strona 157 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- nastepna »
-
~stanleyo / 2009-02-14 17:53
mam problem, netia nie reaguje na telefony,jeśli masz problemy techniczne to mozesz wziac urlop ,bo nikt nie odbiera telefonów ,ale gdy zadzwonisz o nową usługę to odbierany twój telefon jest w mgnieniu oka .firma jest nieuczciwa wobec starych uzytkowników , ponieważ zdobywając nowych daje nizsze ceny ,a ty głupku jak sie nie upomnisz to płać podwójnie.Właśnie już godzinę łączę się z netią fajny wekend . takie firmy powinny ofeowac swe usługi pingwinom a nie polakom w 21 wieku,Niech zyje polskie prawo konsumenta -
-
~stanleyo / 2009-02-14 18:30
dzwonię do neti juz 2 godziny, a tu czytam ,że serwis jest ok , czy ja mam inną netię , moze kabel jest chiński ,moze mieszkam poza zasięgiem, tożto nie komorka.Ci co chwalą niech najpierw poczekają ze dwa lata, a odsłuchają muzyczkę neti jak ja przez całą sobotę -
~Steck / 2012-07-31 12:37
Netia... hmmm. Moge o nich powiedzieć same złe rzeczy , ale nic dobrego ! Od 3 tygodni nie mam neta Zalety-------WadyBardzo, bardzo dużo i wiele więcej. -
~szymonbee / 2011-01-19 17:22
nie badz głupi i nie daj sie wciagnac bo potem bedziesz tylko narzekał. Zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie zachwalał ale akurat jak widzisz wiecej jest tutaj negatywnych opinii wiec nie ma sensu... -
~Ślązazk / 2017-09-08 08:54
Zamówiłem w Netii super pakiet za 50zł Internet z TV. Za dwa dni pojawił się u mnie fachowiec i powiedział za tu widzi problemy i będę musiał poczekać. Postanowiłem zrezygnować, nie będę czekać niewiadomo jak długo. Tego samego dnia zadzwonił do mnie akwizytor z Vectry ( nie wiem skąd miał moje dane osobowe ) obiecał że jutro będzie montaż . Po jakimś czasie dowiedziałem się że sąsiedzi mają Netie i są zadowoleni . A ja teraz będę płacił 70zł miesięcznie . Moje straty po 2 latach wyniosą 480 zł . -
~teresa / 2015-02-11 21:16
jestem w Netii kilka lat!place [przelewem reguralnie WPLATY a dzis przyszlo mi ze zalegam prawie 100!!!! Dzwonie do NICH ABY TO WYJASNIC!!!1 O CO CHODZI, A TAM WIECZNIE SEKRETARKA!!!!!!! REZYGNUJE Z TYCH USLUG. DO WIDZENIA! NIE DAJCIE SIE NACIAGAC ZaletyOOOWadyWYJATKOWO DUZE!!!!!!!WIDZE ZE ZBYT DLUGO -
~Tomasz Łysko / 2010-10-29 16:07
jeżeli chcecie być sprawnie przeniesieni do TP SA to proszę o kontakt jestem konsultantem telekomunikacji i profesjonalnie pomogę załatwić wszelkie formalności dzwońcie na telefon 502510138 -
~tomek / 2011-09-27 10:31
zamówiłem internet, po 2 dniach zjawił sie kurier i zostawił mi dwie umowy i poszedł. po kontakcie z netią powiedzieli że pewnie odbierze umowe gdy przyjdzie drugi raz z netia spotem. i tak czekam czekam i nic. Po kolejnym kontakcie dowiaduje się że musze umowe odesłać, a Tyle już czekałem na ten internet... W między czasie tez jak dzwoniłem to dowiedziałem się że umowa jest już podpisana, ale jak jest podpisana skoro ja mam ją w domu i internetu jak nie było tak nie ma. rezygnuje z tego -
-
~tomekw33 / 2010-07-02 12:47
Witam
Mam podpisac umowe z neti na internet 6mb i telefon, na stronie netii i w rozmowei z konsultantem potwierdzono ze moge miec 6 mb. Mam teraz 1 mb z kablowki za 50 zł a tu mam dostac 6mb za 49. Prawie wszyscy tu pisza ze to tylko obiecanki i bede miec same problemy (kablowka dziala swietnie ale to tylko 1 mb). Konsulkant zapewnia za walcza neta w 30 dni na lini tpsa. Jak jest naprawede z tym netem? Sam juz nie wiem mam podpisac umowe w poniedzialek. Nawet gdy bedzie 2 mb i i tak juz lepiej niz moje 1 mb ale boje sie zeby nie bylo nizej niz mam dotychczas. Prpsze o pomoc. Pozdrawiam Tomek.Zaletyreklamowana szybkosc i canaWadytylko to co przeczytalem tumam zamiar podpisac umowe -
~tomekw33 / 2010-07-02 15:28
Jesli mowia ze bedzie 6mb to moze bedzie chociaz 2mb to i tak lepiej niz moje skromne 1 mb. Zaletyjeszcze nie wiemWadyto co czytam yujeszcze nie mam -
~tomekw33 / 2010-07-30 11:28
Witam
Dzisiaj dostałem sms-sa ze aktywowano mi internet ale nie dostełem rutera i mam dylemat czy czekac na ruter czy podlaczyc na kabel. Mam zamowione 6 mb i ciekawi mnie czy bedzie tak jak wiekszosc opinni tu czytalem. Jak długo wy czekaliscie na ruter?Zaletyjak na razie to cenaWadytylko to co czytamdopiero aktywowano -
~tomschr / 2010-11-17 12:01
Umowę zawarłem 28 sierpnia 2010r., żeby mieli czas właczyć się od 1 listopada 2010r. oczywiście nie zdążyli przekazać wypowiedzieć i tp wyłaczyła się 3 listopada 2010r. Mobilny Internet beznadziejny np. działał jak siedziałem na fotelu a pół metra dalej przy stole już nie, szybkość żałosna i ciągle się rozłączał,a mieszkam w centrum Bydgoszczy. W terenie najczęściej brak sygnału. Odesłałem po okresie próbnym a dziś dostałem notę obciążeniową na kwotę 300 zł. za niezwrócenie modemu. Na szczęście mam potwierdzenia nadania i odbioru. Na infolini poleciłem żeby oddali mnie do sądu to zarobię na kosztach. Routera nie przysłali bo rzekomo nie było zamówienia, dosłali w końcu 12 listopada 2010r. ale nie mam sygnału internetu. Od dwóch dni walczą z tym dziwni "fachowcy' i nic z tego. Miałem neostradę i dzaiałało do końca. Czekam jeszcze pięc dni i wypowiadam umowę z powodu niemożności świadczenia usług, a potem występuję do Sądu o kwotę 2 zł. jaką naliczyła mi TP za okres 1-3 listopada 2010r. Można dołozyć im kosztów narobić sądowych i komorniczych na 150 zł. Polecam korespondencję wysyłać poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Oni i tak zgubią ale wy będziecie mieli dowody doręcfzenia dokumentów na piśmie w razie jak będą chcieli za coś was obciążać fakturą (a patrząc na moje dotychczasowe doświadczenia zrobią to na pewno). Trzymajcie się zatem z dala od Netii i nie dajcie się im okradać. ZaletybrakWadyopisałem wyżejw ogóle jeszcze nie mam i nie wiem czy dane mi będzie go mieć -
~Totalnie rozczarowana / 2008-03-05 07:28
Ludzie którzy pracują na infolinii powinni przejść kurs czytania, względnie wizytę u okulisty. Od listopada 2007 starałam, się o internet. Tysiące telefonów , na infolinii co 10min. stwierdzali coś innego.Jeden nie widział odpowiedzi z Telekomunikacji i "już" wysyłał interwencję ,a po 5min. i rozmowie z kolejnym "mądrym" infoliniowcem okazało się że od tygodnia odpowiedź jest tylko nie wiadomo dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował.Umowę odsyłałam 3 razy (list polecony) nawet jeden raz przyjechał kurier u którego podpisałam umowę, zabrał i wcięło go , po tygodniu gdy zadzwoniłam powiedziano że "nie wiedząjak to się stało ale już jutro wysyłają kolejną kopię umowy"
LUDZIE OD NETII DALEKO -
~troll / 2011-11-22 04:59
mialem awarie robilem tak jak mi kazali problem z dns a to serwer ato linia a to kabel a wystarczylo tylko powiedziec zeby odinstalowac port com a potezainstalowac jeszcze raz i chodzi ale pozostal problem z dns co jakis czas mi sie zawiesza chyba zmienie operatora ZaletygrzecznoscWadyinformatyka2 miesiace -
~ula 1958 / 2016-09-28 08:33
nie polecam !!! Nie można zrezygnować w sytuacji zmiany miejsca zamieszkania. radzę dobrze się zastanowić nim podpisze się umowę z ta firmą Wadyzbyt mała szybkość -
~ulisses109 / 2007-10-03 20:46
Długo czekałem od podpisania umowy do właczenia netu 2 miesiące Tpsa tak mi dokuczała ale w koncu wymiekli.Na chwile obęcną jeste zadowolony z Neti bardzo dobrze 1 Mb to w rzeczywistosci 1,3 Mb Nie ma problemów oby tak dalej. Zaletyłacz szybsze niz na umowie , brak awari działa bez problemówWadydługo czekałem na aktywacje w 68 dni1,5 miesiąca - promocja -
-
~ulunia / 2008-03-04 19:27
I ja tez dałam się wciągnąć Netii. To chyba jakaś sekta czy co? Podpisałam umowę 20grudnia 2007r. i do tej pory nie moge sie niczego doprosić. A ZACHĘCAJĄ W REKLAMIE JAK TO U NICH DOBRZE!!!!!!!!!!!!!! -
~urzytkownik / 2016-02-04 20:29
netia to najwieksze gowno na tej planecie pier*olona szmaciarska netia ! Zaletynie maWadycala netia to jedna wielka wadarok -
~v / 2015-06-19 20:59
Z moich doświadczeń z tą firmą wynika, że jej dewizą jest "płacz i płać".. mimo szczegółowych ustaleń z konsultantem co do opłat za internet i warunków przedłużenia umowy że koszty nie wzrosną otrzymuję fakturę i cud - koszt wyższy o 30 zł na miesiąc! Uważajcie drodzy internauci,,, -
~vito / 2009-12-28 15:37
Od trzech miesięcy reklamuję działanie neta. W nocy jest a w ciągu dnia znika. Na infolinii ta sama ściema, że przepraszają i jutro technicy NA PEWNO COŚ PORADZĄ. Mam już dosyć dzwonienia i marnowania czasu ( średnio 1 godzina na połączenie ). Mam to badziewie ( netię ) od lipca br. Według zapisu w umowie kara za zerwanie umowy to 500 zł. Czy ktoś wie jak rozwiązać umowę przed czasem z tymi oszukańcami i nie zapłacić tej kary? Pisać reklamacje w nieskończoność czy płakać i płacić za coś czego nie mam? Z góry dzięki za info ZaletybrakWadyniekompetencja, oszukiwanie klienta, zawyżone faktury
strona 157 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- nastepna »