MiejscowośćPoznań
strona 25 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Michał / 2022-02-06 10:44
Internet stacjonarny od ponad 6 lat, ewentualne problemy po zgłoszeniu szybko rozwiązywane. Realne parametry łącza i cena lepsze niż u lokalnej konkurencji. Router/AP Netiaspot w miarę ok. -
-
~soul / 2022-02-05 17:29
Internet kpina, predkosc 0,1 MB/s w porywach 0,5. Konsultanci nie maja pojecia o swojej pracy ZaletybrakWadyNic nie dziala, konsultanci nie potrafia rozwiazac problemow, mowia, ze to wina uzytkownika, zeby zresetowac router to ich jedyna radaMiejscowośćKrakow -
~Jan / 2022-02-04 15:25
Powiem tak jeśli chodzi o netie jest to jeden z najgorszych dostawców z jakim miałem do czynienia częste przerwy powodujące brak internetu stacjonarnego, mobilnego na okres nawet kilku tygodni! Dodatkowo zawsze to samo dlaczego nikt nie odbiera telefonu, dlaczego nie ma internetu bo jest pandemia i tak już 2 lata... MiejscowośćKraków -
~Hermenegilda / 2022-02-03 20:41
Jestem klientką Netii od 13 lat dziś wysłałam rezygnację z racji że kończy się umowa w kwietniu chciałabym przez te lata napisać jedno wasz internet to kupa raz działa raz nie a to wina linii a to wina czegoś tam przez tyle lat nie dostałam jako stały klient żadnej zniszki bądź podwyższenia transferu dlatego nara są mniejsze firmy regionalne z lepsza oferta moja rada unikać Netii -
~Dawid Nowak / 2022-02-02 13:23
Szczerze netia jest to jeden z najgorszych dostawców internetu z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Ciągłe małe błędy które występują z ich strony są meczące nie wspominając o kontakcie z nimi który jest tragiczny nie wyrażają oni żadnych chęci do naprawy do czasu kiedy zagrozisz im wypowiedzenia umowy to naglę znajduje się wina po ich stronie i potrafią w sekundę to naprawić. Jeśli ktoś z was chce zdecydować się na ten serwis niech przygotuje się na ciągłe przerwy "w dostawie internetu które mimo wszystko będą winą klienta" oraz codzienne telefony wykonywane do dostawcy. MiejscowośćWarszawa -
~NOTOTYLE / 2022-02-01 19:13
Brak słów. Internet Drewno a każą sobie płacić więcej MiejscowośćRacibórz -
~Alicia / 2022-01-31 21:00
Ze względu na wyprowadzkę musieliśmy zrezygnować z usług Netia( za nowym adresem nie było technicznej możliwości przenieść ). Zadzwoniłam we wrześniu , mówili napisać mail, ze od 01.10.2021 już nas nie będzie. To był mail firmy, ale nie ten. W końcu płaciliśmy jedzcie 3 miesiącu ( w których już nas nie było ), żeby nie płacić karę 1500 zł za rozerwanie umowy ( nie z naszej winy) kupiliśmy internet mobilny. Teraz się okazało , ze zrezygnowaliśmy z Internetu i telewizji( jak mówiła operator), a dopiero mamy telefon stacjonarny, którym w życiu nie korzystaliśmy - to nam naliczono jedzcie 30 zł za niego + 9,90zl za usługę identyfikacji numera!!!!. Dopiero do 28 lutego musimy to zapłacić !!!! 39,9 zł / mięs !!!! ZaletyMówią grzecznieWadyNiemożliwe rozerwać umowę bez finansowych stratMiejscowośćSzczecin -
~Maciej / 2022-01-31 18:56
Szkoda że nie można im dać zera, bo taki poziom reprezentują. Szkoda się rozpisywać w ogóle na temat ich obsługi. Omijać szerokim łukiem !!! MiejscowośćKraków -
-
~Bartłomiej / 2022-01-29 07:13
