strona 129 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »
-
~pomorzanin / 2008-07-15 11:51
Podpisana umowa z netią 3 06 2008 do dzisiaj(15-07-2008) nie odnaleziona w tej firmie a miala być rozwiązana umowa z TPSA przez NETIĘ.kto poniesie koszty z tytulu nie rozwoiązania umowy /pewnie ja.
nie dajcie się nabrać to jest najgorsza obsluga jaka może być,winę za brak umowy zaczynają zwalać na strajkujących pocztowców( tylko w jaki sposób ja dostalem umowę ?)
-
-
~Popcorn / 2016-02-17 14:39
Dno i tyle zero zalet. WadyJest ich pełno -
~POPIK / 2011-07-30 23:23
Zastanów się dwa razy w co się pakujesz.Dwa miesiące kłóciłem się o wymianę rutera który nie współpracował z VISTĄ.Proponowali mi zmianę systemu.A teraz po zmianie pakietu okazało się że ruter nie obsługuje takiej prędkości,ale o tym nikt nie raczył wspomnieć.
Odradzam wszystkim bo można się tu dostać bez kłopotu ale za to potem są same problemy.
Krótko mówiąc jeden wielki SZAJS -
~Porobiony / 2015-01-11 15:15
OSZUŚCI , KRĘTACZE , ZŁODZIEJE .
Nie polecam a nawet odradzam z nimi kontaktu - obiecają wszystko a dają niewiele !!!ZaletyKonsultanci to bajeranci - kłamią jak z nut !WadyOszuści !!!nie ważne -
~porto / 2009-11-24 19:48
Byłem klientem Neostrady. Skusiłem się na promocję od konsultantów telefonicznych netii, którzy wydzwaniali w kółko i chyba pięciu na raz do momentu podpisania umowy. Po podpisaniu umowy stałem się dla netii tylko osobą której wysyła się faktury np. za modem, którego nie zamawiałem! Mimo licznych telefonów z mojej strony do netii (oj, nie łatwo jest się tam dodzwonić) o anulowanie faktury i odebranie nie zamawianego modemu nikt się nie zjawił a ja nadal jestem "dłużnikiem w mniemaniu netii" mimo, że w umowie jest zaznaczone, że nie zamawiam modemu! Zaznaczę jeszcze , że modem ów został wciśnięty przez kuriera netii sąsiadowi mimo, że nie był on odbiorcą.
Chcę jeszcze powiedzieć, że w momencie podpisania umowy miałem obiecane, przez konsultanta z netii że wszelkie czynności związane z rozwiązaniem umowy z TP SA Neostrada dokona za mnie netia. Miałem obiecane, że w momencie zakończenia promocji w Neostradzie następnego dnia będę miał dostarczony internet z neti. Ostrzegam firma netia nie wywiązuje się z takich obietnic a ja zostaję obciążany opłatą już niepromocyjną przez TPSA! Przestrzegam rozwiązujcie umowy z Neostradą sami bo netia zrobi was w konia tak jak mnie.
Jednym słowem żałuję, że dałem się namówić konsultantom z netii i reklamom telewizyjnym.
Teraz zostałem związany z firmą bałaganiarską i nieprofesjonalną na dwa lata!
Apeluję jak wam się kończy Neostrada to nie kombinujcie i zostańcie z NEOSTRADĄ.
