Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adam / 2010-02-08 14:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja mam łącze 4mb a bardzo często działa tak jak 1mb , jak do nich dzwonie to powiedzieli ze mogę przejść na 1mb wtedy będzie ok.
    Tylko ze ja do nich poszedłem żeby mieć 4mb a nie 1mb , strasznie lipna firma ta cala NETIA piękne reklamy a net lipa i do tego po południu strasznie zamula czasami ciężko stronę otworzyć .
    Zaletysłabo działa wiec plusów nie widzę
    Wadynet zamula , transfer zaniżony , infolinia stale zajęta
    rok
  • ~iwona / 2010-02-08 13:00
    Ocena: 1.67 / 5
    sprzet przyslali i o kliencie zapomnieli za 7 dni minie miesiac a aktywacji jak nie bylo tak nie ma[[ i nie sposob sie do nich dodzwonic[[lipna firma
    Zaletyceny
    Wadyobsluga klienta
    jeszcze go ni mam
  • ~mirekrze / 2010-02-07 09:33
    kTO CHCE MIEC KLOPOTY I SIE Z NIMI KLOCIC POLECAM NETIE- W PRZECIWNYM RAZIE DORADZAM KOLEGO (KOLEZANKO) DOPLAC PARE ZL I KUP U INNEGO OPERATORA - MIALEM ZREZYGNOWALEM I NIE POLECAM NIKOMU. NAPRAWDĘ NIE PISZE TEGO ZLOSLIWIE.
    ZaletyMUSZE PRZYZNAC,ZE ZA NAWET - NETIA DZIALALA BEZ PROBLEMU
    WadyFATALNY KONTAKT-DUZE OPLATY PRZY KONTAKCIE-BRAK FACHOWOŚCI - KLIENT DLA NICH BEEE
    (KRZYWDZACA OPINIA BYLABY DLA TECHNIKOW, KTORYM NIE MOGE NIC ZARZUCIC- MOZE JEDNO DODZWONIC SIE DO NICH )
    MIALEM 24 M-CE i nigdy wiecej ze wzgledu na biuro obslugi i problemy z nimi
  • ~Lamarr / 2010-02-06 19:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Parametry i bezawaryjność są prawidłowe, jednak ponieważ internet jest na lini TP, zapewne zawdzięczam to komu innemu.

    Historia choroby:

    -> Zbliża się koniec umowy (bodaj 69zł/mies, umowa na rok, 1mb)
    -> dzwoni do mnie konsultant
    Mówi mi, że nadchodzi koniec koniec umowy, i jeżeli nie zrezygnuję lub przedłużę to będę płacił 134 zł miesięcznie (umowa automatycznie przejdzie na czas nieokreślony)
    Pytam się, jak to jest, że ja mam płacić za ten 1mb 134zł/mies, kiedy na stronie internetowej jest jak wół napisane, że abonament na czas nieokreślony wynosi 79zł/mies - konsultant nie jest w stanie mi tego wyjaśnić.
    Cały przekręt polega na tym, ze w regulaminie widnieje, iż po wygaśnięciu umowy, abonent płaci zgodnie z cennikiem który obowiązywał w dniu podpisania tejże umowy (czyli zgodnie z cennikiem zeszłorocznym w moim przypadku)
    Pytam się zatem czy jest możliwość abym za tą usługę przy umowie na czas nieokreślony miał za tyle ile nowi klienci - odpowiedź brzmi: Nie ma takiej możliwości.

    -> Zerwałem umowę
    w dniu tym a tym internet miał zostać odcięty, nie został
    -> podpisałem nową umowę (na 79zl/mies, czas nieokreślony)
    (internet nadal działa)
    -> minęło 2 tygodnie, dzwoni do mnie konsultant i mówi że w systemie są dwie umowy, i czy zgadza się że ta poprzednia została rozwiązana. Odpowiedziałem, że tak. On się zapytał czemu tak zrobiłem, a ja mu na to wyjaśniłem ten kruczek w regulaminie. Chyba nie zrozumiał.
    -> minął kolejny tydzień - odcięli mi internet
    -> przyszło pismo od Netii, że TPsa odpowiada, iż nie może aktywować łącza, bo już jest na nim usługa. Z pismem był formularz do podpisania (coś, co miało rozwiązać problem, nie pamiętam już)
    -> po kolejnym tygodniu w końcu zadziałało
    -> przyszedł pierwszy rachuek na... 134zł + koszt aktywacji O_____o
    -> Do netii poszło pismo z pretensjami
    -> odpisali, że przepraszają, to była pomyłka, i wystawiają korektę faktury,
    -> posłałem pismo, że chętnie zapłacę, ale tylko za czas kiedy miałem DZIAŁAJĄCĄ usługę (czyli bez tych 2 tygodni)
    -> Przyszło pismo w którym NETIA przychyla się do mojego stanowiska, wystawili korektę korekty faktury - opłaciłem ją
    innymi słowy były:
    Faktura A -> pierwsza, mylna
    Faktura B -> Korekta do A
    Faktura C -> Korekta do B - opłacona

    -> po jakichś trzech tygodniach dzwonią z netii że jest nieopłacona faktura B, i że mam zapłacić - wyjaśniłem, że była do niej korekta, którą to uregulowałem
    -> tydzień później taki sam telefon, takie same wyjaśnienia
    -> znowu

    -> Kolejny telefon, tym razem z firmy windykacyjnej
    Tutaj skończę bo się rozpisałem, i jest to dział o NETII

    NIGDY WIECEJ
  • ~mirekrze / 2010-02-05 22:01
    Ocena: 1.50 / 5
    sz.p. sprobojcie rozwiazac umowe z Netia -klamia mam nagrane rozmowy,ze oddali lacze tpsa a tpsa mowi,ze nie -utrudniaja odejscie. Tylko UKE ich powstrzyma
    Zaletyzadnych
    Wadyobsluga fatalna
    mialem 24 i odchodze
  • ~Zofia / 2010-02-05 13:29
    Ocena: 2.00 / 5
    chciałam zwiększyć prędkość łącza z 1mb do 4mb, umowa wygasała mi w połowie grudnia wiec w listopadzie już zadzwoniła, Jakaś guła przyjęła ode mnie zlecenie, trwało to pół godz.Otrzymałam zapewnienie tak od grudnia ma pani szybkie łącze.zbliża się termin, żadnych dokumentów do podpisu nie ma.Zadzwoniłam na dezinolinie: tak tak już załatwione, będzie działać. Nic się nie dzieje dzownie8 początek okresu rozliczeniowego-dowiaduję się , ze podłączono mi 2mb(których nie zamawiałam)jednak lasia rozłącza rozmowę,po tym jak żądam wyjaśnień kto zamawiał 2mb bo ja nie!W końcu udaje mi się połączyć z kompetentnym gościem, który po sprawdzeniu podaje mi,że : pierwsza lasia nie zrobiła nic, druga wpisała w zamówieniu 2mb zamiast 4mb,trzecia się rozłączyła, pan możne mi podłączyć to 4mb ale dopiero w lutym, bo to 2mb to będzie od stycznia działało.Napisałam wypowiedzenie nikt się nie zainteresował, ale zadzwonił konsultant z ofertą,że mogę zwiększyć prędkość internetu!!! powiedziałam,że jak ktoś wyżej niż konsultant zadzwoni i przeprosi mnie za zaistniałą sytuacje, to może zamówię. Pan powiedział, żeby nie liczyć na to że ktoś zadzwoni i ze on skontaktuje się ze mną przed upływem terminu wypowiedzenia..Nie skontaktował się ani przełożony ani on...Nie zdają sobie sprawy,że poważny klient woli zapłacić więcej, ale mieć lepsza jakość i obsługę-nie wszystko co tanie jest warte swojej ceny. A zresztą mam cynk od osoby, która pracowała wysoko w Netii - uciekaj:P
    A pan z TPSA( zgłoszenie przez www we wt, wczoraj pani oddzwoniła, dzisiaj dzwonił instalator) powiedział: a wie pani ile my teraz roboty mamy, bo ludzie z Netii uciekają i wracają do nas..I wcale nie uważam, żeby to był chwyt marketingowy tego pana. Ja też od nich uciekam i radzę to innym.
    Zaletydziałało oki, kiedy był tylko telefon, odkąd pojawił się net...szkoda mówić
    Wadybrak szacunku do klienta, niekompetencja,dezinformacja, rozłączanie się w trakcie niewygodnych pytań, nie poczuwanie się do winy i można byłoby jeszcze dłuuugo pisać
    od 10 lat
  • ~Jarek / 2010-02-04 21:25
    Poleciała skarga na Netię do UKE, Netia straszy mnie karą za zerwanie umowy gdzie wina leży po ich stronie. Na umowie mam 2MB/s a w rzeczywistości transfer spada 0,5 Mb/s sprawa reklamacji ciągnie się od grudnia 2009 roku.Poczekamy na rozwój wydarzeń.
    Zalety????????
    Wadydno dno jeszcze raz dno
    od 09.2008
  • ~eldorado / 2010-02-04 19:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Mamy prawo dobiegać swoich spraw i niech netia się w końcu weźmie do pracy i rozbudowy sieci ! My na nich nie wpłyniemy ale za to UKE tak ! Link do formularza kontaktowego z uke !!!http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?p lace=Lead07&news_cat_id=279&news _id=1834&layout=4&page=text
  • ~wolnoscwyboru / 2010-02-03 23:27
    Witam. Od 1.02 obowiązuje nowa oferta Netii - Internet Superliga.
    Usługi dla firm można zamówić pod numerem 695 620 913, lub wysyłając
    zgłoszenie na lsamson@wolnoscwyboru.com

    Konsultant skontaktuje się do 3 dni roboczych.
  • ~szatka / 2010-02-03 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    żałuję , że nie sprawdzialam Waszych opini zanim podpisałam umowę...

    chyba wszystko już zostało o nich napisane, więc jestem za tym by jakoś wpłynąć, by ktoś ich w końcu dojechał, więc jak macie jakis pomysły jak to zrobić, to piszcie do mnie podpisy czy coś.....

    mój adres aniaszulga@interia.pl
    Zaletybrak
    Wadywszystko co się wiąże z tą banda oszustów
  • ~KArol Chojnacki / 2010-02-03 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisali ze mną umowę na interen 6 MB. Okazało się, że nie są wstanie świadczyć takiej usługi... Każą mi pisać podanie o rozwiązanie umowy i czekać 30 dni na jej rozwiązanie. W "dziale obsługi klienta" każdy mówi co innego, totalna nie kompetencja. Poproszeni o połączenie z przełożonym lub kompetentny łączą uwaga: Z DZIAŁEM FINANSOWY. (połączyli mnie dwukrotnie). Konsultatnt przyparty do muro poprostu się rozłącza (to też spotkało mnie kilkakrotnie). Różne opinie słyszałe o TPSA ale prze 3 lata nie miałem z nimi żadnych problemów. Skusiła mnie cena, ŻAŁUJĘ....
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~renata55 / 2010-02-03 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to chaos i niekompetencja. Naciągają ludzi na podpisanie umowy a potem się z niej nie wywiązują. Od października do stycznia nie byli w stanie dostarczyć routera. Próbowałam się czegoś dowiedzieć, wyjaśnić ale nawet kierownictwo mimo obietnicy pomocy i oddzwonienia nie wywiązało się z niczego. Pozbawili mnie telefonu i internetu na ponad miesiąc na przełomie roku. Na początku stycznia wypowiedziałam im umowę ze skutkiem natychmiastowym. Po jakimś czasie
    otrzymałam fakturę za coś czego nigdy do mnie nie dostarczyli już po rozwiązaniu umowy.
    ZaletyBrak
    Wadynie wywiązali się z umowy, połączenia z infolinią trwają po kilkadziesiąt minut, każda z osób udziela innej informacji, pozbawienie dostępu do telefonu i internetu, obciążanie Klienta fakturą po rozwiązaniu umowy za coś czego nigdy nie dostarczyli.
  • ~kukus / 2010-02-03 10:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jak działa to działa, a jak mają awarię to nie działa. Niestety niezależnie od tego czy działa, czy nie, to poziom obsługi klienta jest tragiczny. Potrafią dwukrotnie pobrać pieniądze za ten sam numer faktury (poleceni zapłaty) a potem radośnie instruują mnie, że oddadzą kasę za miesiąc. Chyba, że znowu coś namieszają i ukradną. Poziom techniczny pań expertek z linii telefonicznej też jest porażający. Chyba biorą ludzi z łapanki i sadzają ich przed telefonem. Trochę jak w kabarecie, pani tłumaczyła mi, że mam wejść na pocztę internetową, gdy zgłaszałem awarię internetu. Mojej siostrze wypowiedzieli umowę w dniu włączenia do siecie, bo im czegoś zabrakło. Informację o tym wysłali na pocztę mejlową: genialne, informujemy państwa, że nie będę państwo mieli internetu a informację o tym proszę przeczytać w internecie.
    ZaletyTrochę niższa cena niż Neostrada, ma znaczenie, jak ktoś nie ma UPC w pobliżu
    WadyWszystko inne poza ceną.
    pół roku mam i będę miał jeszcze 1,5 roku.
  • ~masakra / 2010-01-27 13:06
    Zamówiłem internet i telefon. Moja wina że nie sprawdziłem umowy na której jest 1mb a miało być 6mb. Zadzwoniłem, zmienili na 6mb. Niestety dochodzi do mnie tylko 4mb. Cofnęli z powrotem do 1mb. Dzwonie że chce by włączyli mi 6mb i za tyle będę płacił mając 4mb, niestety jest to niemożliwe. Chce płacić za 6mb mając 4mb ale jest to niemożliwe ? Teraz muszę się yebać z 2mb bo na umowie mam 1mb i nie mogę zerwać umowy bo 1mb do mnie dochodzi. Cyrk i żal.
  • ~Kiel / 2010-01-27 13:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Pod koniec listopada kończyła mi się umowa, więc chciałem ją przedłużyć. Zadzwoniłem na 2 tygodnie przed końcem, pan poradził żebym zadzwonił za tydzień bo będą nowe promocje itd, odniosłem wrażenie że radzi mi bym nie przedłużał umowy. No ale tydzień później zadzwoniłem, czy jest możliwość przeniesienia telefonu do netii. Uzyskując odpowiedź odmowną, postanowiłem przedłużyć umowę o 2 lata - 1Mb. Następnego dnia o 20 telefon z netii, pan proponuje mi 2Mb+telefon w netii, gdyż niby u mnie nie da rady wziąć internet na LLU. OK, zgodziłem się, od 1 stycznia miałem mieć 2Mb. Czekałem cierpliwie, aż w połowie stycznia zdecydowałem się zadzwonić. Miła pani powiedziała, że 2Mb są niedostępne, gdyż nastąpiła zmiana technologii i na LLU dostępne są 4MB. Zgodziłem się, czekam do 1 lutego. Co ciekawe w związku ze zmianą technologii od października nie otrzymałem rachunku. A jeśli chodzi o samą jakość usługi, to bardzo dobrze. W grach sieciowych niski ping, przez 2 lata jedna awaria. Ciekaw jestem, czy za te 3 miesiace nalicza mi po cenie na umowe nieokreśloną.
    Zaletycena
    jakość
    WadyObsługa
    Obsługa
    i Obsługa
    2 lata, 59zł-1Mb
  • ~Ruda / 2010-01-27 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko żałuję ze dałam sie wmanewrowac, W tpsa było moze drogo ale NORMALNIE!!!!!!!
    Usługa od 1 grudnia 2009 , faktyczne uswługi od 15 grudnia , ciagły brak telefonum, przerywane w połowie rozmowy, drugi z kolei modem. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności za klienta .Praktycznie to oni zerwali warunki umowy nie dostarczając usługi którą wzajemnie podpisaliśmy.Dziś juz drugi dzien telefon głuchy, brak jakiejkolwiek informacji. A telefon firmowy.Odcięci jestesmy od stałych klientów którzy znaja numer.Banda nieudaczników. ODRADZAM KAŻDEMU...........Ja zwracam sie do federacji konsumentów.Mam dośc.........
    Zalety---------------------------------------- -----
    WadySame minusy , to dziecinada nie siec telefoniczna XXI wieku
  • ~galbo / 2010-01-24 22:47
    zanim przysłali umowę do podpisu mieli sprawdzić czy przeniesienie numeru z Tepsy i założenie netu na linii Tepsy będzie możliwe - sprawdzili da się, będzie Pan zadowolony.
    Internet mieli aktywować po 14 dniach, nie udało się.
    Po 16 dniach i paru godzinach wiszenia na słuchawce w oczekiwaniu na audiencję u Pana Konsultanta - połowiczny sukces - co prawda usługa została aktywowana(hurrrraaa!!!!!!!!) ale niestety internet nie działa z powodu że - bo nie - ale naprawią, będziePanzadowolony. Przez kolejne 4 tygodnie, po godzinach spędzonych na wysłuchiwaniu w słuchawce muzyki na infolinii dezinformacyjnej, naście razy usłyszałem że walczą, że się starają, że już jutro może pojutrze, że technicy przyjdą do mnie niebawem i będziePanzadowolony. Po 6 tygodniach od podpisania umowy w końcu usłyszałem konkretny termin - w ciągu najbliższego miesiąca na pewno NIE UDA się podłączyć netu a potem to się zobaczy kiedy będziePanzadowolony. W końcu w połowie października wypowiedziałem im umowę na podstawie zapisów ich regulaminu, pomimo to i tak straszyli mnie nałożeniem kary za zerwanie umowy. Od listopada technicy Netii przychodzili do mnie już trzy razy aby założyć mi internet, z instalacji którego zrezygnowałem w październiku - fakt że umowa została wypowiedziana wcale ich nie zwilża - oni mają Zlecenie.
    W międzyczasie Netia przenosiła mój numer telefonu z Tepsy - po dwóch miesiącach walki z tym wyzwaniem zawodowcy z Netii odnieśli sukces, niestety jak to zwykle u nich sukces połowiczny - udało im się rozwiązać moją umowę z Tepsą, skutecznie tym samym pozbawiając mnie telefonu stacjonarnego bo oczywiście uruchomić tego numeru przez Netię się już nie udało - ale przecież nasi technicy pracują nad tym i się starają i już jutro, pojutrze niebawem będziePanzadowolony.

