gowno, nie polecam, lepiej sie powiesic na tym kablu bo i tak net nie dziala
Zaletybrak
Wadywszystko
~Erwt / 2022-10-25 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Jest źle z internetem i TV...
I nie chce mi się już z nimi gadać...
Nie polecam i wypowiadam umowę!
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~AdamK / 2022-10-25 11:39
Ocena: 1.25 / 5
Nie da się przenieść miejsca świadczenia usług z kontunuacją obecnego okresu umowy, trzeba podpisać nową na 2 lata.
MiejscowośćWrocław
~dadada / 2022-10-20 17:36
Ocena: 1.00 / 5
.
MiejscowośćDrawsko Pomorskie
~Marcin / 2022-10-11 19:22
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa infolinii tragedia. Człowiek czuje się jak krowa na pastwisku. Traktują klienta jak durnia. Nigdy więcej netii.
MiejscowośćDzierzkowice
~Krzsztof / 2022-10-10 07:54
Ocena: 1.25 / 5
Od dwóch miesięcy w każdy poniedziałek awarie internetu. Jakość internetu kiepska router tragedia na cały dom ???? nie daje rady.
ZaletyBrak
WadySame wady nie polecam nikomu
MiejscowośćChojnów
~Stefan / 2022-10-07 20:22
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam nikomu, awaria minimum raz w tygodniu. Telefon do pomocy technicznej raz w tygodniu, telefon od technika - nie stwierdzono nigdy. Poleciłbym jedynie najgorszemu wrogowi
ZaletyDobre na wrogów
MiejscowośćMostówka
~Pawel / 2022-10-05 21:37
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam korzystania z tego czegoś naprawdę szkoda nerw …
MiejscowośćZabrodzie
~Pasażer / 2022-10-05 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Spóźnienia notoryczne brak komunikacji. Nie interesuje obsługi jak klient ma się dostać do celu podróży. Odradzam bo to gorsze niż Bangladesz.
~Ewa / 2022-10-04 15:31
Ocena: 2.50 / 5
obsługa klienta w punkcie na ul.Józefowskiej w Katowicach jest tragiczna.Zero kompetencji.Pani krzyczy nie wie co się dzieje, jest bezczelna .Jako klient chciałabym wiedzieć za co ta osoba otrzymuje pieniadze.
Zaletyzero zalet obslugi
Wady bezczelnosc.brak poszanowania klienta
Miejscowośćkatowice
~Beata / 2022-10-02 21:15
Ocena: 1.00 / 5
ZERO, TOTALNE DNO, NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁAM, KILKANASCIE RAZY DZIENNIE SIĘ WYŁÅCZA,NA ZGŁOSZENIA AWARII NIKT NIE REAGUJE, PO PROSTU MASAKRA, NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Lvksz / 2022-10-01 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle sie ścina, nic sie nie da zrobic oszukaństwo i tyle niby 100mb/s a jest 8 MASAKRA
Zaletynie ma
Wadyzasieg,infolinia
MiejscowośćPoznań
~Maciej / 2022-09-30 21:49
Ocena: 2.25 / 5
Pomoc techniczna nie odbiera po godzinie, a dział sprzedaży po jednym sygnale. Miliony na marketing, ale jak już podpiszesz umowę to mamy Cię w dupie :)
WadyAwaryjność, pomoc techniczna
MiejscowośćPoznań
~Миша / 2022-09-29 10:15
Ocena: 2.00 / 5
Najgorętsze internet który mogę być
Będę rozwiązania umowy!!!
MiejscowośćOpole
~Not good / 2022-09-29 10:14
Ocena: 1.50 / 5
Podpisując umowę radzę się zastanowić dwa razy i przeczytać dokładnie umowę. Zostałam wprowadzona w błąd i płacę za internet, którego z powodu przeprowadzki już nie mogę używać, umowa jest na 2 lata chociaż miała być na rok. Z obsługą klienta przez telefon nie da się dogadać, nie okazują żadnej chęci pomocy, ton i sposób odpowiadania jasno pokazują, że rozmowa z klientem im nie odpowiada ( dzwoniłam dwa razy, rozmawiałam z dwoma różnymi osobami)
Jedyną uczciwą osobą był pan podłączający internet i telewizję, który wszystko podłączył, zademonstrował działanie
ZaletyGdy dotrwam do końca umowy, anuluję ją i na przyszłość będę mądrzejsza i nigdy więcej nie wybiorę netii
MiejscowośćLubsko
~Zofia / 2022-09-28 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta: pani po drugiej stronie słuchawki po zapoznaniu sie z sytuacja ze zrezygnowałam z ich usług , na zadane ogólne pytanie na temat wypełnienia formularza za zwrot nadpłaty zostałam wykrzyczana i odłożyla słuchawkę. Takie zachowanie pracownika Netii nie daje dobrej reklamy. Netia- stać was na więcej !!!!!
MiejscowośćBialystok
~Mateusz / 2022-09-24 13:21
Ocena: 1.75 / 5
Ubolewam nad tym, że mieszkam w bloku i nie mam opcji wykupić światłowodu od innej firmy. Stąd jestem zmuszony korzystać z usług Netii, które są poniżej wszelkiej krytyki. Mimo w miarę atrakcyjnej ceny, realizacja jest żałosna - Internet przerywa non stop, obsługa klienta tragiczna, a tydzień po naprawie usterek znowu to samo - koło się zamyka. Nie polecam nikomu, a decydując się na przygodę z Netią warto uzbroić się w przynajmniej 30GB internetu mobilnego - często to jedyna opcja uniknięcia frustracji i niepotrzebnych problemów, których można było uniknąć decydując się na internet innego usługodawcy. Jeśli pracujesz z domu i cenisz sobie zatrudnienie - nie decyduj się na Netię, bo z pracy wylecisz szybciej niż polska reprezentacja piłki nożnej z mistrzostw. Za okładką atrakcyjnych cen, miłych głosów konsultantów i konsultantek kryje się prawdziwie czarne oblicze internetowego potwora, a pieniądze naiwnych ludzi wpadają do kieszeni CEO, jakby nie miała dna. Jeśli komuś nie chce się czytać tych wypocin - podsumowując zdecydowanie NIE polecam.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele, nie mam całego dnia na pisanie
MiejscowośćKraków
~Ola / 2022-09-24 11:30
Ocena: 1.25 / 5
Witam, gorąco NIE polecam Neti. Od dwóch tygodni nie mam internetu ponieważ burza zerwała kabel, problem był zgłaszany od samego początku. Codziennie dzwoniłam na infolinię z pytaniem czy ta usterka zostanie kiedykolwiek naprawiona. Za każdym razem moja sprawa była ponaglania, a panowie technicy jak się nie pojawiali tak do dziś się nie pojawili. Za pierwszym razem nie mieli wozu z drabiną ponieważ nikt nie poinformował ich, że problemem jest zerwany kabel, za drugim razem panowie znowu nie zostali o tym poinformowani, tylko zwinęli kabel i odjechali nie pojawiając się już więcej. Do techników nie można się nawet dodzwonić. Jest sobota a ja kolejny weekend nie mogę nic zrobić. Netia ma bardzo lekceważące podejście do klienta.
MiejscowośćKraków
~A / 2022-09-23 14:33
Ocena: 2.00 / 5
Cyrk :) Z takim brakiem komunikacji i organizacji jeszcze sie nie spotkalam. Zdecydowalam sie na uslugi Netii poczatkiem sierpnia. Bardzo mily Pan konsultant przedstawil bardzo korzystna oferte i zaproponowal wizyte montera za ok 1.5 tygodnia. Pan monter przyszedl punktualnie jednak z wyzsza stawka na umowie. Podpial internet, dekoder zostawil mi w pudelku, a w sprawie ceny kazal sie skontaktowac z infolinia - "na pewno nie bedzie problemu ze zmiana ceny". Pani na infolinii z kolei poinformowala, ze trzeba odeslac urzadzenia (poczta polska na swoj koszt), oni za miesiac odetna te "zle" uslugi i pozniej juz na pewno w ciagu 2-3 dni przyjdzie monter. Zaproponowala rownie korzystna oferte. Minal miesiac, a montera nie ma. Po kilku mailach i telefonach okazuje sie, ze oferta jest juz nieaktualna dlatego nikt nie wyslal umowy do kolejnego dzialu i monter sie nie pojawil.
Az strach pomyslec jak wyglada wspolpraca po podpisaniu umowy skoro potencjalnego klienta ma sie za przeproszeniem w 4 literach... A montaz zamowionej uslugi (zmienianej wielokrotnie z powodu bledow i braku komunikacji wsrod pracownikow) trwa 2 msce (Internetu wciaz nie ma).
Dla porownania konkurencja w dniu zdecydowania sie na ich uslugi wyznaczyla termin montazu na kolejny dzien..
ZaletyCena
WadyObsluga klienta, organizacja, komunikacja
MiejscowośćKraków
~Noname / 2022-09-22 09:30
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam! Posiadam interner oraz TV z Netii, czesto się rozłacza, szczególnie przy brzydkiej pogodzie. Jeśli chodzi o kontakt i obsługe klienta to porażka od 1,5 jesteśmy bez internetu, ponieważ Panie nie wiedzą dlaczego nikt nie przychodzi do Nas w celu naprawy i jest wielkie nieporozumienie. Odradzam.