Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zibi / 2008-10-09 11:41
    dobra oferta 4xszybki internet lecz czesc konsultantow to beznadzieja (niekompetentne klamczuszki) i nie jest to ich wina tylko kierownictwa niereagujacego na opinie klientow
    Wadybalagan organizacyjny
  • ~atoma / 2008-10-08 09:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Żyję na świecie dostatecznie dużo lat, aby ocenić kto jest naciągaczem.
    W imieniu swojego prawa Netia naciaga klientów, nie zapewniajac im profesjonalnej obsługi. Wygląda na to, że operator Netia nie jest i chyba nigdy nie był przygotowany do fachowej obsług tylui swoich klientów.
    Czyli iilość przerosła jakość. I tu jest początek sprzeczności; operator Netia wypuszca na rynek produkt : usługę internetową stosunkowo konkurencyjną, bo tanią. I katastrofa, zalewa ją fala chętnych do zawarcia umów klientów i watpliwy profesjonalizm operatora się sypie w drobny mak- nie wie prawica co czyni lewica, a na wszystkim cierpią oczywiście klienci, bo NETIA jest odporna na ataki i niezadowolenie.
    Bardzo niemile wspominam kontakt z ńetią, gdyż brak profesjonalizmu pracowników, chocby Infoliniii może ogłupić. Nie chcę nigdy więcej rozmawiać z ludźmi z takimi brakami kompetencji.
    Całe szczęście, że są inni operatorzy, bo inaczej całkowicie straciłabym wiarę, że człowiek coś potrafi.
    Zaletyoferowanie promocyjnej niskiej ceny na internet
    Wadynieprofesjonalizm,
    sprzeczność informacji, co wprowadza klienta w stan bezwładności, naciąganie na płatności
    od 1,5 miesiąca juz go nie mam, ale korzystałam przez 8 m-cy
  • ~jaga512 / 2008-10-08 08:24
    Niestety podpisałam z nimi umowę na 3 lata. Nie kompetentna obsługa. Kłopoty z rozwiązaniem umowy z TP.S.A. na Nestradę za pośrednictwem Netii . 3 tygodnie poślizgu , co zaowocowało dodatkowym rachunkiem z TePsy, mimo że już nie korzystałam z netu z powodu awarii modemu. Wprowadzanie w błąd klientów i podawaniem cen netto jako brutto mimo że upewniałam się w czasie rozmowy z konsultantem jaka to jest cena. Zapewniła , że brutto :/ a na FV okazało się że netto .Szczerze odradzam tą firmę.
    Zaletymożliwość zmiany w ramach oferty po pół roku , chociaż już jestem pełna obaw
    Wadyobsługa
    2 miesiąc
  • ~nata / 2008-09-27 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    niekompetentna obsługa ,bałagan w dokumentacji klienta,pracownicy telefonicznego biura obsługi klienta udzielaja sprzecznych sobie i prawdzie informacji. Pani z która dzis rozmawiałam stwierdziła na przykład ze mam aktywna usługę (konkretnie szybki internet) i była bardzo zaskoczona gdy poinformowałam ja zwięzle ze to bardzo dziwne gdyz nie przysłano mi jeszcze modemu!!!!!!!!
    I żeby była jasność,na ten tak zwany "szybki internet" czekam juz ponad trzy tygodnie!!!!!!! Mówię więc pani z infolinni ze w takim razie prosze o rozwiązanie umowy,a ta mi na to ze muszę poczekać na zakonczenie OKRESU ROZLICZENIOWEGO!!!!! A przepraszam za co ten okres rozliczeniowy? Za usługę której mi nie dostarczono? To są po prostu KPINY Z KLIENTA! SZCZERZE I SERDECZNIE ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy !!!!!!
    Zaletyabsolutnie brak
    Wadycałe mnóstwo
    umowa podpisana trzy tygodnie temu,usługi nadal brak
  • ~qwert / 2008-09-27 10:07
    Ocena: 2.50 / 5
    to co robi netia to jakas porazka. po przeslaniu do nich umowy do tp wyslali papiery po ponad tyg. gdy juz tp odpowiedziala to nie mieli zamiaru mnie przyslac modemu. musialem domagac sie telefonizcnie aby przeslali mi modem, ktory u nich zamowilem. w trakcie tej rozmowy dostalem wreszcie informacje ze wlasnie wysyla zamowienie do kuriera i najpozniej 48 godz bede czekal na modem. co sie okazalo. ze dopiero po tych 48 godz dopiero zglosila przesylke u kuriera. podczas rozmowy, w ktorej sie domagalem tego modemu podano mi ze wieczorem tego dnia bede mogl juz aktywowac internet. minal prawie tyg, a ja ciagle nie moge aktywowac uslugi. bo kilku telefonach do netii jedyne co sie dowiedzialem to to ze dane nie zostaly przez nich wprowadzone i ze wciagu 24h to zrobia. i co 24 minely i cisza.
    Zaletyjak narazie tylko cena jedna z najnizszych na rynku
    Wadyzalatwianie czegokolwiek, osoby na infolinii nie maja pojecia na temat uslug jakie oferuja poza cenami itp
  • ~jonek-j5 / 2008-09-20 20:13
    w zeszłym roku podpisałem umowę z netia .po 2 tyg zadzwonili że nieda rady bo problemy mają techniczne.Kilka telefonów na info i nic nikt niewie-spławianie klienta.Po miesiącu wysłałem im pismo iż rozwiązuje z nimi umowe z powodu niedotrzymania warunków umowy i co - po 6 miesiącach przysyłają mi pismo z neti o rozwiązaniu umowy przez nich ze mną - no śmiech i płacz.Mam teraz neostradę i spokojną głowe ,czas realizacji- zamówienie i uruchomienie w TP 3 dni
    Zaletybrak
    Wadyjeden wielki minus
  • ~10minut / 2008-09-20 14:25
    Ocena: 4.25 / 5
    działanie pod wpływem impulsu jest daremne ja tak zrobiłem i szukałem winnego a nie patrzyłem na siebie .net działa bez problemu ze strony dostawcy .
    sprawdzajcie najpierw kabel bo mój pogryzły myszy .Śmieszne ale prawdziwe .
    przepraszam firmę Netia.
    Zaletyszybka obsługa
    6 miesięcy 73 zł. za co
  • ~10minut / 2008-09-19 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    net dostęp na24 a w praktyce to wiecznie brak dostępu . tyle kasy za nic
    Wady trzeba mieć szczęście jak w totka wiecznie niedostępny
    6 miesięcy 73 zł. za co
  • ~egon / 2008-09-17 14:56
    Dobrze że nie dałem się nabrać neti.Dzięki za ostrzeżenie , bo jak przeczytałem że super zadowolony płaci w neti za internet 512 kbs około 50 zł a ja za 1024 kbs płacę 56zł to chyba mu netia zapłaciła za tę opinie.
  • ~zawiedziony / 2008-09-16 17:54
    Ocena: 1.50 / 5
    konsultanci udzielają złych informacji. Aby sprawdzić czy dotarł fax czas oczekiwania wyniósł 10minut, w końcu stwierdzono ze nie dotarł mimo że potwierdzenie z poczty było pozytywne. Listy polecone adresowane do Netii, w opinii Netii nie docierają
    Zaletybrak, gdyż ostatecznie pozostałem przy tp
    Wadyniekompetentna obsługa,
    mają totalny chaos w papierach
    udzielają błędnych informacji
    nie potrafią niczego załatwić
    -
  • ~ricky / 2008-09-10 10:56
    nie potrafią wklepać umowy którą mają u siebie przez 14 dni, n ie potrafią przesłać modemu przez 1 miesiąc mimo wyraźnego zamówienia, zrobią wszystko żeby zniechęcić klienta,
    Zaletybrak
    Wadyjak narazie same minusy
  • ~ira / 2008-09-09 19:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Do przejścia z TP SA do Netii skłoniło mnie to, że będę płacić mniej o 10zł./m-cznie i że po pół roku moę zmienić abonament na korzystniejszy. Już w 1 m-cu f-ra była o 5 zł.wyższa niż w umowie, a po 3 m-ch płacę tyle co płaciłabym w Telekomunikacji. Konsultanci kłamią , aby tylko złapać klienta.Póżniej okazuje się,że dodatkowo trzeba płacić np. za usługę Bezpieczny Internet, o czym mnie nie poinformowano. Byłam zadowolona z Neostrady i za nic dodatkowo nie płaciłam. Jeżeli jeszcze okaże się, że z tym przejściem na korzystniejsze warunki to taka sama fikcja to wracam do TP i Neostrady.
    Zaletymożliwość zmiany umowy na korzystniejszą w trakcie jej trwania
    Wadynie informowanie klienta o dodatkowych opłatach
    4 m-ce- 41zł. Lepszy Telefon 60+ 54zł. Szybki internet 1M
  • ~alexy3 / 2008-09-05 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    totalne dno, 20.08.2008 podpisałem umowę przed wygaśnięciem umowy w tpsa 06.09.2008. przekazałem oświadczenie, podpisałem wszystko co można było. W dniu 05.08.2008 dzwonię na infolinię, 10 min zanim ktoś zechciał ze mną rozmawiać , i okazuje się po pół godzinie wiszenia na telefonie - na mój koszt - że umowa nie został jeszcze wprowadzona w system i w związku z tym jeszcze nie wysłali oświadczenia i kary z tpsa poniosę ja !!!!!!!!!!!!! nawet nie chcieli się tym zająć bo to nie jest w ich interesie !!!!!!!!!!! Natychmiast anulowałem umowę fax na adres Netia ul.Taśmowa 7A Warszawa fax 22 3385285. po prostu dno, dno , dno !!!!!!!!!!!!!!1
    uważajcie!!!!!!
    ZaletyBrak
    Wadyobsługa, czas załatwiania, cena, jakość
  • ~banan / 2008-09-01 16:05
    Ocena: 5.00 / 5
    netia to teraz najlepszy net szerokopasmowy daje. nie ma problemu z BOK, nie ma ukrytych kosztow, drogich abonamentow, czy nierporozumien z umowami. tak powinno byc wszedzie,a tni neistety nie jest tak kolorowo u nas jeszcze
  • ~Duplo / 2008-09-01 15:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Właściwie to net w Netii mozna scharakteryzowac tak jak w tytule. Dobra jakosc za bdb. kase. Mam u rodzicow taki net i czekam na wygaśniecie umowy u siebie z TP, bo po prostu mi sie tam nie kalkuluje to.
  • ~magott / 2008-08-26 23:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Od 4 lat zero problemów, pełen profesionalizm.. polecam wszystkim... teraz łącze 4 mb - żyć nie umierać....
  • ~karolcio / 2008-08-21 11:47
    Dzwoniłem zasięgnąć informacji. Zadałem jednoznaczne pytanie - czy ich oferta - w przypadku zamówienia przez Telefon i Internet jest taka sama. Uzyskałem odpowiedź, że tak ale przez Net się znacznie dłużej czeka. Kobieta zachęcała mnie aby przyjąć zamówienie już podczas owej rozmowy, chciała też oddzwaniać za jakiś czas. Nie zdecydowałem się. Wchodzę na ich stronę a tam promocja - przy zamawianiu przez WWW dwa pierwsze m-ce za 1zł. Konsultantka więc wyraźnie kłamała, że oferty są identyczne. Skoro mają takie podejście do klienta już wiem, że raczej Netii nie będę brać pod uwagę przy wyborze ISP.
  • ~Grzegorz Kołomej / 2008-08-21 02:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem Netii. Chciałem, miałem dobre chęci, ale nie jestem.

    Netia miała w założeniu obsługiwać internet u moich Rodziców. Mieszkają 50 km ode mnie. Sprawdziłem możliwość uruchomienia internetu na stronie, wysłałem zamówienie (internetem, żeby było szybciej). Po jakimś tygodniu przyszły dokumenty, przy czym kurier zaczął się awanturować, że zabiera podpisane obie kopie umowy. Z zaciekawieniem przyjąłem tę informację, ale ok. Chce, co będę człowiekowi życie utrudniał, niech zabiera. Do chwili obecnej nie mam kopii tej umowy, ale coraz mniej mi zależy, żeby ją mieć.

    To działo się półtora miesiąca temu. Z racji błędnego wypełnienia jednego z papierków, "bieg sprawy" zaczął się jednak dopiero przed miesiącem. I teraz jazda bez trzymanki. Deklaracje ze strony Netii, dotyczące terminów (7 dni roboczych) to czyste mrzonki. Teoretycznie sygnał DSL Rodzice mają od prawie dwóch tygodni (po moich kilku telefonicznych internwencjach i magicznym zasłanianiem się procedurami przez BOK). Piszę "teoretycznie", bowiem w praktyce internet jednak nie działa. DSL się synchronizuje, ale połączenia z internetem nie ma. Ot, magia. Oszczędzę Wam szczegółów...

    Miało być taniej. Jest:
    - cytat z rozmowy z BOK - mój Tato usłyszał "Niech pan sam zadzwoni do TPSA i opisze im problem". Nie, to nie żart.
    - mowy nie ma o jakimkolwiek dotrzymywaniu terminów.
    - podpisana umowa nie została nam odesłana.
    - żeby skonfigurować połączenie w domu, sprawdzić (zgodnie z sugestią Pana Netiowca) router, ponownie wrócić do Rodziców i znowu nawiązać cudowny kontak z Netiolandią przejechałem ponad 200 km po nic. Dopiero po stwierdzeniu, że "Router godzinę temu działał na Neostradzie" inny Pan Netiowiec ruszył makówką i "wypisał zlecenie do TPSA".
    - panienka z BOK, poproszona o oddzwonienie, nie oddzwania
    - do chwili obecnej nie wiem, kiedy (jeśli w ogóle) usługa zostanie uruchomiona
    - ogólnie stwierdzić trzeba, że Netia okłamuje potencjalnego klienta - skoro po sprawdzeniu statusu okazuje się, że uruchomienie usługi jest możliwe, a jednak nie jest, to coś tu jest nie tak.

    Ogólne wrażenia z kontaktów z Netią?
    "A co, głupi kliencie, my Ci pokażemy, że mamy Cię w d..."

    Żenada i dno.
    ZaletyA są jakieś?
    Nie mam produktu. Netia mnie ma. W poważaniu.
  • ~Bilinek / 2008-08-19 16:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Ta firma powinna zostać zlikwidowana! Wszystko przekręca. Jedną reklamacje rozpatruje ponad pół roku i co chwila przychodzi pismo z informacją, że biurą do rozpatrzenia. Po podpisaniu umowy na internet czekałem pół roku na realizację zamówienia, który mieli mi podłączyć w ciągu tygodnia!! Dzwoniłem tam prawie co 2 dni i informowali mnie, że nie maja takiej umowy. Po pół roku umowa się znalazła! Modem w umowie mialem za zlotówkę, a przysłali mi fakturę na niego po 3 miesiącach na ponad 65 zł! Umowę mam na rok, a ostatnio przez przypadek jak sprawdzałem dane z konsultantką w Neti okazało się, że umowę mam na 2 lata!!
    Zastanawiam się co jeszcze są w stanie przekręcić.
    A jeszcze jedno. Oszukują bo ich przedstawiciele przedstawiają się, że są z TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ - tak właśnie podpisałem umowę z Netią na telefon a nie z TPSĄ
    Zaletystabilny internet
  • ~Katka / 2008-08-17 22:30
    To firma , która sobie kpi z klienta!!!Podpisałam umowę z Netią 6 czerwca i do 31 lipca nikt z Netii nie raczył mnie powiadomić , że na umowie brak mojego adresu i'mail w związku z czym firma ma zamiar zerwać ze mną umowę , która miała obowiązywać od 1 lipca . Netia w moim imieniu nie wypowiedziała też umowy z TP która 1 lipca przeszła w umowę na czas nieokreslony . Dlaczego za czyjeś zaniedbanie to ja mam ponosić konsekwencje ? Prawie 2 miesiące firma świadcząca usługi telekomunikacyjne nie potrafi się skontaktować z klientem ????? Przecież to kpina!!! Istnieje jeszcze coś takiego jak Poczta Polska i można wysłać pismo z prośbą o kontakt prawda ? Jak najdalej od NETII !!!!!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017