Pozdrawiam,
Zrobiony w konia klient netii,ZaletyWiele godzin na telefonie i słuchanie muzyki.WadyNieprofesjonalna załoga, obiecują i nie wywiązują się z obietnic i umów! -
~posiadacz / 2013-06-28 11:44
jak działa to może być, jak przestaje to zaczynają się schody. Jakiś miesiąc temu popsuł się ruter. Dostarczenie nowego trwało prawie tydzień, a miało być jakieś 2 dni jak zapewniali. tydzień temu popsuło się ponownie. Awaria którą zgłaszałem w piątek 21 wcale nie odnotowana. W sobotę kiedy dzwoniłem do konsultantów usłyszałem że nie ma żadnego zgłoszenia awarii więc je przyjęli (naprawa do 48 godzin). W poniedziałek nie zrobione więc wieczorem telefon, pan na inforlinii że 90% awarii naprawiają w tym czasie, wykazuje zdziwienie, że nikt się nie kontaktował, wiec zrobi ponaglenie. We wtorek nie działa więc telefon do konsultantów a ci że mają w systemie, że przecież się ze mną kontaktowali w poniedziałek, na prośbę o połączenie z przełożonym, że nie mogą, po chwili, że zrobił adnotacje o kontakt ze nmą ze strony opiekuna zgłoszenia ale do przełożonego nie przełączy bo ten rozmawia a jak powiedziałem, że zaczekam to usłyszałem, że on nie może mnie trzymać na linii i ma zgodę na rozłączenie (czyją?) i rozłączył. W środę zero kontaktu ze strony netii, internet nie działa, więć wieczorem telefon. Pan konsultant, że trwają prace, że do jutra zrobią, na pytanie dlaczego nie skpontaktował się opiekun zgłoszenia - bo nie ma takiego opiekuna zgłoszenia. Na pytanie co zostało zrobine w sprawie awarii - nic, bo dopiero zostało to zgłoszone technikom. W czwartek internet nie działa, konsultant informuje, że tachnicy pracują. Na pytanie dlaczego nie zostało naprawione w ciągu 48 godzin jak zapewniali usłyszałem, że przecież technicy nie pracują soboty i niedziele więc nie mogli tego zrobić. Na pytanie dlaczego nik się ze mną nie kontaktował z firmy mimo mojej prośby usłyszałem, że widocznie nikt nie widział potrzeby. Prośba o połączenie z przełożonym - nie ma takiej możliwości. Po tygodniu od zgłoszenia nie działa i nie zanosi się żeby działał bo za chwilę jest sobota i niedziela a jak już wiem w tym czasie technicy nie pracują Zaletytakie ja u innychWadyjak się popsuło, to masz problem, zrobimy jak się nam uda i kiedy będziemy chcieli -
~poszkodowany Klient / 2019-10-28 13:06
Witam, przepraszam trochę zmienię temat. Proszę unikać Netii. Przedstawiciele Handlowi Netii są wyspecjalizowanymi oszustami. Mówią Klientowi co chce u usłyszeć. Starają się być mili i wiarygodni. Umowę podpisujemy, celowo pogmatwaną, od groma stron, ufamy opiekunowi Netii. A później się okazuję opiszę na swoim przypadku że: nie mam rachunku 59zł tylko 90zł. że nie mogę się wycofać po 30 dniach bez kar i zgodnie regulaminem jak obiecał przedstawiciel Netii tylko po roku. Wcześniejsze rozwiązanie umowy to duże kary finansowe. A centrala Netii na te oszustwa przedstawicieli daje przyzwolenie. Np centrala tłumaczy że nie wie jak dokładnie brzmiała rozmowa a przedstawiciel po podpisaniu umowy się wszystkiego wypiera i nie odbiera telefonów. Proszę Was unikajcie Netii lub bardzo uważnie czytajcie umowy, a przedstawicieli w ogóle nie słuchajcie, bo Wam zrobią pranie mózgu i Was oszukają. A centrala Netii Was przestraszy o skutkach nie płacenia lub zrezygnowania z umowy.pozdrawiam
oszukany Klient NetiiZaletybrakWadyjak wyżej opisałemMiejscowośćwarszawa -
~PROBOSZCZ / 2018-08-09 21:33
poprostu podam wyniki z speed test
PING:45-80
POBIERANIE:1-25
WYSYŁANIE:0,30-1,5 MAX
Sprawdzane na 4 urządzeniach (laptop, komputer stacjonarny(przez kabel ethernet) tablet telefon (WIFI))ZaletyBRAKWadyCAŁA FIRMA TO WADAMiejscowośćTrzebnica -
-
~profili90 / 2018-10-29 14:30
Banda złodziei.Sprzet wyslalam. Po miesiącu Faktura za odszkodowanie za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzetu 200ZL
mam potwierdzenie nadania,sprzet zostal doreczony.
UWAGA OSZUŚCIMiejscowośćGrudziądz -
~Pyzik / 2018-08-01 17:58
Netia to jest koszmar jakis
Ale cwaniaki sprzedaja usluge internet max 50mb a zlacze ciagnie max 30 i jeszcze na bezszczela chce przedluzyc umoweWadyWada to jest podpisanie z nimi umowyMiejscowośćPiaseczno -
~Pyziu / 2023-07-10 12:05
Nie polecam tego ścierwa nikomu kto ma jeszcze trochę oleju w głowie. Na umowie 100mb/s a w rzeczywistości trudno jest aby w ciągu dnia było więcej niż 1 lub 2mb/s co chwile jakieś problemy lub brak internetu ZaletyBrakWadyMilionyMiejscowośćPraszka -
~Qwerty1233 / 2019-10-16 16:34
Ta Netia to jest dramat. Nikomu nie polecam. A dodzwonić się do obsługi klienta to dopiero cud. ZaletyŻadnychMiejscowośćWłocławek -
~R2d2.r2d2 / 2022-12-04 21:36
Nie kupujcie usług w NETIA, naciągają na dodatkowe koszty za sprzęt MiejscowośćWarszawa -
~Radek / 2011-11-21 19:42
Przez półtora miesiąca nie udało im się podłączyć internetu. Za to udało się:
* wysyłać umowę kurierem do Warszawy przez 2 TYGODNIE
* omyłkowo anulować umowę
* nie przyjść na umówiony termin montażu linii
* chamsko wmawiać, że monter się ze mną kontaktował (co było nieprawdą)
* ŹLE podłączyć linię (tak, że później nie można było jej aktywować)
* uszkodzić biegnącą obok linię TPZalety-Wadyniekompetencja, niekompetencja, niekompetencja- -
~Radosław / 2022-11-28 15:38
Jeden Wielki syf przez 6 lat żadnego rozwiązania kablówka i Internet ledwo co działa mimo rozwiązania umowy sami ja przedłużają o miesiąc ZaletyBrakWadyJeden Wielki syfMiejscowośćWarszawa -
~RADOSNY / 2017-03-29 22:27
UDAŁO SIĘ!! Pragnę podzielić się radosną nowiną, że udało mi się nareszcie skończyć umowę i pozbyć Netii! Wszystkim przechodzącym katusze życzę wytrwałości, wam też się uda! Po burzy wyjdzie słońce. WadyWSZYSTKOKOSZMAR -
-
~RAF / 2014-12-10 20:33
Centrum obsługi klienta masakra, ciężko dogadać się z nimi. Koniec umnowy już 10 stycznia uciekam od nich !!! Nikomu nie polecam neti Zaletyzalety ?same wady:(6 lat -
~Raf / 2018-09-19 19:55
TRAGEDIA! Rozłącza internet po kilkanaście razy dziennie, dzień za dniem, miesiąc w miesiąc. Koszmar. Radzę wszystkim trzymać się z daleka od tego pseudo-dostawcy internetu. ZaletyKiedyś były, dziś absolutnie żadnej nie widzę.MiejscowośćRadom -
~RaF / 2023-01-20 23:25
Cena usługi rośnie a jakość usługi i obsługi spada.
Po awarii modemu, trzy tygodnie trwała wymiana na sprawny, ale nie poczuwali się do winy i nie obniżyli abonamenty mimo braku internetu przez pół miesiącaZaletyzeroWadywszystkoMiejscowośćcharzykowy -
~RAFAL / 2014-12-05 19:33
NETIA OSZUKUJE KLIENTÓW................ POBIERAJĄ ZALICZKĘ JEDNOCZEŚNIE WYPOWIADAJĄC UMOWĘ, NIE ODDAJĄC WPŁACONYCH PIENIĘDZY!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAKWadyOSZUSTWO, NIERZETELNOŚĆ
strona 129 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »