Netia wykupiła lokalnego dostawcę z cała infrastrukturą i jest monopolistą w mojej mieścinie. 6 lat temu za poprzedniego administratora miałem w porywach 80mb/s za 60 zł miesięcznie (światłowód finansowany z UE). Obecnie mam przy pakiecie 50mb/s w porywach 12mb/s, na infolinii oznajmili że infrastruktura nie pozwala na większy transfer. Średnio przez 10 dni w miesiącu nie działa nic, reklamacje uznają dopiero jak od momentu zgłoszenia upływają 2 doby. Na telefony do nich wydaję około 30zł miesięcznie. Reklamacji prędkości nie uznają ponieważ zgodnie z umową prędkość nie przekracza 50mb/s!!!! Tak mają napisaną umowę. Czekam na zasięg LTE i rezygnuję z tych oszustów.
Zaletybrak
Wadysame wady
4 lata, oni mnie kupili
~Weraaa / 2017-03-12 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Internet jaki spotkałam. Najgorszy!! Dzwoniąc ze jest awaria wysłali mi technika który wymienił kabel a Internet jest jeszcze gorszy niż był...
Nie polecam nikomu.!!! Zgadzam sie z przedmowcami...
ZaletyBrak.!!
~weronika / 2017-03-22 19:28
Ocena: 1.00 / 5
Dzwoniła do mnie Pani od Netii, przekonując ze ma dla mnie świetna ofertę Internetu. Musze zaznaczyć ze miała być darmowa na cztery miesiące i jej koszt miał nie przekraczać 20 złotych. Zgodziłam sie. Po kilku dniach przyszła karta. Ale bez rutera. Dzwonie do nich. I nagle za ruter mam dodatkowo zapłacić i abonament darmowy jest na trzy miesiące i koszt to ponad 40 zl! Co ciekawe kiedy chciałam wszystko wyjaśnić dwa razy, DWA razy nasza rozmowa została odrzucona!
~wers / 2011-03-05 19:47
Ocena: 1.00 / 5
bezpodstawnie wystawili fakture i sprzedali jakiejs firmie windykacyjnej ktora dzwoni po nocach SZOK JAKIM PRAWEM ? brak kontaktu w tej sprawie z jej strony nierzetelna obsluga nie zrealizowali uzgodnien i reklamacji traktuja klienta jak ..... dopiszcie sobie
Zaletybrak
Wadytraktowanie klienta nierzetelnosc lamanie prawa
ponad rok
~wiesiek / 2010-09-10 09:35
Ocena: 1.00 / 5
A jeżeli dzwonićie na infolinię z reklamacją lub technicznymi uwagami dzwońcie przez bodaj że 1 (nowy klient ) bardzo szybkie połączenie nie trzeba czekać a w przypadku wybrania uwag technicznych raz czekałem na lini 40min a jako nowy to od ręki.
Reklamacja abonent 42xxxxxx tel xxxxxxxx
jak trzeba być bez-szczelnym (lub głupim lub mieć fatalny system z równiefatalną obsługą ) by wysyłając fakturę nr xxxxxxxxxx więc słuchejta ma...ły:
1 Spójrzta w umowę i aneks, tam wszystko napisali (widzita, umowa aneks wszystko podpisane w lipcu) nie piszcie co macie w systemie bo ten wasz system tyle wart co i sama netia. Liczy się umowa
2. Gdy przeanalizujecie co tam napisano to chyba już nikomu z was nie przyjdzie do głowy żądać jakiej kol wiek opłaty (dotyczy również telefonu ponieważ jest to pakiet) bo wówczas będzie to nie bezczelność ale głupota, aaaa przyjdzie do glowy przeprosić.
3. Żądam również w myśl warunków umowy wypłaty "rekompensaty" w wysokości 207,20zł ( kwoty wyrównawczej, którą powinienem dostać a na razie nie dostałem bo nie wywiązaliście się z umowy).
4. Żądam przesłania na mój email skanu (obrazu) wpisu w waszego systemu. Ponieważ zachodzi obawa oszustwa i próby wyłudzenia.
