miałem i powiem jedno nigdy więcej.Lekceważenie klienta niekompetencja same problemy. I takt nie uwierzysz w moje problemy,jakie mialem z netia więc spróbojcie sami podpisz umowę i płać (teoretycznie tylko mniej - policz sobie :telefony czas stracony, brak internetu ile oszczędzasz?czy dopłacasz? Nie może jedno internet jakoś chodzi tu trzeba przyznać rację, ale obsługa fatalna
Zaletyjakoś chodzi
Wadydużo
24 mce 59 zł
~pgibson / 2010-05-04 21:18
Ocena: 4.00 / 5
Kompetencja ludzi pracujących w Netii, leży daleko poza kulturą występującą w społeczeństwie małp. Oczywiście poniżej. Ciekawe ile nienormalnych zostało po naborze do netii, przypuszczalnie wyłapali wszystkich, dlatego jakikolwiek kontakt z nimi jest mało przewidywalny a niepoczytalność w społeczeństwie polskim znacznie spadła. :P Współczuję wszystkim, których nabito w butelkę, ale od czego jest U.O.P.K. dzwońcie pomagają i pracują tam bardzo życzliwi ludzie i co ważne dialog z nimi jest nadzwyczaj jasny.
ZaletyPiękne baśnie potrafią opowiadać podczas naciągania klienta.
WadyBaśnie są baśniami... TYLKO..
Na szczęście zdążyłem odmałpić się przed zmałpieniem
~azbest / 2010-05-03 17:11
Ocena: 4.25 / 5
od jakiego czasu jakosc uslug w netii sie poprawila (przynajmniej w moim przypadku). Dzwoniłem do dzialu technicznego a tam informacja o awarii masowej. Poprosilem konsultanta o poinformowanie mnie jak awaria zostanie usunieta i odziwo zadzwonil z informacja ze powinno byc juz wszystko wporzadku nawet poczekal na sprawdzenie.
Jak dla mnie zalatwienie czego w dziale finansowym to masakra. czesto niby cos jest zrobione potem tego nie ma. Jesli chodzi o wszelkie zmiany predkosci na na laczach neti (llu) konsultant od razu po 3 minutowej rozmowie mi to zmienil. Bo dopiero dzial formalny wprowadzil zmiane u mnie na koncie.
Takze jako osluge od strony technicznej oceniam calkiem dobrze ( raz mnie zawiodl jak konsultant powiedzial ze nie pomoze mi skonfigurowac router, bo oficjalnie nie maja tego robic, tlumaczac sie ze maja awarie masowa i duzo osob czeka na polaczenie, grzecznie poprosil mnie o kontakt wieczorem albo rano to z checia pomoga, ale nie teraz) i zadzwonilem wieczorem i pomogli.
Zaletyobsluga kl. (techniczna), cena, predkosci, awaryjnosc lacza swoje
Wadyobluga techniczna (finansowa)
~nonetia / 2010-05-02 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Są przekosmiczni...zadna firma IT nie moze byc tak kiepska ;o Migracja ze zwykłego 1mb na 2mb trwa 4 miesiace! za kazdym razem slysze tylko - poniewaz sa swieta (A to daje dodakowy miesiac +1 na oczekiwanie), sytuacja podwojna - poniewaz jest to wina TP (niestety,netia nie oferuje niczego poza swoimi wezlami LLU) - poniewaz jakims cudem ktos czegos nie dopatrzyl (glupie tlumaczenie) - mozna dzwonic bez konca, upewniac sie i pytac czy bedzie ...a niczego to nie zmieni, na koncu i tak uslysyzsz wersje pesymistyczna ktorej sie spodziewasz - czyli, musisz czekac..czekac..czekac.. - nabijanie w butelke az po dno - konsultanci jedynie moga przyjmowac zgloszenia, nie moga zalatawic niczego od reki (w kadzym dziale) * zalatawienie sprawy 2tygodniowej, ciagnie sie kilka miesiecy, mimo totalnych blachostek * z powodu brak moz. technicznych kilient ponosi wine (czesto wiaze sie z oplatami) * netia na laczach tp - totalna porazka, ci pierwszy nienawidza tych drugich * netia na laczach tp - nic poza 2mb nie dostaniesz wiecej ( stan na 02.05.10) * mimo proawdzenia netii za reke i pilnowania swojego zgloszenia to i tak konczy sie to porazka...jak by to juz tak mialo byc z zalozenia ;/
Zaletyjakosc sieci
Wadyorganizacja, konsultanci, czas realizacji, podejscie do klienta, nieumiejetnosc zalatwiania spraw z tp
5 lat
~Grzegorz / 2010-04-29 13:52
Ocena: 1.67 / 5
Najpierw czekałem , z perypetiami (anulowali umowę, potem odwołali anulacje i zawarliśmy kolejna) ok. 50 dni, a kiedy w końcu przysłali mi ruter, podłączyłem i zamiast umówionych 8Mb miałem 1,6, a następnego dnia spadło do 0,5Mb. Trzeba przyznać , że zgłoszenie "awarii" przyjęli szybko i na drugi dzień zjawił się technik, ale ledwo wszedł powiedział: na 8 Mb tu nie ma szans - i w tym tkwi problem dla każdego klienta. Sprzedawcy usługi nie mają pojęcia, co w zasadzie mogą oferować, obiecują, zapewniają, są mili itd - ale nic z tego nie wynika, poza frustracją, stratą czasu i nerwami. Czekam co mi teraz zaproponują.
ZaletyTylko w reklamie, szybka reakcja na zgloszenie awarii
Wadyopisałem
trzy dni, ale dał mi w kość
~kos / 2010-04-28 11:19
Ocena: 2.50 / 5
cztery dni czekałem na konsultacje z ekspertem żeby stwierdził awarie routera następne cztery trwała wymiana nie polecam tpsa załatwiło to w jeden dzień
~oriental_chicken / 2010-04-27 23:07
ale przeciez netia korzysta z laczy Tp, to chyba nie powinni miec problemu z zasiegiem,z obsluga klienta pewnie bywa roznie u kazdego dostawcy, wszystko zalezy od tego na kogo sie trafi dzwoniac na obsluge klienta, opinie chyba podzielone, ale ttrudno chyba im bedzie dorownac tym nowa promocji neostrady.
~Janusz / 2010-04-27 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę z NETIĄ 18-02-2010, po pewnym czasie zacząłem się dowiadywać kiedy? Reklamowałem wielokrotnie otrzymując sukcesywnie następujące odpowiedzi: 1. muszę odczekać 30 dni i nie ma możliwości przyspieszenia, 2. muszę odczekać 40 dni i nie ma możliwości przyspieszenia 3. muszę odczekać 30 dni, licząc od dnia 2 marca (przesłanie dokumentów z jednego działu do drugiego trwa 2 tygodnie) i nie ma możliwości przyspieszenia 4. połączenie zostanie wykonane po 20-02-2011 po wygaśnięciu umowy z TPSA (UMOWA TA JUŻ NIE ISTNIEJE) 5. umowa nie może być zrealizowana, ponieważ NETIA nie może dostarczyć internetu mobilnego tak jak to jest zapisane w umowie (miała to być opcja dodatkowa oferowana w promocji o którą się nie starałem) 6. moja umowa została wykasowana z systemu, mam prawo podpisać nową umowę, która zostanie rozpatrzona w regulaminowym czasie. I PO SPRAWIE
ZaletyBRAK
WadyNie potrafię ocenić
~rozczarowana / 2010-04-27 11:13
Obsługa klienta w Netii jest straszna, od 3 miesięcy dzwonię na infolinię i tłumaczę siedzącym tam "konsultantom", że chcę przepisać umowę na usługi telefoniczne i Internet z osoby prywatnej na firmę, ale chyba niewyraźnie mówię, bo już kolejną fakturę muszę płacić z błędnymi danymi. Nie wspomnę o tym, że za każdym razem muszę im wysyłać dokumenty rejestracyjne swojej firmy. Paranoja. Żałuję, że zdecydowałam się na korzystanie z ich usług.
ZaletyBrak
~mariian / 2010-04-26 16:36
To co wyprawia NETIA to jest jakaś paranoja, miałem umowę na neostradę i tel. z TP ale że się kończyła a ludziska z NETI już od pół roku wydzwaniali i zachwalali swoje oferty jakie to nie są wspaniałe i opłacalne w porównaniu z TP tak więc poprzeliczałem i faktycznie okazywała się opłacalna więc się zdecydowałem i podpisałem umowę z netią jeszcze podczas trwania umowy z TP bo w punkcie NETII powiedziano mi że wejdzie ona w życie z dniem zakończenia się umowy z TP(żeby była ciągłość usług). tak więc mineło 1,5miesiąca od podpisania umowy z NETIĄ, włączam więc kompa w drugim dniu trwania umowy z myślą , że ów dnia Internet będzie już z NETI a internetu nie mam, dzwonie na info do NETI tam mi mówią że jest jakiś problem techniczny z ich strony i że przepraszają i takie tam ale że następnego dnia już wszystko będzie OK, ale k...wa nie było, dzień póżniej też nie było i dzień póżniej też nie było(a spodziewałem się bardzo pilnej wiadomości wraz z ważną dokumentacją na poczcie e-mail’owej) więc dzwonię jeszcze raz do tych s... a oni mi mówią że NIE MAJĄ WOLNEGO PORTU I ŻE UMOWA NA INTERNET (a umowa zawarta była na Internet w pakiecie z telefonem) BĘDZIE ZERWANA Z POWODU BRAKU MOŻLIWOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG , a jeśli chodzi o telefon to muszę osobne pismo z rezygnacją do nich wysłać. Pytam się ich dlaczego dopiero ja muszę się fatygować aby się o tym dowiedzieć, dlaczego nie dali mi znać wcześniej że nie będą mogli mi świadczyć usług internetowych , przecież mają mój tel. stacjonarny, komórkowy , adres domowy , że mogli by się trochę wysilić skoro zawalają sprawę bo mnie Internet jest potrzebny także w celach zawodowych bo dla mnie dostęp do poczty e-mail’owej to jest „być albo nie być” , w odpowiedzi usłyszałem że takie mają procedury że dopiero tydzień przed rozpoczęciem się umowy sprawdzają dostępność portów na linii TP i że TP także w ciągu tyg. musi im dać odp. ( k…wa mają na to 1,5m-ca a oni to sprawdzają tydzień przed) TP dała im odp. po 2dniach to i tak mieli(NETIA) wystarczająco czasu aby mi dać znać, ale mieli mnie w d…, tak to chociaż od razu poszedłbym do TP i przedłużył umowę i miałbym ciągłość dostępu do neta Wróciłem do TP i tam podpisałem ponowną umowę na Internet i telefon i pani w tamtejszym punkcie powiedziała mi, że teraz to już TP zajmie się wszystkimi formalnościami związanymi z tym „przejściem” z NETI do TP , gdzie cały czas będę to podkreślał iż NETIA nie miała „okazji” świadczyć dla mnie jakichkolwiek usług. I tak też się stało TP załatwiło tą sprawę do końca . minęło 2,5 miesiąca od „rozstania się z NETIĄ o oni mi jeszcze przysyłają e-mail’a że „wiszę „ im 368zł za zerwanie umowy , no wybaczcie ludzie ale jak to przeczytałem to myślałem że mnie chyba szlak trafi !!! ale niestety żona wzięła czym prędzej telefon widząc moje nerwy i zadzwoniła do nich aby to wyjaśnić, bo ja na pewno nie byłbym już dla nich miły. Rozmawiała więc żona z panem z NETI i w pewnym momencie pan jej powiedział że ją przekierunkuje do kogoś kto się takimi sprawami zajmuje, (impulsy lecą ) 15min. posłuchała sobie kobiecina muzyczki przez słuchawkę po czym ją rozłączyli , zadzwoniła więc jeszcze raz i zkożystając z tego że rozmowy są nagrywane powiedziała o poprzedniej rozmowie, czasie oczekiwania i o tym że ją rozłączyli, następny rozmówca zapewniał że już tego nie zrobi i że doprowadzi tę sprawę do końca, więc w końcu przyznali że zerwanie umowy zostało błędnie „zweryfikowane” i takie tam pieprzenie żeby jakoś z tego wyjść. NIECH WIĘC MOJA PRZYGODA Z NETIĄ BĘDZIE I DLA WAS PRZESTROGĄ BO PRACUJĄ TAM ZDAJE SIĘ STRASZNIE NIEKOMPETĘTNI LUDZIE
Zaletyw tym przypadku żadnych
Wadyniekompetęcja, olewanie klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony Neti kiedy sama zawiniła
~blondi / 2010-04-26 13:45
Ocena: 1.25 / 5
Od czasu kiedy zamienilam neostrade na netie zaczely sie klopoty.notoryczny brak internetu i zero reakcji z ich strony,trudno za bledy trzeba placic ,nigdy wiece tej dziadoskiej (gieldowej ) firmy.
~jaaaaaaaaaaaaaa / 2010-04-26 13:47
Ocena: 5.00 / 5
umowa podpisana 3 miesiące temu podłączenie ustawione na 20.04 bo tak kończyła mi się umowa z tp,wszystko bez problemu zero przerwy płynne przejście jestem bardzo zadowolony polecam
Zaletysame
Wadybrak
~Messu / 2010-04-23 00:13
Ocena: 4.00 / 5
A ja jestem zadowolony zero usterek zero problemów prędkość jaka miała być jest o obsłudze nie moge się wypowiadać bo nie było potrzeby korzystać no może jedynym minusem jaki mnie spotkał z ich strony to fakt że pani się pomiliła podczas podpisywania umowy i nie zaznaczyła x przy modemie stacjonarnym i musieli dosyłać później trwało to 2 dni od mojego telefonu :)
1 rok
~kaska / 2010-04-22 12:41
z pingami bywa roznie chyba u wiekszosci operatorow, od czego moze to zalezec? Mozna to jakos zaobserwowac na samym poczatku korzystania z neta , czy rownie dobrze problem moze wystapic pod koniec trwania umowy? Neo. zeszla troche z cen I 6mb osycluje w kwocie ok. 70 zl, jest chyba mozliwosc wziecia na probe, ale pytanie czy w przeciagu 3 miesiecy mozna jakos zaobserowac co sie dzieje z t y mi pingami ? Przyznam szczerze, ze jeste m technicznym laikiem.
~Joshik / 2010-04-17 21:55
Ocena: 2.25 / 5
zakupiłem internet 8MB bo tylko taki oferowali na mojej linii bez telefonu. W początkowym okresie kiedy jeszcze mogłem wypowiedzieć umowę - internet hulał aż miło. I dziwiło mnie to co tu czytałem przed zakupem. Jednak kiedy minął termin pozwalający na zerwanie umowy - Internet stracił swoją zawrotną prędkość. Teraz np. zamiast oferowanych 8 MB mam 587 kb. Żenada kompletna. Już szybciej mi śmiga bezprzewodowy IPlus nawet kiedy ma słaby zasięg.
Zaletycena
Wadymakabryczna prędkość, zlewanie klientów.
~rrogall / 2010-04-17 18:37
Czy sa pingi w grach takich jak counter strike 1.6 bo mam internet od takiego faceta z mojego miasta i mam straszne lagi od50 do1000 w neti nie bylo by pingow pomozcie bo tylko o to mi chodzi
~olunia / 2010-04-16 22:27
Ocena: 1.25 / 5
Trzy miesiące temu podpisaliśmy umowę z Netią, od początku były same problemy najpierw jakaś pani na infolinii nie potrafiła zapisać poprawnie nazwiska, i pomimo faksów telefonów na fakturze dalej jest inne nazwisko. Poza tym internet działa b. powoli, a w godzinach szczytu wcale. Do końca umowy i żegnaj Netio!!!!!
Zaletycena
Wadyczęsty brak dostępu do internetu
~fanneostrady / 2010-04-16 09:13
W neostradzie jest tak samo jak nie dopilnujesz terminu wypowiedzenia to zapłacisz cenę pozapromocyjną. A co do infolini to w TPSA zawsze odbierają ale nie chce mi się wierzyć, że specjalnie od ciebie Netia ignoruje połączenia. Warto dbać o terminy bo jak masz telewizję cyfrową N Polsat czy Cyfre+ jak nie dopilnujesz końca umowy i terminu wypowiedzenia to będzie ciężko.
janina / 2010-04-15 23:23
Ocena: 1.25 / 5
Wygasła mi umowa z Netią, toteż zrezygnowałam z ich usług. Niestety, powiedziano mi, że muszę jeszcze miesiąc czekać na wypowiedzenie. W tym samym czasie wysłano mi od razu rachunek za internet STRICTE 1 MG w wysokości 136 zł i dodatkowo za telefon oraz rozmowy, których jeszcze nie przeprowadziłam na kwotę ponad 100 zł.!!!!! N ie jestem w stanie zapłacić takiej sumy! Nie wiem co mam robić! Infolinia Netii nie odbiera moich telefonów. Kochani, błagam o jakąś radę kogoś kto był w podobnej sytuacji, bo to jest jawny rozbój !!!! Będę szczerze wdzięczna za wszelką pomoc! Pozostaliście mi tylko WY! Janina P. S. Co sądzicie o Neostradzie ? Czy to podobna instytucja ?
ZaletyNajpierw pozorna troska o klienta, a potem niewolnik złapany i usidlony bez prawa do normalnego wyzwolenia się z niewoli
WadyKłamstwa, zawyżony faktury za ! MG
3 lata
~antyk_mik / 2010-04-12 16:20
Ocena: 2.00 / 5
Netia to straszne badziewie. Oto dwie najbardziej wkurzajace sytuacje tylko z pierwszych 4 miesiecy uzytkowania netii:
1. Najpierw przylaczenie opoznilo sie o ponad 3 tygodnie. W efekcie przez prawie miesiac nie mialem telefonu ani netu. W ramach rekompensaty dostalem zwolnienie z abonamentu za 1 miesiac. Problem polega na tym, ze w tym czasie korzystalem z promocji i abonament kosztowal mnie 1zł za miesiac, wiec tyle dostalem rabatu. Na moje zapytanie czy to nie kpina i ze wolalbym ekstra miesiac za 1zł uslyszałem że to niemozliwe i ze maja nadzieje ze bede zadowolony z ich uslug.
2. Niecale 4 miesiace pozniej, dokladnie w czw. 8 kwietnia przestal mi dzialac internet i telefon. Zlozylem I reklamacje i dostalem informacje, ze do pt bedzie wszystko ok. Oczywiscie nie bylo choc w pt. zadzwoniono do mnie z informacje ze wszystko jest ok i zebym sprawdzil. Dlatego w pt. z ciekawosci zadzwonilem pod swoj numer stacjonarny. Okazalo sie, ze numer mojego telefonu zostal przydzielony innym ludziom takze z Lodzi. Dostali na pismie informacje, ze to jest ich numer od tej pory. Zlozylem wiec w pt. reklamacje z zapytaniem jakim prawem bez mojej wiedzy ktos dostal moj numer (zgodnie obecnym prawem telekomunikacyjnym przypisany do osoby). Oczywiscie stwierdzono, ze to pomylka i ze to wina systemu (w co nie wierze, bo zaden porzadny system nie pozwala uzyc zajetego numeru), a wszystko do soboty do godziny 9:20 bedzie naprawione. Wczesniej sie nie da bo technicy juz nie pracuja. W sobote wieczorem wykonalem kolejny telefon i dowiedzialem sie, ze nie jest tak latwo mnie wpiac z powrotem, ze niby sa potrzebne jakies pomiary etc. (pic na wode). Oczywicie okazalo sie, ze technicy w sobote nie pracuja i problem mozna naprawic najwczesniej w pn. Dzis jest pn. telefonu i internetu nadal nie mam, a opinie ta pisze korzystajac z netu w pracy.
Nie mam dostepu do kont pocztowych, bankowych, gieldy. Jestem odciety od swiata, a moja rodzina i znajomi dodzwaniaja sie do obcych ludzi. Do tego nowi wlasciciele numeru podali juz go jako swoj nowy kontakt i dzwonia na moj koszt. Mnie sie natomiast nalezy rekompensata 1/12 abonamentu za kazdy dzien awarii, czyli przez to, ze korzystam z promocji - 8gr/dzien.
Dodam, ze zajmuje sie systemami telekomunikacyjnymi zawodowo (choc nie jest to zaden polski operator czy producent). Nie pracuje wiec dla polskiej konkurencji. Firma dla ktorej pracuje nie moze pozwolic sobie na takie sytuacje, bo placi wtedy ogromne kary. Moze czas wprowadzic taki system tez w Polsce?
Dla mnie Netia to ZENADA!!!
ZaletyCena ale za brak uslugi
WadyCzas przylaczenie, wysokie pingi, przelaczenie mojego numeru obcym ludziom, czas reakcji na reklamacje, robienie z klienta glupka