Zanim zdecydujesz się na usługi Netii przeczytaj o tym, czego doświadczyli inni. Patrząc na ogromną ilość skarg i negatywnych internetowych opinii na temat tej firmy, pomyśl jak dokuczliwy i denerwujący może być brak profesjonalizmu, ignorancja, a nawet arogancja pracowników Netii, ponieważ to jest jak załatwianie spraw z osobami, które kompletnie mają Cię gdzieś i chętnie wykażą swoją chwilową pozorną wyższość, ponieważ mają zezwolenie na olewanie klienta i jego odgórne traktowanie.
Któregoś dnia na mojej linii pojawiły się trzaski. Były to typowe zaniki ciągłości linii spowodowane jej fizycznym uszkodzeniem. Problem zgłaszałem przez około 3 godziny. W tym celu zadzwoniłem pod numer na infolinii, pod którym zgłasza się awarie linii telefonicznej. Po kilkunastu minutach cierpliwego oczekiwania odebrała jakaś osoba, po czym po kilku sekundach rozmowy nastąpiło zerwanie linii związane z obecną awarią. Ponownie zadzwoniłem pod ten sam numer i tym razem po około 10min cierpliwego oczekiwania raczyła odebrać osoba niekompetentna - po zadaniu kilku zbędnych pytań pozorujących wiedzę techniczną przełączyła mnie do osoby ponoć kompetentnej. Po 15min oczekiwania na tą osobę znów linia została przerwana. Czynność powtórzyłem jeszcze 4krotnie, aż wreszcie udało mi się zgłosić awarię. Po 2 dniach braku reakcji ze strony Netii zadzwoniłem do nich ponownie, aby dowiedzieć się jaki jest status awarii. Dowiedziałem się, że problem został uznany za rozwiązany, ponieważ zaobserwowali, iż udało mi się uruchomić w międzyczasie połączenie internetowe modemem ADSL. Czyli zgłosiłem awarię linii telefonicznej (polegającą na tym, że linia zrywa połączenia co jakiś czas) a fakt, iż w pewnym momencie przez kilka sekund uzyskałem ciągłe połączenie internetowe posłużył Netii wykpieniu się z wad instalacji. Zgłosiłem więc problem ponownie podkreślając, iż dotyczy on linii telefonicznej, a nie problemów synchronizacji urządzenia dostępowego do Internetu. Pani ledwo zrozumiała o co chodzi, ale przyjęła zgłoszenie. Po 2 dniach braku reakcji ponownie ponagliłem obsługę. Zadzwonił do mnie w końcu ktoś, żeby zapytać się, czy już jest wszystko w porządku. Popełniłem błąd stwierdzając, że w chwili obecnej nie słyszę trzasków. Problem bowiem nie został zlikwidowany. Czyli osoba techniczna dzwoni do klienta, żeby sobie zdiagnozowała stan linii... absurd. Kolejnego dnia otrzymałem informację, że awaria była spowodowana tym, że Netia udostępnia łącze internetowe 4MB, a linia jest w stanie przenieść tylko 2Mb. Przed awarią przez 2 tygodnia ściągałem oprogramowanie z sieci z prędkością 4Mb i nagle ktoś stara się wmówić, że linia przeniesie tylko 2MB i że to niby jest przyczyną awarii (czyli zapewne linia pękła pod naporem danych). Oczywiście zmniejszyli przepustowość do 2Mb. Niestety napór masy transmitowanych danych nadal powodował pękanie linii. Podjąłem więc starania ponownego zgłoszenia awarii... tym razem już nie zdołałem się dodzwonić w ogóle. Po 7 dniach postanowiłem powrócić do poprzedniego operatora. Spróbujcie sobie wyobrazić siebie w takich okolicznościach. Jak bardzo bylibyście zażenowani taką sytuacją? Jak beznadziejną firmą jest Netia oceńcie sami zanim zadecydujecie o wyborze dostawcy telefonu/internetu.
ZaletyBrak
WadySame
miesiąc
~Elżbieta / 2011-02-11 17:57
Ocena: 1.50 / 5
4 razy zamawiałam NON STOP za 49,90 i nie przysłali POPRAWNEJ UMOWY (tylko jakieś lepszy telefon 60, później internetowe), czasami w ogóle nic nie przysyłali twierdząc że takie zgłoszenie do nich nie dotarło. W końcu stwierdziłam,że zamówię przez konsultanta a nie przez internet (tak swoją drogą to właśnie nie wiem dlaczego ale konsultant od samego początku odradzał mi zamawianie przez internet - teraz już wiem dlaczego),no ale stwierdziłam że jak o 10 zł więcej jest przez konsultanta to w sumie mogę zadzwonić na infolinię żeby sporządzić taką umowę i czekałam....i czekałam i czekałam na kuriera...patrzę w końcu idzie - to sobie myślę...no to fajnie zaraz podpiszę i będę miała za około miesiąc usługę aktywną. Niestety przysłali kuriera tylko z jakimś zgłoszeniem zamówienia usługi wydrukowanym przy użyciu drukarki z kończącym się tonerem - więc przez środek kartki szły takie blade paski. Umowy właściwej nie przysłano do dnia dzisiejszego, a sprawę załatwiałam od dnia 9.10.2010. Po iluś telefonach ciągle się okazywało że im moje zgłoszenie nie dotarło, więc stwierdziłam że sokoro im na kliencie nie zależy to nie będę się pakowała do tej paczki amatorów! Poza tym konsultanci nie mają pojęcia o czym mówią!!!
Zaletybrak
Wadynie można podpisać z nimi umowy, brak wiedzy na temat swoich usług
nie mam
~pcx / 2011-02-10 22:40
Ocena: 1.50 / 5
U mnie pierwsze kłopoty zaczęły się już przy zamawianiu. Obsługa klienta beznadziejna – nie informuje o wszystkich opłatach. Zalecam daleko idącą ostrożność, a najlepiej omijać jak śmierdzące g…….
Zaletybrak
Wadybardzo dużo
za długo i za drogo
~Alicja / 2011-02-10 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Witam, od początku grudnia 2010 r. (miesiąc od aktywacji internetu w Netii) zaczął się mój internetowy koszmar. Internet nie działa wogóle albo działa z prędkością 100 Kbps, a umowę mam na 6 Mbps. Za każdym razem podczas rozmowy z konsultantem słyszę, że na moim numerze jest awaria masowa i nie wiadomo kiedy zostanie usunięta. Ten horror trwa już od 3 MIESIĘCY, ciągle słyszę to samo, faktury przysyłają na pełną wysokość, a najgorsze jest to, że nie mogą skorygować ani obniżyć faktury, bo awaria ciągle trwa i zgłoszenie o awarii nie jest zamknięte. Najwygodniej dla Netii jest zakwalifikować problem klienta jako awarię masową, nie dbać o szybkie jej usunięcie i zablokować drogę do reklamowania faktur! Prawda, że to sprytny sposób.
Dodatkowo jeden konsultant podważa wcześniejsze decyzje wydane przez innego. Najgorsze jest to, że jak dzwonię to za każdym razem rozmawiam z kimś innym i słyszę starą śpiewkę o awarii masowej i że powinnam zapłacić fakturę i czekać na usunięcie awarii.
Dowiedziałam się od konsultanta, że reklamacje telefoniczne i wysyłane emailem mają mniejszą wagę od tych papierowych wysłanych pocztą! Wniosek: zgłaszać awarie i oczekiwania drogą pocztową.
Dzisiaj opisałam i wysłałam pocztą swój problem z nieprawidłowo działającym internetem oraz ze sposobem traktowania klientów. Zawsze zapisuję imię i nazwisko konsultanta, z którym rozmawiam oraz dokładną date, godzinę i treść rozmowy. Czekam na odpowiedź. Może w końcu ktoś kompetentny (o ile tam tacy pracują) potrafi wszystko wyjaśnić i zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
Nowe hasło Netii powinno brzmieć: "Płacz i płać".
Więcej grzechów nie pamiętam, umowy z Netią żałuję i obiecuję, że ani złotówki więcej ode mnie nie dostaniecie.
Pozdrawiam serdecznie.
Zaletyuprzejmość konsultantów - zawsze życzą miłego dnia
Wadyinternet o ile wogóle działa to działa z dowolną prędkością, bo przecież na umowie jest magiczne słówko "do 6 Mbps"
4 miesiące
~Jager / 2011-02-10 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Witam Zakupiłem internet 8mb w neti. Zostałem poinformowany ze internet zostanie podłączony za miesiąc. Czekałem ponad 2 miesiąc a konsultanci przedłużali termin i tłumaczyli się podwykonawcą. Plus że umowa była podpisywana w domu lecz na umowie nie został dodany pin i nr klienta więc musiałem pojechać do Wrocławia do punktu bo telefonicznie nie mogłem tego załatwić. Oferowali mi pół roku za darmo jednak po 1 miesiącu przyszedł rachunek na 170pln zapłaciłem i zamówiłem fakturę aby wyjaśnić sprawę miną 2 miesiąc a z 8 mb spadło do około 2. Konsultanci zwalili winę na komputer więc wymieniłem kartę sieciową i oddałem do sklepu w celu przeinstalowanie Windowsa jak mi doradzili nic się nie zmieniło a od paru internet chodzi mi jak chce. Wczoraj miałem tak slaby transfer ze żadna strona nie wchodziła a tak to chodzi jak 3/6 MB a stron otwierają mi się gorzej niż na bezprzewodowym internecie.
Więc 1 + za podpisanie umowy ale reszta to same minusy Astronomiczny rachunek Słaba jakość internetu Długi czas oczekiwania na internet. Zła obsługa klienta.
Mam zamiar rozpisać umowę i udać się do po poradę do adwokata bo z tego co czytałem w internecie to dużo osób ma problemy z Netią i dużo jest masowych pozwów :)
Tak że nie polecam tej firmy!
3 miesiące i powinno być za darmo a zapłaciłem 170pln
~kujawiak / 2011-02-07 01:40
Ocena: 3.00 / 5
MIMO DOBREJ JAKOŚCI ŁĄCZA TOTALNE OLEWANIE KLIENTA.Wykazałem się dobrą wolą czekając na wprowadzenie zmian nie od 5 stycznia jak miałem obiecane telefonicznie w rozmowie telefonicznej z konsultantem do 6 lutego jak miałem potwierdzone mejlem i zero reakcji.Myślałem że Netia olewa starych klientów ale czytając kilka ostatnich postów widzę że firma zeszła na psy.Pani Sylwia Rosiak z Contact Center pisze mi że umowa zawarta ale wg mnie przez Netię nierealizowana.Dlatego usługi firmy Netia tylko dla naiwnych.i zdecydowanych na otrzymywanie coraz to nowszych bajerów
ZaletyDobre łącze
WadyTotalne olewanie klientów
ponad 5 lat
~Jarro / 2011-02-04 15:41
Ocena: 1.50 / 5
Witam,
Zamówiłem usługę w grudniu i cały czas czekam. Miałem już wcześniej internet z kilku innych firm i zazwyczaj czas oczekiwania na instajacji nie był dłuższy niż tydzień. Tutaj trwa to masakrycznie długo. Już jak zamawiałem usługę to Pani konsultantka poinformowała mnie, że może to trwać aż do max. 3 tygodni. Umowę podpisaliśmy od razu, a potem zaczęło się długie oczekiwanie. 3 tygodnie dawno minęły a internetu jak nie ma tak nie ma (dopiero dziś dostałem modem, ale i tak jeszcze nie podłączyli mi sygnału). Moja cierpliwość się kończy i jeśli nie sfinalizują sprawy w przeciągu tygodnia to rezygnuję z usługi. Zamówiłem internet po to by mieć go od ręki, bo jest mi potrzebny teraz, a nie za parę miesięcy (!!!) Nie interesują mnie też tłumaczenia Netii, że wciąż czekają aż im się TPSA wypowie czy możliwe jest świadczenie usługi na ich łączach. Takie rzeczy to się załatwia PRZED podpisywaniem umowy z klientem a nie 2 miesiące po !!!
Na temat jakości samego łącza się nie wypowiem, z racji tego że nie miałem do tej pory możliwości jego przetestowania.
ZaletyNa razie nie widzę.
WadyEkstremalnie długi czas czekania na instalację
~natural23 / 2011-02-02 17:27
Ocena: 1.50 / 5
- Sprzedawali mi super internet który miał być wystarczająco szybki do pobierania/przeglądania/rozmów skype - do wszystkiego, wtedy jeszcze nie wiedziałem, że 1 Mb/s to mało i tak to posżło. Za miesiąc była już oferta z netem od 4 mb/s za tą samą cene, co teraz mam 1 mb/s.
- Gdy dzwoniłem w sprawie awari po pierwsze: - musiałem płacić za czekanie na połączenie z konsultantem ( z 15 min czekania ) - koleś z którym gadałem traktował mnie jak osła, z pytaniami czy kabelek do internetu jest podłączony Po 3 cczy 4 dniach ktoś się zjawił i naprawił problem.
- zero opcji zmian w umowie na korzyść klienta, bądź co bądz, takie mam oczekiwania aby sprzedawca działał na zasadzie " klienta nasz pan " a w Netii mamy tylko typową " masówkę " wpychać ile się da dla masy.
ZaletyStabilność
WadyCena, szybkość, oferta, obsługa klienta
13 miesięcy, 50 zł miesięcznie
~KAsia / 2011-01-28 09:08
Ocena: 1.25 / 5
Zamówiłam sobie internet w listopadzie 2010,niestety do dziś nie mam "puszczonego" sygnału... Co kilka dni wydzwaniam na tę ich *** infolinie i co słyszę za każdym razem: PROSZĘ SIĘ UZBROIĆ W CIERPLIWOŚĆ TO POTRWA JESZCZE KILKA DNI!!!! Moja cierpliwość się już niestety skończyła,aaa i dodam straciłam pieniądze na co kilkudniowych telefonach,nie mam najmniejszego zamiaru tego tak dłużej ciągnąć. Odradzam każdemu korzystanie z usług tejże firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Wraz z modemem/routerem owa firma powinna wysyłać tabletki na uspokojenie!!!!!
Zaletynie ma ani jednego
Wadyzabraknie miejsca by wszystkie opisać
~Luqas / 2011-01-27 18:05
Ocena: 4.25 / 5
Otoz wypowiem sie na temet internetu z netii.Mam juz internet od nich 5 rok.I pierwsze 3 lata byly wszystko pieknie,cacy.Jednak w tamtym roku zaczeło sie cos dziac-net sie rozlanczal co chwile(mial swoje dni). Po czym zadzwonilem do nich i okazalo sie zeby na to cos poradzic to trzeba komputer wylaczyc i podpiac modem do innego portu usb i wszystko powinno smigac. I racja jak powiedzieli tak zrobilem.I znow wszystko smiga ladnie,pieknie.
5 lat
~jacek / 2011-01-27 10:59
Ocena: 4.50 / 5
Ludzie, przestańcie pisać bzdury i doprowadźcie swoje kompy do porządku. Też narzekałem na Netię, ale po poradzie kolegi sformatowałem system i wgrałem na nowo. Mam internet 20 Mb, przed formatem na teście miałem prędkość ok 8 Mb, po formacie NIE BYŁO MNIEJ NIŻ 18 Mb. Zróbcie pierw porządek w swoim ogródku, a później ponarzekajcie.
Zaletyszybkość, niezawodność, cena
Wadyjeszcze nie zauważam
6 miesięcy
~ani217 / 2011-01-25 14:50
Co Ty tu kolego piepszysz o ameryce co ty o tym możesz wiedzieć !? Byłem w tym bagnie ameryka 5 lat i wież mi że jest tam nieraz jeszcze gorzej jak w polsce ! Pajęczyna drutow na słupach drewnianych ( NY ) jak na Białorusi ! i też jest monopolista jak w polsce TP SA to tam jest Verizon i operatorzy jeszcze większe półgłówki jak w polsce bo tam ci z kartki czyta jakiś pomazaniec co i jak masz robić i nic ci nie zrobi i nic nie załatwi bo cep nawet dobrze czytać nie umie !!!. A w polsce jest już 21 wiek ale widać ze jeszcze za mala konkurencja i jak mogą tak wyrywają kasę od klientów ! i po to są takie fora dyskusyjne żeby wyrazić swoją opinię a TY i INNI mają prawo wypośrodkować sobie te opinie i wybrać najlepszą opcję dla siebie bo te głąby jeszcze się nie nauczyły że to my im płacimy rachunki i utrzymujemy im dupy na powieżchni a nie oni nam a jak nie potrafią tego zrobić porządnie to niech nie dają takiej usługi !!!. Na dzień dzisiejszy nie ma w polsce idealnej firmy wszystkie mają wady i zalety a wybór należy do nas.
Zalety?
Wadyumowa na 24 mies.
nie mam
~Piotr / 2011-01-19 22:35
A może ktoś z Was pomyśli i zastanowi się dlaczego tak się dzieje, że gość ma od roku usługi Netii i wszystko było ok, a nagle się zrywa itp. to są działania TP - monopolisty, przycinają transfer, blokują i jeszcze masę innych rzeczy robią. Sam jestem tego najlepszym przykładem, przeszedłem z TP do Netii i było ok, po 2 m-cach zaczęli wydzwaniać do mnie z TP, że nie wypowiedziałem im umowy i opłaty będą naliczane!! Pytam jak to możliwe, skoro podpisałem dokumenty z Netią na usługi na łączach TP, i to nasza kochana tepsa dokonuje przełączenia, więc na jakiej podstawie mam sygnał od Netii, skoro jak twierdzą nie mają dokumentów. Po takich wyjaśnieniach rozmówca rozłącza się be wyjaśnień!! Również miałem przycinany transfer i co do zachowania się Netii nie mam żadnych zastrzeżeń, postąpili bardzo fair i mialem miesiąc za free!! Tepsa pomimo kary jaką zapłaciła nadal stosuje praktyki monopolistyczne! I pewnie będzie tak, aż nie ludzie nie zrozumieją, że TP nie gra fair play!! Może zaczną szanować konkurencję jak jeszcze więcej klientów stracą. A pamiętajmy, że dzięki konkurencji zyskujemy my-konsumenci!! Powinniśmy wspierać Polskie firmy , a nie jakieś francuskie... Na szczęście Netia już od jakiegoś czasu świadczy usługi w nowych technologiach gdzie TP nie ma możliwości psuć dobrej marki.!!! Pozdrawiam wszystkich
~mar / 2011-01-19 19:04
Totalne dno od kilku lat mam internet 1Mb (od roku w netii) od kilku tyg jest wielki problem z połączeniem się (wywala co 1-2min) od 23-9 rano działa ok. Już nawet nie liczyłem ile razy dzwoniłem i zgłaszałem usterkę zawsze jakoś mnie odesłano z kwitkiem.Dziś zostałem poinformowany ,że 1Mb nie u mnie chodzić i chciano mi zmniejszyć na o połowę - oczywiście się nie zgodziłem. W takim przypadku jeśli operator nie wywiązuje się mam prawo do zerwania umowy - poinformowano mnie ,że w ciągu 2 tyg dostane wypowiedzenie do podpisania. Może jakimś cudem uda mi się wyrwać z tej beznadziejnej NETII (DO KOŃCA PLANOWANEJ UMOWY ZOSTAŁO 9MIES.)
~szymonbee / 2011-01-19 17:22
nie badz głupi i nie daj sie wciagnac bo potem bedziesz tylko narzekał. Zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie zachwalał ale akurat jak widzisz wiecej jest tutaj negatywnych opinii wiec nie ma sensu...
~jmroz / 2011-01-19 10:45
Mam internet i telefon TPSA. Dostałem lepszą (parametry i cena) ofertę z Netii. Brać czy nie, bo jak czytam opinie to mam duże wątpliwości.
~katorga / 2011-01-18 22:20
Ocena: 3.75 / 5
ludzie jestescie okropni , wiekszosc problemow jest to problem po stronie klienta i niedopatrznosci po waszej stronie.... najpierw sprawdzcie u siebie czy sie nie uszkodzilo dopiero pozniej mozecie miec pretensje
ja tak robie na infolinie moze dzwonie czasami ale w celu dopytania sie i 0 problemow kiedy to KLIENT jest ogarniety a nie zada nie wiadomo czego
zyjemy w polsce a nie ameryce to najpierw do tego sie przyzwyczajcie
Zaletywiekszosc plusow ,
Wadypolska... i polskie prawo i mozliwosci
6lat
~Adam / 2011-01-18 05:46
Ocena: 1.00 / 5
Drogi panie konsultancie ryj to ma świnia ,a my jesteśmy ludźmi ,ja wiem ze wy traktujecie nas jak bydło i jak bandę natrętów , ale jak by było tak pięknie jak Pan mówi to nikt bez potrzeby by nie DARŁ BY RYJA jak to SZANOWNY PAN powiedział .Net jest mało stabilny do południa parametry ok po godzinie 16 do 22 rożnie ,ale najczęściej słabo , taka jest moja opinia o Netii i takie są opinie na tej stronie .
Zaletybrak
Wadykonsultanci którzy uważają nas za kretynów , mało stabilne łącze
17miesiecy
~konsultant / 2011-01-17 23:46
Ocena: 4.00 / 5
Jestem konsultantem w Netii i również posiadam internet 8M z Netii. Jestem zadowolony, co prawda działa mi 7M na Cu ale nie odczuwam różnicy. Cena super. Nie muszę mieć telefonu stacjonarnego. Traktujcie konsultantów jak ludzi, a nie z ryjem od razu to będzie należycie obsłużeni. Hehe życzę zadowolenie z usług Netii ;)
~szymonbee / 2011-01-16 22:36
Ocena: 1.00 / 5
widze ze wszystkie opinie sa negatywne i moja takze taka bedzie. Totalne dno co oni robia. Mam niby 2Mb a byla tylko przez chwile faktycznie taka szybkosc, potem juz żal. transfer przy sciaganiu mam ok 8 kb/s ogolnie, co chwila rozlacza na kilka minut, cena za 2mb to ok 70zl. Nie wspominam juz ile bylo problemow z formalnosciami, najpierw dlugo czekalismy, potem cos nie działało, potem po roku sami bez naszej wiedzy przedluzyli umowe i ciagle sadzenie sie z nimi. Nikomu nie polecam. I mam tez pytanie. czy da sie jakos zrezygnowac z ich usług przed czasem, mam umowe jeszcze rok a nie chcialbym płacic wielkiej kary za zerwanie umowy. Czy komus sie to udało??