MiejscowośćKraków
strona 131 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »
-
~rocznik87 / 2022-07-05 08:08
Dno. 60 min czekania na infolini. 2 dni bez ibternetu. Kobieta na infolinii prosi aby zaczekac i rozłącza rozmowę. -
-
~Rodo / 2023-01-08 14:54
Nie polecam, oszuści i naciągacze. przez telefon obiecują cuda z prędkością internetu, ale już nie informują że osiągnięcie takiej prędkości to tylko po kablu.
Zgłaszam sprawę do odpowiednich organów ścigania takich oszustów.ZaletyŻadnych zalet.WadyWszystkie możliwe.MiejscowośćChyba w Zadupiu Małym skoro nie ma szybkiego internetu. -
~rofl / 2011-10-30 20:49
Netia ... A miało byc tak pieknie.
Konczyła mi sie umowa na neostrade. Otrzymywałem mase propozycji odnosnie nowej umowy. Skusiłem sie na Netie. Internet miał dzialac zaraz po odłaczeniu neostrady. Niestety. Po tygodniu nadal nie bylo sygnału. Po rozmowie z 4 konsultantami stwierdzilem, ze albo mnie olewaja, albo nie maja zadnych informacji, albo sa po prostu idiotami. W koncu udalo mi sie polaczyc z kierownikiem. Podłaczył mi internet, tymczasowy. Miało byc 20 Mb jet cos kolo 1. Netia spot czyli ichny router miał byc rewelacyjny i miec mega zasieg...sygnał natomiast nie dociera na pietro w domku. W neo- dochodził. Za 3 dni minie miesiac od kiedy mialem miec internet 20. I nadal cisza w mojej sprawie. Sasiad mnie pocieszył, ze jego kuzyn czekał 3. Nie wiem co mnie podkusilo do zmiany operatora... a własciwie wiem. Konsultantka. Na razie nie spełniła sie nic z tego co mi obiecała. Wkrotce ide do Tp. i dowiem sie czy umowa z netia jest wazna skoro sie z niej nie wywiazuja i czy moge z powrotem wrocic do tp. Jesli ktos chce sie skusic na szybki internet w netii, niech sie zastanowi, zeby go nie spotkalo to co mnie...ZaletybrakWadyinternet o wiele wolniejszy niz miał byc, parametry routera o wiele gorsze niz mnie zapewniał technik z netii, obsługa klienta...zero informacji,zero kompetencji, brak checi wspołpracy i pomocy...po prostu brak słów -
~roman / 2012-11-01 18:14
ruter netia spot tragedia ciągle zrywa połączenie ZaletybrakWadynetia firma naciągaczyod trzech tygodni -
~Roman / 2022-01-19 14:11
Firma wystawia karę za własne błądy. Oddział logystike nie znałazl zwróconego urządzenia. ZaletycenaWadyjakośćMiejscowośćWroclaw -
~roman muniak ; rom / 2013-03-13 13:50
soczyście wszyscy opisują netie, zgadzam się z opisami.ale może by tak ktoś kto ma trochę wiedzy,podpowiedział , jak zakończyć ten proceder z tą firmą żeby więcej nie (oszukiwali ludzi) może jest jakiś sposób.
ja również zostałem oszukany przez nich.i to bardziej niż wy tu opisujecie. bo chcą o demnie pieniędzy za coś czego nigdy nie dostałem
chciałbym im sie odpłacić i to z nawiąską .
czekam na jakąś propozycje-realną do zrealizowania
mój adres rom-mun@wp.plZaletymiły głos na początkuWadychamstwo -oszustwo itd. itpniewiem -
~roman Rosciszewski / 2013-06-11 18:20
kompletne dno ZaletybrakWadybezmiar głupoty2lata -
~ROZALA / 2011-01-09 14:00
Mam 3 m-ce ,A straciłam pół zdrowia. Mam umowę na 8 MB.Rano jeszcze może jest ok.6 MB, ale później nawet nie ma 1 MB.Pomimo interwencji nic się nie zmienia.Zwalają winę na zawirusowane komputery - bzdura są niewydolni i tyle.Narzekałam na TP sa ale chyba tam wrócę.Połączenia z Netią trwają po 50 min. bo odsyłają od Iwana do Pogana a między połączeniami słucham paskudnej muzyczki po 15 min.Szanujcie swoich operatorów i do Neti nie przechodźcie . Jest to chyba najgorszy operator.Do tego sprzedają routery ASMAX 1004 najgorsze jakie istnieją ZaletyŻADNYCHWadySAME MINUSY OD A DO Z3 m-ce .Router za 99 zł.Pierwsze pół roku za 1 zł. Później 109 zł. -
-
~Rozczarowana / 2018-12-18 08:33
jestem bardzo rozczarowana i zażenowana współpracą z Netią. Umowę podpisałam pod koniec sierpnia 2018 roku. Zostałam poinformowana, że do końca roku 2018 mam bezpłatną usługę i od stycznia 2019 będę płaciła 39,90 pln. Należy tylko wyłączyć dwie usługi dodatkowe które miałam wylistowane zarówno na sporkaniu jak i w mailu.
Oczywiście dodzwonić na infolinię graniczy z cudem, ale po kilku dniach udało się mi dodzwonić i wyłaczyć te usługi.
Moje zdziwienie sięgnęło zenitu kiedy w grudniu 2018 (czyli w okresie kiedy wedlug umowy korzystałam bezpłatnie z usługi) dostałąm fakturę na 50 zł. Okazało się, że mam włączone jeszcze jakieś dodatkowe usługi o których nie miałam pojęcia. Konsultant z którym podpisywałam umowę beszczelnie mi powiedział,że " w natłoku spraw mógł zapomnieć o takim szczególe"... zachowanie jest karygodne i niedopuszczalne.
Poza tym internet bardzo powoli chodzi i często się zwiesza.
Jest bardzo rozczarowana współpracą z tą firmą i na pewno nigdy więcej się nie nią nie zdecyduje i wszystkim będę odradzała.ZaletybrakWadynaciąganie klienta,
włączanie bez wiedzy dodatkowych płatnych usług,
utrudniony kontakt,
niewiedza lub celowe wprowadzanie klienta w błąd przez konsultantów,
bardzo słaby internet
Ogólnie tragediaMiejscowośćWrocław -
~rRobert / 2022-08-04 15:23
Właśnie pan i Pani z Netii rozmawiali głośno pod moją klatka z obecnym lub przyszłym pracownikiem .Stojąc na balkonie i słuchając co Pan mówi ...jakie sposoby na zdobycie Klienta wiem ,że nigdy nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą .Pani wykazała się mega kultura pałac papierosa za papierosem i rzucając pety centralna na wejście do klatki .Masakra. -
~Ruda / 2010-01-27 11:20
Ciężko żałuję ze dałam sie wmanewrowac, W tpsa było moze drogo ale NORMALNIE!!!!!!!
Usługa od 1 grudnia 2009 , faktyczne uswługi od 15 grudnia , ciagły brak telefonum, przerywane w połowie rozmowy, drugi z kolei modem. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności za klienta .Praktycznie to oni zerwali warunki umowy nie dostarczając usługi którą wzajemnie podpisaliśmy.Dziś juz drugi dzien telefon głuchy, brak jakiejkolwiek informacji. A telefon firmowy.Odcięci jestesmy od stałych klientów którzy znaja numer.Banda nieudaczników. ODRADZAM KAŻDEMU...........Ja zwracam sie do federacji konsumentów.Mam dośc.........Zalety---------------------------------------- -----WadySame minusy , to dziecinada nie siec telefoniczna XXI wieku -
~Ruda / 2022-07-27 11:39
To jest jakiś żart. 6 awaria internetu w tym roku, ostatnia zgłoszona dwa dni temu i nikt do tej pory się nie skontaktował. Na infolinii wszyscy mówią wyklepany formułki nie wykazują chceci pomocy. Nie polecam i z pewnością umowy nie przedłużę ! MiejscowośćKraków -
~rysiek / 2013-08-05 20:55
Ich strategia: gdy podpiszesz umowę na krótki okres, 9 miesięcy, dowiesz się po swojej interwencji o techników, że umowa nie może być zrealizowana, bo nie dają umów na 9 miesięcy tylko na 24 miesiące. Pierwszy kontakt próbuje zrobić debila z człowieka i zmusić do podpisania umowy na 24 miesiące. Jak stawiasz opor prawny, to w końcu usłyszysz - zobaczę, co się da zrobić - i po godzinie zadzwoni miła pani z centrali z warszawy i powie, że wszystko w porządku, proszę spodziewać się technika. Spodziewam się więc technika.......
Przygotować się więc na akcję z anulowanie umowy przez netię i wciskaniem umowy na 2 lata. -
~Rysiek / 2017-09-17 11:45
Wieczne problemy z internetem, teraz np od 3 dni trwa awaria DNSów, a netia nie informuje o tym ani na stronie, ani na fb, trzeba dzwonić na infolinie i czekać jakieś 40minut na konsultanta. Zarządzanie, komunikacja z klientem oraz poziom usług leżą i kwiczą bardziej niż w mięsnym za PRLu. ZaletybrakWadyWolny, częściej niedziałający niż działający internet, wysokie cenyMazowieckie, korzystam prawie 2 lata- niestety w moim regionie są monopolistą. -
~rysiek / 2018-11-29 08:41
Netia to najwięksi sk......le. Nie zawierajcie umowy z netią totalna porażka ciągłe przerwania
Nie zapłacę ani grosza h...m.Wy też nie płaćcie jeszcze w życiu takiego gó...a nie widziałemZaletybrakWadyWszystkie dużo by o tym gadaćMiejscowośćBielsko-Biała -
~rysiek / 2022-11-06 10:51
działanie internetu dalekie od deklarowanego!!!!! to samo dotyczy TV. serwis praktycznie nie istnieje. to są oszuści. dobrzy są tylko w powiadamianiu o płatnościach. najgorszy operator na rynku!!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadytak dużo, że brak słów!!!!!!!!!!!!!!MiejscowośćLublin -
-
~Rysiu / 2011-08-25 13:08
Cytat ze strony Internetowej
„- Dotychczas klienci nie otrzymywali takiej prędkości dostępu do Internetu, jaką mogliby mieć, tylko taką, jaką ustalił operator. Nowa oferta Netii likwiduje te ograniczenia i jest przy tym bardzo przystępna cenowo - przekonuje Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu Netii.”
A w praktyce sytuacja wygląda tak cytuje wypowiedz konsultanta- w systemie ma Pan zmienione na szybki Internet max ale w konfiguracji ustawień zostawiliśmy 8 mb bo i tak więcej nie da rady.
Mieszkam 1240 metrów od centrali miałem umowę 8mb i działało, wiec myślę ze mogło by działać tez i 12 mb ale tego nigdy się nie dowiem.
A miało być tak pięknie, a wyszło jak zawsze przecież to tylko Netiia :(Zaletymuszę pomyśleć :(Wadybiuro obsługi klientaokolo 6lat -
~Ryszard / 2010-11-17 10:50
23.08.2010 podpisałem Umowę z Netią na szybki internet i lepszy telefon, oraz upoważnienie do wypowiedzenia umowy TP S.A. Od 1 pażdziernika powinienem mieć obie usługi. 5 pażdziernika Netia zawiadamia mie pisemnie że nie ma możliwości oferowania usługi zgodnie z zawartą Umową i rozwiązuje ja w trybie natchmiastowyn. Od pażdziernika do chwli obecnej jestem bez internetu i telefonu gdyż zadziałały wcześniejsze wypowiedzenia. TP S.A. nie może przywrucić numeru bo jest on w dyspozycji Neti. Telefonem nie możnz nzwiązać połączena, włoncza się komunikat nie możemy zrealizować połączenia skontaktuj się z operatorem. Nie będę opisywał wielokrotnych interwencji u nie kompetentnych operatorów na ifolini gdzie czsami po 0,5-1 godz. można się dodzwonić, ale Netia działa; po rozwiązaniu Umowy dostaję SMS-a z kodem do aktywacji internetu, a 2.11. 2010 informację o uruchomieniu usługi telefonicznej./oczywiście tel. nie działa/ Pocztą elektroniczną dostałem również rachunek na kwotę 140,00 PLN nie wiem za co bo maila nie ptraię otworzyć gdyż zalokowany jest PIN. Przestrzegam przed wiązaniem się umową z tym operatorem gdyż w przypadku nie wywiązywania się z jej postanowień walczycie z "duchem"- pozostaje pisanie pism na które przychodzą bzdurne odpowiwdzi, rozmowa z konsultantami na infolini, wzgłędnie interwencja w siedzibie w Warszawie . /Poza Warszawą nie ma żadnego przedstawicielstwa/ ZaletyżadenWadysamewirtual.ie przez 2,5 m-ca -
~Ryszard / 2019-08-07 12:43
Po wielu latach w internetii odchodzę w kłótni, bo internet nie działa od paru miesięcy, a tylko faktury przychodzą do płacenia, a ja się pytam za co? A dziś mi konsultantka powiedziała przez telefon, że odłączy mi internet z końcem sierpnia, który nie działa od maja?! (sic) I była zdziwiona, że po tylu miesiącach awarii internetu z internetii mam nowego dostawcę, a kto normalny by czekał na 14. dniowe wielokrotne rozpatrzenie reklamacji w internetii???? ZaletybrakWadypłacenie za nic!!!! internet nie działa!!!!MiejscowośćWrocław -
~Ryszard / 2023-09-02 14:29
Najgorszy operator w Polsce. Działa na przestarzałym sprzęcie. Firma tylko i wyłącznie nastawiona na zyski a nie na satysfakcję Klientów. Na połączenie trzeba czekać co najmniej 30 min. wysłuchując durnego komunikatu "prosimy o oczekiwanie". Wiadomo, ze jak konsultant się nie zgłasza to musimy oczekiwać na zgłoszenie. Właściwy był by komunikat "prosimy o cierpliwość"!!!! Po zgłoszeniu się konsultanta usłyszymy od niego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w granicach 48 godz. zostaniemy poinformowani o sposobie rozwiązania problemu. Ja czekam już ponad tydzień na taką informację (chodzi o wyłączanie programu TV po godz. 24,00). Bardzo żałuję, że przeniosłem się do tego operatora. Płacę za "b.szybki" internet, którego nie mam i mieć chyba nie będę. Ludzie jak najdalej od tego operatora.!!!!!!!!!!!!
Acha, jeszcze jedno - zatrudnić jeszcze więcej konsultantów przy takiej ilości zgłoszeń, a czas oczekiwania się skróci!!!!!!!!!!
PozdrawiamZaletyBrakWadyWszelkieMiejscowośćLublin
strona 131 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »