MiejscowośćWrocław
strona 14 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~AdamK / 2022-10-25 11:39
Nie da się przenieść miejsca świadczenia usług z kontunuacją obecnego okresu umowy, trzeba podpisać nową na 2 lata. -
-
~dadada / 2022-10-20 17:36
. MiejscowośćDrawsko Pomorskie -
~Marcin / 2022-10-11 19:22
Obsługa infolinii tragedia. Człowiek czuje się jak krowa na pastwisku. Traktują klienta jak durnia. Nigdy więcej netii. MiejscowośćDzierzkowice -
~Krzsztof / 2022-10-10 07:54
Od dwóch miesięcy w każdy poniedziałek awarie internetu. Jakość internetu kiepska router tragedia na cały dom ???? nie daje rady. ZaletyBrakWadySame wady nie polecam nikomuMiejscowośćChojnów -
~Stefan / 2022-10-07 20:22
Nie polecam nikomu, awaria minimum raz w tygodniu. Telefon do pomocy technicznej raz w tygodniu, telefon od technika - nie stwierdzono nigdy. Poleciłbym jedynie najgorszemu wrogowi ZaletyDobre na wrogówMiejscowośćMostówka -
~Pawel / 2022-10-05 21:37
Odradzam korzystania z tego czegoś naprawdę szkoda nerw … MiejscowośćZabrodzie -
~Pasażer / 2022-10-05 17:27
Spóźnienia notoryczne brak komunikacji. Nie interesuje obsługi jak klient ma się dostać do celu podróży. Odradzam bo to gorsze niż Bangladesz. -
~Ewa / 2022-10-04 15:31
obsługa klienta w punkcie na ul.Józefowskiej w Katowicach jest tragiczna.Zero kompetencji.Pani krzyczy nie wie co się dzieje, jest bezczelna .Jako klient chciałabym wiedzieć za co ta osoba otrzymuje pieniadze. Zaletyzero zalet obslugiWady bezczelnosc.brak poszanowania klientaMiejscowośćkatowice -
-
~Beata / 2022-10-02 21:15
ZERO, TOTALNE DNO, NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁAM, KILKANASCIE RAZY DZIENNIE SIĘ WYŁÅCZA,NA ZGŁOSZENIA AWARII NIKT NIE REAGUJE, PO PROSTU MASAKRA, NIE POLECAM ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Lvksz / 2022-10-01 19:36
Ciągle sie ścina, nic sie nie da zrobic oszukaństwo i tyle niby 100mb/s a jest 8 MASAKRA Zaletynie maWadyzasieg,infoliniaMiejscowośćPoznań -
~Maciej / 2022-09-30 21:49
Pomoc techniczna nie odbiera po godzinie, a dział sprzedaży po jednym sygnale. Miliony na marketing, ale jak już podpiszesz umowę to mamy Cię w dupie :) WadyAwaryjność, pomoc technicznaMiejscowośćPoznań -
~Миша / 2022-09-29 10:15
Najgorętsze internet który mogę być
Będę rozwiązania umowy!!!MiejscowośćOpole -
~Not good / 2022-09-29 10:14
Podpisując umowę radzę się zastanowić dwa razy i przeczytać dokładnie umowę. Zostałam wprowadzona w błąd i płacę za internet, którego z powodu przeprowadzki już nie mogę używać, umowa jest na 2 lata chociaż miała być na rok. Z obsługą klienta przez telefon nie da się dogadać, nie okazują żadnej chęci pomocy, ton i sposób odpowiadania jasno pokazują, że rozmowa z klientem im nie odpowiada ( dzwoniłam dwa razy, rozmawiałam z dwoma różnymi osobami)
Jedyną uczciwą osobą był pan podłączający internet i telewizję, który wszystko podłączył, zademonstrował działanieZaletyGdy dotrwam do końca umowy, anuluję ją i na przyszłość będę mądrzejsza i nigdy więcej nie wybiorę netiiMiejscowośćLubsko -
~Zofia / 2022-09-28 22:14
Obsługa klienta: pani po drugiej stronie słuchawki po zapoznaniu sie z sytuacja ze zrezygnowałam z ich usług , na zadane ogólne pytanie na temat wypełnienia formularza za zwrot nadpłaty zostałam wykrzyczana i odłożyla słuchawkę. Takie zachowanie pracownika Netii nie daje dobrej reklamy. Netia- stać was na więcej !!!!! MiejscowośćBialystok -
~Mateusz / 2022-09-24 13:21
Ubolewam nad tym, że mieszkam w bloku i nie mam opcji wykupić światłowodu od innej firmy. Stąd jestem zmuszony korzystać z usług Netii, które są poniżej wszelkiej krytyki. Mimo w miarę atrakcyjnej ceny, realizacja jest żałosna - Internet przerywa non stop, obsługa klienta tragiczna, a tydzień po naprawie usterek znowu to samo - koło się zamyka. Nie polecam nikomu, a decydując się na przygodę z Netią warto uzbroić się w przynajmniej 30GB internetu mobilnego - często to jedyna opcja uniknięcia frustracji i niepotrzebnych problemów, których można było uniknąć decydując się na internet innego usługodawcy. Jeśli pracujesz z domu i cenisz sobie zatrudnienie - nie decyduj się na Netię, bo z pracy wylecisz szybciej niż polska reprezentacja piłki nożnej z mistrzostw. Za okładką atrakcyjnych cen, miłych głosów konsultantów i konsultantek kryje się prawdziwie czarne oblicze internetowego potwora, a pieniądze naiwnych ludzi wpadają do kieszeni CEO, jakby nie miała dna. Jeśli komuś nie chce się czytać tych wypocin - podsumowując zdecydowanie NIE polecam. ZaletyBrakWadyZbyt wiele, nie mam całego dnia na pisanieMiejscowośćKraków -
~Ola / 2022-09-24 11:30
Witam, gorąco NIE polecam Neti. Od dwóch tygodni nie mam internetu ponieważ burza zerwała kabel, problem był zgłaszany od samego początku. Codziennie dzwoniłam na infolinię z pytaniem czy ta usterka zostanie kiedykolwiek naprawiona. Za każdym razem moja sprawa była ponaglania, a panowie technicy jak się nie pojawiali tak do dziś się nie pojawili. Za pierwszym razem nie mieli wozu z drabiną ponieważ nikt nie poinformował ich, że problemem jest zerwany kabel, za drugim razem panowie znowu nie zostali o tym poinformowani, tylko zwinęli kabel i odjechali nie pojawiając się już więcej. Do techników nie można się nawet dodzwonić. Jest sobota a ja kolejny weekend nie mogę nic zrobić. Netia ma bardzo lekceważące podejście do klienta. MiejscowośćKraków -
-
~A / 2022-09-23 14:33
Cyrk :) Z takim brakiem komunikacji i organizacji jeszcze sie nie spotkalam. Zdecydowalam sie na uslugi Netii poczatkiem sierpnia. Bardzo mily Pan konsultant przedstawil bardzo korzystna oferte i zaproponowal wizyte montera za ok 1.5 tygodnia. Pan monter przyszedl punktualnie jednak z wyzsza stawka na umowie. Podpial internet, dekoder zostawil mi w pudelku, a w sprawie ceny kazal sie skontaktowac z infolinia - "na pewno nie bedzie problemu ze zmiana ceny". Pani na infolinii z kolei poinformowala, ze trzeba odeslac urzadzenia (poczta polska na swoj koszt), oni za miesiac odetna te "zle" uslugi i pozniej juz na pewno w ciagu 2-3 dni przyjdzie monter. Zaproponowala rownie korzystna oferte. Minal miesiac, a montera nie ma. Po kilku mailach i telefonach okazuje sie, ze oferta jest juz nieaktualna dlatego nikt nie wyslal umowy do kolejnego dzialu i monter sie nie pojawil.
Az strach pomyslec jak wyglada wspolpraca po podpisaniu umowy skoro potencjalnego klienta ma sie za przeproszeniem w 4 literach... A montaz zamowionej uslugi (zmienianej wielokrotnie z powodu bledow i braku komunikacji wsrod pracownikow) trwa 2 msce (Internetu wciaz nie ma).
Dla porownania konkurencja w dniu zdecydowania sie na ich uslugi wyznaczyla termin montazu na kolejny dzien..ZaletyCenaWadyObsluga klienta, organizacja, komunikacjaMiejscowośćKraków -
~Noname / 2022-09-22 09:30
Nie polecam! Posiadam interner oraz TV z Netii, czesto się rozłacza, szczególnie przy brzydkiej pogodzie. Jeśli chodzi o kontakt i obsługe klienta to porażka od 1,5 jesteśmy bez internetu, ponieważ Panie nie wiedzą dlaczego nikt nie przychodzi do Nas w celu naprawy i jest wielkie nieporozumienie. Odradzam. MiejscowośćKrakow -
~Piotr / 2022-09-20 15:20
Lipa straszna,internet zacina obraz w tv bardzo zanazany. Oszukują. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćSiechnice -
~AM / 2022-09-18 19:35
Masakra!
Od trzech dni, nie idzie obejrzeć TV.
Bardzo słaba jakość.
Nie idzie się dodzwonić na infolinię.
Netia nie wywiązuje się z umowy, więc trzeba ich do sądu podać.
Może zbiorowy pozew zmusi ich do zmiany polityki.
Dno.ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćKraków
strona 14 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »