strona 145 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- nastepna »
-
~Bednaro / 2015-01-02 17:55
Witam, następny dzień bez neta, sms z danymi od Dropssa przyszedł, próbuję konfigurować ruter ale mam problem, po linii telefonicznej nie idzie sygnał neta, tak wskazuje ruter, monitowałem zero odpowiedzi -
-
~beno1951 / 2014-11-12 21:21
najgorzy dostawca uslug ,i cierzko z nimi zerwac umowe -
~bialy114 / 2010-08-13 18:16
Witam. Przez ponad 3,5 roku korzystałem z NET24. Ostatnia umowa terminowa była na 18 miesięcy.
Za łącze 4M/256k płaciłem (do sierpnia 2010) 68 zł + VAT. Nie jest to najtaniej na rynku, ale biorąc pod uwagę ceny 1,5 roku temu - do przeżycia.
Dziś dostałem fakturę za ostatni (złożyłem wypowiedzenie) okres rozliczeniowy i SZOK !!
Opłata za usługi internetowe zostały wycenione przez Netię na 170 zł + Vat !!!! Po telefonie na infolinie okazało się, że w związku z tym, że umowa terminowa się skończyła, a nie skorzystałem z aktualnie proponowanych promocji, przeszedłem na umowę na czas nieokreślony i stąd kwota 170 pln
Przypominam, że chodzi o łącze 4M !!! Trzy razy drożej niż do tej pory. Nowi klienci dostaną takie samo łącze za 49 zł
Sprawiedliwość ? Uczciwość ? To chyba nie są słowa znane w Netii.
W Plusie, jak się skończy okres umowy promocyjnej przechodzi się na czas nieokreślony z dotychczasową taryfą. Nie skorzystasz z promocji, to możesz używać swojej taryfy do usr... śmierci.
A w Netii ? Nieee - każą sobie płacić dodatkowo, za to, że nie skorzystałeś z promocji !!!
W innej firmie dostaję łącze 12M/2M za 67 zł Z VAT-em !!!Konkurencja nie śpi droga Netio !!! Róbie tak dalej, a zostaniecie tylko z "moherami" co to nie ma im kto powiedzieć, jak bardzo ich robicie w konia.
Przestrzegam użytkowników Netii - sprawdzajcie dokładnie do kiedy macie umowę, bo nikt Was nie uprzedzi, że jak nie skorzystacie z nowych promocji, to dostaniecie "SuperFakturę" !!! O nowych promocjach wydzwaniają, tylko nikt nie powie wprost ILE będzie trzeba zapłacić za przejście na umowę na czas nieokreślony !!
Nigdy więcej....42 mies -
~BOBI / 2008-10-14 19:30
Ja juz sie nabralem przyjechali dzis a tu patrze same minusy z tym netem. umowa na 2 lata = KOSZMAR .aktywacja tyle czasu a ja niewiem skad wziac modem.KLAMCZUCHY Zalety-BRAK-WadyNaciagacze pieniedzy przyjada nie wytlumacza i pojada gadaja ze cena to brutto a jest netto nawet niewytlumaczyl gdzie mozna nabyc modemzamowilem dzis i rachunek 59 zl na 2 lata -
~Bodo43 / 2010-09-24 21:32
Od 4 miesięcy byłem bombardowany propozycjami przystąpienia do pakietu Netii - telefon i internet. W ubiegłym tygodniu zdecydowałem się. Młody człowiek, który po przedstawieniu się zaproponował mi kilka wersji możliwości korzystania z ich usług. Wybrałem pakiet telefon 24 godziny i internet 4 Mb. W rozmowie poprosiłem o przesłanie mi wzoru umowy. Wzór taki otrzymałem jeszcze tego samego dnia. Ponieważ profesjonalnie zajmuję się oceną i rozliczeniami umów (dla wymiaru sprawiedliwości) zwróciłem telefonicznie i mailem uwagę na to, że nigdzie na druku nie ma daty rozpoczęcia świadczenia usługi. Mody człowiek oświadczył mi, że Netia nie praktykuje podawania tej daty a w ogóle jest oficjalny druk i nie można nic w nim zmieniać. Przełknąłem to mając świadomość, że taka umowa jest do podważenia przez sąd. Szlak mnie jednak trafił jak zjawił się u mnie kurier z umową. Poprosiłem aby dał mi kilka minut na zapoznanie się z umową. Zaznaczył, że dla mnie ma 5 - 10 minut czasu, bo ma dzisiaj 70-ciu takich „pacjentów” jak ja. Zerknąłem na kopię umowy, która była kompletnie nieczytelna. Do podpisania były jeszcze dwa załączniki bez kopii. Nie mogłem się z nimi zapoznać ponieważ „kurier” nie miał czasu. W związku z tym spuściłem go z mieszkania a szkoda, że nie ze schodów. Dzisiaj zatelefonował do mnie drugi kurier, któremu oświadczyłem, że bez czytelnej kopii ma się nie zjawiać. Nie zjawił się. Po przeczytaniu Waszych opinii na temat funkcjonowania Netii stwierdziłem, że jednak jestem „szczęścia synek”. Bodo43
Ps. Uważajcie co podpisujecie, czytajcie umowę, żądajcie wpisania do umowy terminu rozpoczęcia świadczenia usługi.Zaletynarazie brakWadynarazie brakjeszcze nie kupiłem -
~Bogdan / 2016-02-15 15:48
A czy ktoś z was ma może ten Internet Max 50? Nie mam możliwości u siebie wybrać innego operatora i zastanawiam się czy ta oferta jest ok- dodam, że z internetu nie korzystam dużo, raczej do zwykłego przeglądania stron, a oferta cenowa wydaje mi się korzystna. Zaletycena -
~borys / 2007-06-23 11:41
nie ma teraz korystniejszej oferty na rynku, wedlug wielu netia jest firma zwiastujaca nowa jakosc , i to nie dlatego, ze ma jakies kosmiczne promocje, tylko dlatego, ze uwalnia rynek od monopolisty, oferujac konkurencyjne oferty po nizszej cenie. Zaletynet mozna zalozyc na kablach tepsy na socjalce, czeggo nie da sie zrobic np w tp. ceny o 20% nizsze, przy konkurencyjnej jakosci uslugWadyza uczciwi :D -
~Brak słów / 2012-01-11 14:52
W pierwszy miesiąc wszystko było idealnie- miałem wykupione 20 mg/s i tak było, a nawet i wyżej. Lecz po upłynięciu miesiąca wszystko legło. Internet wysyłał mi straszne opóźnienia, a wieczerami chcąc coś pobrać mój transfer nie przekraczał 15 KB/s ! Dzwoniąc do nich w odpowiedzi dostaję, że jest to wina TP. Jednem słowem mówiąc "żałosne". ZaletyBrakWadyDuże opóźnienie (tzw. ping).
Żałosna pomoc techniczna.
Zaniżanie prędkości.
Wiele innych.Około 3 miesięcy, płacę abonament 60zł -
-
~bunin / 2016-05-05 09:29
Szanowni Państwo. Internet w większych miastach takich jak Warszawa , Kraków i.t.p. zawsze będzie pracował znacznie lepiej , gdyż tam jest lepiej rozwinięta firmowa infrastruktura. Dlatego proszę o zrozumienie tych klientów którym świadczona jest usługa Netii w innych regionach Polski . Klienci z Warszawy którzy mają dobrze świadczone usługi zawsze będą zadowoleni , bo przecież nie mogą narzekać. SZANOWNI WARSZAWIACY FIRMA NETIA TO NIE TYLKO STOLICA. Ja osobiście też jestem klientem Netii na Dolnym Śląsku na łączach Dialogu (była fuzja) i posiadam usługę max 20. Ale w umowie wyraźnie jest napisane , że MAX 20 oznacza maksymalną prędkość jaką mogę osiągnąć co nie oznacza że takowa będzie i dlatego ja nie tragizuje bo zdaje sobie sprawę jak jest. Z jednym muszę się zgodzić jeśli chodzi o obsługę klienta , że bardzo często konsultanci przerzucają klientów do innych konsultantów w jakiejś sprawie i ZA często obiecują , że zajmą się sprawą i poinformują nas telefonicznie o jej przebiegu. Nigdy do mnie żaden z nich nie oddzwonił choć nie raz obiecywali. Dlatego tutaj dla BIURA OBSŁUGI KLIENTA ŻÓŁTA KARTKA ! Ale na szczęście pojawiła się stabilniejsza alternatywa dla mnie jeśli chodzi o usługi więc żegnam się z Netia jako nie do końca w porządku dostawcą usług. ZaletyW miarę przystępna cenaWadyobsługa klienta pozostawia wiele do życzenia -
~Były klient / 2014-08-14 10:41
Netia to to najbardziej niegodna zaufania firma. Jeżeli podpisujecie umowę to wczytajcie się we wszystkie słowa i ich sformułowania, bo potrafią przekłamywać. Najlepiej NIE PODPISYWAĆ UMOWY Z TĄ FIRMĄ !!!! ZaletyBarkWadyWieleNa szczęście już nie mam -
~carus11 / 2010-02-12 00:12
pani Iwono jak podpisywała pani umowę to w nie wszystko jest tylko czytać nr klienta a hasło to ostatnie 4 liczby pani numeru telefonu pozdrawiam
klient neti carus11 -
~Cineek / 2012-05-09 13:27
Od 3 miesięcy czekam na zwiększenie prędkości internetu 2MB/s na 10MB/s. Początkowo miałem mieć zwiększoną prędkość od marca. Nadszedł kwiecień a internet dalej ten sam. Po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że nie ma nawet wzmianki o zwiększeniu prędkości internetu, co jest śmieszne bo przecież sami dzwonili do mnie z ofertą. Pani, z którą rozmawiałem kazała mi napisać pismo o odsłuchanie nagrania rozmowy, żeby sprawdzić czy rzeczywiście tak było. Co się okazało było dokładnie tak jak im mówiłem, bo przecież wiem co robię. Jednak nagle okazało się, że nie mogę mieć internetu 10MB/s, a już tylko 6MB/s. Postanowiłem zerwać umowę bez żądnych kosztów finansowych. Jednak po 2 dniach dostałem telefon, że już nagle mogę mieć 10MB/s od 1 maja, tylko muszę odstąpić od rezygnacji. Zgodziłem się, ale kiedy wczoraj zadzwoniłem do nich znowu zaczęli wkręcać, że coś jest niepodpisane itd. Skoro nic nie dostałem ani mailem ani pocztą to ja się pytam k***a co miałem podpisywać ? Dziś już jestem przekonany, że ta firma to jeden wielki burdel. Żadna z ich ofert nie jest prawdziwa. Konsultanci wprowadzają w błąd a sama Netia nie wywiązuje się z umowy. Jedyne co pozostało to zerwanie umowy bo mam już dość czekania. GORĄCO NIEEEEEEE POLECAM !!!! -
~Colin127 / 2011-04-13 17:03
Krew mnie zalewa jak słyszę o Netii. Jestem ich abonentem i od 5 dni mam nieczynny telefon. Przy zgłoszeniu awarii obiecali naprawić w ciagu 24h. Mija 5 dzień a oni codziennie po mojej interwencji mówią mi, że przyjeli zgłoszeni i wpisuja ponaglenie, i że awaria zostanie usunięta w ciagu 24h i proszę o cierpliwość. Nie mam juz do nich siły. Poprosiłem o minimum wysiłku z ich strony i oddzownienie do mnie z informacją co się dzieje i kiedyrzeczywiscie sa w stanie usunac awarię. Olali mnie. A jako rekompensate proponuja mi ok. 2 zł za kazdy dzień, w którym nie mogłem korzystac z telefonu. -
~dakry / 2009-12-07 20:07
Od tygodnia czekam na podłączenie internetu. Dzwonię do netii codziennie przez 7 dni i rozmowa z konsultantem kończy się obietnicą, że juto, albo pojutrze, albo do godziny 18 będe miała podłączenie. Pomijam kwestię 40 - 50-minutowego oczekiwania na rozmowę. TO NIEBYWAŁE, ŻEBY TAK LEKCEWAŻYĆ KLIENTÓW. Może netia ma takie STADARDY OBSŁUGI. Chyba rozwiążę z nimi umowę zanim rozpoczęłam współpracę. -
~Darek / 2013-07-10 18:34
Dramat, mam linię od Orange i internet z Netii, nowe osiedle, nowe kable, sąsiedzi mają bez problemu 10 Mbits/s a u mnie w porywach 5 Mbits/s. Zgłaszam awarie i Netia twierdzi, że parametry linii nie pozwalają na więcej, Orange twierdzi że na tej linii może działać 20 Mbits/s i tak sobie piłeczkę odbijamy. Nigdy więcej Netii!!! Kilka razy prosiłem o podanie dokładnej przyczyny technicznej, odpowiedź:
"Odpowiadając na wiadomość informuję, że zgodnie z zawartą umową dostarczamy usługę o maksymalnej prędkości, która gwarantuje stabilne działanie usługi. Maksymalna przepływność została potwierdzona w ramach przeprowadzonych interwencji.Zaletyżadnych -
~Dariusz / 2010-05-09 01:33
MAM JUŻ DOSYĆ TEJ REKLAMY NETI!!! NA KAŻDEJ STRONIE KTÓRĄ USŁYSZĘ SŁYSZE TĄ ICH GŁUPIĄ MUZYKĘ! I te słowa " szybko, szybciej" masakra! Jeśli netia jest tak wnerwiająca jak jej reklama to nigdy, przenigdy nie będę jej użytkownikiem. Po przeczytaniu komentarzy widzę że dobrze robię. ZaletyPewnie nie ma żadnychWadyUpierdliwość reklam -
-
~daro / 2010-02-14 14:52
to wielka chała chodzi jak chce amiałbyc taki szybki 1mbs masakra aaa ijeszcze problem z odpaleniem jego dzis popołudniu wogóle nie załącza sie nie ma jak radiówka smiga jak nie wiem o kazdej poze dnia dzieki netia niech was zlinczują wreszcie!!!!! -
~dawid / 2012-07-06 16:42
netia to dziadostwo wieczne problemy i awarie nie polecam tego internetu bo przeklinam to mam 1 mbs a mialem miec 5 mbs a place 129zl z telewizja a sie zawiesza i nic nie mozna poogladac jednym slowem lipa -
~dddddd / 2010-01-12 21:45
Od miesiąca brak telefonu i internetu, zadnych reakcji z ich strony, dołączam się do grona poszkodowanych, zrywam umowę ZaletybrakWadybrak kontaktu z infoliniarok -
~dddddd / 2010-10-09 23:18
do Jarka
ja czekałam 40 dni i nic, nie wspomnę już o moich telefonach, zgłoszeniach na stronie internetowej do nich, rozmowach z kierownikami i nic Po tych 40 dniach wypowiedzialam umowę z ich winy bo nie potrafili się z niej wywiazać
strona 145 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- nastepna »