Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alek / 2010-06-01 16:15
    Ocena: 3.00 / 5
    swojego czasu, mieszkając w domu z rodzicami
    korzystałem z Wimaxa.
    Net nie powiem sprawdzał się dobrze, zdecydowanie lepiej niż
    ten poprzedni co mieliśmy od lokalnego dostawcy.
    W ciągu 2 lat, zdarzyła się tylko 1 większa awaria i to z powodu
    nawałnicy, która przeszła nad nami.
    No... ale teraz jak się przeprowadziłem i mam freedoma
    ( net kablowy w orange) to takie nawałnice nie są już straszne :)
    , no i wiadomo net szybciej śmiga niż max 1mb/s w Wimaxie


  • ~Jarek / 2010-05-29 18:15
    wypowiedziałem im umowę za niewywiązywanie się z warunków świadczenia usługi internet, straszyli mnie że zostanę obciążony karą umowną około 500 pln bla bla... Napisałem skargę do UKE i pomogło.
    Netia na piśmie przyznała się do błędów i rozwiązała ze mną umowę. Szkoda dzwonić do IBOA szkoda czasu , pieniędzy ,zdrowia.Ludzie niekompetentni.Piszcie w razie problemów do UKE na pewno pomogą.Teraz korzystam z NEO 6Mb/s cały czas śmiga ,pół roku za 1 pln a 18 m-cy za 89 pln. Netię miałem 2Mb na umowie a faktycznie 0,5 Mb za 79 pln. Różnica kolosalna . Brawo TPSA.
  • ~spokojna / 2010-05-27 13:32
    Po pierwsze nigdzie nie jest napisane, że jestem lub byłam KONSULTANTEM Netii
    Po drugie nigdy nie zamierzałam obrazić ludzi, którzy faktycznie dzwonią w jakiejś poważniejszej sprawie i muszą wyczekać swoje przez tych co mają pretensje do świata za swoje lenistwo
    Jeśli identyfikujesz się z "TYMI" klientami Twoja sprawa.
  • ~Mirek / 2010-05-27 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Az się zagotowałem czytając Pani wypowiedz.Teraz przynajmniej wiem kim ja jestem w oczach pracowników Netii .
    Szanowna Pani jak można tak nazywać klientów ,widzę ze konsultanci Netii nie tylko są nie douczeni ale ze to banda chamstwa ,bo jak można tak ubliżać ludziom którzy płacą rachunki i z których pieniędzy pani otrzymywała pensje ????
    Zaletybrak
    Wadyzaniżone transfery , a czytając wypowiedz pani spokojnej to brak mi poprostu slow na określenie pracowników .Mam jedynie nadzieje ze nie wszyscy pracownicy Netii tak myślą jak pani spokojna
    18miesiecy
  • ~spokojna / 2010-05-27 09:59
    a sprawdziłeś czy pierwsza fv nie była fv zbiorczą ??? Czyli za ilość dni odkąd zacząłeś korzystać z telefonu do końca cyklu rozliczeniowego + abonament za kolejny okres rozliczeniowy
    ( jak wiadomo abonament wszędzie naliczany jest z góry!!!)

    Jestem pewna w 90 % że nie sprawdziłeś a pierwsze co zrobiłeś to zadzwoniłeś na infolinie żeby na kogoś pokrzyczeć :)
  • ~jupiter / 2010-05-26 21:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Po przejściu do Netii z TPSA w której był droższy abonament za darmowe rozmowy 24/h okazało się, że Netia dolicza 3zł netto za to że wyświetla się numer o czym nie wspomnieli podczas podpisywania umowy. A pierwszy rachunek był na kwotę 97zł a nie tak jak
    ZaletyNIC
    WadyZałatwianie spraw
    1,5mc
  • ~ILONA / 2010-05-24 22:25
    Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz.
    Zaletysame minusy
    Wadymnostwo minusów
  • ~ILONA / 2010-05-24 22:16
    Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz.
    Zaletydramat
    Wadydramat
  • ~602100777 / 2010-05-20 15:08
    TPsa TO DRAMAT ALE NETIA PODWÓJNY.
    BRAK KONTAKTU Z KIMKOLWIEK KOMPETENTNYM
    BEŁKOT NIE KONKRETNE ODPOWEIDZI
    BRAK RELAIZACJI ZGŁOSZONEJ NAPRAWY
    NIE ODDZWANIAJĄ I NIE USUWAJĄ AWARII
    KOMPETENCJA OBSŁUGI ZERO
    INTERNETU BRAK 5 DNI
    NO COMENDS
  • ~marcos / 2010-05-20 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda slow - do dupy
  • ~torpedo / 2010-05-20 10:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam ich internet od pół roku. Na początku było ok, problemy tylko gdy trzeba było dodzwonić się na infolinie (wyłączenie bezpiecznego internetu, pytania o fakturę itp.) - zwykle wiązało się to z długim oczekiwaniem na połączenie. W ostatnich miesiacach jest chyba trochę lepiej pod względem ilości pracowników infolinii. Niestety jest dużo gorzej z jakością łącza, od około miesiaca zauważam duże wahania transferu. A od zeszłego weekendu juz całkiem net leży i zamaist 2 Mb/s , mam 0,2 Mbit/s , oprócz tego od 3 dni powinienem mieć już 10 Mbit/s (dałem się skusić na prmocję...), ale nadal mam starą prędkość przyjeli zgłoszenie i "załatwiają"...
    Czyli jest coraz gorzej... a umowa podpisana na 2 lata :-/
    Zaletycena jest dosyć korzystna
    Wadycoraz gorsza jakoś połączenia, zaniżony transfer
    od 6 miesięcy. 64 zł za internet -2 Mb/s
  • ~Kas / 2010-05-16 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    mam ten internet od 5 miesiecy i go wiecej nie ma niz jest, co z tego ze zadzwonie i mowie ze nie ma, powiedza spoko, cos tam naprawia jak za godzine go znowu nie ma oO
  • ~netia_4razySzybszyInternet_lepszyTelefo / 2010-05-14 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    10 miesięcy temu podpisałem umowę na 24 miesiące: 4 razy szybszy internet i lepszy telefon na lini Neti więc pozornie wszystko powinno działać bez problemu. Telefon działa w technologi VoIP (Netia to najdroższy operator VoIP na rynku). Od samego porządku mam ciągłemu problemy techniczne. Rzadko zdarza się że któraś z usług działa prawidłowo(tak jest teraz - dzięki czemu mogę napisać tę opinię).
    Test prędkości wykonany 5 min temu:
    122 kB/s - odbiór
    24 kB - wysyłanie
    // Czyli nie tak źle(da się korzystać), ale i tak zaniżone do prędkości na umowie.
    W występuje oczywiście szereg innych problemów, przy których w ogóle nie mam internetu.
    Przez ich router ZyXel nie da się rozmawiać przez telefon i korzystać na raz, mimo że trzeba za karzą usługę płacić osobno!
    Przez 90% czasu albo nieda się rozmawiać przez telefon w ogóle(nieda się dodzwonić/wykonywać rozmów) albo jakość jest fatalna, są opóźnienia które w znaczny sposób utrudniają kontakt. Dodatkowo na routerze ZyXel często przerywa połączenie.
    Niektóre wyżej opisane problemy da się jednak rozwiązać poprzez kupno modemu Pirelli z 99zł. Ja tak zrobiłem i jakość usługi wzrosła jednak i tak jest bardzo niska. Poprawiła się jakość (nie przerywa) rozmów jeżeli już działają(a jest to bardzo rzadko). Przy modemie Pirelli pojawia się nowy problem telefon buczy podczas rozmowy, jednak nie jest to tak uciążliwe jak problemy w ZyXel.
    Przez cały czas router musi być podłączony do prądu(24h na dobę). To oczywiści konsumuje według moich obliczeń 10zł/miesiąc.
    Przy rozmowie internet najczęściej się rozłączał w najmniej oczekiwanym momencie.

    Muszę ciągle dzwonić do pomocy technicznej (z komórki jeżeli równierz akurat telefon niedziałą), za co muszę płacić. Obsługa jest miła, ale niekompetentna
    i ciągle przełączają do kolejnych konsultantów. Za każdym razem trzeba czekać ok 10 min i słuchać denerwujących opini.

    Jeżeli chodzi o PING to w CS 1.6 wynosi ok 2000ms a miejscami 5000 ms. Osoby w temacie wiedzą co to oznacza.
    Do tego zablogowane są połąćzenia przychodzące - czyli niemożona utworzyć serwera ani w pełni korzystać np. z skype czy torrent. Jeżeli chcesz zalogować się na router i samodzielnie skonfigurować połączenie i NAT aby wszystko zaczęło działąć normalnie to dioda Internet zapala się na czerwono i trzeba resetować skrzynke. Pirelli jest zablokowany (przez Netie) i niedane możliwości konfiguracji połączenia.
    Router trzeb resetować(nie restartować) średnio dwa razy w tygodnu.
    Resetowanie modemu do złoty środek na wszystkie problemy w netii - więc jeżeli jesteś klientem netii to nawet niemusisz już dzwonić tylko zaopatrzyć się w spinacz i co dwa dni "trzymać skrzynce" przycisk rst przez ok 30 sek.

    Pozdrawiam

    PS: Bez mojej zgody netia aktywowała u mnie pakiet bezpieczny intenet za co musiałem przez 5 miesięcy płacić 9,99PLN. Nie oddali mi zapłaconych pieniędzy tłumacząc że to błąd w systemie który już naprawili więc za 49,95PLN zapewniają że to się już nie powtórzy!!!
    ZaletyJak ktoś ma dużo czasu do zmarnowania, to serdecznie polecam!
    WadyNetia nie wywiązuje się niemal z rzadnego punktu umowy mimo że ja płacę regularnie a jak się chce zerwać umowe to trzeba płacić olbrzymie kary.
    10 miesięcy - ok 80-100 zł abonamentu plus wykonane rozmowy(głównie do pomocy technicznej)
  • ~Arek / 2010-05-13 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Milo i sympatycznie to jest tylko przed podpisaniem umowy ,a później to już coraz gorzej.
    Transfer zaniżony , ludzie z biura obsługi - mili i grzeczni ale wydaje mi się ze bezradni ,
    a same dobre chęci to za mało.
    Skończy się umowa zmieniam operatora .
    Zaletybrak
    Wadyzaniżony transfer
    18 miesiecy
  • ~Renata Klaczek / 2010-05-13 14:49
    Witam, podpisałam umowę z Netią na zmianę operatora pozostawiając swój numer telefonu. Od dnia kiedy miała nastąpić automatyczna zmiana nie mam ani telefonu, ani internetu, a wszystko to podobno przez problemy techniczne. Nikt w Netii nie umie odpowiedzieć na pytanie kiedy podłączą mi telefon i internet i czy w ogóle będzie to możliwe. Umowa podpisana była na firmę, dzisiaj zastanawiam się skąd wezmę środki na zapłacenie ZUS za obecny miesiąc. Jak widzę mój przypadek nie jest odosobniony. Pozdrawiam Renata
  • ~Agnieszka / 2010-05-12 11:48
    Ja nie mogę narzekać na obsługę ani na działanie Internetu. Po zamówieniu przez stronę www za dni pojawił się kurier w celu podpisania umowy i tego samego dnia Internet już działał! Mam go już prawie dwa lata i nigdy nie miałam z nim problemu, fakt, że czasem mam niższą prędkość, ale tak to działa bez zarzutu. Telefon mam w Netii także od samego początku istnienia firmy i w żadnym wypadku nie miałam problemów. W Zeszłym tygodniu p[oprosiłam o zwiększenie prędkości i u mnie jest za 4 Mb -49 zł. Obecnie mam 1 Mb. Zobaczę jak długo potrwa dojechanie kuriera z nowa umową, ale od razu pan mi powiedział, że do 10- ciu dni.
    ZaletyMiła i szybka obsługa, bezawaryjność.
    2 lata - 49 zł
  • ~paw / 2010-05-12 10:26
    Od przeszło miesiąca próbuję doczekać się na podłączenie interentu. Mają klienta głębiko w poważaniu totalne olanie , w bardzo miły i profesjonalny sposób obsługa klienta informuje, że Netia ma gdześ nowych potencjalnych klientów. Próba połączenia się z kierownictwem kończy się fiaskiem pracownicy pierwszej lini bronią do nich dostępu jak lwy. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim podejściem.
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie i brak szacunku dla klienta
  • ~aboczkow / 2010-05-10 23:28
    Ocena: 4.75 / 5
    Od 1997 roku jestem klientem Netii 5 lat posiadam stałe łącze ADSL i nigdy nie miałem żadnych problemów z ich usługami. Rachunki zawsze płaciłem na czas, zawsze wiedziałem czego oczekuję od operatora i co operator może mi zaoferować. Mój brat miał zawsze jedyną alternatywę w TP SA i czasem dziwiły mnie takie sytuacje np. gdy TP ograniczała mu łącze przez pół roku o połowę i usługodawca twierdził, że to wina zamokniętych kabli aż złożył wypowiedzenie i w ciągu 2 godzin kable wyschły. Jeśli tylko ja jestem takim szczęściarzem widząc co inni opisują na temat Netii to będę się bardzo cieszył jeśli tylko dla mnie mają takie dobre usługi.

    Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z ich usług.
    ZaletyNigdy i żadnych problemów technicznych, zmiana warunków umowy na lepsze w trakcie trwania poprzedniej. Zawsze łącze o 25% lepsze niż deklarowane. Załatwienie zmian w umowie bez zbędnych formalności (przez telefon).
    WadyCzasami długi czas oczekiwania na konsultanta podczas połączeń z biurem obsługi.
    5 lat pierwsza umowa 130 zł obecna 44 zł
  • ~stw / 2010-05-09 17:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam internet w Netii od miesiąca. Jedyną pozytywną rzeczą jest cena. Podpisałem umowę na 4mb/s, a taką prędkość testując na stronie speedtest.net udało mi się osiągnąć raz! Wcześniej miałem neostrade 512kb/s i chodziła mi szybciej niż obecne ponoć ośmiokrotne łącze neti!
    ZaletyBRAK
    WadyRobią z klienta debila! Łącze nie ma takich parametrów jak na umowie.
    30 dni
  • ~Dariusz / 2010-05-09 01:33
    MAM JUŻ DOSYĆ TEJ REKLAMY NETI!!! NA KAŻDEJ STRONIE KTÓRĄ USŁYSZĘ SŁYSZE TĄ ICH GŁUPIĄ MUZYKĘ! I te słowa " szybko, szybciej" masakra! Jeśli netia jest tak wnerwiająca jak jej reklama to nigdy, przenigdy nie będę jej użytkownikiem. Po przeczytaniu komentarzy widzę że dobrze robię.
    ZaletyPewnie nie ma żadnych
    WadyUpierdliwość reklam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016