strona 137 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »
-
~alek / 2010-10-08 17:59
korzystałem swojego czasu ( wynajmowanym mieszkaniu) z Wimaxa w Netii.
Sprawdzał się całkiem nieźle. Ale jednak nie ma to jak kabel.
A że zależało mi dodatkowo na TV, to wybrałem Neo z TV w dość
konkurencyjnych cenach. No i mogę teraz nawet np. oglądać przegapione programy
dzięki opcji TV na życzenie. Czego mi właśnie w Netii trochę brakowało :( -
-
~słupszczanka / 2010-10-07 15:21
w lipcu chodzili u nas ludzie i mówili ze podlanczaja internet zgodzilam sie na internet i tel mowili ze bedziemy mieli od 1 wrzesnia, niestety juz jest 7 pazdzierik a mamy modem z kablami ktory mial kosztowac 1 zl a na poczcie elektronicznej mam rachunek do zaplaty 95 zl i 25 gr nie wiem za co jezeli z internetu ani tel nie korzystam bo nikt nie podlaczyl nawet nam nikt gniazdka do tel nie zamontowal/ dzwonimy pod nr netii i mowia ze sie odezwa i nikt nie nie odzywa. -
~83tomasz / 2010-10-06 15:41
Nie wystawiałem do tej pory opinii na necie. Ale ten internet 6Mbit w Netii to rewelacja obsługuje mi 3 komputery i na każdy śmiga super jest naprawdę warty dobrej oceny w porównaniu do tego radiowego syfu co miałem wcześniej 1Mbit za 80zł a filmik na You tubie 2 minutowy otwierał się 30minut. ZaletySzybki, nie drogi, obsługa klienta całkiem przyjemna i profesjonalnaWadypowinna być jakaś instrukcja do pierwszej rejestracji Netii5 dni -
~KUBA / 2010-10-05 16:03
10 sierpnia została podpisana umowa.
Netia ma 45 dni (!!!!) na podłączenie internetu.
Minęło 55 dni a nikt nie potrafi mi dać odpowiedzi czy dadzą radę podłączyć internet!!!!!!!!!!!
Dodam, że firma jest w centrum miasta a nie w szczerym lesie, gdzie "wrony zawracają"
Żenada i totalna porażka !!!!!!!!!!!
Kuba -
~jarek / 2010-10-04 17:27
Omijajcie ludzie tą pseudo firme co tylko wyłudza pieniądze od ludzi.Do czasu podpisania umowy niby ok ale pózniej zaczynają się cyrki. Od tygodnia czekam na zgłoszoną awarię!!!
Paranoja!!!!!!!!!!!!Wadyobsługa klienta, awaryjność, olewatorskie podejście do ludzi -
~boreso / 2010-10-04 00:17
Czytając te posty odnoszę wrażenie że piszą to ludzie z TP lub sam nie wiem kto.
Od 2007 roku miałem internet 1Mbs za 49z na lini TP. Zero problemów .Przerwy były ale krótkie tylko wtedy gdy były burze z ulewami i pozalewało studzienki lub piorun przyładował gdzieś tam i uszkodził sieć szkieletową. Ale to już siła wyższa.Od centrali mieszkam(a to istotne)1500 metrów. Pingi niskie Transfer w normie a nawet czasami wyższy.Jednym słowem bez zastrzeżeń.Jeśli chodzi o BOK to różnie to bywało czyli kto tam siedział, jak młoda siusiara to przechlapane ale jakoś było. Wiele z BOK nie korzystałem,ale.Obecnie od 1 września wziąłem 4Mbs i telefon non stop razem za 98 zł. Co tu więcej wymagać. Jest tylko jedno ale. Jeśli usługa jest świadczona na linii TP i na węźle jest LLU NETII to nie ma problemu natomiast na starych centralach których TP ma jeszcze wiele i z linią napowietrzną i daleko od centrali to nie wymagajmy aby nie było problemów przy większych szybkościach gdyż nie zależy to od Netii tylko od TP gdyż ma taką linię.Chodząc po klientach(Servis komputerowy) którzy mają NEO i testując widzę co świadczy TP, np.8Mbs 3 000metrów od centrali i zastanawiam się jak oni mogli klientowi wcisnąć taką szybkość przy tak dużej odległości od centrali.Wejdźcie na forum usług TP to dopiero się naczytacie samych negatywów i problemów z rachunkami,płatnościami, reklamacjami itp. Pozdrawiam zadowolonych użytkowników usługi internetowej NETII jak i NEOSTRADY.ZaletyNic przeciwWadyZEROWszystko w tekście -
~KAMILA / 2010-10-02 08:26
SZCZERZE ODRADZAM! Tej firmie zależy tylko na tym, żeby podpisać umowę, a potem klienta mają w nosie. Jakość świadczonych usług tragiczna, obsługa fatalna. Co chwilę jakieś awarię, których usnięcie trwa tygodniami, a płacić trzeba. Jeszcze na koniec wystawili mi fakturę na 350 zł i bezczelnie skomentowali:" anulujemy państwu tę fakturę jeśli podpiszą Państwo z nami umowę na kolejne dwa lata." Nie mogę powiedzieć o tej firmie nic dobrego. ZaletyżadnychWadyza mało miejsca by wymienićrok i ani jednego dnia dłużej -
~yetti / 2010-09-29 21:59
Wszystko na początku miało być tak piekne, wiec dałem się skusić i odszedłem od TPS-y /bo nie chciałem dawać swoich pieniedzy na emerytury Francuzom/. Owszem były przepychanki o uwolnienie mojego numeru z TPS do Neti, póxniej oczekiwanie na modem do internetu. Wszystko to już po czasie od kiedy powinienem się cieszyć swoim super szybkim internetem. Tymczasem samo podłączenie internetu zpozoru proste zajeło mi bardzo duzo czasu i w końcu sześć!!!! telefonów do serwisu Neti z prosba o pomoc. Czego się nie nasłuchałem. Ci ludzie nie maja zielonego pojecia o funkcjonowaniu internetu. W końcu znalazł sie jedem madry człowiek który w 10 minut załatwił ze mną telefonicznie całą procedurę instalacji internetu.
Został telefon, który równiez przeniosłem do nowego operatora. Do dzisiejszego dnia nie mam telefonu działajacego niezawodnie i w sposób ciągły. Albo nie mozna dodzwonic sie do mnie albo ja nie mogę wykonać żadnego połaczenia.
juz znudziły mi się te wydzwanianai na infolinie i wysłuchiwanie "Papugi" a póxniej długie słuchanie muzyki z taśmy, i czekanie na Konsultanta, który nie jest w stanie nic poradzić iu twierdzi, ze mój problem jest w trakcie realizacji i rozwiazywania. Moja cierpliwość już się kończy, wiec myślę, że w najbliższym czasie złożę tej FIRMIE podziękowanie i skruszony bede prosił o przyjecie z powrotem do TPS SA. Przed podjęciem decyzji o zmianie operatora warto sie zastanowić.
I jeszcze jedno. Nie wiem jaki w końcu dostane rachunek za te świadczone usługi?Zaletyw miarę dobrze działa internetWadysą kłopoty ze skyp'em -
-
~agat / 2010-09-29 14:15
podpisałam umowę z netia na intenet, podobno jest ta umow nieważna bo poprzednia 2,5 letnia z telefonem i internetem została podobno nieskutecznie wypowiedziana mimo wygasnięcia czasu jej trwania i tak wygasała w nerwach i telefonach do biura obsługi petenta od grudnia do końca lutego, a ta nowa umowa podpisana w grudniu podobno aktywowała się dopiero od pierwszego marca , pani na infolini pewnego dnia powiedziała mi że mimo jednego gniazdka internetowego i mimo podpisywania umówy w siedzibie netii mam dwie aktywne umowy i za obie mam płacić, tak mają dobrze wyszkolonych akwizytorów i pracowników infolini we wprowadzaniu w błąd wszystkich. -
~lobo / 2010-09-26 21:38
Żałuję, że to coś mam, narzekałem na neo ale netia bije ich na głowę, podpisujesz umowe z dniem , a usługa właczona jak znajdą czas. Czas trwania umowy liczony od momentu włączenia usługi żebyś za szybko nie uciekł. Czekam aż skończy mi się umowa i uciekam od nich. Zaletyjest internetWadyobsługa nijaka1 rok -
~Pedrom / 2010-09-26 10:26
Po długich namowach pracownika Netii podpisałem umowę na internet stacjonarny.mobilny i telefon i wtedy wszystko się zaczęło .Umowę podpisałem 30 07 10r internet miałem mieć od 01 09 10r.ale zapomniano o mnie , muszę non stop dzwonić i przypominać o tym co mi się należy .Internet stacjonarny otrzymałem sms 17.09.że mogę aktywować ale zapomniano o ruterze .po mojej interwencji otrzymałem i mogłem aktywować dn. 25.09.Modemu do mobilnego internetu i klawiatury żelowej jako prezent za zamówienie przez internet nie mam do dziś i nikt z biura obsługi nie może mi odpowiedzieć na moje pytania , ale dostałem propozycję złożenia reklamacji na której to Netia ma 30 dni. ZaletyDobra reklamaWadyPropozycja tylko dla cierpliwych!!! -
~Bodo43 / 2010-09-24 21:32
