Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zawiedziony / 2010-01-24 09:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Widzie ze najważniejsze w du.. wejść bez wazeliny lub być pracownikiem Neti bo inaczej nie mogę nazwać tego co tu pisze Happy go lucky ,ja telefon z Neti mam kilka lat i do tel. nie mam zarzutów faktycznie działa dobrze. Usługę Internetu mam około 4 lat i z przykrością muszę stwierdzić ze działa BARDZO BARDZO ŹLE .
    Transfer tylko w nocy jest taki jak w umowie a wartości pingu w dzień są w granicach 300 i nic tu do rzeczy nie ma konfiguracja routera jak to wielce mądry Happy go lucky napisał .
    Zaletybrak
    Wadydziała po prostu słabo
    4 lata
  • ~Happy go lucky / 2010-01-23 18:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam, z telefonu Netii korzystam od 10 lat - ANI JEDNEJ AWARII. Z internetu korzystam od 2 lat - wywaliło mnie może ze dwa razy, awarie usunięte w pare godzin. Transfer aż miło - na końcu wklejam linka z speedtest.net, jak na sobotę wieczór jest pięknie, mam łącze 4M. Jeżeli jest się laikiem, który mimo wskazówek na pomoc.x.pl nie jest w stanie skonfigurowac sobie przez miesiąc routera to faktycznie mogą wystąpic problemy i oczekiwanie - raczej z winy uzytkownika.

    http://www.speedtest.net/result/692285 792.png
  • ~wróg / 2010-01-21 08:55
    Widzę że mamy wszyscy straszny problem z naszym operatorem Netią sretją- ja również jestem pod wielkim wrażeniem jej tragicznego postępowania. Całość można ocenić tylko na zero. więc tak oceniam. podaję wszystkim zainteresowanym link do UKE. Piszmy wszyscy a może w końcu coś z nim zrobią z banda złodziei i oszustów (NETIA). http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?plac e=Lead07&news_cat_id=279&news_id =1834&layout=4&page=text
    Zaletybrak
    Wadytysiące
    długo
  • ~Wasyliada Geyu / 2010-01-20 17:51
    Wasyliada geyu potem jest jeszcze gorzej niż na początku!!!Potem zaczynają się problemy z PINGIEM i transferem!!!Męczyłem się 3 miesiące żeby na NEO wrócić i teraz to jest usługa!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~wróg / 2010-01-20 12:49
    Przestań ściemniać -to ty chodzisz po domach i opowiadasz bajki klientom? Nic dziwnego że na waszej infolinii mają ciągłe problemy. Netię oceniam na 0 totalne zero!!!
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca na opis
    6 miesięcy
  • ~wasyliada / 2010-01-18 23:18
    Ocena: 3.25 / 5
    Powiem krótko, zajmuję sie doradztwem telekomunikacyjnym. W ofercie mam najbardziej liczących się ISP w Polsce. Jeżeli chodzi o produkty Netii, najgorszym etapem jest wdrożenie zakupionej usługi. np Intenetu; problemy z aktywacja, infolinia( jej jakość), wprowadzanie w błąd klienta, niski poziom wiedzy merytorycznej, etc. można by wiele jeszcze napisać. Łącznie w obronie klientów straciłem lekko licząc około 50 h na wsparciu netii. prosto mówiąc obłęd.jednakże nie zostawiam klientów samych sobie. Dlatego żal mi tych którzy zakupują netie np przez formularz www, i póżniej szarpią sobie nerwy. Jak już przejdziemy ten często stresujący etap później już jest b dobrze. Więc mogę polecać z czystym sumieniem. Chętnie podzielę się doświadczeniami z Netią . W razie czego nieodpłatnie pomagam przez mail; biuro@maxitelecom.pl
    Zaletycena, w zależności od stosowanej technologii
    Wadyproblem z komunikacja przez infolinie Netii
    6 m.
  • ~wróg netii / 2010-01-17 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ty geju,palancie,ośle,frajerze,piczochlaści e z netii sretii
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~maniak665 / 2010-01-16 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Aktywacja zostala przeprowadzona u mnie blyskawicznie. Wszytsko dziala ok tylko jest prblem z transferem bo od 24 do 12 mam 2mb/s a od 12 do 24 mam 60-80 kb/s. Ponoć netia rozbudowuje sieć i do marca ma wszytsko wrócić do normy .
  • ~SGR / 2010-01-15 20:29
    To jeszcze masz szansę, żeby nie zostać ich klientem!!! Skorzystaj z tego błogosławieństwa!!!!
    Ja na aktywacje czekałem 79 dni! Przez ten czas wydałem mnóstwo pieniędzy na telefony do nich gdzie oczywiście nikt nie potrafił powiedzieć niczego konstruktywnego. W kółko powtarzali, że to wina Tepsy co oczywiście okazało się nie prawdą. Zwyczajnie monter, który podłączał mi linie coś źle podłączył... Pierwsza awaria zdarzyła się po niecałym miesiącu... Nawalił modem.... Ustalenie tego zajęło im 3 tygodnie... Nowy modem mieli przysłać w ciągu 3 dni roboczych... Ale panu na infolinii pomyliły się chyba dni z tygodniami... W rezultacie półtora miesiąca nie miałem ani netu ani tela a rachunki przychodziły... Po złożonej reklamacji przysłali fakturę korygującą na kwotę... 46 zł słownie czterdzieści sześć złotych... Samego abonamentu za obie usługi mam około dziewięćdziesięciu kilku złotych miesięcznie!! Gdy zadzwoniłem z pytaniem czemu za 1.5 miesiąca odliczyli tylko 46 pln pani stwierdziła, że owszem, za każdy dzień awarii z ich winy muszą odliczyć 1/30 abonamentu ale nie jest wstanie mi powiedzieć czemu odliczyli tylko 46 pln. I, że mogę złożyć kolejną reklamację na tą reklamację ale czas na odpowiedź z ich strony mają nieokreślony... Czyli do śmierci mogę czekać na odpowiedź.... Żałuję, ze po 30 dniach awarii nie napisałem rezygnacji... Tą firmę polecam każdemu OMIJAĆ Z DALEKA!!!! Ale mądry polak po szkodzie...
    ZaletyPowiedzmy, że u mnie parametry są mniej więcej w normie....
    WadyINFOLINIA, ludzie, którzy tam pracują nie mają pojęcia o czym mówią i po co tam są!!!
    Reklamacje, rozpatrywane na niekorzyść klienta!!
    6 mieś
  • ~berta / 2010-01-15 18:03
    Ocena: 1.50 / 5
    dzis nie doszla do skutku juz czwarta proba podpisania umowy . W telepunkcie nie bylo formularzy , nastepnie umawialem sie dwa razy na spotkanie z przedstawicielem ale biedaczek zamiast na 11 przyjechal o 16 drugi raz tez nie przyjechal . Zamowilem przez internet , kazali mi czekac caly dzien na kuriera bez okreslenia godziny , o 18 zadzwonilem i dowiedzialem sie ze kurier DPD dzis nie przyjedzie i ten biedaczek mial awarie ale napewno przyjedzie a ja mam wyluzowac i byc troche wyrozumialy.
  • ~Aga / 2010-01-15 14:53
    LUDZIE POMÓŻCIE MI. OD PAŹDZIERNIKA ZESZŁEGO ROKU NIE MAM TELEFONU STACJONARNEGO. DZWONIE, PISZE MAILE I NIC. PRZED CHWILĄ PO GODZINIE CZEKANIA I TRZECH PRZEŁĄCZENIACH DO RÓŻNYCH DZIAŁÓW POPROSTU SIĘ ROZŁĄCZYLI!!!!! ZDĄŻYŁAM SIĘ DOWIEDZIEĆ ZE TP ODCIEŁO MI TĘ USŁUGĘ ALE TO NIE PRZESZKAADZA NETII PRZYSYŁAC RACHUNKI!!!!! NIE WIEM CO ROBIĆ. POMÓŻCIE....
    ZaletyTA FIRMA TO DNO
    Wadyta firma to dno
  • ~Edek / 2010-01-15 11:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Miły kolego jeżeli działa tobie Netia dobrze to bądź szczęśliwy ,ja mam Netie i
    jestem BARDZO NIE ZADOWOLONY , Internet tylko w nocy i w godzinach przedpołudniowym ma parametry takie jakie są w umowie a w godzinach popołudniowych i w weekendy netia działa jak Bóg da ,czyli beznadziejnie i jeżeli ktoś tylko korzysta z neta siedząc na Gadu Gadu to na pewno Netia mu wystarczy i jest zadowolony, ale jeżeli lubisz czasami pograć w gry online to naprawdę pomyśl 3 razy zanim wykręcisz numer do Neti i skorzystasz z jej usług .
    Zaletyniska cena
    Wadynet dziala beznadziejnie
    ponad rok
  • ~groniu / 2010-01-15 09:20
    Ocena: 5.00 / 5
    LUDZIE NIE SŁUCHAJCIE TYCH BZDUR, ŻADNA FIRMA NIE USZCZESLIWI WSZYSTKICH, DLACZEGO NIE PISZĄ LUDZIE KTÓRYM NETIA WŁĄCZYŁA USŁUGI I WSZYSTKO JEST OK, JEST NAS WIECEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
    WCALE SIĘ NIE DZIWIE ŻE JEST TYLE SKARG SKORO POŁOWA TYCH OSÓB NIE MA POJECIA O WŁACZENIU KOMPUTERA NIE MOWIĄC JUŻ O AKTYWACJI!!!!!!!!!!!!!!!!! BANDA NIEUDACZNIKÓW
    ZaletyJEST ICH DUŻOOOOOOOO SAME PLUSY
    WadyŻADNYCH MINUSÓW
    od 3 miesięcy, kupiłem go za 1 zł
  • ~vallejo / 2010-01-14 23:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Awarii nie potrafia naprawic od 2 tygodni. Czas i pieniadze spedzone na telefonie w oczekiwaniu na konsultanta sa powazne. "Udzielaja informacji", z ktorych nic nie wynika. Biora numer telefonu kontaktowego i mowia, ze w ciagu 24 godzin, do jutra do 19.00, najpozniej jutro rano, ktos sie skontaktuje. Nikt sie nie kontaktuje, wiec wnioskujesz, ze nic sie nie dzieje, znow dzwonisz i tak w kolko. Na emaile nie odpowiadaja.
    Nie ma tam nikogo, kto by wzial odpowiedzialnosc za wykonanie pracy.
    Kontrakty sa tak sformulowane, ze abonent musi placic a oni nic nie musza. Uwaga - jesli nie masz uslugi przez ponad 30 dni, mozesz zerwac kontrakt z ich winy. Sprawdz w kontrakcie.
    Pytalam ich jaki maja nadzor, gdzie mozna zlozyc zazalenie - wydaje sie, ze oni zadnego nadzoru nie maja!
    A czy jest jakis rzecznik konsumentow?
    WadySame minusy, a najgorzej, ze maja Cie w d.
    sierpien 09
  • ~karamisza / 2010-01-13 23:08
    Ciekawi mnie skad tych kilka pozytywnych opinii o netii, skoro powszechnie wiadomo, ze to chyba najgorszy isp w Europie. Czemu jestem dziwne pewny, ze gdyby sprawdzic IP ich autorow okazaloby sie ze pisalaby je jedna i ta sama osoba i to na dodatek na komputerze zarejestrowanym na netie? Prawda jest, ze firma delikatnie mowiac wprowadza klienta w blad i o to wie kazdy. Ich linie dziwnym trafem nie trzymaja parametrow co zwalaja na TP. Wmawianie, ze wina lezaca po stronie TP jest oczywista bzdura, bo skoro na tej linii wczesniej dzialala neostrada, to jakim cudem net od netii tylko udaje ze dziala i to z predkoscia 6x mniejsza niz w umowie? Oczywistym faktem jest, ze maja przedpotopowe centrale i kiepski net nie jest wynikiem zlych linii tp, tylko ich central oraz zamontowanych tam modemow. Poza tym nie maja narzedzi do sprawdzenia parametrow linii, wiec tylko udaja, ze to robia. TPsa w porownaniu do tej firmy to mercedes przy deskorolce. Czas naprawy awarii w TP, jesli takowa wystapi, liczony jest w minutach i juz po kilkudziesieciu minutach, awaria jest usuwana, tymczasem w netii czas nie jest liczony nawet w dniach, lecz w tygodniach. Potwierdzi to kazdy, kto mial do czynienia z TP, tam bowiem profesjonalizm konsultantow jest na wysokim poziomie i zawsze chetnie sluza pomoca, za poza tym natychmiast podaja numer zgloszenia awarii, czego w netii nie uswiadczysz. Wiadomo, co profesjonalna firma, to profesjonalna.
    Zaletybrak
    Wadywszystko inne
  • ~Łukasz Werter / 2010-01-13 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to PORAŻKA!!!

    Pełen nadziei, omamiony reklamą i pozbawiony alternatyw 26 listopada 2009 podpisałem umowę z siecią Netia. Otrzymałem informację, że 6 grudnia będę miał podłączony telefon i usługę Internetu.

    W terminie 6 grudnia Internetu z Netii nie było. Zadzwoniłem na infolinię Netii (na połączenie z konsultantem czekałem 25 minut) i otrzymałem informację, że telekomunikacja odmówiła podłączenia pod stację X i że w tym momencie Netia przesyła prośbę do TP o podłączenie do innej skrzynki.
    Nauczony doświadczeniem skontaktowałem się z TP by uzyskać opinię drugiej strony. W telekomunikacji otrzymałem informację, że owszem Netia przesłała prośbę o udostępnienie łącza, ale stacja którą wskazała nie jest dzierżawiona przez Netię.

    Zatem 2 kłamstwa Netii – jedno, że usługa zostanie uruchomiona, drugie, że to wina Telekomunikacji Polskiej.

    Konsultant z Netii poinformował mnie, że kolejny termin uruchomienia usługi to 23 grudnia.

    Tego dnia oczywiście ani widu ani słychu o telefonie i Internecie. Ponownie wykonuje telefony na infolinię Netii (czekając pół godziny na połączenie z konsultantem) i otrzymuje informację, że to niemożliwe, iż 23 grudnia miała być uruchomiona usługa, bo pismo do TP zostało wysłane 21 grudnia, a o tego czasu może minąć dwa tydonie do uwolnienia łącza

    Netia kłamie po raz 3! Twierdząc, że przesłała dokumenty do TP już 6 grudnia.

    Wyznaczono kolejny termin – 8 stycznia. Jak twierdzi konsultant ( profilaktycznie skontaktowałem się z dwoma) to ostateczny termin.

    Jak się można było spodziewać 8 grudnia Netia nie uruchomiła usługi Internetu ani telefonu. Co ciekawsze o tym, że termin uruchomienia usługi po raz 4 zostanie przesunięty poinformowała mnie…Telekomunikacja Polska. Konsultantka podziękowała mi za współpracę i powiedziała, że Netia poprosiła o uwolnienie łącza od 13 grudnia.

    Zadzwoniłem do Neti (czas oczekiwania na połączenie konsultantem wyjątkowo krótki – jedynie 12 minut) i otrzymałem komunikat, cyt. „To niemożliwe, że usługa miała być uruchomiona 8 stycznia, bo ja w systemie mam 13-ego stycznia”

    Kłamstwo Netii nr 4 – usługa od początku nie mogła być uruchomiona 8 stycznia.

    Co się dzieje dziś – czyli 13 stycznia. Nie działa ani telefon z Netii, ani Internet z Netii. Co więcej, nie wiedzieć czemu nie działa telefon z TP za który abonament płacę do końca miesiąca!

    Piąte kłamstwo Netii – żaden 8 stycznia!

    Konsultant techniczny twierdzi, że cyt. „Usługa prawdopodobnie zostanie uruchomiona w ciągu 24 godzin”.

    Niestety, w tzw. Międzyczasie wypowiedziałam umowę dotychczasowemu usługodawcy Internetu. Teraz dzięki Netii nie mam dostępu do sieci Anie telefonu stacjonarnego.

    Firma Netia to nieporozumienie.
    Netia nie szanuje nowego Klienta.
    Netia jest firmą niekompetentną.
    Negatywna opinia o Netii to wynik szeregu kłamstw przekazywanych przez konsultantów.

    Z doświadczenia mogę powiedzieć – zastanówcie się 5 razy zanim zdecydujecie się na Netię.

    Jak najdalej od Netii!!!

    Przestrzegam.
    Łukasz
    Zaletybrak
    WadyOpisane w poście
    45 dni walki
  • ~kootletto / 2010-01-13 18:51
    Uważajcie na tą firmę, naliczyli mi jakąś opłatę nie wiadomo skąd wziętą i przekazali do windykacji, nie dając szans na żadne wyjaśnienia!
    Zaletybrak
    Wadyobługa klienta, zbywanie i olewanie klientów, zero kompetencji, przeciążona non stop infolinia (czas oczekiwania często nawet ponad 60 minut!)
    rok, 90
  • ~barman557 / 2010-01-13 17:30
    Ocena: 2.75 / 5
    internet 1M a transfer jak na 512 zgłaszanie usterki nic nie pomogło czasem na zgłoszenie konsultanta czekałem 40 min ,zaś u kolegi o dwa domy dalej na łaczu 6M transfer jak na 1 M tez zgłaszane i nić NIEPOLECAM tego operatora :(
    Zaletycena
    Wadystrasznie zanizony transfer
    ok 3 miesiace
  • ~selena / 2010-01-13 07:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Kontakt z konsultantami utrudniony - nawet ponadgodzinne wyczekiwanie przy aparacie telefonicznym. Konsultanci niekompetentni. Kilkakrotne załatwianie tej samej sprawy bez rezultatu. Samowolne zawyżanie abonamentu i zwalanie winy na abonenta ponadto nękanie e-mailami, sms-ami, komunikatami o nienależne kwoty. Ogólnie bałagan.
    ZaletyNie widzę.
    WadySame minusy.
  • ~dddddd / 2010-01-12 21:45
    Od miesiąca brak telefonu i internetu, zadnych reakcji z ich strony, dołączam się do grona poszkodowanych, zrywam umowę
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z infolinia
    rok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4483
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4660
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3007
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2603
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023