Byłem klientem Neostrady. Skusiłem się na promocję od konsultantów telefonicznych netii, którzy wydzwaniali w kółko i chyba pięciu na raz do momentu podpisania umowy. Po podpisaniu umowy stałem się dla netii tylko osobą której wysyła się faktury np. za modem, którego nie zamawiałem! Mimo licznych telefonów z mojej strony do netii (oj, nie łatwo jest się tam dodzwonić) o anulowanie faktury i odebranie nie zamawianego modemu nikt się nie zjawił a ja nadal jestem "dłużnikiem w mniemaniu netii" mimo, że w umowie jest zaznaczone, że nie zamawiam modemu! Zaznaczę jeszcze , że modem ów został wciśnięty przez kuriera netii sąsiadowi mimo, że nie był on odbiorcą. Chcę jeszcze powiedzieć, że w momencie podpisania umowy miałem obiecane, przez konsultanta z netii że wszelkie czynności związane z rozwiązaniem umowy z TP SA Neostrada dokona za mnie netia. Miałem obiecane, że w momencie zakończenia promocji w Neostradzie następnego dnia będę miał dostarczony internet z neti. Ostrzegam firma netia nie wywiązuje się z takich obietnic a ja zostaję obciążany opłatą już niepromocyjną przez TPSA! Przestrzegam rozwiązujcie umowy z Neostradą sami bo netia zrobi was w konia tak jak mnie. Jednym słowem żałuję, że dałem się namówić konsultantom z netii i reklamom telewizyjnym. Teraz zostałem związany z firmą bałaganiarską i nieprofesjonalną na dwa lata! Apeluję jak wam się kończy Neostrada to nie kombinujcie i zostańcie z NEOSTRADĄ.
Pozdrawiam, Zrobiony w konia klient netii,
ZaletyWiele godzin na telefonie i słuchanie muzyki.
WadyNieprofesjonalna załoga, obiecują i nie wywiązują się z obietnic i umów!
~posiadacz / 2013-06-28 11:44
Ocena: 1.00 / 5
jak działa to może być, jak przestaje to zaczynają się schody. Jakiś miesiąc temu popsuł się ruter. Dostarczenie nowego trwało prawie tydzień, a miało być jakieś 2 dni jak zapewniali. tydzień temu popsuło się ponownie. Awaria którą zgłaszałem w piątek 21 wcale nie odnotowana. W sobotę kiedy dzwoniłem do konsultantów usłyszałem że nie ma żadnego zgłoszenia awarii więc je przyjęli (naprawa do 48 godzin). W poniedziałek nie zrobione więc wieczorem telefon, pan na inforlinii że 90% awarii naprawiają w tym czasie, wykazuje zdziwienie, że nikt się nie kontaktował, wiec zrobi ponaglenie. We wtorek nie działa więc telefon do konsultantów a ci że mają w systemie, że przecież się ze mną kontaktowali w poniedziałek, na prośbę o połączenie z przełożonym, że nie mogą, po chwili, że zrobił adnotacje o kontakt ze nmą ze strony opiekuna zgłoszenia ale do przełożonego nie przełączy bo ten rozmawia a jak powiedziałem, że zaczekam to usłyszałem, że on nie może mnie trzymać na linii i ma zgodę na rozłączenie (czyją?) i rozłączył. W środę zero kontaktu ze strony netii, internet nie działa, więć wieczorem telefon. Pan konsultant, że trwają prace, że do jutra zrobią, na pytanie dlaczego nie skpontaktował się opiekun zgłoszenia - bo nie ma takiego opiekuna zgłoszenia. Na pytanie co zostało zrobine w sprawie awarii - nic, bo dopiero zostało to zgłoszone technikom. W czwartek internet nie działa, konsultant informuje, że tachnicy pracują. Na pytanie dlaczego nie zostało naprawione w ciągu 48 godzin jak zapewniali usłyszałem, że przecież technicy nie pracują soboty i niedziele więc nie mogli tego zrobić. Na pytanie dlaczego nik się ze mną nie kontaktował z firmy mimo mojej prośby usłyszałem, że widocznie nikt nie widział potrzeby. Prośba o połączenie z przełożonym - nie ma takiej możliwości. Po tygodniu od zgłoszenia nie działa i nie zanosi się żeby działał bo za chwilę jest sobota i niedziela a jak już wiem w tym czasie technicy nie pracują
Zaletytakie ja u innych
Wadyjak się popsuło, to masz problem, zrobimy jak się nam uda i kiedy będziemy chcieli
~poszkodowany Klient / 2019-10-28 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Witam, przepraszam trochę zmienię temat. Proszę unikać Netii. Przedstawiciele Handlowi Netii są wyspecjalizowanymi oszustami. Mówią Klientowi co chce u usłyszeć. Starają się być mili i wiarygodni. Umowę podpisujemy, celowo pogmatwaną, od groma stron, ufamy opiekunowi Netii. A później się okazuję opiszę na swoim przypadku że: nie mam rachunku 59zł tylko 90zł. że nie mogę się wycofać po 30 dniach bez kar i zgodnie regulaminem jak obiecał przedstawiciel Netii tylko po roku. Wcześniejsze rozwiązanie umowy to duże kary finansowe. A centrala Netii na te oszustwa przedstawicieli daje przyzwolenie. Np centrala tłumaczy że nie wie jak dokładnie brzmiała rozmowa a przedstawiciel po podpisaniu umowy się wszystkiego wypiera i nie odbiera telefonów. Proszę Was unikajcie Netii lub bardzo uważnie czytajcie umowy, a przedstawicieli w ogóle nie słuchajcie, bo Wam zrobią pranie mózgu i Was oszukają. A centrala Netii Was przestraszy o skutkach nie płacenia lub zrezygnowania z umowy.pozdrawiam
oszukany Klient Netii
Zaletybrak
Wadyjak wyżej opisałem
Miejscowośćwarszawa
~PROBOSZCZ / 2018-08-09 21:33
Ocena: 1.00 / 5
poprostu podam wyniki z speed test
PING:45-80
POBIERANIE:1-25
WYSYŁANIE:0,30-1,5 MAX
Sprawdzane na 4 urządzeniach (laptop, komputer stacjonarny(przez kabel ethernet) tablet telefon (WIFI))
ZaletyBRAK
WadyCAŁA FIRMA TO WADA
MiejscowośćTrzebnica
~profili90 / 2018-10-29 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei.Sprzet wyslalam. Po miesiącu Faktura za odszkodowanie za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzetu 200ZL
mam potwierdzenie nadania,sprzet zostal doreczony.
UWAGA OSZUŚCI
MiejscowośćGrudziądz
~Pyzik / 2018-08-01 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Netia to jest koszmar jakis
Ale cwaniaki sprzedaja usluge internet max 50mb a zlacze ciagnie max 30 i jeszcze na bezszczela chce przedluzyc umowe
WadyWada to jest podpisanie z nimi umowy
MiejscowośćPiaseczno
~Pyziu / 2023-07-10 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego ścierwa nikomu kto ma jeszcze trochę oleju w głowie. Na umowie 100mb/s a w rzeczywistości trudno jest aby w ciągu dnia było więcej niż 1 lub 2mb/s co chwile jakieś problemy lub brak internetu
ZaletyBrak
WadyMiliony
MiejscowośćPraszka
~Qwerty1233 / 2019-10-16 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Ta Netia to jest dramat. Nikomu nie polecam. A dodzwonić się do obsługi klienta to dopiero cud.
ZaletyŻadnych
MiejscowośćWłocławek
~R2d2.r2d2 / 2022-12-04 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie usług w NETIA, naciągają na dodatkowe koszty za sprzęt
MiejscowośćWarszawa
~Radek / 2011-11-21 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Przez półtora miesiąca nie udało im się podłączyć internetu. Za to udało się:
* wysyłać umowę kurierem do Warszawy przez 2 TYGODNIE * omyłkowo anulować umowę * nie przyjść na umówiony termin montażu linii * chamsko wmawiać, że monter się ze mną kontaktował (co było nieprawdą) * ŹLE podłączyć linię (tak, że później nie można było jej aktywować) * uszkodzić biegnącą obok linię TP
Jeden Wielki syf przez 6 lat żadnego rozwiązania kablówka i Internet ledwo co działa mimo rozwiązania umowy sami ja przedłużają o miesiąc
ZaletyBrak
WadyJeden Wielki syf
MiejscowośćWarszawa
~RADOSNY / 2017-03-29 22:27
Ocena: 1.00 / 5
UDAŁO SIĘ!! Pragnę podzielić się radosną nowiną, że udało mi się nareszcie skończyć umowę i pozbyć Netii! Wszystkim przechodzącym katusze życzę wytrwałości, wam też się uda! Po burzy wyjdzie słońce.
WadyWSZYSTKO
KOSZMAR
~RAF / 2014-12-10 20:33
Ocena: 1.00 / 5
Centrum obsługi klienta masakra, ciężko dogadać się z nimi. Koniec umnowy już 10 stycznia uciekam od nich !!! Nikomu nie polecam neti
Zaletyzalety ?same wady:(
6 lat
~Raf / 2018-09-19 19:55
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA! Rozłącza internet po kilkanaście razy dziennie, dzień za dniem, miesiąc w miesiąc. Koszmar. Radzę wszystkim trzymać się z daleka od tego pseudo-dostawcy internetu.
ZaletyKiedyś były, dziś absolutnie żadnej nie widzę.
MiejscowośćRadom
~RaF / 2023-01-20 23:25
Ocena: 1.00 / 5
Cena usługi rośnie a jakość usługi i obsługi spada.
Po awarii modemu, trzy tygodnie trwała wymiana na sprawny, ale nie poczuwali się do winy i nie obniżyli abonamenty mimo braku internetu przez pół miesiąca
Zaletyzero
Wadywszystko
Miejscowośćcharzykowy
~RAFAL / 2014-12-05 19:33
Ocena: 1.00 / 5
NETIA OSZUKUJE KLIENTÓW................ POBIERAJĄ ZALICZKĘ JEDNOCZEŚNIE WYPOWIADAJĄC UMOWĘ, NIE ODDAJĄC WPŁACONYCH PIENIĘDZY!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyOSZUSTWO, NIERZETELNOŚĆ
~Rafal / 2017-09-04 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Przyjechalem do polski na odwiedziny do siostry i korzystam(kiedy sie w ogóle da) z jej internetu ,,Netia" który działa na zasadzie
" Pojawiam sie i znikam" .....
Teraz jestem zaraz mnie nie ma. Poprostu TRAGEDIA!!! Lepszy net łapiesz w centrach handlowych i restauracjach.......
ZŁODZIEJSTWO !!!!!!!!!!!!!
ZaletyAbsolutny brak
WadyCałokształt
Złodzieje...... Byłem w wielu innych miejscach i internet mi działał w porządku. Tak jak mówię nawet w centrum handlowym.....
~Rafal / 2018-12-17 13:51
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jest po prostu jakis skansen PRL. Organy scigania powinny w koncu zajac sie tymi zlodziejami ktorzy ,jesli ktos sie nie pilnuje normalnie okradaja ludzi !Wystawiaja rachunki zupelnie odbiegajace od ustalonej umowy. Mnie np przychodzily na poczatku rachunki zwyrzone o 30zl , nie kapnalem sie wiec przyslano mi dwa rachunki zawyzone sredni o ponad 100% Czyli Potem uwzgledniono reklamacje , kilka miesiecy byl spokoj dzis jednak , zdnow przyszedl zawyzony rachunek tym razem o nie cale 20zl. Jak tylko skonczy sie umowa odchodze nigdy wiecej z tymi zlodziejami nie chce miec nic do czynienia!
ZaletyBrak
WadyTa firme mozna porwonac jedynie do Amber Gold albo innego parabanku. ZWYKLE ZLODZIEJE!
MiejscowośćKrakow
~rafal / 2023-09-18 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Ja mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/
WadyJa mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/
~Rafał / 2017-01-01 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Przy zakładaniu obiecali góry, miała prędkość wzrosnąć mam ponad 4 lata i zamiast wzrastać z 10 mb/s to spadła do 7 mb/s. Niechcąc zmniejszać rachunków dokładali tv, giga nagrywarke wiedząc ze będzie coraz gorsze połaczenie.
NIE POLECAM