Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2011-01-18 05:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogi panie konsultancie ryj to ma świnia ,a my jesteśmy ludźmi ,ja wiem ze wy traktujecie nas jak bydło i jak bandę natrętów , ale jak by było tak pięknie jak Pan mówi to nikt bez potrzeby by nie DARŁ BY RYJA jak to SZANOWNY PAN powiedział .Net jest mało stabilny do południa parametry ok po godzinie 16 do 22 rożnie ,ale najczęściej słabo , taka jest moja opinia o Netii i takie są opinie na tej stronie .
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci którzy uważają nas za kretynów , mało stabilne łącze
    17miesiecy
  • ~konsultant / 2011-01-17 23:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem konsultantem w Netii i również posiadam internet 8M z Netii. Jestem zadowolony, co prawda działa mi 7M na Cu ale nie odczuwam różnicy. Cena super. Nie muszę mieć telefonu stacjonarnego.
    Traktujcie konsultantów jak ludzi, a nie z ryjem od razu to będzie należycie obsłużeni.
    Hehe życzę zadowolenie z usług Netii ;)
  • ~szymonbee / 2011-01-16 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    widze ze wszystkie opinie sa negatywne i moja takze taka bedzie. Totalne dno co oni robia. Mam niby 2Mb a byla tylko przez chwile faktycznie taka szybkosc, potem juz żal. transfer przy sciaganiu mam ok 8 kb/s ogolnie, co chwila rozlacza na kilka minut, cena za 2mb to ok 70zl. Nie wspominam juz ile bylo problemow z formalnosciami, najpierw dlugo czekalismy, potem cos nie działało, potem po roku sami bez naszej wiedzy przedluzyli umowe i ciagle sadzenie sie z nimi. Nikomu nie polecam. I mam tez pytanie. czy da sie jakos zrezygnowac z ich usług przed czasem, mam umowe jeszcze rok a nie chcialbym płacic wielkiej kary za zerwanie umowy. Czy komus sie to udało??
  • ~Aeternus / 2011-01-15 12:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam...

    Posiadam internet z Netii 4 mb od 6 miesięcy... Od 3 miesięcy z tego transferu który gwarantowała mi umowa nie mam nawet 1/5. Sprawdzałem łącze różnymi testami i praktycznie każdy pokazywał jedno i to samo... Początkowo myślałem, że problem leży po mojej stronie ( złe ustawienia routera... zakłócenia na linii itp. ) Jednak nie... wszystkie ustawienia są prawidłowe, router jest dopasowany do łącza TPSA ( wcześniej korzystałem z usług Telekomunikacji ).
    Obsługa klienta to jedna wielka porażka !!! Ludzie z działu technicznego to jakieś nieporozumienie ! Od 3 miesięcy zadaje im 1 i to samo pytanie... kiedy usterka zostanie naprawiona... Telefonowałem w tej sprawie około 50 razy i za każdym razem słyszałem 1 odpowiedź... cyt. " dokładnie nie wiadomo, musi się pan uzbroić w cierpliwość... " Przepraszam, czy to jest odpowiedź technika ? Czy to jest odpowiedź osoby, którą zatrudniono do działu technicznego ? Z miesiąca na miesiąc czekam... i nadal usługa nie została naprawiona...
    Najgorsze jest to, że nie ma żadnej osoby odpowiedzialnej za to wszystko, a Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie podać mi takiej informacji...
    Co więcej... Domagam się od nich wystawienia korekty do faktur, które wystawiali przez ten okres, kiedy zgłosiłem awarię... Korekt jak nie było, tak nie ma... za to Netia wystawia nadal faktury na kwotę podaną w umowie... Jakim prawem ? Usterka nadal nie została naprawiona i nie wiadomo kiedy w końcu to uczynią...

    Brak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    Zaletychyba jedynie cena, którą starają się przyciągnąć ludzi
    WadyBrak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    6 miesięcy, 49 zł
  • ~marco / 2011-01-14 19:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam mieć przesył 8Mb a nie mam nawet 2Mb.Kontakt z nimi jest prawie nie możliwy a jak już się połączysz to cię trzymają na lini prawie godzinę.Pisałem na ich adres zgłoszenie awarii ,w odpowidzi napisano mi żebym sobie sprawdził prędkość na SPEED TESTER co wielokrotnie robiłem(fachowcy).Zmiany żadnej nie zauważyłem. Najgorsze że muszę się z nimi męczyć.
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyWolałbym te pieniądze za abonament dać na WOŚP byłby z tego jakiś pożytek.
    Za długo
  • ~jac / 2011-01-14 18:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystko było dobrze do momentu awarii.Ponad 14 dni !!!!!!trwały rozmowy z konsultantami Netii,za każdym razem z innym i tłumaczenia,prosby o usunięcie awarii w centrali telefonicznej.Internet wykorzystywany był w firmie handlowej do łączności handlowców z serwerem firmowym z bazą danych programu handlowego , do wykonywania przelewów bankowych kontaktu z kontrahentami.
    Totalny kataklizm !!!!!
    Z wielkim hukiem rozeszły się nasze drogi.
    A usterkę usunął w 15 min zaprzyjaźniony technik TP.Wsunął płykę mieszacza sygnału.
    Teraz unikam firm z jednym numerem kontaktowym 0 800
    Zaletytrochę taniej
    Wadyzbiorowa /nie/odpowiedzialność ,serwis,brak profesjonalizmu
    już na szczęście nie mam
  • ~Teddy / 2011-01-13 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Sierpien 2010 konsultant netii proponuje usługe internetu zgadzam sie. Umowa telefoniczna. Miesiąc pozniej nic dzwonie i konsultant - sorki umowa jest ale ktoś zapomniał wprowadzic do systemu - wysle nową bedzie szybciej. Następny dzien jest kurier podpisuje umowe. Mija miesiac. Dzwonie do netii - co z umową- nie mamy mowi pani ale szukamy. Dwa tygodnie dzwonie - nie mamy ale szukamy umowy. Mija miesiąc - pani na infolini - brak mozliwosc technicznychi. Mija miesiac netia dzwoni do mnie mozemy juz podlaczyc - oki podlączajcie. mija 2 tygodnie - dzwonie do netii. Co z moim netem?
    O wie Pan nasi monterzy byli ale musieli by pociągnąc 20 metrów kabla wiec sorry netu nie bedzie. Tak działa Netia.
    Wady100%
  • ~asia / 2011-01-12 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisujcie z nimi umowy. Przez 3 lata miałam internet 1Mb i było w miarę w porządku. Przed końcem umowy (we wrześniu) zadzwonił konsultant z propozycją przedłużenia i "lepszym" 6 Mb internetem. Pod koniec października internet prawie nie chodził. Jak dzwoniłam na infolinie to mówili że za parę dni będzie dobrze bo to są problemy na łączach TPSA. W połowie listopada internet dalej nie chodził, zadzwoniłam i dowiedziałam się że do 24 listopada ma być usunięta usterka. Zadzwoniłam na początku grudnia bo internet w dalszym ciągu nie chodził, to dowiedziałam się, że mam cierpliwie czekać bo trwa rozbudowa jakiejś linii. Mamy połowę stycznia a ja nadal nie mam internetu. A aneks do umowy od września wysyłali mi już podobno 4 razy i nigdy nie może do mnie dojść.
    ZaletyBRAK
    WadySame minusy
    3,5 roku kupiony za 99 zł
  • ~anka21 / 2011-01-12 17:08
    Absolutnie nie podpisujcie umowy z Netią,wraz z mężem już ponads rok sądzimy się z tą firmą.Rozwiązaliśmy z nimi umowę w 2009 r a oni do dzisiaj ścigają Nas za faktury "widmo", na dodatek nie chca nam oczyścic linii i nie możemy miec żadnego innego internetu,oprócz tego w telefonie. Totalna porażka i banda ...
    ZaletyŻadnych plusów
    WadyNie dotrzymanie warunków umowy
    od 2008 r.
  • ~smutny marian / 2011-01-10 19:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Od tygodnia mam zaszczyt rozkoszować się internetem z netii 4Mbs na łączach TP. Już nie mam zdrowia. W porywach jest 2Mbs i co parę minut się rozłącza. Badziewie na max.
    Zaletybłąd 680 brak sygnału wybierania
    WadyNerwica
    9 dni i już mam dość
  • ~ROZALA / 2011-01-09 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 3 m-ce ,A straciłam pół zdrowia. Mam umowę na 8 MB.Rano jeszcze może jest ok.6 MB, ale później nawet nie ma 1 MB.Pomimo interwencji nic się nie zmienia.Zwalają winę na zawirusowane komputery - bzdura są niewydolni i tyle.Narzekałam na TP sa ale chyba tam wrócę.Połączenia z Netią trwają po 50 min. bo odsyłają od Iwana do Pogana a między połączeniami słucham paskudnej muzyczki po 15 min.Szanujcie swoich operatorów i do Neti nie przechodźcie . Jest to chyba najgorszy operator.Do tego sprzedają routery ASMAX 1004 najgorsze jakie istnieją
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME MINUSY OD A DO Z
    3 m-ce .Router za 99 zł.Pierwsze pół roku za 1 zł. Później 109 zł.
  • ~artur04.72 / 2011-01-07 09:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem użytkownikiem Neti już 4 rok.Przeszedłem na 4M/b bo wydawało mi się że się opłaca,w końcu przez poprzednie 3 lata płaciłem tą samą stawkę za 1M/b.Tu jednak niespodzianka.Rano mam 4 ale im później tym gorzej wieczorami nie mam mawet 1,5,a placę przecież za 4M/b.DZwonilem obiecamo to poprawić mija 3 miesiąc a oni mają mnie gdzieś .Wysyłam regularnie co tydzień e-maile z prędkością jaką mam danego dnia godzine oraz datę.KAMIEŃ W WODĘ.Ignorują klientów.MOCNO NIE POLECAM!!!
    ZaletyŻADNE
    WadyNA CAŁEJ LINI
    4 ROK
  • ~Marek / 2011-01-05 10:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Przypadkowo trafiłem na to forum i kiedy czytam o kłopotach z Netią to wpadam w zadumę. Dopiero teraz zaczynam się bać. Do tej pory na tego usługodawcę nie mogę nic złego powiedzieć. Przez kilka lat moim dostawcą Internetu była TPSA i odszedłem z niej z powodu złego traktowania klienta. Kłopotów technicznych z siecią TPSA nie miałem. Już prawie rok korzystam wraz ze swoimi znajomymi z Netii i muszę powiedzieć, że w niczym nie ustępują TPSA. Może Ci, których dotknęły kłopoty mieli wyjątkowego pecha a ja wyjątkowe szczęście - nie wiem...
    ZaletyWszystko działa normalnie.
    WadyDo tej pory nie widzę, ale po przeczytaniu tych postów jestem w strachu. Prewencyjnie obniżyłem ocenę obsługi klienta choć dotychczas nie zgłaszałem żadnych kłopotów, więc tak naprawdę nie wiem.
    ok. 6 m-cy
  • ~Kinga / 2011-01-04 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    01 grudnia podpisałam z Netia umowę o telefon i internet, miał działać od 01 stycznia,jest 4 stycznia i niema ani internetu ani telefonu.Dzwoniąc na infolinię dowiaduję się że nie podłączą bo nie mają łącza, mogę podpisać umowę przez TPSA , albo z inną firmą. Zostałam bez telefonu i internetu.Nawet nikt nie poinformował że maja techniczne problemu. Panienka na infolinii nie potrafi wyjaśnić przyczyny.
    Banda oszustów i krętaczy. Jak chcieli podpisać umowę dzwonili przez rok co tydzień,a teraz nie ma z kim rozmawiać.Ostrzegam nie podpisujcie umowy z NETIĄ jeśli nie chcecie mieć samych problemów.
    Zaletybrak
    WadyFatalna obsługa
  • ~karolina / 2011-01-04 15:55
    To co robi netia to są chyba jakieś jaja! Zamówiłam internet i miesiąc czekałam na jego podłączenie bo niby tyle czasu maja na realizacje zadania, ale ja po miesiącu dalej nie miałam internetu i nawet nie raczyli wytłumaczyć mi z jakiego powodu mało tego za czas kiedy internetu nie miałam dostałam do zapłacenia rachunek! W końcu podłączyli internet,ale ona nadal nie działał, a opłaty naliczali mi dalej. Gdy dzwoniłam do punktu obsługi klienta słyszałam tylko że mam być cierpliwa, a co się okazało że kable źle technicy podłączyli!!! To jest banda wariatów, oszustów i analfabetów!!! Jaja sobie robia z klientów i nic więcej!
  • ~luk / 2011-01-04 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry

    Chciałbym ostrzec każdego potencjalnego klienta nieti. Dopóki nie będziecie mieć internetu w domu nie płaćcie im żadnych pieniędzy. Do mnie na początku listopada został dostarczony router za 99 zł i fakturą do zapłaty, na infolini dowiedziałem się, że internet zostanie podpięty po tygodniu od dostawy.
    Dziś jest czwarty stycznia 2011 i nie mogę się doprosić się o zwrot pieniądze. Ponieważ pod koniec listopada czyli po miesiącu od dostawy urządzenia oświadczyli mi na infolinii, że internetu nie będę mi dostarczać a router mogę sobie zachować. W odzyskaniu pieniędzy pomaga mi obecnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
    Po tym wszystkim, uważam że netia to najbardziej niekompetentna firma z jaką kiedykolwiek współpracowałem.
  • ~Sebastian / 2011-01-01 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 17 miesięcy mam netie przez pierwsze 12 miesięcy nic się nie działo, ale po tym okresie internet z 6mb/s soad na 0,5-1Mb/s. Tylko w nocy jest 3,5Mb/s tak na godzinkę. Na infolinii nic nie wiedzą, umawiają się a nie przyjeżdżają. Beznadzieja daleko od NETII!!
    Zaletybrakk
    Wadysłabe łącze, obsługa nigdy nic nie wie , nie przyjeżdżają na umówione spotkania
  • ~Jajko90 / 2010-12-29 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    mam internet od usługodawcy Netia od około 2 lat i na początku wybraliśmy pakiet 1,3 MB/s przez pierwszy miesiąc byłem zadowolony jednak następne kilka miesięcy to po prostu porażka płaciliśmy ok 150 zł za internet z telefonem 1,3 MB/s a otrzymywaliśmy od 256kb/s do 512kb/s.Po pewnym czasie zadzwoniła operatorka neti i zaproponowała nową ofertę wraz z rodzicami zgodziliśmy się na tą ofertę bo wydawała nam się całkiem ciekawa;< Otrzymałem Router ,wraz pakietem instalacyjnym i Historia zaczęła się powtarzać 1 dwa miesiące było naprawde rewelacyjnie jednak niedługo potem prędkość łącza zaczęła drastycznie spadać z dnia na dzień . Dzwoniłem z 10 razy na infolinie neti , a oni za każdym razem twierdzili że jeszcze się z takim przypadkiem nie spotkali i nie wiedzą co poradzić w takiej sytuacji i tak do dzisiejszego dnia płacę za internet 6Mb/s a otrzymuje zaledwie 1,3 MB/s.Jednak mam już dość i postanowiliśmy wraz z rodzicami zerwać umowę! Z całego serca odradzam Netię;D
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja załogi Netia,Zaniżona prędkość łącza, częste usterki,;(
  • ~kaska / 2010-12-29 09:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Blagam was, nie zamawiajcie internetu w netii. Dowala wam dodatkowo telefon za ktory niby nie bedziecie placic a potem dowala abonament. Mimo naszych pism, mamy zaplacic i basta. netia to wielka banda oszustow!!!!! jeszcze oby rok i rezygnuje szybko. A nawrzucam im ze hoho. Jak tu tylko rok wytrzymac jeszcze
    Zaletybrak
    Wadywszystko co jest w netia związane
    rok mam ceny niepamietam
  • ~bruno / 2010-12-28 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    nie ma możliwości przetestowania internetu przed podpisaniem umowy. Coś ja ma obecnie choćby konkurencyjna Tepsa. Wtedy można samu na własnej skórze sprawdzić co i jak działa dokładnie. No i jakby co, człowiek też może liczyć na jakieś dodatkowe przywileje do Neostrady. W stylu przykładowo, darmowego abo przez kilka pierwszych miesięcy, czy bonu podarunkowy do wykorzystania na e-zakupy .
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4830
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4037
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319