Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ar / 2008-10-31 19:26
    umowe podpisalem 25 wrzesnia b.r. na szybki internet i telefon dla małej 1 osobowej firmy , wcześniej wypowiedziałem umowę na neostradę , wczoraj 29.X zadzwoniłem , miła pani oznajmiła mi, że nie możliwości technicznych, ani na internet, ani na telefon, kiedy będą- nie wie. Rozstaliśmy się miło, powiedziała jeszcze, że możliwości techniczne podłączenia mnie ekipa Netii sprawdzała od
    2 pażdziernika, to jest ponad 4 tygodnie ????, gdybym nie zadzwonił, do dziś czekałbym na telefon i szybki internet. Teraz chyba przeproszę się z TP.SA bo nie mam wyjścia, a wszystkim zainteresowanym dynamiczną akcją promocyjną Netii zalecam daleko posunietą ostrozność, ta firma tylko jedną rzecz robi szybko, szybko podpisuje umowy, z których nie potrafi się wywiązać przechodząc z reklamy w antyreklamę i to na własną prośbę.
  • ~Zawiedziony poziomem obsługi / 2008-10-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowna Netia przyjęła zlecenie na przeniesienie numeru w jednej strefie numerowej w dniu 15.04.2008r, dziś mamy 31.10.2008r. Oczywiście internetu nie mam. Biuro obsługi klienta twierdzi, że tak prosta usługa jest załatwiana w 2 tygodnie, ale faktycznie w moiim przypadku coś szwankuje, więc nadają sprawie najwyższy priorytet do realizacji zlecenia. Ktoś z kierownictwa na pewno się ze mną skontaktuje i wyjaśni wszystko. Oczywiście nikt się nie kontaktuje a po dwóch tygodniach w biurze obsługi klienta mogę wysłuchać niemal identyczną formułkę. Na pytanie kiedy może zostać zrealizowana usługa - odpiedź nie można teraz określić terminu realizacji usługi!
    Co więcej na pisemne reklamacje Netia odpowiada albo i nie. Ale uznać reklamacji juz nie zamierza pomimo tego, że zobowiązują ją do tego i prawo telekomunikacyjne i jej własny regulamin świadczenia usług. Dla ciekawostki na stare miejsce świadczenia usług Netia wypowiedziała mi umowę, ale sygnału nie wyłączyła i dalej przysyła mi rachunki pomimo, że z łącza korzysta już osoba trzecia. Oczywiście jest o tym powiadomiona pisemnie listem poleconym.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko.
    10 miesięcy i o 6 miesięcy za długo
  • ~Greg / 2008-10-27 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia właśnie muszę zapłacić karę 800zł bo wielmożna netia nie mogła przenieść numeru na nowy budynek (a przenosili go pół rok). Jakoś TP sa poradziło sobie z tym w 1 dzień. Więc kogo mogli obarczyć kosztami jak nie mnie. W ogóle obsługa do daremna czysta biurokracja. Ludzie jak możecie to nie podpisujcie z netią żadnej umowy, gdyż zawsze wszystko zrobią przeciw Wam. Ja dałem się nabrać niestety.
    Zaletynie mają plusów
    Wadydużo by pisać, przede wszystkim to naciągacze
    1rok
  • ~123ag / 2008-10-27 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    według zapewnień telefonicznych miałem mieć internet z Netii od pierwszego pażdziernika (z końcem IX skończyła się moja umowa na Neostradę). Co więcej, z informacji przesłanej emailem wynikało, że internet powinien być do 7ego X. Do dziś nie mam internetu (który w czasach Neostrady używałem ok 4 godz dziennie). Przedstawiciele Netii wprowadzają mnie w błąd:
    a) że modem rzekomo przekazany do kuriera (póżniej okazało się, że nie przekazano, gdyż ponoć zabrakło modemów),
    b) że interweniują w TP o specjalny tryb przyspieszony - tymczasem w TP nie otrzymali żadnego wystąpienia z Netii o przyspieszenie
    c) że otrzymanie modemu (ze zwłoką, po wielu moich interwencjach) oznacza, że usługa jest aktywowana - nieprawda, modem jest u mnie od tygodnia, a usługa nie działa
    d) Netia dezinformuje mnie ciągle (od 3 tygodni)o terminie uruchomienia netu, że niebawem; a TP oznajmiła o prawdopodobym terminie ok 3ego listopada (!!!!) czyli 4 tygodnie póżniej niż wynikało z deklaracji Netii.
    Nie życzę następnym klientom takiej obsługi i traktowania - prawdopodobnie sprawę upublicznię przez wystąpienie na drogę formalną z żądaniem przeprosin mnie i innych tak traktowanych klientów.
    Zaletyna razie tylko teretyczne
    Wadyskandaliczne traktowanie klientów, drwienie z zapisów umowy
  • adam76-76 / 2008-10-27 09:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet to tylko sposób na przyciągnięcie nowych klientów do netii. starych klientów którzy mają już łącze ( np./ 1 Mbit/s tak jak ja ) Netia ma gdzieś. Cały czas twierdzą że nie ma technicznych możliwości podłączenia u mnie promocyjnego 4 Mbit - owego internetu. Na pytanie kiedy będzie taka możliwość już 10 razy słyszałem u konsultanta i w dziale technicznym ( co już w ogóle jet bzdurą - że w tym dziale nic nie wiedzą ) że nie ma konkretnej daty kiedy będzie u mnie dostępny taki internet - czyli według mnie nie mają zamiaru wcale nic zmieniać.
    ZaletyChodzi w miarę sprawnie, pod warunkiem że nie mają jakiejś awari
    Wadyawarie zdarzają się dość często
    internet w netii posiadam już od 4,5 roku
  • ~mistrzó / 2008-10-26 23:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Kiedyś miałem net24 640/160 był to bardzo dobry internet, jestem z netią od początku jej istnienia i nie mogłem powiedzieć o nich złego słowa. Pewnego dnia postanowiłem przedłużyć umowę na 2 lata zwiększając transfer na 1024/256 i tu był mój błąd. Już tego dnia co mieli mi zmienić prędkość na 1Mb/s zaczęły się problemy miałem starą prędkość, dzwonię a tu słyszę że mam 1Mb/s więc to reklamuję znowu, za którymś razem zadziałało. Net działał w miarę, transfery 120KB/s było ok. Jak netia wprowadziła internet dla klientów TPSA zaczęły się problemy z niestabilnymi transferami i pingami którym toważyszyło dużo packet lossów. Dzwoniąc na infolinię pan z BOKu mówi żebym pobrał coś ze strony, a ja mu powtarzam 10 raz że mam problem z pingiem i transfery mam 120KB/s ;o Mówi niech pan wpisze ping www.onet.pl to ja mu średni 70ms a on panie to bardzo dobry ping i jak nie pasuje to niech pan zmieni internet (rozłączyłem się). Ostatnimi czasy net24 potrafi również rozłączyć wtedy kiedy tego internetu najbardziej potrzebuję, pingi w cs na Polskich serwerach 60+ cod4 również w czym w cs mam loss 10+ niezależnie od rate a w cod4 lagometer jest cały czerwony. Dodam że modem sagem f@st 800 dodawany do net24 jest bardzo wytrzymały - walę po nim a ten dalej działa ;d Jak mnie netia zdenerwuje to rozwalę skrzynkę netii na mojej klatce schodowej ;d
    Nie polecam
    Zaletykiedyś było fajnie
    sagem f@st 800 ;d
    WadyAle już nie jest ;[
    Niekompetentna obsługa
    Słabe pingi
    i transfery
    disconnecty
    packet lossy
    jakieś 4 lata za 67zł/miesiąc, aktywacja 1,22zł
  • ~oszukany / 2008-10-22 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponieważ za usługe VIP 24 płaciłem 140 PLN +VAT a ponadto łącze to było bardzo zawodne postanowiłem zrezygnować. W info (0801802803) powiedziano, że należy wysłać zeskanowaną wersję wypowiedzenia na adres nfo@netia.pl (Okres wypowiedzenia trwa miesiąc i zaczyna sie 10 dnia miesiąca).
    Dnia 08 sierpnia wysłałem maila z rezygnacją a mimo to Netia wystawia faktury za internet.
    Pnie konsultantki chociaż dzisiaj dwa razy przekazałem im kopię tego maila twierdzą, że mail do nich nie dotarł i muszę nadal byc klientem Neti - tzn co najmniej płacić.
    Każda trudniejsza rozmowa z tymi paniami kończy się extra pytaniem identyfikacyjnym (np ReGON, PESEL etc).
    Panie jeśli coś od nich chcieć zachowuja się jak ekspedientki w sklepie mięsnym w czasach stanu wojennego w latach 80 XX w.
    WadyNie można zrezygnować.
    8 lat.
  • ~sunshain / 2008-10-20 15:50
    Ocena: 5.00 / 5
    ja miałam przez 12 m-cy ineternet z netti 1 Mb na łączach TP i nie narzekam zawsze miałam większą przepustowość niż na umowie. Teraz przeniosłam i telefon i przedłużyłam umowę na internet na 2 MB na łaczach TP. TP to porażka i walczę z tym dziadem przez UKE.
    Profesjonalna i miła obsługa.
    Zaletywiększa przepustowość niz na umowie
    Wadybrak
    od 12 m-cy
  • ~BOBI / 2008-10-14 19:30
    Ja juz sie nabralem przyjechali dzis a tu patrze same minusy z tym netem. umowa na 2 lata = KOSZMAR .aktywacja tyle czasu a ja niewiem skad wziac modem.KLAMCZUCHY
    Zalety-BRAK-
    WadyNaciagacze pieniedzy przyjada nie wytlumacza i pojada gadaja ze cena to brutto a jest netto nawet niewytlumaczyl gdzie mozna nabyc modem
    zamowilem dzis i rachunek 59 zl na 2 lata
  • ~zibi / 2008-10-09 11:41
    dobra oferta 4xszybki internet lecz czesc konsultantow to beznadzieja (niekompetentne klamczuszki) i nie jest to ich wina tylko kierownictwa niereagujacego na opinie klientow
    Wadybalagan organizacyjny
  • ~atoma / 2008-10-08 09:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Żyję na świecie dostatecznie dużo lat, aby ocenić kto jest naciągaczem.
    W imieniu swojego prawa Netia naciaga klientów, nie zapewniajac im profesjonalnej obsługi. Wygląda na to, że operator Netia nie jest i chyba nigdy nie był przygotowany do fachowej obsług tylui swoich klientów.
    Czyli iilość przerosła jakość. I tu jest początek sprzeczności; operator Netia wypuszca na rynek produkt : usługę internetową stosunkowo konkurencyjną, bo tanią. I katastrofa, zalewa ją fala chętnych do zawarcia umów klientów i watpliwy profesjonalizm operatora się sypie w drobny mak- nie wie prawica co czyni lewica, a na wszystkim cierpią oczywiście klienci, bo NETIA jest odporna na ataki i niezadowolenie.
    Bardzo niemile wspominam kontakt z ńetią, gdyż brak profesjonalizmu pracowników, chocby Infoliniii może ogłupić. Nie chcę nigdy więcej rozmawiać z ludźmi z takimi brakami kompetencji.
    Całe szczęście, że są inni operatorzy, bo inaczej całkowicie straciłabym wiarę, że człowiek coś potrafi.
    Zaletyoferowanie promocyjnej niskiej ceny na internet
    Wadynieprofesjonalizm,
    sprzeczność informacji, co wprowadza klienta w stan bezwładności, naciąganie na płatności
    od 1,5 miesiąca juz go nie mam, ale korzystałam przez 8 m-cy
  • ~jaga512 / 2008-10-08 08:24
    Niestety podpisałam z nimi umowę na 3 lata. Nie kompetentna obsługa. Kłopoty z rozwiązaniem umowy z TP.S.A. na Nestradę za pośrednictwem Netii . 3 tygodnie poślizgu , co zaowocowało dodatkowym rachunkiem z TePsy, mimo że już nie korzystałam z netu z powodu awarii modemu. Wprowadzanie w błąd klientów i podawaniem cen netto jako brutto mimo że upewniałam się w czasie rozmowy z konsultantem jaka to jest cena. Zapewniła , że brutto :/ a na FV okazało się że netto .Szczerze odradzam tą firmę.
    Zaletymożliwość zmiany w ramach oferty po pół roku , chociaż już jestem pełna obaw
    Wadyobsługa
    2 miesiąc
  • ~nata / 2008-09-27 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    niekompetentna obsługa ,bałagan w dokumentacji klienta,pracownicy telefonicznego biura obsługi klienta udzielaja sprzecznych sobie i prawdzie informacji. Pani z która dzis rozmawiałam stwierdziła na przykład ze mam aktywna usługę (konkretnie szybki internet) i była bardzo zaskoczona gdy poinformowałam ja zwięzle ze to bardzo dziwne gdyz nie przysłano mi jeszcze modemu!!!!!!!!
    I żeby była jasność,na ten tak zwany "szybki internet" czekam juz ponad trzy tygodnie!!!!!!! Mówię więc pani z infolinni ze w takim razie prosze o rozwiązanie umowy,a ta mi na to ze muszę poczekać na zakonczenie OKRESU ROZLICZENIOWEGO!!!!! A przepraszam za co ten okres rozliczeniowy? Za usługę której mi nie dostarczono? To są po prostu KPINY Z KLIENTA! SZCZERZE I SERDECZNIE ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy !!!!!!
    Zaletyabsolutnie brak
    Wadycałe mnóstwo
    umowa podpisana trzy tygodnie temu,usługi nadal brak
  • ~qwert / 2008-09-27 10:07
    Ocena: 2.50 / 5
    to co robi netia to jakas porazka. po przeslaniu do nich umowy do tp wyslali papiery po ponad tyg. gdy juz tp odpowiedziala to nie mieli zamiaru mnie przyslac modemu. musialem domagac sie telefonizcnie aby przeslali mi modem, ktory u nich zamowilem. w trakcie tej rozmowy dostalem wreszcie informacje ze wlasnie wysyla zamowienie do kuriera i najpozniej 48 godz bede czekal na modem. co sie okazalo. ze dopiero po tych 48 godz dopiero zglosila przesylke u kuriera. podczas rozmowy, w ktorej sie domagalem tego modemu podano mi ze wieczorem tego dnia bede mogl juz aktywowac internet. minal prawie tyg, a ja ciagle nie moge aktywowac uslugi. bo kilku telefonach do netii jedyne co sie dowiedzialem to to ze dane nie zostaly przez nich wprowadzone i ze wciagu 24h to zrobia. i co 24 minely i cisza.
    Zaletyjak narazie tylko cena jedna z najnizszych na rynku
    Wadyzalatwianie czegokolwiek, osoby na infolinii nie maja pojecia na temat uslug jakie oferuja poza cenami itp
  • ~jonek-j5 / 2008-09-20 20:13
    w zeszłym roku podpisałem umowę z netia .po 2 tyg zadzwonili że nieda rady bo problemy mają techniczne.Kilka telefonów na info i nic nikt niewie-spławianie klienta.Po miesiącu wysłałem im pismo iż rozwiązuje z nimi umowe z powodu niedotrzymania warunków umowy i co - po 6 miesiącach przysyłają mi pismo z neti o rozwiązaniu umowy przez nich ze mną - no śmiech i płacz.Mam teraz neostradę i spokojną głowe ,czas realizacji- zamówienie i uruchomienie w TP 3 dni
    Zaletybrak
    Wadyjeden wielki minus
  • ~10minut / 2008-09-20 14:25
    Ocena: 4.25 / 5
    działanie pod wpływem impulsu jest daremne ja tak zrobiłem i szukałem winnego a nie patrzyłem na siebie .net działa bez problemu ze strony dostawcy .
    sprawdzajcie najpierw kabel bo mój pogryzły myszy .Śmieszne ale prawdziwe .
    przepraszam firmę Netia.
    Zaletyszybka obsługa
    6 miesięcy 73 zł. za co
  • ~10minut / 2008-09-19 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    net dostęp na24 a w praktyce to wiecznie brak dostępu . tyle kasy za nic
    Wady trzeba mieć szczęście jak w totka wiecznie niedostępny
    6 miesięcy 73 zł. za co
  • ~egon / 2008-09-17 14:56
    Dobrze że nie dałem się nabrać neti.Dzięki za ostrzeżenie , bo jak przeczytałem że super zadowolony płaci w neti za internet 512 kbs około 50 zł a ja za 1024 kbs płacę 56zł to chyba mu netia zapłaciła za tę opinie.
  • ~zawiedziony / 2008-09-16 17:54
    Ocena: 1.50 / 5
    konsultanci udzielają złych informacji. Aby sprawdzić czy dotarł fax czas oczekiwania wyniósł 10minut, w końcu stwierdzono ze nie dotarł mimo że potwierdzenie z poczty było pozytywne. Listy polecone adresowane do Netii, w opinii Netii nie docierają
    Zaletybrak, gdyż ostatecznie pozostałem przy tp
    Wadyniekompetentna obsługa,
    mają totalny chaos w papierach
    udzielają błędnych informacji
    nie potrafią niczego załatwić
    -
  • ~ricky / 2008-09-10 10:56
    nie potrafią wklepać umowy którą mają u siebie przez 14 dni, n ie potrafią przesłać modemu przez 1 miesiąc mimo wyraźnego zamówienia, zrobią wszystko żeby zniechęcić klienta,
    Zaletybrak
    Wadyjak narazie same minusy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4584
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4036
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319