Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jarsoneczek / 2008-12-10 17:01
    cytat:
    jezuśku weźcie sobie kupcie porządny router, zróbcie porządek na kompie, poustawiajcie wszystko jak trzeba to wam będzie i tpsa i netia dobrze chodzić-ja mam neo od 3 czy 4 lat (nie pamiętam) i nigdy nie miałem problemów (no może ze dwa trzy razy jakieś drobne awarie jednorazowe)-żadnych różnic w prędkości rano czy nocą, jak zerwie połączenie to router sam zestawia na nowo-a wy chrzanicie tu o jakichś pierdołach co nie mają w 9 przypadkach na 10 związku z dostawcą internetu...

    Popieram w 100% . Zamieniłem gniota Sagem800(rozłączało nawet 5 razy dziennie) na Speedtouch 546 i wszystko jak należy, zadnych rozłączeń, Netia4MB za 54zł rzadzi:)
    Zaletypromocje, predkosc, obsluga, jakosc
    Wadyslaby sprzet: Sagem800 zamiast Zyxela, Telefony -jakies szwajcarskie, zamiast Sagem.
    2 mies, 54złnet 43zł telefon
  • ~krystin12 / 2008-12-04 18:53
    Ocena: 4.25 / 5
    widzę że znależli się sami zwolennicy Tp. Ja mam Netie od 3 lat i jestem zadowolony jak patrzę na tych ludzi co lubią dużo płaci w Tp to aż mi się niedobrze robi. Net działa po tych samych łączach co w tp więc jakośc jest taka sama. A jak ktoś chce płacic więcej znaczy że nie umie liczyc
  • ~micheleczek / 2008-12-02 15:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeśli zależy Wam na niezawodnym, szybkim internecie, stanowczo odradzam Netie. Średnio raz na miesiąc mają awarię (ok. 10h). Internet przez 2/3 miesiąca nie przekracza 200 kbps, chociaz w umowie mam 512. Nie bierzcie tego internetu.
    ZaletyBrak
    WadySzybkość łącza, duża zawodność
    12 msc. 45 zł/msc
  • ~M-32 / 2008-11-30 00:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Widzę że nagonka na konkurencję trwa...Netia jest rzetelną firmą, nie ma z nią problemów. Obsuga baaaaardzo mila i szybka. A net spoks sąsiad ma neostradę i niby ta sama prędkość..i coż nie yciąga jej a ja na Netii tak:)no i placę mniej..mam niższy abonament i mogę go wykorzystać w pelni..:) SZCZERZE POLECAM NETIĘ!!!!
    2 lata
  • ~Konrad / 2008-11-28 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia oszukuje swoich klientów i dodatkowo straszy karami za rozwiązanie umowy, pomimo, że wina za niedotrzymanie warunków Umowy leży po stronie Netii.
    8 listopada 2008 aktywowałem usługę "Szybki Internent II" o szybkości 2 Ķbity na łączach TP SA. Otrzymuję od Operatora (Netii) 70 kbit do 800 kbit( Transfer jest mierzony na serwerze Netii). Sygnał jest nierówny, często zanika. Technicy z firmy Erikson pracujący dla Netii nic nie mogą zrobić, aby transfer był zgodny z umową. Zrzucają winę na TP SA. a ci panowie z kolei na Netię. Napisałem oficjalną reklamację, w której żądam rozwiązania umowy z winy Operatora. Zobaczymy. Na razie po ponad 30-tu rozmowach z konsultantami (o-801-802-803) jak również z paniami z Działu Umów, stwierdzam, iż Netia jest wirtualną firmą nastawioną na oszukiwanie Abonenta. Całkowity brak rozumienia pojęcia Umowy jako prawnego zobowiązania Operatora na dostarczenie szybkości transferu sygnału internetowego zgodnie z Umową. Sprawa prawdopodobnie zostanie zgłoszona do UKE.
    Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów przed zawieraniem umów z Netią.
    ZaletyŻadnych plusów.
    WadyNiekompetentny Dział Techniczny, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem, całkowity brak odpowiedzialności pracowników wszystkich szczebli
  • ~Jacula / 2008-11-28 10:37
    Miałem podobną sytuację jak Ty i gdy się zorientowałem i chciałem wycofać i złożyć zamówienie w necie ,,pani" konsultat nie chciała już ze mną rozmawiać.Po niewielkiej wymianie zdań i zasuregowaniu że zostałem oszukany ,,pani" zmieniła ton na znacznie dosadniejszy i niegrzeczny.
    Po całej rozmowie postanowiłem złożyć zamówienie przez neta i nie przyjmować oferty pośrednika neti ale okazało się że moje zamówienie w neti było blokowane i nie mogłem ostatecznie go złożyć.
    Nikt bezpośrednio w netii nie mógł mi pomóc i tak na dzień dobry straciłem ok 150 zeta.
    Dziś mam problemy z połączeniem ,,brak połączenia serwera".Obdzwoniłem ze 4 razy infolinię(bo na bezpłatną Neti*88 brak szansy dodzwonienia) ,zamówieniu informatyka , rozgrzebaniu wszystkich kabli i pracy przy kompie od 14 do 18 okazało się że jest masowa awaria.Nikt wcześniej się nie przyznał.Straciłem kasę na informatyka , filtry , telefony i wolny czas,pomijając pilne płatnośi przez net.Awarię usunieto ale internet w dniu następnym również nie działa a konsultanci dalej twierdzą że jest OK połączenie z ich strony.
    5 miesięcy
  • ~Ali / 2008-11-26 16:45
    Ocena: 4.50 / 5
    Stałe łącze bez większych problemów, po wystąpieniu awari - przerwa na łączu po zgłoszeniu do Netji podano mi czas naprawy na około 6 godzin a już po 2,5 było przywrócone łącze i takich sutacji było tylko raz czy dwa w ciągu około trzech lat korzystania.
    ZaletyStabilność, bardzo niska awaryjność - sporadyczna, korzystna cena i warunki
    WadyOd momentu dochodzenia klientów TP SA "przeciążenia" biura obsługi klienta
    2,5 roku
  • ~sweet9301 / 2008-11-24 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    W netii jest strasznie nie stabilne łącze! Co chwile awarie itp.
    Jak miałem Neostrade TP przez dwa lata to nigdy nie było przerwy w łączu!
    Żałuję że zmieniłem TP na netie!
    ZaletyW porównaniu do tp to lepsza cenowo.
    WadyNiestabilne łącze tzn:
    Przerwy w łączu z internetem
    Problemy z podłączeniem(na podłączenie internetu czekałem prawie miesiąć)
    Problemy z transferem
    64zł/m od 5miesięcy
  • ~user / 2008-11-18 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Dla osób rozwiązujących umowę z operatorem "alternatywnym" przestroga. Należy sprawdzać wszystkie kroki i upewnić się, że zostały wykonane
    a) rozwiązanie umowy - należy zadzwonić i potwierdzić, że przyjęli inaczej może sobie leżeć i miesiąc
    b) zejście z łącza - należy kopnąć ich również w tym temacie, sami nie zejdą.

    Umowę podpisałem myśląc, że będzie trochę lepiej niż w TP. Po 3 tygodniach przez przypadek dowiedziałem się że internet jest. Jednak nie było. Otworzyłem zgłoszenie techniczne (czas realizacji 24h). Po 3 dniach - gdy zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się, że Netia nie może zrealizować wymaganej prędkości. Rozwiązanie umowy, znowu wszystko trzeba sprawdzać samemu i kazać łaskawej pani na infolini żeby skierowała do wykonania.

    Obsługa klienta - żenada, zero kontaktu, i dzieje się to przy kliencie, który dopiero podpisuje umowę, nie zazdroszczę klientom już usidlonym - o nich dba się pewnie jeszcze lepiej.

    Obsługa klienta w Netii jest jak miód w baryłkach Kubusia Puchataka - im bardziej się jej przyglądać, tym mniej jej jest.
  • ~PiS / 2008-11-05 01:34
    Remik nie masz zadnego prawa wypowiadac sie na temat innych userow wyglaszajacych swoja opinie na temat uslog Netii. Nie przysluguje Ci ono chocby dlatego ze nie mozesz sie postawic w ich sytuacji, mozesz sie jedynie cieszyc ze nie masz takich problemow jak oni... Ciekaw jestem co bys napisal, gdybys to Ty mial problemy typu: "brak fachowej pomocy w dziale obslugi klienta"; "nieodpowiadajacy faktyczny transfer (zanizony) niz widniejacy w umowie"; "zwodzenie przez operatora o dacie i/lub mozliwosci podpiecia internetu w Twoim obszarze" i wiele innych aspektow utrudniajacych zycie pozostalym klientom Netii. Jezeli chcesz zapoznac sie z roznorodnoscia tych problemow przeczytaj wszustkie opinie tak jak ja. Ja osobiscie nie kozystam z uslug Netii ani TP SA wiec nie bede sie wypowiadal na temat ich funkcjonalnosci w realiach. Powiem tylko jedno. Na takich rzeczach jak komputer, telefon samochod czy internet nie da sie oszczedzac jesli chce sie miec produkt wysokiej i niezawodnej klasy... W sumie na koniec zboczylem z tematu ale musialem nadmienic cos od siebie :) pozdrawiam wszystkich userow tego forum.

    PS Nick dla smiechu i wymaganej rekomendy dla "remika" pzdr
    Zaletyjest ich mniej w opiniach
    Wadyzdecydowanie wiecej ale to niekoniecznie trafna srednia :P
    inny dostawca internetu, ok. 2 lat, 40zl/miesiecznie, 250kbps przy szybkosci lacza ok 2Mb/s+ (ponad)
  • ~tom / 2008-11-01 08:16
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem zadowolony, choć przyznam, że bywało różnie.
    Był taki czas, że byłem nie zadowolony, NET miał zaniżoną prędkość.
    Próbowałem nawet w UKE, ale NETA mam na firmę więc mi nie pomogli.
    JEST dobrze.
    Minęło trochę czasu, NET zaczął działać bez zarzutu.
    POLECAM
    ZaletyTowar zgodny z opisem
    WadyCena jak wszędzie
    około pół roku
  • ar / 2008-10-31 19:26
    umowe podpisalem 25 wrzesnia b.r. na szybki internet i telefon dla małej 1 osobowej firmy , wcześniej wypowiedziałem umowę na neostradę , wczoraj 29.X zadzwoniłem , miła pani oznajmiła mi, że nie możliwości technicznych, ani na internet, ani na telefon, kiedy będą- nie wie. Rozstaliśmy się miło, powiedziała jeszcze, że możliwości techniczne podłączenia mnie ekipa Netii sprawdzała od
    2 pażdziernika, to jest ponad 4 tygodnie ????, gdybym nie zadzwonił, do dziś czekałbym na telefon i szybki internet. Teraz chyba przeproszę się z TP.SA bo nie mam wyjścia, a wszystkim zainteresowanym dynamiczną akcją promocyjną Netii zalecam daleko posunietą ostrozność, ta firma tylko jedną rzecz robi szybko, szybko podpisuje umowy, z których nie potrafi się wywiązać przechodząc z reklamy w antyreklamę i to na własną prośbę.
  • ~Zawiedziony poziomem obsługi / 2008-10-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowna Netia przyjęła zlecenie na przeniesienie numeru w jednej strefie numerowej w dniu 15.04.2008r, dziś mamy 31.10.2008r. Oczywiście internetu nie mam. Biuro obsługi klienta twierdzi, że tak prosta usługa jest załatwiana w 2 tygodnie, ale faktycznie w moiim przypadku coś szwankuje, więc nadają sprawie najwyższy priorytet do realizacji zlecenia. Ktoś z kierownictwa na pewno się ze mną skontaktuje i wyjaśni wszystko. Oczywiście nikt się nie kontaktuje a po dwóch tygodniach w biurze obsługi klienta mogę wysłuchać niemal identyczną formułkę. Na pytanie kiedy może zostać zrealizowana usługa - odpiedź nie można teraz określić terminu realizacji usługi!
    Co więcej na pisemne reklamacje Netia odpowiada albo i nie. Ale uznać reklamacji juz nie zamierza pomimo tego, że zobowiązują ją do tego i prawo telekomunikacyjne i jej własny regulamin świadczenia usług. Dla ciekawostki na stare miejsce świadczenia usług Netia wypowiedziała mi umowę, ale sygnału nie wyłączyła i dalej przysyła mi rachunki pomimo, że z łącza korzysta już osoba trzecia. Oczywiście jest o tym powiadomiona pisemnie listem poleconym.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko.
    10 miesięcy i o 6 miesięcy za długo
  • ~Greg / 2008-10-27 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia właśnie muszę zapłacić karę 800zł bo wielmożna netia nie mogła przenieść numeru na nowy budynek (a przenosili go pół rok). Jakoś TP sa poradziło sobie z tym w 1 dzień. Więc kogo mogli obarczyć kosztami jak nie mnie. W ogóle obsługa do daremna czysta biurokracja. Ludzie jak możecie to nie podpisujcie z netią żadnej umowy, gdyż zawsze wszystko zrobią przeciw Wam. Ja dałem się nabrać niestety.
    Zaletynie mają plusów
    Wadydużo by pisać, przede wszystkim to naciągacze
    1rok
  • ~123ag / 2008-10-27 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    według zapewnień telefonicznych miałem mieć internet z Netii od pierwszego pażdziernika (z końcem IX skończyła się moja umowa na Neostradę). Co więcej, z informacji przesłanej emailem wynikało, że internet powinien być do 7ego X. Do dziś nie mam internetu (który w czasach Neostrady używałem ok 4 godz dziennie). Przedstawiciele Netii wprowadzają mnie w błąd:
    a) że modem rzekomo przekazany do kuriera (póżniej okazało się, że nie przekazano, gdyż ponoć zabrakło modemów),
    b) że interweniują w TP o specjalny tryb przyspieszony - tymczasem w TP nie otrzymali żadnego wystąpienia z Netii o przyspieszenie
    c) że otrzymanie modemu (ze zwłoką, po wielu moich interwencjach) oznacza, że usługa jest aktywowana - nieprawda, modem jest u mnie od tygodnia, a usługa nie działa
    d) Netia dezinformuje mnie ciągle (od 3 tygodni)o terminie uruchomienia netu, że niebawem; a TP oznajmiła o prawdopodobym terminie ok 3ego listopada (!!!!) czyli 4 tygodnie póżniej niż wynikało z deklaracji Netii.
    Nie życzę następnym klientom takiej obsługi i traktowania - prawdopodobnie sprawę upublicznię przez wystąpienie na drogę formalną z żądaniem przeprosin mnie i innych tak traktowanych klientów.
    Zaletyna razie tylko teretyczne
    Wadyskandaliczne traktowanie klientów, drwienie z zapisów umowy
  • adam76-76 / 2008-10-27 09:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet to tylko sposób na przyciągnięcie nowych klientów do netii. starych klientów którzy mają już łącze ( np./ 1 Mbit/s tak jak ja ) Netia ma gdzieś. Cały czas twierdzą że nie ma technicznych możliwości podłączenia u mnie promocyjnego 4 Mbit - owego internetu. Na pytanie kiedy będzie taka możliwość już 10 razy słyszałem u konsultanta i w dziale technicznym ( co już w ogóle jet bzdurą - że w tym dziale nic nie wiedzą ) że nie ma konkretnej daty kiedy będzie u mnie dostępny taki internet - czyli według mnie nie mają zamiaru wcale nic zmieniać.
    ZaletyChodzi w miarę sprawnie, pod warunkiem że nie mają jakiejś awari
    Wadyawarie zdarzają się dość często
    internet w netii posiadam już od 4,5 roku
  • ~mistrzó / 2008-10-26 23:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Kiedyś miałem net24 640/160 był to bardzo dobry internet, jestem z netią od początku jej istnienia i nie mogłem powiedzieć o nich złego słowa. Pewnego dnia postanowiłem przedłużyć umowę na 2 lata zwiększając transfer na 1024/256 i tu był mój błąd. Już tego dnia co mieli mi zmienić prędkość na 1Mb/s zaczęły się problemy miałem starą prędkość, dzwonię a tu słyszę że mam 1Mb/s więc to reklamuję znowu, za którymś razem zadziałało. Net działał w miarę, transfery 120KB/s było ok. Jak netia wprowadziła internet dla klientów TPSA zaczęły się problemy z niestabilnymi transferami i pingami którym toważyszyło dużo packet lossów. Dzwoniąc na infolinię pan z BOKu mówi żebym pobrał coś ze strony, a ja mu powtarzam 10 raz że mam problem z pingiem i transfery mam 120KB/s ;o Mówi niech pan wpisze ping www.onet.pl to ja mu średni 70ms a on panie to bardzo dobry ping i jak nie pasuje to niech pan zmieni internet (rozłączyłem się). Ostatnimi czasy net24 potrafi również rozłączyć wtedy kiedy tego internetu najbardziej potrzebuję, pingi w cs na Polskich serwerach 60+ cod4 również w czym w cs mam loss 10+ niezależnie od rate a w cod4 lagometer jest cały czerwony. Dodam że modem sagem f@st 800 dodawany do net24 jest bardzo wytrzymały - walę po nim a ten dalej działa ;d Jak mnie netia zdenerwuje to rozwalę skrzynkę netii na mojej klatce schodowej ;d
    Nie polecam
    Zaletykiedyś było fajnie
    sagem f@st 800 ;d
    WadyAle już nie jest ;[
    Niekompetentna obsługa
    Słabe pingi
    i transfery
    disconnecty
    packet lossy
    jakieś 4 lata za 67zł/miesiąc, aktywacja 1,22zł
  • ~oszukany / 2008-10-22 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponieważ za usługe VIP 24 płaciłem 140 PLN +VAT a ponadto łącze to było bardzo zawodne postanowiłem zrezygnować. W info (0801802803) powiedziano, że należy wysłać zeskanowaną wersję wypowiedzenia na adres nfo@netia.pl (Okres wypowiedzenia trwa miesiąc i zaczyna sie 10 dnia miesiąca).
    Dnia 08 sierpnia wysłałem maila z rezygnacją a mimo to Netia wystawia faktury za internet.
    Pnie konsultantki chociaż dzisiaj dwa razy przekazałem im kopię tego maila twierdzą, że mail do nich nie dotarł i muszę nadal byc klientem Neti - tzn co najmniej płacić.
    Każda trudniejsza rozmowa z tymi paniami kończy się extra pytaniem identyfikacyjnym (np ReGON, PESEL etc).
    Panie jeśli coś od nich chcieć zachowuja się jak ekspedientki w sklepie mięsnym w czasach stanu wojennego w latach 80 XX w.
    WadyNie można zrezygnować.
    8 lat.
  • ~sunshain / 2008-10-20 15:50
    Ocena: 5.00 / 5
    ja miałam przez 12 m-cy ineternet z netti 1 Mb na łączach TP i nie narzekam zawsze miałam większą przepustowość niż na umowie. Teraz przeniosłam i telefon i przedłużyłam umowę na internet na 2 MB na łaczach TP. TP to porażka i walczę z tym dziadem przez UKE.
    Profesjonalna i miła obsługa.
    Zaletywiększa przepustowość niz na umowie
    Wadybrak
    od 12 m-cy
  • ~BOBI / 2008-10-14 19:30
    Ja juz sie nabralem przyjechali dzis a tu patrze same minusy z tym netem. umowa na 2 lata = KOSZMAR .aktywacja tyle czasu a ja niewiem skad wziac modem.KLAMCZUCHY
    Zalety-BRAK-
    WadyNaciagacze pieniedzy przyjada nie wytlumacza i pojada gadaja ze cena to brutto a jest netto nawet niewytlumaczyl gdzie mozna nabyc modem
    zamowilem dzis i rachunek 59 zl na 2 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017