Od 4 miesięcy byłem bombardowany propozycjami przystąpienia do pakietu Netii - telefon i internet. W ubiegłym tygodniu zdecydowałem się. Młody człowiek, który po przedstawieniu się zaproponował mi kilka wersji możliwości korzystania z ich usług. Wybrałem pakiet telefon 24 godziny i internet 4 Mb. W rozmowie poprosiłem o przesłanie mi wzoru umowy. Wzór taki otrzymałem jeszcze tego samego dnia. Ponieważ profesjonalnie zajmuję się oceną i rozliczeniami umów (dla wymiaru sprawiedliwości) zwróciłem telefonicznie i mailem uwagę na to, że nigdzie na druku nie ma daty rozpoczęcia świadczenia usługi. Mody człowiek oświadczył mi, że Netia nie praktykuje podawania tej daty a w ogóle jest oficjalny druk i nie można nic w nim zmieniać. Przełknąłem to mając świadomość, że taka umowa jest do podważenia przez sąd. Szlak mnie jednak trafił jak zjawił się u mnie kurier z umową. Poprosiłem aby dał mi kilka minut na zapoznanie się z umową. Zaznaczył, że dla mnie ma 5 - 10 minut czasu, bo ma dzisiaj 70-ciu takich „pacjentów” jak ja. Zerknąłem na kopię umowy, która była kompletnie nieczytelna. Do podpisania były jeszcze dwa załączniki bez kopii. Nie mogłem się z nimi zapoznać ponieważ „kurier” nie miał czasu. W związku z tym spuściłem go z mieszkania a szkoda, że nie ze schodów. Dzisiaj zatelefonował do mnie drugi kurier, któremu oświadczyłem, że bez czytelnej kopii ma się nie zjawiać. Nie zjawił się. Po przeczytaniu Waszych opinii na temat funkcjonowania Netii stwierdziłem, że jednak jestem „szczęścia synek”. Bodo43
Ps. Uważajcie co podpisujecie, czytajcie umowę, żądajcie wpisania do umowy terminu rozpoczęcia świadczenia usługi.Zaletynarazie brakWadynarazie brakjeszcze nie kupiłem -
~kieszonkoweAK / 2010-09-24 16:12
Mają atrakcyjną ofertę, i na tym się kończy. Pojawiają się problemy z dostarczeniem sprzętu, na router czekałem 2 m-ce. Internet nie osiąga obiecanej prędkości, niska jakość łącza, stałe rozłączanie się internetu. Mimo dosłownie kilkunastu telefonów interwencyjnych nie zrobiono nic lub występuje poprawa na krótki okres czasu. Netia nie radzi sobie z ilością klientów ani realizacją oferowanych usług. Może wypada przeznaczyć pieniążki na coś innego niż durne fałszywe reklamy z Kotem. Zaletyoferta wygląda atrakcyjnie na ulotce i w reklamachWadysłaba jakość usług, słaba jakość łącza internetowego, niekompetencja, praktycznie niemożliwa praca z internetem3 m-ce, 59 zł na m-c -
~Zyga / 2010-09-22 12:48
W połowie sierpnia 2010 r. zawarłem z Netią umowę i na internet+telefon i pomimo wielokrotnych zgłoszeń na infolinię do dnia dzisiejszego (21 września) nie podłączono mi internetu. To skandal i totalne lekceważenie klienta. Infolinia to ściema płacisz za każde połączenie a i tak cię oleją- za każdym razem miły pan powie ci że jest problem z TP nie odsyła informacji zwrotnej i na tym sprawa się kończy.
Bardzo CierpliwyZaletybardzo dobra reklamaWadypoza tym ??????????????????????? -
~zrobiony w Kota / 2010-09-21 19:16
W dniu 16 lipca 2010 r. zawarłem nimi na internet+telefon i pomimo wielokrotnych zgłoszeń na infolinię do dnia dzisiejszego (21 września) nie podłączono mi internetu. To skandal i totalne lekceważenie klienta. Teraz zaczynam rozumieć ich reklamy przez 6 miesięcy zero płatności bo też i nie podłączymy ci przez te 6 miesięcy internetu. Infolinia to ściema płacisz za każde połączenie a i tak cię oleją- za każdym razem miła pani powie ci że oto już przekazuje sprawę do działu podłączeń i już za góra 5 dni wszystko będzie ok i tak w kółko. Zaletyna razie brakWadyjak już podpiszesz umowę to mają cie w d... -
~mycvpl / 2010-09-21 13:35
Opowiem krótko:
1. podpisanie umowy - kurier przyjechał w 1 dzień
2. właczenie do sieci. Podczas rozmowy konsultacyjnej przed podłączeniem (probowałem rozeznac się konkurencji) wszystko było szybko i sprawnie. 2-3 tygodnie. Nie dajcie się temu zwieść! Czekałem 5 tygodni zanim podłączyli internet i telefon (mówili, że TPSA, ale to nie prawda bo tpsa ma ustawowe 21 dni na podłączenie do sieci).
3. zamówiłem modem. Przyszedł ale po 6 tygodniach. Czyli internet mogłem włączyć dopiero wtedy.
4. dzisiaj mija 8 tydzień a ja wciąż nie słyszę sygnału w słuchawce
Generalnie jakiekolwiek uwagi na infolinii to jak groch o ścianę. Wyjaśniamy, w toku, przesłane do..., nasi technicy... itd.
To jest firma, która ma fajny marketing i TO WSZYSTKO! potem odwracają sie od klienta maksymalnie.
SERDECZNIE NIE POLECAM!Zaletyświetnie udaj im się sprzedać produkt, kulturalni konsultanci (chyba poznałem wszystkich)Wadyopieszałość, niekompetentni konsultanci1 miesiąc -
-
~adam / 2010-09-21 12:28
Walczę z tą firmą od 3 lat, bo przejęli usługi po Pro Futuro. Wymówiłem im zgodnie z regulaminem i prawem wszystkie usługi. Oczywiście co jakiś czas dostaje informacje, że wszelkie faktury zostały skorygowane i dostaje niby przeprosiny, ale po kilku miesiącach znowu zaczyna się manewr z dzwonieniem, że znowu coś im zalegam i chyba dziś złoże doniesienie do prokuratury o nieuzasadnione nękanie telefoniczne. Wszystkim ODRADZAM korzystania z USŁUG NETII. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO4 -
~Saginata / 2010-09-20 22:12
Rozmowa z obsługą klienta to horror. Każą mi czekać dziesięć minut czekać na osobę od internetu fla firm, mimo, że chcę wziąć na osobę prywatną. Potem w dziale technicznym rozmawiam z osobą, która nie wie co to jest RJ-45, co to jest switch i co to jest skrętka. Od różnych konsultantów dostaję sprzeczne informacje. W końcu po rozmowie z kilkoma udało mi się domyślić kto prawdopodobnie kłamie.
Kolejny etap. Mówią, że nie ma szans na 8Mb/s, może być albo 6 albo 20. Bierzemy 20. Sprawdzają, mówią, że spoko, da się zrobić 20 na naszej linii.
Obiecują, że sprzętprzyjdzie chwilkę przed aktywacją. Kilka dni po aktywacji sprzętu dalej nie ma. Dzwonimy. Jedna osoba mówi, że sprzęt już wysłany, druga, że sprzętu nie ma na magazynie i trzeba poczekać kilka dni. Trzecia, że sprzęt już wysyłają. Czwarta mówi, że trzeba poczekać aż sprzęt im przyjdzie do magazynu.
W końcu przychodzi sprzęt. Po podłączeniu nie działa. Dzwonię do serwisu. Oddzwania do mnie człowiek techniczny i mówi, że nie ma szans nawet na 6Mb i ledwo będzie działać tylko 1Mb.
Kolejny telefon na infolinię. Okazuje się, że nie mają pojęcia, że jakiś techniczny ze mną rozmawiał. Tym razem o technicznych możliwościach nie mogą nic powiedzieć. Mówią, że najwyżej sobie odstąpię od umowy.
Szkoda, że po aktywacji usługi zerwałem umowę z poprzednim operatorem.Zaletyśmieszne reklamyWadyniekompetentna obsługa, bałagan w systemie, bezustanne kłamstwa, maskowanie kłamstwami swojej niekompetencji. -
~Bandzior / 2010-09-19 08:14
Netia to rzeczywiscie firma bandycko-zlodziejska, do wyrywania kasy klientom !!! ZaletybrakWadysame minusydwa miesiace -
~Keraj / 2010-09-18 08:26
Gdybym miał opisać moje przejścia z tą firmą to była by to długa historia, streszcze ją jedank do tego że Netia oszukuje swoich klientów kiedy tylko może coś na tym zyskać, nie traktuje klienta w sposób partnerski. Zalety-Wadytraktowanie klienta, awarie, oferta usług i podpisanie umowy na świadczenie usług na łączu na którym netaia nie jest w stanie ich świadczyć.za dług czekam do końca umowy i wtedy zmienie na innego operatora.
strona 137 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »