Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kaska / 2010-04-22 12:41
    z pingami bywa roznie chyba u wiekszosci operatorow, od czego moze to zalezec? Mozna to jakos zaobserwowac na samym poczatku korzystania z neta , czy rownie dobrze problem moze wystapic pod koniec trwania umowy?
    Neo. zeszla troche z cen I 6mb osycluje w kwocie ok. 70 zl, jest chyba mozliwosc wziecia na probe, ale pytanie czy w przeciagu 3 miesiecy mozna jakos zaobserowac co sie dzieje z t y mi pingami ? Przyznam szczerze, ze jeste m technicznym laikiem.
  • ~katia / 2015-04-28 22:42
    odradzam jakichkolwiek umów z tą firmą,są oszustami,konsultanci wprowadzają w błąd przy podpisywaniu umowy,wszystko jest nie tak jak w umowie,jest problem od samego początku,zaraz po zawarciu umowy,każdy konsultant mówi co innego,jeden zaprzecza drugiemu,o zerwaniu umowy w ciągu dwóch tygodni podobno nie ma mowy bo zostały aktywowane usługi,to jest banda naciągaczy ,radzę zastanowić się ,zanim cokolwiek ktoś z nimi podpiszę.Jestem oburzona.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadywszystko
    drugi tydzień
  • ~Katka / 2008-08-17 22:30
    To firma , która sobie kpi z klienta!!!Podpisałam umowę z Netią 6 czerwca i do 31 lipca nikt z Netii nie raczył mnie powiadomić , że na umowie brak mojego adresu i'mail w związku z czym firma ma zamiar zerwać ze mną umowę , która miała obowiązywać od 1 lipca . Netia w moim imieniu nie wypowiedziała też umowy z TP która 1 lipca przeszła w umowę na czas nieokreslony . Dlaczego za czyjeś zaniedbanie to ja mam ponosić konsekwencje ? Prawie 2 miesiące firma świadcząca usługi telekomunikacyjne nie potrafi się skontaktować z klientem ????? Przecież to kpina!!! Istnieje jeszcze coś takiego jak Poczta Polska i można wysłać pismo z prośbą o kontakt prawda ? Jak najdalej od NETII !!!!!!!!!!!!!
  • ~kazik5533 / 2012-02-21 23:37
    Nie wiem,bo są tacy co chwalą Netię. Ja też do nich należałem.Miałem od lutego 2010r. łącze 4Mb i nie narzekałem. Prędkość trzymała i byłem zadowolony. Ale teraz kończyła się umowa i ich przedstawiciel zadzwonił do mnie i po sprawdzeniu łącza stwierdził, że mogę śmiało przedłużyć umowę bo moje łącze bez niczego pozwala na prędkość 20Mb i do tego telefon z bezpłatnymi rozmowami na całą Polskę za można powiedzieć 90,00 zł/miesiąc. Wyraziłem wstępnie zgodę, z zastrzeżeniem, że nie zgadzam się na zaproponowane przedłużenie umowy na podstawie zarejestrowanej rozmowy telefonicznej, tylko zarządałem umowy na piśmie. Ich przedstawiciel zgodził się na to. Otrzymałem od nich emailem potwierdzenie zmiany warunków umowy. Umowy na piśmie nie mam do tej pory. Sprawdziłem prędkość łącza i okazało się, że wynosi 3,2Mb. Zadzwoniłem do Netii żeby wyjaśnić dlaczego warunki określone we wstępnych ustaleniach
    nie są realizowane. Ich przedstawiciel stwierdził, że maksymalna prędkość mojego łącza to 8Mb,
    a więc jest to prędkość zgodna z ustaloną, czyli do 20Mb. Zarządałem by w trybie natychmiastowym
    odwołano przedłużenie umowy, albowiem Netia nie dopełniła warunków umowy. Otrzymałem odpowiedź, że umowa jest już przedłużona i ich przedstawiciel nie może przyjąć mojej rezygnacji, może tylko przyjąć reklamację. Aktualna prędkość łącza to 3Mb. Piszę to dla innych by nie dali się Netii nabić w butelkę, i radzę uważać na tą firmę która chce za wszelką cenę i różnymi metodami dalekimi od ogólnie przyjętych zasad wykorzystać nieostrożnych klientów.
  • ~kazmix / 2011-09-05 01:23
    przyszedł sobie p. cezary z płocka jako z netii z ofertą,zgodziłem się .na 2 dzień jUż obsciskiwał moją żone i coś chciał. żona mi o tym powiedziała .uwarzajcie na takich typow. jutro robię zadymę w netii w płocku .jezeli chodzi o tego d.... to już tak zrobił z kilkoma klijentkami.
