Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • slawek09072 / 2010-01-10 15:05
    ten numer jest bezposrednio do dzialu technicznego i tam pracuja osoby ktore wiedza co mowia i zawsze sa pomocni jesli oczywiscie moga bo np. do ich kompetencji nie naleza sprawy formalne. Uwazam ze tam jest ok szybko sie laczy trzeba wybrac odpowiednie skroty i jest ok ja jak dzwonie to lacznie czekam do 3-4 min.

    natomiast jak dzwonie do innego dzialu to niewyglada to dobrze jeszcze Ci konsultanci

    takze jesli sprobujesz tam zatelefonowac to daj znac jak bylo :)

    pozdrawiam
  • ~Karolina23 / 2010-01-08 21:19
    A co to jest za numer,jeśli można spytać????Bardzo chętnie bym skorzystała z jakiejś pomocy bo nie mogę sobie poradzić z tymi krętaczami z Netii.
    Zaletybrak brak brak
    Wadyolewanie klientów i wciskanie bajek na odczepne
  • slawek09072 / 2010-01-08 18:14
    Jeśli ktos ma problem to niech zadzwoni pod ten numer 801888999 nie trzeba tyle czekac i jest mozliwosc ze cos zalatwicie.
  • ~REKIN / 2010-01-08 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Hej.

    Czy ma może ktoś z Was jakiś nr telefonu do Netii ??? Bynajmniej nie chodzi mi o numer infolinii. Odnoszę wrażenie, że tam jestem "zlewany" i zbywany.

    Może da radę porozmawiać z kimś innym, nie tylko z HOTLINEM.
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Jan50 / 2010-01-08 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój przypadek niech bedzie ostrzeżeniem dla innych!!!!Wmiesiącu lipcu 2009 podpisałem umowe na telefon i internet z NETIA na warunkach że przenosze dotychczasowy numer telefonu z TP do neti. Po podpisaniu umowy okazało sie że z ...przyczyn technicznych nie da sie uruchomic internetu ani tez telefonu!!!!!Przed podpisaniem umowy Netia zapewniła mnie że nie bedzie żadnych problemów z przeniesieniem numeru jak i z zainstalowaniem internetu.Po kilkudziesieciu złożonych reklamacjach telefonicznych w BOK za każdym razem byłem zapewniany że za ...kilka godzin usługa będzie działąć. Trwało to ok. 2 tyg. kiedy to wypowiedziałem umowę.Netia przyjeła wypowiedzenie ,ja zwróciłem sprzęt i zaczeły sie ......schody. NETIA NIE CHCE ODDAĆ ŁĄCZA TELEFONICZNEGO TP!!!!na moje interwencje składane pisemnie otrzymuje po miesiacu informację że.....moja reklamacja jest rozpatrywana i w najbliższym czasie otrzymam odpowiedz!!!!TRWA TO JUZ 4 MIESIĄCE!!!Co 3-4 tygodnie wysyłam do nich kolejne pismo w sprawie oddaniaPRZYWŁASZCZONEGO ŁĄCZA /nie można to inaczej nazwać/ Nawet TP nie może odzyskac łacza ponieważ jak sie dowiedziałem nieoficjalnie ....nie chca zadzierac z Netia ponieważ Ci od razu leca na skarge do UKE!!!! Odpowiedzi jakie otrzymuje od p. Renaty Bukowskiej Koordynatora Sekcji reklamacyjnej wołaja o pomste do nieba!!!! Pani ta ma w komputerze wzór odpowiedzi bo każda zawiera sformułowanie: JEDNOCZEŚNIE UPRZEJMIE INFORMUJEMY ŻE DECYZJA W PRZEDMIOTOWEJ SPRAWIE ZOSTANIE NIZWŁOCZNIE PRZESŁANA PO ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO. Od tej uprzejmości NETI to sie człowiekowi juz niedobrze robi. jedyny ratunek to UKE w Krakowie do którego udaję się 12 stycznia .
    Dlatego też OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED PRZEKAZYWANIEM NETI ŁĄCZY TELEFONICZNYCH!!!!!
    jestem otwarty na każdy Państwa pomysły abym odzyskał przywłaszczony przez NETIĘ numer telefonu.
    ZaletyŻADNYCH JAK NAJDALEJ OD TEJ FIRMY
    WadyTraktowanie klientów jak przedmioty!!!!Żadnego poczucia uczciwości !!!!
  • slawek09072 / 2010-01-07 18:36
    Ocena: 4.25 / 5
    Witam

