Na nr 223385285 możecie wysłać rezygnację i zróbcie sobie wydruk z faksu, potwierdzający wysłanie. Oczywiście możecie dostać fakturę, ale nie opłacajcie jej - stara praktyka netii ( chamstwo do potęgi). Wysłana rezygnacja faksem jest w razie czego dowodem.
Na faksie musi być ujęte: - z czego zrezygnowaliście - dane i numer abonamenta (znajdziecie go na fakturze) - czytelny podpis
Pozdrawiam Wojtek
Wadycała Netia
~pawel0099 / 2009-12-18 08:48
Ocena: 4.00 / 5
Oczywiście istnieje 10 dniowy okres wypowiedzenia umowy lecz jest to data która obowiązuje przy podpisaniu umowy. Klient ma prawo zrezygnować z usług w ciągu 10 dniu od podpisania umowy. Prz końcu umowy jest to standardowe 30 dni.
Jeżeli chodzi o kwotę 190 złotych jest to kwota poza promocją. Twoja umowa przeszła na czas nieokreślony więc do standardowych 59 zł zostały doliczona ulga która obowiązywała w okresie promocji
Zaletycena
Wady-
~tasiem / 2009-12-17 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie przygoda z Netią skończyła się prawie w sądzie. Tysiące maili, telefonów by wyjaśniać każdą żel wystawioną fakturę. Ostrzegam wystawiają nieprawidłowe faktury za usługi z których zrezygnowałeś. Po prostu tragedia !!!
Wadywszystko
5 lat - całoś usług około 200 - doemy, hosting, interent
~mark71 / 2009-12-15 22:58
Ocena: 2.50 / 5
Mam netię od 4 miechów przesył 4mb bez większych problemów lecz będę próbował się wypisać.po podpisaniu umowy i udostępnieniu lini przez tepsę przez 2 tygodnie nie mogłem doprośić się urządzenia do odbioru int.i tel.,po dostawie okazuje się że to nie ruter jak w umowie lecz modem .Po 10 telefonach do konsultanta po 2mies.otrzymuję paczkę i co znowu modem zyxsel .brak kompetencji ,następne 2 miechy ,co drugi mówi że urządzenie zostało wysłane ,następny że nie,że brak ruterów na magazynie (od sierpnia),prośisz o kontakt z wyjaśnieniem -zlewka klienta,co faktura to błędne naliczanie (korekty po interwencji).po prostu żenada.PYTANIE DO FACHOWCÓW czy punkt z umowy dot.zasady świadczeń usług.(W przypadku gdy usługa nie może być świadczona z przyczyn technicznych lub w wariancie wybranym przez abonenta przez kolejne 7 dni strony mają prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym) kfalifikuje mnie do rozwiązania umowy z netią.
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu ,część konsultantów nie wie o czym mówi i co jest czym lub do czego.
4 miesiące
~Anna / 2009-12-15 19:14
witam. mam pytanie odnonie zakonczenia umowy, bardzo prosze o fachowa odpowiedz. mialam umowe do konca miesiaca, wyslalam pismo 16 dni dniesiace, poniewaz konsultant poinformowal mnie ze tak nalezy najpozniej zrobic. i tu jest problem. w nastepnym miesiacu dostalam fakture, za nasteont miesiac 193 zl, abonament moj wynosil do tej pory 59 zl. o co chodzi? dlaczego jesli zakonczylam umowe zgodnie z terminem, po dwoch latach meki musze eszcze placic za nastepny miesiac, malo tego, taka kwote.bardzo prose o informacje, poniewaz teraz babka na infolini twierdzi ze obowiazuje 30 dniowy termin wypowiedzenia, a na umowie mam 10 dni.. ja wiem ze tam maja balagan jak tralalala ale co mam zrobic, bardzo prosze o pomoc.. pozdrawiam
Zaletybrak
Wadyawarie, infolinia, oplaty
2 lata
~Były klient / 2009-12-14 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Mam od wielu lat telefon w netii, ale internet w tp. Nie mogę skorzystać z usługi internet plus telefon ponieważ jestem klientem netii!!! dla mnie przewidziana jest inna o wiele droższa opcja. Z tego też powodu nie dość, że nie przeniosę internetu do netii to jeszcze zabiorę stacjonarkę. Takiej firmie mówię stanowcze NIE
Zaletyniskie ceny dla byłych klientów TP
Wadydyskryminowanie lojalnych klientów
bardzo długo
~wróg netiii / 2009-12-14 10:27
Ocena: 1.00 / 5
więc nie radzę nikomu zawierać z nimi żadnej umowy- jeśli podpiszecie popadniecie w nerwicę i głuchotę ( związane z ilością prób nawiązanie dialogu z Netią w celu wyjaśnienia problemu). Netia-największy ściemniacz na rynku-bleee
Zaletybrak
Wadyniekompetentna obsługa, oszukiwanie klienta itd. itp.
~salazar / 2009-12-14 02:08
ja też tam pracowałem a teraz pracuję na infolinii TP, a wiecie dlaczego tak długo się czeka na połączenie bo ci w netii poprostu to olewają i dyskutują między sobą na swoje prywatne tematy.Jak klient zgłasza po raz drugi lub trzeci awarię to szybko się komunikują jaki kit mu sprzedać żeby sprawę odwlec.Taka jest prawda sam widziałem i słyszałem.
~larkin / 2009-12-14 01:53
Napiszę tylko tak choć mi nie wolno bo pracuję w netii.Macie całkowitą rację co do tej sieci.Potrafią zamiast jednego klienta obsłużyć trzech na raz tzn tak jak pisał marcino,że w umowie było 6mb a miał 2.5mb czyli z jego łącza podzielili na 2 jeszcze.Sam widziałem jak to robią.
~mirba4 / 2009-12-13 20:30
Ocena: 2.50 / 5
Totalny brak profesjonalizmu. Myslałem, że tylko ja mam pecha w Netii, ale już mi lżej czytając wasze komentarze. 1. 11 pierwszych faktur wystawionych zostało błednie (niektóre poprawiali kilkakrotnie= 2. W ciągu 24 miesięcy około 10 razy awarie "masowe". Raz 3 tygodnie. 3. Konsultantów to biorą chyba po gimnazjum, bo zupełny brak kompetencji. 4. Od roku wszelkie odpowiedzi na reklamacje przychodzą nie podpisane, a konieczność podpisu pod odpowiedzią jest wymagane rozporządzeniem ministra infrastruktury. 5. 3 razy odpowiedź na reklamację przysła;i po terminie 30 dni. 6. Rozwiązanie umowy zgodnie z terminem to istna droga przez męke. Nie polecam Netii najwiekszym wrogom i przestrzegam innych!!!!!!!! Ja już uwolniłem się u nich od internetu, z telefonem pomęczę sie do końca roku i nie chcę nawet wymawiać słowa NETIA!!!!!!!
Zaletycena
Wadyobsługa, kompetencja, porządek
24 miesiace
~junior / 2009-12-13 13:31
ja mam netie 1 mb od kwietnia i jakos wszystko jest w porzadku. nie wiem jakim wy świecie zyjecie ze macie takie prob lemy. u mnie tylko raz sie zdarzyło ze nie chodzicł net ale zrobili to w ciagu dnia i jeszcze zadzwonili na komorke ze wszystko juz dziala. w dodatku jak placilem z neostrada przedtem 130 zł tak teraz rachunki mam rzedu 93 zł... bez porównania lepiej, i duzo wiecej minut w abonamencie. tak wiec niech złodziejska TP nawet do mnie nie wydzwania bo nie maja czego szukac u mnie ;) i jeszcze dostalem katalog marzen w prezencia a nie jakas smieszna drukarczke.. phii ;p widocznie jezeli macie problemy z netia to jestesciee ciućmoki bo nie umiecie nawet tego porzadnie załatwic ;) pozdrawiam
Zaletydobry kontakt z firma,
od kwietnia 2009
~marcino1100101 / 2009-12-11 23:35
Co Ty k...a Miś uszatek wypisujesz za kocopoły???P...olisz jak potłuczony baran cepie.Wytłumacz mi dlaczego Netia jest takim dnem jeśli chodzi o jakość usługi.Przeszedłem do Netii Z Neo ze względu na cenę{Żałuję do dziś}zamówiłem neta 6MB(na tym samym łączu z TP miałem ponad 6 MB a ping 28-33ms)Po uruchomieniu usługi przeżyłem szok,zamiast 6MB było 2.5 w porywach do 3MB a ping 89-149msMASAKRA.Raz się zdarzyła sytuacja ,że było 5MB,ale przy ściąganiu np 8 plików po 100mb z RS premium jak się ściągnęły na przykład 3 to pozostałe pliki nie przyspieszały powyżej 140KB/s, a na neostradzie prędkości tych co się pierwsze ściągnęły dodawały się do pozostałych a jak został ostatni to leciał z prędkością 740-750KB/s przy 6-ścio megówce bo tak powinno być.Na netii ten ostatni leciał 140 i mniej to gdzie te prędkości tych pozostałych ,które się ściągały przed chwilą ponad 120KB/s????i się ściągnęły wcześniej a ten ostatni wogóle nie przyspieszał.CO TO JEST TA NETIA??????CO TO MA BYĆ ZA CHŁAM?!?!?!Cieszę się że mam Neostradę spowrotem choć ciężko było wrócić bo Netia te GNOJE nie poinformowali TP o zwolnieniu łącza pewnie celowo na złość że ich opuszczam.NIGDY JUŻ NIE PRZEJDĘ DO TYCH GNOI POPAPRANYCH.Udało mi się namówić sąsiada do przejścia na TP jak zobaczył jak u mnie Neo chodzi.