  • ~kert / 2014-12-16 15:02
    hhahaha poleca. internet netii to DRAMAT. tylko skonczyla mi sie umowa nawet nie próbowalem negocjacji czy sluchania co maja mi do powiedzenia. istny koszmar ta firma! a internet przedpotopowy
  • ~kertix / 2014-03-19 17:23
    Niekompetencja konsultantów jest porażająca. nie można ogólem sie do nich dodzwonić, a załatwienie czegoś trwa wieki. jeszcze wszystko by było pieknie gdyby nie to ze oni są ultra skrupulatni w przysylaniu faktur natomiast szkoda ze nie odliczają z nich tego co nie dostarczyli i ile razy np internet zrywało..
  • ~kim1410 / 2012-11-12 19:21
    Podpisaliśmy umowę z Netią, rok temu do tej pory nie mamy urządzeń ani internetu a rachunki sięgaj 1000 zł, banda złodzieji i nic więcej.
    nie mam wcale
  • ~kk-kk / 2017-06-20 10:36
    Ha, ha, nie ma ocen ujemnych! Zmieniłam operatora, bo poprzedni drogi i nieprzyjazny dla (już złowionego) klienta. Netia = to samo, pięknie w reklamie, a po podpisaniu umowy klient to wróg. Niekompetentni konsultanci wprowadzający w błąd, nie znający słowa "przepraszam". Gehenna wiszenia na telefonie zakończona po raz enty nierzetelną informacją.
    WadyNiezawodność = minus 5, obsługa klienta = minus pięć.
  • ~kl-t / 2010-07-19 20:42
    "zadowolona" miałaś szczęście do zrealizowania swoich życzeń. Ja próbuję zrealizować swoje i okazuje się , że co rozmowa to inna opcja. Jedni konsultanci mówią, że na mojej linii nie ma innej możliwości jak 2Mb, by za chwilę następny konsultant proponował 4 Mb bez problemu a następny jeszcze 6, 12, a nawet 24Mb. Komu wierzyć? Chyba najlepiej konkurencji - TP, która w imię uczciwości wobec klienta ustali możliwości linii przez swoje służby techniczne a nie niedouczonego konsultanta!
  • ~Klient / 2012-03-24 12:26
    Netia to totalne niepowodzenie. Oszukali mnie z umową. Przez telefon konsultant poinformował o cenie która miała wynosić 39.90. W dniu dzisiejszym otrzymałem fakturę na kwotę 59.90. Przez telefon powiedzieli mi,że faktura została naliczona prawidłowo. Sprawę zgłaszam do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość łącza
    300 pln
  • ~Klient / 2013-01-30 16:43
    moja opinia na temat neti nie ruzni sie od tych tutaj (zamowilem netie 15 mb co do czego mam 8 max wchwili obecnej 5 mb do tego mamhbo go rachonki mialy byc okolo 99 zl z tel z ktorego sie prawie nie dzwoni rachunki na chwile obecna wynosza 150zl bez uzywania hbo go ktore stoi na pulce nic po za tym lipna firma nie polecam nie umieja nic naprawic skoro ja zamawiam 15 mb a mam 5mb-8mb to oni moim zdaniem powinni to naprawic zmienic lacze lub kable zeby byla taka predkosc jaka powinna byc czyli do 15mb nie polecam nikomu neti (szkoda czasu na polskie znaki itd)
    Zaletyzadnej
    Wadymultum
    2 lata
  • ~kootletto / 2010-01-13 18:51
    Uważajcie na tą firmę, naliczyli mi jakąś opłatę nie wiadomo skąd wziętą i przekazali do windykacji, nie dając szans na żadne wyjaśnienia!
    Zaletybrak
    Wadyobługa klienta, zbywanie i olewanie klientów, zero kompetencji, przeciążona non stop infolinia (czas oczekiwania często nawet ponad 60 minut!)
    rok, 90
  • ~kot / 2015-04-23 20:27
    To najgorsza firma jaką znam. Konsultanci się rozłączają jak nie znają odp, wystawiają faktury z kwotami jak z kosmosu - dopiero przy interwencji mówią, że w przyszłym miesiącu zapłaci Pani mnie.... wizjonerzy... Koszmar. Ostatnio od 2 miesięcy nie wystawili faktury, a jak już to zrobili to 2 razy większą niż zwykle...