    Mam Netię od prawie 2 lat i moje doświadczenia są zupełnie inne od Waszych. Obecnie jestem zadowolony raz w przeciągu tego okresu miałem awarię żę nic nie działalo ale po kontakcie z infoliną gdzie rzeczywiście za długo się czeka uzyskałem pomoc od konsultanta który umówił mnie na 3 terminy z technikiem. Technik przyszedł następnego dnia i zrobił co należy więc dla mnie było ok. Natomiast problem jest z infolinią bo zrywa połączenie po 30, 40 minutach co totalną klapa!

    U mnie jeszcze prędkość internetu jest szybsza trochę od tej jaką mam w umowie wiec dla mnie kolejny plus. Po zakończeniu umowy jak narazie jestem za przedłużeniem umowy jeśli oczywiście bedą jakieś fajne promocje i gratisy.
    Zaletycena, wygoda (biling w necie i faktury),
    WadyINFOLINA !! zbyt długie oczekiwanie na konsultanta
    2 lata
  • ~karolina23 / 2010-01-07 16:37
    Widzę,że nie jestem sama,więc może zbierzemy się razem i grupowo weźmiemy się za tych .....???To jest nieporozumienie w jaki sposób traktują klientów!!! Ja na internet już czekam prawie 1.5 miesiąca i nie wiem co dalej.Zastanawiam się nad skargą do UKE.
    Zaletybrak
  • ~Karolina23 / 2010-01-05 13:39
    Mam to samo,składałam już kilkanaście telefonicznych reklamacjii co do rachunku,na którym doliczono mi jakieś opłaty nie wiem skąd.Nie wspomnę,że umowę podpisywałam 30.10.2009 a internetu po dzień dzisiejszy nie mam.Brak mi słów na ich postępowanie.Ta firma to dno totalne!!!!
  • ~duo / 2010-01-04 14:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Z Internetu z Neti korzystam już 3 rok ogólnie było nieźle ale ostanie kilka miesięcy to
    Porażka po godzinie 17do 22 ping miedzy 150-300 wiec jeżeli macie inne możliwości ,
    raczej omijajcie Netie dużym kołem.
  • ~Endi / 2010-01-04 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta - KARYGODNA !!! Świetny materiał dla mediów w tej firmie nikt nic nie wie a założenie internetu może potrwać i pół roku ,zgroza !!!
  • ~REKIN / 2009-12-30 15:45
    Cześć.

    Nie będę opisywał jak zrobili mnie w druta, bo nie skończyłbym tego tak szybko. Generalnie podpisałem umowę 4 listopada 2009. Cóż do dnia dzisiejszego nie mam ani telefonu, ani internetu.
    Telefony na infolinie kończą się mniej więcej tak. Odbiera ktoś, a następnie mówi, że musi mnie przełączyć i potem mogę sobie czekać godzinę, dwie, etc. Nikt dalej nie podnosi słuchawki. Tak więc czuję się bezradny. Proszę napiszcie czy mam podstawę do zerwania umowy bez ponoszenia żadnych kosztów? Wszak NETIA w żaden sposób się z niej nie wywiązała.
    Będę bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam....
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Aga / 2009-12-29 16:17
    Ludzie nie dajcie się nabrać! Ta firma to jedna wielka niekompetencja!!!!
  • ~On / 2009-12-29 11:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Pierwszy tefon : opisanie sprawy i ... czekanie 20 min na znak życia, - brak , zostajesz automatycznie rozłączony
    Drugi telefon 10min po pierwszym : przepraszamy w chwili obcenej ppolaczenie nie moze byc zrealizowane
    Wadywszystko
  • ~QWertyLive / 2009-12-29 10:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Proste, pierw przeniesienie - od razu problemy, a bo TP nie mowila a bo NETIA nie mwoila..moja wina..., rok pozniej przeniesienie na inne mieszkanie - totalna porazka, 3 miesiace meczenia, naliczania kar, z mojej winy z braku mozliwosci technicznych ( 5 studzienek,2 linie, opinia technikow - jest mozliwosc ) , oczywiscie 2 miechy pozniej po chwili dano lacze, wczesniej dodatkowo zgubili umowe, i rok pozniej wkrecali ze zamowilem na 2 lata! a zamawialem na rok.

    Idealny burdel,nic nie zalatwisz, same nerwy, kary, widac ze ich tylko obchodzi TRZYMANIE klienta przy sobie i zaplata, nie uciekniesz pozneij od nich, nie pozwola. Omijamy takich,omijamy...
    Wadychaos, niekopetentność, liczy sie tylko kasa, marna jakość usług, klient jest mały
    3 lata, 70zl 1mb!
  • ~mario / 2009-12-29 02:32
    CO UJĄĆ W SKARDZE PISZE MARIO DWA POSTY NIŻEJ
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~mario / 2009-12-29 02:29
    W GOOGLE WPISUJEMY:UKE SKARGA.Wchodzimy wypełniamy pola i piszemy skargę następnie wysyłamy.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~vito / 2009-12-28 15:37
    Od trzech miesięcy reklamuję działanie neta. W nocy jest a w ciągu dnia znika. Na infolinii ta sama ściema, że przepraszają i jutro technicy NA PEWNO COŚ PORADZĄ. Mam już dosyć dzwonienia i marnowania czasu ( średnio 1 godzina na połączenie ). Mam to badziewie ( netię ) od lipca br. Według zapisu w umowie kara za zerwanie umowy to 500 zł. Czy ktoś wie jak rozwiązać umowę przed czasem z tymi oszukańcami i nie zapłacić tej kary? Pisać reklamacje w nieskończoność czy płakać i płacić za coś czego nie mam? Z góry dzięki za info
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, oszukiwanie klienta, zawyżone faktury
  • ~Aga / 2009-12-28 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma leci sobie w kulki! Najpierw mailam ogromne problemy z Internetem. Podczas dwuletniej umowy przez rok trudno było mi sie połączyć z Internetem choć wszystko podobno było ok! Kiedy skończyła się mi umowa wciskali mi kilka razy znów ich Internet, byli okropnie natrętni. Teraz mam problemy z telefonem stacjonarnym. Od dwóch miesięcy nie mam w ogóle telefonu. Dzwonie na infolinie i nic. Pisze maile z prośba o kontakt i nic! Kiedy wreszcie dodzwoniłam sie do działu technicznego po 20 mniutach słuchania ich durnej melodyjki usłyszałam, że nastepnego dnia przyślą tyechników i co???? O czywiście nic bo nie raczyli sie zjawić. nie mam juz siły sie z nimi użerać. telefonu nie ma a rachunki przychodzą.
    ZaletyZadne
    Wadywiele
  • ~klient_netii_niestety / 2009-12-27 00:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 miesiecy prosze ich zeby przeniesli mi internet. Zrobilem wszystko tak jak kazali, najpierw przeniaslem linie tp na nowe mieszkanie a potem zglosilem nowy nr na jakim mają mi zalozyc neta. Nie dosc ze nie przeniesli mi go do tej pory to dostalem od nich fakture na 500zł za niby wczesniejsze zerwanie umowy! Twierdza ze zerwalem umowe poniewaz zlikwidowałem linie TP na starym mieszkaniu a co za tym idzie nie mogą mi dostarczac internetu - problem w tym żę SAMI MI KAZALI ODLACZYC TAMTĄ STARĄ LINIE!

    Ludzie, uczcie sie na bledach innych i nie korzystajcie z uslug tej firmy. Na infolini pracują ludzie wzieci chyba z ulicy, kazdy mowi co innego, a jak jest jakis problem to mowia "musi sie pan wstrzymac i z cierpliwoscia czekac jeszcze do 7 dni". To nic ze tych dni czeka sie juz ponad 100, wg nich kolejne 7 czekania to nic zlego!
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja obsługi, olewanie klientów, działania niezgodne z ustawami i obowiązującymi standardami, głupie reklamy z KOTEM
    rok, 80 zł/m-c
  • ~lysy500 / 2009-12-25 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to szajs .
    Płacę za internet 2 mb/s a na dzisiejszym speedtescie wyszedl mi wynik 0.15 Mb/s [ download ] , 0.01 [ upload ] i 2474 pingu !! Szlag trafia . ;/
    Zaletybrak .
    Wadywszsystko .
    rok, dużo !
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017