Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~renata55 / 2010-02-03 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to chaos i niekompetencja. Naciągają ludzi na podpisanie umowy a potem się z niej nie wywiązują. Od października do stycznia nie byli w stanie dostarczyć routera. Próbowałam się czegoś dowiedzieć, wyjaśnić ale nawet kierownictwo mimo obietnicy pomocy i oddzwonienia nie wywiązało się z niczego. Pozbawili mnie telefonu i internetu na ponad miesiąc na przełomie roku. Na początku stycznia wypowiedziałam im umowę ze skutkiem natychmiastowym. Po jakimś czasie
    otrzymałam fakturę za coś czego nigdy do mnie nie dostarczyli już po rozwiązaniu umowy.
    ZaletyBrak
    Wadynie wywiązali się z umowy, połączenia z infolinią trwają po kilkadziesiąt minut, każda z osób udziela innej informacji, pozbawienie dostępu do telefonu i internetu, obciążanie Klienta fakturą po rozwiązaniu umowy za coś czego nigdy nie dostarczyli.
  • ~kukus / 2010-02-03 10:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jak działa to działa, a jak mają awarię to nie działa. Niestety niezależnie od tego czy działa, czy nie, to poziom obsługi klienta jest tragiczny. Potrafią dwukrotnie pobrać pieniądze za ten sam numer faktury (poleceni zapłaty) a potem radośnie instruują mnie, że oddadzą kasę za miesiąc. Chyba, że znowu coś namieszają i ukradną. Poziom techniczny pań expertek z linii telefonicznej też jest porażający. Chyba biorą ludzi z łapanki i sadzają ich przed telefonem. Trochę jak w kabarecie, pani tłumaczyła mi, że mam wejść na pocztę internetową, gdy zgłaszałem awarię internetu. Mojej siostrze wypowiedzieli umowę w dniu włączenia do siecie, bo im czegoś zabrakło. Informację o tym wysłali na pocztę mejlową: genialne, informujemy państwa, że nie będę państwo mieli internetu a informację o tym proszę przeczytać w internecie.
    ZaletyTrochę niższa cena niż Neostrada, ma znaczenie, jak ktoś nie ma UPC w pobliżu
    WadyWszystko inne poza ceną.
    pół roku mam i będę miał jeszcze 1,5 roku.
  • ~masakra / 2010-01-27 13:06
    Zamówiłem internet i telefon. Moja wina że nie sprawdziłem umowy na której jest 1mb a miało być 6mb. Zadzwoniłem, zmienili na 6mb. Niestety dochodzi do mnie tylko 4mb. Cofnęli z powrotem do 1mb. Dzwonie że chce by włączyli mi 6mb i za tyle będę płacił mając 4mb, niestety jest to niemożliwe. Chce płacić za 6mb mając 4mb ale jest to niemożliwe ? Teraz muszę się yebać z 2mb bo na umowie mam 1mb i nie mogę zerwać umowy bo 1mb do mnie dochodzi. Cyrk i żal.
  • ~Kiel / 2010-01-27 13:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Pod koniec listopada kończyła mi się umowa, więc chciałem ją przedłużyć. Zadzwoniłem na 2 tygodnie przed końcem, pan poradził żebym zadzwonił za tydzień bo będą nowe promocje itd, odniosłem wrażenie że radzi mi bym nie przedłużał umowy. No ale tydzień później zadzwoniłem, czy jest możliwość przeniesienia telefonu do netii. Uzyskując odpowiedź odmowną, postanowiłem przedłużyć umowę o 2 lata - 1Mb. Następnego dnia o 20 telefon z netii, pan proponuje mi 2Mb+telefon w netii, gdyż niby u mnie nie da rady wziąć internet na LLU. OK, zgodziłem się, od 1 stycznia miałem mieć 2Mb. Czekałem cierpliwie, aż w połowie stycznia zdecydowałem się zadzwonić. Miła pani powiedziała, że 2Mb są niedostępne, gdyż nastąpiła zmiana technologii i na LLU dostępne są 4MB. Zgodziłem się, czekam do 1 lutego. Co ciekawe w związku ze zmianą technologii od października nie otrzymałem rachunku. A jeśli chodzi o samą jakość usługi, to bardzo dobrze. W grach sieciowych niski ping, przez 2 lata jedna awaria. Ciekaw jestem, czy za te 3 miesiace nalicza mi po cenie na umowe nieokreśloną.
    Zaletycena
    jakość
    WadyObsługa
    Obsługa
    i Obsługa
    2 lata, 59zł-1Mb
  • ~Ruda / 2010-01-27 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko żałuję ze dałam sie wmanewrowac, W tpsa było moze drogo ale NORMALNIE!!!!!!!
    Usługa od 1 grudnia 2009 , faktyczne uswługi od 15 grudnia , ciagły brak telefonum, przerywane w połowie rozmowy, drugi z kolei modem. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności za klienta .Praktycznie to oni zerwali warunki umowy nie dostarczając usługi którą wzajemnie podpisaliśmy.Dziś juz drugi dzien telefon głuchy, brak jakiejkolwiek informacji. A telefon firmowy.Odcięci jestesmy od stałych klientów którzy znaja numer.Banda nieudaczników. ODRADZAM KAŻDEMU...........Ja zwracam sie do federacji konsumentów.Mam dośc.........
    Zalety---------------------------------------- -----
    WadySame minusy , to dziecinada nie siec telefoniczna XXI wieku
  • ~galbo / 2010-01-24 22:47
    zanim przysłali umowę do podpisu mieli sprawdzić czy przeniesienie numeru z Tepsy i założenie netu na linii Tepsy będzie możliwe - sprawdzili da się, będzie Pan zadowolony.
    Internet mieli aktywować po 14 dniach, nie udało się.
    Po 16 dniach i paru godzinach wiszenia na słuchawce w oczekiwaniu na audiencję u Pana Konsultanta - połowiczny sukces - co prawda usługa została aktywowana(hurrrraaa!!!!!!!!) ale niestety internet nie działa z powodu że - bo nie - ale naprawią, będziePanzadowolony. Przez kolejne 4 tygodnie, po godzinach spędzonych na wysłuchiwaniu w słuchawce muzyki na infolinii dezinformacyjnej, naście razy usłyszałem że walczą, że się starają, że już jutro może pojutrze, że technicy przyjdą do mnie niebawem i będziePanzadowolony. Po 6 tygodniach od podpisania umowy w końcu usłyszałem konkretny termin - w ciągu najbliższego miesiąca na pewno NIE UDA się podłączyć netu a potem to się zobaczy kiedy będziePanzadowolony. W końcu w połowie października wypowiedziałem im umowę na podstawie zapisów ich regulaminu, pomimo to i tak straszyli mnie nałożeniem kary za zerwanie umowy. Od listopada technicy Netii przychodzili do mnie już trzy razy aby założyć mi internet, z instalacji którego zrezygnowałem w październiku - fakt że umowa została wypowiedziana wcale ich nie zwilża - oni mają Zlecenie.
    W międzyczasie Netia przenosiła mój numer telefonu z Tepsy - po dwóch miesiącach walki z tym wyzwaniem zawodowcy z Netii odnieśli sukces, niestety jak to zwykle u nich sukces połowiczny - udało im się rozwiązać moją umowę z Tepsą, skutecznie tym samym pozbawiając mnie telefonu stacjonarnego bo oczywiście uruchomić tego numeru przez Netię się już nie udało - ale przecież nasi technicy pracują nad tym i się starają i już jutro, pojutrze niebawem będziePanzadowolony.

    Ostatecznie moja przygoda z firmą Netia skończyła się zanim miała okazję się rozpocząć. Na plus mogę zapisać jedynie to, że nie płacę już za telefon stacjonarny bo dzięki Netii już go nie mam.
    Internet założyłem w lokalnej kablówce, trwało to 3 dni.

    W połowie stycznia dostałem odpowiedź na reklamację, którą złożyłem w październiku. Oczywiście reklamacja została odrzucona ale to pikuś. Dowcip polega na tym, że w piśmie wysłanym 11 stycznia 2010, odrzucają moją reklamację, która wg Netii została zgłoszona 14 stycznia 2010 - nareszcie przyspieszyli działanie.


    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, nieudolność, brak odpowiedzialności za podjęte zobowiązania, olewanie klientów i ich problemów
  • ~Jarek / 2010-01-24 20:52
    Witam, na umowie 2Mb/s a w rzeczywistości 0,5 Mb/s odpowiedź z BOA jest nie tyle śmieszna ale żenująca,trwa to od 17.12.2009 do dnia dziesiejszego. cytuję.....

    Szanowny Panie
    Dziękuję za kontakt z Netią.
    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że sprawa została zarejestrowana pod numerem xxx 09/12/xxxxxxxx i jest obecnie realizowana przez Dział Techniczny. W momencie zakończenia procesowania zgłoszenia skontaktuje się z Panem pracownik w celu weryfikacji działania usługi. Pragnę przeprosić za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.

    Z poważaniem,
    Grzegorz Jędrzejkiewicz
    Dział Technicznego Wsparcia Klientów

    Informacje o fakturach, płatnościach i usługach: www.netiaonline.pl

    Kontakt:
    telefon: 801 802 803 lub +48 22 711 11 11 z telefonu komórkowego
    Netia SA
    I to jest szczegółowa odpowiedź na pytanie dlaczego mam zaniżony transfer. w BOA nie potrafi nikt odpowiedzieć na pytanie kiedy zostanie usunięta awaria: za tydzień , miesiąc trzy miesiące?!
    jest to awaria masowa-takie stwierdzenie pada ze strony dostawcy internetu. A może masowo złożymy skargę na Netię?


    na połączenie z BOA wydałem już ponad 100 pln kto mi zwróci tą kotę!!!!!!!
    Na koniec tak jak w reklamie 1,2,3 beznadziejny internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrrr rrrrrrrrrrrr
    Zaletyżadnych plusów chyba im się w głowie poprzewracało
    Wadynie ma skali na minus
    od 10.2008
  • ~zawiedziony / 2010-01-24 09:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Widzie ze najważniejsze w du.. wejść bez wazeliny lub być pracownikiem Neti bo inaczej nie mogę nazwać tego co tu pisze Happy go lucky ,ja telefon z Neti mam kilka lat i do tel. nie mam zarzutów faktycznie działa dobrze. Usługę Internetu mam około 4 lat i z przykrością muszę stwierdzić ze działa BARDZO BARDZO ŹLE .
    Transfer tylko w nocy jest taki jak w umowie a wartości pingu w dzień są w granicach 300 i nic tu do rzeczy nie ma konfiguracja routera jak to wielce mądry Happy go lucky napisał .
    Zaletybrak
    Wadydziała po prostu słabo
    4 lata
  • ~Happy go lucky / 2010-01-23 18:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam, z telefonu Netii korzystam od 10 lat - ANI JEDNEJ AWARII. Z internetu korzystam od 2 lat - wywaliło mnie może ze dwa razy, awarie usunięte w pare godzin. Transfer aż miło - na końcu wklejam linka z speedtest.net, jak na sobotę wieczór jest pięknie, mam łącze 4M. Jeżeli jest się laikiem, który mimo wskazówek na pomoc.x.pl nie jest w stanie skonfigurowac sobie przez miesiąc routera to faktycznie mogą wystąpic problemy i oczekiwanie - raczej z winy uzytkownika.

    http://www.speedtest.net/result/692285 792.png
  • ~wróg / 2010-01-21 08:55
    Widzę że mamy wszyscy straszny problem z naszym operatorem Netią sretją- ja również jestem pod wielkim wrażeniem jej tragicznego postępowania. Całość można ocenić tylko na zero. więc tak oceniam. podaję wszystkim zainteresowanym link do UKE. Piszmy wszyscy a może w końcu coś z nim zrobią z banda złodziei i oszustów (NETIA). http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?plac e=Lead07&news_cat_id=279&news_id =1834&layout=4&page=text
    Zaletybrak
    Wadytysiące
    długo
  • ~Wasyliada Geyu / 2010-01-20 17:51
    Wasyliada geyu potem jest jeszcze gorzej niż na początku!!!Potem zaczynają się problemy z PINGIEM i transferem!!!Męczyłem się 3 miesiące żeby na NEO wrócić i teraz to jest usługa!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~wróg / 2010-01-20 12:49
    Przestań ściemniać -to ty chodzisz po domach i opowiadasz bajki klientom? Nic dziwnego że na waszej infolinii mają ciągłe problemy. Netię oceniam na 0 totalne zero!!!
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca na opis
    6 miesięcy
  • ~wasyliada / 2010-01-18 23:18
    Ocena: 3.25 / 5
    Powiem krótko, zajmuję sie doradztwem telekomunikacyjnym. W ofercie mam najbardziej liczących się ISP w Polsce. Jeżeli chodzi o produkty Netii, najgorszym etapem jest wdrożenie zakupionej usługi. np Intenetu; problemy z aktywacja, infolinia( jej jakość), wprowadzanie w błąd klienta, niski poziom wiedzy merytorycznej, etc. można by wiele jeszcze napisać. Łącznie w obronie klientów straciłem lekko licząc około 50 h na wsparciu netii. prosto mówiąc obłęd.jednakże nie zostawiam klientów samych sobie. Dlatego żal mi tych którzy zakupują netie np przez formularz www, i póżniej szarpią sobie nerwy. Jak już przejdziemy ten często stresujący etap później już jest b dobrze. Więc mogę polecać z czystym sumieniem. Chętnie podzielę się doświadczeniami z Netią . W razie czego nieodpłatnie pomagam przez mail; biuro@maxitelecom.pl
    Zaletycena, w zależności od stosowanej technologii
    Wadyproblem z komunikacja przez infolinie Netii
    6 m.
  • ~wróg netii / 2010-01-17 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ty geju,palancie,ośle,frajerze,piczochlaści e z netii sretii
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~maniak665 / 2010-01-16 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Aktywacja zostala przeprowadzona u mnie blyskawicznie. Wszytsko dziala ok tylko jest prblem z transferem bo od 24 do 12 mam 2mb/s a od 12 do 24 mam 60-80 kb/s. Ponoć netia rozbudowuje sieć i do marca ma wszytsko wrócić do normy .
  • ~SGR / 2010-01-15 20:29
    To jeszcze masz szansę, żeby nie zostać ich klientem!!! Skorzystaj z tego błogosławieństwa!!!!
    Ja na aktywacje czekałem 79 dni! Przez ten czas wydałem mnóstwo pieniędzy na telefony do nich gdzie oczywiście nikt nie potrafił powiedzieć niczego konstruktywnego. W kółko powtarzali, że to wina Tepsy co oczywiście okazało się nie prawdą. Zwyczajnie monter, który podłączał mi linie coś źle podłączył... Pierwsza awaria zdarzyła się po niecałym miesiącu... Nawalił modem.... Ustalenie tego zajęło im 3 tygodnie... Nowy modem mieli przysłać w ciągu 3 dni roboczych... Ale panu na infolinii pomyliły się chyba dni z tygodniami... W rezultacie półtora miesiąca nie miałem ani netu ani tela a rachunki przychodziły... Po złożonej reklamacji przysłali fakturę korygującą na kwotę... 46 zł słownie czterdzieści sześć złotych... Samego abonamentu za obie usługi mam około dziewięćdziesięciu kilku złotych miesięcznie!! Gdy zadzwoniłem z pytaniem czemu za 1.5 miesiąca odliczyli tylko 46 pln pani stwierdziła, że owszem, za każdy dzień awarii z ich winy muszą odliczyć 1/30 abonamentu ale nie jest wstanie mi powiedzieć czemu odliczyli tylko 46 pln. I, że mogę złożyć kolejną reklamację na tą reklamację ale czas na odpowiedź z ich strony mają nieokreślony... Czyli do śmierci mogę czekać na odpowiedź.... Żałuję, ze po 30 dniach awarii nie napisałem rezygnacji... Tą firmę polecam każdemu OMIJAĆ Z DALEKA!!!! Ale mądry polak po szkodzie...
    ZaletyPowiedzmy, że u mnie parametry są mniej więcej w normie....
    WadyINFOLINIA, ludzie, którzy tam pracują nie mają pojęcia o czym mówią i po co tam są!!!
    Reklamacje, rozpatrywane na niekorzyść klienta!!
    6 mieś
  • ~berta / 2010-01-15 18:03
    Ocena: 1.50 / 5
    dzis nie doszla do skutku juz czwarta proba podpisania umowy . W telepunkcie nie bylo formularzy , nastepnie umawialem sie dwa razy na spotkanie z przedstawicielem ale biedaczek zamiast na 11 przyjechal o 16 drugi raz tez nie przyjechal . Zamowilem przez internet , kazali mi czekac caly dzien na kuriera bez okreslenia godziny , o 18 zadzwonilem i dowiedzialem sie ze kurier DPD dzis nie przyjedzie i ten biedaczek mial awarie ale napewno przyjedzie a ja mam wyluzowac i byc troche wyrozumialy.
  • ~Aga / 2010-01-15 14:53
    LUDZIE POMÓŻCIE MI. OD PAŹDZIERNIKA ZESZŁEGO ROKU NIE MAM TELEFONU STACJONARNEGO. DZWONIE, PISZE MAILE I NIC. PRZED CHWILĄ PO GODZINIE CZEKANIA I TRZECH PRZEŁĄCZENIACH DO RÓŻNYCH DZIAŁÓW POPROSTU SIĘ ROZŁĄCZYLI!!!!! ZDĄŻYŁAM SIĘ DOWIEDZIEĆ ZE TP ODCIEŁO MI TĘ USŁUGĘ ALE TO NIE PRZESZKAADZA NETII PRZYSYŁAC RACHUNKI!!!!! NIE WIEM CO ROBIĆ. POMÓŻCIE....
    ZaletyTA FIRMA TO DNO
    Wadyta firma to dno
  • ~Edek / 2010-01-15 11:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Miły kolego jeżeli działa tobie Netia dobrze to bądź szczęśliwy ,ja mam Netie i
    jestem BARDZO NIE ZADOWOLONY , Internet tylko w nocy i w godzinach przedpołudniowym ma parametry takie jakie są w umowie a w godzinach popołudniowych i w weekendy netia działa jak Bóg da ,czyli beznadziejnie i jeżeli ktoś tylko korzysta z neta siedząc na Gadu Gadu to na pewno Netia mu wystarczy i jest zadowolony, ale jeżeli lubisz czasami pograć w gry online to naprawdę pomyśl 3 razy zanim wykręcisz numer do Neti i skorzystasz z jej usług .
    Zaletyniska cena
    Wadynet dziala beznadziejnie
    ponad rok
  • ~groniu / 2010-01-15 09:20
    Ocena: 5.00 / 5
    LUDZIE NIE SŁUCHAJCIE TYCH BZDUR, ŻADNA FIRMA NIE USZCZESLIWI WSZYSTKICH, DLACZEGO NIE PISZĄ LUDZIE KTÓRYM NETIA WŁĄCZYŁA USŁUGI I WSZYSTKO JEST OK, JEST NAS WIECEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
    WCALE SIĘ NIE DZIWIE ŻE JEST TYLE SKARG SKORO POŁOWA TYCH OSÓB NIE MA POJECIA O WŁACZENIU KOMPUTERA NIE MOWIĄC JUŻ O AKTYWACJI!!!!!!!!!!!!!!!!! BANDA NIEUDACZNIKÓW
    ZaletyJEST ICH DUŻOOOOOOOO SAME PLUSY
    WadyŻADNYCH MINUSÓW
    od 3 miesięcy, kupiłem go za 1 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4584
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4036
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319