    Zaletysame wady
    Wadysame wady
  • ~krzysztof2648 / 2009-02-04 22:30
    Kończy mi sie umowa z TP na Neostradę. Mam 512 od kilku lat - raczej nie było problemów. Teraz Netia mnie namawia by przejść do nich - umowa na 24 miesiące - telefon + internet 4Mb. Cena łączna około 22 zł niższa miesięcznie. Ale mam wątpliwości co do rzetelności i jakości usługi. Tyle tu uwag krytycznych. Mieszkam w Poznaniu, podobno są spełnione warunki techniczne. Doradźcie.
    Czy warto w to wejść? Czy można wierzyć, że to będzie rzeczywiście tak szybki internet i bez przerw czy innych problemów?
  • ~Ktoś / 2007-11-15 20:41
    Umowę z Netią podpisałam 1 sierpnia, dziś jest 15 listopada, a ja nadal nie mam internetu. Oświadczenie do TP SA wysyłałam już z sześć razy!!! Na nic się zdają telefony, tlumaczenia,że nie mam innego adresu. W TP mówią, że adres jest prawidłowy, w Netii, że TP odrzuca adres podany na oświadczeniu. Kserowałam juz faktury i nic to nie daje, Netia nie potrafi wymóc ma TP rzetelnego traktowania. W Netii ponadto konsultantki się tak motają, że głowa boli. Rozmawiam z jedną w sobotę i ta mi mówi, że będzie interweniować, że jeszcze tego samego dnia wysyła do TP oświadczenie. OK, czekam. We wtorek dzwoni następna, i mówi mi że mam wysłać jeszcze raz, bo nic się z tym nie dzieje, żebym nie czekała proponuje, że wzór oświadczenia natychmiast prześle mi na maila. TE natychmiast to kolejne cztery dni!!!! Ludzie ja już nie mam pomysłu co z nimi wszystkimi robić????
  • ~kuras / 2010-03-17 08:21
    1/ Czekałem na przełączenie z TP do Netii 3 miesiące i to nie z winy TP
    2/Nie odpowiadają na żadne pisma- totalna olewka
    3/Po upływie czasu trwania umowy (może to ja nie dopilnowałem zapisów w regulaminie) zamiast płacić 49 złotych płaciłem 85 złotych.
    4/Nikt nie jest w stanie nic załatwić na infolinii - ciągle coś zawalają, przy tym kłamiąc, że jest załatwione (trzeba dzwonić dwadzieścia razy w jednej sprawie)
    5/Pani z Netii pozwoliła sobie zadzwonić do mnie w sprawie jakiejś oferty grubo po godzinie 21.
    5/Po zakończonej umowie specjalnie przeciągają wycofanie się z linii, tak aby nie można było szybko zawrzeć nowej umowy z innym operatorem.
    Generalnie bardzo niesolidna firma, która się klientem interesuje do momentu podpisania umowy, a potem nie da się nic zrobić. Są totalnie bezkarni. Nie polecam nikomu.


    ZaletyBrak
    WadySame minusy
    Dwa lata
  • ~Lack / 2017-10-17 22:12
    Od tygodnia prosze sie o podłączenie Internetu. To jedną jedna wielka porażka a nie firma. Odradzam serdecznie. Konsultanci są wogule nie pomocni i nie mogą załatwić najprostszych spraw. Sprawę przekazano do koordynatora po czym zapadła grobowa cisza.
  • ~lala / 2014-11-19 15:22
    Netia = banda OSZUSTÓW!!!!!
    3 lata temu podziękowałem, rozwiązałem umowę i odesłałem ruter.Zamknąłem firmę. W tym roku przysłali fakturę na firmę na kwotę 360zł i od razu przekazali do firmy windykacyjnej, która wydzwania do mnie i straszy sądami jak nie zapłacę. Nie mam zamiaru płacić za ich wymyślone faktury. Chcę oddać sprawę do Sądu. Czy ktoś jeszcze mam takie problemy? Może w grupie będzie łatwiej. Nie dam się zastraszyć oszustom!!
  • ~lania / 2011-06-21 11:49
    szczerze mówiąc, przydałby się taki raport, zestawienie, ocena wszystkich operatorów dotyczących długości realizacji zamówienia, jakoś obsługi klienta na infolinii telefonicznej, czasu rozpatrzenia reklamacji itd. Chodzi mi o coś w stylu, porównywarki ofert Playa, czy Tepsy - TP Filtruj, o której tak głośno było jakiś czas temu, tylko że zamiast cen i długości abonamentu brali by pod uwagę inne czynniki.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021