Najgorsza rzecz jaka mnie spotkała to umowa z ta firma. Problemy z Internetem. Nagabywanie do przedłużenia umowy. A gdy złożyłem wypowiedzenie nie poinformowali kiedy zostanie odcięty Internet. i nie poinformowali do kiedy trzeba zwrócić router....dokładnie dwa przy czym przy wymianie serwisant zabrał stary. Dla nich liczy się tylko kasa nieadekwatna do usług MiejscowośćTrzemeśnia -
~Dorota / 2022-01-27 21:40
Dno, najgorszy Inernet, zgłaszając sprawę prawie codziennie , dostaje odpowiedzieć "niestabilne łącze" i tyle żadnego telefonu z firmy nic kompletnie. Internet i TV zanika przynajmniej 6=8 razy w ciągu dnia , licząc tylko jak ktoś jest w domu! ZaletyDekoder TVWadyWszystkoMiejscowośćKłodzko -
~Agnieszka / 2022-01-24 14:36
Absolutnie odradzam, tyle ile nerwów mi zszargał ten internet przechodzi ludzkie pojęcie. Niby Rzeszów, centrum miasta, połączenie powinno być ok, a jednak co chwila się rozłącza, wiesza, non stop jakaś awaria, praca zdalna przy takim internecie (a konkretniej jego braku) niemożliwa bo co 5 min wywala połączenie, o oglądaniu filmów, graniu w gry itp nie mówiąc... Bardzo odradzam, nie róbcie sobie tego, szkoda zdrowia, czasu i pieniędzy. ZaletyBrakWadyBardzo słabe połączenieMiejscowośćRzeszów -
~LOLZ / 2022-01-22 14:24
strasznie przerwya, czeste przerwy straszny internet MiejscowośćŚwinoujście -
~Tomasz / 2022-01-22 07:43
Od 5 lat internet i telewizja w pakiecie nigdy żadnych problemów W przypadku awarii sprzętu szybki kontakt z biurem obsługi oraz interwencja w rozwiązaniu problemu ZaletyPuki co same plusyMiejscowośćKraków -
~Klient neti / 2022-01-21 19:19
Zgorzelec brak internetu od 2och dni. Pani z obsługi klienta zazekała ze internet bedzie dzis od 16 i dalej go nie ma. niestety dziecko zdalna nauke nie odbyło ..ciekawe czy do poniedziałku bedzie. thx netia!!!!! ZaletyzadnychWadyto netiaMiejscowośćZgorzelec -
~Jokanta / 2022-01-19 16:51
Po mojej negatywnej opinii i reklamacji ktoś w końcu do mnie zadzwoniła ale usłyszałam że serwis przyjedzie jutro. To od trzech dni już 3 jutro słyszę.... 21 wiek... żenada MiejscowośćZielona Góra -
~Jokanta / 2022-01-19 16:39
Od dwóch dni czekam na serwisanta, ciągła spychologia i po każdy telefonie słyszę ze maja 48 godzin na rozwiązanie problemu. Dodam że jedno 48 godzin już minęło a ze strony Netia - cisza.
Firma stoi 3 dzień przez brak internetu a serwisu jak nie było tak nie ma.
Żenada. Obsługa firm beznadziejna.MiejscowośćZielona Góra -
-
~Roman / 2022-01-19 14:11
Firma wystawia karę za własne błądy. Oddział logystike nie znałazl zwróconego urządzenia. ZaletycenaWadyjakośćMiejscowośćWroclaw -
~Iza / 2022-01-18 18:15
Nieuczciwie zła obsługa i zawodnicy internet. Starszych ludzi sprzedawcy nabierają, wpisuja jako klientów ale oni nie umieja nawet zadzwonic na infolonie już nie mówiąc o obsludze adres maila a potem nie ma jak wymówić te umowę...nadaje się do rzecznika spraw konsumenckich albo do telewizji n.p. do Jaworowicz. Dramat. WadyZła jakoś usług telewizji i Internetu-zawiesza sięMiejscowośćWarszawa -
~Gorzata / 2022-01-17 19:16
Obsługa klienta beznadziejna.Kazdy konsultant udziela innych informacji. Klient jest zbywany. WadyNiekompetencjaMiejscowośćZielona Góra -
~Szatyzneti / 2022-01-16 23:53
GOWNO GOWNO SZMATY NIE UMIA NAPRAWIC GŁUPI ONTERNET nie da się grać nie polecam nawet moja babcia się wkurza aż taki zły internet ZaletyŻadneWadyWszystkieMiejscowośćSosnowiec
strona 25 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »