Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~2mrs / 2010-10-24 20:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam łącze Netii Wimax 2Mb/s od dwóch lat. Od 6 miesięcy transfer spadł ponad trzykrotnie. Zadzwoniłem do Netii i zgłosiłem problem. Po tygodniu zadzwoniłem ponownie bo nic się nie zmieniło (sami nie byli łaskawi się odezwać). Dostałem informację, że nic z tym nie zrobią bo jest przeciążenie sieci i tyle. Zatem - porażka. Zamiast łącza 2Mb/s mam łącze 0.6 Mb/s za jedyne 70 PLN !!! MASAKRA !
    Netia oszukuje ludzi. Od paru dni jestem chodzącą antyreklamą tej firmy i jej produktów. Pech w tym, że akurat znam sporo ludzi używających internetu można powiedzieć - "przemysłowo" i na pewno nie kupią nic od Netii a dopiero się rozkręcam ...
    WadyJeden wielki minus - transfer na poziomie 0.6 Mb/s - nie muszę tłumaczyć co to znaczy ....
    2 lata, 70 pln/miesiąc
  • guciomix / 2010-10-21 20:41
    Uważajcie , to MEGA PRZEKRĘT - jestem u nich ponad rok i nie mogę doczekać się końca umowy - by pożegnać ich na zawsze. Niekompetencja konsultantów, niedotrzymywanie terminów , miesiącami oczekiwanie na załatwienie reklamacji ( na 14 miesięcy korzystania z ich usług miałem 7 reklamacji - 5 niezałatwionych do dziś mimo że na to mają czas 30 dni). Jeśli zdecydujecie sie na umowę z nimi - podstawową zadzwońcie kilka razy w odstępach czasu by potwierdzić czy poprzedni konsultant nie pokręcił czegoś lub nie wrobił Was w niezamówione usługi !!! W tym przypadku właściwie dobrali sobie reklamę kaszpirowskiego - KIT i naciąganie naiwnych !
    Zaletyczasem trafi się na inteligentnego konsultanta - trzeba mieć szczęście
    Wadyza mało miejsca by wynmienić - opisałem wcześniej
    14 mieś za 98 zł
  • ~ms / 2010-10-21 15:18
    Witam. Ja również miałem problemy z netem w Netii. Pomogła zmiana ustawień routera. w opcji Connection Type: wprowadziłem: PPoE - poniżej w: Encapsulation Mode: LLC/SNAP-BRIDGING.
    Pozostałe ustawienia bez zmian. Dodam, że mam prędkość 8Mb/s w umowie i w rzeczywistości.

  • ~Robert / 2010-10-19 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy czytałem opinie zanim podpisałem umowę z Netią wydawało mi się że inni mają pecha, mi się to nie przytrafi, przecież pan który przyjechał samochodem z umową był taki miły.
    A prawda o Netii jest niestety porażająca. TPSA nie lubię bo monopolista bo ma niekompetentnych pracowników i trzeba wspierać inne firmy telekomunikacyjne aby rosła konkurencja.
    Netia w umowie zagwarantowałą transfer do 20Mb nie sprawdziwszy nawet czy jest to możliwe,
    Oczywiście NIE JEST. Przeszedłem z TPSA z telefonem i internetem do Netii bo miało byc taniej i szybciej, a jest drożej i i tak samo szybko jak w TPSA. Do tego Netia karze sobie płacić za telefony do nich na infolinię, to już powinno skłonić mnie do zastanowienia.
    Wracam do TPSA i teraz rozumiem reklamę TPSA w której mówią że "klienci do nich wracają", choć do wczoraj byłem zdziwiony jak można wrócić do TPSA ?



  • ~Pedrom / 2010-10-19 07:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Po podpisaniu mowy olali mnie -aktywacja internetu trwała 55 dni.Mobilny internet aktywowali sami po75 dniach chociaż miałem już kupiony od konkurencji .Szybkość łącza po teście miała być 20mb teraz okazuje się po reklamacji że maks to 10mb i żadnego odzewu ze strony NETII-Podpisałeś UMOWĘ -teraz mamy CIĘ w D...!!!!
  • ~GILU / 2010-10-18 15:18
    DO MOMENTU PODPISANIA UMOWY WSZYSTKO PIĘKNIE ŁADNIE, A POTEM SĄ SZYBCY ALE W WYSYŁANIU FAKTUR...INTERNET SIĘ CZĘŚCIEJ PSUJE NIŻBYŚMY SOBIE MOGLI TO WYOBRAZIĆ...
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO
    1,5 ROKU
  • ~krzysztof63 / 2010-10-18 12:23
    Ocena: 1.75 / 5
    ..mam umowę z Netią od 2008 roku.Wszystko było dobrze do momentu kiedy zbliżył się termin ważności umowy. Otrzymałem z Netii bardzo korzystne warunki przedłużenia umowy,jak się jednak okazało po wyrażeniu zgody na przedłużenie umowy o kolejne dwa lata,że po prostu mnie oszukano,że promocja to tylko "pic na wodę" ,by złapać kolejnych naiwnych...Wykonałem dziesiątki telefonów do BOK,wysłałem dwa zgłoszenia prze internet i NIC... RÓWNIE OSZUKAŃCZEJ I NIEWIARYGODNEJ FIRMY JESZCZE NIE SPOTKAŁEM...PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KONTAKTAMI Z TYMI BLAGIERAMI ....
  • ~ajhb / 2010-10-13 18:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawarlem z Netia umowe na internet do 20 Mbs. Nie poszlo gladko, bo do mojego telefonu dopisano po raz drugi nr kierunkowy a dwie ostatnie cyfry wypelniono poza kratkami. W rezultacie probowano internet poidlaczyc do innego telefonu. Stracilem 3 tygodnie. W 2.5 miesiaca pozniej stracilem polaczenie z siecia. zameldowalem awarie. Po dwu dniach Netia zadzwonila do mnie, ze nie moga swiadczyc uslugi z powodow technicznych. Dano mi do wyboru albo 1 Mbs, albo zerwanie umowy; w tym pierwszym przypadku nie gwarantuja, ze uda im sie zapewnic dostep do sieci. Zerwalem i zawarlem umowe z innym operatorem. Po miesiacu Netia wystawila mi rachunek za caly miesiac i w kilka dni potem przystapila do windykacji naleznosci z procentami.
    ZaletyZadne.
    WadyBezprawie.
    69 zl/m
  • ~andrzej123 / 2010-10-13 18:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Po zakończeniu umowy cena usługi gwałtownie wzrasta (stawki bez promocji). Nalezy wczesniej wypowiedziec umowe.
    ZaletyJest
    WadyKoszty zatrudnienia prawnika.
    2 lata
  • ~Wakame / 2010-10-11 20:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem od zawsze internet z TP. Pewnego dnia zapukał do mych drzwi sprzedawca Netii i postanowiłem spróbować czegoś innego, podpisałem umowę. Po podpisaniu umowy niby wszystko ok jednak miałem kilka pytań wykonałem do sprzedawcy telefon i wtedy zaczęło przemawiać przez niego zwykłe cwaniactwo a przez zwierzchnika chamstwo oczywiście cała sytuacje zgłosiłem na infolinii ale pewnie tak samo maja to w d.... Oczywiście telefon który miałem dostać za darmo 2 słuchawki początkowo były nie możliwe do uzyskania trzeba było walczyć o telefon warty 10zl co kosztowało sporo nerwów Netia się zapierała że nie da tego telefonu.
    Podłączenie samej usługi przebiegło gładko 4MB/s początkowo śmigało aż miło w sam raz wystarczało do korzystania z usług choćby takich jak VOD. Co mnie cieszyło ponieważ mieszkam 100 metrów od centrali Netii i nie spodziewałem się tak dobrej jakości. Od września moja radość przeminęla jest tragicznie wiecznie wysoki ping, strony otwiera się długo a według moich testów w godzinach wieczornych nie mam 4Mb/s tylko 256kb/s co jest tragiczne. Przeglądanie internetu pod Linuxem jak i windowsem to męka. Oczywiście problem zgłaszałem do obsługi klienta gdzie zostałem wspaniale spławiony i zbajerowany jakimś komendami które należy wpisywać tak naprawdę niczemu nie służą. Aktualnie usiłuje doprosić się o pomoc w Netii bezskutecznie usługa jest marnej jakości i nie mogę się doczekać kiedy znowu będę miał internet od TP, nie mam zamiaru przedłużać umowy w Netii. Oczywiście w TP kilka krotnie miałem też problemy z usługa ale nigdy nie było tak marnej jakości.
    ZaletyAtrakcyjna cena
    WadyBardzo niska jakość oferowanych usług.
    Brak pakietów TV
    4 miesiące
  • ~antynetia / 2010-10-11 16:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Porazka kontakt na 1 odsluga na 1 kombinacje i obiecanki do puki umowy sie nie podpisze po podpisaniu niechca cie znac ehh same problemy
    Zaletyinne firmy na szczescie istnieja
    WadyNETIA
    2 lata
  • ~dddddd / 2010-10-09 23:18
    do Jarka
    ja czekałam 40 dni i nic, nie wspomnę już o moich telefonach, zgłoszeniach na stronie internetowej do nich, rozmowach z kierownikami i nic Po tych 40 dniach wypowiedzialam umowę z ich winy bo nie potrafili się z niej wywiazać
  • ~sub6 / 2010-10-09 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Zawiodłem się na Netii od samego początku. Część opinii mówi o tym, że do zawarcia umowy było super a po podpisaniu to totalna porażka.

    1. Pani, z którą podpisałem umowę oszukała mnie mówiąc, że na okres próbny internet bezprzewodowy dostanę od ręki od kuriera, który odbierze ode mnie podpisaną umowę - nie było tak, internet bezprzewodowy dotarł po tygodniu.

    2. Powiedziała, że w związku z tym, że w mojej lokalizacji jest pełna infrastruktura netii, internet powinien śmigać w ciągu max 14 dni, teraz minęło 29 dni od podpisania umowy, a internetu dalej nie ma i zaplanowano, że technicy przyjdą do mnie po raz drugi, gdyż poprzednio rzekomo o czymś zapomnieli i stąd brak tego internetu.

    3. Pani KŁAMAŁA mówiąc, że nie będę potrzebował od nich routera ani modemu. Zapytałem wyraźnie, mówiąc, że mój kolega ma u nich internet i że potrzebował specjalnego routera, a ja mam tylko zwykły router WIFI. Pani wyraźnie i to chyba trzykrotnie powiedziała, że mój router jest wystarczający.

    Zobaczymy co będzie dalej. Jeśli tak jak pisze większość osób, to już żałuję, że zacząłem z tą firmą współpracę.
    ZaletyŚwietna, hipnotyzująca reklama.
    Wady-Kłamią na wstępie
    -nie dotrzymują terminów
    -zachowują się jak monopolista, a nie są nim, więc zwyczajnie nie wypada.
    od 29 dni, za 49 netto
  • ~alek / 2010-10-08 17:59
    Ocena: 3.00 / 5
    korzystałem swojego czasu ( wynajmowanym mieszkaniu) z Wimaxa w Netii.
    Sprawdzał się całkiem nieźle. Ale jednak nie ma to jak kabel.
    A że zależało mi dodatkowo na TV, to wybrałem Neo z TV w dość
    konkurencyjnych cenach. No i mogę teraz nawet np. oglądać przegapione programy
    dzięki opcji TV na życzenie. Czego mi właśnie w Netii trochę brakowało :(
  • ~słupszczanka / 2010-10-07 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    w lipcu chodzili u nas ludzie i mówili ze podlanczaja internet zgodzilam sie na internet i tel mowili ze bedziemy mieli od 1 wrzesnia, niestety juz jest 7 pazdzierik a mamy modem z kablami ktory mial kosztowac 1 zl a na poczcie elektronicznej mam rachunek do zaplaty 95 zl i 25 gr nie wiem za co jezeli z internetu ani tel nie korzystam bo nikt nie podlaczyl nawet nam nikt gniazdka do tel nie zamontowal/ dzwonimy pod nr netii i mowia ze sie odezwa i nikt nie nie odzywa.
  • ~83tomasz / 2010-10-06 15:41
    Ocena: 4.75 / 5
    Nie wystawiałem do tej pory opinii na necie. Ale ten internet 6Mbit w Netii to rewelacja obsługuje mi 3 komputery i na każdy śmiga super jest naprawdę warty dobrej oceny w porównaniu do tego radiowego syfu co miałem wcześniej 1Mbit za 80zł a filmik na You tubie 2 minutowy otwierał się 30minut.
    ZaletySzybki, nie drogi, obsługa klienta całkiem przyjemna i profesjonalna
    Wadypowinna być jakaś instrukcja do pierwszej rejestracji Netii
    5 dni
  • ~KUBA / 2010-10-05 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    10 sierpnia została podpisana umowa.
    Netia ma 45 dni (!!!!) na podłączenie internetu.
    Minęło 55 dni a nikt nie potrafi mi dać odpowiedzi czy dadzą radę podłączyć internet!!!!!!!!!!!
    Dodam, że firma jest w centrum miasta a nie w szczerym lesie, gdzie "wrony zawracają"
    Żenada i totalna porażka !!!!!!!!!!!
    Kuba
  • ~jarek / 2010-10-04 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ludzie tą pseudo firme co tylko wyłudza pieniądze od ludzi.Do czasu podpisania umowy niby ok ale pózniej zaczynają się cyrki. Od tygodnia czekam na zgłoszoną awarię!!!
    Paranoja!!!!!!!!!!!!
    Wadyobsługa klienta, awaryjność, olewatorskie podejście do ludzi
  • ~boreso / 2010-10-04 00:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Czytając te posty odnoszę wrażenie że piszą to ludzie z TP lub sam nie wiem kto.
    Od 2007 roku miałem internet 1Mbs za 49z na lini TP. Zero problemów .Przerwy były ale krótkie tylko wtedy gdy były burze z ulewami i pozalewało studzienki lub piorun przyładował gdzieś tam i uszkodził sieć szkieletową. Ale to już siła wyższa.Od centrali mieszkam(a to istotne)1500 metrów. Pingi niskie Transfer w normie a nawet czasami wyższy.Jednym słowem bez zastrzeżeń.Jeśli chodzi o BOK to różnie to bywało czyli kto tam siedział, jak młoda siusiara to przechlapane ale jakoś było. Wiele z BOK nie korzystałem,ale.Obecnie od 1 września wziąłem 4Mbs i telefon non stop razem za 98 zł. Co tu więcej wymagać. Jest tylko jedno ale. Jeśli usługa jest świadczona na linii TP i na węźle jest LLU NETII to nie ma problemu natomiast na starych centralach których TP ma jeszcze wiele i z linią napowietrzną i daleko od centrali to nie wymagajmy aby nie było problemów przy większych szybkościach gdyż nie zależy to od Netii tylko od TP gdyż ma taką linię.Chodząc po klientach(Servis komputerowy) którzy mają NEO i testując widzę co świadczy TP, np.8Mbs 3 000metrów od centrali i zastanawiam się jak oni mogli klientowi wcisnąć taką szybkość przy tak dużej odległości od centrali.Wejdźcie na forum usług TP to dopiero się naczytacie samych negatywów i problemów z rachunkami,płatnościami, reklamacjami itp. Pozdrawiam zadowolonych użytkowników usługi internetowej NETII jak i NEOSTRADY.
    ZaletyNic przeciw
    WadyZERO
    Wszystko w tekście
  • ~KAMILA / 2010-10-02 08:26
    Ocena: 1.75 / 5
    SZCZERZE ODRADZAM! Tej firmie zależy tylko na tym, żeby podpisać umowę, a potem klienta mają w nosie. Jakość świadczonych usług tragiczna, obsługa fatalna. Co chwilę jakieś awarię, których usnięcie trwa tygodniami, a płacić trzeba. Jeszcze na koniec wystawili mi fakturę na 350 zł i bezczelnie skomentowali:" anulujemy państwu tę fakturę jeśli podpiszą Państwo z nami umowę na kolejne dwa lata." Nie mogę powiedzieć o tej firmie nic dobrego.
    Zaletyżadnych
    Wadyza mało miejsca by wymienić
    rok i ani jednego dnia dłużej
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016