uważam , że to byl dobry wybór!!
    Pozdrawiam.
  • ~snoo / 2021-10-10 00:54
    Ocena: 3.25 / 5
    Zakupiłem usługę internet (1Gb) + TV .
    Router jaki otrzymałem od operatora zapewniał połączenie bezprzewodowe z prędkością ok 200-220 Mbit.
    Jeśli któryś z komputerów rozpoczął pobieranie (epic, steam czy cokolwiek innego) TV padała.
    Konfiguracja routera, priorytety itp ograniczona, to tanie g...o .
    Podłączyłem swój router (wifi 6/ax - stosunkowo tani TPlink) po sklonowaniu mac dostałem dostęp do sieci i nagle okazało się, że to może działać.
    Aktualnie podłączone bezprzewodowo 4 TV + 3 czasem 4 komputery (telefonów i innych dziwnych urządzeń nie liczę) i można to skonfigurować aby nie było problemu.
    Teraz na 3 komputerach włączone pobieranie, 4 tv grają i nic nie tnie. Jednak aby to osiągnąć trzeba zakupić/posiadać odpowiedni router i pobawić się z konfiguracją.

    Po kilku miesiącach użytkowania jest całkiem ok.
    Internet działa sprawnie, awarii brak.

    Ogólna ocena słaba bo każdy chciałby zakupić usługę i mieć to co na umowie, szybko sprawnie a tak nie jest. Trzeba zainwestować w osprzęt pobawić się w konfigurację i wtedy będzie dobrze działać.
    Jest też inne rozwiązanie ... wszystko podpięte po kablu ale dziś to rzadko spotykane rozwiązanie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~tomekw33 / 2010-12-14 14:21
    Ocena: 3.25 / 5
    WITAM
    OD 4 miesiecy jestem w neti 6mb. Praktyczne caly czas jest ta pretkosc ale sa dni ze co 20 min rozlancza net co jest denerwujace, ale jak dotychczas zadnych awari nie miałem. Nie wiem jak jest w TPSA ale infoliniaw neti to porazka. Juz 3 raz dzwonie zeby skorygowali fakture bo mimo ze zrezygnowalem z pakietu bezpieczny internet caly czas mi go doliczja do faktur. Oczywiscie pani zapewnie to to juz sie wiecej nie powtorzy. Ale ogolnie jest ok
    Zaletycena
    Wadyinfolinia
    4 miesiace 6mb 49 zł z pakietem z telefonem
  • ~torpedo / 2010-05-20 10:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam ich internet od pół roku. Na początku było ok, problemy tylko gdy trzeba było dodzwonić się na infolinie (wyłączenie bezpiecznego internetu, pytania o fakturę itp.) - zwykle wiązało się to z długim oczekiwaniem na połączenie. W ostatnich miesiacach jest chyba trochę lepiej pod względem ilości pracowników infolinii. Niestety jest dużo gorzej z jakością łącza, od około miesiaca zauważam duże wahania transferu. A od zeszłego weekendu juz całkiem net leży i zamaist 2 Mb/s , mam 0,2 Mbit/s , oprócz tego od 3 dni powinienem mieć już 10 Mbit/s (dałem się skusić na prmocję...), ale nadal mam starą prędkość przyjeli zgłoszenie i "załatwiają"...
    Czyli jest coraz gorzej... a umowa podpisana na 2 lata :-/
    Zaletycena jest dosyć korzystna
    Wadycoraz gorsza jakoś połączenia, zaniżony transfer
    od 6 miesięcy. 64 zł za internet -2 Mb/s
  • ~Ugotowany / 2016-10-06 11:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Ja się zdecydowałem na ofertę od netii. Teraz mają ofertę pod studentów. Przeprowadziłem się dopiero do Gdańska i oferta na 9 miesięcy jest idealna dla mnie. Oby tylko nie było żadnych problemów, o których tutaj wspominacie.
  • ~Uzytkownik neti / 2019-03-08 15:03
    Ocena: 3.25 / 5
    A jak jest teraz,mam 10 mega chcą mi zmienić na 20 mega z dwu letnią umową.Czy po tym samym łączu-kablach miedzianych bodajże-można zwiększyć szyvkość.Pytam bo pare lat temu nie zagłębiając się płaciłem za łącze 20mb a szybkośc była do 10 cały czas i wtedy przy okazji awari tdchnicy powiedxieli że przy tych kablach nie da rady.
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~VB / 2015-07-27 10:30
    Ocena: 3.25 / 5
    Netia działa dobrze, ale na 98%. Te 2 % dyskwalifikuje firmę. Dlaczego? Wieczorem (zawsze wieczorami)oglądasz film. Nagle znika fonia, potem jest stopklatka i po chwili obraz znika. To wszystko trwa 2-3 min. ale c o d z i e n n i e!!! Nigdy nie wiesz czy nie straciłeś(łaś) wątku czy akcja zupełnie wywróciła się do góry nogami tak jak to bywa w sensacji. Do tego oczywiście w tym samym czasie masz przerwę w Internecie. Powtarzam c o d z i e n n i e!!! I to nie na wifi tylko na ethernecie. Netia nie radzi sobie z tymi sprawami.
    ZaletyCena, oferta programowa, szybkość Internetu
    Wadycodzienne przerwy w nadawaniu tv i transmisji danych
    12 mies.
  • ~vr5 / 2015-01-23 15:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam w Netii od lata 2014 pakiet: DSL, telewizja, telefon stacjonarny. Na łączach Dialogu, więc gdy to działa - po prostu działa. Połączenie internetowe do 20Mbit/s - zwykle osiąga właśnie 20 Mbit/s, może tylko czasem YouTube dziwnie się ślimaczy. Telewizja - nie narzekam, ale niekiedy zdarza się, że w bardzo dynamicznych scenach widać, że obraz klatkuje i rozsynchronizowuje się z dźwiękiem. Interfejs telewizji jest nieprzystosowany do telewizorów analogowych, niemniej działa. Telefon stacjonarny - oczywiście bez zarzutu, tu nie ma co komentować. Za to gdy coś w Netii nie działa, może być naprawdę ciężko dotrzeć do kogoś, kto cokolwiek w tej sprawie zrobi. Czas uruchomienia mojej umowy był REKORDOWO długi i żadna siła nie była go w stanie skrócić (cóż, "awaria masowa", system informatyczny, dla którego jesteśmy niczym, no i nieśmiertelna biurokracja), poza tym zdarzył się też tygodniowy całkowity brak połączenia (oraz parę krótszych, ale również denerwujących) - nici ze zdalnej pracy. Oczywiście dostałem rekompensatę. Najgorszy jest ten kosmiczny dystans między KORPORACJĄ a szarym żuczkiem, jakim człowiek dla niej jest. Zanim system firmy sobie uświadomił, że sprzęt Dialogu dawno zwróciłem, dostałem fakturę na 400zł za niezwrócenie starego sprzętu... Tego, że biura obsługi w ogóle nie są tak naprawdę biurami obsługi i w kolejce do infolinii, gdzie może będzie ktoś w stanie pomóc (a może i nie), czekają tak samo, jak każdy szary obywatel - nie ma co komentować; niedokładnie cytując innego obywatela - Bareja by na to nie wpadł. Dużo wykonują zewnętrzne firmy, więc czasem mamy "czeski film, nikt nic nie wie" i w sumie nawet żal się wyżywać na szeregowych pracownikach biura. Tym z nich, którzy ze mną wytrzymali, serdecznie życzę mnóstwa wytrwałości w obsługiwaniu zdesperowanych (jak ja kiedyś) klientów.
    ZaletyNa dobrych łączach zwykle działa bezproblemowo
    WadyBywa, że padnie na amen, wtedy znikąd pomocy
    6 miesięcy, 85zł/mies. brutto
  • ~wasyliada / 2010-01-18 23:18
    Ocena: 3.25 / 5
    Powiem krótko, zajmuję sie doradztwem telekomunikacyjnym. W ofercie mam najbardziej liczących się ISP w Polsce. Jeżeli chodzi o produkty Netii, najgorszym etapem jest wdrożenie zakupionej usługi. np Intenetu; problemy z aktywacja, infolinia( jej jakość), wprowadzanie w błąd klienta, niski poziom wiedzy merytorycznej, etc. można by wiele jeszcze napisać. Łącznie w obronie klientów straciłem lekko licząc około 50 h na wsparciu netii. prosto mówiąc obłęd.jednakże nie zostawiam klientów samych sobie. Dlatego żal mi tych którzy zakupują netie np przez formularz www, i póżniej szarpią sobie nerwy. Jak już przejdziemy ten często stresujący etap później już jest b dobrze. Więc mogę polecać z czystym sumieniem. Chętnie podzielę się doświadczeniami z Netią . W razie czego nieodpłatnie pomagam przez mail; biuro@maxitelecom.pl
    Zaletycena, w zależności od stosowanej technologii
    Wadyproblem z komunikacja przez infolinie Netii
    6 m.
  • ~Alek / 2010-06-01 16:15
    Ocena: 3.00 / 5
    swojego czasu, mieszkając w domu z rodzicami
    korzystałem z Wimaxa.
    Net nie powiem sprawdzał się dobrze, zdecydowanie lepiej niż
    ten poprzedni co mieliśmy od lokalnego dostawcy.
    W ciągu 2 lat, zdarzyła się tylko 1 większa awaria i to z powodu
    nawałnicy, która przeszła nad nami.
    No... ale teraz jak się przeprowadziłem i mam freedoma
    ( net kablowy w orange) to takie nawałnice nie są już straszne :)
    , no i wiadomo net szybciej śmiga niż max 1mb/s w Wimaxie


  • ~alek / 2010-10-08 17:59
    Ocena: 3.00 / 5
    korzystałem swojego czasu ( wynajmowanym mieszkaniu) z Wimaxa w Netii.
    Sprawdzał się całkiem nieźle. Ale jednak nie ma to jak kabel.
    A że zależało mi dodatkowo na TV, to wybrałem Neo z TV w dość
    konkurencyjnych cenach. No i mogę teraz nawet np. oglądać przegapione programy
    dzięki opcji TV na życzenie. Czego mi właśnie w Netii trochę brakowało :(
  • ~Artur / 2020-01-07 22:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak jest z tą Netia ?
    Jestem w trakcie załatwiania tv +Internet 150.
    Ale mam 14 dni na wypowiedzenie...czytając negatywne opinie to się poważnie zastanawiam
    MiejscowośćŁódź
  • ~Bea / 2016-12-14 11:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak możliwości dostępu do szybszego internetu niż 10 MB Pomimo,że mieszkam w dużym mieście. Częste awarie.











  • ~bruno / 2010-12-28 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    nie ma możliwości przetestowania internetu przed podpisaniem umowy. Coś ja ma obecnie choćby konkurencyjna Tepsa. Wtedy można samu na własnej skórze sprawdzić co i jak działa dokładnie. No i jakby co, człowiek też może liczyć na jakieś dodatkowe przywileje do Neostrady. W stylu przykładowo, darmowego abo przez kilka pierwszych miesięcy, czy bonu podarunkowy do wykorzystania na e-zakupy .
  • ~cross17 / 2010-12-06 17:36
    Ocena: 3.00 / 5
    19 listopada zlozylem telefonicznie zamowienie na internet minelo dwa tygodnie dzis dzwonie a jakas baba mi mowi ze 3 grudnia umowa poszla dopiero do drukarni.... no skandal tak dbaja o swoich klientow zapewniany bylem ze umowa bedzie w ciagu dwoch tygodni
  • ~DOCENT / 2017-08-30 09:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Słabo !!! Na umowie inna prędkość a w życiu inna .Koniec umowy i spadam z Netii za 80 zł porażka.
  • ~Dorota / 2014-09-10 10:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra. Zostalam przejeta niezaleznie od swojej woli. BOK to zenada! Tylko nie netia. Zalozyli mi blokade ktorej od tygodnia nie potrafia sciagnac - nie ma przeslanek do tej blokady. Odsylaja od Annasza do Kajfasza. Zenada.
    Zaletyprzejeli dialog z siecia ewro - szybki net
    WadyBOK
    10 lat jako klient sieci ewro potem przejetej przez dialog
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264