Posiadam internet z Netii 4 mb od 6 miesięcy... Od 3 miesięcy z tego transferu który gwarantowała mi umowa nie mam nawet 1/5. Sprawdzałem łącze różnymi testami i praktycznie każdy pokazywał jedno i to samo... Początkowo myślałem, że problem leży po mojej stronie ( złe ustawienia routera... zakłócenia na linii itp. ) Jednak nie... wszystkie ustawienia są prawidłowe, router jest dopasowany do łącza TPSA ( wcześniej korzystałem z usług Telekomunikacji ).
Obsługa klienta to jedna wielka porażka !!! Ludzie z działu technicznego to jakieś nieporozumienie ! Od 3 miesięcy zadaje im 1 i to samo pytanie... kiedy usterka zostanie naprawiona... Telefonowałem w tej sprawie około 50 razy i za każdym razem słyszałem 1 odpowiedź... cyt. " dokładnie nie wiadomo, musi się pan uzbroić w cierpliwość... " Przepraszam, czy to jest odpowiedź technika ? Czy to jest odpowiedź osoby, którą zatrudniono do działu technicznego ? Z miesiąca na miesiąc czekam... i nadal usługa nie została naprawiona...
Najgorsze jest to, że nie ma żadnej osoby odpowiedzialnej za to wszystko, a Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie podać mi takiej informacji...
Co więcej... Domagam się od nich wystawienia korekty do faktur, które wystawiali przez ten okres, kiedy zgłosiłem awarię... Korekt jak nie było, tak nie ma... za to Netia wystawia nadal faktury na kwotę podaną w umowie... Jakim prawem ? Usterka nadal nie została naprawiona i nie wiadomo kiedy w końcu to uczynią...
Brak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
Zaletychyba jedynie cena, którą starają się przyciągnąć ludzi
WadyBrak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
6 miesięcy, 49 zł