Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej Sikora / 2010-03-29 13:55
    Telefon z Netii SA.
    Tam zasady współpracy z klientem są rodem z Białorusi. Reklamacji nie da się złożyć, ponieważ na infolinii można czekać nawet parę godzin.

    RADZĘ NIE KORZYSTAĆ Z USŁUG NETII !!!
    Około pół roku
  • ~zebraq / 2010-03-27 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dnia uruchomienia szybkość nie zgodna z zawartą umową (miało być 2mb) a jest tylko 512 czyli jedna czwarta z zawartej umowy pomimo 3 zgłoszeń na infolinię nic nie zrobiono przez 2 miesiące olewają nas bo już podpisaliśmy papiery. REKLAMY NETTI KŁAMIĄ !!!!!!!!!! Nie dajcie się naciągnąć !!!
    ZaletyBRAK !!!!
    WadySAME !!!
    2 Miesiące i za długo o 60 dni840c
  • ~bosso47 / 2010-03-27 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak pisałem w poprzednich opiniach w związku z rożnymi transferami a szczególnie w godzinach szczytu wynoszącym Download 256kbps. Zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem sie co następuje. A mianowicie, że umowa jest na szybki internet do 1 Mb i może być nawet 180 gdyż to jest właśnie DO 1 MB czyli szybkość zwykłego modemu do zawrotnej szybkości 1 MB. Kupując usługę trzeba znaleźć to Do gdyż może się okazać że będziemy mieli 128Kbps na stałe.Umowa się zakończy i podziękuję Netii za ich obsługę i olewnie klientów w Biurze Obsługi Klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame
    2,5 roku na 3 lata.
  • ~bosso47 / 2010-03-27 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Wejdź na stronę Netii zaloguj się do Netia Online i tam w zakładkach o płatnościach i o swoim koncie dowiesz się wszystkiego. Ja też miałem internet rok za darmo i nie było problemu. Problemy zrobiły się w związku z bałaganem gdy przenosili się do nowej siedziby. Wyjaśnić to u nich.
  • ~Wojtek S / 2010-03-25 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO CHŁAMU
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    3 lata
  • ~Lucyna / 2010-03-25 09:34
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja polecam internet z netii mam od ponad dwóch lat na lini TPSA i jeśli były problemy to zawsze była to wina telekomuny niestety. Co do tych bzdurnych opini że po zakończeniu umowy płaci się więcej to terminów nalezy pilnować tak samo jest w TPSA jak sie nie dopilnuje końca umowy to rachunki wzrastają. Co do infolini netii to nie wiem skąd te bzdury ale opłata jest jedna za całe połączenie odsyłam do strony netii po co wypisywać bzdury. Jeśli zaś ktoś ma problemy ze zrywaniem połączenia a jest na liniI TPSA niech od czasu do czasu podniesie słuchawkę od telefonu i jeśl iusłyszy trzaski to warto to zgłosić nie do neti a do TPSA. Polecam tym, którzy czytają takie fora nie tylko to ale i inne wszystko sprawdźcie sami infolinia nie jest tak droga w tej chwili netia ma swój blog gdzie można się wypowiadać. A ceny mają rewelacyjne dla LLU i jeśl TPSA nie urealni cen to netia ją wyprze, może stąd tyle negatywnych opinii.
    ZaletyZero problemów
    Wadyżadnych
    ponad dwa lata
  • ~jall12 / 2010-03-22 22:27
    trzeba ta mafie o nazwie Netia postawic przed sądem może jakaś wspolna akcja czy wspolny pozew
    podsuwajcie pomysły może składka na prawnika ,może jakis początkujący prawnik chce sie sprawdzic
    Zaletybraaaaak
    Wadysame
  • ~Czarny / 2010-03-20 19:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Zgłaszałem problem chyba 30 razy,tydzień jest dobrze i później znowu przerywanie internetu
    między 17-21 praktycznie nie ma internetu

    nie polecam,nie dajcie się wrobić
    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w dostawie internetu
    2 lata-45 zł.1 mb
  • ~ALFRED / 2010-03-17 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W reklamie Netii mówią ze jest cud , miód i małpi smalec , a w rzeczywistości jest chu…. ,pizdn.. , patatajnia . Mam Internet i tel. na łączach Netii , w godzinach szczytu (15-22 )
    Transfer zaniżony ,wartości pingu zawyżone , BOK ma dobre chęci i na tych chęciach się wszystko kończy , bo mimo wielokrotnych obietnic poprawy , nic się nie dzieje .
    ZaletyBRAK
    WadyZANIŻONY TRANSFER , ZAWYŻONE PINGI ORAZ BEZRADNOŚĆ BIURA OBSŁUGI
    3 LATA
  • ~kuras / 2010-03-17 08:21
    1/ Czekałem na przełączenie z TP do Netii 3 miesiące i to nie z winy TP
    2/Nie odpowiadają na żadne pisma- totalna olewka
    3/Po upływie czasu trwania umowy (może to ja nie dopilnowałem zapisów w regulaminie) zamiast płacić 49 złotych płaciłem 85 złotych.
    4/Nikt nie jest w stanie nic załatwić na infolinii - ciągle coś zawalają, przy tym kłamiąc, że jest załatwione (trzeba dzwonić dwadzieścia razy w jednej sprawie)
    5/Pani z Netii pozwoliła sobie zadzwonić do mnie w sprawie jakiejś oferty grubo po godzinie 21.
    5/Po zakończonej umowie specjalnie przeciągają wycofanie się z linii, tak aby nie można było szybko zawrzeć nowej umowy z innym operatorem.
    Generalnie bardzo niesolidna firma, która się klientem interesuje do momentu podpisania umowy, a potem nie da się nic zrobić. Są totalnie bezkarni. Nie polecam nikomu.


    ZaletyBrak
    WadySame minusy
    Dwa lata
  • ~Domin / 2010-03-17 08:39
    Ocena: 3.25 / 5
    Parametry i cena bardzo dobre.
    Obsługa klienta PONIŻEJ WSZELKIEJ KRYTYKI!!!
    Znam trzy osoby które mają internet w Netii, KAŻDA miała przeboje z obsługa klienta.
    - czekanie ponad 30 minut na połączenie z konsultantem
    - brak kontaktu zwrotnego
    - błędy i niewiedza konsultantów
    - długi czas reakcji
    - problemy z uzyskaniem zwrotu kasy za czas awarii (nie żeby złośliwie, ale ... z powodu błędów operatorów)
    Jak ktoś nie potrzebuje ciągłego i niezawodnego połączenia i w przypadku awarii ma czas na długie rozmowy z konsultantem to jest to najlepsza propozycja, jak nie to radzę się DOBRZE zastanowić
    Zaletyjakoś połączenia, cena
    Wadybeznadziejna obsługa klienta
    18 miesięcy
  • ~bosso47 / 2010-03-17 01:32
    Ocena: 2.25 / 5
    Umowę na dostawę internetu 1Mbs/256Mbs, podpisałem na 3 lata. Minęło już 2,5 roku.Pierwszy rok,gdyż to początek istnienia tak na większą skalę Netii był wspaniały Transfer w normie a nawet ponad.Minął roczek Netia zaczęła pozyskiwać coraz więcej użytkowników i zaczęły się problemy.Telefony do BOK i reklamacja na transfer i wyłączanie neta. W BOK usłyszałem ze to wina TP.Reklamacje przyjmowane a nie realizowanie.Zawsze wina TP lub klienta, a to wirus a to zła konfiguracja a to wina modemu czy routera, tylko nie NETII. Obecnie te same problemy choć download ustabilizował się i jest w normie natomiast upload 45-150Mbs i nie idzie się doprosić od 1,5 roku o większy czyli taki jak w umowie. W BOK babki nie mają zielonego pojęcia, odkładają słuchawkę. Gdy odbierze facet to pewne że wina jest po stronie użytkownika i nie odkładają słuchawki. Olewanie klienta całkowite. Chciałem nadmienić, że jednocześnie zamawiałem internet dla brata i ten sam problem.Mieszka w innej miejscowości.
    ZaletyObecnie brak
    WadyJak w treści tekstu.
    2,5 roku
  • maruder / 2010-03-16 02:10
    Ocena: 3.75 / 5
    Czytajac ponizsze opinie, zastanawiam sie kto je pisal... Mialem Neo przez 3lata, Netie mam od kilku dni. I moge powiedziec jedno:
    Jedno i drugie to bzdura na kolkach, ale nie moge powiedziec, ze jestem niezadowolony z obslugi w Netii.
    Dzwonilem do nich kilka razy (raz nawet do dzialu rachunkowosci - i o dziwo tu mnie najbardziej pozytywnie zaskoczyli!). I porownujac ich obsluge do obslugi Neo jestem bardzo zadowolony. Kumaci ludzie, uprzejmi i chetni do pomocy. Coz, byc moze dobrze trafialem...
    A Neo? Automatyczna infolinia; wklepujesz nr telefonu (bez, czy z kierunkowym) - nie ma takiego numeru... LOL? Chcesz pogadac ze "specjalista"? Powodzenia, moze sie kiedys doczekasz na wolna linie. A jak juz sie doczekasz... cush, roznie bywalo.

    Podsumowujac:
    Za to samo lacze na kablach TP polecam Netie - taniej i w razie problemow wygodniej (choc nie wiem jak bedzie w przypadku awarii kabla TP...). A niezawodnosc? To samo co w Neo - padnie cos na kablach, to tak samo jak w przypadku Neo, tak samo i w Netii - neta mial nie bedziesz:P
    Zaletyobsluga klienta
    cena (w porownaniu do Neo)
    Wadyjeszcze nie mialem okazji poznac
  • ~mirek / 2010-03-14 10:34
    Ocena: 2.00 / 5
    tak jak poprzednicy balagon trudno sie dodzwonic a kasa za telefony nie mala
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsluga
    wlasnie skonczylem i mam tpsa drozej ale bez problemu
  • ~jaszczomp / 2010-03-13 00:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet w Netii ma od roku. Usługa 6mbps do listopada działała ok. Ostatnie miesiące to droga przez mękę. Ping w godzinach 16-23 1000 ms, transfer ok 800 kbit/s. Niestety nie mogę polecić nikomu takiej usługi. Na minus należy również zaliczyć rażącą niekompetencję BOK i całkowity brak dobrej woli w rozwiązaniu problemów
    Zaletycena
    Wadytransfer, ping
    a rok
  • ~de0 / 2010-03-12 14:14
    Ocena: 2.50 / 5
    nikomu nie polecam netii i chyba nie zmienię juz zdania.
    bałagan w centrali, niekompetencja i chmastwo pracowników bok (zdarzyło się nawet rzucanie słuchawką). w przypadku gdy usłyszycie w słuchawce damski głos konsultanta można sobie z góry darować wszelkie dyskusje.
    podczas zamawiania usługi należy zwrócić uwagę , czy to co zostało wpisane w umowę (+ to co posiadają w swojej bazie, ale to wyjdzie w praniu) jest tym co zamawialiście. żeby na koniec nie okazało się, że korzystaliście z promocji a trzeba zapłacić za pełną usługę.
    darujcie sobie "elektroniczny obraz faktury" - to jakieś kompletne nieporozumienie. od początku nie otrzymałem do dziś dnia powiadomienia o fakturze (via e'mail) a co dopiero mowa o samej fakturze - myślę, że powinna się tymi praktykami zainteresować skarbówka
    za to kilka dni temu naruszając ustawę o ochronie danych osobowych netia postanowiła poinformować (nieupoważnioną) osobę za pomocą sms'a o zaleganiu przez nas z opłatą.
    włąśnie zastanawiam się nad zerwaniem umowy z tytułu niedochowania warunków umowy przez netię i powrocie do tepsy. różnica jak pomiędzy niebem a ziemią.
  • ~pierre84 / 2010-03-11 11:31
    Ocena: 2.00 / 5
    W umowie prędkość 4mb, autentyczna jaką mam to 1mb! Neta mam od 3 dni, dzwoniłem do BOK-u powiedzieli że przez moje łącze szybciej net nie pojdzie bo za daleko centrali itd.i zaproponowali rozwiązanie umowy na internet z ich winy bez zadnych konsekwencji. Dodam że mieszkam w 50-tyś mieście 150 km od Wa-wy więc odludzie to nie jest. MIał ktoś takaą sytuację? Netia ściemnia czy faktycznie tak może być z tym transferem?
    Zaletydługo musiałbym myśleć
    Wadyza mało czasu by napisać
  • ~AREK / 2010-03-10 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam sie z poprzednim użytkownikiem na początku było ok ,z upływem czasu co promocja to gorzej (transfer spada ping rosnie )
    myślę ze Netia dołącza nowych użytkowników ale nic nie robi żeby zwiększyć przepustowość łącza ,widzie ze dużo ludzi wini infolinie , a ja myślę ze oni nic nie mogą , nie maja możliwości poprawy pracy naszych łącz , ja winie pracowników technicznych tam pracujących przecież oni sa bezpośrednio odpowiedzialni za stan łącza i serwerów .
    ZaletyPONOĆ JEST JAKAŚ PANI KUMATA NA INFOLINII ???
    WadyJAKOŚ NIE MIAŁEM SZCZĘŚCIA SPOTKAĆ TEJ KUMATEJ PANI :(((
    2 LATA
  • ~Kosmo / 2010-03-09 16:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam już internet netii ponad 2 lata, na początku było dobrze, chociaż internet nie spełniał do końca określonej szybkości. Od ponad miesiąca co chwilę przerywa, przez co pobieranie z internetu, granie, czy rozmowy za pomocą skype są niemożliwe. Niejednokrotnie się do tej firmy dzwoniło i zawsze mówili, że to chwilowe, że to wina routera, filtrów na telefonie itp. Chociaż wszystko było sprawdzane i to problem z ich serwerem/linią. Nie polecam, gdyż zamiast zachęcać do dalszej umowy (bo za niedługo się kończy) to jeszcze zniechęcają to współpracy z nimi
    Zaletyto że przynajmniej jakoś działa
    Wadybardzo zła obsługa klienta, długo siętrzeba dodzwaniać, internet wg. narzędzi i stron do pomiaru szybkości jest wolniejszy o ok. 15% (mimo konfiguracje komputera, aby wykorzystać całe pasmo), zacięcia na 2-3 sek. anulujące pobieranie plików
    2,5 roku, 49zl/mies
  • ~facet / 2010-03-09 14:07
    czy tu piszą jacyś faceci czy tylko kobiety pracujące dla jakiejś firmy opiniującej. Nie mogę tego czytać!!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4036
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319