Te pozytywne opinie to chyba tylko konsultanci Netii. Po negatywnych widać,że nie tylko ja miałem problemy. Ta firma to POMYŁKA. A kto twierdzi inaczej , to albo mu za to płacą, albo uciekł z psychiatryka. Sorry, poniosło mnie, ale jak sobie przypomnę tych niekompetentnych ludzi i system to mnie trzęsie. Zgłaszam awarię , przez miesiąc nie mam usługi, w międzyczasie zgłaszam awarię jeszcze dwa razy. Po czym przychodzi faktura za cały okres ( to wiedziałem ,że tak będzie - analfabeci z przymusu). Reklamuję, konsultant twierdzi,że owszem ale usługa nie działała (teraz nie pamiętam, ale około) 20 dni, i że może mi wystawić korektę na te 20 dni. Ja się nie zgadzam, piszę pismo - otrzymuję odpowiedź,że reklamacja w ogóle nie może być uznana- zero uznania , i że oddają to do windykacji. No to dzwonię na infolinię co jest grane. Pół godziny oczekiwania na linii : "ma pan rację reklamacja powinna być uznana , ale ja tu widzę, że usługa nie była dostępna tylko przez (też nie pamiętam dokładnie , bo sypali datami) ok 15 dni." Ręce mi opadły. Poprosiłem o korektę na te 15 dni i zasiadłem do pisania wypowiedzenia umowy. Teraz dzwonią z propozycjami promocji-promocji. Wysyłam ich w kosmos, niestety Panie na telefonie nie mają pojęcia dlaczego rozłączam się bez słowa, zresztą o czym one mają pojęcie , są trybikami w systemie bez duszy. NETIA TO POMYŁKA PRZYRODY, TA MUTACJA JEST Śmiertelna.
Zaletyżadnych
Wadysame
na szczęście krótko
~wojewoda / 2010-06-09 20:29
Ocena: 4.25 / 5
Mam 1 Mb, właśnie kończy mi się umowa, zamierzam wziąć teraz na promocji od jutra 6Mb. Miałem kiedyś Neostradę to porównując do Netii, w TP była porażka jeśli chodzi o obsługę klienta. Jeśli jakiś problem był w Netii z łączem, to po telefonie do nich następnego dnia (piątek, światek, czy niedziela) był technik i zaraz naprawiał. Jeden problem był tylko ze spowolnieniem łącza w lutym 2010 (problem z przejściem z łączy tp na sieć netii). Poza tym nie narzekam, a cena konkurencyjna.
ZaletySzybka obsługa w razie jakiś problemów
WadySpowolnienie przez okres 1 miesiąca
~Ziutek 61 / 2010-06-09 07:57
Ocena: 1.33 / 5
Nieporozumienie od samego początku. Usługa aktywna dopiero po 3 miesiącach od podpisania umowy. Faktury obciążające za internet za okres w którym nie była ona aktywna - a co, może się delikwent nie zorientuje i zapłaci. Zapłaciłem karę i przeszedłem do orange. Uruchomili mi nową usługę w ciągu 2 tygodni, tak jak obiecywali (co to jest w porównaniu z 3 miesiącami w netti), technik umówiony na konkretny dzień i godzinę przekrosował kable w centrali, zadzwonił, spytał się czy wszystko jest w porządku i na koniec życzył miłego dnia. Tak powinien być traktowany klient i tak to odbywało się w orange. Jest taka stara, dobra opinia - najmocniej reklamuje się gó....niany towar, dobry towar czy usługa sama się obroni. Chłopaki z netii mocno się starają w telewizorni. Skończyłem znajmość z tą firmą naciągaczy NA ZAWSZE.
ZaletyŻadnych
WadySame
~Janek / 2010-06-03 10:59
Ocena: 4.75 / 5
W końcu mam dobrego neta. Miałem 512 z Neostrady i wkurzała mnie taka prędkość wiec zamówiłem 1Mb/s z Neostrady. Od tego czasu zaczęły się problemy...rozłanczał się net , czasami po pół dnia internetu nie było...normalnie koszmar...w końcu mówię dość...zadzwoniłem do TP najpierw pod numer 800 102 102 potem pod 19393 złożyłem swoje skargi i żale... nawet wysłalem pismo, że chcę zerwać umowę...i tak się stało...bez dodatkowych opłat I teraz mam Netie 2Mb/s ściąga mi w granicach (bo to się wacha) od 240 -270 Kb/s Wiec film 700 MB ściaga mi około 42 min Jestem zadowolony bo jak na wieś to bardzo duza prędkość:) pozdrawiam
ZaletyCena i łatwa aktywacja internetu, zero kłopotów z rozłanczaniem
WadyNa razie brak
Internet mam od 6 miesiecy
~maciej1212 / 2010-06-02 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Internet zrywa kilka razy dziennie,czasami bywa,że brak przez parę godzin.Zawsze po mojej interwencji u operatora jest dobrze dosłownie maksymalnie jeden dzień,potem znowu to samo. Płacę za prędkość 6mb a otrzymuje maksymalnie 2mb Awarie usuwają zawsze pracownicy TP i mówią,że jestem jednym z wielu tysięcy. Netia to wielka fikcja,ludzie wystrzegajcie się.Gdybym chciał opisać całą chistorię z Netią to by nie starczyło dnia.
Zaletybrak
Wadysame
16 miesięcy 89zł
~Alex / 2010-06-02 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo mnie to cieszy Marcinie ze tobie działa fajnie i zazdroszczę tobie , bo mi działa do dup. modle się już i liczę miesiące do zakończenia umowy , a na marginesie po co mam się łączyć przez Skype ??? skoro mam tel. i jak potrzebuje to dzwonie , ale efekt zerowy,jak mowie ze zaniżony transfer to mi tłumacza ze w umowie transfer jest do 4mb wiec jakikolwiek mam zawsze według umowy jest ok. Jak chciałem pograć w gry on-line i miałem ping 300 tez zadzwoniłem wiec mi powiedzieli ze w umowie nie ma gwarancji pingu , a wiec jak nawet będzie 1000 według konsultantki tez jest ok . Tak wygląda moja przygoda z Netia .
Zalety jedyny plus ze Panu Marcinowi działa i ze ma łącza więcej niż wykupił
Wadyna moim łączu zaniżony transfer , po 16 nie można pograć w gry on-line
18miesiecy
~M@rcin / 2010-06-02 13:51
Ocena: 4.75 / 5
Ja mam Netie od ponad 2 lat i jeszcze z nia problemów nie miałem. Transfery też mam ustawione wyżej niż powinny być;) więc mi pozostaje tylko chwalić a do tego stworzony niedawno blog neti gdzie można pisać bezpośrednio z pracownikiem z wyższej półki nie zapominając oczywiście o kontakcie z netią poprzez skype i czat czego jak się orientuje nie ma żadna inna firma:) Polecam
ZaletyCena Niezawodność Wysokie transfery
Wadybrak
3 lata płace 69 zł
~Alek / 2010-06-01 16:15
Ocena: 3.00 / 5
swojego czasu, mieszkając w domu z rodzicami korzystałem z Wimaxa. Net nie powiem sprawdzał się dobrze, zdecydowanie lepiej niż ten poprzedni co mieliśmy od lokalnego dostawcy. W ciągu 2 lat, zdarzyła się tylko 1 większa awaria i to z powodu nawałnicy, która przeszła nad nami. No... ale teraz jak się przeprowadziłem i mam freedoma ( net kablowy w orange) to takie nawałnice nie są już straszne :) , no i wiadomo net szybciej śmiga niż max 1mb/s w Wimaxie
~Jarek / 2010-05-29 18:15
wypowiedziałem im umowę za niewywiązywanie się z warunków świadczenia usługi internet, straszyli mnie że zostanę obciążony karą umowną około 500 pln bla bla... Napisałem skargę do UKE i pomogło. Netia na piśmie przyznała się do błędów i rozwiązała ze mną umowę. Szkoda dzwonić do IBOA szkoda czasu , pieniędzy ,zdrowia.Ludzie niekompetentni.Piszcie w razie problemów do UKE na pewno pomogą.Teraz korzystam z NEO 6Mb/s cały czas śmiga ,pół roku za 1 pln a 18 m-cy za 89 pln. Netię miałem 2Mb na umowie a faktycznie 0,5 Mb za 79 pln. Różnica kolosalna . Brawo TPSA.
~spokojna / 2010-05-27 13:32
Po pierwsze nigdzie nie jest napisane, że jestem lub byłam KONSULTANTEM Netii Po drugie nigdy nie zamierzałam obrazić ludzi, którzy faktycznie dzwonią w jakiejś poważniejszej sprawie i muszą wyczekać swoje przez tych co mają pretensje do świata za swoje lenistwo Jeśli identyfikujesz się z "TYMI" klientami Twoja sprawa.
~Mirek / 2010-05-27 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Az się zagotowałem czytając Pani wypowiedz.Teraz przynajmniej wiem kim ja jestem w oczach pracowników Netii . Szanowna Pani jak można tak nazywać klientów ,widzę ze konsultanci Netii nie tylko są nie douczeni ale ze to banda chamstwa ,bo jak można tak ubliżać ludziom którzy płacą rachunki i z których pieniędzy pani otrzymywała pensje ????
Zaletybrak
Wadyzaniżone transfery , a czytając wypowiedz pani spokojnej to brak mi poprostu slow na określenie pracowników .Mam jedynie nadzieje ze nie wszyscy pracownicy Netii tak myślą jak pani spokojna
18miesiecy
~spokojna / 2010-05-27 09:59
a sprawdziłeś czy pierwsza fv nie była fv zbiorczą ??? Czyli za ilość dni odkąd zacząłeś korzystać z telefonu do końca cyklu rozliczeniowego + abonament za kolejny okres rozliczeniowy ( jak wiadomo abonament wszędzie naliczany jest z góry!!!)
Jestem pewna w 90 % że nie sprawdziłeś a pierwsze co zrobiłeś to zadzwoniłeś na infolinie żeby na kogoś pokrzyczeć :)
~jupiter / 2010-05-26 21:42
Ocena: 1.50 / 5
Po przejściu do Netii z TPSA w której był droższy abonament za darmowe rozmowy 24/h okazało się, że Netia dolicza 3zł netto za to że wyświetla się numer o czym nie wspomnieli podczas podpisywania umowy. A pierwszy rachunek był na kwotę 97zł a nie tak jak
ZaletyNIC
WadyZałatwianie spraw
1,5mc
~ILONA / 2010-05-24 22:25
Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz.
Zaletysame minusy
Wadymnostwo minusów
~ILONA / 2010-05-24 22:16
Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz.
Zaletydramat
Wadydramat
~602100777 / 2010-05-20 15:08
TPsa TO DRAMAT ALE NETIA PODWÓJNY. BRAK KONTAKTU Z KIMKOLWIEK KOMPETENTNYM BEŁKOT NIE KONKRETNE ODPOWEIDZI BRAK RELAIZACJI ZGŁOSZONEJ NAPRAWY NIE ODDZWANIAJĄ I NIE USUWAJĄ AWARII KOMPETENCJA OBSŁUGI ZERO INTERNETU BRAK 5 DNI NO COMENDS
~marcos / 2010-05-20 11:58
Ocena: 1.00 / 5
szkoda slow - do dupy
~torpedo / 2010-05-20 10:58
Ocena: 3.25 / 5
Mam ich internet od pół roku. Na początku było ok, problemy tylko gdy trzeba było dodzwonić się na infolinie (wyłączenie bezpiecznego internetu, pytania o fakturę itp.) - zwykle wiązało się to z długim oczekiwaniem na połączenie. W ostatnich miesiacach jest chyba trochę lepiej pod względem ilości pracowników infolinii. Niestety jest dużo gorzej z jakością łącza, od około miesiaca zauważam duże wahania transferu. A od zeszłego weekendu juz całkiem net leży i zamaist 2 Mb/s , mam 0,2 Mbit/s , oprócz tego od 3 dni powinienem mieć już 10 Mbit/s (dałem się skusić na prmocję...), ale nadal mam starą prędkość przyjeli zgłoszenie i "załatwiają"... Czyli jest coraz gorzej... a umowa podpisana na 2 lata :-/
Zaletycena jest dosyć korzystna
Wadycoraz gorsza jakoś połączenia, zaniżony transfer
od 6 miesięcy. 64 zł za internet -2 Mb/s
~Kas / 2010-05-16 13:59
Ocena: 1.00 / 5
mam ten internet od 5 miesiecy i go wiecej nie ma niz jest, co z tego ze zadzwonie i mowie ze nie ma, powiedza spoko, cos tam naprawia jak za godzine go znowu nie ma oO
10 miesięcy temu podpisałem umowę na 24 miesiące: 4 razy szybszy internet i lepszy telefon na lini Neti więc pozornie wszystko powinno działać bez problemu. Telefon działa w technologi VoIP (Netia to najdroższy operator VoIP na rynku). Od samego porządku mam ciągłemu problemy techniczne. Rzadko zdarza się że któraś z usług działa prawidłowo(tak jest teraz - dzięki czemu mogę napisać tę opinię). Test prędkości wykonany 5 min temu: 122 kB/s - odbiór 24 kB - wysyłanie // Czyli nie tak źle(da się korzystać), ale i tak zaniżone do prędkości na umowie. W występuje oczywiście szereg innych problemów, przy których w ogóle nie mam internetu. Przez ich router ZyXel nie da się rozmawiać przez telefon i korzystać na raz, mimo że trzeba za karzą usługę płacić osobno! Przez 90% czasu albo nieda się rozmawiać przez telefon w ogóle(nieda się dodzwonić/wykonywać rozmów) albo jakość jest fatalna, są opóźnienia które w znaczny sposób utrudniają kontakt. Dodatkowo na routerze ZyXel często przerywa połączenie. Niektóre wyżej opisane problemy da się jednak rozwiązać poprzez kupno modemu Pirelli z 99zł. Ja tak zrobiłem i jakość usługi wzrosła jednak i tak jest bardzo niska. Poprawiła się jakość (nie przerywa) rozmów jeżeli już działają(a jest to bardzo rzadko). Przy modemie Pirelli pojawia się nowy problem telefon buczy podczas rozmowy, jednak nie jest to tak uciążliwe jak problemy w ZyXel. Przez cały czas router musi być podłączony do prądu(24h na dobę). To oczywiści konsumuje według moich obliczeń 10zł/miesiąc. Przy rozmowie internet najczęściej się rozłączał w najmniej oczekiwanym momencie.
Muszę ciągle dzwonić do pomocy technicznej (z komórki jeżeli równierz akurat telefon niedziałą), za co muszę płacić. Obsługa jest miła, ale niekompetentna i ciągle przełączają do kolejnych konsultantów. Za każdym razem trzeba czekać ok 10 min i słuchać denerwujących opini.
Jeżeli chodzi o PING to w CS 1.6 wynosi ok 2000ms a miejscami 5000 ms. Osoby w temacie wiedzą co to oznacza. Do tego zablogowane są połąćzenia przychodzące - czyli niemożona utworzyć serwera ani w pełni korzystać np. z skype czy torrent. Jeżeli chcesz zalogować się na router i samodzielnie skonfigurować połączenie i NAT aby wszystko zaczęło działąć normalnie to dioda Internet zapala się na czerwono i trzeba resetować skrzynke. Pirelli jest zablokowany (przez Netie) i niedane możliwości konfiguracji połączenia. Router trzeb resetować(nie restartować) średnio dwa razy w tygodnu. Resetowanie modemu do złoty środek na wszystkie problemy w netii - więc jeżeli jesteś klientem netii to nawet niemusisz już dzwonić tylko zaopatrzyć się w spinacz i co dwa dni "trzymać skrzynce" przycisk rst przez ok 30 sek.
Pozdrawiam
PS: Bez mojej zgody netia aktywowała u mnie pakiet bezpieczny intenet za co musiałem przez 5 miesięcy płacić 9,99PLN. Nie oddali mi zapłaconych pieniędzy tłumacząc że to błąd w systemie który już naprawili więc za 49,95PLN zapewniają że to się już nie powtórzy!!!
ZaletyJak ktoś ma dużo czasu do zmarnowania, to serdecznie polecam!
WadyNetia nie wywiązuje się niemal z rzadnego punktu umowy mimo że ja płacę regularnie a jak się chce zerwać umowe to trzeba płacić olbrzymie kary.
10 miesięcy - ok 80-100 zł abonamentu plus wykonane rozmowy(głównie do pomocy technicznej)