Od 1997 roku jestem klientem Netii 5 lat posiadam stałe łącze ADSL i nigdy nie miałem żadnych problemów z ich usługami. Rachunki zawsze płaciłem na czas, zawsze wiedziałem czego oczekuję od operatora i co operator może mi zaoferować. Mój brat miał zawsze jedyną alternatywę w TP SA i czasem dziwiły mnie takie sytuacje np. gdy TP ograniczała mu łącze przez pół roku o połowę i usługodawca twierdził, że to wina zamokniętych kabli aż złożył wypowiedzenie i w ciągu 2 godzin kable wyschły. Jeśli tylko ja jestem takim szczęściarzem widząc co inni opisują na temat Netii to będę się bardzo cieszył jeśli tylko dla mnie mają takie dobre usługi.
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z ich usług.ZaletyNigdy i żadnych problemów technicznych, zmiana warunków umowy na lepsze w trakcie trwania poprzedniej. Zawsze łącze o 25% lepsze niż deklarowane. Załatwienie zmian w umowie bez zbędnych formalności (przez telefon).
WadyCzasami długi czas oczekiwania na konsultanta podczas połączeń z biurem obsługi.
5 lat pierwsza umowa 130 zł obecna 44 zł