Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3213 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~SANDALFON / 2010-03-07 12:36
    płacę za 4mg ,dostaję mniej niż1mg co dziesięć pietnaście minut mam zastoje.KIM WY JESTEŚCIE??????
    Zalety01
    Wady1oooooooooooooooooooooooooooooo
    3lata, jak wyżej
  • ~Serpher / 2010-08-02 11:31
    Ja na swój router czekam już ponad 2 miesiące. Ostatnio ich ponagliłem i mają jutro przysłać, zobaczymy.
    Mam 6mb i mam tylko połowę prędkości, podejrzewam, że to przez linię, bo stara, ale może też być wina modemu obecnego, na którym teraz jadę (SpeedTouch 330).
  • ~SGR / 2010-01-15 20:29
    To jeszcze masz szansę, żeby nie zostać ich klientem!!! Skorzystaj z tego błogosławieństwa!!!!
    Ja na aktywacje czekałem 79 dni! Przez ten czas wydałem mnóstwo pieniędzy na telefony do nich gdzie oczywiście nikt nie potrafił powiedzieć niczego konstruktywnego. W kółko powtarzali, że to wina Tepsy co oczywiście okazało się nie prawdą. Zwyczajnie monter, który podłączał mi linie coś źle podłączył... Pierwsza awaria zdarzyła się po niecałym miesiącu... Nawalił modem.... Ustalenie tego zajęło im 3 tygodnie... Nowy modem mieli przysłać w ciągu 3 dni roboczych... Ale panu na infolinii pomyliły się chyba dni z tygodniami... W rezultacie półtora miesiąca nie miałem ani netu ani tela a rachunki przychodziły... Po złożonej reklamacji przysłali fakturę korygującą na kwotę... 46 zł słownie czterdzieści sześć złotych... Samego abonamentu za obie usługi mam około dziewięćdziesięciu kilku złotych miesięcznie!! Gdy zadzwoniłem z pytaniem czemu za 1.5 miesiąca odliczyli tylko 46 pln pani stwierdziła, że owszem, za każdy dzień awarii z ich winy muszą odliczyć 1/30 abonamentu ale nie jest wstanie mi powiedzieć czemu odliczyli tylko 46 pln. I, że mogę złożyć kolejną reklamację na tą reklamację ale czas na odpowiedź z ich strony mają nieokreślony... Czyli do śmierci mogę czekać na odpowiedź.... Żałuję, ze po 30 dniach awarii nie napisałem rezygnacji... Tą firmę polecam każdemu OMIJAĆ Z DALEKA!!!! Ale mądry polak po szkodzie...
    ZaletyPowiedzmy, że u mnie parametry są mniej więcej w normie....
    WadyINFOLINIA, ludzie, którzy tam pracują nie mają pojęcia o czym mówią i po co tam są!!!
    Reklamacje, rozpatrywane na niekorzyść klienta!!
    6 mieś
  • ~slon57 / 2009-11-25 19:13
    z takim oszustwem dawno sie nie spotkalem!!!!!!kazdy konsultant nawet z warszawy klamie!!!!na 10 rozmow 8roznych opinni na temat a sprawa bbbbardzo prosta przeniesc internet tp do neti i polaczyc w pakiet z telefonem ktory mam wneti ...nikt tego nie jest wstanie zrobic .wystarczy powiedziec konsultantowi ze jest nagrywany i szybko wykacza sie .....bo klamie lub mowi nie cala prawde..oszczegam przed netia.....mocno
    Zaletyo
    Wady----------- --------- --------------
  • ~spokojna / 2010-05-27 09:59
    a sprawdziłeś czy pierwsza fv nie była fv zbiorczą ??? Czyli za ilość dni odkąd zacząłeś korzystać z telefonu do końca cyklu rozliczeniowego + abonament za kolejny okres rozliczeniowy
    ( jak wiadomo abonament wszędzie naliczany jest z góry!!!)

    Jestem pewna w 90 % że nie sprawdziłeś a pierwsze co zrobiłeś to zadzwoniłeś na infolinie żeby na kogoś pokrzyczeć :)
  • ~spokojna / 2010-05-27 13:32
    Po pierwsze nigdzie nie jest napisane, że jestem lub byłam KONSULTANTEM Netii
    Po drugie nigdy nie zamierzałam obrazić ludzi, którzy faktycznie dzwonią w jakiejś poważniejszej sprawie i muszą wyczekać swoje przez tych co mają pretensje do świata za swoje lenistwo
    Jeśli identyfikujesz się z "TYMI" klientami Twoja sprawa.
  • ~sprawdzamgo / 2014-04-01 09:16
    Witam.
    Uważaj bo netia po rozwiązaniu umowy po 5-6 latach sprzedaje faktury jako niezapłacone. Trzeba się póżniej włuczyć po sądach i udowadniać swoją rację, więc to co zaoszczędzisz to trzeba póżniej wydać na adwokata.
  • ~stanleyo / 2009-02-14 17:53
    mam problem, netia nie reaguje na telefony,jeśli masz problemy techniczne to mozesz wziac urlop ,bo nikt nie odbiera telefonów ,ale gdy zadzwonisz o nową usługę to odbierany twój telefon jest w mgnieniu oka .firma jest nieuczciwa wobec starych uzytkowników , ponieważ zdobywając nowych daje nizsze ceny ,a ty głupku jak sie nie upomnisz to płać podwójnie.Właśnie już godzinę łączę się z netią fajny wekend . takie firmy powinny ofeowac swe usługi pingwinom a nie polakom w 21 wieku,Niech zyje polskie prawo konsumenta
  • ~stanleyo / 2009-02-14 18:30
    dzwonię do neti juz 2 godziny, a tu czytam ,że serwis jest ok , czy ja mam inną netię , moze kabel jest chiński ,moze mieszkam poza zasięgiem, tożto nie komorka.Ci co chwalą niech najpierw poczekają ze dwa lata, a odsłuchają muzyczkę neti jak ja przez całą sobotę
  • ~Steck / 2012-07-31 12:37
    Netia... hmmm. Moge o nich powiedzieć same złe rzeczy , ale nic dobrego ! Od 3 tygodni nie mam neta
    Zalety-------
    WadyBardzo, bardzo dużo i wiele więcej.
  • ~szymonbee / 2011-01-19 17:22
    nie badz głupi i nie daj sie wciagnac bo potem bedziesz tylko narzekał. Zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie zachwalał ale akurat jak widzisz wiecej jest tutaj negatywnych opinii wiec nie ma sensu...
  • ~Ślązazk / 2017-09-08 08:54
    Zamówiłem w Netii super pakiet za 50zł Internet z TV. Za dwa dni pojawił się u mnie fachowiec i powiedział za tu widzi problemy i będę musiał poczekać. Postanowiłem zrezygnować, nie będę czekać niewiadomo jak długo. Tego samego dnia zadzwonił do mnie akwizytor z Vectry ( nie wiem skąd miał moje dane osobowe ) obiecał że jutro będzie montaż . Po jakimś czasie dowiedziałem się że sąsiedzi mają Netie i są zadowoleni . A ja teraz będę płacił 70zł miesięcznie . Moje straty po 2 latach wyniosą 480 zł .
  • ~teresa / 2015-02-11 21:16
    jestem w Netii kilka lat!place [przelewem reguralnie WPLATY a dzis przyszlo mi ze zalegam prawie 100!!!! Dzwonie do NICH ABY TO WYJASNIC!!!1 O CO CHODZI, A TAM WIECZNIE SEKRETARKA!!!!!!! REZYGNUJE Z TYCH USLUG. DO WIDZENIA! NIE DAJCIE SIE NACIAGAC
    ZaletyOOO
    WadyWYJATKOWO DUZE!!!!!!!
    WIDZE ZE ZBYT DLUGO
  • ~Tomasz Łysko / 2010-10-29 16:07
    jeżeli chcecie być sprawnie przeniesieni do TP SA to proszę o kontakt jestem konsultantem telekomunikacji i profesjonalnie pomogę załatwić wszelkie formalności dzwońcie na telefon 502510138
  • ~tomek / 2011-09-27 10:31
    zamówiłem internet, po 2 dniach zjawił sie kurier i zostawił mi dwie umowy i poszedł. po kontakcie z netią powiedzieli że pewnie odbierze umowe gdy przyjdzie drugi raz z netia spotem. i tak czekam czekam i nic. Po kolejnym kontakcie dowiaduje się że musze umowe odesłać, a Tyle już czekałem na ten internet... W między czasie tez jak dzwoniłem to dowiedziałem się że umowa jest już podpisana, ale jak jest podpisana skoro ja mam ją w domu i internetu jak nie było tak nie ma. rezygnuje z tego
  • ~tomekw33 / 2010-07-02 12:47
    Witam
    Mam podpisac umowe z neti na internet 6mb i telefon, na stronie netii i w rozmowei z konsultantem potwierdzono ze moge miec 6 mb. Mam teraz 1 mb z kablowki za 50 zł a tu mam dostac 6mb za 49. Prawie wszyscy tu pisza ze to tylko obiecanki i bede miec same problemy (kablowka dziala swietnie ale to tylko 1 mb). Konsulkant zapewnia za walcza neta w 30 dni na lini tpsa. Jak jest naprawede z tym netem? Sam juz nie wiem mam podpisac umowe w poniedzialek. Nawet gdy bedzie 2 mb i i tak juz lepiej niz moje 1 mb ale boje sie zeby nie bylo nizej niz mam dotychczas. Prpsze o pomoc. Pozdrawiam Tomek.
    Zaletyreklamowana szybkosc i cana
    Wadytylko to co przeczytalem tu
    mam zamiar podpisac umowe
  • ~tomekw33 / 2010-07-02 15:28
    Jesli mowia ze bedzie 6mb to moze bedzie chociaz 2mb to i tak lepiej niz moje skromne 1 mb.
    Zaletyjeszcze nie wiem
    Wadyto co czytam yu
    jeszcze nie mam
  • ~tomekw33 / 2010-07-30 11:28
    Witam
    Dzisiaj dostałem sms-sa ze aktywowano mi internet ale nie dostełem rutera i mam dylemat czy czekac na ruter czy podlaczyc na kabel. Mam zamowione 6 mb i ciekawi mnie czy bedzie tak jak wiekszosc opinni tu czytalem. Jak długo wy czekaliscie na ruter?
    Zaletyjak na razie to cena
    Wadytylko to co czytam
    dopiero aktywowano
  • ~tomschr / 2010-11-17 12:01
    Umowę zawarłem 28 sierpnia 2010r., żeby mieli czas właczyć się od 1 listopada 2010r. oczywiście nie zdążyli przekazać wypowiedzieć i tp wyłaczyła się 3 listopada 2010r. Mobilny Internet beznadziejny np. działał jak siedziałem na fotelu a pół metra dalej przy stole już nie, szybkość żałosna i ciągle się rozłączał,a mieszkam w centrum Bydgoszczy. W terenie najczęściej brak sygnału. Odesłałem po okresie próbnym a dziś dostałem notę obciążeniową na kwotę 300 zł. za niezwrócenie modemu. Na szczęście mam potwierdzenia nadania i odbioru. Na infolini poleciłem żeby oddali mnie do sądu to zarobię na kosztach. Routera nie przysłali bo rzekomo nie było zamówienia, dosłali w końcu 12 listopada 2010r. ale nie mam sygnału internetu. Od dwóch dni walczą z tym dziwni "fachowcy' i nic z tego. Miałem neostradę i dzaiałało do końca. Czekam jeszcze pięc dni i wypowiadam umowę z powodu niemożności świadczenia usług, a potem występuję do Sądu o kwotę 2 zł. jaką naliczyła mi TP za okres 1-3 listopada 2010r. Można dołozyć im kosztów narobić sądowych i komorniczych na 150 zł. Polecam korespondencję wysyłać poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Oni i tak zgubią ale wy będziecie mieli dowody doręcfzenia dokumentów na piśmie w razie jak będą chcieli za coś was obciążać fakturą (a patrząc na moje dotychczasowe doświadczenia zrobią to na pewno). Trzymajcie się zatem z dala od Netii i nie dajcie się im okradać.
    Zaletybrak
    Wadyopisałem wyżej
    w ogóle jeszcze nie mam i nie wiem czy dane mi będzie go mieć
  • ~Totalnie rozczarowana / 2008-03-05 07:28
    Ludzie którzy pracują na infolinii powinni przejść kurs czytania, względnie wizytę u okulisty. Od listopada 2007 starałam, się o internet. Tysiące telefonów , na infolinii co 10min. stwierdzali coś innego.Jeden nie widział odpowiedzi z Telekomunikacji i "już" wysyłał interwencję ,a po 5min. i rozmowie z kolejnym "mądrym" infoliniowcem okazało się że od tygodnia odpowiedź jest tylko nie wiadomo dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował.Umowę odsyłałam 3 razy (list polecony) nawet jeden raz przyjechał kurier u którego podpisałam umowę, zabrał i wcięło go , po tygodniu gdy zadzwoniłam powiedziano że "nie wiedząjak to się stało ale już jutro wysyłają kolejną kopię umowy"
    LUDZIE OD NETII DALEKO
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4643
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2556
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2257
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2104
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5016
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2731
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360