Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3213 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2015-03-02 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dalszy ciąg problemów z tą przecudowną firmą. Router w końcu otrzymałem (po 2 miesiącach) ale internet dalej nie działa wbrew ich zapewnieniom. Rozwiązanie umowy z ich winy w toku, nie mogłem czekać i być odcięty od sieci i zamówiłem gdzie indziej. Na razie straszą mnie jakimiś 500 zł opłaty nie wiadomo za co i jakieś 170 zł kary też nie wiadomo za co. Nic nie dostaną !!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko, w tym bezczelność
    3 miesiące
  • ~tomek / 2015-06-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    wysłałem chyba już 8 razy numer z prośba o kontakt z konsultantem w celu zakupu oferty internetu.raz łaskawie po drugim razie pan zadzwonił po ...kilkunastu godzinach(choć reklamuja że telefon będzie za chwilę!!)ponieważ nie mogłem akurat rozmawiać umówiłem sie na nastepny dzień na godz 15 ale nikt nie raczył się odezwać a przecież to im powinno zależeć na nowych klientach!!!!!po kolejnych kilku prośbach o tel.ktoś puścił tylko sygnał(dokładnie 2 sekundy i sie rozłączył) chyba po to żeby w razie czego był ślad że dzwonili.w końcu zachciało mi sie sprawdzić opinie o NETI i mnie zamurowało!!!!!FATALNE OPINIE OD WIĘKSZOSCI LUDZI -NIKOMU NIE POLECAM SKORO TAK TRAKTUJE SIĘ TAM LUDZI
    ZaletyNIC
    WadyNIEZALEŻY IM NA KLIENTACH
    CHCIAŁEM KUPIĆ ALE NIE DOCZEKAŁEM SIE NA TELEFON OD KONSULTANTA
  • ~Tomek / 2017-12-01 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Z usług Netii korzystam od ponad 6 lat, na początku było ok to co zadeklarowane w umowie tak było no może jakieś chwilowe słabości, teraz to jakaś masakra prędkość nie przekracza 5% z umowy, a mam ja jeszcze rok, opłaty zawsze robione w terminie. Z uwagi na ograniczone możliwości innych operatorów za wielkiego wyboru nie mam ale teraz to już przesada, czas poszukać alternatywy.
    Zaletybrak
    Wady-niskie prędkości
    -słaba obsługa klienta
    -w stosunku do obecnych parametrów bardzo wysoka cena
    MiejscowośćWojciechów
  • ~Tomek / 2022-09-14 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Namawiają starsze osoby a później tylko problemy z odbiorem Tv. Totalnie odradzam
    , Dodzwonienie się graniczy z cudem. Totalnie olewanie klienta i nieradzenie sobie z własnym sprzętem.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady i tylko wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tomeq / 2016-02-06 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i pieniędzy na tę firmę. Podpisałem umowę na internet parę dni temu i już żałuję. Przedstawiciel czy jak tam się nazywa ten ich człowiek od umów zapewniał mnie, że będę miał internet w ciągu 48 godzin i że monter przyjedzie razem z modemem/routerem. Monter faktycznie zjawił się w ciągu 48 godzin...podłączył modem/router...zadzwonił gdzieś...odłączył router i powiedział, że kazali mu zabrać sprzęt bo mój przyjedzie kurierem i szybko uciekł. Zadzwoniłem do typa od umów i pytam o co tutaj chodzi...facet zdziwiony jak nie wiem co...powiedział, że zaraz się dowie o co biega i oddzwoni. Nie oddzwaniał więc znów się z nim skontaktowałem...kazał dzwonić na infolinię. Na infolinii baba powiedziała, że router przyjedzie kurierem do 12-tego...telefon do typa od umów...typ twierdzi, że zwykle routery przysyłają jeszcze przed wizytą montera...obiecał, że to załatwi i już jutro będę miał sprzęt. Oczywiście sprzętu na drugi dzień nie dostałem...telefon do typa...typ stwierdził, że jego kolega przywiezie mi router do godziny 18-stej albo na drugi dzień...czekam...nikt nie przyjechał...telefon do typa już z zamiarem rozwiązania umowy...typ twierdzi że jutro przywiezie sam...powiedziałem, że już nie trzeba i dziękuję za umowę...pożegnał się i się rozłączył. Telefon na infolinię...odbiera facet...mówię, że chciałbym rozwiązać umowę...pyta o powód...opowiadam historię...facet coś sprawdza i mówi...nikt u nas nie zaznaczył, że trzeba wysłać router...już zaznaczam...w poniedziałek będzie na 100%...czekam do poniedziałku i ani dnia dłużej...ta firma to jeden wielki żart.
    Zaletypotrafią ślicznie zwodzić ludzi
    Wadyistnieje i prowadzi usługi
    nadal go nie mam i na szczęście jeszcze nic nie zapłaciłem
  • ~Tomeq / 2016-02-09 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Pilnuję jak oka w głowie. Router prawie dotarł, kurier był pod moim blokiem ale odjechał w siną dal ponieważ netia podała błędny adres...zamiast 106/116 podali 106/11. Po telefonie do Netii dowiedziałem się, że kurier przyjedzie jeszcze raz. Sprawdziłem status paczki i okazuje się, że paczka ma być do odbioru w jakimś punkcie o 16-tej...masakra.
    ZaletyŻADNYCH !
    WadySAME WADY !
    szkoda słów
  • ~Tomko71 / 2014-09-23 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się od Netii z daleka! Przez ponad miesiąc nie miałem dostępu do internetu w sklepie, po zmianie z TP SA okazało się, że jest... drożej, ponieważ wbrew temu co zamówiłem powłączali mi jakieś linie telefoniczne z planem taryfowym, jakieś pakiety bezpieczeństwa i oczywiście nie da się tego odkręcić tylko trzeba składać reklamację, której nie uznają i możesz sobie iść do sądu jak ci się nie podoba. Technika do naprawy awarii przysłali po 3 TYGODNIACH od momentu zgłoszenia, uważają ,że miesięczny brak dostępu do sieci (centrum Krakowa) nie jest dostatecznym powodem do rozwiązania umowy i straszą opłatą wyrównawczą, na biuro obsługi klienta, praktycznie nie da się dodzwonić, daaaawno nie miałem do czynienia z tak badziewną firmą i dziwię się, ze jeszcze funkcjonują na rynku
    Zaletybrak
    Wadysame
    pół roku
  • ~tp / 2010-07-27 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nauczcie się czytać! Wyraźnie jest napisane w regulaminie odnoście prędkości że jest ona podana "do" np do 4 Mbit/s do 8 Mbit/s
  • ~TR / 2017-10-06 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch lat same problemy, internet i telewizja są ale tylko na papierku. Obsługa klienta "kocham ich" jak po 40 min. uda się połączyć to jak bym wygrał w totolotka. Teraz jestem od czterech dni bez Internetu i tv, Pani w bok dwa dni temu powiedziała znajomą mi bajkę o szerokiej awarii ile razy ją słyszałem, ale że ją zakończyli i niebawem wszystko wróci. Nie wróciło więc znowu 40 min. na telefonie udało mi się odebrali telefon. Oczywiście o poprzedniej rozmowie nic nie wiedzą ale może przyjąć zgłoszenie i po 48h naprawił usterkę. No nie stery nie naprawili nawet nie zadzwonili się wytłumaczyć. DZISIAJ BYŁEM I ZERWAŁEM Z ICH WINY UMOWĘ I TO JEST POZYTYWNE. TA FIRMA TO PORASZKA.
    ZaletyBRAK
    WadyCzęste awarię łącza , ciągłe zawieszenie się tunera tv. Marnej jakości router fi-fi. Zaniżona prędkość, drogo, BRAK obsługi klienta.
    7 lat
  • ~TRAGEDIA!!!!!! / 2013-04-22 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś!!! Według umowy miałem mieć 17.5 Mbit/s za 59.99 a mam 0.8 Mbit/s !!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyprędkość
    za długo
  • ~Trapias / 2018-06-15 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwila jakies problemy z polaczeniem, prace konserwacyjne lub jeszcze inne rzeczy ktore nie pozwalaja korzystac mi z internetu... porazka
    ZaletyB R A K
    WadyW S Z Y S T K O
    MiejscowośćAleksandrów Łódzki
  • ~Tris / 2016-09-22 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma dnia by połączenie było stałe, każdego dnia mamy nawet do kilkunastu przerw w dostawie internetu! I tak od pół roku
    ZaletyBRAK.
    Wady- brak stabilności łącza
    - beznadziejna obsługa klienta
    -
  • ~tunrida / 2011-06-29 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę 10 czerwca, Pan mnie zapewniał, że nie ma żadnego problemu z linią, 29 czerwca zadzwoniłam co się dzieje bo internetu jak nie było tak nie ma, a Pani mi na to że 20 czerwca co prawda wysłali mi sms( którego nie otrzymałam!) że usługa zostanie aktywowana 8 lipca, ale wczoraj (28 czerwca) wysłali mi wypowiedzenie umowy poniewaz nie ma możliwości technicznej podłączenia internetu! przeciez to jakaś kpina!, zero szacunku dla klienta, zero kompetencji, skandal po prostu!
  • ~Turbo / 2020-10-10 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeba to dać do żal pl telewizji nie mogę oglądać bo co chwilę za mała prędkość internetu i nie da się do nich dodzwonić
    MiejscowośćOpole
  • ~tylko stałe łacze !!! / 2015-01-11 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    co tu durzo pisac zoabczcie sami płace za 10 Mb a mam 0,64 mb dzwonie co 2 -3 dni zgłaszam awarie dzien dwa normalnie do 8 a potem znow to samo i takmw koło GORĄCO POLECAM !!!!!! na szczescie konczy mi sie umowa juz nigdy wiecej !! tylko stałe łacze nigdy ADSL syffff
    ZaletyZadnych drogo ! ciagłe problemy , koniecznosc wykupienia internetu + telefonu a poco dzis komus tel stacionarny smiech
    Wadywszytskie mozliwe oszukuja na predkosci
    2lata
  • ~Tylkonienetia / 2012-07-16 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia oszukuje tak: przed podpisaniem umowy są możliwości techniczne dla internetu nawet do 20 mb. Po podpisaniu obiecują że włączą za 14 dni( termin zerwania umowy zawartej zdalnie to 10 dni). A potem już w ogóle nie reagują. Internet jak był wolny tak jest, umowa na dwa lata, wszystko pasuje. Nie polecam. Nikomu. Nigdy. Same kłopoty.
    ZaletyNie ma
    WadyJa, wyżej
    Dwa tygodnie
  • ~tymek24 / 2018-10-02 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dziala internet od tygodnia, infolinia nic nie wie.
    "Mamy awarie, pracę trwają, nie jestem w stanie podać terminu naprawy".
    Porażka.
    Zaletybrak
    WadyNie reagują na uwagi klientów
  • ~typowy seba / 2014-12-08 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu, mam umowę na internet 16Mb/s (przedłużoną), a faktycznie mam 1Mb/s i to z gigantycznym PINgiem, który uniemożliwia otwarcie większości stron (tą odświeżałem 4x zanim się załadowała).
    Jak dzwonię, żeby wezwać serwisanta to Pan na infolinii wciska mi kit, że na kablach w mojej okolicy szybciej się nie da i nic się nie da zrobić, ale serwisant będzie dziś albo jutro. Minęło 11dni i nadal brak serwisanta i poprawy. A na kablach w tej okolicy na bank da się osiągnąć 16Mb/s bo wcześniej przez 2lata miałem w netii taką samą umowę i internet działał sprawnie, a po przedłużeniu umowy na kolejne dwa lata jakby (odcięli) mi internet ot tak z dnia na dzień, Nie polecam nikomu bo u nich łatwe jest tylko podpisanie umowy, wtedy są na zawołanie jak grzeczne pieski, a teraz jak już mam umowę, to mają mnie w nosie i nic nie robią sobie z tego, że nie dostarczają mi takiej usługi jaką zamówiłem.
    Zaletybrak zalet
    Wadynie wywiązują się z umowy, olewają klientów, nie chcą naprawić łącza które od niedawna szwankuje, konsultanci z infolinii nie mają pojęcia o tym o czym rozmawiają z klientami, na słowo "PING" reagują jakbym po chińsku mówił, a to jeden z podstawowych parametrów sieci.
    o wiele za długo i o wiele za drogo
  • ~ula / 2014-09-26 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka,nigdy więcej umowy z netią
    Wadybrak łączności zoperatorem
    1,5 roku
  • ~Undercover / 2023-08-25 00:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę się rozwodzić. Walczę z nimi od dawna. Strata pieniędzy, czasu i nerw!!! Przestrzegam!!!
    ZaletyZero
    WadyMultum
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4642
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2556
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2104
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5013
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4122
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2730
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360