Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dex32 / 2008-12-27 10:26
    Ocena: 4.25 / 5
    parametry utrzymują się w normie przez już 13 mies.
    Obsługa bez zast.nie miałem problemów , nawet z uzyskaniem hasła przez tel. co w TPSA podobno jest problemem.
    Niezawodność to już sprawa TPSA ich linia ale jak narazie nie był wiekszych przestojów 2 X po ok. 2 godz.
    Problem się zaczyna gdy umowę podpisuje sie za posrednictwem jakiegoś przedstawiciela a nie z bezpośrednio z Netią .Najlepiej przez neta bezpośrednio oni zadzwonią i przyślą kuriera z umową ja tak miałem i bez problemów pomoc w uruchomieniu super nie mając pojęcia jak wygląda modem a podłączyłem polecam.
    ZaletySzybko i niezawodnie
    WadyTak jak by chciał każdy więcej i jeszcze szybciej
    ok. 13 mies. / umowa 36mies.
  • ~wojtek / 2008-12-22 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Parametry techniczne i serwis bez uwag - dobrze i sprawnie. Wystąpiłem do nich o przeniesienie numeru na inny adres (wypowiedziano mi lokal) i wtedy się zaczęło. Brak możliwości technicznych przeniesienia numeru, podawano różne terminy rozwiązania umowy, żądano dwukrotnie wypowiedzenia umowy, zapewniano (jedynie ustnie) że nie obciążą mnie karami za zerwanie umowy (bo nie mają możliwości technicznych przeniesienia numeru). Po zakończeniu umowy nie chcieli odebrać urządzeń końcowych (centralka isdn) - trzy razy prosiłem o odebranie - wreszcie odebrali. A p roku otrzymuję telefon od firmy windykacyjnej że mam im zapłacić odszkodowanie za zerwanie umowy. Firma widnykacyjna nie przysyła do mnie żadnego pisma tylko dzwoni i straszy sądem. Jak proszę o podanie dokładnej kwoty zaległości to nagle nie mają mojej sprawy bo przekazali dokumenty zpowrotem do netii. Na reklamację którą złożyłem w tej sprawie do netii dostałem odpowiedź, która nie porusza w ogule meritum sprawy. Franc Kafka to opisał w "Procesie" - szczegółowo. Jak się zdecydujecie na netię to to życzę powodzenia.
  • ~jarsoneczek / 2008-12-10 17:01
    cytat:
    jezuśku weźcie sobie kupcie porządny router, zróbcie porządek na kompie, poustawiajcie wszystko jak trzeba to wam będzie i tpsa i netia dobrze chodzić-ja mam neo od 3 czy 4 lat (nie pamiętam) i nigdy nie miałem problemów (no może ze dwa trzy razy jakieś drobne awarie jednorazowe)-żadnych różnic w prędkości rano czy nocą, jak zerwie połączenie to router sam zestawia na nowo-a wy chrzanicie tu o jakichś pierdołach co nie mają w 9 przypadkach na 10 związku z dostawcą internetu...

    Popieram w 100% . Zamieniłem gniota Sagem800(rozłączało nawet 5 razy dziennie) na Speedtouch 546 i wszystko jak należy, zadnych rozłączeń, Netia4MB za 54zł rzadzi:)
    Zaletypromocje, predkosc, obsluga, jakosc
    Wadyslaby sprzet: Sagem800 zamiast Zyxela, Telefony -jakies szwajcarskie, zamiast Sagem.
    2 mies, 54złnet 43zł telefon
  • ~krystin12 / 2008-12-04 18:53
    Ocena: 4.25 / 5
    widzę że znależli się sami zwolennicy Tp. Ja mam Netie od 3 lat i jestem zadowolony jak patrzę na tych ludzi co lubią dużo płaci w Tp to aż mi się niedobrze robi. Net działa po tych samych łączach co w tp więc jakośc jest taka sama. A jak ktoś chce płacic więcej znaczy że nie umie liczyc
  • ~micheleczek / 2008-12-02 15:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeśli zależy Wam na niezawodnym, szybkim internecie, stanowczo odradzam Netie. Średnio raz na miesiąc mają awarię (ok. 10h). Internet przez 2/3 miesiąca nie przekracza 200 kbps, chociaz w umowie mam 512. Nie bierzcie tego internetu.
    ZaletyBrak
    WadySzybkość łącza, duża zawodność
    12 msc. 45 zł/msc
  • ~M-32 / 2008-11-30 00:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Widzę że nagonka na konkurencję trwa...Netia jest rzetelną firmą, nie ma z nią problemów. Obsuga baaaaardzo mila i szybka. A net spoks sąsiad ma neostradę i niby ta sama prędkość..i coż nie yciąga jej a ja na Netii tak:)no i placę mniej..mam niższy abonament i mogę go wykorzystać w pelni..:) SZCZERZE POLECAM NETIĘ!!!!
    2 lata
  • ~Konrad / 2008-11-28 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia oszukuje swoich klientów i dodatkowo straszy karami za rozwiązanie umowy, pomimo, że wina za niedotrzymanie warunków Umowy leży po stronie Netii.
    8 listopada 2008 aktywowałem usługę "Szybki Internent II" o szybkości 2 Ķbity na łączach TP SA. Otrzymuję od Operatora (Netii) 70 kbit do 800 kbit( Transfer jest mierzony na serwerze Netii). Sygnał jest nierówny, często zanika. Technicy z firmy Erikson pracujący dla Netii nic nie mogą zrobić, aby transfer był zgodny z umową. Zrzucają winę na TP SA. a ci panowie z kolei na Netię. Napisałem oficjalną reklamację, w której żądam rozwiązania umowy z winy Operatora. Zobaczymy. Na razie po ponad 30-tu rozmowach z konsultantami (o-801-802-803) jak również z paniami z Działu Umów, stwierdzam, iż Netia jest wirtualną firmą nastawioną na oszukiwanie Abonenta. Całkowity brak rozumienia pojęcia Umowy jako prawnego zobowiązania Operatora na dostarczenie szybkości transferu sygnału internetowego zgodnie z Umową. Sprawa prawdopodobnie zostanie zgłoszona do UKE.
    Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów przed zawieraniem umów z Netią.
    ZaletyŻadnych plusów.
    WadyNiekompetentny Dział Techniczny, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem, całkowity brak odpowiedzialności pracowników wszystkich szczebli
  • ~Jacula / 2008-11-28 10:37
    Miałem podobną sytuację jak Ty i gdy się zorientowałem i chciałem wycofać i złożyć zamówienie w necie ,,pani" konsultat nie chciała już ze mną rozmawiać.Po niewielkiej wymianie zdań i zasuregowaniu że zostałem oszukany ,,pani" zmieniła ton na znacznie dosadniejszy i niegrzeczny.
    Po całej rozmowie postanowiłem złożyć zamówienie przez neta i nie przyjmować oferty pośrednika neti ale okazało się że moje zamówienie w neti było blokowane i nie mogłem ostatecznie go złożyć.
    Nikt bezpośrednio w netii nie mógł mi pomóc i tak na dzień dobry straciłem ok 150 zeta.
    Dziś mam problemy z połączeniem ,,brak połączenia serwera".Obdzwoniłem ze 4 razy infolinię(bo na bezpłatną Neti*88 brak szansy dodzwonienia) ,zamówieniu informatyka , rozgrzebaniu wszystkich kabli i pracy przy kompie od 14 do 18 okazało się że jest masowa awaria.Nikt wcześniej się nie przyznał.Straciłem kasę na informatyka , filtry , telefony i wolny czas,pomijając pilne płatnośi przez net.Awarię usunieto ale internet w dniu następnym również nie działa a konsultanci dalej twierdzą że jest OK połączenie z ich strony.
    5 miesięcy
  • ~Ali / 2008-11-26 16:45
    Ocena: 4.50 / 5
    Stałe łącze bez większych problemów, po wystąpieniu awari - przerwa na łączu po zgłoszeniu do Netji podano mi czas naprawy na około 6 godzin a już po 2,5 było przywrócone łącze i takich sutacji było tylko raz czy dwa w ciągu około trzech lat korzystania.
    ZaletyStabilność, bardzo niska awaryjność - sporadyczna, korzystna cena i warunki
    WadyOd momentu dochodzenia klientów TP SA "przeciążenia" biura obsługi klienta
    2,5 roku
  • ~sweet9301 / 2008-11-24 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    W netii jest strasznie nie stabilne łącze! Co chwile awarie itp.
    Jak miałem Neostrade TP przez dwa lata to nigdy nie było przerwy w łączu!
    Żałuję że zmieniłem TP na netie!
    ZaletyW porównaniu do tp to lepsza cenowo.
    WadyNiestabilne łącze tzn:
    Przerwy w łączu z internetem
    Problemy z podłączeniem(na podłączenie internetu czekałem prawie miesiąć)
    Problemy z transferem
    64zł/m od 5miesięcy
  • ~user / 2008-11-18 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Dla osób rozwiązujących umowę z operatorem "alternatywnym" przestroga. Należy sprawdzać wszystkie kroki i upewnić się, że zostały wykonane
    a) rozwiązanie umowy - należy zadzwonić i potwierdzić, że przyjęli inaczej może sobie leżeć i miesiąc
    b) zejście z łącza - należy kopnąć ich również w tym temacie, sami nie zejdą.

    Umowę podpisałem myśląc, że będzie trochę lepiej niż w TP. Po 3 tygodniach przez przypadek dowiedziałem się że internet jest. Jednak nie było. Otworzyłem zgłoszenie techniczne (czas realizacji 24h). Po 3 dniach - gdy zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się, że Netia nie może zrealizować wymaganej prędkości. Rozwiązanie umowy, znowu wszystko trzeba sprawdzać samemu i kazać łaskawej pani na infolini żeby skierowała do wykonania.

    Obsługa klienta - żenada, zero kontaktu, i dzieje się to przy kliencie, który dopiero podpisuje umowę, nie zazdroszczę klientom już usidlonym - o nich dba się pewnie jeszcze lepiej.

    Obsługa klienta w Netii jest jak miód w baryłkach Kubusia Puchataka - im bardziej się jej przyglądać, tym mniej jej jest.
  • ~PiS / 2008-11-05 01:34
    Remik nie masz zadnego prawa wypowiadac sie na temat innych userow wyglaszajacych swoja opinie na temat uslog Netii. Nie przysluguje Ci ono chocby dlatego ze nie mozesz sie postawic w ich sytuacji, mozesz sie jedynie cieszyc ze nie masz takich problemow jak oni... Ciekaw jestem co bys napisal, gdybys to Ty mial problemy typu: "brak fachowej pomocy w dziale obslugi klienta"; "nieodpowiadajacy faktyczny transfer (zanizony) niz widniejacy w umowie"; "zwodzenie przez operatora o dacie i/lub mozliwosci podpiecia internetu w Twoim obszarze" i wiele innych aspektow utrudniajacych zycie pozostalym klientom Netii. Jezeli chcesz zapoznac sie z roznorodnoscia tych problemow przeczytaj wszustkie opinie tak jak ja. Ja osobiscie nie kozystam z uslug Netii ani TP SA wiec nie bede sie wypowiadal na temat ich funkcjonalnosci w realiach. Powiem tylko jedno. Na takich rzeczach jak komputer, telefon samochod czy internet nie da sie oszczedzac jesli chce sie miec produkt wysokiej i niezawodnej klasy... W sumie na koniec zboczylem z tematu ale musialem nadmienic cos od siebie :) pozdrawiam wszystkich userow tego forum.

    PS Nick dla smiechu i wymaganej rekomendy dla "remika" pzdr
    Zaletyjest ich mniej w opiniach
    Wadyzdecydowanie wiecej ale to niekoniecznie trafna srednia :P
    inny dostawca internetu, ok. 2 lat, 40zl/miesiecznie, 250kbps przy szybkosci lacza ok 2Mb/s+ (ponad)
  • ~tom / 2008-11-01 08:16
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem zadowolony, choć przyznam, że bywało różnie.
    Był taki czas, że byłem nie zadowolony, NET miał zaniżoną prędkość.
    Próbowałem nawet w UKE, ale NETA mam na firmę więc mi nie pomogli.
    JEST dobrze.
    Minęło trochę czasu, NET zaczął działać bez zarzutu.
    POLECAM
    ZaletyTowar zgodny z opisem
    WadyCena jak wszędzie
    około pół roku
  • ar / 2008-10-31 19:26
    umowe podpisalem 25 wrzesnia b.r. na szybki internet i telefon dla małej 1 osobowej firmy , wcześniej wypowiedziałem umowę na neostradę , wczoraj 29.X zadzwoniłem , miła pani oznajmiła mi, że nie możliwości technicznych, ani na internet, ani na telefon, kiedy będą- nie wie. Rozstaliśmy się miło, powiedziała jeszcze, że możliwości techniczne podłączenia mnie ekipa Netii sprawdzała od
    2 pażdziernika, to jest ponad 4 tygodnie ????, gdybym nie zadzwonił, do dziś czekałbym na telefon i szybki internet. Teraz chyba przeproszę się z TP.SA bo nie mam wyjścia, a wszystkim zainteresowanym dynamiczną akcją promocyjną Netii zalecam daleko posunietą ostrozność, ta firma tylko jedną rzecz robi szybko, szybko podpisuje umowy, z których nie potrafi się wywiązać przechodząc z reklamy w antyreklamę i to na własną prośbę.
  • ~Zawiedziony poziomem obsługi / 2008-10-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowna Netia przyjęła zlecenie na przeniesienie numeru w jednej strefie numerowej w dniu 15.04.2008r, dziś mamy 31.10.2008r. Oczywiście internetu nie mam. Biuro obsługi klienta twierdzi, że tak prosta usługa jest załatwiana w 2 tygodnie, ale faktycznie w moiim przypadku coś szwankuje, więc nadają sprawie najwyższy priorytet do realizacji zlecenia. Ktoś z kierownictwa na pewno się ze mną skontaktuje i wyjaśni wszystko. Oczywiście nikt się nie kontaktuje a po dwóch tygodniach w biurze obsługi klienta mogę wysłuchać niemal identyczną formułkę. Na pytanie kiedy może zostać zrealizowana usługa - odpiedź nie można teraz określić terminu realizacji usługi!
    Co więcej na pisemne reklamacje Netia odpowiada albo i nie. Ale uznać reklamacji juz nie zamierza pomimo tego, że zobowiązują ją do tego i prawo telekomunikacyjne i jej własny regulamin świadczenia usług. Dla ciekawostki na stare miejsce świadczenia usług Netia wypowiedziała mi umowę, ale sygnału nie wyłączyła i dalej przysyła mi rachunki pomimo, że z łącza korzysta już osoba trzecia. Oczywiście jest o tym powiadomiona pisemnie listem poleconym.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko.
    10 miesięcy i o 6 miesięcy za długo
  • ~Greg / 2008-10-27 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia właśnie muszę zapłacić karę 800zł bo wielmożna netia nie mogła przenieść numeru na nowy budynek (a przenosili go pół rok). Jakoś TP sa poradziło sobie z tym w 1 dzień. Więc kogo mogli obarczyć kosztami jak nie mnie. W ogóle obsługa do daremna czysta biurokracja. Ludzie jak możecie to nie podpisujcie z netią żadnej umowy, gdyż zawsze wszystko zrobią przeciw Wam. Ja dałem się nabrać niestety.
    Zaletynie mają plusów
    Wadydużo by pisać, przede wszystkim to naciągacze
    1rok
  • ~123ag / 2008-10-27 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    według zapewnień telefonicznych miałem mieć internet z Netii od pierwszego pażdziernika (z końcem IX skończyła się moja umowa na Neostradę). Co więcej, z informacji przesłanej emailem wynikało, że internet powinien być do 7ego X. Do dziś nie mam internetu (który w czasach Neostrady używałem ok 4 godz dziennie). Przedstawiciele Netii wprowadzają mnie w błąd:
    a) że modem rzekomo przekazany do kuriera (póżniej okazało się, że nie przekazano, gdyż ponoć zabrakło modemów),
    b) że interweniują w TP o specjalny tryb przyspieszony - tymczasem w TP nie otrzymali żadnego wystąpienia z Netii o przyspieszenie
    c) że otrzymanie modemu (ze zwłoką, po wielu moich interwencjach) oznacza, że usługa jest aktywowana - nieprawda, modem jest u mnie od tygodnia, a usługa nie działa
    d) Netia dezinformuje mnie ciągle (od 3 tygodni)o terminie uruchomienia netu, że niebawem; a TP oznajmiła o prawdopodobym terminie ok 3ego listopada (!!!!) czyli 4 tygodnie póżniej niż wynikało z deklaracji Netii.
    Nie życzę następnym klientom takiej obsługi i traktowania - prawdopodobnie sprawę upublicznię przez wystąpienie na drogę formalną z żądaniem przeprosin mnie i innych tak traktowanych klientów.
    Zaletyna razie tylko teretyczne
    Wadyskandaliczne traktowanie klientów, drwienie z zapisów umowy
  • adam76-76 / 2008-10-27 09:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet to tylko sposób na przyciągnięcie nowych klientów do netii. starych klientów którzy mają już łącze ( np./ 1 Mbit/s tak jak ja ) Netia ma gdzieś. Cały czas twierdzą że nie ma technicznych możliwości podłączenia u mnie promocyjnego 4 Mbit - owego internetu. Na pytanie kiedy będzie taka możliwość już 10 razy słyszałem u konsultanta i w dziale technicznym ( co już w ogóle jet bzdurą - że w tym dziale nic nie wiedzą ) że nie ma konkretnej daty kiedy będzie u mnie dostępny taki internet - czyli według mnie nie mają zamiaru wcale nic zmieniać.
    ZaletyChodzi w miarę sprawnie, pod warunkiem że nie mają jakiejś awari
    Wadyawarie zdarzają się dość często
    internet w netii posiadam już od 4,5 roku
  • ~mistrzó / 2008-10-26 23:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Kiedyś miałem net24 640/160 był to bardzo dobry internet, jestem z netią od początku jej istnienia i nie mogłem powiedzieć o nich złego słowa. Pewnego dnia postanowiłem przedłużyć umowę na 2 lata zwiększając transfer na 1024/256 i tu był mój błąd. Już tego dnia co mieli mi zmienić prędkość na 1Mb/s zaczęły się problemy miałem starą prędkość, dzwonię a tu słyszę że mam 1Mb/s więc to reklamuję znowu, za którymś razem zadziałało. Net działał w miarę, transfery 120KB/s było ok. Jak netia wprowadziła internet dla klientów TPSA zaczęły się problemy z niestabilnymi transferami i pingami którym toważyszyło dużo packet lossów. Dzwoniąc na infolinię pan z BOKu mówi żebym pobrał coś ze strony, a ja mu powtarzam 10 raz że mam problem z pingiem i transfery mam 120KB/s ;o Mówi niech pan wpisze ping www.onet.pl to ja mu średni 70ms a on panie to bardzo dobry ping i jak nie pasuje to niech pan zmieni internet (rozłączyłem się). Ostatnimi czasy net24 potrafi również rozłączyć wtedy kiedy tego internetu najbardziej potrzebuję, pingi w cs na Polskich serwerach 60+ cod4 również w czym w cs mam loss 10+ niezależnie od rate a w cod4 lagometer jest cały czerwony. Dodam że modem sagem f@st 800 dodawany do net24 jest bardzo wytrzymały - walę po nim a ten dalej działa ;d Jak mnie netia zdenerwuje to rozwalę skrzynkę netii na mojej klatce schodowej ;d
    Nie polecam
    Zaletykiedyś było fajnie
    sagem f@st 800 ;d
    WadyAle już nie jest ;[
    Niekompetentna obsługa
    Słabe pingi
    i transfery
    disconnecty
    packet lossy
    jakieś 4 lata za 67zł/miesiąc, aktywacja 1,22zł
  • ~oszukany / 2008-10-22 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponieważ za usługe VIP 24 płaciłem 140 PLN +VAT a ponadto łącze to było bardzo zawodne postanowiłem zrezygnować. W info (0801802803) powiedziano, że należy wysłać zeskanowaną wersję wypowiedzenia na adres nfo@netia.pl (Okres wypowiedzenia trwa miesiąc i zaczyna sie 10 dnia miesiąca).
    Dnia 08 sierpnia wysłałem maila z rezygnacją a mimo to Netia wystawia faktury za internet.
    Pnie konsultantki chociaż dzisiaj dwa razy przekazałem im kopię tego maila twierdzą, że mail do nich nie dotarł i muszę nadal byc klientem Neti - tzn co najmniej płacić.
    Każda trudniejsza rozmowa z tymi paniami kończy się extra pytaniem identyfikacyjnym (np ReGON, PESEL etc).
    Panie jeśli coś od nich chcieć zachowuja się jak ekspedientki w sklepie mięsnym w czasach stanu wojennego w latach 80 XX w.
    WadyNie można zrezygnować.
    8 lat.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3008
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2604
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023