-
~galbo / 2010-01-24 22:47
zanim przysłali umowę do podpisu mieli sprawdzić czy przeniesienie numeru z Tepsy i założenie netu na linii Tepsy będzie możliwe - sprawdzili da się, będzie Pan zadowolony.
Internet mieli aktywować po 14 dniach, nie udało się.
Po 16 dniach i paru godzinach wiszenia na słuchawce w oczekiwaniu na audiencję u Pana Konsultanta - połowiczny sukces - co prawda usługa została aktywowana(hurrrraaa!!!!!!!!) ale niestety internet nie działa z powodu że - bo nie - ale naprawią, będziePanzadowolony. Przez kolejne 4 tygodnie, po godzinach spędzonych na wysłuchiwaniu w słuchawce muzyki na infolinii dezinformacyjnej, naście razy usłyszałem że walczą, że się starają, że już jutro może pojutrze, że technicy przyjdą do mnie niebawem i będziePanzadowolony. Po 6 tygodniach od podpisania umowy w końcu usłyszałem konkretny termin - w ciągu najbliższego miesiąca na pewno NIE UDA się podłączyć netu a potem to się zobaczy kiedy będziePanzadowolony. W końcu w połowie października wypowiedziałem im umowę na podstawie zapisów ich regulaminu, pomimo to i tak straszyli mnie nałożeniem kary za zerwanie umowy. Od listopada technicy Netii przychodzili do mnie już trzy razy aby założyć mi internet, z instalacji którego zrezygnowałem w październiku - fakt że umowa została wypowiedziana wcale ich nie zwilża - oni mają Zlecenie.
W międzyczasie Netia przenosiła mój numer telefonu z Tepsy - po dwóch miesiącach walki z tym wyzwaniem zawodowcy z Netii odnieśli sukces, niestety jak to zwykle u nich sukces połowiczny - udało im się rozwiązać moją umowę z Tepsą, skutecznie tym samym pozbawiając mnie telefonu stacjonarnego bo oczywiście uruchomić tego numeru przez Netię się już nie udało - ale przecież nasi technicy pracują nad tym i się starają i już jutro, pojutrze niebawem będziePanzadowolony.
Ostatecznie moja przygoda z firmą Netia skończyła się zanim miała okazję się rozpocząć. Na plus mogę zapisać jedynie to, że nie płacę już za telefon stacjonarny bo dzięki Netii już go nie mam.
Internet założyłem w lokalnej kablówce, trwało to 3 dni.
W połowie stycznia dostałem odpowiedź na reklamację, którą złożyłem w październiku. Oczywiście reklamacja została odrzucona ale to pikuś. Dowcip polega na tym, że w piśmie wysłanym 11 stycznia 2010, odrzucają moją reklamację, która wg Netii została zgłoszona 14 stycznia 2010 - nareszcie przyspieszyli działanie.
Zaletybrak
Wadyniekompetencja, nieudolność, brak odpowiedzialności za podjęte zobowiązania, olewanie klientów i ich problemów
-
-
~gastri77 / 2013-11-25 16:26
Nie polecam tego operatora. Wieczne lagi i przestoje to raz. Zrywanie się połączenia, awarie internetu trwające po kilka dni i nikt nie raczy szybko zainterweniowac na zgłoszony problem. Z obługa klienta jest dogadać się jak po chińsku. Niekompetencja zatrudionych konsultantów poraża.
-
~gerbit / 2013-12-16 14:18
nie polecam. Brak profesjonalnej obsługi klienta. Czeka się długo na pomoc lub obluge. Co najgorsze bardzo długie przestoje i lagi. nie POLECAM.
