strona 21 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~gabrysss / 2016-05-10 13:57
niby forum o internecie a ja napisze o telewizji:D moim zdaniem najlepsze tv na rynku, giganagrywarka jest super i maja fajne pakiety do wyboru, az ciezko sie zdecydowac co poogladac xd :( -
-
~gluchy / 2016-05-10 14:59
wziąłem niedawno ofertę z tabletem w ramach przedłużenia umowy. internet serio szybki, hula jak należy. mieszkam w Warszawie, może to dlatego. Bez zastrzeżeń jak na razie. Zaletycena -
~halina / 2014-08-14 22:20
mam taki internet foton i za 100 mb płace niecałe 60 zł i myślę że to jedna najlepszych ofert na rynku. -
~Heen / 2019-05-10 21:29
Sugeruję wysyłać faktury w inny dzień niż piątek wieczorem, żeby nie wkurzać ludzi i nie psuć im weekendu, bo zdarza wam się wysłać fakturę z zawyżonymi kwotami albo fakturę na miesiąc, kiedy w życie weszło już złożone wypowiedzenie. MiejscowośćWrocław -
~igiełka / 2016-05-20 14:10
bywają awarie ale zarówno internet jak i pakiety tv w netii są godne polecenia. ceny sa odpowiednie do jakosci, jest duże OK -
~igrek / 2016-03-09 14:07
ja tam jestem zadowolony, mi takie parametry spokojnie wystarczają, a netia przynajmniej u mnie nie ma usterek wiec naprawde na plus -
~Intermaniak / 2014-06-13 12:36
Mam Netię od roku, wszystko śmiga szybko i stabilnie. Do tego Telewizja Osobista, telefon i nigdy nie miałem żadnych problemów. -
~internetomaniak / 2009-01-27 00:29
Jak najbardziej polecam! Podłączyli w 10 dni od podpisania umowy. Wcześniej miałem bezprzewodowy internet, który nie nadawał się praktycznie do niczego. Ciężko chodził i często go nie było. Nie mogłem ściągnąć żadnego większego pliku bo zrywało połączenie. Sytuacja zmusiła mnie do zerwania umowy. Zamówiłem internet Netii, choć przyznam szczerze, że trochę się bałem po przeczytaniu opinii użytkowników. Ale zaryzykowałem. Mam prędkość 2 M. Chodzi rewelacyjnie. Transfer przy ściąganiu 246 KB/s. Film ściąga się w 51 minut. Stronki wchodzą pięknie, wszystko w jak najlepszym porządku jak na razie. Cena 74 zł, to troszkę dużo ale warto. I na dodatek świetnie się sprawdził u mnie program antywirusowy z Netii- Bezpieczny internet. Sporo wirusów już wychwycił, wówczas gdy moje wcześniejsze antywirusy rzadko potrafiły wykryć wirusa. Co do biura obsługi klienta to jeszcze nie miałem przyjemności dzwonić w sprawie awarii więc nie wypowiem się na ten temat. -
-
~Jonatan / 2019-09-04 07:40
Internet jest bardzo spoko za 43 ziko 150 Mb/s i tv ok 95 kanałów , działa git. Jest tylko taka wada ,że ciężko sie dodzwonić na infolinie ale jak już sie uda to jest spoko obsługa. Wadą jest to, że nie opłaca się przedłużać umów tylko zrezygnować i wziąć nową umowę na inną osobę bo dla nowych mają ofertę a dla starych nie. Najlepiej też zamawiać umowę przez infolinie bo przedstawiciele handlowi bardzo mocno mijają sie z prawdą bo mają kasiore od każdej umowy więc pitolą tak żeby od nich kupić. ZaletyCena, jakość, miła obsługaWadyBrak ciekawy h ofert dla starych klientówMiejscowośćWarszawa -
~Kamila / 2015-04-24 16:26
Ja osobiscie nie narzekam i polecam netie. nie mialam jeszcze problemow z internetem ;) -
~Kasia / 2019-04-21 20:31
internet w Rudzie Śląskiej z Netii działa dobrze , płace niedużo 40 zł razem z telewizją ,
miałam 3 miesiące bez abonamentu i wszystkie programy za darmo , naprawdę nie ma na co narzekać..
polecam ! prędkość światłowodowa ha mam 150 ale można więcej -w punkcie Netia mają najtaniej ...Zaletybezawaryjny, stabilnyWadynie znamMiejscowośćRuda Śląska -
~Kaśkaś / 2014-07-10 14:22
Nie rozumiem skąd tyle negatywnych opinii, ja korzystam od 3 lat i nie miałam problemów, na początku zrywało połączenie ale było coś nie tak z ustawieniami i technik na infolinii mi to ustabilizował. Zaletyprzystępna cena -
~KEDZIERZYN-KOŹLE / 2015-06-13 04:32
Mam od nich internet od lat(chyba z cztery zmiany nazwy firmy od unitron po netia).żadnych awarii, prędkość taka jak w umowie. Place 29.99zl za 20Mbit.obsluga klienta słaba, radzę nie rozmawiać z kobietami ZaletyBrak awarii, gwarantowana prędkość, cena do predkosciWadyInfolinia8 lat -
~Kluska / 2022-07-08 20:29
Hmmm,
Nie ma czegoś takiego jak niezawodny internet, ale ten daje radę. Mięliśmy przejściowe problemy, ale szbko i sprawnie zostały one usunięte.
Póki co jesteśmy zadowoleni.ZaletyOferta
Dobra obsługa klientaWadyPóki co testujemyMiejscowośćŁódź -
~konsultant / 2011-01-17 23:46
Jestem konsultantem w Netii i również posiadam internet 8M z Netii. Jestem zadowolony, co prawda działa mi 7M na Cu ale nie odczuwam różnicy. Cena super. Nie muszę mieć telefonu stacjonarnego.
Traktujcie konsultantów jak ludzi, a nie z ryjem od razu to będzie należycie obsłużeni.
Hehe życzę zadowolenie z usług Netii ;) -
~Krystyna / 2022-07-03 15:50
Psuje dni się co najmnie raz w miesiącu.Na usunięcie usterki trzeba czekać 1-2 dni. ZaletyWia tylko wadyMiejscowośćWrocław -
-
~kryswoj / 2010-11-12 19:25
W swojej opinii nie będę narzekał na jakość połączenia i prędkość przesyłu, bo akurat do tego nie mam zastrzeżeń. Wszystko działa (do tej pory) stabilnie, przepustowość łącza jest dokładnie taka za jaką płacę i jakiej wymagam.
Mam z kolei PRZEOGROMNE zastrzeżenia co do obsługi klienta, kompetencji konsultantów i tempa załatwiania jakichkolwiek spraw.
Mój przypadek wygląda następująco:
* przy podpisywaniu umowy konsultant zaproponował mi 30dniowe NIEODPŁATNE korzystanie z bezprzewodowego internetu. Zgodziłem się, otrzymałem urządzenie, które w rezultacie nie aktywowałem, bo nie było takiej potrzeby. Jako, że urządzenie miałem odesłać na swój koszt, a nie miałem adresu magazynu, z którego urządzenie pochodziło to zadzwoniłem do Obsługi Klienta. Tam konsultant podał mi adres (KATOWICE), zapakowałem urządzenie, wysłałem i wydawało się, że problem z głowy. Okazało się zupełnie co innego.
Po 30dniach otrzymałem fakturę o wartości 49zł za... modem, który odesłałem, a na kolejnych fakturach widniały pozycje dotyczące korzystania z bezprzewodowego internetu.. Zrobiłem wielkie oczy bo:
a. urządzenia już nie miałem,
b. nigdy nie aktywowałem usługi, a sam modem wysłałem przed upływem 30dni co było równoznaczne z tym, że nie wyrażam zgody na świadczenie usługi.
Wykręciłem numer do Biura Obsługi, a tam, o dziwo dowiedziałem się, że urządzenie wysłałem na ZŁY adres. Niekompetentny konsultant podał mi adres do Katowic, a nie do WARSZAWY, gdzie modem powinien trafić.. Złożyłem zatem reklamację (dn. 24.09).. Konsultant, z którym rozmawiałem stwierdził, że reklamacja będzie rozpatrywana DO 30dni i zostanę powiadomiony o decyzji.
W dniu dzisiejszym, tj. 12.11 zadzwoniłem ponownie do Obsługi Klienta z zapytaniem, czy moja reklamacja została rozpatrzona. Okazało się, że decyzja (na szczęście pozytywna) została wystawiona 20.10 (22dni TEMU!!!), o czym, jak nie trudno się domyślić, NIKT mnie nie poinformował. Konsultant zapytany dzisiaj, kiedy zatem zostanie wystawiona faktura korygująca odpowiedział bezczelnie - NIE WIEM, PROSZĘ ZADZWONIĆ PÓŹNIEJ BO W TEJ CHWILI TRWA RENOWACJA SYSTEMU!!!
Proszę mi wierzyć, że w wyżej przedstawionym opisie darowałem sobie wielu szczegółów dotyczących kilku innych wiadomości email i jeszcze kilku rozmów przeprowadzonych z BOK..
Reasumując - łącze TAK, obsługa klienta, rzetelność i kompetencja NIE..
Ja osobiście odliczam dni do końca umowy i zapewniam, że umowy nie przedłużę. Wracam do TPSA, gdzie wszystko da się załatwić "od ręki", a firma jak dba, tak dba, ale dba o klienta!!
ODRADZAM PODPISYWANIA UMOWY Z NETIA S.A. NA JAKIEKOLWIEK USŁUGI.umowa od 3msc -
~lenek / 2015-08-06 14:12
Ja mam Giga kablowke i nie narzekam. :) dbra oferta i tania! -
~macias / 2015-05-25 11:38
ogolnie z internetem sa czasami lekkie problemy, ale da sie przezyc. za to konsekwentnie Netia rozwija swoje uslugi tv i one sa spoko - z GigaNagrywarka na czele 8 miesięcy -
~majster / 2013-07-09 22:06
Info dla użytkowników będzie przydługie ale proponuje przeczytać żeby zaznajomić się trochę z tematem Netii dla segmentu klientów prywatnych: Najpierw trochę o technologii:
Technologia LLU - Netia posiada tylko centralę i końcowy odcinek linii. Na infolinii technicznej mają dostęp do DSLamów i mogą sprawdzić prędkość tłumienie itd. Jednak kable należą nadal do TP. W przypadku awarii jeżeli centrala Netii oraz port odpowiada sprawa trafia do TP, która musi zweryfikować linię oraz część swojej infrastruktury. TP każdorazowo na obsługę zgłoszenia ma czas 24 godziny nie licząc świąt dodatkowo Netia musi jeszcze wysłać do nich zgłoszenie na co technicy mają także czas 24h. Dlatego zgłoszenia często się przeciągają. Jeżeli ktoś miał wcześniej TP i przechodzi do Netii może liczyć na bardzo podobne parametry stan usługi jaki w TP. Różnica może być w transferze jeżeli problemem była przeciążona centrala TP oraz cenie.
Technologia BSA - całkowicie obsługiwana przez TP. Netia jedynie dzierżawi linie. Konsultanci mogą jedynie sprawdzić czy jest nawiązane połączenie oraz czy użytkownik nie wpisuje błędnego hasła. Weryfikacja awarii na infolinii opiera się na informacji uzyskanych od klienta. Zgłoszenia awarii jw obsługuje TP znowu mają czas na odpowiedź 24h. Jakość usługi po przejściu do Netii identyczna jak w TP lub gorsza ponieważ często TP przepina klienta na wydzierżawione urządzenia, które oczywiście są często już wysycone.
Technologia - CU
Własna infrastruktura Netii Kable + urządzenia. Jakość usługi zależy w główniej mierze od odległości od centrali. Konsultanci mają dostęp do urządzeń i infrastruktury. Czas reakcji na awarię szybki najczęściej usuwają problem tego samego dnia. Obsługą zajmuje się podwykonawca Netii.
IPTV + VDSL tak samo własna technologia z początku problemy z konfiguracją urządzeń aktualnie jedna z lepszych technologii Netii.
Czas reakcji bardzo szybki
NGA czyli nowy foton w głównej mierze opiera się na infrastrukturze córki spółki internetii Jakość bardzo dobra o ile nie najlepsza czas usówania szybki.
Podsumowując biorąc usługę od Netii warto się zastanowić jak to działa i mieć cierpliwość jeżeli decydujemy się na łącza po TP. Wiadomo, że nie będzie im zależało na czasie reakcji na zgłoszenia.
Obsługa klienta Home ... średniactwo ponieważ jest zbyt duża rotacja osób. 80 % ludzi to pracownicy na zlecenie którym wiadomo jak się chce pracować za parę złotych.
Właśnie zmienia się sytuacja na rynku małego biznesu. Netia naprawdę podnosi jakość obsługi prostuje własne procesy. Najlepiej mają się klienci Korporacyjni dla których jest dedykowana infolinia obsługa tam po prostu miodzio.ZaletySzybki czas reakcji na zgłoszenia na własnej infrastrukturze.WadyWymuszona dosprzedaż usług na infolinii konsultanci stają na rzęsach żeby sprzedać usługę. Przez co osaczają klientaPonad 6 lat najpierw internetia (ComNet) aktualnie VDSL + IPTV
strona 21 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »