Witam, internet z Netii to chyba najgorszy internet jako miałam. Podejście do klienta fatalne! Prace modernizacyjne, które trwają w godzinach 9-16 powodują brak internetu nawet do kilku godzin, o czym szanowna Netia nawet nie poinformowała, że takie problemy mogą występować, dopiero dzwoniąc na infolinię się dowiedziałam o tych pracach i możliwych problemach. Prawie codziennie mam problem z internetem, a dodam że pracuje z domu i INTERNET JEST MI NIEZBĘDNY do wykonywania pracy.
ZaletyBrak
WadyPracę modernizacyjne wykonywane w ciągu dnia (godzina 9-16) powodują kilku godzinny brak internetu. Brak informacji dla klienta o możliwych przerwach w dostawie internetu. Fatalne podejście fo klienta.
MiejscowośćKraków
~Yam19 / 2023-10-25 17:55
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy możliwy usługodawca!
pracownica przedstawia ofertę i mówi że tylko taka jest mozliwa pod podanym adresem. umowa zawierana 1.10, 13.10 monter był obejrzeć czy jest możliwość podłączenia i twierdził że tak. 17 października napisalam maila zapytanie kiedy bedzie monter, z powodu braku odezwu o 19:11 dzwoniła dopytać co z monterem dostałam informację że będzie 20 października. A 18 pazdziernika dostaje odpowiedz na maila że 17 października umowa została wypowiedziana Bo jednak nie mogą mi zapewnić "oferty która tylko jest dostępna pod moim adresem". Czyli pracownik infolini okłamał mnie podczas rozmowy mówiąc że monter będzie 20.10.
co ciekawe 25 października a tu brak dokumentu wypowiedzenia umowy ani w formie mailowej ani pisemnej. nie wiem jak to rozumieć czy firma chciała ode mnie dane wyciąganące czy może chce mi naliczyć jakieś koszty za usługi których nawet przez sekundę nie świadczyli? nie polecam!
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćOstrołęka
~yankes / 2013-08-01 16:38
Ocena: 1.00 / 5
tu jest jedna ze spraw opisana http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2191232&highlight=netia& ;sid= nigdy wiecej netii pozdrawiam
Zaletybrak
Wadybezliku
nie mialem a płace
~Yeahnot / 2018-09-10 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Bezczelnością jest włączanie płatnych usług, z których zrezygnować można jedynie dzwoniąc na swój koszt. Czeka się ocean czasu, żeby ktoś łaskawie odebrał telefon.
MiejscowośćWarszawa
~YoshikageKira / 2020-02-17 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Netia to po prostu oszuści - oferta 15 MB/S nie osiąga nawet 15 MBP/S - średnia prędkość to 2 mbp/s pobierania i 0,60mbp/s uploadu, nie wspominając o stałym pingu pomiędzy 300 a 1000 i ciągłym rozłączaniu z serwerów gier. Nie da się ani korzystać z internetu ani grać. Ich interfejs konfiguracji routera wygląda jak z 2005 i nie jest przejrzysty w obsłudze. W porywach kiedy Netia rzeczywiście stabilizuje swój internet osiąga on prędkość 4mb/s ale w ciągu 2 lat korzystania z ich usług taka prędkość trafiła mi się z 5 razy. J*bać netię prądem.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćWrocław
~Youki / 2016-06-14 09:18
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni mam problemy z połaczeniem trace na tym pieniądze bo zarabiam przez internet dzwoniłem wielokrotnie aby coś z tym zrobiono ,a poprawy jak nie było tak nie ma. Stwierdzam szczerze ,że firma jest całkowicie niekompetenta ba do tego nieodpowiedzialna za swoje działania. Pingi są ogromne rozłaczenia co chwilę NIE POLECAM NAWET NAJWIĘKSZEMU WROGOWI.
ZaletyNIE DOSTRZEGAM
WadyMNÓSTWO
Netia to badziew
~yp6 / 2011-04-15 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłem do netii i chciałem skorzystać z GC noLimits odebrał jakiś młody chłopak (nie kompetentny) i mówię że chciałem skorzystać z promocji noLimits Pan sprawdził coś tam, i mówi że mogę i będę płacił 46zł ale proszę poczekać jeszcze raz sprawdzę i mówi że chyba nie mogę, zatrudniają ludzi którzy nie mają żadnego pojęcia o tej firmie żałosne.
Wadywszystko!!!
~Yuno / 2018-10-28 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Ciągły brak internetu cały czas wifi znika wyskakują liczne błędy szybkość internetu spada. Ping strasznie wysoki często skacze do góry i telewizja ciągle problemy. Nie polecam fatalne usługi
MiejscowośćLodz
~z Wrocka / 2015-08-08 11:10
Ocena: 1.00 / 5
porażka, mam internet 1,5roku 7MB (taki był wtedy), i o dziwo nie było większych problemów do czasu kiedy wykupiona została usłusługa telefon... i się zaczęło. Transfer 1,2MB czasem dochodzi do max 3,5MB, a na pomocy słyszę iż tak już jest i nie da się tego zmienić i wg Netii jest wszystko prawidłowo... umowa niestety jeszcze pół roku z pytaniem o koszty ponieważ umowę mam na 7MB a dostaję 1,2MB usłyszałem że jest wpożądku... zrezygnuję z tego dostawcy, ponieważ nie traktują klientów poważnie, i jakiekolwiek problemy mają poprostu gdzieś, liczy się tylko to że biorą kasę za nie pełny towar, poprostu zodzieje
Zaletyjuż brak
Wadyspadek łącza o 80%, zrywanie połączeń, tak jest prawidłowo wg techników
1,5roku, 79zł/mieś!!!!!
~zabujcaceniuw12 / 2020-01-26 04:19
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja co chwile wywala mojego kolege też nie możemy grać w lola a tak lubimy te gre masakra pozdarawiam zabujcacieniuw12
Zaletybrak
Wadywywala co chwile
Miejscowośćwarka
~Zawiedziona / 2014-12-27 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca jaki istnieje to wlasnie NETIA.Zerwane polaczenie non stop.Porazka.Wypowiedzenie na zawsze od tych zlodzieji.Porazka na calej linii.
ZaletyZadnych zalet
Wadysame wady
~Zawiedziona / 2022-11-21 18:54
Ocena: 1.00 / 5
Netia to historia niekompetencji.
Byłam klientką Netii od kilku lat. Odnowiłam umowę na dostarczenie usług po kablu telefonicznym na 20 Mb. Z tych obiecanych 20Mb po kilku miesiącach w porywach było 4,5 do 7 Mb. Przy interwencjach telefonicznych sami przyznali, że jest możliwa dostawa internetu o przynajmniej 60 Mb ale na tej umowie nie mogli to zrobić. Więc zerwałam umowę bo nie potrafiłam pracować zdalnie ale naliczyli mi karę umowną za zerwanie umowy mimo, że nie potrafili dostarczyć zamówionych usług. Na każdą korespondencję odpowiadała inna osoba i powtarzała te same mantry: umowa została podpisana oraz to nic,że nie dostarczyliśmy zamówionych usług. To po stronie klienta jest wina bo obciążenie linii przesyłowej, bo linia za długa, bo co ja w końcu chcę.
Nawiasem mówiąc. Na tej samej linii mam w tej chwili przesył kilka razy większy.
Potraktowanie stałego klienta - poniżej wszelkiej krytyki.
Zaletyżadnych
Wadyoszukiwanie klienta i wyłudzenie opłaty za rezygnację
MiejscowośćKatowice
~Zawiedziony / 2022-04-21 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Brak,brak wywala raz za razem nigdy więcej netii żadnego programu nie można obejrzeć do końca.
ZaletyBrak
WadyOd a do z
MiejscowośćZgorzelec
~Zawiedziony klient / 2018-12-14 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką miałam kiedykolwiek styczność. Rzekomo Szybki internet, za który płacę nie jest nawet średniej prędkości. Niekompetentni konsultanci, którzy sami włączają jakieś uslugi o których dowiedziałam się przy otrzymaniu absurdalnie wysokiej faktury. Po dodzwonieniu się, co graniczy z cudem, i rozmowie z Panem zostałam poinformowana, że wszystkie niechciane usługi zostały wyłączone i cena abonamentu wraca do poprzedniej kwoty. Minął miesiąc i znowu przychodzi faktura praktycznie dwa razy większa niż powinna. Nie mam już siły do tej firmy, jedynym rozwiązaniem jest zerwanie umowy z tym państwem. Wszystkich przestrzegam i nie polecam. Jedno wielkie złodziejstwo!
ZaletyZero zalet
WadyZabraknie miejsca na wymieniane wad tej pseudo firmy
MiejscowośćBiałystok
~Zawiedziony mocno / 2019-11-13 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Brak usługi Internetu od dwóch tygodni. Całkowite ignorowanie klienta, brak kontaktu. Zbywanie, rozłączanie rozmowy przez konsultantkę w trakcie. Szczerze odradzam.
~Zawiedziony poziomem obsługi / 2008-10-31 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Szanowna Netia przyjęła zlecenie na przeniesienie numeru w jednej strefie numerowej w dniu 15.04.2008r, dziś mamy 31.10.2008r. Oczywiście internetu nie mam. Biuro obsługi klienta twierdzi, że tak prosta usługa jest załatwiana w 2 tygodnie, ale faktycznie w moiim przypadku coś szwankuje, więc nadają sprawie najwyższy priorytet do realizacji zlecenia. Ktoś z kierownictwa na pewno się ze mną skontaktuje i wyjaśni wszystko. Oczywiście nikt się nie kontaktuje a po dwóch tygodniach w biurze obsługi klienta mogę wysłuchać niemal identyczną formułkę. Na pytanie kiedy może zostać zrealizowana usługa - odpiedź nie można teraz określić terminu realizacji usługi! Co więcej na pisemne reklamacje Netia odpowiada albo i nie. Ale uznać reklamacji juz nie zamierza pomimo tego, że zobowiązują ją do tego i prawo telekomunikacyjne i jej własny regulamin świadczenia usług. Dla ciekawostki na stare miejsce świadczenia usług Netia wypowiedziała mi umowę, ale sygnału nie wyłączyła i dalej przysyła mi rachunki pomimo, że z łącza korzysta już osoba trzecia. Oczywiście jest o tym powiadomiona pisemnie listem poleconym.
ZaletyBrak
WadyPraktycznie wszystko.
10 miesięcy i o 6 miesięcy za długo
~zdenerwowana / 2020-04-23 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca rozmowa z konsultantką. Przy rezygnacji z płatnych usług dodatkowych pani jak katarynka namawiała mnie do ich pozostawienia. Kilkukrotnie musiałam powtarzać, że ich nie chcę. Dawno nie przeżyłam tak stresującej rozmowy. NIE POLECAM !!!
~zebraq / 2010-03-27 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Od dnia uruchomienia szybkość nie zgodna z zawartą umową (miało być 2mb) a jest tylko 512 czyli jedna czwarta z zawartej umowy pomimo 3 zgłoszeń na infolinię nic nie zrobiono przez 2 miesiące olewają nas bo już podpisaliśmy papiery. REKLAMY NETTI KŁAMIĄ !!!!!!!!!! Nie dajcie się naciągnąć !!!
ZaletyBRAK !!!!
WadySAME !!!
2 Miesiące i za długo o 60 dni840c
~Zenek / 2014-09-19 11:06
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM NETII
Zaletynie ma, oprócz dialogowego netu foton
Wadynaciagactwo infolinii, chamstwo przy reklamacjach, bak kompetencji i totalne niezrozumienie potrzeb klienta
rok
~Zenek / 2021-01-21 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle braki w dostawie internetu raz jest A raz nie ma czekam na koniec umowy i rezygnuje najgorszy internet jaki miałem