strona 146 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »
-
~dzejk / 2010-02-22 22:39
Mam internet z Netii od pol roku i jestem bardzo zadowolony...co ciekawe TEN INTERNET SMIGA PO KABLACH TP.SA. i jakosc JEST O WIELE LEPSZA niz JAK MIALEM TA KATASTROFALNA NEOSTRADE... LUDZIE UCIEKAJCIE MASOWO DO NETII - PO PIERWSZE TANIEJ< PO DRUGIE LEPIEJ !!! -
-
~Rozczarowany / 2010-02-22 13:01
1. Usługę mieli uruchomić od 1.02.2010 ale grzebali się z wyrejestrowaniem preselekcji i przesunęli na 18.02.2010 => 109 zł w plecy (faktura z TP SA za Neostradę i telefon)
2. Wpisali błędny PIN na umowie co koszmarnie komplikuje wszelkie kontakty
3. TP-SA odłączyła usługi 18.02.2010 i do dzisiaj (22.02.2010) telefon jest głuchy
4. Okazało się, że jednak Internet podłączyli 18 lub 19 ale zamiast wpisanych w umowie 4mb jest 0,673mb (informacja z routera)
Reasumując: niekompetencja+ bariery biurokratyczne = KOSZMAR
-
~marcin / 2010-02-21 22:06
Jak można być zadowolonym ze stałego IP???Ty jakiś niedorobiony chyba gościu jesteś.Każdy dąży do tego by mieć zmienne IP. -
~Adam / 2010-02-21 19:57
Jeżeli nie masz kłopotów z netem to radze ci zostań tam gdzie jesteś ,bo w moim przypadku Netia to WIELKA KATASTROFA a na zerwanie umowy nie licz bo jak już ciebie złapią w swoje sidła to raczej nie wypuszcza . ZaletyBRAKWadyZANIŻONY TRANSFER ,NET W GODZINACH SZCZYTU ZAMULA ,INFOLINIA (CZEKANIE PO POL GODZINY NA ROZMOWĘ Z KONSULTANTEM)rok -
~Drovwall / 2010-02-21 14:17
Czyli ten internet to wielka kicha....Ciekawe jak z zerwaniem umowy jeżeli netia sie z niej nie wywiąże ? Może ktoś opisze....Konczy mi sie umowa w freedom i tak sie zastanawiam czy zrezygnować i przejść do netji czy pozostać w orange ( osobiście w freedom nigdy nie miałem problemu z netem ) -
~stilt / 2010-02-19 18:40
odkad mam internet w netii to nigdy nie bylo z nim wiekszych problemow.moze 2 razy musialem zadzwonic na obsługe klinta ale tam mi szybko pomogli.transfer jest ok nawet czesto wiekszy niz w umowie! nie wiem skad biezecie te opinie! Zaletydobry transfer przynajmniej u mnieWadynie znam2 lata -
~Darek / 2010-02-19 18:41
Chciałem zamówić internet z Neti za 49 zł 4MB/1MB na 24 miesiące, bez telefonu, okazuje się, że po 3 miesiącach kwota ta wynosi 59 zł (dodatkowa opłata to opłata za program anty wirusowy 9.89 zł).
Mam zainstalowany program antywirusowy w kompie, i dodatkowy mi nie potrzebny, niestety w formularzu zamówienia na Netia.pl nie można odznaczyć tej opcji.
Dodatkowo jeżeli usługa jest świadczona na kablach TP, to trzeba doliczyć 30 zł. Obawiam się, że
skoro abonament telefoniczny gratis to pewnie po 3 m-cach trzeba będzie za niego płacić, niby w regulaminie oferty takiego zapisu nie ma, ale z tego co tu czytam to wszystkiego można się po nich spodziewać. Podczas rozmowy z konsultantem nawet nie wspomniał o tej opłacie 9.89 zł za antywirus. Pytałem czy te 49 zł to cena ostateczna przez cały okres umowy, odpowiedział „TAK”.
Nie rozumiem jak tal można okłamywać klienta wstyd..
Rada to dokładnie czytać umowy i rozumieć to co się czyta :)ZaletybrakWadyokłamywanie potencjalnych klientów -
~oriental_chicken / 2010-02-19 13:30
Krzysztof dlaczego jesteś niezadowolony z Netii? Widze, ze opinie dosc podzielone , są negatywne opinie, ale widze ze rowniez zwolennikow nie brakuje. Czy to może wynika z miejsca zamieszkania? Mieszkam na obrzezach Warszawy, wiec licze się z tym , ze z prędkością może być roznie, ale obawiam się żeby nie zrywalo polączenia:/. A orientujecie się czy Neostrada nadal daje możliwość wzięcia neta na probe? Przez jaki okres można testowac? -
-
~Adam / 2010-02-19 09:28
Jak milo przeczytać ze jest osoba zadowolona z Netii ,bardzo tobie zazdroszczę szkoda ze u mnie działa NETIA KATASTROFICZNIE naprawdę chciało by się powiedzieć coś miłego ,ale jak można chwalić net który ma mieć prędkość 4mb a praktycznie działa jak 1mb a wartości pingu bardzo często przekraczają 300ms . Po moich tel. dowiedziałem się ze brak podstaw ekonomicznych do naprawy tej awarii a wiec pozostało mi czekać aż wejdzie na moim terenie inny operator i pożegnać się z Netią .
Może mam pecha dlatego ze mam tel. i Internet na łączach netii ?ZaletybrakWadyopisalem3 -
~dls / 2010-02-18 21:44
Po 2 latach korzystania z usługi DSL 1000/256 w TP, postanowiłem nie przedłużać umowy i zdecydowałem się na Netię 6Mb/512 (stałe IP). TP SA pod koniec umowy nie zaproponowała mi niczego co mogło by mnie skusić do przedłużenia umowy - a wystarczyło by, abym otrzymał w cenie niewiele wyższej niż do tej pory łącze 2MB/512kb - wówczas nie ryzykował bym, bo na jakość usługi nie mogłem narzekać. W istocie, coś tam zaproponowali, ale to nadal było prawie 200 zł /mc, po kilku miesiącach nieco obniżonej stawki - wyglądało to tak jakby w ciągu dwóch lat nic się na rynku i w technologiach nie zmieniło. W Netii skusili mnie tym, że będę miał taniej niż do tej pory + znacznie lepsze parametry i do tego 6 miesięcy za 1zł, no i co istotne dla mnie, z opcją stałego IP.
Podpisałem kwit i stopniowo docierało do mnie, że może nie być różowo, bo na forach nie łatwo znaleźć dobrą opinię o Netii.
Teraz jestem już po przełączeniu na Netię i nie żałuje - wprawdzie minęło dopiero kilka dni - ale nie sprawdziły się czarne scenariusze - formalnych problemów nie było żadnych - pewnie to również zasługa działu TPSA, połączenie działa w protokole PPPoA na łączu TP, download jest faktycznie bliski 6MB, a upload to pewne 512kb. Na razie nic się nie zacina, jedynie szwankowały DNSy Netii, które podyktował mi człowiek z helpdesku, ale zastąpiłem adresami openDNS i wszystko działa poprawnie.Zaletyszybkość łącza zgodna z umową, na razie niezawodnie i brak awariiWadyserwery DNS4 dni, umowa 24 mc: 1zł / mc (6 mc) 100 zł / mc (18 mc) -
~leszek / 2010-02-16 21:19
Przeniosłem się z Neostrady 1Mb/s w 2009-12-21 do Netii na 6Mb/s i mocno tego żałuję. Wcześniej miałem transfer jak napisano a po zmianie mam mniej niż 512Mb/s. Telefony do Netii nie pomagają ciągła spychologia. Za ścianą brat ma 1Mb/s w TPSA i chodzi bez zastrzeżeń. Jednym słowem na tym polega promocja. Płacisz 1 zł za miesiąc i dostajesz taki transfer, gdy zaczniesz płacić normalną kwotę może zwiększą ci prędkość lecz do tego czasu prędzej rozwiążesz umowę, stracisz mnóstwo czasu i nerwów.
PozdrawiamZaletybrakWadyjeden wielki minus -
~krzysztof / 2010-02-16 20:32
To czysta kpina z klienta.
Gdy zrezygnowałem z neostrady miałem otrzymać 2mbps z neti w ciągu 48 godzin.
Po niemal 3 tygodniach nerwów, ciągłych telefonów i słuchania od obsługi sprzecznych informacji. internet został podłączony. O ile można to usprawiedliwić formalnościami ,ciężko jednak wytłumaczyć to ,że zamiast 2 megabitów
faktyczna prędkość wynosi 512 kbps. Czekaam na zmiane od ponad 3 dni słysząc od obsługi:
"Nasi technicy nad tym pracują".
Najgorsze jest to ,iż nikt za to nie ponosi odpowiedzialności. Sprubuję z reklamacją jednak obawiam
się ,że może to potrwać latami.
Serdecznie polecam osobą ktore koniecznie chcą się podenerwować.Zaletyteoretysznie wysoka szybkość za niewielką cene.Wadyobsługa klienta, 4-krotne zaniżenie szybkości, cena ,od 3 dni,60zł/mc -
~daro / 2010-02-14 14:52
to wielka chała chodzi jak chce amiałbyc taki szybki 1mbs masakra aaa ijeszcze problem z odpaleniem jego dzis popołudniu wogóle nie załącza sie nie ma jak radiówka smiga jak nie wiem o kazdej poze dnia dzieki netia niech was zlinczują wreszcie!!!!! -
~oriental_chicken / 2010-02-12 14:57
„Mikrerze” dlaczego nie polecasz Netii? Z czego to wynika? Niezadowolenie z obsługi czy sprawności neta? Zastanawiam się miedzy Netią a Neostradą, więc fajnie gdybyś podał jakąs konkretą argmentacje. A korzystałeś może z Neostrady. Jestem wlasie przed wyborem, wiem że neostrada wprowadzila nowe niskie stawki, niby opinie różne, ale najważniejsze , że można wziąć net na próbę i w razie niezadowolenia oddac po 3 miesiącach. Mam nadzieje , że przez ten czas przeanalizuje wszystkie zarówno pozytywy jak i negatywy -
~carus11 / 2010-02-12 00:12
pani Iwono jak podpisywała pani umowę to w nie wszystko jest tylko czytać nr klienta a hasło to ostatnie 4 liczby pani numeru telefonu pozdrawiam
klient neti carus11 -
~golpat / 2010-02-10 10:25
po krótkiemu . czekałen na przejście z tepsy do netyji ponad 6 tygodni , trudno formalki tyle trwają zdarza się , po jakiś 3 tygodniach (olaboga znam się na kompach a takiej błachostki nie zauważyłem) zorientowałem się że zamiast 4 mb mam 1mb a oni zieloni nic nie wiedzą i wogle . Later - za każdym razem ta sama śpiewka że od nich wychodzi 4 a u mnie dochodzi 1 ?!? 3 routery zmieniłem i nic cały czas ściema. dwa razy z tepsy byli i mówią że za daleko , a netyja że nie i wogle i za każdym razem kuna jego jak dzwoniłem na nowo zgłoszenie bo oni nie mają w kompie a jak coś było to przełączali do technika a za moment po melodyjce na czekaniu zajęte o jezuuuu !!!! Szał gehenna trzymajcie mnie. Parę takich akcyji i dzwonię dzisiej jak się sprawy mają a koleś że technicy uznali iż łącze które już w tym momencie daje mi 0,6 m się nie nadaje i umowa rozwiązująca się została wysłana a czekałem 6 dni miało być 48h. No i jaki finał będzie ? nie mam pojęcia ile się będe użerał bo nie chcę ani tel ani netu bo było w pakiecie internet+tel. zobaczymy co dalej.opinię zostawiam wam.Zanim cokolwiek podpiszecie sami dopytujcię się privatnie czy istnieje wogle możliwość techniczna a nie fizyczna podłączenia jakiegokolwiek łącza.Opinię zostawiam wam interNauc.Nie dajcie się Netyjii wycyckać. Pozdro4All Zaletypraktycznie żadnychWadyMinusy Minusy Minusy -
-
~marek / 2010-02-10 07:40
Dzieki Bogu juz im nie place.Rozwiazac z nimi umowę Gehenna.Klamstwo za klamstwem.odpisuja na meile,że wszystko w porzadku nie ich wina a TPSA co jest wierutnym klamstwem.Wyslalem wypowiedzenie faxem - po sprawdzeniu telefonicznym fax nie doszedł? lub w koszu?Nastepny, list polecony,potwierdzenie odbioru. Nie chca zwolnic łacza odpisuja ,ze miesiac temu oddali łącze TPSA a TEPSA blokuje . Po interwencji UKE wychodzi na jaw,że sami blokuja lacze.Konsultanci mowia ze w grudniu 2009 wyslali informacje do TEPSY o rezygnacji,a ja mam informacje ,że klamia - Otrzymalem odpowiedz z UKE ,ze dopiero pod koniec stycznia teraz poszla informacja do TPSA.
Na potwierdzenie mojego pisania posiadam cała korespondencje z Netia UKE, TPSA.
WIEM ZWALAJA WINE NA TPSA ALE TO NIE PRAWDA TEPSA JAKA JEST ALE NIE JEST JESZCZE NAJGORSZA. KTO NIE WIERZY PROSZE PODPISAC UMOWE Z NETIA .
RADZE KAZDEMU , NIE CZEKAJCIE JAK BARANY PISZCZE O POMOC DO URZEDU KONTROLI ELEKTRONICZNEJ ONI WAM POMOGĄ. PRACUJA TAM FANTASTYCZNI LUDZIE, KTÓRZY SA DLA WAS A NIE PRZECIWKO WAM.PRZERABIALEM TEN TEMAT I MOGE POTWIERDZIC. TYLKO JEDNO KOMPLETUJCIE KAŻDY DOKUMENT NAWET MEILZaletyZERO moze malutki jakos to działalo do idealu dalekoWadyPRAWIE NIESKOŃCZONOŚĆmialem 24 miesiace - nigdy wiecej -
~raf / 2010-02-09 23:41
Potwierdzam NETIA - TO KPINA z KLIENTA, wynająłem budynek na firmę z trzema łączami ISDN Netii - byłem pewien, że z podłączeniem telefonów to problemów nie będzie. W systemie mają budynek opisany jakby nie miał przyłącza. Wcześniejsza firma oczywiście korzystała z Netii. Po kilku godzinach spędzonych na tzw. infolinii przysłali ekipę po tygodniu do sprawdzenia warunków technicznych. Technicy oczywiście stwierdzili że przyłącze jest i nie ma przeszkód. Po trzech tygodniach wydzwaniania na infolinię została podpisana umowa i za max 14 dni miało być uruchomienie. Po dwóch tygodniach dowiaduję się na infolinii, że jakiś mądrala anulował umowę – bo w systemie jest nadal – brak możliwości technicznych. Krew się we mnie zagotowała - po półtora miesiąca walki byłem z niczym. Kolejny kierownik na infolinii bardzo przepraszał, ale jedynie co może mi zaproponować - to kolejna wizytę techników i całą procedurę podpisania umowy od nowa!!! Czyli kolejne minimum 30 dni. LUDZIE !!! SZLAG MNIE TRAFIŁ! Napisałem skargę do centrali i czekam na łaskawą odpowiedź. W międzyczasie złożyłem kolejnych 5 wniosków. Może się w ktoś w Netii zastanowi o co chodzi? Niestety kochana TPSA też się wypięła – bo „daleko do słupka” i im się nie opłaca. Minęły 2 miesiące, a firma działa na przekierowanych komórkach – rachunki kosmiczne. To się nazywa „wolność wyboru” -
~marcin / 2010-02-09 18:12
Ty dobry a co Ty wogóle wiesz ???Wiesz chociaż że żyjesz tumanie? ZaletyżadnychWadywszystko -
~gdziem / 2010-02-08 18:23
jest ok! nie wiem o co tu chodzi? Zaletynie za drogiWadylepszy kontakt z klientami3 lata
strona 146 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »