Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~porto / 2009-11-24 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem Neostrady. Skusiłem się na promocję od konsultantów telefonicznych netii, którzy wydzwaniali w kółko i chyba pięciu na raz do momentu podpisania umowy. Po podpisaniu umowy stałem się dla netii tylko osobą której wysyła się faktury np. za modem, którego nie zamawiałem! Mimo licznych telefonów z mojej strony do netii (oj, nie łatwo jest się tam dodzwonić) o anulowanie faktury i odebranie nie zamawianego modemu nikt się nie zjawił a ja nadal jestem "dłużnikiem w mniemaniu netii" mimo, że w umowie jest zaznaczone, że nie zamawiam modemu! Zaznaczę jeszcze , że modem ów został wciśnięty przez kuriera netii sąsiadowi mimo, że nie był on odbiorcą.
    Chcę jeszcze powiedzieć, że w momencie podpisania umowy miałem obiecane, przez konsultanta z netii że wszelkie czynności związane z rozwiązaniem umowy z TP SA Neostrada dokona za mnie netia. Miałem obiecane, że w momencie zakończenia promocji w Neostradzie następnego dnia będę miał dostarczony internet z neti. Ostrzegam firma netia nie wywiązuje się z takich obietnic a ja zostaję obciążany opłatą już niepromocyjną przez TPSA! Przestrzegam rozwiązujcie umowy z Neostradą sami bo netia zrobi was w konia tak jak mnie.
    Jednym słowem żałuję, że dałem się namówić konsultantom z netii i reklamom telewizyjnym.
    Teraz zostałem związany z firmą bałaganiarską i nieprofesjonalną na dwa lata!
    Apeluję jak wam się kończy Neostrada to nie kombinujcie i zostańcie z NEOSTRADĄ.

    Pozdrawiam,
    Zrobiony w konia klient netii,
    ZaletyWiele godzin na telefonie i słuchanie muzyki.
    WadyNieprofesjonalna załoga, obiecują i nie wywiązują się z obietnic i umów!
  • ~posiadacz / 2013-06-28 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jak działa to może być, jak przestaje to zaczynają się schody. Jakiś miesiąc temu popsuł się ruter. Dostarczenie nowego trwało prawie tydzień, a miało być jakieś 2 dni jak zapewniali. tydzień temu popsuło się ponownie. Awaria którą zgłaszałem w piątek 21 wcale nie odnotowana. W sobotę kiedy dzwoniłem do konsultantów usłyszałem że nie ma żadnego zgłoszenia awarii więc je przyjęli (naprawa do 48 godzin). W poniedziałek nie zrobione więc wieczorem telefon, pan na inforlinii że 90% awarii naprawiają w tym czasie, wykazuje zdziwienie, że nikt się nie kontaktował, wiec zrobi ponaglenie. We wtorek nie działa więc telefon do konsultantów a ci że mają w systemie, że przecież się ze mną kontaktowali w poniedziałek, na prośbę o połączenie z przełożonym, że nie mogą, po chwili, że zrobił adnotacje o kontakt ze nmą ze strony opiekuna zgłoszenia ale do przełożonego nie przełączy bo ten rozmawia a jak powiedziałem, że zaczekam to usłyszałem, że on nie może mnie trzymać na linii i ma zgodę na rozłączenie (czyją?) i rozłączył. W środę zero kontaktu ze strony netii, internet nie działa, więć wieczorem telefon. Pan konsultant, że trwają prace, że do jutra zrobią, na pytanie dlaczego nie skpontaktował się opiekun zgłoszenia - bo nie ma takiego opiekuna zgłoszenia. Na pytanie co zostało zrobine w sprawie awarii - nic, bo dopiero zostało to zgłoszone technikom. W czwartek internet nie działa, konsultant informuje, że tachnicy pracują. Na pytanie dlaczego nie zostało naprawione w ciągu 48 godzin jak zapewniali usłyszałem, że przecież technicy nie pracują soboty i niedziele więc nie mogli tego zrobić. Na pytanie dlaczego nik się ze mną nie kontaktował z firmy mimo mojej prośby usłyszałem, że widocznie nikt nie widział potrzeby. Prośba o połączenie z przełożonym - nie ma takiej możliwości. Po tygodniu od zgłoszenia nie działa i nie zanosi się żeby działał bo za chwilę jest sobota i niedziela a jak już wiem w tym czasie technicy nie pracują
    Zaletytakie ja u innych
    Wadyjak się popsuło, to masz problem, zrobimy jak się nam uda i kiedy będziemy chcieli
  • ~poszkodowany Klient / 2019-10-28 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, przepraszam trochę zmienię temat. Proszę unikać Netii. Przedstawiciele Handlowi Netii są wyspecjalizowanymi oszustami. Mówią Klientowi co chce u usłyszeć. Starają się być mili i wiarygodni. Umowę podpisujemy, celowo pogmatwaną, od groma stron, ufamy opiekunowi Netii. A później się okazuję opiszę na swoim przypadku że: nie mam rachunku 59zł tylko 90zł. że nie mogę się wycofać po 30 dniach bez kar i zgodnie regulaminem jak obiecał przedstawiciel Netii tylko po roku. Wcześniejsze rozwiązanie umowy to duże kary finansowe. A centrala Netii na te oszustwa przedstawicieli daje przyzwolenie. Np centrala tłumaczy że nie wie jak dokładnie brzmiała rozmowa a przedstawiciel po podpisaniu umowy się wszystkiego wypiera i nie odbiera telefonów. Proszę Was unikajcie Netii lub bardzo uważnie czytajcie umowy, a przedstawicieli w ogóle nie słuchajcie, bo Wam zrobią pranie mózgu i Was oszukają. A centrala Netii Was przestraszy o skutkach nie płacenia lub zrezygnowania z umowy.pozdrawiam
    oszukany Klient Netii
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej opisałem
    Miejscowośćwarszawa
  • ~PROBOSZCZ / 2018-08-09 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    poprostu podam wyniki z speed test

    PING:45-80
    POBIERANIE:1-25
    WYSYŁANIE:0,30-1,5 MAX

    Sprawdzane na 4 urządzeniach (laptop, komputer stacjonarny(przez kabel ethernet) tablet telefon (WIFI))
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA FIRMA TO WADA
    MiejscowośćTrzebnica
  • ~profili90 / 2018-10-29 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei.Sprzet wyslalam. Po miesiącu Faktura za odszkodowanie za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzetu 200ZL

    mam potwierdzenie nadania,sprzet zostal doreczony.
    UWAGA OSZUŚCI
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Pyzik / 2018-08-01 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jest koszmar jakis
    Ale cwaniaki sprzedaja usluge internet max 50mb a zlacze ciagnie max 30 i jeszcze na bezszczela chce przedluzyc umowe
    WadyWada to jest podpisanie z nimi umowy
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Pyziu / 2023-07-10 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego ścierwa nikomu kto ma jeszcze trochę oleju w głowie. Na umowie 100mb/s a w rzeczywistości trudno jest aby w ciągu dnia było więcej niż 1 lub 2mb/s co chwile jakieś problemy lub brak internetu
    ZaletyBrak
    WadyMiliony
    MiejscowośćPraszka
  • ~Qwerty1233 / 2019-10-16 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta Netia to jest dramat. Nikomu nie polecam. A dodzwonić się do obsługi klienta to dopiero cud.
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWłocławek
  • ~R2d2.r2d2 / 2022-12-04 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie usług w NETIA, naciągają na dodatkowe koszty za sprzęt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Radek / 2011-11-21 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez półtora miesiąca nie udało im się podłączyć internetu. Za to udało się:

    * wysyłać umowę kurierem do Warszawy przez 2 TYGODNIE
    * omyłkowo anulować umowę
    * nie przyjść na umówiony termin montażu linii
    * chamsko wmawiać, że monter się ze mną kontaktował (co było nieprawdą)
    * ŹLE podłączyć linię (tak, że później nie można było jej aktywować)
    * uszkodzić biegnącą obok linię TP
    Zalety-
    Wadyniekompetencja, niekompetencja, niekompetencja
    -
  • ~Radosław / 2022-11-28 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden Wielki syf przez 6 lat żadnego rozwiązania kablówka i Internet ledwo co działa mimo rozwiązania umowy sami ja przedłużają o miesiąc
    ZaletyBrak
    WadyJeden Wielki syf
    MiejscowośćWarszawa
  • ~RADOSNY / 2017-03-29 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    UDAŁO SIĘ!! Pragnę podzielić się radosną nowiną, że udało mi się nareszcie skończyć umowę i pozbyć Netii! Wszystkim przechodzącym katusze życzę wytrwałości, wam też się uda! Po burzy wyjdzie słońce.
    WadyWSZYSTKO
    KOSZMAR
  • ~RAF / 2014-12-10 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Centrum obsługi klienta masakra, ciężko dogadać się z nimi. Koniec umnowy już 10 stycznia uciekam od nich !!! Nikomu nie polecam neti
    Zaletyzalety ?same wady:(
    6 lat
  • ~Raf / 2018-09-19 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA! Rozłącza internet po kilkanaście razy dziennie, dzień za dniem, miesiąc w miesiąc. Koszmar. Radzę wszystkim trzymać się z daleka od tego pseudo-dostawcy internetu.
    ZaletyKiedyś były, dziś absolutnie żadnej nie widzę.
    MiejscowośćRadom
  • ~RaF / 2023-01-20 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena usługi rośnie a jakość usługi i obsługi spada.
    Po awarii modemu, trzy tygodnie trwała wymiana na sprawny, ale nie poczuwali się do winy i nie obniżyli abonamenty mimo braku internetu przez pół miesiąca
    Zaletyzero
    Wadywszystko
    Miejscowośćcharzykowy
  • ~RAFAL / 2014-12-05 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    NETIA OSZUKUJE KLIENTÓW................ POBIERAJĄ ZALICZKĘ JEDNOCZEŚNIE WYPOWIADAJĄC UMOWĘ, NIE ODDAJĄC WPŁACONYCH PIENIĘDZY!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUSTWO, NIERZETELNOŚĆ
  • ~Rafal / 2017-09-04 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechalem do polski na odwiedziny do siostry i korzystam(kiedy sie w ogóle da) z jej internetu ,,Netia" który działa na zasadzie
    " Pojawiam sie i znikam" .....
    Teraz jestem zaraz mnie nie ma. Poprostu TRAGEDIA!!! Lepszy net łapiesz w centrach handlowych i restauracjach.......
    ZŁODZIEJSTWO !!!!!!!!!!!!!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyCałokształt
    Złodzieje...... Byłem w wielu innych miejscach i internet mi działał w porządku. Tak jak mówię nawet w centrum handlowym.....
  • ~Rafal / 2018-12-17 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest po prostu jakis skansen PRL. Organy scigania powinny w koncu zajac sie tymi zlodziejami ktorzy ,jesli ktos sie nie pilnuje normalnie okradaja ludzi !Wystawiaja rachunki zupelnie odbiegajace od ustalonej umowy. Mnie np przychodzily na poczatku rachunki zwyrzone o 30zl , nie kapnalem sie wiec przyslano mi dwa rachunki zawyzone sredni o ponad 100% Czyli Potem uwzgledniono reklamacje , kilka miesiecy byl spokoj dzis jednak , zdnow przyszedl zawyzony rachunek tym razem o nie cale 20zl. Jak tylko skonczy sie umowa odchodze nigdy wiecej z tymi zlodziejami nie chce miec nic do czynienia!
    ZaletyBrak
    WadyTa firme mozna porwonac jedynie do Amber Gold albo innego parabanku. ZWYKLE ZLODZIEJE!
    MiejscowośćKrakow
  • ~rafal / 2023-09-18 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/
    WadyJa mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/
  • ~Rafał / 2017-01-01 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zakładaniu obiecali góry, miała prędkość wzrosnąć mam ponad 4 lata i zamiast wzrastać z 10 mb/s to spadła do 7 mb/s. Niechcąc zmniejszać rachunków dokładali tv, giga nagrywarke wiedząc ze będzie coraz gorsze połaczenie.
    NIE POLECAM
    Zaletyjak nie masz z kąd wez
    Wadyciągłe awarie duże pingi
    około 5 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2601
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021