-
~exterib / 2010-10-26 21:25
super że jest szybki, mam internet 8mb/s i tranfery po 1000kb/s
szkoda tylko, że ping skacze do 200 wieczorem nei da się w nic grac.
To jest żałosne śmieszy mnie postawa tych ludzi.
Najpierw miesiąc czekania na router potem ping 200 ms
stanowczo odradzam!!!!!!!!Zaletybrak
Wadywszystko
-
-
~extreme / 2013-01-18 16:34
Negatyw.Panienka z infolinii po usłyszeniu,iż interesuje mnie sam internet (bez telefonu) i innych cudów po prostu w pół zdania rozłączyła się.
-
~F1 / 2009-10-26 09:24
Jestem posiadaczką internetu bezpzrewodowego, działajacego na routerze siemensa z telefonami. Nie było ani jednego meisiaća bez usterki (odłącza sie albo jedno albo drugie). Pomoc konsultantów zerowa, do tych "wyższej" rangą mimo 90 minut czekania na linii kilkanaście razy ani razu nie udało mi się połaczyć.
zDecydowanei wracam do TepsyZaletybrak
Wadydrogo, fatalna jakość (wysoka usterkowość), fatalna obsługa na infonetii a właściwie brak obsługi
rok, 105 zł plus koszt routera 120 zł
-
~facet / 2010-03-09 14:07
czy tu piszą jacyś faceci czy tylko kobiety pracujące dla jakiejś firmy opiniującej. Nie mogę tego czytać!!!!!!!!!!
-
~fanneostrady / 2010-04-16 09:13
W neostradzie jest tak samo jak nie dopilnujesz terminu wypowiedzenia to zapłacisz cenę pozapromocyjną. A co do infolini to w TPSA zawsze odbierają ale nie chce mi się wierzyć, że specjalnie od ciebie Netia ignoruje połączenia. Warto dbać o terminy bo jak masz telewizję cyfrową N Polsat czy Cyfre+ jak nie dopilnujesz końca umowy i terminu wypowiedzenia to będzie ciężko.
-
~fifi / 2011-02-20 19:48
Właśnie zamierzałem go zamówić, ale nie zrobię tego z kompa u rodziny. Czy działacze firmy zrozumieli absurd?.Zalety?
Wady Sposób zawierania umowy.
-
-
~Frajer netii / 2010-07-27 10:34
Nawet nie zachowują pozorów, że klient to dla nich frajer. Jeśli nie macie jeszcze wroga to polecam kontakt z tą firmą-nieporozumieniem. Never again !!!!.Zaletyżadnych
Wadyprzede wszystkim
-
~galbo / 2010-01-24 22:47
zanim przysłali umowę do podpisu mieli sprawdzić czy przeniesienie numeru z Tepsy i założenie netu na linii Tepsy będzie możliwe - sprawdzili da się, będzie Pan zadowolony.
Internet mieli aktywować po 14 dniach, nie udało się.
Po 16 dniach i paru godzinach wiszenia na słuchawce w oczekiwaniu na audiencję u Pana Konsultanta - połowiczny sukces - co prawda usługa została aktywowana(hurrrraaa!!!!!!!!) ale niestety internet nie działa z powodu że - bo nie - ale naprawią, będziePanzadowolony. Przez kolejne 4 tygodnie, po godzinach spędzonych na wysłuchiwaniu w słuchawce muzyki na infolinii dezinformacyjnej, naście razy usłyszałem że walczą, że się starają, że już jutro może pojutrze, że technicy przyjdą do mnie niebawem i będziePanzadowolony. Po 6 tygodniach od podpisania umowy w końcu usłyszałem konkretny termin - w ciągu najbliższego miesiąca na pewno NIE UDA się podłączyć netu a potem to się zobaczy kiedy będziePanzadowolony. W końcu w połowie października wypowiedziałem im umowę na podstawie zapisów ich regulaminu, pomimo to i tak straszyli mnie nałożeniem kary za zerwanie umowy. Od listopada technicy Netii przychodzili do mnie już trzy razy aby założyć mi internet, z instalacji którego zrezygnowałem w październiku - fakt że umowa została wypowiedziana wcale ich nie zwilża - oni mają Zlecenie.
W międzyczasie Netia przenosiła mój numer telefonu z Tepsy - po dwóch miesiącach walki z tym wyzwaniem zawodowcy z Netii odnieśli sukces, niestety jak to zwykle u nich sukces połowiczny - udało im się rozwiązać moją umowę z Tepsą, skutecznie tym samym pozbawiając mnie telefonu stacjonarnego bo oczywiście uruchomić tego numeru przez Netię się już nie udało - ale przecież nasi technicy pracują nad tym i się starają i już jutro, pojutrze niebawem będziePanzadowolony.
Ostatecznie moja przygoda z firmą Netia skończyła się zanim miała okazję się rozpocząć. Na plus mogę zapisać jedynie to, że nie płacę już za telefon stacjonarny bo dzięki Netii już go nie mam.
Internet założyłem w lokalnej kablówce, trwało to 3 dni.
W połowie stycznia dostałem odpowiedź na reklamację, którą złożyłem w październiku. Oczywiście reklamacja została odrzucona ale to pikuś. Dowcip polega na tym, że w piśmie wysłanym 11 stycznia 2010, odrzucają moją reklamację, która wg Netii została zgłoszona 14 stycznia 2010 - nareszcie przyspieszyli działanie.
Zaletybrak
Wadyniekompetencja, nieudolność, brak odpowiedzialności za podjęte zobowiązania, olewanie klientów i ich problemów
-
-
~gastri77 / 2013-11-25 16:26
Nie polecam tego operatora. Wieczne lagi i przestoje to raz. Zrywanie się połączenia, awarie internetu trwające po kilka dni i nikt nie raczy szybko zainterweniowac na zgłoszony problem. Z obługa klienta jest dogadać się jak po chińsku. Niekompetencja zatrudionych konsultantów poraża.
-
~gerbit / 2013-12-16 14:18
nie polecam. Brak profesjonalnej obsługi klienta. Czeka się długo na pomoc lub obluge. Co najgorsze bardzo długie przestoje i lagi. nie POLECAM.
-
~GILU / 2010-10-18 15:18
DO MOMENTU PODPISANIA UMOWY WSZYSTKO PIĘKNIE ŁADNIE, A POTEM SĄ SZYBCY ALE W WYSYŁANIU FAKTUR...INTERNET SIĘ CZĘŚCIEJ PSUJE NIŻBYŚMY SOBIE MOGLI TO WYOBRAZIĆ...ZaletyŻADNYCH
WadyWSZYSTKO
1,5 ROKU
-
~gładek / 2011-03-17 14:38
zwłaszcza jeżeli chodzi o długość trwania umowy (krótsze). W wynajmowanym mieszkaniu miałem okazję korzystać z internetu Netii, i działał on w miarę dobrze. Nie narzekałem. Obecnie (po przeprowadzce do nowego lokum) posiadam Neo, i za 10mb/s wraz z telewizją (w ofercie na mega internet) płacę tyle samo, co tam za sam internet. I co najważniejsze, mam podpisaną umowę na 12 m-cy, a nie od razu 2 lata.
-
~gofapiorun / 2009-10-30 16:20
Nie mylcie pojęcia megabita z megabajtem bo często ludzie na to się nabierają, megabajt a megabit to dwa różne pojęcia. 1megabajt to 8 megabitów, i niewielka różnica jest w zapisie skrótów obu pojęć, bo megabit - Mb, a megabajt to MB, różnica jest tylko w wielkości literki "b", więc kiedy oni oferują łacze 4Mb/s to znaczy że łącze będzie miało jakieś 512megabajtów więc nie narzekajcie, bo sami ten błąd często popełniamy. Pozdrawiam i życzę szybkiego netu :)Zaletynie wiem, nie uzywam
Wadynie wiem, nie używam
-
~gomik2 / 2014-02-19 20:35
netia jest beznadziejna,umawiam się przez telefon na opłaty w kwocie 89,90 a po dwóch miesiecach dostaje rachunki o 9,90 wyższe za usługe dodatkowa której oczywiście nie zamawiałam ale było w umowie /tej telefonicznej oczywiście nie było o tom słowa/ ,bardzo czesto jestem wywalna z internetu .stanowczo odradzamZaletyzero
Wadysame wady
4 miesiące
-
~goscinnie / 2010-01-11 17:46
witam!
już opisywałam (9 grudnia ubr.)swój przypadek jak to sie reklamację składa do netii zrobiłam więc odwołanie i dzieki Bogu jest 11 stycznia a ja ani widu ani słychu odpowiedzi wiec dzwonię do nich dzisiaj i jakaz moja niespodzianka ........odniosłam wrażenie że tam nikt nic nie wie ? i dalej swoje ale przeciez pani........ i tak wkółko macieju -godzine rozmowy i nic nadal nie wiem bo pani która ze mną rozmawiała stwierdziła że odwołanie jest rozpatrywane i nic więcej mi nie powie a gdyby tego było mało to odwołanie wysłałam im 12 grudnia 2009 a 11 stycznia pani mnie informuje że reklamację rozpatrują w przeciągu 30 dni a odwołanie -niemają czasookresu określonego !!!! totalna paranoja !!!! tzn że co ? mogą i po 2 latach jak się umowa skończy ?????? to sie nadaje do rzecznika praw konsumenta i do obsmarowania w mediach !!! ktoś musiałby im chyba paru porad prawnych udzielić !!!! rachunki naliczają jak chcą mają umowę przed nosem na którą się powołują a nawet tej umowy nieczytają i nie wywiązują się z niej - każdy tam mówi co innego -5 konsultantów i 5 sprzecznych opinii na jeden temat
laik widzi różnice między DOMÓWIENIEM a ZAMÓWIENIEM !!! A N E T I A nie !!! kolejne 30 dni mija a oni nawet sie niezabrali za dokumenty do rozpatrzenia -wrażenie!!!-SAMI nawet NIEWIEDZĄ gdzie je mają !!! i dziś musiałam zgłaszać kolejną reklamację i sama już nie wiem na co - na poprzednią reklamację??? na odwołanie ??? grunt że muszę czekać kolejne 30 dni !!! więc teraz za 14 dni otrzymam info że przyjeli reklamację i za kolejne 14 otrzymam odp z dopiskiem że to decyzja ostateczna - tak jak pisza za kazdym razem -nie dajcie sie NABRAĆ oni podpisują podstawą prawną a ta podstawa prawna to ogólna ustawa świadczenia usług telekomunikacyjnych ale nic nie piszą na temat możliwości odwoływania się i w jakim terminie trzeba to zrobić! jeśli ktoś zna choc trochę przepisy prawne wie że zawsze taka info musi być ! więc pamiętajcie że jest na to 14 DNI
- i nie dajcie się oszukać im ze 30 -bo potem wam wyślą pisemko ze juz po terminie i nici z reklamacji
ŻENADA I PORAŻKA !!!!!!!!
Powinni zamknąć tą pseudo firmę to jawne naciągactwo i oszustwo !!!
Zaletyniema takich
Wadyniekompetencja totalna
-
~GOSIA / 2010-03-04 21:51
Chcę założyć neta i nie wiem jaki???.... myślę nad NETIĄ??? ale nie wiem czy jest dobra czy nie??? PROSZE O POMOC
-
-
~Gość / 2015-07-29 19:55
Tragedia!!! Na okrągło jakieś problemy jak nie brak sygnału trwający nawet kilka dni,to nagłe zatrzymanie programu,niestety ale ją nie polecam...ZaletyBrak
WadyZbyt często awarie
-
~Gość / 2015-08-03 22:24
Standardowo jak zawsze od samego rana programòw nie ma...
-
~Graża / 2011-09-29 16:30
Zlożyłam reklamację,ze handlowiec nie wpisał mi do umowy zakup oprzyrzadowania ( za 1 zł).Stwierdził,żę nie trzeba. Netia włączyła internet ale odbierać go nie mogłam.Rachunek wystawili za okres bez odbioru. W odpowiedzi reklamacji przeczytałam," że widziały gały co brały" .Umowę podpisałam a nie kompetencja Firmy to moja sprawa. Specj od reklamacji Katarzyna Gliścińska prezentuje zwykłe chamstwo. Zapłaciłam. Ale jednego słowa przepraszam nie przeczytałam. Ta firma nigdy nie będzie życzliwa klientowi. Kosić pieniądze uczciwe i nie uczciwe. Panie Prezesie NETI wypłać premię Paniennce - uzyskała zysk nadzwyczajny! ZaletyOdbiór jest OK. Zgłoszona awaria została usunięta błyskawicznie. Czego Telekomunikacja nie poytrafiła zrobić przez kilka lat.
WadyDla Klienta zero szacunku.
2 miesiące. Zaplaciłam 1 zł za urządzenie jak się sama upomniałam.
-
~gryska / 2011-03-21 15:57
Wczoraj napisałam o swoim niezadowoleniu z wciśnięcia mi mobilnego internetu na start i nie poinformowaniu mnie przed jego otrzymaniem o konsekwencjach wynikających ze skorzystania z tej promocji.
Dziś mogę już napisać, że jestem posiadaczką neta po kablu z Netii - 2mega (to był max na moją linię telefoniczną). Net chodzi bez zarzutu. Umowę podpisałam po 4 dniach od zamówienia, net miałam tydzień, w sumie 2 tygodnie wszystko trwało.
Gdyby nie ten smrodek z mobilnym netem to byłabym bardzo zadowolona.
Na Netię zdecydowałam się dlatego, że TP SA odmówiło mi kilka razy neo na pakiet socjalny, a trzy osoby, które znam są zadowolone z usług Netii.