-
~GILU / 2010-10-18 15:18
DO MOMENTU PODPISANIA UMOWY WSZYSTKO PIĘKNIE ŁADNIE, A POTEM SĄ SZYBCY ALE W WYSYŁANIU FAKTUR...INTERNET SIĘ CZĘŚCIEJ PSUJE NIŻBYŚMY SOBIE MOGLI TO WYOBRAZIĆ...ZaletyŻADNYCH
WadyWSZYSTKO
1,5 ROKU
-
~gładek / 2011-03-17 14:38
zwłaszcza jeżeli chodzi o długość trwania umowy (krótsze). W wynajmowanym mieszkaniu miałem okazję korzystać z internetu Netii, i działał on w miarę dobrze. Nie narzekałem. Obecnie (po przeprowadzce do nowego lokum) posiadam Neo, i za 10mb/s wraz z telewizją (w ofercie na mega internet) płacę tyle samo, co tam za sam internet. I co najważniejsze, mam podpisaną umowę na 12 m-cy, a nie od razu 2 lata.
-
~gofapiorun / 2009-10-30 16:20
Nie mylcie pojęcia megabita z megabajtem bo często ludzie na to się nabierają, megabajt a megabit to dwa różne pojęcia. 1megabajt to 8 megabitów, i niewielka różnica jest w zapisie skrótów obu pojęć, bo megabit - Mb, a megabajt to MB, różnica jest tylko w wielkości literki "b", więc kiedy oni oferują łacze 4Mb/s to znaczy że łącze będzie miało jakieś 512megabajtów więc nie narzekajcie, bo sami ten błąd często popełniamy. Pozdrawiam i życzę szybkiego netu :)Zaletynie wiem, nie uzywam
Wadynie wiem, nie używam
-
~gomik2 / 2014-02-19 20:35
netia jest beznadziejna,umawiam się przez telefon na opłaty w kwocie 89,90 a po dwóch miesiecach dostaje rachunki o 9,90 wyższe za usługe dodatkowa której oczywiście nie zamawiałam ale było w umowie /tej telefonicznej oczywiście nie było o tom słowa/ ,bardzo czesto jestem wywalna z internetu .stanowczo odradzamZaletyzero
Wadysame wady
4 miesiące
-
~goscinnie / 2010-01-11 17:46
witam!
już opisywałam (9 grudnia ubr.)swój przypadek jak to sie reklamację składa do netii zrobiłam więc odwołanie i dzieki Bogu jest 11 stycznia a ja ani widu ani słychu odpowiedzi wiec dzwonię do nich dzisiaj i jakaz moja niespodzianka ........odniosłam wrażenie że tam nikt nic nie wie ? i dalej swoje ale przeciez pani........ i tak wkółko macieju -godzine rozmowy i nic nadal nie wiem bo pani która ze mną rozmawiała stwierdziła że odwołanie jest rozpatrywane i nic więcej mi nie powie a gdyby tego było mało to odwołanie wysłałam im 12 grudnia 2009 a 11 stycznia pani mnie informuje że reklamację rozpatrują w przeciągu 30 dni a odwołanie -niemają czasookresu określonego !!!! totalna paranoja !!!! tzn że co ? mogą i po 2 latach jak się umowa skończy ?????? to sie nadaje do rzecznika praw konsumenta i do obsmarowania w mediach !!! ktoś musiałby im chyba paru porad prawnych udzielić !!!! rachunki naliczają jak chcą mają umowę przed nosem na którą się powołują a nawet tej umowy nieczytają i nie wywiązują się z niej - każdy tam mówi co innego -5 konsultantów i 5 sprzecznych opinii na jeden temat
laik widzi różnice między DOMÓWIENIEM a ZAMÓWIENIEM !!! A N E T I A nie !!! kolejne 30 dni mija a oni nawet sie niezabrali za dokumenty do rozpatrzenia -wrażenie!!!-SAMI nawet NIEWIEDZĄ gdzie je mają !!! i dziś musiałam zgłaszać kolejną reklamację i sama już nie wiem na co - na poprzednią reklamację??? na odwołanie ??? grunt że muszę czekać kolejne 30 dni !!! więc teraz za 14 dni otrzymam info że przyjeli reklamację i za kolejne 14 otrzymam odp z dopiskiem że to decyzja ostateczna - tak jak pisza za kazdym razem -nie dajcie sie NABRAĆ oni podpisują podstawą prawną a ta podstawa prawna to ogólna ustawa świadczenia usług telekomunikacyjnych ale nic nie piszą na temat możliwości odwoływania się i w jakim terminie trzeba to zrobić! jeśli ktoś zna choc trochę przepisy prawne wie że zawsze taka info musi być ! więc pamiętajcie że jest na to 14 DNI
- i nie dajcie się oszukać im ze 30 -bo potem wam wyślą pisemko ze juz po terminie i nici z reklamacji
ŻENADA I PORAŻKA !!!!!!!!
Powinni zamknąć tą pseudo firmę to jawne naciągactwo i oszustwo !!!
Zaletyniema takich
Wadyniekompetencja totalna
-
-
~GOSIA / 2010-03-04 21:51
Chcę założyć neta i nie wiem jaki???.... myślę nad NETIĄ??? ale nie wiem czy jest dobra czy nie??? PROSZE O POMOC
-
~Gość / 2015-07-29 19:55
Tragedia!!! Na okrągło jakieś problemy jak nie brak sygnału trwający nawet kilka dni,to nagłe zatrzymanie programu,niestety ale ją nie polecam...ZaletyBrak
WadyZbyt często awarie
-
~Gość / 2015-08-03 22:24
Standardowo jak zawsze od samego rana programòw nie ma...
-
~Graża / 2011-09-29 16:30
Zlożyłam reklamację,ze handlowiec nie wpisał mi do umowy zakup oprzyrzadowania ( za 1 zł).Stwierdził,żę nie trzeba. Netia włączyła internet ale odbierać go nie mogłam.Rachunek wystawili za okres bez odbioru. W odpowiedzi reklamacji przeczytałam," że widziały gały co brały" .Umowę podpisałam a nie kompetencja Firmy to moja sprawa. Specj od reklamacji Katarzyna Gliścińska prezentuje zwykłe chamstwo. Zapłaciłam. Ale jednego słowa przepraszam nie przeczytałam. Ta firma nigdy nie będzie życzliwa klientowi. Kosić pieniądze uczciwe i nie uczciwe. Panie Prezesie NETI wypłać premię Paniennce - uzyskała zysk nadzwyczajny! ZaletyOdbiór jest OK. Zgłoszona awaria została usunięta błyskawicznie. Czego Telekomunikacja nie poytrafiła zrobić przez kilka lat.
WadyDla Klienta zero szacunku.
2 miesiące. Zaplaciłam 1 zł za urządzenie jak się sama upomniałam.
-
~gryska / 2011-03-21 15:57
Wczoraj napisałam o swoim niezadowoleniu z wciśnięcia mi mobilnego internetu na start i nie poinformowaniu mnie przed jego otrzymaniem o konsekwencjach wynikających ze skorzystania z tej promocji.
Dziś mogę już napisać, że jestem posiadaczką neta po kablu z Netii - 2mega (to był max na moją linię telefoniczną). Net chodzi bez zarzutu. Umowę podpisałam po 4 dniach od zamówienia, net miałam tydzień, w sumie 2 tygodnie wszystko trwało.
Gdyby nie ten smrodek z mobilnym netem to byłabym bardzo zadowolona.
Na Netię zdecydowałam się dlatego, że TP SA odmówiło mi kilka razy neo na pakiet socjalny, a trzy osoby, które znam są zadowolone z usług Netii.
-
~gryska / 2011-03-20 18:57
O działaniu netu nie mogę jeszcze nic powiedzieć, bo jeszcze nie korzystam z niego, za to niestety już na starcie czuje się oszukana.
Pani, która przyjmowała moje zamówienie powiedziała mi, że w pakiecie dostane jeszcze router i mobilny internet na start, z którego będę korzystać bezpłatnie przez 30 dni do czasu uruchomienia usługi. No i dostałam ten mobilny internet z doczepioną kartką. że jak nie zrezygnuję w odpowiednim terminie z tego internetu to umowa przechodzi na czas nieokreślony na 24 miesiące a jeżeli nie odeślę całego sprzętu w ciągu 14 dni od rezygnacji to zapłacę karę 300zł.
Pani mi wcisnęła coś, czego bym nie wzięła znając cała prawdę promocji, zwłaszcza, że nie był mi w ogóle potrzebny ale skoro za darmo... o naiwności.
Firma sama sobie robi koło pióra, bo u mnie już straciła zaufanie.
Teraz muszę dzwonić i płacić za ubepieczoną przesyłkę, za coś co nie jest mi w ogóle potrzebne. Nawet nie rozpakowałam pudełka więc wywalone pieniądze w błoto.WadyNierzetelna przedstawienie promocji
-
~Gusiac / 2009-04-28 22:48
Podpisałam umowę z netią na świadczenie usług telekomunikacyjnych w ofercie "Lepszy telefon do wygadania" Abonament miał wynosić 43 zł brutto .Oczywiście kwoty abonamentu nie było w umowie. O jej wysokości poinformowano mnie telefonicznie oraz sprawdziłam kilka razy na stronach Nettii w internecie. Było i jest 42,70 brutto. Dostałam rachunek i i co sie okazuje? Jest 50 zl i to netto plus 10 zł za rachunek szczegółowy (też netto). I tak zamiast 42, 70 Mam do zapłacenia 73 zł. Ten rachunek szczegółowy był zaznaczony na umowy ale nikt mi nie powiedział. , ze to będzie kosztować 12.20 brutto. Drogo kosztuje wydrukowanie tej jednej kartki papieru.Bardzo żałuję, że odeszłam z Telekomunikacji Polskiej.Zostałam oszukana. Ostrzegam wszystkich nie dajcie się nabrać jak ja. Chciałam zaoszczędzić bo TP płaciłam 50 zł to teraz zapłacę 73 ale co tam mam przecież 1100 zl emeryturyZaletynie widzę
Wadysame
-
~harper / 2014-01-21 14:08
jak ci netia nie pasuje to tym bardziej nie poleciłbym tepsy. tam dopiero mają wolny net..zresztą dokładnie jak netia. Miałem Netie swego czasu, byłem umiarkowanie zadowolony pozniej zaczęły sie problemy głównie z internetem i jego prędkością. Przeniosłem sie z internetem do UPC, zbytniego wyboru po porównaniu ofert nie było.
-
-
~Hubert_yo / 2016-02-22 14:35
Wreszcie mam swoje ulubione kanały sportowe! Jak moja dziewczyna wychodzi z domu na zakupy z koleżankami, mogę wreszcie do woli oglądać mecze! Gigakalbówka rlzZaletyprogramy sportowe
-
~ILONA / 2010-05-24 22:16
Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz. Zaletydramat
Wadydramat
-
~ILONA / 2010-05-24 22:25
Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz.Zaletysame minusy
Wadymnostwo minusów
-
~INA / 2013-08-02 08:48
Od MIESIĄCA NIE MOGĄ DOTRZEĆ ŻEBY ZAINSTALOWAĆ INTERNET.
POMIMO WIELOKROTNYCH USTALEŃ CO DO DNIA CIĄGLE ZMIENIAJĄ TERMIN I NIE POTRAFIĄ SIĘ OKREŚLIĆ CO DO GODZINY PRZYJAZDU - DZWONIĄ ŻE STOJĄ POD DOMEM-MIMO IŻ MIĘLI ZQZNACZONE ŻEBY UPRZEDZIC MIN. 2H WCZESNIEJ ŻE SIĘ POJAWIĄ (WIADOMO KAŻDY PRACUJE A KTOŚ MUSI IM DRZWI OTWORZYĆ). OBSŁUGA KONSUMENTA POŻAL SIĘ BOŻE -PRZEŁANCZAJĄ PO 5 RAZY I ŻADNYCH KONKRETÓW. ZASTANAWIAM SIĘ JAK ODSTAPIĆ OD TEJ "UMOWY" JEŚLI DZIŚ ZNOWU ZROBIA TEN SAM NUMER, DODAM ŻE JESTEM DZIĘKI NIM M-C BEZ INTERNETU. NIE POPEŁNIAJCIE MOICH BŁĘDÓW!!!!!!!!!!Zaletybrak
WadyGIGANTYCZNE
1m-c