Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wers / 2011-03-15 19:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem z Netia juz poł roku. Skusiło mnie dobre parametry, obsługa i cena. Jak sie okazało to parametry fatalne, zamiast 20mb mam czasami nawet 1 mb i nie ma z kim na ten temat porozmawiac. Gdy dzwonie to jakies chichoty itd... a mowia ze kazda rozmowa jest nagrywana - nieprawda. Oni gdy chca cos odemnie to dzwonia nawet pozno wieczorem. Same minusy, teraz obsługa fatalna po podpisaniu umowym, nie ma z kim rozmawiac. Na proste pytania nie maj kto mi odpowiedzi. Raz gdy dzwoniłam to wisiałam na lini z godzine i jedna odsyłała do drygiej itd. Zenada. Stanowczo odradzam
    Zaletybrak
    WadyZa duzo pisania, ale najwazniejsze minusy to: obsługa karygodna, przepustowosc łacza fatalna, przerwy w dostawie itd.
  • ~lester / 2011-03-15 18:43
    Po raz drugi dałem się nabrać na tego operatora. Wcześniej to było Tele 2, a kontynuatorem niechlubnym jest NETIA. Przedstawiciel zachęcił mnie ciekawą ofertą i zapewniał, że wszystko będzie OK! Byłem w TP do 8 marca. W NETII jestem od 9 marca, atak naprawdę powinienem być. Mam sygnał telefoniczny (podobno NETII) ale internetu nie mam i nie mam z kim rozmawiać, żeby dowiedzieć się czy i kiedy dostarczą mi sprzęt do połączenia inetrnetu. Jedyna możliwość rozmowy to infolinia, ale to tak jakby rozmawiać ze słupem. Albo "nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, albo różne dyrdymały na odczepnego, albo rozłączają. Teraz bardzo żałuję i przestrzegam przed podobną decyzją jak moja.
  • ~mala 87 / 2011-03-11 10:04
    wogole nie jestem zadowolona z neti !!zostałam brutalnie oszukana przez firmę!!miałam internet w neostradzie,chiałam przejść do netii ponieważ zaproponowali mi lepsze warunki umowy ...i zostalam oszukana !! kobieta,ktora zaproponowała mi internet powiedziala, że mogę bez żadnych konsekwencji zmienic operatora podczas trwania umowy,gdyż moj dziadek ma podpisaną umowę z neostradą na czas nieokreślony...co się okazalo teraz mam do zaplacenia rachunek na 1000 zl w neostradzie za zerwanie umowy!!!!!!!!więc radzilabym uważać na NETIĘ!!!!!
  • ~konkordia90 / 2011-03-09 20:51
    Ocena: 4.25 / 5
    Ceny są naprawdę konkurencyjne szczególnie jesli chodzi o sam abonament tel bo w TP płaciłam 50 zł za 60 min a w netii maiała bym to za 35 zł do tego teraz mogę mieć internet po kablach netii obnizony o VAT i za abonament płace 49 zł i za internet 8 mb/s tez 49 zł a mam całkiem darmowe rozmowy na tel stacjonarne i net naprawdę dobrze działa
    Zaletycena obsługa kl jakość
    Wadyinfolinia długi czas oczekowania
    2 m-c
  • ~xxx / 2011-03-09 19:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Podczas przeprowadzania się do innego mieszkania internet przenoszono przez ok. 116 dni, przy czym w okresie tym przychodziły rachunki, które oczywiście trzeba było opłacić.

    Ciągłe zrywanie połączenia, najmniej 3 razy dziennie, czasami co 2-3min, nieraz nie zdążę nawet załadować filmu (~5minutowego) na You Tube, bo już zrywa się połączenie.

    Obsługa beznadziejna - przesyłanie od jednej do drugiej osoby, przy syt. opisanej w pierwszej cz. pomogła dopiero interwencja u osoby "wyżej" e hierarchii neti.

    Ogółem - szkoda nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    Wady- Długi okres oczekiwania przy awariach
    - "Gubienie się" połączenia co najmniej 5 razy dziennie
    - Nieuwzgl. reklamacji przy np. braku internetu przez (!) kwartał
    - Ciągłe telefony z "ofertami", nawet w syt. gdy internet nie działa w danej chwili...
    3 lata, zostałem przeniesiony z "tele2" po fuzji.
  • ~gaw / 2011-03-08 08:46
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem abonentem netii od ponad 3 lat,dopóki nieprzedłużylem umowy byłem nawet całkiem zadowolony z usług netii .jednak kiedy przedłużyłem umowę zostałem okłamany co do wysokości abonamentu który okazal się wyższy od proponowanego . próby kontanktu w sprawie wysokości abonamentu zostaly jako tako wyjaśnione to jeśli chodzi o przesłanie potwierdzenia zawarcia umowy pomimo próśb z mojej strony stanowią dla mnie tajemnicę ( od 3 miesięcy ) .zapewniali mnie że potwierdzenie zostało wysłane jednak do tej pory nic takiego nie otrzymałem . nie będę nikomu polecał tej usługi .
    Zaletybrak
    Wadynie dotrzymywanie terminów
    powyżej 3 lat
  • ~wers / 2011-03-05 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    bezpodstawnie wystawili fakture i sprzedali jakiejs firmie windykacyjnej ktora dzwoni po nocach
    SZOK JAKIM PRAWEM ?
    brak kontaktu w tej sprawie z jej strony
    nierzetelna obsluga nie zrealizowali uzgodnien i reklamacji
    traktuja klienta jak ..... dopiszcie sobie
    Zaletybrak
    Wadytraktowanie klienta nierzetelnosc lamanie prawa
    ponad rok
  • ~torpedo / 2011-03-02 09:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Ta firma kpi sobie z Klienta!...jestem zbulwersowany ich podejściem do nas...Klientów.
    Od PONAD miesiąca nie mam przez nich Internetu. Na wszelkie próby kontaku z infolinią, rozmowa jest rozłączana bo pewnie zostałem uznany za "trudnego klienta" który czegoś chce... a wiadomo najlepszy jest klient który tylko płaci i nie zgłasza żadnych usterek, innych najlepiej sie pozbyć...

    No cóż... od miesiąca w telefonie słychać trzaski, a Internet rozłączał się co kilkadziesiat minut, obecnie zupełnie nie da się połączyć. Dodatkowo nie chcą mi uwolnić linii (mimo że sami rozwiązują ze mną umowę) każą czekać miesiąc i nie mogę nawet podjąć rozmów z konkurencją.
    Obsługa klienta to jedna wielka PORAŻKA !
    W ciągu miesiaca, wykonałem ponad 40 telefonów...(i nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytania!) więc mam całkiem niezłe pojęcie o ludziach którzy pracują na infolinii i ich podejściu do Klienta.

    Połączenia są zrywane, celowo zmuszają do czekania na linii. Pracownicy mimo swych zapewnień, nie oddzwaniają, powodując w ten sposób dodatkowe koszty u Klienta. Potrafią tylko mówić "prosimy o cierpliwość".

    Jeżeli macie łącza telefoniczne TPSA to odradzam branie Netii...jak coś się zepsuje to zwalą winę na TPSA i po prostu zerwą z Wami umowę i jeszcze sami sobie wybiorą termin, przez co mogą zablokować nawet na miesiąc możliwość skorzystania z ofert konkurencji. AMATORZY...

    Ostrzegam, byście nie wpadli w takie problemy jak ja...

    PS. i tak pewnie ktoś skomentuje że jestem z TPSA, ale jakby co chetnie podam swój numer konsumenta w NETII żeby ci którzy takie zarzuty stawiają (czyli zapewne pracownicy NETII) mogli sobie sprawdzić i jeszcze mi coś odłączyć, a nie...zapomniałem że już i tak mi żadna z ich usług nie działa, także proszę bardzo!
    Wadytragiczna obsługa klienta, zrywanie połączeń na infolinii. Jak się zepsuje to z wami pewnie zerwą umowę by nie robić sobie kłopotu...
    1,5 roku
  • ~ArtiWawa / 2011-02-24 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Totalna strata czasu i maksimum niekompetencji.
    Zdecydowałem się założyć u nich Internet. Telekonsultantka na początku poinformowała mnie, że czas oczekiwania wynosi do 3 tygodni. Wprawdzie zależało mi na czasie, ale stwierdziłem że jakoś te 3 tygodnie przetrzymam bez netu. Tymczasem sprawa potoczyła się trochę inaczej:

    Już na początku fatalnie zaczęli bo 2 razy przysyłali mi do podpisania umowę z błędami (np. z zupełnie innym peselem choć jeszcze dzień wcześniej dzwonili do mnie i potwierdzali moje dane osobowe). Dodatkowo raz jeszcze przesłali na zły adres. Słowem totalny bałagan.
    No ale w końcu ją dostałem.
    W umowie czas oczekiwania nie wynosił już 3 tygodnie tylko "maksimum 40 dni". No ale już przymknąłem na to jakoś oko.

    Oczywiście internet fizycznie założyli w moim mieszkaniu po ponad miesiącu, czyli blisko tego maksymalnego terminu.

    No i niespodzianka, bo internet założony, aktywowany (czyli zaczęli mi naliczać kasę za korzystanie) a NIE DZIAŁA. Oczywiście od razu telefon na infolinię i zgłoszenie awarii. Technik netii zdiagnozował problem jako złe przyłączenie do centrali (czyli przez 2 miesiące niby przyłączali a nie przyłączyli :/) .
    Stwierdził też że w przeciągu 2-3 dni roboczych zostanie on usunięty. Po 2-3 dniach oczywiście nic się nie stało, więc zadzwoniłem ponownie. Przeproszono mnie i powiedziano że nadano mojej sprawie najwyższy priorytet i że dołożą wszelkich starań by do końca tygodnia (a była środa) sprawę rozwiązać. Po DWÓCH TYGODNIACH czekania oczywiście awaria nie została usunięta i nikt się ze mną nie kontaktował.

    Zauważyłem jednak że w umowie którą z nimi podpisałem jest zapis że "jeśli usługa nie działa z przyczyn technicznych przez więcej niż 7 dni to obie strony mają prawo do wypowiedzenia umowy".
    Stwierdziłem więc, że z tego zapisu skorzystam bo skoro juz na samym początku takie szopki się dzieją i tak to nieciekawie wygląda, to nie chcę się z nimi wiązać na 2 lata (bo na tyle podpisuje się z Netią umowę).

    Efekt: straciłem mnóstwo czasu (byłem przyblokowany z internetem przez 2 miesiące nie mogąc nic w tym czasie założyć, a internetu bardzo potrzebowałem do pracy! ), kasę na ciągłe telefony i na list do Netii (bo wypowiedzenie mozna wysłać tylko listownie).

    Jedyną pozytywną stroną była bardzo miła i sympatyczna obsługa klienta (tutaj nie mogę firmie niczego zarzucić!). Tylko co z tego skoro byli sympatyczni i pomocni, logowali sprawę w systemie (na pewno logowali bo jak potem dzwoniłem to mieli dostęp do historii mojej sprawy) ... a potem nikt inny się tą sprawą nie zajmował. Na samych dobrych chęciach i miłych uśmiechach nie można budować profesjonalnego wizerunku!

    Cóż; reasumując: szkoda czasu!

    Zaletymiła obsługa klienta
    Wadyprawie same (czytaj w opinii)
  • ~radek / 2011-02-23 12:51
    dokłądnie netia to dziadostwo nibyu jest te 2 mb a strony otwieraja sie a w większości nie otwierają się- jak przez modem

  • ~fifi / 2011-02-20 19:48
    Właśnie zamierzałem go zamówić, ale nie zrobię tego z kompa u rodziny. Czy działacze firmy zrozumieli absurd?.
    Zalety?
    Wady Sposób zawierania umowy.
    -
  • ~ogor / 2011-02-20 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    LAGI KURDE OD 2 TYGODNI, BRAK JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU
  • ~maro10 / 2011-02-19 15:40
    w styczniu przedłużyłem umowę i od lutego miałem mieć szybszy internet. Okazało się że to było tylko złapanie klienta, bo po trzeciej interwencji telefonicznej panienka oznajmiła że to nastąpi w marcu a może w kwietniu!!! DZIADOSTWO
  • ~miron / 2011-02-18 19:46
    3 miesiące czekam na internet, 4 umowy podpisane i ciągle go niemam!!! banda osób niekompetentych pracujących w centrali!!!! NIE PCHAJCIE SIĘ W NETIE!!! Każdy konsultant na lini twierdzi, że załatwi to czy tamto bo jest kierownikiem i tego osobiście dopilnuje i... KUPA!!! wysylaja do mnie stare umowy do podpisu, które już były odrzucone przez ich system. Jak mogą tego nie wiedzieć skoro ja wiem a nie pracuję w tym szajsie?
    ZaletyZERO PLUSÓW
    WadyKŁAMCY ZA BIURKAMI
  • ~Kuba / 2011-02-17 21:07
    Ocena: 4.50 / 5
    Mieszkam w domu, mam wifi, użytkuję netie od roku i za cały ten okres miałem 2 małe awarie, w porównaniu z internetem radiowym.. który miałem wcześniej - bajka - z neostradą miałem styczność parę lat temu.. nie wiem czy coś się poprawiło, ale wtedy zawieszała się co drugi dzień, pewnie wina modemu
    Polecam każdemu, ale też trzeba być wyrozumiałym, to nie są europejskie transfery :]
    ZaletyBardzo miła i rzetelna obsługa klienta, szybkie terminy naprawy awarii,
    WadyNeostrada (TP) czasem robią problemy z umożliwieniem podłączenia się nowego użytkownika.. szkoda bo to nie jest czysta gra o klienta ;/
    ponad rok
  • ~Damian / 2011-02-17 11:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Podłączenie na czas, zero problemów. Polecam :)
  • ~bartekR / 2011-02-16 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    może i bez VAT, ale na pewno nie bez wad!!
    Zamówiłem internet i telefon do firmy 11 stycznia. Maja 40dni na podłączenie wszytskiego. Firma otwierała się 1 lutego,ale obiecano mi iż wszystko będzie na czas, po czym... termin podłączenia 6 luty.. i nie ma z kim pogadać ,żęby to przyspieszyć. 6 luty minął i czekam dalej, 7go dzwonie.. termin podłączenia na 9go.. mówię ok, w sumie dwa dni. Ale już 8go dzwonie, czy na pewno przyjdą, bo strasznie mi zależy, a oni, że mają anulację mojego zlecenia i będzie.... 24go!!! Czyli byłby to już 44 dzień ..4 dni po terminie jaki maja na podłaczenie. W końcu zacząłem walkę telefoniczną, bo tam nawet nie ma kompetentnej osoby, z którą można pogadać!! Trafiłem do Pani Ewy L. , która się wszystkim zajęła i obiecała,że monterzy zjawią się w dniu jutrzejszym. Znowu echo, nikogo, dzwonie do Pani Ewy, wysłała ponaglenie i chłopaki z firmy podłączeniowej byli u mnie w 3 minuty. Wsadzili cosik do gniazdka telefonicznego i stwierdzili, że jest sygnał! Tyle !!! 30sekund!! a ja na to czekałem miesiąc. Teraz trzeba czekać na drugą ekipę, która udostępni numer i już, raptem kolejne 5 dni roboczych.
    Mam nadzieję ,że jutro ktoś się zmobilizuje i podłączy mi ten net i telefon, bo firma kuleje bez tego, klienci nie moga się dodzwonić.. coś niesamowitego. I to ma być nowoczesna firma, która jest konkurencją dla TP?? Chciałem uniknąć TP ,ale jeśli i jutro Netia zawali, to nie mają czego szukać pod adresem mojej firmy.
    Zaletyoferta
    Wadyobsluga klienta
    brak przepływu informacji
  • ~kiniaa12345 / 2011-02-16 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    to najgorszy internet na swiecie!!!!!!!! nigdy w zyciu juz nie dam sie nabrac!!!! najchetniej to bym zerwała umowe odrazu,ale wysoką kare sie płaci!.... jestem zdenerwowana na to wszytsko i prosze was chociaz wy nie popełniajcie takiego błedu!!!!!!!!!!... najgorszy internet na swiecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!1
    Zaletyzadne!!!!!!!!
    Wadywcale nie taka predkosc!!! obsluga w ogole sie nie interesuje!!!
    pół roku za 60zł
  • ~bożena / 2011-02-14 21:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Trzy razy próbowałam zamówić internet z tej firmy, w czym dwa razy została ze mną spisana umowa przez konsultanta i za każdym razem zero odpowiedzi! Podobno na następny dzień po spisaniu umowy miałam otrzymać telefon dotyczący potwierdzenia umowy, ae nie doczekałam się ani za pierwszym, ani za drugim ani za trzecim razem żadnego kontaktu! To po prostu żenujące, żeby przy obecnej konkurencji tak traktować klienta! Na pewno nigdy już nie zechcę internetu firmy Netia i nikomu też nie polecę! Bożena Kulik
    Zaletybrak
    Wadyniesłowność i lekceważenie klienta
    brak
  • ~sly / 2011-02-13 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletne olewanie klienta przez biuro obsługi moje kłopoty zaczęł się całkowitym brakiem łącza teraz zamiast 2 mega mam 300-500 kilo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306