Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~larkin / 2009-12-14 01:53
    Napiszę tylko tak choć mi nie wolno bo pracuję w netii.Macie całkowitą rację co do tej sieci.Potrafią zamiast jednego klienta obsłużyć trzech na raz tzn tak jak pisał marcino,że w umowie było 6mb a miał 2.5mb czyli z jego łącza podzielili na 2 jeszcze.Sam widziałem jak to robią.
  • ~lenzi / 2012-04-10 11:31
    Czekam z utesknieniem kiedy bede mogla ODEJSC Z NETII TO JEST KOSZMARRRRRRR !!!!!!!!!! Poczekam pare miesiecy aby nie ponosic duzych kosztow i UCIEKAM bo z takim INTERNETEM NIE DA SIE ZYC ANI PRACOWAC !!!!!!!!!!! Jak najdalej od tego operatora/mam nadzieje ze w innych rejonach Polski maja lepszy odbior/. UBOLEWAM NAD TYM WYBORRRRREMMM !!!!!!!!!!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyJEDEN WIELKI KOSZMAR W DOSTEPIE !!!!!!!
  • ~Leon / 2012-02-04 22:05
    Prosze o dobrą radę do końca marca br. mam ważną umowę na łącze 2 mg w sieci Orange free dom na lini TP S.A, płacę za niego 54 zł (umowa na rok) w związku z tym zastanawiam się nad zmianą operatora np. NETIA proponują ponoć umowę na czas nieograniczony czy to prawda? w cenie 59 zł miesięcznie i wyższe łącza nie wiem co robić czy warto ? zmieniać operatora na obecnego nie mam co narzekać wszystko "cacy" kusi mnie jednak ta umowa w netii na czas nieokreślony oraz wyższe łącze czy podzielacie mój pogląd.... czy mówią prawdę?
  • ~lester / 2011-03-15 18:43
    Po raz drugi dałem się nabrać na tego operatora. Wcześniej to było Tele 2, a kontynuatorem niechlubnym jest NETIA. Przedstawiciel zachęcił mnie ciekawą ofertą i zapewniał, że wszystko będzie OK! Byłem w TP do 8 marca. W NETII jestem od 9 marca, atak naprawdę powinienem być. Mam sygnał telefoniczny (podobno NETII) ale internetu nie mam i nie mam z kim rozmawiać, żeby dowiedzieć się czy i kiedy dostarczą mi sprzęt do połączenia inetrnetu. Jedyna możliwość rozmowy to infolinia, ale to tak jakby rozmawiać ze słupem. Albo "nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, albo różne dyrdymały na odczepnego, albo rozłączają. Teraz bardzo żałuję i przestrzegam przed podobną decyzją jak moja.
  • ~leszek / 2010-02-16 21:19
    Przeniosłem się z Neostrady 1Mb/s w 2009-12-21 do Netii na 6Mb/s i mocno tego żałuję. Wcześniej miałem transfer jak napisano a po zmianie mam mniej niż 512Mb/s. Telefony do Netii nie pomagają ciągła spychologia. Za ścianą brat ma 1Mb/s w TPSA i chodzi bez zastrzeżeń. Jednym słowem na tym polega promocja. Płacisz 1 zł za miesiąc i dostajesz taki transfer, gdy zaczniesz płacić normalną kwotę może zwiększą ci prędkość lecz do tego czasu prędzej rozwiążesz umowę, stracisz mnóstwo czasu i nerwów.
    Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadyjeden wielki minus
  • ~lewandar / 2009-06-01 09:02
    Kończyła mi się umowa na Neostradę (2MB) z końcem maja 2009r. Od lutego licznymi telefonami bombardowała mnie Netia abym przeszedł do nich z internetem i telefonem. "Przedstawiciele" Netii potrafili niekiedy do mnie dzwonić nawet 3 razy dziennie. Odkładałem podjęcie decyzji do połowy kwietnia sprawdzając inne alternatywne oferty usługodawców. W końcu zdecydowałem się na Netię ze względu na najkorzystniejszy pakiet, który mi zaoferowano (szybki internet + lepszy telefon). Szybko podpisaliśmy umowę na LLU aby do końca kwietnia załatwić nieprzedłużanie umowy z TP. Wszystko odbywało się bezproblemowo (kurcze sielanka, niedługo od Dnia Dziecka będę miał 4MB od Netii i fajny telefoniki), aż tu nagle kubeł zimnej wody. 07.05.2009r dzwoni do mnie panienka z Netii informując mnie o braku możliwości technicznych świadczenia usługi LLU na moim łączu (łącze TP). Na moje pytanie - dlaczego zatem oferowano mi tę usługę bez wcześniejszego sprawdzenia możliwości technicznych - panienka zwala winę na TP. Szybko podpisuję aneks z TP na neostradę, ale przez 1 miesiąc będę musiał zapłacić po cenie normalnej (160 PLN) a nie po promocyjnej (79 PLN) gdyż minął termin (30 kwietnia) na przedłużenie umowy. OK, rozumiem moja wina.Jednak ja nie odpuszczam Netii i brnę dalej. Tak dla własnego sprawdzenia wpisuję swój nr telefonu w aplikację Netii aby zobaczyć co mogę otrzymać w ofercie - okazuje się, że nadal mogę otrzymać wszystko co mi wcześniej zaoferowano. Kurcze, wpiszę nr telefonu z pracy (wewnętrzny numer centralki dyspozytorskiej w budynku TP) i co? Też mogę dostać szybki internet i lepszy telefon, przenieść ten nr do Netii. Gratuluję pomysłu i składam reklamację, w której podaję, że świadomie zostałem wprowadzony w błąd przez Netię i narażony na poniesienie dodatkowych kosztów w wysokości różnicy między 160 a 79 PLN czyli 81 PLN z propozycją zrekompensowania mi tej kwoty lub zamiennie przyznania 2 wcześniej obiecanych aparatów telefonicznych. Otrzymałem odpowiedź, że reklamacja jest bezpodstawna i Netia umywa ręce i jak chcę to mogę iść z tym do sądu itd.Szczerze to nie liczyłem na jakąkolwiek rekompensatę ale co mi szkodziło się potargować. Poważna firma powinna się jakoś znaleźć i załatwić sprawę (choćby przysyłając gadżet np kubek na przeprosiny). A tak sobie napisałem ku przestrodze innym nagabywanym przez Netię. Pamiętajcie, przed podpisaniem umowy zarządajcie na piśmie, że to co wam oferują jest sprawdzone pod względem możliwości technicznych. W przeciwnym razie niech sobie szukają innego Jelenia. To ja napisałem "Jeleń"
    ZaletyŻadnych plusów
    WadyJak w treści opinii
    Niestety nie doszło do finalizacji z winy Netii
  • ~lis / 2009-12-02 10:07
    za dawnych lat taka (nie)dzialaność klasifikowała sie jako dywersja gospodarcza za która groziły jedynie słuszne konsekwencje. jak widać Netia jest bezkarna !
    Zaletyjakie ?????????????
    Wadysame !!!!!!!!!!!!!!!
  • ~lisek / 2011-10-21 20:47
    posiadam netię od jakiegoś czasu,i powiem że na początku wszystko było ok.ale po jakimś czasie jakość usług spadła.Była jakiś czas temu awaria,i nie otrzymałem żadnej korekty do faktury zapłacone było za cały miesiąć.Teraz znowu jest niby awaria,ale nie dość tego otrzymuje komunikat o jakiejś nie zapłaconej fakturze.Więc biorę telefon i dzwonię,a tam się dowiaduję że mam nadpłatę i wszystko jest ok.Jakie ok.jak nie mam internetu i wyświetla mi się ten komunikat.Pytam więc jak rozwiązać umowę.W odpowiedzi usłyszałem, że będzie to się wiązało z karą umowną.Ale ja płacę na czas i płacę za świadczenie usług,a nie nieświadczenie usług,tym bardziej że wszystko mam zapłacone na czas.I sprawa się oprze najprawdopodobniej o UOKiK.
  • ~lksm / 2015-05-13 11:58
    jeden z najgorszych dostawcow jakich mialem. nawet porzadnych dekoderow nie maja i nic nowego nie sa wstanie zaoferowac
  • ~Luiss / 2013-11-14 10:41
    Nie polecam tego dostawcy. Głównie z powodu słabego internetu. BARDZO słaba jakość łącza. Długo trwających awarii, interent przerywa w ciagu dnia po pare razy dziennie ot tak. Po drugie - TV. co to ma byc? a ten netia player gdzie nie moge sobie sam zaprogramowac kanałów czy ogladac ocs innego kiedy nagrywam.. no masakra./
    za długo
  • ~Łukasz / 2015-03-05 13:50
    rewelacyjna oferta - 3 miesiące za 1zł na zachętę, a później nic nie działa..
  • ~m / 2012-12-31 18:49
    nigdy więcej NETI to co robią to farsa
  • ~m-zm / 2007-08-28 17:33
    Od ponad miesiąca (po podpisaniu umowy) czekam na podłączenie internetu. Netia nie potrafi w tym czasie zrobić nic ponad nieustanne "prośby o cierpliwość" i "wyrazy zrozumienia". Ta firma powinna się zając wypasem trzody chlewnej albo innymi zajęciami nie wymagającymi kompetencji. Netia to pomyłka, która przerodziła się w horror :/
  • ~M. / 2011-03-18 13:56
    Beznadziejny, ciagle sie zawiesza.
    Zaletybrak
  • ~maciej / 2008-06-17 17:48
    witaj dzięki sprawdziweł w koncu jedna osoba mnie zrozumiała i mi powiedziała dzięki jeszcze raz sprawdziłem i jest tyle ile miało byc
    3 miesiące
  • ~maciek / 2010-06-23 16:08
    Dlatego ja, nauczony podobnymi negatywnymi doświadczeniami z lokalnym dostawcą, wolę wybrać sprawdzony internet, choćby Neostradę w TP. Biorąc pod uwagę takie kryteria jak obsługa klienta, szybkość usuwania awarii, tpsa całkiem dobrze wypada. Choć jak swojego czasu, byłem klientem Netii i testowałem internet radiowy, też nie było najgorzej.
  • ~madziowa23 / 2010-02-24 12:00
    NIE KUPUJCIE NETI TEL DOMOWY NIE DZIAŁA MI JUZ 2 MIESIACE A INTERNET TYDZIEN I NIC NIE ROBIA ZEBY TO NARAWIC A RACHUNKI WYSYŁAJA SMIECIE I NIC WIECEJ
    Wadytylko minusy nie ma plusów !!!!!!
    rok
  • ~magda / 2015-12-18 17:36
    Ostrzegam!!!na szczescie jestem juz bylym klientem od zeszlego roku-internetu standardowo przynajmniej kilka razy w miesiacu nie bylo bo zawsze byly awarie laczy....ale najgorsze jest to, ze po zakonczeniu umowy mialam jakas niedoplate. Nikt mi nie wyslal zadnego rachunku ani ponaglenia tylko po roku od zakonczenia umowy skontaktowala sie ze mna firma windykatorska!!!!!!!iz zalegam 10 zl.
    6lat
  • ~Majonez / 2011-04-05 12:59
    przynajmniej jeżeli chodzi o net radiowy (Wimaxa).
    Obecnie co prawda korzystam już z kabla ( Szybka Neostrada wraz z cyfrową telewizją) i płacę praktycznie tyle samo, co za radiówkę.
    No ale wiadomo, każdy wybiera to co mu bardziej pasuje.

  • ~majuchna28 / 2016-09-20 15:04
    internet jest calkiem ok troche slabnie przy wlaczanym telewizorze ale ogolnie tv to powiem, ze jest super i ta oferta do konca roku za darmo, wiele nie zostalo ale zawsze cos!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021