Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2017-12-01 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Z usług Netii korzystam od ponad 6 lat, na początku było ok to co zadeklarowane w umowie tak było no może jakieś chwilowe słabości, teraz to jakaś masakra prędkość nie przekracza 5% z umowy, a mam ja jeszcze rok, opłaty zawsze robione w terminie. Z uwagi na ograniczone możliwości innych operatorów za wielkiego wyboru nie mam ale teraz to już przesada, czas poszukać alternatywy.
    Zaletybrak
    Wady-niskie prędkości
    -słaba obsługa klienta
    -w stosunku do obecnych parametrów bardzo wysoka cena
    MiejscowośćWojciechów
  • ~Tomek / 2022-09-14 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Namawiają starsze osoby a później tylko problemy z odbiorem Tv. Totalnie odradzam
    , Dodzwonienie się graniczy z cudem. Totalnie olewanie klienta i nieradzenie sobie z własnym sprzętem.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady i tylko wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tomeq / 2016-02-06 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i pieniędzy na tę firmę. Podpisałem umowę na internet parę dni temu i już żałuję. Przedstawiciel czy jak tam się nazywa ten ich człowiek od umów zapewniał mnie, że będę miał internet w ciągu 48 godzin i że monter przyjedzie razem z modemem/routerem. Monter faktycznie zjawił się w ciągu 48 godzin...podłączył modem/router...zadzwonił gdzieś...odłączył router i powiedział, że kazali mu zabrać sprzęt bo mój przyjedzie kurierem i szybko uciekł. Zadzwoniłem do typa od umów i pytam o co tutaj chodzi...facet zdziwiony jak nie wiem co...powiedział, że zaraz się dowie o co biega i oddzwoni. Nie oddzwaniał więc znów się z nim skontaktowałem...kazał dzwonić na infolinię. Na infolinii baba powiedziała, że router przyjedzie kurierem do 12-tego...telefon do typa od umów...typ twierdzi, że zwykle routery przysyłają jeszcze przed wizytą montera...obiecał, że to załatwi i już jutro będę miał sprzęt. Oczywiście sprzętu na drugi dzień nie dostałem...telefon do typa...typ stwierdził, że jego kolega przywiezie mi router do godziny 18-stej albo na drugi dzień...czekam...nikt nie przyjechał...telefon do typa już z zamiarem rozwiązania umowy...typ twierdzi że jutro przywiezie sam...powiedziałem, że już nie trzeba i dziękuję za umowę...pożegnał się i się rozłączył. Telefon na infolinię...odbiera facet...mówię, że chciałbym rozwiązać umowę...pyta o powód...opowiadam historię...facet coś sprawdza i mówi...nikt u nas nie zaznaczył, że trzeba wysłać router...już zaznaczam...w poniedziałek będzie na 100%...czekam do poniedziałku i ani dnia dłużej...ta firma to jeden wielki żart.
    Zaletypotrafią ślicznie zwodzić ludzi
    Wadyistnieje i prowadzi usługi
    nadal go nie mam i na szczęście jeszcze nic nie zapłaciłem
  • ~Tomeq / 2016-02-09 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Pilnuję jak oka w głowie. Router prawie dotarł, kurier był pod moim blokiem ale odjechał w siną dal ponieważ netia podała błędny adres...zamiast 106/116 podali 106/11. Po telefonie do Netii dowiedziałem się, że kurier przyjedzie jeszcze raz. Sprawdziłem status paczki i okazuje się, że paczka ma być do odbioru w jakimś punkcie o 16-tej...masakra.
    ZaletyŻADNYCH !
    WadySAME WADY !
    szkoda słów
  • ~Tomko71 / 2014-09-23 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się od Netii z daleka! Przez ponad miesiąc nie miałem dostępu do internetu w sklepie, po zmianie z TP SA okazało się, że jest... drożej, ponieważ wbrew temu co zamówiłem powłączali mi jakieś linie telefoniczne z planem taryfowym, jakieś pakiety bezpieczeństwa i oczywiście nie da się tego odkręcić tylko trzeba składać reklamację, której nie uznają i możesz sobie iść do sądu jak ci się nie podoba. Technika do naprawy awarii przysłali po 3 TYGODNIACH od momentu zgłoszenia, uważają ,że miesięczny brak dostępu do sieci (centrum Krakowa) nie jest dostatecznym powodem do rozwiązania umowy i straszą opłatą wyrównawczą, na biuro obsługi klienta, praktycznie nie da się dodzwonić, daaaawno nie miałem do czynienia z tak badziewną firmą i dziwię się, ze jeszcze funkcjonują na rynku
    Zaletybrak
    Wadysame
    pół roku
  • ~tp / 2010-07-27 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nauczcie się czytać! Wyraźnie jest napisane w regulaminie odnoście prędkości że jest ona podana "do" np do 4 Mbit/s do 8 Mbit/s
  • ~TR / 2017-10-06 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch lat same problemy, internet i telewizja są ale tylko na papierku. Obsługa klienta "kocham ich" jak po 40 min. uda się połączyć to jak bym wygrał w totolotka. Teraz jestem od czterech dni bez Internetu i tv, Pani w bok dwa dni temu powiedziała znajomą mi bajkę o szerokiej awarii ile razy ją słyszałem, ale że ją zakończyli i niebawem wszystko wróci. Nie wróciło więc znowu 40 min. na telefonie udało mi się odebrali telefon. Oczywiście o poprzedniej rozmowie nic nie wiedzą ale może przyjąć zgłoszenie i po 48h naprawił usterkę. No nie stery nie naprawili nawet nie zadzwonili się wytłumaczyć. DZISIAJ BYŁEM I ZERWAŁEM Z ICH WINY UMOWĘ I TO JEST POZYTYWNE. TA FIRMA TO PORASZKA.
    ZaletyBRAK
    WadyCzęste awarię łącza , ciągłe zawieszenie się tunera tv. Marnej jakości router fi-fi. Zaniżona prędkość, drogo, BRAK obsługi klienta.
    7 lat
  • ~TRAGEDIA!!!!!! / 2013-04-22 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś!!! Według umowy miałem mieć 17.5 Mbit/s za 59.99 a mam 0.8 Mbit/s !!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyprędkość
    za długo
  • ~Trapias / 2018-06-15 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwila jakies problemy z polaczeniem, prace konserwacyjne lub jeszcze inne rzeczy ktore nie pozwalaja korzystac mi z internetu... porazka
    ZaletyB R A K
    WadyW S Z Y S T K O
    MiejscowośćAleksandrów Łódzki
  • ~Tris / 2016-09-22 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma dnia by połączenie było stałe, każdego dnia mamy nawet do kilkunastu przerw w dostawie internetu! I tak od pół roku
    ZaletyBRAK.
    Wady- brak stabilności łącza
    - beznadziejna obsługa klienta
    -
  • ~tunrida / 2011-06-29 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę 10 czerwca, Pan mnie zapewniał, że nie ma żadnego problemu z linią, 29 czerwca zadzwoniłam co się dzieje bo internetu jak nie było tak nie ma, a Pani mi na to że 20 czerwca co prawda wysłali mi sms( którego nie otrzymałam!) że usługa zostanie aktywowana 8 lipca, ale wczoraj (28 czerwca) wysłali mi wypowiedzenie umowy poniewaz nie ma możliwości technicznej podłączenia internetu! przeciez to jakaś kpina!, zero szacunku dla klienta, zero kompetencji, skandal po prostu!
  • ~Turbo / 2020-10-10 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeba to dać do żal pl telewizji nie mogę oglądać bo co chwilę za mała prędkość internetu i nie da się do nich dodzwonić
    MiejscowośćOpole
  • ~tylko stałe łacze !!! / 2015-01-11 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    co tu durzo pisac zoabczcie sami płace za 10 Mb a mam 0,64 mb dzwonie co 2 -3 dni zgłaszam awarie dzien dwa normalnie do 8 a potem znow to samo i takmw koło GORĄCO POLECAM !!!!!! na szczescie konczy mi sie umowa juz nigdy wiecej !! tylko stałe łacze nigdy ADSL syffff
    ZaletyZadnych drogo ! ciagłe problemy , koniecznosc wykupienia internetu + telefonu a poco dzis komus tel stacionarny smiech
    Wadywszytskie mozliwe oszukuja na predkosci
    2lata
  • ~Tylkonienetia / 2012-07-16 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia oszukuje tak: przed podpisaniem umowy są możliwości techniczne dla internetu nawet do 20 mb. Po podpisaniu obiecują że włączą za 14 dni( termin zerwania umowy zawartej zdalnie to 10 dni). A potem już w ogóle nie reagują. Internet jak był wolny tak jest, umowa na dwa lata, wszystko pasuje. Nie polecam. Nikomu. Nigdy. Same kłopoty.
    ZaletyNie ma
    WadyJa, wyżej
    Dwa tygodnie
  • ~tymek24 / 2018-10-02 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dziala internet od tygodnia, infolinia nic nie wie.
    "Mamy awarie, pracę trwają, nie jestem w stanie podać terminu naprawy".
    Porażka.
    Zaletybrak
    WadyNie reagują na uwagi klientów
  • ~typowy seba / 2014-12-08 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu, mam umowę na internet 16Mb/s (przedłużoną), a faktycznie mam 1Mb/s i to z gigantycznym PINgiem, który uniemożliwia otwarcie większości stron (tą odświeżałem 4x zanim się załadowała).
    Jak dzwonię, żeby wezwać serwisanta to Pan na infolinii wciska mi kit, że na kablach w mojej okolicy szybciej się nie da i nic się nie da zrobić, ale serwisant będzie dziś albo jutro. Minęło 11dni i nadal brak serwisanta i poprawy. A na kablach w tej okolicy na bank da się osiągnąć 16Mb/s bo wcześniej przez 2lata miałem w netii taką samą umowę i internet działał sprawnie, a po przedłużeniu umowy na kolejne dwa lata jakby (odcięli) mi internet ot tak z dnia na dzień, Nie polecam nikomu bo u nich łatwe jest tylko podpisanie umowy, wtedy są na zawołanie jak grzeczne pieski, a teraz jak już mam umowę, to mają mnie w nosie i nic nie robią sobie z tego, że nie dostarczają mi takiej usługi jaką zamówiłem.
    Zaletybrak zalet
    Wadynie wywiązują się z umowy, olewają klientów, nie chcą naprawić łącza które od niedawna szwankuje, konsultanci z infolinii nie mają pojęcia o tym o czym rozmawiają z klientami, na słowo "PING" reagują jakbym po chińsku mówił, a to jeden z podstawowych parametrów sieci.
    o wiele za długo i o wiele za drogo
  • ~ula / 2014-09-26 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka,nigdy więcej umowy z netią
    Wadybrak łączności zoperatorem
    1,5 roku
  • ~Undercover / 2023-08-25 00:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę się rozwodzić. Walczę z nimi od dawna. Strata pieniędzy, czasu i nerw!!! Przestrzegam!!!
    ZaletyZero
    WadyMultum
    MiejscowośćŁódź
  • ~Urszula / 2023-06-30 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 22 dni bez internetu, technik umawia się i nie przychodzi, pracownicy infolinia nic nie wiedza, nic nie mogą, ale żeby udzielili tych informacj trzeba podać : numer klienta lub pesel, imię i nazwisko, czy faktura elektroniczna czy w formie papierowej, adres świadczenia usług !!!!!
    Przypominam ze można jeszcze prosić o podanie kwoty ostatniej faktury, numeru buta, świadectwa szczepień przeciwko rożnym chorobom, ilości zużytej energii elektrycznej i jeszcze wielu innych rzeczy.
    Rozumiem ze taka weryfikacja jest potrzebna przy zamawianiu usług ale przy codziennym kontakcie w sprawie braku internetu od 22 dni powinien wystarczyć numer klienta.
    Na wszystko odpowiedz przepraszamy i prosimy o cierpliwość - może lepiej zakończyć ten proceder pod nazwa Internet z Netii. Nie polecam, odradzam bo może Wam zabraknąć cierpliwości w przypadku awarii, które zdarzają się dość często . U mnie druga w tym roku. Poprzednia ok dwóch tygodni- teraz 3 tygodnie i nic. Straciłam cierpliwość i nie przyjmuje przeprosin .
    ZaletyCzasem jest
    WadyPrędkość 8MB w porywach
    MiejscowośćKatowice
  • ~user / 2008-11-18 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Dla osób rozwiązujących umowę z operatorem "alternatywnym" przestroga. Należy sprawdzać wszystkie kroki i upewnić się, że zostały wykonane
    a) rozwiązanie umowy - należy zadzwonić i potwierdzić, że przyjęli inaczej może sobie leżeć i miesiąc
    b) zejście z łącza - należy kopnąć ich również w tym temacie, sami nie zejdą.

    Umowę podpisałem myśląc, że będzie trochę lepiej niż w TP. Po 3 tygodniach przez przypadek dowiedziałem się że internet jest. Jednak nie było. Otworzyłem zgłoszenie techniczne (czas realizacji 24h). Po 3 dniach - gdy zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się, że Netia nie może zrealizować wymaganej prędkości. Rozwiązanie umowy, znowu wszystko trzeba sprawdzać samemu i kazać łaskawej pani na infolini żeby skierowała do wykonania.

    Obsługa klienta - żenada, zero kontaktu, i dzieje się to przy kliencie, który dopiero podpisuje umowę, nie zazdroszczę klientom już usidlonym - o nich dba się pewnie jeszcze lepiej.

    Obsługa klienta w Netii jest jak miód w baryłkach Kubusia Puchataka - im bardziej się jej przyglądać, tym mniej jej jest.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306