Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2021-11-20 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    st to firma, która traktuje klientów jak śmieci!!!! W 2017r. zakończyłem z nimi współpracę. W dniu 20.07.br. otrzymałem z Sądu Rejonowego w Lublinie nakaz zapłaty z odsetkami prawie 800,00zł za to, ze od marca 2018r. nie opłacałem abonamentu. Adres był nie właściwy, nie było takiej umowy i sprawę sąd oddalił i umorzył. Co najciekawsze zwróciłem się do Netii z prośba aby przysłali mi tą umowę, protokoły przekazania sprzętu z tej ulicy gdzie nigdy nie mieszkałem. Ponadto moje dane umieszczono bez powiadomienia w Krajowym Rejestrze Dłużników. Odpowiedź była oczywiście lakoniczna, żadnych przeprosin tylko że oni oddali sprawę firmie windykacyjnej, a takowej umowy i protokołów przekazania sprzętu z tej ulicy nie posiadają. Sprawę przekazałem Policji i aktualnie prowadzi ją prokurator pod kątem wyłudzenia środków finansowych ode mnie przez Netię i nie właściwe wykorzystywanie moich danych osobowych. Jeżeli sprawa zostanie umorzona złożę wniosek do Sądu Rejonowego o zadośćuczynienie i nagłośnie sprawę w środkach masowego przekazu. O to CAŁA PRAWDA o NETII !!!!!
    ZaletyWYŁUDZANIE PIENIĘDZY
    WadyJEDNO WIELKIE OSZUSTWO
    MiejscowośćSuwałki
  • ~anonim / 2021-11-19 17:34
    Ocena: 2.25 / 5
    natrętne telefony, nie usunięcie usługi bezpieczny internet mimo iż o wyłączeniu zapewniał monter, który wziął dodatkową kasę za montaż internetu w "lepszy sposób".
    Zaletyjakość łącza
    Wadynatrętne telefony, nie usunięcie usługi bezpieczny internet mimo iż o wyłączeniu zapewniał monter, który wziął dodatkową kasę za montaż internetu w "lepszy sposób".
    MiejscowośćŁódź
  • ~Adam / 2021-11-19 14:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Kiepski wybór tego dostawcy. Mała szybkość w Kwidzynie 50 MB/sek dzialanie WiFi firmowego rutera marne a Tv często się wiedzą
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Daniel / 2021-11-18 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiąc czekania na podłączenie usług, wielokrotne kontaktowanie się z obsługą klienta, ponaglanie nie przyniosły skutku . Poszło kilka skarg do UOKiK z mojej strony oraz od osób które się do mnie odezwały.
    ZaletyŻadnych
    WadyKiepska obsługa klienta która okłamuje i wmawia rzeczy które nie istnieją,
    Monter który się nie pojawią, nie odbiera telefonów
    MiejscowośćSanok
  • ~Julita / 2021-11-17 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg Internetu pozostawia wiele do życzenia, miesięczna kwota faktury wzrosła (nie miała), obsługa klienta potrafi jedynie wydzwaniać żeby przedłużyć umowę, ale żeby pomóc, to nie łaska. Sprzęt po zakończeniu umowy trzeba odsyłać na magazyn, a i tak ostatecznie zapłacić 150zł kary, bo nie mogą znaleźć paczki. Nie polecam.
    MiejscowośćLutomiersk
  • ~,Oksana / 2021-11-12 12:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Podpisałam pierwszą umowę na firmę-policzyli telewizję, której nie zamawiałam, bo mam tylko komputer z laptopem, podpisałam drugą umowę na inny adres ,zrobili błąd w systemie z adresem firmowym ,4 miesiące proszę wystawić noty korygujące -tłumaczą ,że ja mam to robić ! na jednym koncie mam właściwy adres, na drugim nie prawidłowy do faktur. Czemu ja mam wystawiać noty korygujące za kogoś kto zrobił błąd w systemie ????Ja nie mam ani chęci, a nie czasu , tym bardziej , jak pani wytłumaczyła, że mam wydrukować , odręcznie podpisać, kiedy już wysłałam i zrobiłam , to już przesada, mamy 21 wiek i wszystko można załatwić za pomocą profilu zaufanego lub Autenci, czemu ja mam lecieć na drukarnie, mam stracić cały dzień na nuty...a kto mi zapłaci za to? Platformie prawniczej musiałam zapłacić 1800 faktury, bo napisałam słowo tak w sms,a to już pod względem prawa jest umową ,a tu średniowiecze , prędkość wyżej 500-700 nigdy nie było,a opłacam 1 GB/sek
    Zaletybrak
    Wadyprędkość,obsługa
    MiejscowośćWarszawa, Gdynia
  • ~Nickname / 2021-11-05 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej ocenie jest to najgorsze co może tylko być. Zarówno internet, telewizja jak i usługi telefonii komórkowej nie maja w sobie nic co mogłoby konkurować z jakością innych firm. Chcieliśmy zrehabilitować Netie i dać jej szanse po sytuacji sprzed lat, kiedy łażący po domach przedstawiciel Netii namówił moja 80paru letnia babcie na telewizje wciskając jej zupełnie niepotrzebny talerz i trzeba było to odkręcać. Do końca umowy już wiele nie zostało. Nie chce tego badziewu nawet jeśli mieliby mi dopłacać. Łącza bardzo niestabilne, oglądasz film, wiecznie coś przerywa, internet tak samo. Żaden z konsultantów nie podał mi prawidłowej konfiguracji mms na iPhone tak żeby to działało. Żenada i dziadostwo.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mateusz Mikrut / 2021-11-04 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogolnie to słaby internet nie jestem zadowolony i nie polecam nikomu przechodzic przez to co ja przeszedlem z tym internetem normlanie filkmiki sie nie ladujo jakis gosc ssie mi palca u nogi nie wiem co sie dzieje
    Zaletyzadne
    Wadyduzo
    MiejscowośćKraków
  • ~aaaa / 2021-11-02 18:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Stabilny internet. światłowód super działa. Nie pamiętam kiedy była jakaś awaria. Super infolinia. Przeciąłem w czasie remontu światłowód - naprawili w ciągu doby. Sytuacja dotyczy Głogowa.
