strona 147 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »
-
~carus11 / 2010-02-12 00:12
pani Iwono jak podpisywała pani umowę to w nie wszystko jest tylko czytać nr klienta a hasło to ostatnie 4 liczby pani numeru telefonu pozdrawiam
klient neti carus11 -
-
~golpat / 2010-02-10 10:25
po krótkiemu . czekałen na przejście z tepsy do netyji ponad 6 tygodni , trudno formalki tyle trwają zdarza się , po jakiś 3 tygodniach (olaboga znam się na kompach a takiej błachostki nie zauważyłem) zorientowałem się że zamiast 4 mb mam 1mb a oni zieloni nic nie wiedzą i wogle . Later - za każdym razem ta sama śpiewka że od nich wychodzi 4 a u mnie dochodzi 1 ?!? 3 routery zmieniłem i nic cały czas ściema. dwa razy z tepsy byli i mówią że za daleko , a netyja że nie i wogle i za każdym razem kuna jego jak dzwoniłem na nowo zgłoszenie bo oni nie mają w kompie a jak coś było to przełączali do technika a za moment po melodyjce na czekaniu zajęte o jezuuuu !!!! Szał gehenna trzymajcie mnie. Parę takich akcyji i dzwonię dzisiej jak się sprawy mają a koleś że technicy uznali iż łącze które już w tym momencie daje mi 0,6 m się nie nadaje i umowa rozwiązująca się została wysłana a czekałem 6 dni miało być 48h. No i jaki finał będzie ? nie mam pojęcia ile się będe użerał bo nie chcę ani tel ani netu bo było w pakiecie internet+tel. zobaczymy co dalej.opinię zostawiam wam.Zanim cokolwiek podpiszecie sami dopytujcię się privatnie czy istnieje wogle możliwość techniczna a nie fizyczna podłączenia jakiegokolwiek łącza.Opinię zostawiam wam interNauc.Nie dajcie się Netyjii wycyckać. Pozdro4All Zaletypraktycznie żadnychWadyMinusy Minusy Minusy -
~marek / 2010-02-10 07:40
Dzieki Bogu juz im nie place.Rozwiazac z nimi umowę Gehenna.Klamstwo za klamstwem.odpisuja na meile,że wszystko w porzadku nie ich wina a TPSA co jest wierutnym klamstwem.Wyslalem wypowiedzenie faxem - po sprawdzeniu telefonicznym fax nie doszedł? lub w koszu?Nastepny, list polecony,potwierdzenie odbioru. Nie chca zwolnic łacza odpisuja ,ze miesiac temu oddali łącze TPSA a TEPSA blokuje . Po interwencji UKE wychodzi na jaw,że sami blokuja lacze.Konsultanci mowia ze w grudniu 2009 wyslali informacje do TEPSY o rezygnacji,a ja mam informacje ,że klamia - Otrzymalem odpowiedz z UKE ,ze dopiero pod koniec stycznia teraz poszla informacja do TPSA.
Na potwierdzenie mojego pisania posiadam cała korespondencje z Netia UKE, TPSA.
WIEM ZWALAJA WINE NA TPSA ALE TO NIE PRAWDA TEPSA JAKA JEST ALE NIE JEST JESZCZE NAJGORSZA. KTO NIE WIERZY PROSZE PODPISAC UMOWE Z NETIA .
RADZE KAZDEMU , NIE CZEKAJCIE JAK BARANY PISZCZE O POMOC DO URZEDU KONTROLI ELEKTRONICZNEJ ONI WAM POMOGĄ. PRACUJA TAM FANTASTYCZNI LUDZIE, KTÓRZY SA DLA WAS A NIE PRZECIWKO WAM.PRZERABIALEM TEN TEMAT I MOGE POTWIERDZIC. TYLKO JEDNO KOMPLETUJCIE KAŻDY DOKUMENT NAWET MEILZaletyZERO moze malutki jakos to działalo do idealu dalekoWadyPRAWIE NIESKOŃCZONOŚĆmialem 24 miesiace - nigdy wiecej -
~raf / 2010-02-09 23:41
Potwierdzam NETIA - TO KPINA z KLIENTA, wynająłem budynek na firmę z trzema łączami ISDN Netii - byłem pewien, że z podłączeniem telefonów to problemów nie będzie. W systemie mają budynek opisany jakby nie miał przyłącza. Wcześniejsza firma oczywiście korzystała z Netii. Po kilku godzinach spędzonych na tzw. infolinii przysłali ekipę po tygodniu do sprawdzenia warunków technicznych. Technicy oczywiście stwierdzili że przyłącze jest i nie ma przeszkód. Po trzech tygodniach wydzwaniania na infolinię została podpisana umowa i za max 14 dni miało być uruchomienie. Po dwóch tygodniach dowiaduję się na infolinii, że jakiś mądrala anulował umowę – bo w systemie jest nadal – brak możliwości technicznych. Krew się we mnie zagotowała - po półtora miesiąca walki byłem z niczym. Kolejny kierownik na infolinii bardzo przepraszał, ale jedynie co może mi zaproponować - to kolejna wizytę techników i całą procedurę podpisania umowy od nowa!!! Czyli kolejne minimum 30 dni. LUDZIE !!! SZLAG MNIE TRAFIŁ! Napisałem skargę do centrali i czekam na łaskawą odpowiedź. W międzyczasie złożyłem kolejnych 5 wniosków. Może się w ktoś w Netii zastanowi o co chodzi? Niestety kochana TPSA też się wypięła – bo „daleko do słupka” i im się nie opłaca. Minęły 2 miesiące, a firma działa na przekierowanych komórkach – rachunki kosmiczne. To się nazywa „wolność wyboru” -
~marcin / 2010-02-09 18:12
Ty dobry a co Ty wogóle wiesz ???Wiesz chociaż że żyjesz tumanie? ZaletyżadnychWadywszystko -
~gdziem / 2010-02-08 18:23
jest ok! nie wiem o co tu chodzi? Zaletynie za drogiWadylepszy kontakt z klientami3 lata -
~adam / 2010-02-08 14:55
Ja mam łącze 4mb a bardzo często działa tak jak 1mb , jak do nich dzwonie to powiedzieli ze mogę przejść na 1mb wtedy będzie ok.
Tylko ze ja do nich poszedłem żeby mieć 4mb a nie 1mb , strasznie lipna firma ta cala NETIA piękne reklamy a net lipa i do tego po południu strasznie zamula czasami ciężko stronę otworzyć .Zaletysłabo działa wiec plusów nie widzęWadynet zamula , transfer zaniżony , infolinia stale zajętarok -
~iwona / 2010-02-08 13:00
sprzet przyslali i o kliencie zapomnieli za 7 dni minie miesiac a aktywacji jak nie bylo tak nie ma[[ i nie sposob sie do nich dodzwonic[[lipna firma ZaletycenyWadyobsluga klientajeszcze go ni mam -
-
~mirekrze / 2010-02-07 09:33
kTO CHCE MIEC KLOPOTY I SIE Z NIMI KLOCIC POLECAM NETIE- W PRZECIWNYM RAZIE DORADZAM KOLEGO (KOLEZANKO) DOPLAC PARE ZL I KUP U INNEGO OPERATORA - MIALEM ZREZYGNOWALEM I NIE POLECAM NIKOMU. NAPRAWDĘ NIE PISZE TEGO ZLOSLIWIE. ZaletyMUSZE PRZYZNAC,ZE ZA NAWET - NETIA DZIALALA BEZ PROBLEMUWadyFATALNY KONTAKT-DUZE OPLATY PRZY KONTAKCIE-BRAK FACHOWOŚCI - KLIENT DLA NICH BEEE
(KRZYWDZACA OPINIA BYLABY DLA TECHNIKOW, KTORYM NIE MOGE NIC ZARZUCIC- MOZE JEDNO DODZWONIC SIE DO NICH )MIALEM 24 M-CE i nigdy wiecej ze wzgledu na biuro obslugi i problemy z nimi -
~Lamarr / 2010-02-06 19:02
Parametry i bezawaryjność są prawidłowe, jednak ponieważ internet jest na lini TP, zapewne zawdzięczam to komu innemu.
Historia choroby:
-> Zbliża się koniec umowy (bodaj 69zł/mies, umowa na rok, 1mb)
-> dzwoni do mnie konsultant
Mówi mi, że nadchodzi koniec koniec umowy, i jeżeli nie zrezygnuję lub przedłużę to będę płacił 134 zł miesięcznie (umowa automatycznie przejdzie na czas nieokreślony)
Pytam się, jak to jest, że ja mam płacić za ten 1mb 134zł/mies, kiedy na stronie internetowej jest jak wół napisane, że abonament na czas nieokreślony wynosi 79zł/mies - konsultant nie jest w stanie mi tego wyjaśnić.
Cały przekręt polega na tym, ze w regulaminie widnieje, iż po wygaśnięciu umowy, abonent płaci zgodnie z cennikiem który obowiązywał w dniu podpisania tejże umowy (czyli zgodnie z cennikiem zeszłorocznym w moim przypadku)
Pytam się zatem czy jest możliwość abym za tą usługę przy umowie na czas nieokreślony miał za tyle ile nowi klienci - odpowiedź brzmi: Nie ma takiej możliwości.
-> Zerwałem umowę
w dniu tym a tym internet miał zostać odcięty, nie został
-> podpisałem nową umowę (na 79zl/mies, czas nieokreślony)
(internet nadal działa)
-> minęło 2 tygodnie, dzwoni do mnie konsultant i mówi że w systemie są dwie umowy, i czy zgadza się że ta poprzednia została rozwiązana. Odpowiedziałem, że tak. On się zapytał czemu tak zrobiłem, a ja mu na to wyjaśniłem ten kruczek w regulaminie. Chyba nie zrozumiał.
-> minął kolejny tydzień - odcięli mi internet
-> przyszło pismo od Netii, że TPsa odpowiada, iż nie może aktywować łącza, bo już jest na nim usługa. Z pismem był formularz do podpisania (coś, co miało rozwiązać problem, nie pamiętam już)
-> po kolejnym tygodniu w końcu zadziałało
-> przyszedł pierwszy rachuek na... 134zł + koszt aktywacji O_____o
-> Do netii poszło pismo z pretensjami
-> odpisali, że przepraszają, to była pomyłka, i wystawiają korektę faktury,
-> posłałem pismo, że chętnie zapłacę, ale tylko za czas kiedy miałem DZIAŁAJĄCĄ usługę (czyli bez tych 2 tygodni)
-> Przyszło pismo w którym NETIA przychyla się do mojego stanowiska, wystawili korektę korekty faktury - opłaciłem ją
innymi słowy były:
Faktura A -> pierwsza, mylna
Faktura B -> Korekta do A
Faktura C -> Korekta do B - opłacona
-> po jakichś trzech tygodniach dzwonią z netii że jest nieopłacona faktura B, i że mam zapłacić - wyjaśniłem, że była do niej korekta, którą to uregulowałem
-> tydzień później taki sam telefon, takie same wyjaśnienia
-> znowu
-> Kolejny telefon, tym razem z firmy windykacyjnej
Tutaj skończę bo się rozpisałem, i jest to dział o NETII
NIGDY WIECEJ
-
~mirekrze / 2010-02-05 22:01
sz.p. sprobojcie rozwiazac umowe z Netia -klamia mam nagrane rozmowy,ze oddali lacze tpsa a tpsa mowi,ze nie -utrudniaja odejscie. Tylko UKE ich powstrzyma ZaletyzadnychWadyobsluga fatalnamialem 24 i odchodze -
~Zofia / 2010-02-05 13:29
chciałam zwiększyć prędkość łącza z 1mb do 4mb, umowa wygasała mi w połowie grudnia wiec w listopadzie już zadzwoniła, Jakaś guła przyjęła ode mnie zlecenie, trwało to pół godz.Otrzymałam zapewnienie tak od grudnia ma pani szybkie łącze.zbliża się termin, żadnych dokumentów do podpisu nie ma.Zadzwoniłam na dezinolinie: tak tak już załatwione, będzie działać. Nic się nie dzieje dzownie8 początek okresu rozliczeniowego-dowiaduję się , ze podłączono mi 2mb(których nie zamawiałam)jednak lasia rozłącza rozmowę,po tym jak żądam wyjaśnień kto zamawiał 2mb bo ja nie!W końcu udaje mi się połączyć z kompetentnym gościem, który po sprawdzeniu podaje mi,że : pierwsza lasia nie zrobiła nic, druga wpisała w zamówieniu 2mb zamiast 4mb,trzecia się rozłączyła, pan możne mi podłączyć to 4mb ale dopiero w lutym, bo to 2mb to będzie od stycznia działało.Napisałam wypowiedzenie nikt się nie zainteresował, ale zadzwonił konsultant z ofertą,że mogę zwiększyć prędkość internetu!!! powiedziałam,że jak ktoś wyżej niż konsultant zadzwoni i przeprosi mnie za zaistniałą sytuacje, to może zamówię. Pan powiedział, żeby nie liczyć na to że ktoś zadzwoni i ze on skontaktuje się ze mną przed upływem terminu wypowiedzenia..Nie skontaktował się ani przełożony ani on...Nie zdają sobie sprawy,że poważny klient woli zapłacić więcej, ale mieć lepsza jakość i obsługę-nie wszystko co tanie jest warte swojej ceny. A zresztą mam cynk od osoby, która pracowała wysoko w Netii - uciekaj:P
A pan z TPSA( zgłoszenie przez www we wt, wczoraj pani oddzwoniła, dzisiaj dzwonił instalator) powiedział: a wie pani ile my teraz roboty mamy, bo ludzie z Netii uciekają i wracają do nas..I wcale nie uważam, żeby to był chwyt marketingowy tego pana. Ja też od nich uciekam i radzę to innym.Zaletydziałało oki, kiedy był tylko telefon, odkąd pojawił się net...szkoda mówićWadybrak szacunku do klienta, niekompetencja,dezinformacja, rozłączanie się w trakcie niewygodnych pytań, nie poczuwanie się do winy i można byłoby jeszcze dłuuugo pisaćod 10 lat -
~Jarek / 2010-02-04 21:25
Poleciała skarga na Netię do UKE, Netia straszy mnie karą za zerwanie umowy gdzie wina leży po ich stronie. Na umowie mam 2MB/s a w rzeczywistości transfer spada 0,5 Mb/s sprawa reklamacji ciągnie się od grudnia 2009 roku.Poczekamy na rozwój wydarzeń. Zalety????????Wadydno dno jeszcze raz dnood 09.2008 -
~eldorado / 2010-02-04 19:12
Mamy prawo dobiegać swoich spraw i niech netia się w końcu weźmie do pracy i rozbudowy sieci ! My na nich nie wpłyniemy ale za to UKE tak ! Link do formularza kontaktowego z uke !!!http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?p lace=Lead07&news_cat_id=279&news _id=1834&layout=4&page=text -
~wolnoscwyboru / 2010-02-03 23:27
Witam. Od 1.02 obowiązuje nowa oferta Netii - Internet Superliga.
Usługi dla firm można zamówić pod numerem 695 620 913, lub wysyłając
zgłoszenie na lsamson@wolnoscwyboru.com
Konsultant skontaktuje się do 3 dni roboczych.
-
~szatka / 2010-02-03 21:21
żałuję , że nie sprawdzialam Waszych opini zanim podpisałam umowę...
chyba wszystko już zostało o nich napisane, więc jestem za tym by jakoś wpłynąć, by ktoś ich w końcu dojechał, więc jak macie jakis pomysły jak to zrobić, to piszcie do mnie podpisy czy coś.....
mój adres aniaszulga@interia.plZaletybrakWadywszystko co się wiąże z tą banda oszustów -
-
~KArol Chojnacki / 2010-02-03 12:59
Podpisali ze mną umowę na interen 6 MB. Okazało się, że nie są wstanie świadczyć takiej usługi... Każą mi pisać podanie o rozwiązanie umowy i czekać 30 dni na jej rozwiązanie. W "dziale obsługi klienta" każdy mówi co innego, totalna nie kompetencja. Poproszeni o połączenie z przełożonym lub kompetentny łączą uwaga: Z DZIAŁEM FINANSOWY. (połączyli mnie dwukrotnie). Konsultatnt przyparty do muro poprostu się rozłącza (to też spotkało mnie kilkakrotnie). Różne opinie słyszałe o TPSA ale prze 3 lata nie miałem z nimi żadnych problemów. Skusiła mnie cena, ŻAŁUJĘ.... ZaletybrakWadyobsługa klienta -
~renata55 / 2010-02-03 10:46
Netia to chaos i niekompetencja. Naciągają ludzi na podpisanie umowy a potem się z niej nie wywiązują. Od października do stycznia nie byli w stanie dostarczyć routera. Próbowałam się czegoś dowiedzieć, wyjaśnić ale nawet kierownictwo mimo obietnicy pomocy i oddzwonienia nie wywiązało się z niczego. Pozbawili mnie telefonu i internetu na ponad miesiąc na przełomie roku. Na początku stycznia wypowiedziałam im umowę ze skutkiem natychmiastowym. Po jakimś czasie
otrzymałam fakturę za coś czego nigdy do mnie nie dostarczyli już po rozwiązaniu umowy.ZaletyBrakWadynie wywiązali się z umowy, połączenia z infolinią trwają po kilkadziesiąt minut, każda z osób udziela innej informacji, pozbawienie dostępu do telefonu i internetu, obciążanie Klienta fakturą po rozwiązaniu umowy za coś czego nigdy nie dostarczyli. -
~kukus / 2010-02-03 10:11
Internet jak działa to działa, a jak mają awarię to nie działa. Niestety niezależnie od tego czy działa, czy nie, to poziom obsługi klienta jest tragiczny. Potrafią dwukrotnie pobrać pieniądze za ten sam numer faktury (poleceni zapłaty) a potem radośnie instruują mnie, że oddadzą kasę za miesiąc. Chyba, że znowu coś namieszają i ukradną. Poziom techniczny pań expertek z linii telefonicznej też jest porażający. Chyba biorą ludzi z łapanki i sadzają ich przed telefonem. Trochę jak w kabarecie, pani tłumaczyła mi, że mam wejść na pocztę internetową, gdy zgłaszałem awarię internetu. Mojej siostrze wypowiedzieli umowę w dniu włączenia do siecie, bo im czegoś zabrakło. Informację o tym wysłali na pocztę mejlową: genialne, informujemy państwa, że nie będę państwo mieli internetu a informację o tym proszę przeczytać w internecie. ZaletyTrochę niższa cena niż Neostrada, ma znaczenie, jak ktoś nie ma UPC w pobliżuWadyWszystko inne poza ceną.pół roku mam i będę miał jeszcze 1,5 roku. -
~masakra / 2010-01-27 13:06
Zamówiłem internet i telefon. Moja wina że nie sprawdziłem umowy na której jest 1mb a miało być 6mb. Zadzwoniłem, zmienili na 6mb. Niestety dochodzi do mnie tylko 4mb. Cofnęli z powrotem do 1mb. Dzwonie że chce by włączyli mi 6mb i za tyle będę płacił mając 4mb, niestety jest to niemożliwe. Chce płacić za 6mb mając 4mb ale jest to niemożliwe ? Teraz muszę się yebać z 2mb bo na umowie mam 1mb i nie mogę zerwać umowy bo 1mb do mnie dochodzi. Cyrk i żal.
strona 147 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »