Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zawiedziona / 2012-12-19 02:24
    katastrofa! place 90 zl miesiecznie za 1M! drugi miesiac mial byc za darmo, Pan z ktorym podpisywalam umowe zapewnial ze tak bedzie, ale i tak w listopadzie przyszla faktura. dzwonilam tydzien! jak raczyl odebrac to wytlumaczyl ze faktura sie nie przejmowac bo w listopadzie nie place. w grudniu dostalam pismo ze zalegam z platnosciami i jak w ciagu 5 dni nie zwroce kasy za listopad to skieruja sprawe na droge sadowa. Pan Robert z Poznania ze Zlotowskiej od 2 tygodni nie odbiera ode mnie telefonow! To zwykly oszust, trzymajcie sie od niego z daleka.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCena, obsluga i wszystko inne
    Mam go 4 miesiace, place 90 zl miesiecznie.
  • ~ZAWIEDZIONY / 2010-02-25 16:17
    WIELKA PORAŻKA!
    Od miesięcy nie mogę się doprosić w telefonicznym biurze klienta (innego nie mają) o zmianę danych na fakturach i o zmianę miejsca dostarczania ich "usługi". DNO, DNO, DNO! Za każdym razem mówią co innego, a do tego panienka potrafi się po prostu rozłączyć. MASAKRA!
    Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z usług tego tworu.
    ZaletyBrak
    WadyBiuro Obsługi (Olewania) Klienta
    2 lata
  • ~ZAWIEDZIONY / 2010-03-05 16:11
    WIELKA PORAŻKA!
    Od miesięcy nie mogę się doprosić w telefonicznym biurze klienta (innego nie mają) o zmianę danych na fakturach i o zmianę miejsca dostarczania ich "usługi". DNO, DNO, DNO! Za każdym razem mówią co innego, a do tego panienka potrafi się po prostu rozłączyć. MASAKRA!
    Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z usług tego tworu.
    Zaletybrak
    WadyBiuro Obsługi (Olewania) Klienta
  • ~zawiedziony cd / 2015-04-02 09:49
    No i zakupiłem dysk zewnętrzny wg ich specyfikacji. Tym razem nagrałem (co rekomenduje innym) jego podłączenie do PC - dział. Jako, że był w systemie NTSF to trzeb ago było sformatować na Netia Player. Po tej komendzie dekoder odinstalował dysk i ani inny dekoder ani PC już nie chciały z nim współpracować. Na szczęście, udało mi się naprawić sytuację programem Format32.
    Czy Netia znów będzie twierdzić, że ich sprzęt jest dobry i że nie odpowiadają za uszkodzenia nie swoich urządzeń?

    Odnośnie podłączenia dekoderów (multiroom) to jeżeli nie uda się tego zrobić poprzez wi-fi (np. dwie ściany) to pozostaje poprowadzenie kabla lub połączenie poprzez odpłatne (9 zł) urządzenie montowane do gniazdka elektrycznego.
    Wadydługo by wymieniać,
    2 tyg.
  • ~zibi / 2008-10-09 11:41
    dobra oferta 4xszybki internet lecz czesc konsultantow to beznadzieja (niekompetentne klamczuszki) i nie jest to ich wina tylko kierownictwa niereagujacego na opinie klientow
    Wadybalagan organizacyjny
  • ~Zibi / 2011-07-27 16:49
    Jeśli macie za mało problemw,zamówcie usługi w neti
    będziecie ich mieli tak dużo jak ruski frontowy żołnież wszy.
    jeśli ktoś chciałby wiedzieć więcej jak mierną firmą
    jest nettia podaje kontakt meilowy Zibi61@interia.eu
    chętnie odwiode przed zawieraniem umów z tą firmą
    podając fakty jak ja zostałem potraktowany-pozdrawiam
  • ~ziuta / 2015-01-06 16:29
    Netia to totalna porażka . Nie dość, że nie dotrzymują zakładanej szybkości , to wiecznie zrywa się łącze! Dzisiaj np. od godz. 14.00 do chwili obecnej połączenie zostało zerwane 11 razy!! To niedopuszczalne! Nie taką umowę zawierałam!
    WadyZrywanie łącza nawet kilkunastokrotne, obniżenie prędkości przesyłu
    5 lat
  • ~Zły i oszukany / 2011-08-05 20:58
    Netia to banda złodzieji! Netia to banda złodzieji! Netia to banda złodzieji!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko zaczynając od oferty kończąc na dostawie internetu!
  • ~zofinia / 2015-07-27 17:49
    Otóż, w warszawie netia śmiga i hula! zmianiłam operatora już ponad 2 miesiace temu i jestem bardzo zadowolona. Apropos przerw w dostawie - wszedzie to się zdarza, w końcu to tylko urządzenie :) polecam jak najbardziej, plus oferta z dronem :))))
  • ~zofinia / 2015-08-24 15:14
    Ja sie zkoleji bardzo cieszę z oferty muzyka dla firm! mam mały zakład fryzjerski i mogę z tego korzystac, tymbradziej, ze jest super kontroferta dla ZAIKSU. Polecam każdemu!
  • ~zosia / 2011-03-22 15:02
    szkoda pisać
    Zaletyżadne
    Wadysame minusy, złodziejska firma
  • ~Zuza / 2015-01-19 20:50
    Nikomu nie polecam tej firmy , znowu od kilku godzin brak HBO GO (za który płacę)i ten notoryczny brak usługi. Pozwoliłam sobie zadzwonić z reklamacją więc panienka przez czterdzieści minut przegoniła mnie po całym mieszkaniu - wyłącz - włącz -odczekaj - wprowadź klucz itd....
    Firma to dno i brak profesjonalizmu .Jeżeli ktokolwiek zastanawia się czy podpisać z nimi umowę - z mojej strony wielkie ODRADZAM !!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyNETIA JEST WADĄ
  • ~żej / 2015-02-27 13:49
    wifi nie działa już trzeci dzień.. ciekawe kiedy naprawią, bo do tej pory konsultanci chyba przysypiają
  • ar / 2008-10-31 19:26
    umowe podpisalem 25 wrzesnia b.r. na szybki internet i telefon dla małej 1 osobowej firmy , wcześniej wypowiedziałem umowę na neostradę , wczoraj 29.X zadzwoniłem , miła pani oznajmiła mi, że nie możliwości technicznych, ani na internet, ani na telefon, kiedy będą- nie wie. Rozstaliśmy się miło, powiedziała jeszcze, że możliwości techniczne podłączenia mnie ekipa Netii sprawdzała od
    2 pażdziernika, to jest ponad 4 tygodnie ????, gdybym nie zadzwonił, do dziś czekałbym na telefon i szybki internet. Teraz chyba przeproszę się z TP.SA bo nie mam wyjścia, a wszystkim zainteresowanym dynamiczną akcją promocyjną Netii zalecam daleko posunietą ostrozność, ta firma tylko jedną rzecz robi szybko, szybko podpisuje umowy, z których nie potrafi się wywiązać przechodząc z reklamy w antyreklamę i to na własną prośbę.
  • badmin / 2010-06-14 22:45
    Te pozytywne opinie to chyba tylko konsultanci Netii. Po negatywnych widać,że nie tylko ja miałem problemy. Ta firma to POMYŁKA. A kto twierdzi inaczej , to albo mu za to płacą, albo uciekł z psychiatryka. Sorry, poniosło mnie, ale jak sobie przypomnę tych niekompetentnych ludzi i system to mnie trzęsie. Zgłaszam awarię , przez miesiąc nie mam usługi, w międzyczasie zgłaszam awarię jeszcze dwa razy. Po czym przychodzi faktura za cały okres ( to wiedziałem ,że tak będzie - analfabeci z przymusu). Reklamuję, konsultant twierdzi,że owszem ale usługa nie działała (teraz nie pamiętam, ale około) 20 dni, i że może mi wystawić korektę na te 20 dni. Ja się nie zgadzam, piszę pismo - otrzymuję odpowiedź,że reklamacja w ogóle nie może być uznana- zero uznania , i że oddają to do windykacji. No to dzwonię na infolinię co jest grane. Pół godziny oczekiwania na linii : "ma pan rację reklamacja powinna być uznana , ale ja tu widzę, że usługa nie była dostępna tylko przez (też nie pamiętam dokładnie , bo sypali datami) ok 15 dni." Ręce mi opadły. Poprosiłem o korektę na te 15 dni i zasiadłem do pisania wypowiedzenia umowy. Teraz dzwonią z propozycjami promocji-promocji. Wysyłam ich w kosmos, niestety Panie na telefonie nie mają pojęcia dlaczego rozłączam się bez słowa, zresztą o czym one mają pojęcie , są trybikami w systemie bez duszy. NETIA TO POMYŁKA PRZYRODY, TA MUTACJA JEST Śmiertelna.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    na szczęście krótko
  • bumeta / 2008-06-17 11:03
    mam bezprzewodowy internet w wimax 2mg jak sprawdzic szybk osc tego internetu trzy jest to 2 mega a wprawym dolnym oknie pokazuje mo 100,0kb,s
  • guciomix / 2010-10-21 20:41
    Uważajcie , to MEGA PRZEKRĘT - jestem u nich ponad rok i nie mogę doczekać się końca umowy - by pożegnać ich na zawsze. Niekompetencja konsultantów, niedotrzymywanie terminów , miesiącami oczekiwanie na załatwienie reklamacji ( na 14 miesięcy korzystania z ich usług miałem 7 reklamacji - 5 niezałatwionych do dziś mimo że na to mają czas 30 dni). Jeśli zdecydujecie sie na umowę z nimi - podstawową zadzwońcie kilka razy w odstępach czasu by potwierdzić czy poprzedni konsultant nie pokręcił czegoś lub nie wrobił Was w niezamówione usługi !!! W tym przypadku właściwie dobrali sobie reklamę kaszpirowskiego - KIT i naciąganie naiwnych !
    Zaletyczasem trafi się na inteligentnego konsultanta - trzeba mieć szczęście
    Wadyza mało miejsca by wynmienić - opisałem wcześniej
    14 mieś za 98 zł
  • janek3 / 2012-04-09 15:03
    internet bezprzewodowy to masakra gdyz na ich strone ciezko sie wchodzi nie mowiac o innych stronach co innego obiecuja przed podpisaniem umowy a co innego w rzeczywistosci odradzam
    Zaletybrak
    Wadynie dobry internet i klamstwa w tym wszystkim
    18 miesiacy
  • JOLA / 2008-01-20 10:10
    mam internet 1 mega ale jest zbyt wolny nigdy nie osiąga maksymalnej prędkości a nadodatek nim dostalam internet 1 mega ktory zamawiałam dostałam najpierw niby pomyłkowo internet 512 zaraz zgłośiłam pomyłke jednak własciwy internet dostałam po 2 miesiacach o zwrocie kosztów oczywiscie netia nic nie wspomniała
    Zaletynie ma
    Wadybardzo dużo np. wolny internet wysoka cena bardzo długie oczekiwanie na uwzględnienie reklamacji
    3 miesiace za bardzo drogo 69 zł miesięcznie
  • korek62 / 2013-02-17 15:43
    NETIA TO NACIĄGACZE.
    ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ ZASTANÓWCIE SIĘ KILKA RAZY I CZYTAJCIE OPINIE

    Z netii korzystam od 1,5 roku i na początku było jako tako abonament ok. 140zł na firmę rozmowy w UE, USA i Kanady w cenie abonamentu a internet niby do 20Mb/s ale nigdy tak nie było na początku max. 14-16Mb/s. Teraz od kilu miesięcy jest tragicznie internetu nie mam prawie wcale ( predkości niemalże codziennie poniżej 516Kb/s a nawet tak niskie , że nie otwiera się strona miernika łącza z Netii. Teraz już nawet nie przyjmują zgłoszeń awarii a informują tylko od listopada 2012r. do dzisiaj, że prowadza rozmowy na temat rozbudowy czy naprawy mojej centrali. Mieszkam na wsi w odległości może 200m od tej centrali a Pracownik Netii kiedyś mnie poiformował o tych utrudnieniach z łaczem bo jestem oddalony od centrali o 6km., wniosek jest taki , że pracują tylko zza biurka odbierając telefony i się nie przejmują abonentami.Przejdę do TP-Orange bo to ich linia i centala.Szkoda tylko darmowych połączeń w Polsce i UE.
    NETIA TO NACIĄGACZE.
    ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ ZASTANÓWCIE SIĘ KILKA RAZY I CZYTAJCIE OPINIE
    ZaletyDarmowe rozmowy w Polsce u UE
    WadyCAŁA RESZTA TO SAME WADY
    Ponad 1,5 roku abonament ok 140zł na firmę
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2601
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021