    Zaletystabilny , bezawaryjny
    MiejscowośćGłogów
  • ~Iśka / 2021-10-24 12:54
    Ocena: 4.50 / 5
    Szybki montaż ,światłowód działa bez zarzutów telewacja tez ...cena za komplet 50 zl na miesiąc ..warunki na papierze jasne i czytelne w punkcie Netii na Wirku obok Mc donalds wszystko załatwiane ..
    ZaletyDobra usługą i obsługa
    WadyZa mało programów mam tylko 80 . .musze zwiększyć na pakiet L 190 żeby mieć
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~andrzej / 2021-10-21 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy dostawca interenetu jakiego mialem, w ciagu osttanich 3 tyg nie mam internetu wiecej niz mam, po zgloszeniu na infolinie, pani wyslala serwisantow ktorzy dotarli po 3 dniach i na dodatek stwierdzili ze oni nie naprawia gniazda bo nie ma miejsca w szafie, wystraczylo zacisnac kabel ale im sie nie chcialo
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    Miejscowośćjasło
  • ~MrXlp / 2021-10-12 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Mam ten Internet od kilku lat i od kilku lat wmawiają mi kit , że słabo działa bo możliwe , że jest przeciążenie. Nic nie da się nic zrobić Kiedy wejdzie już 1 osoba na Internet oprócz mnie to jest dramat przestaje działać. Nie Polecam!
    MiejscowośćPtaszkowa
  • ~Katarzyna RS / 2021-10-12 11:32
    Ocena: 4.25 / 5
    Miałam awarie neta z powodu przerwania kabla swiatłowodu. Jeszcze w tym samym dniu pracownik techniczny przyszedł i naprawił. Ponadto uzyskałam na infolini bardzo sensowna porade jak skorzystac z hot spot na czas naprawy.
    Bardzo polecam :-)
    Zaletyszybka realizacja zleconych napraw, bardzo profesjonalna obsługa na infolinii.
    Wadyczasem przestaje działac na chwile
  • ~snoo / 2021-10-10 00:54
    Ocena: 3.25 / 5
    Zakupiłem usługę internet (1Gb) + TV .
    Router jaki otrzymałem od operatora zapewniał połączenie bezprzewodowe z prędkością ok 200-220 Mbit.
    Jeśli któryś z komputerów rozpoczął pobieranie (epic, steam czy cokolwiek innego) TV padała.
    Konfiguracja routera, priorytety itp ograniczona, to tanie g...o .
    Podłączyłem swój router (wifi 6/ax - stosunkowo tani TPlink) po sklonowaniu mac dostałem dostęp do sieci i nagle okazało się, że to może działać.
    Aktualnie podłączone bezprzewodowo 4 TV + 3 czasem 4 komputery (telefonów i innych dziwnych urządzeń nie liczę) i można to skonfigurować aby nie było problemu.
    Teraz na 3 komputerach włączone pobieranie, 4 tv grają i nic nie tnie. Jednak aby to osiągnąć trzeba zakupić/posiadać odpowiedni router i pobawić się z konfiguracją.

    Po kilku miesiącach użytkowania jest całkiem ok.
    Internet działa sprawnie, awarii brak.

    Ogólna ocena słaba bo każdy chciałby zakupić usługę i mieć to co na umowie, szybko sprawnie a tak nie jest. Trzeba zainwestować w osprzęt pobawić się w konfigurację i wtedy będzie dobrze działać.
    Jest też inne rozwiązanie ... wszystko podpięte po kablu ale dziś to rzadko spotykane rozwiązanie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Cyclops B / 2021-10-07 11:41
    Ocena: 4.25 / 5
    ogólnie to 8,5/10. Nie ma przerw w dostawie, prędkość na kablu zbliżona do prędkości na umowie. Niestety obsługa klienta na siłę wciska dodatkowe usługi.
    ZaletyNie ma przerw w dostawie, prędkość na kablu zbliżona do prędkości na umowie
    Wadyobsługa klienta na siłę wciska dodatkowe usługi
    MiejscowośćWrocław
  • ~s3bas / 2021-10-04 18:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Inastlaca uslugi na czos nieokreslony poniewaz utkwilem w Polsce w czasie covidowym a internet byl niezbedny do pracy. Zapacilem na instalacje i zapewnino mnie ze potem bedzie mozna z ta umowa robic co zechce. Do czasu kiedy nie zdecydowalem ze moge zostac w Polsce chwile dluzej. Poprosilem o umowe na 9 miesiecy poniewaz uznalem ze szkoda pzeplacac > nie da sie trzeba na 24 miesiace. Tlumacze ze jest to zbyt dlugi czas bo nie wieaza z Polsa swojej przyszlosci. Nawet po porobnaniu do oferty konkurencji nie bylo takiej sily ktora sklonilaby netie do wspolpracy. Poprosilem o przyblizenie wraunkow wypowiedzenia: 30-dniowe wypowiedzenie na pismie i wsienka na torcie > zwrot router na moj koszt? Router ktorego od poczatku nie chcialem i ktory byl odlaczaony zaraz po wyjsciu instalatora z mieszkania. Dopytalem jeszcze czy moge dac wypowiedzenie wczesniej na konkretna date zeby mniej wiecej w tym terminie podlaczyc interneet konkurejcji > oczwysiscie mozna jesli jest to 30 dni plus. Napisalem wypoiwedzenie i wtedy zaczely sie telefony netii... dlaczego? Wyjasnilem sytuacje ale nikt nie potrafil dac mi tego co potrafi operator zapenwic nowemu klientowi. Czyli staary klient ktory placi zawsze rachunki o czasie nie jest netii potrzebny. Ale to nie koniec rewalecji. Kilka dni pozniej dostaje informacje od netii ze usuluga zostanie wylaczona rowno 30 dni od daty wplyniecia mojego wypowiedzenia. Po rozmowie z 3-ma konsulanatmi wszyscy zgodnie ztwierdzili ze takie jest prawo i ze jak wypowiedzenie wplynelo 3-ciego to 3-ciego ussluge netia musi wylaczyc. Na nic zdalo sie tlumacznie ze pracuje zdlanie i ze inny konsultant powiedzial cos innego. Kazali pisac reklamacje ktorej odpowiedz brzmiala tak jak odpwoiedz 3-ch konsulatantow. Nie wazne ze to pracownik netii popelnil blad - to ty kliencie sie tym martw. To nie nasz problem. Na szczecie inny oprator okazal sie bardziej elsastyczny i usluge podlaczyl wczesniej. Ale niemak po netii juz chyba zostanie....

    Dotadkowo obluga awarii wykonywana jest na odwal sie. Spadl mi tranfer do 100 mb a jak kazde dziecko wie tak czesto dzieje sie gdy z 6-ciu przewodo w sretce sa aktywne tylko 4. Napraw pana instalatora polegala na docisnieciu skretki do switcha. Czyli zetknijmy przewod nie waze ze jak kto poruszy to sie znowu rozaczy. Na moja prosbe o poprawienie zacisniecia przewodu uslyszlame ze to zostalo porzadnie zrobione...
    Zaletyinternet dobrej jakosci
    Wadytraktowanie klienta jak w PRL
    usuwanie usterek na odczepenego
    klient placacy abonament o czasie jest wrogiem
    klientowi ktory chce wypowiedziec umowe utrudnimy zycie
    ogolnie firma bez zasad kierujaca sie wylacznie zyskiem
    firma nie dbajaca o naprawianie blledow sowich pracownikow i o swoje imie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marecki / 2021-10-03 10:28
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie ok. Internet jest wystarczająco szybki. Na minus działa dość przeciętna obsługa klienta, na połączenie zawsze trzeba czekać kilkanaście minut, pojawiają się dość częste przerwy w dostawie ale na szczęście niezbyt długie, o których ciężko się coś więcej dowiedzieć z racji ów infolinii. Dziwne było dla mnie że wręcz musiałem się kilkakrotnie prosić żeby wysłano mi umowę i dopominać o to by monter zawitał...
    ZaletySzybkość
    WadyNiezawodność
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Gus gus / 2021-09-28 22:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Masakra.
    Niby światłowód a działa kiedy i jak chce. Telewizja tragiczna. Po jakimś czasie użytkowania dowiedziałem się, że na niektórych kanałach nagrywaniw nie jest dostępne!!! Na 50 % !!! Dostępność nagranych programów około 30 dni. Potem aut i dupa.
    ZaletyŻadnych
    WadyŹle działający internet, brak możliwości nagrywania tv na niektórych kanałach, krótki czas dostępności nagranych programów. Fatalna obsługa klienta i pomoc techniczna
    MiejscowośćKarczew
  • ~Louigi / 2021-09-26 12:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Czekam na instalację 1,5 miesiąca. Orange się uwinęli w dwa dni.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Marion / 2021-09-23 04:11
    Ocena: 4.00 / 5
    a co sie stali z komentarzami od 10 do 22 wrzesnia? jakis wirus na serwerze gowork ? xd
    Zaletycena
    Wadyczas realizacji
    MiejscowośćPolska Cerekiew
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264