Został telefon, który równiez przeniosłem do nowego operatora. Do dzisiejszego dnia nie mam telefonu działajacego niezawodnie i w sposób ciągły. Albo nie mozna dodzwonic sie do mnie albo ja nie mogę wykonać żadnego połaczenia.
juz znudziły mi się te wydzwanianai na infolinie i wysłuchiwanie "Papugi" a póxniej długie słuchanie muzyki z taśmy, i czekanie na Konsultanta, który nie jest w stanie nic poradzić iu twierdzi, ze mój problem jest w trakcie realizacji i rozwiazywania. Moja cierpliwość już się kończy, wiec myślę, że w najbliższym czasie złożę tej FIRMIE podziękowanie i skruszony bede prosił o przyjecie z powrotem do TPS SA. Przed podjęciem decyzji o zmianie operatora warto sie zastanowić.
I jeszcze jedno. Nie wiem jaki w końcu dostane rachunek za te świadczone usługi?
Zaletyw miarę dobrze działa internet
Wadysą kłopoty ze skyp'em