strona 20 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Kaspa / 2022-06-08 16:04
Podpisalem umowę na internet światłowodowy i telewizje 1,5 temu, technik stwierdził, ze pion dociera do 10 piętra, mieszkam na 11. Poprosił o kontakt ze spółdzielnia by przewiercic się przez zsyp i wtedy da radę zamontować, udało się te zgodę uzyskać i od 2 tygodni na infolinii mówią, ze usługa zostanie zrealizowana i dobudowany zostanie pion, ale przez firmę niezwiązaną z Netia i oni nie wiedza kiedy to nastąpi, czy za tydzień, a może za 2 miesiące. Ta firma to żart, nie polecam nikomu. -
-
~Dominik / 2022-06-07 16:20
Mam niestety internet i tv ,to jest dramat tv nie działa od 14 dni i nie sa w stanie przez tyle czasu naprawić,złożyłem rezygnację i oczywiście trzeba czekać .a te tempaki z infolinii tylko formułkę z kartki potrafią czytać.Technika to albo tam nie ma albo jest debilem .LUdzie NIE ZAKŁADAJCIE TEGO GÓWNA ZaletyBrakWadySame WadyMiejscowośćWarzzaw -
~Marcin / 2022-06-06 19:44
W dniu dzisiejszym przy próbie dowiedzenia się dlaczego moja usługa tj. Internet nie działa, dowiedziałem się że już nie jestem klientem firmy Ists natomiast klientem firmy Netia i tu zaczęły się same problemy ???? a moja radość trwa do tej pory ????????
Po wielu próbach kontaktu z biurem obsługi klienta i dowiedzenia się czegokolwiek o mojej aktualnej sytuacji, bez żadnej konkretnej informacji byłem odsyłany przez Panie z BOK na nie istniejącą już infolinię Ists ???????? i od nowa próbowałem się przebić przez sekretarkę by uzyskać informacje.
W końcu! Udało się! Połączyłem sie z bardzo miłym Panem z działu technicznego, uznałem że tam ktoś będzie bardziej poinformowany i pomocny niż Panie z BOK i miałem rację! Pan mi wszystko wyjaśnił, powiedział co i jak dalej mam robić by uzyskać dostęp do konta abonenta online a następnie do internetu , niestety mimo chęci pomocy w uzyskaniu hasła Pan z działu technicznego nie mógł pomóc by te hasła uzyskać poza wysłaniem SMS z aktualnym numerem abonenta. Czego następstwem było przekierowanie mnie na BOK... ???????????? I wróciłem do punktu wyjścia i bardzo sympatycznych Pań które niestety nie chcą być pomocne wręcz przeciwnie, umowa którą zawarła moja narzeczona z Ists i załącznik z upoważnieniem mnie do załatwiania wszelkich spraw związanych z internetem u nich nie obowiązują. Mimo moich propozycji wysłania skanów umowy i upoważnienia, Pani w dalszym ciągu nie chciała wyjaśnić dlaczego i rozłączyła się oczywiście bardzo uprzejmie życząc mi miłego dnia ????????????
Pierwsze wrażenia z przypadkowego kontaktu z firmą Netia? Bezcenne ????????ZaletyBrakWadyNie chcę ich poznawać.MiejscowośćKraków -
~Piotr / 2022-06-05 09:16
od tygodnia nie mam sygnału internetu, lub prędkość ok 1.00 Mb/s , wielokrotnie zgłaszałem awarię, w tej chwili od 3 dni nie działa strona do zgłoszenia awarii, w odpowiedzi na jedno z zgłoszeń otrzymałem informację, że złącze nie jest stabilne, żadnej reakcji aby to naprawić pomimo informacji, że będzie kontaktował się technik, szczytem chamstwa są telefony z ofertą podniesienia abonamentu o wyższą kwotę z wyższą prędkością, to jest kpina z klienta. Zaletybardzo wolny internet, częste awarie, bardzo trudno uzyskać pomoc technicznąWadydzwonią dość często z niepotrzebnymi ofertami na zmianę umowyMiejscowośćBydgoszcz -
~Marcin / 2022-06-03 14:44
Nigdy nie ufajcie Netii. Nigdy. To nie dosc ze Wam padnie, to nikt nie odbierze od Was telefonu czy reklamacji. ZaletyZero.WadyNie działa net, nie odbierają telefonów, zaśmiecają klatki i miejsca publiczne -
~Piotr / 2022-06-01 22:05
Mamy netie od jakiegoś czasu i miałem obiekcje czy instalować ponieważ było dużo złych opinii ale ja nie mam się naprawde do czego doczepić prędkość miała być 300 i jest nawet 310 tv działa wiec u mnie opinia bardzo dobra
Można polecić za 60 zł to naprawde dobra ofertaMiejscowośćŁódź -
~Grzegorz / 2022-06-01 00:59
Internet wywala po 20 razy dziennie, kontakt z BOK zerowy, oni nie wiedzą jaka przyczyną. Uciekać od nich z daleka. ZaletyŻadnychWadyBrak profesjonalizmu z firmieMiejscowośćZgorzelec -
~Maciej / 2022-05-31 16:40
Internet wywala do2-3 razy w miesiącu chodzi dosyc plynnie ale komunikacja z infolinia to zajmóje 1godz na samej lini poczekania.
Nie polecam magda geslerZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćKraków -
-
~mateuszczekaj / 2022-05-30 00:08
Rok temu kupiliśmy internet za 60 zł za miesiąc który miał mieć 100mb/s a co później się okazało LEDWO dochodził do 5mb/s. Przy rezygnacji z internetu wszystko zaczęło szwankować internet co 5/10 minut rozłączał się + ping wzrastał do 300-500. Gdy próbowałem dzwonić na infolinię przenosiłi mnie z 10 razy ponieważ nie też dział. NIEZLY SCAM ZaletyCZASAMI mały pingWadyinternetMiejscowośćSuwałki -
~Slawomir / 2022-05-29 21:26
Sygnal tv dostarczany przez Netia jest bardzo zły.
Operator nie reaguje na monety ws. Usunięcia usterki.MiejscowośćWarszawa -
~Wojtuś / 2022-05-26 09:36
Internet co chwilę się wyłącza nie działa i w ogóle nie działa ZaletyŻadneWadyDużoMiejscowośćPoznań -
~kristoff / 2022-05-25 11:34
nigdy więcej Netia.Dziadostwo.Sprzedawania danych klienta firma reklamowym.itd.Zadowoleni? ZaletybrakWadyWszystkoMiejscowośćLubliniec -
~nienawidze netii / 2022-05-22 13:15
operator kazał zapłącic za 2 meisacice z góry a tego w umowie nie było do tego zły initernet nigdy nie moge a nich liczyc zawsze ścina Zaletypomagają przy wyborze sieciWadywszystkieMiejscowośćmoskwa -
~Kasia / 2022-05-21 18:14
U mnie jakość obrazu Netii gorsza niż na kanałach naziemnych. Co jakiś czas występuje zanik obrazu. Infolinia nie panuje nad zgłoszeniami. MiejscowośćKraków -
~Krzych / 2022-05-20 14:22
Obraz na telewizorze rozmyty w porównaniu z nadawaniem Orange - porównanie ten sam telewizor ten sam program. ZaletyBrakWadyBardzo niska jakość sygnału telewizyjnegoMiejscowośćKraków -
~Marcel Symulewicz / 2022-05-18 22:15
Ten internet to totalne gówno. Może i ma prędkość 100+ mb/s ale stabilność? To bym już miał lepszą stabilność na linie 200 metrów nad ziemią bez zabezpieczeń. A obsługa klienta? Nie da się nigdzie dodzwonić. Trzeba czekać dziesiątki minut żeby można było rozmawiać. Solidny skam. ZaletySzybka prędkośćWadyWszystkoMiejscowośćLegnica -
-
~Kamil / 2022-05-15 20:58
Czasami działa w miarę a najczęściej nie da się uruchomić YouTube czy Netflix w tv. Obsługa dramat.
Zespół przycisk włączania w ruterze musiałem wcisnąć na zapałkę zgłaszałem już kilka razy ale minął już rok i nikogo to nie obchodzi.WadySłaby internet, nie dbają o starych klientów, nie wymieniają uszkodzonego sprzętu, brak światłowodów na naszym osiedlu.MiejscowośćBodzechów -
~Marcin / 2022-05-14 17:25
Na początku wyglądało, że będzie ok, ale jakże się myliłem. Pierwszy zgrzyt już przy zamawianiu gdzie dekoder w multiroom dano zwykły zamiast 4k
Kolejny problem nastąpił już przy próbie wymiany, bo jakoś ciężko było się skontaktować z właściwą osobą na infolinii. Gdy w końcu wypełniłem formularz i prosiłem o wymianę na dekoder 4k oraz przy okazji podniesienie prędkości Internetu do 1Gb to otrzymałem informację zwrotną, że jednak na 4k wymienić nie mogę, bo jest niekompatybilny z MR a do aneksu o podniesienie prędkości siłą wciśnięto ochronę Internetu!!! Pomijam fakt, że warunki promocji, jakie otrzymałem z umową mówią o tym ze można do MR zamówić dekoder 4k w cenie 5zł wyżej.
Kolejna sprawa to kontakt z obsługą. Tam nikt nic nie wie i po kilka razy byłem przełączany ( na razie mój rekord to 6 różnych osób podczas jednej rozmowy a na końcu i tak rozłącza)
Multinagrywarka to też nieporozumienie już wolałbym nagrywanie na USB z dużej części programów nagrywać nie można przy odtwarzaniu niektórych nagrań pojawia się komunikat "Problem z odtwarzaniem” i oglądanie traci sens
Jedyny Plus tego że Cena niższa niż oferowała konkurencja i w miarę dobrze działający Internet.ZaletyInternet, CenaWadyObsługa, Multinagrywarka, Jakość TVMiejscowośćKraków -
~Timtem / 2022-05-13 14:59
Dzień dobry, kontaktowałam się ponad 10 razy w sprawie podpisania i instalacji usługi na Koniecpolska 35 Warszawa .Konsultant zapełnił ,że będzie zainstalowane w ciągu 7 dni.Czekałam .Umowa do podpisania była wysłana nie na ten adres,musiałam dzwonić ,później to same czekało na mnie z wysłaniem urządzenia ,też musiałam stracić pół godziny na telefon ,dalej dostałam termin instalacji i nikt nie przyszedł ,nie zadzwonił ,musiałam pare dni syna nie puścić do szkoły ,bo czekaliśmy na instalacje .Dzwoniliśmy jeszcze pare razy .Cały czas zapełniali ,że będzie ,kiedy zaczęłam już wybuchać , powiedzieli ,że wysłali rezygnacje z umowy .Musiałam jechać po listy znowu nie na ten adres .Teraz mam wysłać urządzenia i znowu stracić dobrych dwie godziny ,stając w kolejce na poczcie .Pytanie -kto mi opłaci stracony czas ? Proszę wysłać kuriera na swój rachunek ,bo ja nie ruszę, a jeśli będzie minus na koncie ,podam do Sądu .Rozmowy macie zarejestrowane .Będę wymagała kompensacji .Czy jest ktoś odpowiedzialny za to ? Jeszcze miałam minus 500 na koncie w fakturach i wysłane urządzenie z byłej umowy na Marszałkowskiej 111a/927 i do tego czasu jak nie nakrzyczała na obsługę ,dostawałam ,że ja mam przeterminowanie opłaty . Czy tam u Państwa ogólnie ktoś pracuję ?
Straciłam kupę czasu i nerwów .Nie mogłam normalnie pracować ,bo liczyłam na was …teraz będę odradzała wszystkim .A ja to umiem mówić głośno .I na temat warunków technicznych -mamy trzy domy na podwórku -w jednem z nich -5 metrów obok zainstalowany orang światłowód .Nikt nie przyszedł ,jeszcze raz podkreślam , sprawdzić warunki techniczne .SMS miałam na 4 maja ! Pozdrawiam i proszę o odpowiedzZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~Frugo / 2022-05-11 11:13
O ile z samej jakości usług i ceny jestem bardzo zadowolony ( osiągane maksymalne prędkości i jeszcze problemów z TV nie miałem ) to obsługa leży i kwiczy. Chciałem zmienić dekoder multiroom na 4k w tym celu dzwoniłem 3x za każdym razem przełączany po 5-6 razy bo to nie ten dział bo to nie ta osoba bo Pan należy do innej grupy. Przez prawie 2 tygodnie zero odpowiedzi to samo na maile brak odpowiedzi. To samo z podniesieniem prędkości internetu do tej pory nie dostałem nowej umowy. ZaletyPrędkość Internetu, brak problemów z TV, ogólna jakość usługWadyObsługa AbonentaMiejscowośćKraków
strona 20 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »