strona 146 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »
-
~deadlock / 2011-09-02 23:15
Kupiłem lokum, poprzedni właściciel mial numer telefonu w Netii, albo zapomniał, albo nie chciał,
rozwiazac umowy z Netią. Gdy chciałem zarejestrować swój telefon okazało sie, ze jest na linii aktywny numer poprzedniego właściciela. Po prośbie wysłał pismo do Netii, że rezygnuje bo sie przeprowadzil do innego lokum. Linia dalej jest okupowana. Moje interwencje na Infolinii na nic, zgadnicie kiedy mogę skorzystac z telefonu?, kiedy się dowiem?. Jestem po wyczerpujacych telefonach interwencyjnych.
Nigdy wiecej z taką firmą, gdy dzwonię o specyficznym problemie, mam wrażenie że rozmawiam z koślawo zaprogramowanym automatem.
Duże miasto, przedstawiciela fizycznego ani biura by komus wygarnąć nie - czysty Kafka.
A wydawało sie proste, czas wypowiedzenia platny ale linia fizycznie zwolniona do wykorzystania.
A skargi do zarządu nie ma gdzie napisać. -
-
~do borowkat / 2012-06-05 17:37
w umowie wyraźnie pisze ze bezpieczny internet jest bezpłątnie przez pierwsze 3 miesiące, trzeba czytać co się podpisuje a nie potem tylko narzekać, poza tym w każdym momencie można z niego zrezygnować -
~do kwiat / 2015-05-07 13:24 / 2015-05-14 08:47
Po dwóch tygodniach napisałem do nich ile będzie mnie kosztowało zerwanie umowy - wyszło ponad 800zł.
Zastanawiam się czy taniej nie byłoby obniżyć opłaty do minimum i wtedy koszt tego będzie zredukowany o więcej niż połowę.
Umowy bym nie zrywał tylko zamówił usługi u kogo innego.
Pamiętałbym tylko aby złożyć wypowiedzenie tak aby skończyć z nimi w najbliższym czasie nie powodującym kar umownych.
U mnie cały czas usterki typu:
- dekoder wyświetla "nieznany program" co uniemożliwia nagrania zaprogramowanych programów (jak tu gdzieś wyjechać na tydzień?)
- dekoder co parę dni zapomina po jakim czasie ma ukryć info o programie
- pikseloza, zawieszanie obrazu
- zawieszanie obrazu przy szybkim przełączaniu między kanałami
- ostatnio stwierdziłem, że jeden dekoder pokazywał, że w danym czasie poleci program, nazwijmy go X, a drugi - Y. gdy leciał, rzeczywiście program X to drugi dekoder nadal pokazywał, że to program Y
- restartujesz dekoder i chcesz włączyć nagrywanie darmowe na dysku ale czasami nie możesz tego zrobić bo nie można wejść do tej gigangrywarki
- itd.
Słowem wolę zapłacić trochę więcej u kogo innego i nie mieć tych problemów. W ciągu ostatnich 6-lat Netia jest moim czwartym dostawcom usług, ale nigdy dotąd już po tygodniu czasu nie chciałem zrywać umowy.Do tej pory robiłem to dlatego, że inna firma dawała to samo lub więcej za mniejszą kasę. -
~Doradca / 2017-01-19 15:41
Bardzo mi przykro czytać te nieprzyjemności związane firmą Netia, ale jestem Długoletnim pracownikiem firmy, i wiem, że usługi są dobre zależnie od technologi, ale również awarie zdarzają się wszędzie i nie ważne czy to Netia czy inny operator niestety jest to siła wyższa na którą zbytnio nie mamy wpływu, Każdy, ale naprawdę każdy operator robi wszystko żeby było coraz lepiej, bo gdyby nie klienci my byśmy nie mieli pracy. Więc robimy co ze swojej strony tylko możemy. Dużo zależy od ludzi jak pracę traktują, ponieważ to my jesteśmy wizytówką firmy, Jeżeli mogę jakoś pomóc/ doradzić zapraszam na konsultacje ze mna na mój adres e-mail w/w. Tylko proszę nie chcę Spamu na skrzynce.Pisz jeżeli Mogę Ci zaproponować usługę lub pomóc Ci w usługach te które już posiadasz -
~Dorota / 2012-06-07 03:07
Brak internetu weeekendy to już w standardzie!!!!!!!!!!!!!
a jak jest to pojawia sie i znika cały czas
brak rozwiązania problemu z strony neti jak sie napisze rekelamacje to stała odpowiedź o rekompensacie o której w reklamacji nie wspominam
mało tego telefony albo nie działaja lub nie sa odbierane
a infolinia dział tylko z telefonu stacjonarnego jednym słowe jedno wielkie nieporozumnienieWadybrak intrnetu weekendy i codziennie standardowo w ciągu godziny -
~Dramat / 2010-11-05 11:34
Netia to dramat – konsultanci brak kompetencji, jakość netu ;-(, załatwienie czegokolwiek na infolinii to jakieś 15 do 20 minut i wiecznie „muzyczka”, dla nich terminy nie istnieją – no nie jeśli chodzi o zapłatę za fakturę to pamiętają, na infolinii – bajkopisarstwo w pełnej krasie. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Drovwall / 2010-02-21 14:17
Czyli ten internet to wielka kicha....Ciekawe jak z zerwaniem umowy jeżeli netia sie z niej nie wywiąże ? Może ktoś opisze....Konczy mi sie umowa w freedom i tak sie zastanawiam czy zrezygnować i przejść do netji czy pozostać w orange ( osobiście w freedom nigdy nie miałem problemu z netem ) -
~dudek / 2010-11-29 22:27
Po kilkunastu telefonach z neti dałem sie namówić na zmianę operatora. I właśnie od dziś milem mieć i neta i tel z neti a co mam, same problemy neta nie ma i długo nie będzie, zamówiłem 20 mb dostane tylko 10 za ta sama cenę, mimo ze pytałem wielokrotnie czy na pewno dostane taka prędkość jaka zamówiłem. Telefonu tez nie ma bo rzekomo nie podpisałem umowy na telefon mimo ze mam ja przed sobą. to jest jakaś pomyłka a nie uczciwa firma, oni tam nie szanują klienta liczy się tylko kasa za podpisana umowę. Jóź po podpisaniu umowy dzwonili do mnie przedstawiciele neti ze mogę mieć 20 mb a to jak sie okazuje tylko przynęta na klienta. i tak oto siedzę u sąsiada i użalam sie sam nad swoja głupota i naiwnością.Myślałem ze będzie taniej i lepiej niz w tpsa,a tu ani taniej ani lepiej.
-
-
~dziunia :P / 2016-09-04 14:24
ludzie uciekajcie gdzie sie da byle nie tuuuuuu.................................. to jak zostalam potraktowana przeszlo moje wszelkie oczekiwania !!!!! zero szacunku do klienta, pisma ktore sami wysylaja i ktore same sobie przecza a jak dzwonie i ptyam o wyjasnienie otoż jest nastepujaca - nie jestem w stanie pani tego wyjasnic , prosze zlozyc reklamace...... ale do ktorego pisma ? paranoja !!!!! zakladam sprawe w sadzie !!!! na dodatek wyludzaja pieniadze od ludzi !!!!! telefony odbierają chyba przypadkowi przechodnie zulicy i bawia sie w pracownikow - cyrk kazdy mowi co innego na jeden temat, kazdy nalicza inne oplaty i podaje inna kwote, ja mam juz cztery do wyboru!!! hahahhha wybiore zdecydowanie z najmniejsza suma hahahha a moze jeszcze podzwonie i jeszcze ja troche zminimalizuje!!!! jeden przyjmuje zgloszenie przez tel a jak czlowie dzwoni i pyta czy cos juz wiadomo dowiaduje sie ze nie ma zadnego zgloszenia i baba przekrzykuje mnie przez telefon ze ona ma dokumenty i wie lepiej. czy tak sie traktuje klientow??? zaczelam nagrywac ich rozmowy do obrony i dowodow przez sadem . najgorsza firma na jaka trafilam w zyciu . kazdemu bede odradzala i opowiadala jak zostalam potraktowana i na jakich patentach leca myslac ze po drugiej str sluchawki jest ktos kto posiada iloraz inteligencjii ponizej marginesu spolecznego. opisze ich na kazej mozliwej str a jak sie uda bardziej naglosnie. czy wy tez macie z nimi takie badz podobne problemy???? jak tak mozna ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaletyjakie????? nerwy upokozenie przez wielkich konsultantow, koszty zwiazane z rozmowa tel, i brak kompetencji wsrod pseudo pracownikow!!!!!!! moze tak zamiast inewstowac w dorabianie sie kosztem klientow ktorzy placa wam ciezko zarobione pieniadze zainwestujcie w szkolenia dla pracownikow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wadynetia powinna zmienic nazwe na "wada"kilkuletni klient niestety -
~egon / 2008-09-17 14:56
Dobrze że nie dałem się nabrać neti.Dzięki za ostrzeżenie , bo jak przeczytałem że super zadowolony płaci w neti za internet 512 kbs około 50 zł a ja za 1024 kbs płacę 56zł to chyba mu netia zapłaciła za tę opinie. -
~eljar / 2011-12-13 19:29
Podpisując umowę możesz się liczyć z tym, że wpadłeś na wieki wieków amen. Wypowiedzenie umowy musi być dostarczone listem ale później jakiś nieuczciwy pracownik siądzie do komputera i wpisze do systemu, że odwołałeś rezygnację (sic!) i dalej trwa zabawa. Jak chcesz żeby ci wyłączyli niechciany sygnał nie masz szans - chyba że ponownie wypowiesz, ale i tak nie masz gwarancji bo oszust może zadziałać ponownie! Oto nowa forma niewolnictwa. Nie ma słów no to wszystko. Co miesiąc reklamacja i nerwy ale wypuścić cię ze swoich łap nie chcą!
Dno, dno i nic więcej. Never ever interesów z nimi!ZaletyBrak jakichkolwiekWadyKontakt, czas reakcji i wszystko inne3 lata -
~eugenW / 2010-11-30 13:46
Nie polecam tej firmy. Osoby odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych całkowicie nieprzygotowane do tej pracy. Pracownicy serwisu usuwają proste zawieszenie się portu w centrali przez 4 dni. Oczywiście zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu usług za które się płaci na własny koszt - nawet nieprawidłowe działanie usług są dla nich przedmiotem zarabiania na kliencie. Omijajcie tą firmę szerokim kołem. Czekam na zakończenie umowy i żegnam tych brakorobów. ZaletybrakWadysamejuż rok -
~ewelina / 2014-11-30 18:54
jestem w netii a właściwie byłam 5 lat,rozwiązałam umowę,po 2 miesiącach nasłali firmę windykacyjną,że jestem winna firmie 270 zł.Czy jest ktoś w takiej sytuacji?Co właściwie robic? Zalety1Wadytylko5lat -
~exterib / 2010-10-26 21:25
super że jest szybki, mam internet 8mb/s i tranfery po 1000kb/s
szkoda tylko, że ping skacze do 200 wieczorem nei da się w nic grac.
To jest żałosne śmieszy mnie postawa tych ludzi.
Najpierw miesiąc czekania na router potem ping 200 ms
stanowczo odradzam!!!!!!!!ZaletybrakWadywszystko -
~extreme / 2013-01-18 16:34
Negatyw.Panienka z infolinii po usłyszeniu,iż interesuje mnie sam internet (bez telefonu) i innych cudów po prostu w pół zdania rozłączyła się. -
~F1 / 2009-10-26 09:24
Jestem posiadaczką internetu bezpzrewodowego, działajacego na routerze siemensa z telefonami. Nie było ani jednego meisiaća bez usterki (odłącza sie albo jedno albo drugie). Pomoc konsultantów zerowa, do tych "wyższej" rangą mimo 90 minut czekania na linii kilkanaście razy ani razu nie udało mi się połaczyć.
zDecydowanei wracam do TepsyZaletybrakWadydrogo, fatalna jakość (wysoka usterkowość), fatalna obsługa na infonetii a właściwie brak obsługirok, 105 zł plus koszt routera 120 zł -
-
~facet / 2010-03-09 14:07
czy tu piszą jacyś faceci czy tylko kobiety pracujące dla jakiejś firmy opiniującej. Nie mogę tego czytać!!!!!!!!!! -
~fanneostrady / 2010-04-16 09:13
W neostradzie jest tak samo jak nie dopilnujesz terminu wypowiedzenia to zapłacisz cenę pozapromocyjną. A co do infolini to w TPSA zawsze odbierają ale nie chce mi się wierzyć, że specjalnie od ciebie Netia ignoruje połączenia. Warto dbać o terminy bo jak masz telewizję cyfrową N Polsat czy Cyfre+ jak nie dopilnujesz końca umowy i terminu wypowiedzenia to będzie ciężko. -
~fifi / 2011-02-20 19:48
Właśnie zamierzałem go zamówić, ale nie zrobię tego z kompa u rodziny. Czy działacze firmy zrozumieli absurd?. Zalety?Wady Sposób zawierania umowy.- -
~Frajer netii / 2010-07-27 10:34
Nawet nie zachowują pozorów, że klient to dla nich frajer. Jeśli nie macie jeszcze wroga to polecam kontakt z tą firmą-nieporozumieniem. Never again !!!!. ZaletyżadnychWadyprzede wszystkim
strona 146 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »