Ta firma to banda oszustów i złodziei.Miałam u nich internet i telefon. Po pół roku wyłączyli mi telefon(pomimo sumiennie i terminowo płaconych rachunków), a gdy dzwoniła mną infolinii, powiedziano mi,że na linii trwa naprawa i telefon będzie czyny za tydzień. I tak po półtora miesiąca i ciągłym dzwonieniu na infolinię, dowiedziałam się, że faktura będzie obejmowała tylko internet. Przez cztery miesiące w sumie nie mogłam korzystać z telefonu, płaciłam tylko za internet. Po tym czasie przyszło mi niespodziewanie wezwanie do zapłaty zaległe faktury za telefon (nieczynny) oraz kara i nota obciążeniowa-w sumie ok 1300zł.Po wymianie korespondencji, stanęło na tym, że nigdy nie zgłaszałam,że mam nieczynny telefon, żadnych rozmów z infolinią nie było, nie płaciłam faktur za telefon(tych, które nie przysyłali) czym niniejszym zerwałam umowę.Przysłali mi więc karę za zerwanie umów za telefon i internet( za internet płaciłam i wcale umowy nie chciałam zrywać) w sumie ok 2600zł z notą obciążeniową. Reklamacje nie pomogły. Nie wspominam już nawet straszenia mnie komornikami i sądami. Tak właśnie z przyzwoitego klienta zrobili naciągacza. Nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z Netii i odradziłam tą pseudo-firmę już wielu znajomym. Uczcie się na błędach innych!!!
Zaletyżadnych
Wadychamstwo, bezczelność, same minusy
~Maciej_rat / 2010-11-01 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet stacjonarny - przysłali mi kurierem mobilny. Zadzwonilem i powiedzialem ze nie chciałem takiego dostalem informację że przyjeli moją rezygnację. Nie miałem czasu odesłać modemu i po 2 tygniach do mnie zadzwonili ze musze zaplacic karę 300 zł za opóźnienie w zwrocie. PORAŻKA !
Aż Ciężko uwierzyć że w dzisiejszych czasach marketingu szeptanego i ogromnej konkurencji na rynku można mieć takie podejście do klienta.
ODRADZAM!!!
Zaletybrak
Wadysame
300 zł za 2 tygodnie
~badgo / 2010-11-01 14:09
W sierpniu po sprawdzeniu przez Netię możliwości technicznych zaoferowano mi pakiet telefon non stop i internet 20Mb. Poinformowano mnie, że wszystko ruszy od 1 września 2010r. W dniu 30 sierpnia dostałem informację, że od 1 września rusza usługa telefoniczna a o internecie ani słowa. 8 września zdołałem się dowiedzieć, że internetu o tej prędkości nie będzie. Na pytanie dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował, nie umiano mi odpowiedzieć ( a przecież pakiet był atrakcyjny tylko i wyłącznie ze względu na internet) Kiedy powiedziałem, że przez NETIĘ zostałem bez internetu, który jest mi potrzebny w pracy, nie usłyszałem nawet przepraszam. Gdy zapytałem o internet dowiedziałem się, że może być tylko 6Mb i w cenie droższej, bo PROMOCJA się skończyła!!!. (?) Zgodziłem się na dalsze ustępstwa ale gdy usłyszałem, że podłączenie internetu może nastąpić 23 października- po prostu zatkało mnie. Poinformowałem NETIĘ, że ze względu na to, że wprowadzono mnie w błąd odstępuję od umowy. Dostałem odpowiedź, że regulamin nie przewiduje odstąpienia a tylko wypowiedzenie (nie zauważając, że tak na prawdę, ze względu na wprowadzono mnie w błąd - bo chyba nie było to celowe oszustwo - nie doszło do zawarcia umowy- i nie dotyczy mnie regulamin. Niechlujność odpowiedzi: raz Pan raz Pani świadczy o systemie pracy "kopiuj - wklej". Oczywiście do dziś nie zwolniono mi łączy. (nadal mam sygnał w telefonie) i przysłano mi już dwie faktury w sumie na 200 zł. GORĄCO NIE POLECAM!!!
Zaletyżadnych
Wadysame
2 miesiące
~Agnieszka-POZ / 2010-10-31 21:16
Ocena: 2.25 / 5
Witam, dokładnie 9 września podpisałam umowę z Netią na internet 6Mb. Montaż na ich łączach. Kupiłam również również w promocji za 1zł internet mobilny na próbę, by w czasie oczekiwania na stacjonarny korzystać z niego.
Ja widać dzisiaj mamy 31 października i ani widu, ani słychu jednego jak również drugiego... Dzwoniłam do Netii by dowiedzieć się czy już mogę zerwać umowę bo wolę nie wiedzieć jak szybko załatwiają innne sprawy. Idealnie pokazali jak szanują klientów. Pani z obsługi oczywiście chciała znać mój nr umowy ale ja taka głupia nie jestem.
Po 5 razie zadanie pytania czy już mogę zerwać umowę bez żadnych konsekwencji okazało się, że oprócz 30 dniowego okresu w umowie, mają jeszcze dodatkowe 30 dni - czyli razem 60 dni oczekiwania. Oczywiście nie mam pretensji, mi na szczęście te 60 dni za niedługo mija.
Więc jak widać nie mam netu od dwóch miesięcy, muszę jeździć do rodziców by sprawdzać maila. Acha dodam, że przed podpisaniem umowy Pan z obsługi mówił, że tak naprawdę to za 2 tygodnie będę miała neta. Jasne... nawet mobilnego nie potrafili jeszcze wysłać.
NIE POLECAM NETII JAK KOMUŚ ZALEŻY NA SZYBKIM ZAMONTOWANIU INTERNETU!!!!!!!!!
ZaletyObsuga 24h przez telefon. Dobre ceny.
WadyCZAS OCZEKIWANIA TRAGICZNIE DŁUGI!!!
Na razie wciąż czekam, kupiłam za 59zł 6Mb.
~6tyyyyy / 2010-10-30 14:03
Ocena: 5.00 / 5
dertyhit8uuuuuuuu
~klient / 2010-10-29 18:43
Ocena: 5.00 / 5
Dziwię się, że widzę tu same negatywne opinie.Z moim internetem poszło gładko i jestem bardzo zadowolony z usług Netii. Transfer nie spada mi poniżej 14 MB a wszystko co chciałem załatwić na infolinii - załatwiłem od ręki. Podejrzewam, że część wypowiadających się tu osób to pracownicy TP lub jedna osoba próbująca sabotować dobrą ofertę. Moim zdaniem Netia jest ok.
Zaletycena, jakość
Wadynie zaobserwowałem
~Tomasz Łysko / 2010-10-29 16:07
jeżeli chcecie być sprawnie przeniesieni do TP SA to proszę o kontakt jestem konsultantem telekomunikacji i profesjonalnie pomogę załatwić wszelkie formalności dzwońcie na telefon 502510138
~qqq / 2010-10-28 20:53
co za złom, mam cały czas problemy z połączeniem i non stop jest coś nie tak. czekam do końca umowy i kończe z nimi ;/
Wadywszystko
3 lata
~krzysiek / 2010-10-27 06:27
Ocena: 1.00 / 5
mam podobna sytuacje :(( jak dzwonie do Netii to mówią ze łącze jest bez gwarancji pingu ,a wiec jak ping będzie 1000tez według Netii będzie ok :((( a wiec zawsze zostaje nam granie w warcaby na kurnik.pl , tam wysokie pingi nie przeszkadzają a o takich grach jak Battlefield ,Wolfenstein - Enemy Territory czy Counter Strike zapomnijmy :(((((
Zaletyjak ktoś lubi ściągać filmy XXX to ma szybkie łącze
Wadyale jeżeli ktoś lubi pograć to raczej radzę uczyć się gry w warcaby i w szachy pocieszam się tylko tym ze jeszcze rok i powiem Netii papapapapapapapapappapapapapapapapapapap
rok
~exterib / 2010-10-26 21:25
super że jest szybki, mam internet 8mb/s i tranfery po 1000kb/s
szkoda tylko, że ping skacze do 200 wieczorem nei da się w nic grac.
To jest żałosne śmieszy mnie postawa tych ludzi.
Najpierw miesiąc czekania na router potem ping 200 ms
stanowczo odradzam!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko
~2mrs / 2010-10-24 20:18
Ocena: 2.25 / 5
Mam łącze Netii Wimax 2Mb/s od dwóch lat. Od 6 miesięcy transfer spadł ponad trzykrotnie. Zadzwoniłem do Netii i zgłosiłem problem. Po tygodniu zadzwoniłem ponownie bo nic się nie zmieniło (sami nie byli łaskawi się odezwać). Dostałem informację, że nic z tym nie zrobią bo jest przeciążenie sieci i tyle. Zatem - porażka. Zamiast łącza 2Mb/s mam łącze 0.6 Mb/s za jedyne 70 PLN !!! MASAKRA ! Netia oszukuje ludzi. Od paru dni jestem chodzącą antyreklamą tej firmy i jej produktów. Pech w tym, że akurat znam sporo ludzi używających internetu można powiedzieć - "przemysłowo" i na pewno nie kupią nic od Netii a dopiero się rozkręcam ...
WadyJeden wielki minus - transfer na poziomie 0.6 Mb/s - nie muszę tłumaczyć co to znaczy ....
2 lata, 70 pln/miesiąc
guciomix / 2010-10-21 20:41
Uważajcie , to MEGA PRZEKRĘT - jestem u nich ponad rok i nie mogę doczekać się końca umowy - by pożegnać ich na zawsze. Niekompetencja konsultantów, niedotrzymywanie terminów , miesiącami oczekiwanie na załatwienie reklamacji ( na 14 miesięcy korzystania z ich usług miałem 7 reklamacji - 5 niezałatwionych do dziś mimo że na to mają czas 30 dni). Jeśli zdecydujecie sie na umowę z nimi - podstawową zadzwońcie kilka razy w odstępach czasu by potwierdzić czy poprzedni konsultant nie pokręcił czegoś lub nie wrobił Was w niezamówione usługi !!! W tym przypadku właściwie dobrali sobie reklamę kaszpirowskiego - KIT i naciąganie naiwnych !
Zaletyczasem trafi się na inteligentnego konsultanta - trzeba mieć szczęście
Wadyza mało miejsca by wynmienić - opisałem wcześniej
14 mieś za 98 zł
~ms / 2010-10-21 15:18
Witam. Ja również miałem problemy z netem w Netii. Pomogła zmiana ustawień routera. w opcji Connection Type: wprowadziłem: PPoE - poniżej w: Encapsulation Mode: LLC/SNAP-BRIDGING. Pozostałe ustawienia bez zmian. Dodam, że mam prędkość 8Mb/s w umowie i w rzeczywistości.
~Robert / 2010-10-19 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Gdy czytałem opinie zanim podpisałem umowę z Netią wydawało mi się że inni mają pecha, mi się to nie przytrafi, przecież pan który przyjechał samochodem z umową był taki miły. A prawda o Netii jest niestety porażająca. TPSA nie lubię bo monopolista bo ma niekompetentnych pracowników i trzeba wspierać inne firmy telekomunikacyjne aby rosła konkurencja. Netia w umowie zagwarantowałą transfer do 20Mb nie sprawdziwszy nawet czy jest to możliwe, Oczywiście NIE JEST. Przeszedłem z TPSA z telefonem i internetem do Netii bo miało byc taniej i szybciej, a jest drożej i i tak samo szybko jak w TPSA. Do tego Netia karze sobie płacić za telefony do nich na infolinię, to już powinno skłonić mnie do zastanowienia. Wracam do TPSA i teraz rozumiem reklamę TPSA w której mówią że "klienci do nich wracają", choć do wczoraj byłem zdziwiony jak można wrócić do TPSA ?
~Pedrom / 2010-10-19 07:30
Ocena: 2.00 / 5
Po podpisaniu mowy olali mnie -aktywacja internetu trwała 55 dni.Mobilny internet aktywowali sami po75 dniach chociaż miałem już kupiony od konkurencji .Szybkość łącza po teście miała być 20mb teraz okazuje się po reklamacji że maks to 10mb i żadnego odzewu ze strony NETII-Podpisałeś UMOWĘ -teraz mamy CIĘ w D...!!!!
~GILU / 2010-10-18 15:18
DO MOMENTU PODPISANIA UMOWY WSZYSTKO PIĘKNIE ŁADNIE, A POTEM SĄ SZYBCY ALE W WYSYŁANIU FAKTUR...INTERNET SIĘ CZĘŚCIEJ PSUJE NIŻBYŚMY SOBIE MOGLI TO WYOBRAZIĆ...
ZaletyŻADNYCH
WadyWSZYSTKO
1,5 ROKU
~krzysztof63 / 2010-10-18 12:23
Ocena: 1.75 / 5
..mam umowę z Netią od 2008 roku.Wszystko było dobrze do momentu kiedy zbliżył się termin ważności umowy. Otrzymałem z Netii bardzo korzystne warunki przedłużenia umowy,jak się jednak okazało po wyrażeniu zgody na przedłużenie umowy o kolejne dwa lata,że po prostu mnie oszukano,że promocja to tylko "pic na wodę" ,by złapać kolejnych naiwnych...Wykonałem dziesiątki telefonów do BOK,wysłałem dwa zgłoszenia prze internet i NIC... RÓWNIE OSZUKAŃCZEJ I NIEWIARYGODNEJ FIRMY JESZCZE NIE SPOTKAŁEM...PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KONTAKTAMI Z TYMI BLAGIERAMI ....
~ajhb / 2010-10-13 18:20
Ocena: 1.75 / 5
Zawarlem z Netia umowe na internet do 20 Mbs. Nie poszlo gladko, bo do mojego telefonu dopisano po raz drugi nr kierunkowy a dwie ostatnie cyfry wypelniono poza kratkami. W rezultacie probowano internet poidlaczyc do innego telefonu. Stracilem 3 tygodnie. W 2.5 miesiaca pozniej stracilem polaczenie z siecia. zameldowalem awarie. Po dwu dniach Netia zadzwonila do mnie, ze nie moga swiadczyc uslugi z powodow technicznych. Dano mi do wyboru albo 1 Mbs, albo zerwanie umowy; w tym pierwszym przypadku nie gwarantuja, ze uda im sie zapewnic dostep do sieci. Zerwalem i zawarlem umowe z innym operatorem. Po miesiacu Netia wystawila mi rachunek za caly miesiac i w kilka dni potem przystapila do windykacji naleznosci z procentami.
ZaletyZadne.
WadyBezprawie.
69 zl/m
~andrzej123 / 2010-10-13 18:07
Ocena: 2.33 / 5
Po zakończeniu umowy cena usługi gwałtownie wzrasta (stawki bez promocji). Nalezy wczesniej wypowiedziec umowe.
ZaletyJest
WadyKoszty zatrudnienia prawnika.
2 lata
~Wakame / 2010-10-11 20:46
Ocena: 2.25 / 5
Miałem od zawsze internet z TP. Pewnego dnia zapukał do mych drzwi sprzedawca Netii i postanowiłem spróbować czegoś innego, podpisałem umowę. Po podpisaniu umowy niby wszystko ok jednak miałem kilka pytań wykonałem do sprzedawcy telefon i wtedy zaczęło przemawiać przez niego zwykłe cwaniactwo a przez zwierzchnika chamstwo oczywiście cała sytuacje zgłosiłem na infolinii ale pewnie tak samo maja to w d.... Oczywiście telefon który miałem dostać za darmo 2 słuchawki początkowo były nie możliwe do uzyskania trzeba było walczyć o telefon warty 10zl co kosztowało sporo nerwów Netia się zapierała że nie da tego telefonu. Podłączenie samej usługi przebiegło gładko 4MB/s początkowo śmigało aż miło w sam raz wystarczało do korzystania z usług choćby takich jak VOD. Co mnie cieszyło ponieważ mieszkam 100 metrów od centrali Netii i nie spodziewałem się tak dobrej jakości. Od września moja radość przeminęla jest tragicznie wiecznie wysoki ping, strony otwiera się długo a według moich testów w godzinach wieczornych nie mam 4Mb/s tylko 256kb/s co jest tragiczne. Przeglądanie internetu pod Linuxem jak i windowsem to męka. Oczywiście problem zgłaszałem do obsługi klienta gdzie zostałem wspaniale spławiony i zbajerowany jakimś komendami które należy wpisywać tak naprawdę niczemu nie służą. Aktualnie usiłuje doprosić się o pomoc w Netii bezskutecznie usługa jest marnej jakości i nie mogę się doczekać kiedy znowu będę miał internet od TP, nie mam zamiaru przedłużać umowy w Netii. Oczywiście w TP kilka krotnie miałem też problemy z usługa ale nigdy nie było tak marnej jakości.
ZaletyAtrakcyjna cena
WadyBardzo niska jakość oferowanych usług. Brak pakietów TV