Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roman / 2022-01-19 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma wystawia karę za własne błądy. Oddział logystike nie znałazl zwróconego urządzenia.
    Zaletycena
    Wadyjakość
    MiejscowośćWroclaw
  • ~roman muniak ; rom / 2013-03-13 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    soczyście wszyscy opisują netie, zgadzam się z opisami.ale może by tak ktoś kto ma trochę wiedzy,podpowiedział , jak zakończyć ten proceder z tą firmą żeby więcej nie (oszukiwali ludzi) może jest jakiś sposób.
    ja również zostałem oszukany przez nich.i to bardziej niż wy tu opisujecie. bo chcą o demnie pieniędzy za coś czego nigdy nie dostałem
    chciałbym im sie odpłacić i to z nawiąską .
    czekam na jakąś propozycje-realną do zrealizowania
    mój adres rom-mun@wp.pl
    Zaletymiły głos na początku
    Wadychamstwo -oszustwo itd. itp
    niewiem
  • ~roman Rosciszewski / 2013-06-11 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletne dno
    Zaletybrak
    Wadybezmiar głupoty
    2lata
  • ~ROZALA / 2011-01-09 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 3 m-ce ,A straciłam pół zdrowia. Mam umowę na 8 MB.Rano jeszcze może jest ok.6 MB, ale później nawet nie ma 1 MB.Pomimo interwencji nic się nie zmienia.Zwalają winę na zawirusowane komputery - bzdura są niewydolni i tyle.Narzekałam na TP sa ale chyba tam wrócę.Połączenia z Netią trwają po 50 min. bo odsyłają od Iwana do Pogana a między połączeniami słucham paskudnej muzyczki po 15 min.Szanujcie swoich operatorów i do Neti nie przechodźcie . Jest to chyba najgorszy operator.Do tego sprzedają routery ASMAX 1004 najgorsze jakie istnieją
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME MINUSY OD A DO Z
    3 m-ce .Router za 99 zł.Pierwsze pół roku za 1 zł. Później 109 zł.
  • ~Rozczarowana / 2018-12-18 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem bardzo rozczarowana i zażenowana współpracą z Netią. Umowę podpisałam pod koniec sierpnia 2018 roku. Zostałam poinformowana, że do końca roku 2018 mam bezpłatną usługę i od stycznia 2019 będę płaciła 39,90 pln. Należy tylko wyłączyć dwie usługi dodatkowe które miałam wylistowane zarówno na sporkaniu jak i w mailu.
    Oczywiście dodzwonić na infolinię graniczy z cudem, ale po kilku dniach udało się mi dodzwonić i wyłaczyć te usługi.
    Moje zdziwienie sięgnęło zenitu kiedy w grudniu 2018 (czyli w okresie kiedy wedlug umowy korzystałam bezpłatnie z usługi) dostałąm fakturę na 50 zł. Okazało się, że mam włączone jeszcze jakieś dodatkowe usługi o których nie miałam pojęcia. Konsultant z którym podpisywałam umowę beszczelnie mi powiedział,że " w natłoku spraw mógł zapomnieć o takim szczególe"... zachowanie jest karygodne i niedopuszczalne.
    Poza tym internet bardzo powoli chodzi i często się zwiesza.

    Jest bardzo rozczarowana współpracą z tą firmą i na pewno nigdy więcej się nie nią nie zdecyduje i wszystkim będę odradzała.
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie klienta,
    włączanie bez wiedzy dodatkowych płatnych usług,
    utrudniony kontakt,
    niewiedza lub celowe wprowadzanie klienta w błąd przez konsultantów,
    bardzo słaby internet
    Ogólnie tragedia
    MiejscowośćWrocław
  • ~rRobert / 2022-08-04 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie pan i Pani z Netii rozmawiali głośno pod moją klatka z obecnym lub przyszłym pracownikiem .Stojąc na balkonie i słuchając co Pan mówi ...jakie sposoby na zdobycie Klienta wiem ,że nigdy nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą .Pani wykazała się mega kultura pałac papierosa za papierosem i rzucając pety centralna na wejście do klatki .Masakra.
  • ~Ruda / 2010-01-27 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko żałuję ze dałam sie wmanewrowac, W tpsa było moze drogo ale NORMALNIE!!!!!!!
    Usługa od 1 grudnia 2009 , faktyczne uswługi od 15 grudnia , ciagły brak telefonum, przerywane w połowie rozmowy, drugi z kolei modem. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności za klienta .Praktycznie to oni zerwali warunki umowy nie dostarczając usługi którą wzajemnie podpisaliśmy.Dziś juz drugi dzien telefon głuchy, brak jakiejkolwiek informacji. A telefon firmowy.Odcięci jestesmy od stałych klientów którzy znaja numer.Banda nieudaczników. ODRADZAM KAŻDEMU...........Ja zwracam sie do federacji konsumentów.Mam dośc.........
    Zalety---------------------------------------- -----
    WadySame minusy , to dziecinada nie siec telefoniczna XXI wieku
  • ~Ruda / 2022-07-27 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart. 6 awaria internetu w tym roku, ostatnia zgłoszona dwa dni temu i nikt do tej pory się nie skontaktował. Na infolinii wszyscy mówią wyklepany formułki nie wykazują chceci pomocy. Nie polecam i z pewnością umowy nie przedłużę !
    MiejscowośćKraków
  • ~rysiek / 2013-08-05 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich strategia: gdy podpiszesz umowę na krótki okres, 9 miesięcy, dowiesz się po swojej interwencji o techników, że umowa nie może być zrealizowana, bo nie dają umów na 9 miesięcy tylko na 24 miesiące. Pierwszy kontakt próbuje zrobić debila z człowieka i zmusić do podpisania umowy na 24 miesiące. Jak stawiasz opor prawny, to w końcu usłyszysz - zobaczę, co się da zrobić - i po godzinie zadzwoni miła pani z centrali z warszawy i powie, że wszystko w porządku, proszę spodziewać się technika. Spodziewam się więc technika.......
    Przygotować się więc na akcję z anulowanie umowy przez netię i wciskaniem umowy na 2 lata.
  • ~Rysiek / 2017-09-17 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy z internetem, teraz np od 3 dni trwa awaria DNSów, a netia nie informuje o tym ani na stronie, ani na fb, trzeba dzwonić na infolinie i czekać jakieś 40minut na konsultanta. Zarządzanie, komunikacja z klientem oraz poziom usług leżą i kwiczą bardziej niż w mięsnym za PRLu.
    Zaletybrak
    WadyWolny, częściej niedziałający niż działający internet, wysokie ceny
    Mazowieckie, korzystam prawie 2 lata- niestety w moim regionie są monopolistą.
  • ~rysiek / 2018-11-29 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to najwięksi sk......le. Nie zawierajcie umowy z netią totalna porażka ciągłe przerwania
    Nie zapłacę ani grosza h...m.Wy też nie płaćcie jeszcze w życiu takiego gó...a nie widziałem
    Zaletybrak
    WadyWszystkie dużo by o tym gadać
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~rysiek / 2022-11-06 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    działanie internetu dalekie od deklarowanego!!!!! to samo dotyczy TV. serwis praktycznie nie istnieje. to są oszuści. dobrzy są tylko w powiadamianiu o płatnościach. najgorszy operator na rynku!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadytak dużo, że brak słów!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćLublin
  • ~Rysiu / 2011-08-25 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Cytat ze strony Internetowej
    „- Dotychczas klienci nie otrzymywali takiej prędkości dostępu do Internetu, jaką mogliby mieć, tylko taką, jaką ustalił operator. Nowa oferta Netii likwiduje te ograniczenia i jest przy tym bardzo przystępna cenowo - przekonuje Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu Netii.”
    A w praktyce sytuacja wygląda tak cytuje wypowiedz konsultanta- w systemie ma Pan zmienione na szybki Internet max ale w konfiguracji ustawień zostawiliśmy 8 mb bo i tak więcej nie da rady.
    Mieszkam 1240 metrów od centrali miałem umowę 8mb i działało, wiec myślę ze mogło by działać tez i 12 mb ale tego nigdy się nie dowiem.
    A miało być tak pięknie, a wyszło jak zawsze przecież to tylko Netiia :(
    Zaletymuszę pomyśleć :(
    Wadybiuro obsługi klienta
    okolo 6lat
  • ~Ryszard / 2010-11-17 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    23.08.2010 podpisałem Umowę z Netią na szybki internet i lepszy telefon, oraz upoważnienie do wypowiedzenia umowy TP S.A. Od 1 pażdziernika powinienem mieć obie usługi. 5 pażdziernika Netia zawiadamia mie pisemnie że nie ma możliwości oferowania usługi zgodnie z zawartą Umową i rozwiązuje ja w trybie natchmiastowyn. Od pażdziernika do chwli obecnej jestem bez internetu i telefonu gdyż zadziałały wcześniejsze wypowiedzenia. TP S.A. nie może przywrucić numeru bo jest on w dyspozycji Neti. Telefonem nie możnz nzwiązać połączena, włoncza się komunikat nie możemy zrealizować połączenia skontaktuj się z operatorem. Nie będę opisywał wielokrotnych interwencji u nie kompetentnych operatorów na ifolini gdzie czsami po 0,5-1 godz. można się dodzwonić, ale Netia działa; po rozwiązaniu Umowy dostaję SMS-a z kodem do aktywacji internetu, a 2.11. 2010 informację o uruchomieniu usługi telefonicznej./oczywiście tel. nie działa/ Pocztą elektroniczną dostałem również rachunek na kwotę 140,00 PLN nie wiem za co bo maila nie ptraię otworzyć gdyż zalokowany jest PIN. Przestrzegam przed wiązaniem się umową z tym operatorem gdyż w przypadku nie wywiązywania się z jej postanowień walczycie z "duchem"- pozostaje pisanie pism na które przychodzą bzdurne odpowiwdzi, rozmowa z konsultantami na infolini, wzgłędnie interwencja w siedzibie w Warszawie . /Poza Warszawą nie ma żadnego przedstawicielstwa/
    Zaletyżaden
    Wadysame
    wirtual.ie przez 2,5 m-ca
  • ~Ryszard / 2019-08-07 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu latach w internetii odchodzę w kłótni, bo internet nie działa od paru miesięcy, a tylko faktury przychodzą do płacenia, a ja się pytam za co? A dziś mi konsultantka powiedziała przez telefon, że odłączy mi internet z końcem sierpnia, który nie działa od maja?! (sic) I była zdziwiona, że po tylu miesiącach awarii internetu z internetii mam nowego dostawcę, a kto normalny by czekał na 14. dniowe wielokrotne rozpatrzenie reklamacji w internetii????
    Zaletybrak
    Wadypłacenie za nic!!!! internet nie działa!!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ryszard / 2023-09-02 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator w Polsce. Działa na przestarzałym sprzęcie. Firma tylko i wyłącznie nastawiona na zyski a nie na satysfakcję Klientów. Na połączenie trzeba czekać co najmniej 30 min. wysłuchując durnego komunikatu "prosimy o oczekiwanie". Wiadomo, ze jak konsultant się nie zgłasza to musimy oczekiwać na zgłoszenie. Właściwy był by komunikat "prosimy o cierpliwość"!!!! Po zgłoszeniu się konsultanta usłyszymy od niego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w granicach 48 godz. zostaniemy poinformowani o sposobie rozwiązania problemu. Ja czekam już ponad tydzień na taką informację (chodzi o wyłączanie programu TV po godz. 24,00). Bardzo żałuję, że przeniosłem się do tego operatora. Płacę za "b.szybki" internet, którego nie mam i mieć chyba nie będę. Ludzie jak najdalej od tego operatora.!!!!!!!!!!!!
    Acha, jeszcze jedno - zatrudnić jeszcze więcej konsultantów przy takiej ilości zgłoszeń, a czas oczekiwania się skróci!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie
    MiejscowośćLublin
  • ~S / 2018-11-30 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zawierajcie usług z tą firmą.Oszuści jakich mało. Pani zawierając umowę przez telefon naciągnęła mnie beszczelnie na 5 zł do abonamentu nie informując mnie o dodatkowych opłatach. Po kontakcie w celu wyjaśnienia otrzymałem przeprosiny że nie zostałem poinformowany o tym fakcie . I tak to naciągają jak tylko się da tu 5 zł tam 2 zł i już jest milion więcej na koncie .Nie polecam tej firmy .Firma która jest nie fer co do klienta nie jest godna polecenia co i czynię.Zdecydowanie odradzam.
  • ~saider NETIA UWAGA!!!! dla przestrogi!! / 2015-05-15 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga.!!!! Netia to najwieksze gowno na swiecie!!!! Awarie wystepuja notorycznie, naptawy i wszystko musi przejsc przez TP SA bo wszystko idzie po ich kablach..to po co przenosic sie zeby miec tylko utrudniony kontakt!!! Chciałem wlaczyc juz od roku funkcje połączenia oczekujace a kobieta na biznes obsludze pyta sie mnie a co to jest??!!! Tragedia. Po czym okazuje sie ze Netia nie swiadczy takich uslug? Ludzie uwazajcie! Nie dajcie przekonac sie tym na call center! Zrywam ta gowniana umowe pomimo kosztow! Wylaczone telwfony Internet caly czas problemy narazily mnie na milion razy wieksze koszta! Dla waszego dobra - uwazajcie!!!!!! Netia to najwieksze nieporozumienie ! Problemy! Zaluje tego dnia i decyzji caly czas! !!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywada jest wszystko! nawet service call center aby polaczyc sie czekasz 20min ale pierwsze co sie pojawia to "aby połączyć sie z działem sprzedaży wybierz 1" no ku*** chcesz rozwiazac problem a oni chca Ci wcisnac jeszcze gowno!!!
  • ~Saj / 2022-03-24 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od zeszłego roku ciałe problemy, awaria srednio raz na tydzien, masakryczna awaria gdzie przestaje działać wszyskto na dobre pół dnia lub dłużej średnio co miesiąc.
    Totalne szambo,, jesli kończy wam się umowa albo myślicie o podpisaniu z netia na tv czy internet odradzam, juz UPC które ma tragiczną obsługę jest abrdziej stabilne i nie ma TYLKO awarii.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystkie, spadki predkosci, awaria na awarii prowadzace srednio co miesiąc do katastrofalnej awarii.
    MiejscowośćKraków
  • ~Saki / 2017-11-13 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zwolnił do 0,5mb/s po telefonie przysłali goscia ktory mowi ze nic nie moze zrobic bo łącze jest słabe , obecnie mam około 20% srednio pakiet loss (0,5mb/s) ( w umowie 12mb/s ) internet jest nie stabilny a zrobienie zwykłego przelewu stanowi nie lada wyzwanie Firma nie warta uwagi mająca w .... swoich klientów
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy technicznej
    Słaba prędkość( 1/20 tej z umowy)
    Brak poczucie odpowiedzialności za jakość usług a raczej ich brak
    MiejscowośćRzeszów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021