    Ostatecznie moja przygoda z firmą Netia skończyła się zanim miała okazję się rozpocząć. Na plus mogę zapisać jedynie to, że nie płacę już za telefon stacjonarny bo dzięki Netii już go nie mam.
    Internet założyłem w lokalnej kablówce, trwało to 3 dni.

    W połowie stycznia dostałem odpowiedź na reklamację, którą złożyłem w październiku. Oczywiście reklamacja została odrzucona ale to pikuś. Dowcip polega na tym, że w piśmie wysłanym 11 stycznia 2010, odrzucają moją reklamację, która wg Netii została zgłoszona 14 stycznia 2010 - nareszcie przyspieszyli działanie.


    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, nieudolność, brak odpowiedzialności za podjęte zobowiązania, olewanie klientów i ich problemów
  • ~Jarek / 2010-01-24 20:52
    Witam, na umowie 2Mb/s a w rzeczywistości 0,5 Mb/s odpowiedź z BOA jest nie tyle śmieszna ale żenująca,trwa to od 17.12.2009 do dnia dziesiejszego. cytuję.....

    Szanowny Panie
    Dziękuję za kontakt z Netią.
    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że sprawa została zarejestrowana pod numerem xxx 09/12/xxxxxxxx i jest obecnie realizowana przez Dział Techniczny. W momencie zakończenia procesowania zgłoszenia skontaktuje się z Panem pracownik w celu weryfikacji działania usługi. Pragnę przeprosić za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.

    Z poważaniem,
    Grzegorz Jędrzejkiewicz
    Dział Technicznego Wsparcia Klientów

    Informacje o fakturach, płatnościach i usługach: www.netiaonline.pl

    Kontakt:
    telefon: 801 802 803 lub +48 22 711 11 11 z telefonu komórkowego
    Netia SA
    I to jest szczegółowa odpowiedź na pytanie dlaczego mam zaniżony transfer. w BOA nie potrafi nikt odpowiedzieć na pytanie kiedy zostanie usunięta awaria: za tydzień , miesiąc trzy miesiące?!
    jest to awaria masowa-takie stwierdzenie pada ze strony dostawcy internetu. A może masowo złożymy skargę na Netię?


    na połączenie z BOA wydałem już ponad 100 pln kto mi zwróci tą kotę!!!!!!!
    Na koniec tak jak w reklamie 1,2,3 beznadziejny internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrrr rrrrrrrrrrrr
    Zaletyżadnych plusów chyba im się w głowie poprzewracało
    Wadynie ma skali na minus
    od 10.2008
  • ~zawiedziony / 2010-01-24 09:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Widzie ze najważniejsze w du.. wejść bez wazeliny lub być pracownikiem Neti bo inaczej nie mogę nazwać tego co tu pisze Happy go lucky ,ja telefon z Neti mam kilka lat i do tel. nie mam zarzutów faktycznie działa dobrze. Usługę Internetu mam około 4 lat i z przykrością muszę stwierdzić ze działa BARDZO BARDZO ŹLE .
    Transfer tylko w nocy jest taki jak w umowie a wartości pingu w dzień są w granicach 300 i nic tu do rzeczy nie ma konfiguracja routera jak to wielce mądry Happy go lucky napisał .
    Zaletybrak
    Wadydziała po prostu słabo
    4 lata
  • ~Happy go lucky / 2010-01-23 18:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam, z telefonu Netii korzystam od 10 lat - ANI JEDNEJ AWARII. Z internetu korzystam od 2 lat - wywaliło mnie może ze dwa razy, awarie usunięte w pare godzin. Transfer aż miło - na końcu wklejam linka z speedtest.net, jak na sobotę wieczór jest pięknie, mam łącze 4M. Jeżeli jest się laikiem, który mimo wskazówek na pomoc.x.pl nie jest w stanie skonfigurowac sobie przez miesiąc routera to faktycznie mogą wystąpic problemy i oczekiwanie - raczej z winy uzytkownika.

    http://www.speedtest.net/result/692285 792.png
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016