Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wutka2 / 2011-03-28 11:16
    Niestety nie mogę przyznać punktów.Moja przygoda z netią skończyła się tak szybko jak się zaczęła. Skuszony reklamą zamówiłem usługę telefon+inernet 20 Mbit/s. Zeszło do 10, w końcu okazało się, że może być tylko 1Mbit/s. Nikt mnie o tym nie raczył poinformować. Bez uzgodnienia ze mną zostałem pozbawiony neostrady na miesiąc przed zakończeniem.
    Zaletybrak
    Wadyniestety same
  • ~Xayah / 2016-03-22 16:00
    Szczerze to mam ten internet już dwa lata i nie polecam. Kiedy przedstawicielka dzwoniła była mowa o 10 mega, dostałem za to 0,5. Internet jest bardzo wolny, zrywa się często i jeszcze trzeba dużo płacić. Nie polecam, 1/10.
    ZaletyNie będę kłamał
    WadySzkoda klawiatury to wymieniania
    Korzystam z 2 lata, w małej wsi w woj. podkarpackim
  • ~xxx / 2015-03-27 14:41
    Umowę z Netią na uruchomienie internetu Dropss zawarłem na koniec stycznia. Usługa miała być uruchomiona po 30 dniach. Mija już 60 dni i nic ! Natychmiastowo wypowiadam umowę i nie polecam, nigdy więcej Netii !!!
    Zalety-
    Wadybrak czegokolwiek po 2-óch miesiącach, miał być internet po 30-tu dniach, nie ma nic
  • ~zament / 2010-11-17 13:31
    netia zeszła z drogi która nazywa się SOLIDNOŚĆ. obciążanie niesłusznymi kosztami.
    Zalety błękitnie miało być ; non stop swiat a wyszło zablokowany kantorek
    Wadypojęcie swiadczenia usług istnieje tylko wirtualnie, lobbing bez pokrycia... i rozeznania
    produkt????
  • ~Zawiedziona / 2012-12-19 02:24
    katastrofa! place 90 zl miesiecznie za 1M! drugi miesiac mial byc za darmo, Pan z ktorym podpisywalam umowe zapewnial ze tak bedzie, ale i tak w listopadzie przyszla faktura. dzwonilam tydzien! jak raczyl odebrac to wytlumaczyl ze faktura sie nie przejmowac bo w listopadzie nie place. w grudniu dostalam pismo ze zalegam z platnosciami i jak w ciagu 5 dni nie zwroce kasy za listopad to skieruja sprawe na droge sadowa. Pan Robert z Poznania ze Zlotowskiej od 2 tygodni nie odbiera ode mnie telefonow! To zwykly oszust, trzymajcie sie od niego z daleka.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCena, obsluga i wszystko inne
    Mam go 4 miesiace, place 90 zl miesiecznie.
  • ~ZAWIEDZIONY / 2010-02-25 16:17
    WIELKA PORAŻKA!
    Od miesięcy nie mogę się doprosić w telefonicznym biurze klienta (innego nie mają) o zmianę danych na fakturach i o zmianę miejsca dostarczania ich "usługi". DNO, DNO, DNO! Za każdym razem mówią co innego, a do tego panienka potrafi się po prostu rozłączyć. MASAKRA!
    Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z usług tego tworu.
    ZaletyBrak
    WadyBiuro Obsługi (Olewania) Klienta
    2 lata
  • ~ZAWIEDZIONY / 2010-03-05 16:11
    WIELKA PORAŻKA!
    Od miesięcy nie mogę się doprosić w telefonicznym biurze klienta (innego nie mają) o zmianę danych na fakturach i o zmianę miejsca dostarczania ich "usługi". DNO, DNO, DNO! Za każdym razem mówią co innego, a do tego panienka potrafi się po prostu rozłączyć. MASAKRA!
    Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z usług tego tworu.
    Zaletybrak
    WadyBiuro Obsługi (Olewania) Klienta
  • ~zawiedziony cd / 2015-04-02 09:49
    No i zakupiłem dysk zewnętrzny wg ich specyfikacji. Tym razem nagrałem (co rekomenduje innym) jego podłączenie do PC - dział. Jako, że był w systemie NTSF to trzeb ago było sformatować na Netia Player. Po tej komendzie dekoder odinstalował dysk i ani inny dekoder ani PC już nie chciały z nim współpracować. Na szczęście, udało mi się naprawić sytuację programem Format32.
    Czy Netia znów będzie twierdzić, że ich sprzęt jest dobry i że nie odpowiadają za uszkodzenia nie swoich urządzeń?

    Odnośnie podłączenia dekoderów (multiroom) to jeżeli nie uda się tego zrobić poprzez wi-fi (np. dwie ściany) to pozostaje poprowadzenie kabla lub połączenie poprzez odpłatne (9 zł) urządzenie montowane do gniazdka elektrycznego.
    Wadydługo by wymieniać,
    2 tyg.
  • ~zibi / 2008-10-09 11:41
    dobra oferta 4xszybki internet lecz czesc konsultantow to beznadzieja (niekompetentne klamczuszki) i nie jest to ich wina tylko kierownictwa niereagujacego na opinie klientow
    Wadybalagan organizacyjny
  • ~Zibi / 2011-07-27 16:49
    Jeśli macie za mało problemw,zamówcie usługi w neti
    będziecie ich mieli tak dużo jak ruski frontowy żołnież wszy.
    jeśli ktoś chciałby wiedzieć więcej jak mierną firmą
    jest nettia podaje kontakt meilowy Zibi61@interia.eu
    chętnie odwiode przed zawieraniem umów z tą firmą
    podając fakty jak ja zostałem potraktowany-pozdrawiam
  • ~ziuta / 2015-01-06 16:29
    Netia to totalna porażka . Nie dość, że nie dotrzymują zakładanej szybkości , to wiecznie zrywa się łącze! Dzisiaj np. od godz. 14.00 do chwili obecnej połączenie zostało zerwane 11 razy!! To niedopuszczalne! Nie taką umowę zawierałam!
    WadyZrywanie łącza nawet kilkunastokrotne, obniżenie prędkości przesyłu
    5 lat
  • ~Zły i oszukany / 2011-08-05 20:58
    Netia to banda złodzieji! Netia to banda złodzieji! Netia to banda złodzieji!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko zaczynając od oferty kończąc na dostawie internetu!
  • ~zofinia / 2015-07-27 17:49
    Otóż, w warszawie netia śmiga i hula! zmianiłam operatora już ponad 2 miesiace temu i jestem bardzo zadowolona. Apropos przerw w dostawie - wszedzie to się zdarza, w końcu to tylko urządzenie :) polecam jak najbardziej, plus oferta z dronem :))))
  • ~zofinia / 2015-08-24 15:14
    Ja sie zkoleji bardzo cieszę z oferty muzyka dla firm! mam mały zakład fryzjerski i mogę z tego korzystac, tymbradziej, ze jest super kontroferta dla ZAIKSU. Polecam każdemu!
  • ~zosia / 2011-03-22 15:02
    szkoda pisać
    Zaletyżadne
    Wadysame minusy, złodziejska firma
  • ~Zuza / 2015-01-19 20:50
    Nikomu nie polecam tej firmy , znowu od kilku godzin brak HBO GO (za który płacę)i ten notoryczny brak usługi. Pozwoliłam sobie zadzwonić z reklamacją więc panienka przez czterdzieści minut przegoniła mnie po całym mieszkaniu - wyłącz - włącz -odczekaj - wprowadź klucz itd....
    Firma to dno i brak profesjonalizmu .Jeżeli ktokolwiek zastanawia się czy podpisać z nimi umowę - z mojej strony wielkie ODRADZAM !!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyNETIA JEST WADĄ
  • ~żej / 2015-02-27 13:49
    wifi nie działa już trzeci dzień.. ciekawe kiedy naprawią, bo do tej pory konsultanci chyba przysypiają
  • ar / 2008-10-31 19:26
    umowe podpisalem 25 wrzesnia b.r. na szybki internet i telefon dla małej 1 osobowej firmy , wcześniej wypowiedziałem umowę na neostradę , wczoraj 29.X zadzwoniłem , miła pani oznajmiła mi, że nie możliwości technicznych, ani na internet, ani na telefon, kiedy będą- nie wie. Rozstaliśmy się miło, powiedziała jeszcze, że możliwości techniczne podłączenia mnie ekipa Netii sprawdzała od
    2 pażdziernika, to jest ponad 4 tygodnie ????, gdybym nie zadzwonił, do dziś czekałbym na telefon i szybki internet. Teraz chyba przeproszę się z TP.SA bo nie mam wyjścia, a wszystkim zainteresowanym dynamiczną akcją promocyjną Netii zalecam daleko posunietą ostrozność, ta firma tylko jedną rzecz robi szybko, szybko podpisuje umowy, z których nie potrafi się wywiązać przechodząc z reklamy w antyreklamę i to na własną prośbę.
  • badmin / 2010-06-14 22:45
    Te pozytywne opinie to chyba tylko konsultanci Netii. Po negatywnych widać,że nie tylko ja miałem problemy. Ta firma to POMYŁKA. A kto twierdzi inaczej , to albo mu za to płacą, albo uciekł z psychiatryka. Sorry, poniosło mnie, ale jak sobie przypomnę tych niekompetentnych ludzi i system to mnie trzęsie. Zgłaszam awarię , przez miesiąc nie mam usługi, w międzyczasie zgłaszam awarię jeszcze dwa razy. Po czym przychodzi faktura za cały okres ( to wiedziałem ,że tak będzie - analfabeci z przymusu). Reklamuję, konsultant twierdzi,że owszem ale usługa nie działała (teraz nie pamiętam, ale około) 20 dni, i że może mi wystawić korektę na te 20 dni. Ja się nie zgadzam, piszę pismo - otrzymuję odpowiedź,że reklamacja w ogóle nie może być uznana- zero uznania , i że oddają to do windykacji. No to dzwonię na infolinię co jest grane. Pół godziny oczekiwania na linii : "ma pan rację reklamacja powinna być uznana , ale ja tu widzę, że usługa nie była dostępna tylko przez (też nie pamiętam dokładnie , bo sypali datami) ok 15 dni." Ręce mi opadły. Poprosiłem o korektę na te 15 dni i zasiadłem do pisania wypowiedzenia umowy. Teraz dzwonią z propozycjami promocji-promocji. Wysyłam ich w kosmos, niestety Panie na telefonie nie mają pojęcia dlaczego rozłączam się bez słowa, zresztą o czym one mają pojęcie , są trybikami w systemie bez duszy. NETIA TO POMYŁKA PRZYRODY, TA MUTACJA JEST Śmiertelna.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    na szczęście krótko
  • bumeta / 2008-06-17 11:03
    mam bezprzewodowy internet w wimax 2mg jak sprawdzic szybk osc tego internetu trzy jest to 2 mega a wprawym dolnym oknie pokazuje mo 100,0kb,s
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307