5. Żądam przesłania zarejestrowanych rozmów prowadzonych z tel. jak wyżej( a podobno wszystkie są rejestrowane )
- z konsultantem z etapu negocjacji umowy
- po 1 września z rozmów z waszymi konsyltantami gdzie po przyciśnięciu panienki z okienka lub gościa nagle pojawiają się możliwości transmisji 10Mb/s gdy półgodziny było to fizycznie nie możliwe.
6. Żądam przesłania kopii (obrazu) podpisanej i wysłanej do was umowy wraz z aneksem.
7. Żądam uruchomienia usługi na jaką umówiliśmy się w Umowie.
8. W przypadku braku możliwości świadczenia usługi 8Mb/s i możliwości natychmiastowej migracji którą obiecywał konsultant i która jest zapisana w umowie wnoszę o transmisję 10Mb/s ale oczywiście za cenę 49zł brutto
9. w przypadku zerwania z waszej strony umowy na cały pakiet więc telefon tyszzz rządam wypłaty kwoty zapisanej w umowie (opłatę wyrównawczą) w kwocie 24okresy rozliczeniowe X 207,20zł
z poważaniem
wasza abonentka nr 42xxxxx
Zaletyto żart taki w przypadku netii
Wadybezszczelność, głupota totalna niewiedza kłamstwo na każdym kroku
Netię od trzech lat ono ale to jedno pasmo udręki
~wiesław / 2015-01-27 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzega jeśli Netia to w oczach pojawic się powinien czerwony kolor ostrzegawczy.Przepracowałem 40 lat w Polsce mając w życiu prywatnym i słuzbowym wiele razy z urzędami, ale takiego chamstwa i arogancji jak w Netii naciągania klientów na kasę po raz pierwszy spotkałem.Ostrzegłem i ostrzegam znajomych przed tymi naciągaczami.
ZaletyPiękne słówka przy zawieraniu umowy.
WadyTrzymają się klienta jak"RZEP PSIEGO OGONA"
2 lata 79 zł
~Wiesław / 2023-07-03 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Brak usunięcia awarii od 7 miesięcy. Opłata 100% a usługa warta 50%.
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta. Chyba Pan Prezes nie interesuje się swoją firmą
MiejscowośćJelenia Góra
~Wiselka1923 / 2020-04-20 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Całe szczęście, że moja przygoda z tą firmą dobiegła końca. Podczas uzyskiwania informacji w jaki sposób zrezygnować z usług konsultantka była bardzo opryskliwa, ton którym się odnosiła był na poziomie obrażonego dziecka, któremu zabrało się ulubioną zabawkę. Jakość usług to jakaś tragedia. Prędkość pobierania to ok 1 Mb/s, nie mówiąc już o notorycznych przerwach w dostarczaniu internetu (tzw. kickach). Jeżeli myślisz o zakupie usług w tej firmie to 100x się zastanów i przewertuj rynek pod względem ofert internetu stacjonarnego.
MiejscowośćJaworzno
~wito / 2016-03-05 11:53
Ocena: 1.00 / 5
Masakra nie internet. Gdy są nie zapłacone faktury internet śmiga, lecz nagle gdy się zapłaci faktury to internet to porażka
WadyWszystko
~Wk*****ny / 2014-11-30 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Byliśmy zmuszeni zmienić operatora z UPC na Netie przez UOKiK. Po 3 dniach od podpisania umowy cały blok nie ma internetu, telewizji, telefonu. Na sobotę wieczór zostaliśmy odcięci przez Was od wszystkiego. Problem został zgłoszony na infolinii przez kilka osób kilka godzin temu i nic! Nie dość, że zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym przez brak możliwości wyboru operatora to jeszcze świadczy nam się gorszą usługę niż była u poprzedniego operatora, gdzie takie incydenty nie miały miejsca! Gdyby nie net w telefonie zupełnie byłbym odcięty od świata...Wielkie dzięki Netio!
ZaletyZero
WadyJak dotąd wszystko
39.99zł -> 4dni
~wku*wiony / 2014-11-27 07:55
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM kupiłem telewizje i na aktywacje czekam 2 miesiąc, internet... kobieta zapewniała mnie ze będę miał transfer ok. 20 Mb/s a ledwo wyciągam 3. Dzwoniąc do nich to najpierw trzeba jakieś prochy uspokajające zażyć ponieważ inaczej z nimi się rozmawiać nie da. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ
ZaletyZADNE
WadyCAŁA NETIA
5
~Wkurwionyklient / 2023-09-08 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny dzień kolejny problem! Znowu brak połączenia.... Koniec z tym ! Najgorszy operator.... omijać i się nie wiązać z nimi !
ZaletySzybki internet , który posiada każdy inny operator.
WadyCała Netia jest jedną dużą wadą. Porażka!!!!!
MiejscowośćSzczecin
~wkurzona / 2018-06-27 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Okropne, nie dzialalo jak mialo i pare miesiecy po ukonczeniu umowy chcieli dalszich 200 zl. I grozili sadem. Nie polecamy ani neta ani televizji. Nie ma szans sie dodzwonic i ustalic o co chodzi.
Zaletynic
Wadywyciagaja pieniadze
MiejscowośćTrojmiasto
~wkurzony / 2016-01-14 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Cd opinii z wkurzony / 2015-10-21 21:45
No i po kolejnych misiacach powtarzajacych sie problemow z wi-fi, nagrywaniem na dysku zewnetrznym oraz problemach z obrazem napisalem reklamacje. Jak sie domyslacie odrzucono ja w calosci. Wg nich problemy z wi-fi zaleza od wielu czynnikow w domu (nikt z nich nigdy tego nie sprawdzal), awarie trwajace mniej niz 24h nie podlegaja reklamacjom (czyli jedna godzina dziennie bez awarii nie jest powodem do reklamcji), a problemy z nagrywaniem to tez nie ich sprawa bo nie odpowiadaja za sprzet uzytkownika - dziwne bo pytalem sie ich jaki kupic, a gdy nie dostalem odpowiedzi zakupilem taki jaki polecaja w ich e-markecie do wspolpracy z dekoderem. Zamierzam poskarzyc sie do UOKiK oraz prosic o mediacje w UKE.
Co to za regulamin? Mozesz bez kar wypowiedziec umowe do 14 dni ale nie po dostarczeniu uslug. Ja chcialem juz to zrobic po niecalych 2 tygodniach jak sie okazalo co za jakosc uslug oferuja. Uwazam ze powinno to byc 14 dni po dostarczeniu uslug aby zweryfikowac to co obiecali z rzeczywistoscia. Awarie trwajace ponizej 24h nie podchodza pod reklamacje - czyli jak dziennie bedziecie miec obraz czy wi-fi tylko pomiedzy 3:00, a 4:00 nad ranem to nic nie wskuracie.
ODRADZAM. Wole zaplacic innym wiecej niz Netii o te 25 zl czy mniej ( lub jeszcze wiecej)
Zaletyprzestalem je widziec
Wadywszystko
9 miesiecy
~wkurzony / 2016-01-15 10:47
Ocena: 1.00 / 5
NETIA odrzuciła reklamację dotyczącą problemu, że nie zawsze nagra się program z powodów, że nie odpowiadają za sprzęt zewnętrzny.
Na ich ulotce/prospekcie operatora jest taki o to zapis „Jeśli nie masz dysku zewnętrznego USB (wymagany do funkjci nagrywania PVR i TimeShift), możesz go zakupić w e-sklepie Netii: netia.emarket.pl. oferujemy sprawdzone dyski o rożnej pojemności” oraz „Aby korzystać bezproblemowo z funkcji nagrywania programów (PVR) oraz TimeShift (przewijanie, pauzowanie) zalecamy przestrzeganie następujacych zasad: jako dysk do nagrywania PVR i Timeshift zastosuj dedykowany dysk zewnętrzny USB o pojemności min. 40GB (dostępny również w sklepie internetowym Netii: netia.emarket.pl)
Zakupiłem model jaki jest w ich sklepie ale 500GB zamiast 1TB.
Wobec powyższego nie ma co korzystac z ich sklepu bo nie daje to żadnej gwarancji bezproblemowego użytkowania.
~wkurzony / 2016-01-16 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Renata, wielu operatorow daje HBO za darmo w pierwszym miesiacu.bo jakos nie wierze aby netia dawala go za free na caly rok. Ponadto co mi po tym HBO jak bedzie mi sie zawieszal obraz lub dzwiek w trakcie ogladania lub jak nie nagra mi sie na dysku film abym pozniej mogl go obejrzec? Jak bylem u poprzedniego operatora to dostalem 3 miesiace za 1 zl. Netia tegonnie daje. U poprzedniego operatora w ciagu 2,5 roku mialem moze ze trzy razy problem z netem. W Netii z internetem i tv sa przynajmniej raz dziennie. Jak zachecali do podpisania umowy to mialo byc tak pieknie. Jeszcze wysmiewali prymitywna technologie poprzednika, tylko ze ona byla niezawodna.No i predkosc netu nie zalezala m.in. od ilosci ogladanych w danym momencie kanalow hd na telewizorach. Placisz niby za 100Mb/s a nigdy tego nie zobaczysz. Twoj kolega z wykupiona predkoscia 20Mb/s moze miec w rzeczywistosci tak samo szybki przesyl danych i wszystko jest w zgodzie z regulaminem. Mam nadzieje ze sie nie rozczarujesz tak jak ja ta firma. Bedzie to pierwszy raz kiedy zmienie dostawce na skutek kiepskiej jakosci uslug. Do tej pory powodem byla korzystniejsza cena.
~Właściciel umowy niestety / 2017-10-10 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają ludziom umowę tłumacza coś innego przychodzi coś innego. Nie wytłumaczą dobrze tylko coś kręcą i kolejna umowę dają gdzie O tym nic nie powiedzą. Obsługa nie miła. Mówią ludziom ze nic nie wysłali a jak się powie że ma duże email to zmieniają zdanie.
ZaletyBrak
WadyNie miła obsługa śmieszne ceny śmieszne kary
~Włodzimierz / 2018-08-15 22:05
Ocena: 1.00 / 5
porażka prędkość internetu - to jakieś nieporozumienie
Zaletybrak
Wadypadaczka
MiejscowośćŻARY
~wnerwiony_klient / 2015-06-17 16:22
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma. Klientów traktuje jak idiotów. Zakupiłem pakiet 20 Mbit max. w promocji za 70 zł. na 2 lata. Faktyczna szybkość 2,5 Mbit. Po interwencjach skoczyła do całych 4 Mbit. Na moje monity, że szybkość nie odpowiada tej przewidzianej w umowie - jedyna odpowiedź była tak, że w umowie podano jedynie szybkość max. a winę za słabe łącze ponosi właściciel łączy czyli Orange. Ciekawe tylko dlaczego mi sprzedali w takim razie pakiet 20 Mbit max a nie 4 Mbit max. Wypowiedziałem umowę za co obciążyli mnie mnie opłatą w wysokości 350 zł. Najlepsze jest to, że po przeniesieniu się do Orange'a za 70 zł mam faktycznie koło 23 Mbit na tym samym łączu- a więc jednak było to technicznie możliwe!!! Moja rada - unikajcie umów świadczonych na cudzych łączach i nie zawierajcie ich na dłuższe okresy. Jeśli macie problem z szybkością łącza nie wypowiadajcie od razu umowy ale wystąpcie o zwrot części opłat i dopiero jak się to uda wypowiedzcie umowę.
Zaletyżadnych
Wadywolne, dalekie od deklarowanej maksymalnej prędkości
~Wojciech Sadowski / 2014-12-18 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Cała współpraca z Netia to niestety pasmo zawodów, zaczęło się od ewidentnego oszustwa, kiedy zamiast obiecanych 6 MB otrzymałem dostęp o prędkości 2MB, ponadto pracownik Netii nie wysłał w terminie zlecenia rozwiązania umowy do Orange w związku z czym naliczono mi tam opłatę dodatkową w kwocie 250 zł., Netia oczywiście jej nie zrefundowała. kiedy rozwiązałem w końcu umowę z niewiadomych przyczyn Netia wystawiła kolejną fakturę.