Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tomi / 2009-01-09 17:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra oferta zwłaszcza one office dla firm. duża swoboda i malejące rachunki wraz z większą liczbą stanowisk.
    Zaletydobra cena internet w cenie 10000 minut do wygadania
    Wadyoczekiwanie którego jak przypuszczam winowajcą jest TP
    2 lata
  • ~helperka / 2009-01-08 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja starsza sasiadka zostala w czerwcu oszukana przez " nagabywacza" Netii.Zmieniono jej operatora z TP na Netie, o czym dowiedziala sie jak we wrzesniu przestal dzialac jej telefon !.Przysiega , ze nic nie podpisywala ! Netia straszy ja sadami, kaze placic (od samego poczatku ) rachunki po 200, 300 zl- ktorych nie placi i jak sie domyslam , sa one tak wysokie bo wliczony jest w sume internet !!Ta kobieta ma 86 lat i nie ma pojecia , ze oprocz TP sa inne firmy konkurencyjne , nie wie tez co to jest internet !!. Uwarzam to za oburzajacy proceder, " lapanki" starszych kilentow na lep Netii. czy w ogole innych firm.
  • ~maly321 / 2009-01-04 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisalem umowe z netia w 2008r i zaczely sie problemy.
    1. Przez pierwszy miesiac zero internetu ale kase zaplac
    2. Po dwoch miesiacach odciety telefon, poniewaz pracownik netii zapomnial o swoich obowiazkach
    3. Niekompetentni pracownicy do granic bolu.
    Firma moja stracila spore pieniadze przez netie i do tej pory nie moge sie doczekac rekompensaty.
    W innym kraju juz dawno zniknela by z rynku!!
    ZaletyBrak
    WadySame minusy
  • ~Grzegorz Kołomej / 2008-12-30 23:37
    Ocena: 4.25 / 5
    21-08-2008 powiesiłem chyba wszystkie psy w okolicy na Netii i ich usłudze internetowej... Walka trwała jeszcze jakiś miesiąc, ale w końcu internet ruszył... Od tego czasu praktycznie chodzi u Rodziców bez problemu (no, dobra, małe wyjątki początkowo były, ale nie warto o nich wspominać).
    Jest więc dobrze. Skoro zganiłem, to wypada i pochwalić... Co niniejszym czynię.
    Obsługa Klienta dostaje 3, z racji tego, że konsultanci jednak muszą mieć udowodnione, iż błąd leży po stronie konfiguracji linii, a nie routera.
    Cena dostaje 4, bo przecież cena jest zawsze za wysoka...
    ZaletyChodzi stabilnie.
    WadyPo początkowych problemach z konsultantami nie mam żadnych innych zastrzeżeń
    Od października 2008
  • ~dex32 / 2008-12-27 10:26
    Ocena: 4.25 / 5
    parametry utrzymują się w normie przez już 13 mies.
    Obsługa bez zast.nie miałem problemów , nawet z uzyskaniem hasła przez tel. co w TPSA podobno jest problemem.
    Niezawodność to już sprawa TPSA ich linia ale jak narazie nie był wiekszych przestojów 2 X po ok. 2 godz.
    Problem się zaczyna gdy umowę podpisuje sie za posrednictwem jakiegoś przedstawiciela a nie z bezpośrednio z Netią .Najlepiej przez neta bezpośrednio oni zadzwonią i przyślą kuriera z umową ja tak miałem i bez problemów pomoc w uruchomieniu super nie mając pojęcia jak wygląda modem a podłączyłem polecam.
    ZaletySzybko i niezawodnie
    WadyTak jak by chciał każdy więcej i jeszcze szybciej
    ok. 13 mies. / umowa 36mies.
  • ~wojtek / 2008-12-22 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Parametry techniczne i serwis bez uwag - dobrze i sprawnie. Wystąpiłem do nich o przeniesienie numeru na inny adres (wypowiedziano mi lokal) i wtedy się zaczęło. Brak możliwości technicznych przeniesienia numeru, podawano różne terminy rozwiązania umowy, żądano dwukrotnie wypowiedzenia umowy, zapewniano (jedynie ustnie) że nie obciążą mnie karami za zerwanie umowy (bo nie mają możliwości technicznych przeniesienia numeru). Po zakończeniu umowy nie chcieli odebrać urządzeń końcowych (centralka isdn) - trzy razy prosiłem o odebranie - wreszcie odebrali. A p roku otrzymuję telefon od firmy windykacyjnej że mam im zapłacić odszkodowanie za zerwanie umowy. Firma widnykacyjna nie przysyła do mnie żadnego pisma tylko dzwoni i straszy sądem. Jak proszę o podanie dokładnej kwoty zaległości to nagle nie mają mojej sprawy bo przekazali dokumenty zpowrotem do netii. Na reklamację którą złożyłem w tej sprawie do netii dostałem odpowiedź, która nie porusza w ogule meritum sprawy. Franc Kafka to opisał w "Procesie" - szczegółowo. Jak się zdecydujecie na netię to to życzę powodzenia.
  • ~jarsoneczek / 2008-12-10 17:01
    cytat:
    jezuśku weźcie sobie kupcie porządny router, zróbcie porządek na kompie, poustawiajcie wszystko jak trzeba to wam będzie i tpsa i netia dobrze chodzić-ja mam neo od 3 czy 4 lat (nie pamiętam) i nigdy nie miałem problemów (no może ze dwa trzy razy jakieś drobne awarie jednorazowe)-żadnych różnic w prędkości rano czy nocą, jak zerwie połączenie to router sam zestawia na nowo-a wy chrzanicie tu o jakichś pierdołach co nie mają w 9 przypadkach na 10 związku z dostawcą internetu...

    Popieram w 100% . Zamieniłem gniota Sagem800(rozłączało nawet 5 razy dziennie) na Speedtouch 546 i wszystko jak należy, zadnych rozłączeń, Netia4MB za 54zł rzadzi:)
    Zaletypromocje, predkosc, obsluga, jakosc
    Wadyslaby sprzet: Sagem800 zamiast Zyxela, Telefony -jakies szwajcarskie, zamiast Sagem.
    2 mies, 54złnet 43zł telefon
  • ~krystin12 / 2008-12-04 18:53
    Ocena: 4.25 / 5
    widzę że znależli się sami zwolennicy Tp. Ja mam Netie od 3 lat i jestem zadowolony jak patrzę na tych ludzi co lubią dużo płaci w Tp to aż mi się niedobrze robi. Net działa po tych samych łączach co w tp więc jakośc jest taka sama. A jak ktoś chce płacic więcej znaczy że nie umie liczyc
  • ~micheleczek / 2008-12-02 15:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeśli zależy Wam na niezawodnym, szybkim internecie, stanowczo odradzam Netie. Średnio raz na miesiąc mają awarię (ok. 10h). Internet przez 2/3 miesiąca nie przekracza 200 kbps, chociaz w umowie mam 512. Nie bierzcie tego internetu.
    ZaletyBrak
    WadySzybkość łącza, duża zawodność
    12 msc. 45 zł/msc
  • ~M-32 / 2008-11-30 00:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Widzę że nagonka na konkurencję trwa...Netia jest rzetelną firmą, nie ma z nią problemów. Obsuga baaaaardzo mila i szybka. A net spoks sąsiad ma neostradę i niby ta sama prędkość..i coż nie yciąga jej a ja na Netii tak:)no i placę mniej..mam niższy abonament i mogę go wykorzystać w pelni..:) SZCZERZE POLECAM NETIĘ!!!!
    2 lata
  • ~Konrad / 2008-11-28 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia oszukuje swoich klientów i dodatkowo straszy karami za rozwiązanie umowy, pomimo, że wina za niedotrzymanie warunków Umowy leży po stronie Netii.
    8 listopada 2008 aktywowałem usługę "Szybki Internent II" o szybkości 2 Ķbity na łączach TP SA. Otrzymuję od Operatora (Netii) 70 kbit do 800 kbit( Transfer jest mierzony na serwerze Netii). Sygnał jest nierówny, często zanika. Technicy z firmy Erikson pracujący dla Netii nic nie mogą zrobić, aby transfer był zgodny z umową. Zrzucają winę na TP SA. a ci panowie z kolei na Netię. Napisałem oficjalną reklamację, w której żądam rozwiązania umowy z winy Operatora. Zobaczymy. Na razie po ponad 30-tu rozmowach z konsultantami (o-801-802-803) jak również z paniami z Działu Umów, stwierdzam, iż Netia jest wirtualną firmą nastawioną na oszukiwanie Abonenta. Całkowity brak rozumienia pojęcia Umowy jako prawnego zobowiązania Operatora na dostarczenie szybkości transferu sygnału internetowego zgodnie z Umową. Sprawa prawdopodobnie zostanie zgłoszona do UKE.
    Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów przed zawieraniem umów z Netią.
    ZaletyŻadnych plusów.
    WadyNiekompetentny Dział Techniczny, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem, całkowity brak odpowiedzialności pracowników wszystkich szczebli
  • ~Jacula / 2008-11-28 10:37
    Miałem podobną sytuację jak Ty i gdy się zorientowałem i chciałem wycofać i złożyć zamówienie w necie ,,pani" konsultat nie chciała już ze mną rozmawiać.Po niewielkiej wymianie zdań i zasuregowaniu że zostałem oszukany ,,pani" zmieniła ton na znacznie dosadniejszy i niegrzeczny.
    Po całej rozmowie postanowiłem złożyć zamówienie przez neta i nie przyjmować oferty pośrednika neti ale okazało się że moje zamówienie w neti było blokowane i nie mogłem ostatecznie go złożyć.
    Nikt bezpośrednio w netii nie mógł mi pomóc i tak na dzień dobry straciłem ok 150 zeta.
    Dziś mam problemy z połączeniem ,,brak połączenia serwera".Obdzwoniłem ze 4 razy infolinię(bo na bezpłatną Neti*88 brak szansy dodzwonienia) ,zamówieniu informatyka , rozgrzebaniu wszystkich kabli i pracy przy kompie od 14 do 18 okazało się że jest masowa awaria.Nikt wcześniej się nie przyznał.Straciłem kasę na informatyka , filtry , telefony i wolny czas,pomijając pilne płatnośi przez net.Awarię usunieto ale internet w dniu następnym również nie działa a konsultanci dalej twierdzą że jest OK połączenie z ich strony.
    5 miesięcy
  • ~Ali / 2008-11-26 16:45
    Ocena: 4.50 / 5
    Stałe łącze bez większych problemów, po wystąpieniu awari - przerwa na łączu po zgłoszeniu do Netji podano mi czas naprawy na około 6 godzin a już po 2,5 było przywrócone łącze i takich sutacji było tylko raz czy dwa w ciągu około trzech lat korzystania.
    ZaletyStabilność, bardzo niska awaryjność - sporadyczna, korzystna cena i warunki
    WadyOd momentu dochodzenia klientów TP SA "przeciążenia" biura obsługi klienta
    2,5 roku
  • ~sweet9301 / 2008-11-24 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    W netii jest strasznie nie stabilne łącze! Co chwile awarie itp.
    Jak miałem Neostrade TP przez dwa lata to nigdy nie było przerwy w łączu!
    Żałuję że zmieniłem TP na netie!
    ZaletyW porównaniu do tp to lepsza cenowo.
    WadyNiestabilne łącze tzn:
    Przerwy w łączu z internetem
    Problemy z podłączeniem(na podłączenie internetu czekałem prawie miesiąć)
    Problemy z transferem
    64zł/m od 5miesięcy
  • ~user / 2008-11-18 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Dla osób rozwiązujących umowę z operatorem "alternatywnym" przestroga. Należy sprawdzać wszystkie kroki i upewnić się, że zostały wykonane
    a) rozwiązanie umowy - należy zadzwonić i potwierdzić, że przyjęli inaczej może sobie leżeć i miesiąc
    b) zejście z łącza - należy kopnąć ich również w tym temacie, sami nie zejdą.

    Umowę podpisałem myśląc, że będzie trochę lepiej niż w TP. Po 3 tygodniach przez przypadek dowiedziałem się że internet jest. Jednak nie było. Otworzyłem zgłoszenie techniczne (czas realizacji 24h). Po 3 dniach - gdy zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się, że Netia nie może zrealizować wymaganej prędkości. Rozwiązanie umowy, znowu wszystko trzeba sprawdzać samemu i kazać łaskawej pani na infolini żeby skierowała do wykonania.

    Obsługa klienta - żenada, zero kontaktu, i dzieje się to przy kliencie, który dopiero podpisuje umowę, nie zazdroszczę klientom już usidlonym - o nich dba się pewnie jeszcze lepiej.

    Obsługa klienta w Netii jest jak miód w baryłkach Kubusia Puchataka - im bardziej się jej przyglądać, tym mniej jej jest.
  • ~PiS / 2008-11-05 01:34
    Remik nie masz zadnego prawa wypowiadac sie na temat innych userow wyglaszajacych swoja opinie na temat uslog Netii. Nie przysluguje Ci ono chocby dlatego ze nie mozesz sie postawic w ich sytuacji, mozesz sie jedynie cieszyc ze nie masz takich problemow jak oni... Ciekaw jestem co bys napisal, gdybys to Ty mial problemy typu: "brak fachowej pomocy w dziale obslugi klienta"; "nieodpowiadajacy faktyczny transfer (zanizony) niz widniejacy w umowie"; "zwodzenie przez operatora o dacie i/lub mozliwosci podpiecia internetu w Twoim obszarze" i wiele innych aspektow utrudniajacych zycie pozostalym klientom Netii. Jezeli chcesz zapoznac sie z roznorodnoscia tych problemow przeczytaj wszustkie opinie tak jak ja. Ja osobiscie nie kozystam z uslug Netii ani TP SA wiec nie bede sie wypowiadal na temat ich funkcjonalnosci w realiach. Powiem tylko jedno. Na takich rzeczach jak komputer, telefon samochod czy internet nie da sie oszczedzac jesli chce sie miec produkt wysokiej i niezawodnej klasy... W sumie na koniec zboczylem z tematu ale musialem nadmienic cos od siebie :) pozdrawiam wszystkich userow tego forum.

    PS Nick dla smiechu i wymaganej rekomendy dla "remika" pzdr
    Zaletyjest ich mniej w opiniach
    Wadyzdecydowanie wiecej ale to niekoniecznie trafna srednia :P
    inny dostawca internetu, ok. 2 lat, 40zl/miesiecznie, 250kbps przy szybkosci lacza ok 2Mb/s+ (ponad)
  • ~tom / 2008-11-01 08:16
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem zadowolony, choć przyznam, że bywało różnie.
    Był taki czas, że byłem nie zadowolony, NET miał zaniżoną prędkość.
    Próbowałem nawet w UKE, ale NETA mam na firmę więc mi nie pomogli.
    JEST dobrze.
    Minęło trochę czasu, NET zaczął działać bez zarzutu.
    POLECAM
    ZaletyTowar zgodny z opisem
    WadyCena jak wszędzie
    około pół roku
  • ar / 2008-10-31 19:26
    umowe podpisalem 25 wrzesnia b.r. na szybki internet i telefon dla małej 1 osobowej firmy , wcześniej wypowiedziałem umowę na neostradę , wczoraj 29.X zadzwoniłem , miła pani oznajmiła mi, że nie możliwości technicznych, ani na internet, ani na telefon, kiedy będą- nie wie. Rozstaliśmy się miło, powiedziała jeszcze, że możliwości techniczne podłączenia mnie ekipa Netii sprawdzała od
    2 pażdziernika, to jest ponad 4 tygodnie ????, gdybym nie zadzwonił, do dziś czekałbym na telefon i szybki internet. Teraz chyba przeproszę się z TP.SA bo nie mam wyjścia, a wszystkim zainteresowanym dynamiczną akcją promocyjną Netii zalecam daleko posunietą ostrozność, ta firma tylko jedną rzecz robi szybko, szybko podpisuje umowy, z których nie potrafi się wywiązać przechodząc z reklamy w antyreklamę i to na własną prośbę.
  • ~Zawiedziony poziomem obsługi / 2008-10-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowna Netia przyjęła zlecenie na przeniesienie numeru w jednej strefie numerowej w dniu 15.04.2008r, dziś mamy 31.10.2008r. Oczywiście internetu nie mam. Biuro obsługi klienta twierdzi, że tak prosta usługa jest załatwiana w 2 tygodnie, ale faktycznie w moiim przypadku coś szwankuje, więc nadają sprawie najwyższy priorytet do realizacji zlecenia. Ktoś z kierownictwa na pewno się ze mną skontaktuje i wyjaśni wszystko. Oczywiście nikt się nie kontaktuje a po dwóch tygodniach w biurze obsługi klienta mogę wysłuchać niemal identyczną formułkę. Na pytanie kiedy może zostać zrealizowana usługa - odpiedź nie można teraz określić terminu realizacji usługi!
    Co więcej na pisemne reklamacje Netia odpowiada albo i nie. Ale uznać reklamacji juz nie zamierza pomimo tego, że zobowiązują ją do tego i prawo telekomunikacyjne i jej własny regulamin świadczenia usług. Dla ciekawostki na stare miejsce świadczenia usług Netia wypowiedziała mi umowę, ale sygnału nie wyłączyła i dalej przysyła mi rachunki pomimo, że z łącza korzysta już osoba trzecia. Oczywiście jest o tym powiadomiona pisemnie listem poleconym.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko.
    10 miesięcy i o 6 miesięcy za długo
  • ~Greg / 2008-10-27 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia właśnie muszę zapłacić karę 800zł bo wielmożna netia nie mogła przenieść numeru na nowy budynek (a przenosili go pół rok). Jakoś TP sa poradziło sobie z tym w 1 dzień. Więc kogo mogli obarczyć kosztami jak nie mnie. W ogóle obsługa do daremna czysta biurokracja. Ludzie jak możecie to nie podpisujcie z netią żadnej umowy, gdyż zawsze wszystko zrobią przeciw Wam. Ja dałem się nabrać niestety.
    Zaletynie mają plusów
    Wadydużo by pisać, przede wszystkim to naciągacze
    1rok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306