Zaletybrak
Wadyobsługa,jakość,wysoki ping,zaniżona prędkość
~Endriu7910 / 2009-12-11 21:16
Ocena: 2.50 / 5
Dla mnie MASAKRA!! Zamowilem netie na infolinii, pani pionformowala mnie, ze w ciagu 14 dni od podpisania umowy bede mial aktywna usluge. Potem okazalo sie, ze to nie prawda, ze to 30 dni!! Potem dowiedzialem sie, ze max 45 dni! W rezultacie wyszlo ponad 70 dni bo pan, ktory zakladal gniazdko "zle sie podpial" i sprawdzenie tego zajelo im ponad 2 tyg!!! Poza tym pani u ktorej zamawialem uslugi powiedziala, ze za modem zaplace 29 pln a musialem zaplacic 99pln bo przyslali inny. Po aktywacji dobrodziejstwem uslug netii cieszylem sie nie cale 3 tyg. gdy wszystko przestalo dzialac... Ponoc usterki usuwaja w 24h. Bzdura!!!! 1.5 miesiaca zajelo im stwierdzenia, ze mam uszkodzony modem!!!!! Przez ten czas nie mialem ani nety ani tela a faktury przychodzily. Zlozylem wiec reklamacje. Poinformowano mnie, ze za ten okres czyli 1.5 mies. nie bede placil. Normalka. Przyszla faktura korygujaca na nie cale 46 PLN a miesieczny abonament za moje uslugi wynosi ponad 90pln... Na infolinii poinformowano mnie, ze za kazde 24h awarii z ich winy nalezy mi sie 1/30 miesiecznej oplaty abonamentowej, jednak nie potrafia powiedziec czemu jest to tylko 46pln i, ze nie maja podstaw aby negowac fakture korygujaca wystawiona przez dyrektore jakiegos tam dzialu!! Generalnie na infolinii nikt za bardzo nic nie wie, kazda kolejna osoba mowi co innego i to chyba to co jej slina na jezyk przyniesie. Ogolnie jesli wszystko dziala to jest nawet oki. Predkosc taka jak ma byc itd. Najwiekszy problem to awarie a wlasciwie ich usuniecie i niepelnosprawni umyslowo, nie przeszkoleni ludzie pracujacy na infolinii!! Chyba nikt nie lubi placic za cos czego nie ma!!!!!!!!
ZaletyPredkosc - jest taka jak ma byc
WadyObsluga klienta - wg mnie nie wyszkoleni konsultanci a moze wyszkoleni tak, aby tak "zakrecic" klientem, zeby sam zglupial Rozpatrywanie reklamacji - oczywiscie na niekozysc klienta Awaryjnosc - na troche ponad 3 mies. od aktywacji, z uslug kozystalem nie cale 2 mies.
nie cale 4 mies
~marcino1100101 / 2009-12-11 11:15
Nigdy więcej netii!!!!Ludzie nie dajcie się omamić tą tanią promocją.Męczyłem się z tymi paprakami przez pół roku.Przeszedłem do Sretii z Neostrady bo mieli coś tam taniej,żałuję tego do dziś.Prędkość zaniżona o połowę zamiast 6 MB to 2.5 w porywach do 3 MB.A ping JA PIER...OLE 130-149 ms strony nie chciały się otwierać!!.Na szczęście mam znowu neostradę i prędkość równe 6 i ponad 6 MB a ping 29 do 33 ms.Nigdy sie tak nie cieszyłem z neo jak teraz to jest naprawdę niebo a ziemia!!
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta,potwornie wysoki ping,zaniżona o połowę prędkość(w moim przypadku zamiast 6MB 2.5 do 3 MB
miałem 3 miesiące i wróciłem do neostrady
~ryniooo / 2009-12-10 23:36
Ocena: 4.50 / 5
witam , jako sam się skusiłem na ich usługi jestem zadowolony . Próbowałem zamówić na infolinii niestety osoby które tam pracują niektóre nie więdzą co mówią ale jakoś dało rade , przyjechał kurier podpisałem umowe i dobra ,a tu któregoś dnia bach tpsa dzwoni że bede musiał zapłacić jakoś ponad tysiąc za zerwanie umowy ja w szoku nie wiem o co biega a tu niestety nie więdząc podałem w netii date podisania umowy a nie aktywacji . Po szybkim rozwiązaniu umowy w netii przy okazji rozwiązałem neo . Pewnego dnia napotkałem się na opiekuna netii mojego budynku który mnie przekonał do usługi ponownie . Człowiek młody a wiedze ma nie mała , dzięki jemu mam w nie cały miesiąc ponad 4 Mbit/s i telefon przystępnej cennie , jak narazie mineły 4 miesiące i jest nawet lepiej niż dobrze , zero problemów a usługi w porównaniu do tpsa biją czterokrotnie o głowę . Wiadomo ta firma ma swóje problemy jak każda ale i tak mniejmy nadzieje że będzie lepiej niż gorzej . 4 daje tylko wyłącznie człowiekowi który mnie w pełni obsłużył co do infolini mam nadzieje że nie będe musiał dzwonić tam już nigdy , pozdrawiam pana opiekuna z pragi , Ryszard
Zaletycenna , jakoś
Wadytroszkę długi czas oczekiwania
~sarmsat / 2009-12-10 21:38
Ocena: 4.50 / 5
Z samą aktywacją miałem trochę schodów (kilka telefonów trzeba było wykonać), ale teraz wszystko jest OK. Od miesięcy nie musiałem nic zgłaszać, tylko fakturka na mejla przychodzi, płacę, zero problemów.
ZaletySuper stabilny transfer, dużo szybszy niż w umowie!!!
WadyNiełatwy początek "znajomości"
od 4 miesięcy, net teoretycznie 8 Mb/s, praktycznie 14 Mb/s za 79 pln
~Oszukany / 2009-12-09 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Jak chcecie mieć 2 miesiące bez internetu to zapraszam do Netii.
Poczytajcie na moim blogu co mnie spotkało, kiedy przeszedłem do Netii: http://koszmarna-netia.blogspot.com
ZaletyBrak
WadyTotalny brak internetu. Netia nic nie robi, mimo że dzwonię do nich codziennie. Śmieją się klientowi w w twarz.
1,5 miesiąca
~gościnnie / 2009-12-09 12:30
Ocena: 3.00 / 5
właśnie sie poirytowałam i to zdrowo- zgłaszałam reklamacje na usługi i otrzymałam odp(odczekali regulaminowe 30 dni!!!) domawiałam do umowy mobilny internet zanim jeszcze zdążyli mnie podpiąć do sieci z tel i internetem napisałam pismo podyktowane przez konsultanta jasno zaznaczając modem za 1 zł BRUTTO, podpieli mnie to tel nie działał dzwoniłam zglosić (tydzień i nic, naprawili jedno popsuli drugie i dalej tel nie działał )i tak pierwsze 2 tyg w sieci było i 5 telefonów do nich,po 3 tygodniach przysłali modem mobilny z fakturą 150 ZŁ !!! To się zdenerwowałam dzwonię i zgłaszam reklamację podając wszystkie potrzebne dane, terminy zgłaszania awarii i rozmowy o mobilnym. Pani ładnie mi przyjmuje zgłoszenie i mówi ze skoro zostałam tak poinformowana przez konsultanta o cenie modemu to raczej zejda z ceny ewent jak nie na 1 zł to na 49 zł bo tak ona ma w papierach ze tyle kosztuje ale napewno nie 150 ! więc czekam po 2 tyg dostaje pisemko ze i owszem reklamacja została przyjeta i będzie rozpatrzona,.........w końcu(3 dni przed upływem terminu)dostaje odp : ze tel był zgłoszony raz (i tu moje 1 zdziwienie co zrobili z datami które im podawałam ???????? ) i naprawili w ciagu 24 godz wiec bezpodstawne, pkt 2 ze na umowie nie mam mobilnego neta a jedynie zestaw tel za 1 zł!!! i za modem 150 zł- zgloszenie też rozpatrzone negatywnie WIĘC ZASTANAWIA MNIE FAKT SKORO PANI KTÓRA PODPISAŁA SIĘ POD PISEMKIEM SPRAWDZIŁA UMOWĘ TO DLACZEGO NIE SPRAWDZIŁA PISMA DO UMOWY DOMAWIAJĄCEGO MOBILNY NET ??????????? BO TAKOWE PISMO DOTARŁO SKORO MODEM PRZYSŁALI !!!!!!!!!!! A NA UMOWIE NIE BYŁO A JEŚLI PISMO MOJE jakimś cudem nie dotarło TO NA JAKIEJ PODSTAWIE PRZYSŁALI MODEM ????????skoro na umowie nie ma a modem dosłali- ICH TOK MYŚLENIA -BAŁAGAN I TO STRASZNY MAJĄ !!!!!!!!! Wychodzi na to że wogóle nie maja przesyłu informacji między soba w firmie, odnosze wrażenie ze nasze rozmowy z konsultantami to chyba przyjemne pogaduszki bo skoro ja dzwonie zgłaszam awarie to powinno byc to odnotowywane automatycznie a nie przechodzic 5 działów a na koniec sie i tak okazuje że nikt nic nie zanotował! Zważywszy na to ze podawałam dokładne terminy i prosiłam o sprawdzenie treści nagrań z przeprowadzonych rozmow z konsultantami swiadczące o moich zgłoszeniach. To teraz sie okazuje ze pani która podpisała sie pod decyzją reklamacji wyciaga 1 rozmowę najlepsza dla firmy i sie na niej jedynie opiera !!! ale już nie raczyła wyjaśnic skąd się wziela kwota 150 !!! zł za modem - niewiem to tak na chybił trafił daja faktury : ten na 100 zł tamten na 150 ten za 1łzl ???????? poprostu podejscie do klienta lekceważące -ale trafili na niewłasciwą osobe nie dam z siebie robić bałwana !!! i póki nie sprawdza sobie wszystkiego dokladnie to będziemy wysyłać pisma do siebie aż sie dopatrzą i pofatygują to wogle sprawdzić ! tym razem dołaczę im wydruki z tel kom by już dokładnie im ułatwić sprawdzenie połączeń ale następnym razem obciążę ich kosztami za kom - jak dla mnie mogę nawet wystąpić do sądu ja sie tego nie boję!!!
Zaletyinternet dobry,szybki
Wadytraktowanie klientów-poniżej wszelkiej godności i ogggggggggggggromny czas oczekiwania na konsultanta co zwiększa koszty i nerwy
~ela / 2009-12-08 22:19
Ocena: 1.00 / 5
od miesiąca załatwiam zakończyłam umowę z TP a po miesiącu, dwóch podpisanych umowach mówią mi że nie wiadomo czy mogą podłączyć internet uważam, że to jest kpina z ludzi przez telefon pracownicy są ordynarni dopóki nie podpisałam umów dzwonili pięć razy dziennie, każdy z innej miejscowości
Zaletybrak
Wadywszystko, uważam, że macie za dużo klientów i nie możecie sobie poradzić
nie udało mi się go jeszcze zdobyć
~dakry / 2009-12-07 20:07
Od tygodnia czekam na podłączenie internetu. Dzwonię do netii codziennie przez 7 dni i rozmowa z konsultantem kończy się obietnicą, że juto, albo pojutrze, albo do godziny 18 będe miała podłączenie. Pomijam kwestię 40 - 50-minutowego oczekiwania na rozmowę. TO NIEBYWAŁE, ŻEBY TAK LEKCEWAŻYĆ KLIENTÓW. Może netia ma takie STADARDY OBSŁUGI. Chyba rozwiążę z nimi umowę zanim rozpoczęłam współpracę.