Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~michal / 2011-06-07 10:37
    czy też ceny abonamentów mają nie najgorsze. Ale jak szczegółowo porównać ofertę Netii przykładowo z konkurencyjną Tepsą, to bardziej korzystniej kształtuje się jednak Neostrada (dodatkowe bonusy, umowa na 12 m-cy i częste nowości w ofercie operatora). Przynajmniej, takie odnoszę wrażenie.
  • ~Zawiedziony / 2011-06-06 20:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Niech ta historia będzie przestroga dla potencjalnych klientów.
    Parę miesięcy temu zadzwoniła pani z Netii z propozycją przejścia na szybki Internet. W rozmowie gwarantowała szykowość mojego łącza nie mniej niż 10Mb.Cena była również zachęcająca wobec czego długo się nie zastanawiałem i podpisałem umowę. Wszystko było w porządku przez kilka miesięcy : stabilny Internet ,szybkość 10 Mb, byłem zachwycony. Niestety moja idylla nie trwała długo. Jakieś dwa miesiące temu zauważyłem, że Internet Netii zaczął na się rwać tzn. następowały częste kilkusekundowe przerwy. Wykonałem telefon do Biura Obsługi Klienta w celu zgłoszenia awarii. Od tego momentu zaczęły się problemy:

    Pierwszy telefon, zgłoszenie awarii. Pani uprzejmie przyjęła zgłoszenie i poinformowała mnie że w ciągu 24 h. sprawa zostanie załatwiona. Rzeczywiście po 24 h ktoś oddzwonił i powiedział że awarie usunięto. Jakie było moje zdziwienie kiedy uruchomiłem Internet i po paru minutach korzystania z niego ni stąd ni zowąd zostałem rozłączony. Nie zrażony zresetowałem modem Netii. Włączyłem Internet jeszcze raz i po paru minutach znów to samo.

    Drugi telefon. Miła pani poinformowała mnie że przyjmuje zgłoszenie o awarii po raz drugi.24h później telefon od Netii i ktoś mi wyjaśnia że przerwy w Internecie spowodowane są zbyt duża szybkością ustawień mojego łącza a maksymalna szybkość to 6 Mb. Nie jestem technikiem, ale jak coś działało bez zarzutu z szybkością 10 Mb to dlaczego nagle może działać tylko z szybkością 6 Mb ? Niestety pani z Netii też nie znała odpowiedzi na to pytanie. Zaproponowała zmianę umowy na niższą prędkość. Po moim pytaniu czy to spowoduje stabilność połączenia nie była w stanie tego zagwarantować.

    Trzeci telefon. Może odbierze teraz ktoś bardziej kompetentny. Mam szczęście. Przedstawiam dotychczasowe ustalenia. Pan z Netii podpowiada, że problem z moim Internetem może tkwić w routerze albo w połączeniach w moim domu. Przyjmuje zgłoszenie o awarii i obiecuje, że w celu sprawdzenia routera i okablowania zjawi się u mnie technik.

    Czwarty telefon. Technik oczywiście się nie pojawił. Internet jak się rwał tak się rwie. Znowu przedstawiam sprawę i proszę o wizytę technika. Podaję osobie z Netii dzień kiedy mogę być do jego dyspozycji . Odpowiedź bardzo grzeczna : technik zjawi się tym razem na pewno u pana w wyznaczony dzień. Obiecanki cacanki a głupiemu radość. Dzień urlopu zmarnowany technik po raz drugi się nie pojawił.

    Piaty telefon, ten najciekawszy. Po raz kolejny przedstawiam sprawę. Sugeruję, po raz trzeci, wizytę technika. W odpowiedzi słyszę, że już zostały mi udzielone wyczerpujące wyjaśnienia odnośnie mojej awarii i Netia nie jest mi w stanie pomóc . Odmówiono mi również zgłoszenia po raz kolejny tej samej awarii, chociaż Netia nie zrobiła nic, aby tą awarię usunąć. Internet działał bez problemu z szybkością 10 Mb a teraz może będzie działać bez przerw przy 6Mb……? Więcej, co ciekawe, pan z Biura Obsługi Klienta na moją sugestię, że jedną z możliwych przyczyn awarii może być wadliwy router otrzymany od Netii wraz z podpisaniem umowy, oznajmia, że jeśli chcę sobie to zweryfikować to zastępczy router powinienem sobie pożyczyć od jakiegoś swojego znajomego. Moja cierpliwość dobiegła końca. Proszę o połączenie lub numer telefonu dyrekcji albo kogoś bardziej kompetentnego niż osoba, z którą rozmawiam. Oczywiście spotykam się z wyraźną odmową i stwierdzeniem, że pan z Netii, z którym właśnie rozmawiam nie jest w stanie mnie połączyć z nikim bardziej kompetentnym niż on sam. Mam wrażenie, że jeśli ta osoba jest najbardziej kompetentnym pracownikiem w Netii to może dobrze się stało że nie zostałem przełączony do jego przełożonych.

    Wszystko pięknie wygląda przed podpisaniem umowy a w moim przypadku nawet trochę po podpisaniu. Jednak jak trzeba fachowej pomocy w razie jakiś komplikacji i usterek to niestety nie ma co liczyć na Netię. Radzę się zastanowić dwa razy przed wyborem tego operatora. Lepiej dać te 20 zł więcej i mieć pewność że w razie awarii inny dostawca Internetu zapewni pomoc techniczną na odpowiednim poziomie.
  • ~Ponku / 2011-06-04 15:22
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam Netie od 4 lat. najpierw 1 później 4mega i nigdy nie było problemu, obsługa mila, żadnych dodatkowych ukrytych kosztów. Dwa miesiące temu skończyła mi się kolejna umowa netia do mnie zadzwoniła i zaproponowała 8mb i aparat telefoniczny, jednak po ponad miesiącu czekania nic się nie zmieniło; więc burdel troche mają. Nieco ponad tydzień temu zaproponowali mi tą nową ofertę: "jaki masz drut taki masz internet", w tej samej cenie co wczesniej mam mieć 48mb z umową na czas nieokreślony. Wczoraj przyszedł router, według konsultanta teraz w ciągu 4 tygodni powinni mnie przełączyć, a póki co nadal moge pracować na moich 4mb
    Zalety-miła obsługa
    -bardzo atrakcyjne oferty
    Wady-mają trochę bałagan w firmie
    4 lata, z telefonem, niecałe 100zł miesięcznie
  • ~bogdan / 2011-05-31 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią uruchomić usługi od połowy kwietnia, już 3-krotnie przesuwali terminy i dalej nic.
    Zaletybrak
    Wadyjedno wielkie wielkie G...
  • ~michał / 2011-05-25 18:25
    Ocena: 5.00 / 5
    co to za projekt klientomanii!!!
  • ~advance / 2011-05-25 17:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Kilka miesięcy temu ( około 3 miesięcy) zmieniłem dostawcę internetu z TP na netię. Sami rozwiązali umowę, wszystko na czas i git. W tym momencie skończyły się plusy i zaczynają minusy. Na umowie wyraźnie zaznaczony modem za 1zł. W usłudze "netiaonline" sprawdzając widać fakturę na 29,24zł na modem. Od półtora miesiąca wykonywane są cyklicznie telefony w związku z nieprawidłowością i zawsze pani/pan puszczając muzyczkę sprawdza i wprowadza korektę. Na korektę czekam ponad miesiąc i nic.

    Druga sprawą jest naliczanie sobie usług dodatkowych bez powiadomienia klienta. czyli jest to + 12 zł, naliczają oni jakiś wirtualny dysk i program antywirusowy, który w umowie nie jest zaznaczony ( tutaj patrz nieodfajkowany w tych prostokącikach) Dzwoniąc do konsultanta w tej sprawie, ten mówi że gdzieś tam zagłębione w szczegółowych warunkach umowy jest to,że te usługi dodatkowe są i przytacza z umowy któryś podpunkt. Szybko sprawdziłem rozmawiając z nim mówię mu że takiego podpunktu nie ma ten coś w tym stylu " aa to nie ten to tam gdzieś na środku ten, ten i ten" którego też nie było po głębszym przestudiowaniu. Straszył mnie, że za odjęcie tych kosztów usług dodatkowych trzeba będzie zapłacić w takim razie 300zł. Jednak znikąd mówił, że dla przyszłej współpracy z klientem jest w stanie to umożyć i o dziwo korekta przyszla za parę dni. Dlaczego na korektę modemu czekam już ponad miesiąc i jej nie widać. Należy też zaznaczyć, że do tej pory nie wpłacam pieniążków za ten modem i przez to zwalniają mi internet cyklicznie co 3 dni do tego stopnia iż jest on nie do użytku w tym celu muszę akceptować komunikaty na netiionline(taki system dzieki któremu musi zobaczyć że ma długi)po czym prędkość zostaje zwiększana.

    Jeśli ktokolwiek chcę zmienić usługi z tp na netię ostrzegam, może się to skończyć wielkimi nieprzyjemnościami a nawet i sądem. Dodam również że chciałem wyjaśnić to osobiście jednak idąc do punktu netii pocałowałem klamkę u drzwi z napisem iż nie jest to punkt obsługi klienta i wszystkie sprawy załatwia się tylko telefonicznie lub korespondencyjnie z głównym oddziałem.

    Na samej stronie netiaonline.pl napisane jest cos w stylu "wyraź swoją opinię Twoja opinia jest dla nas najważniejsza" zaznaczając negatywy w okienkach zawsze jakoś występuje chwilowy błąd który trwał przez parę dni... Może to tylko zbieg okoliczności ale sami wyrabiają sobie taką opinie
    Zalety- z tego co zauważyłem prędkość jest taka jaka być powinna
    Wady- same niedopowiedzenia i prawdopodobnie oszustwa
    - brak punktów obsługi klienta gdzie można by problem było załatwić osobiście
    - sami czepiając się nie terminowości (nieprawidłowo ponieważ związane jest to ze złą fakturą) nie są lepsi i korekty nie przychodzą miesiacami
    3 miesiące i to już jest za długo.
  • ~Aldek / 2011-05-24 06:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem osiedlowa radiówkę działała średnio wieczorami mi ping skakał do 100,zachęcony oferta Netii skorzystałem z jej oferty i tu zaczęły się moje kłopoty bo teraz wieczorami mam ping 300 a każdy gracz online wie co to oznacza,zamiast grac w CS mogę sobie pograć w tysiąca albo w warcaby na stronie kurnik.pl i czekam kiedy mi się ta umowa cholerna skończy.
    Zaletyjedyny plus ze za 3 miechy się mi już umowa kończy :))))))))))))))))))))))))))))
    Wadybozio ty mój dnia by mi nie wystarczyło żeby opisywać wszystkie negatywy:(((((((((((((((((((((((((((((99 9
    21-miesiecy
  • ~wojtek / 2011-05-23 13:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam,

    Poniższa opinia oparta jest o doświadczenia jakie wyniosłem z pracy jak i z użytku domowego.

    W domu:
    Podpisalismy umowę z Netią, aby rozwiązali za mnie umowę z TP. Umowę rozwiązali, ale internetu już nie podpieli w wyniku błędu z ich strony. Wodzili nas przez 3mc ostatecznie informując, że nie możliwe jest podłączenie usługi.

    W pracy:
    Korzystaliśmy z usługi w Skierniewicach, jednak biuro zmieniło lokalizację o kilka numerów niżej. Oczywiście dyspozycja przeniesienia usługi zostałą przyjęta jednak od tego momentu zaczęły się problemy. Po fizycznej przeprowadzce biura monterzy pojechali przełączyć internet, ale do Łodzi. Sprawa została wyjaśniona, pojechali tydzień później w prawidłowe miejsce. Okazało się jednak, że nie można się podłączyć z uwagi, że Netia nie świadczy tam usługi. Chcieliśmy w takim razie zerwać umowę z racji ich niedopatrzenia jednak musielibyśmy zapłacić karę.

    Nie polecam.
    kilka lat
  • ~Basia / 2011-05-18 14:00
    tylko szkoda że Netia przy okazji wprowadzania nowej oferty, nie zaproponowała swoim klientom testowania łącza. Coś takiego funkcjonuje już od dawna w TP (Neostrada na 30 dni prób) i przydałoby się to również tu. Jest to dość wygodnie rozwiązanie.
  • ~gabi / 2011-05-14 22:47
    Ocena: 4.50 / 5
    Od dwóch miesięcy korzystam z usług Netii. Sam Internet działa OK. Działa niezawodnie z szybkością za jaką płacę. Od zamówienia Internetu do aktywacji usługi w moim przypadku upłynęło tylko 10 dni. Sama byłam zszokowana, bo tu wyczytałam, że można czekać wieki.
    Dużo kręcenia miałam z dezaktywacją usług, których nie zamawiałam a jakimś cudem pojawiły się w mojej umowie i okazało sie, że wiążą się z dodatkowa opłatą, czyli wirtualny dysk i bezpieczny internet.
    Musiałam tez na własny koszt odesłać mobilny internet, który mi wciśnięto bez rzetelnej informacji, że jak go nie dezaktywuję w określonym terminie to umowa przejdzie na czas nieokreślony a jak nie odeślę w ciągu 14 dni od dezaktywacji to zapłacę karę 300zł.
    Tak więc na początku dzwoniłam i dzwoniłam aby ciągle coś dezaktywować. Fakturę na szczęście dostałam bez dodatkowych opłat, czyli za to co dezaktywowałam w pierwszym miesiącu nie naliczono mi żadnych opłat.
    Ogólnie jestem zadowolona z Netii, chociaż na początku trochę miałam nerwówki.

    Wybrałam Netie , bo TP SA na abonamencie socjalnym nie chało mi dać neostrady, za każdym razem chcieli abym przeszła na droższy abonament. Kilku znajomych ma Netię i są z niej zadowoleni, okazuje się, ze ja też. Oby się to nie zmieniło.
    Zaletydziała bez zarzutu
    WadyW umowie pojawiły się usługi, których nie zamawiałam. Trzeba dokładnie przeczytać cały regulamin promocji (a jest tego sporo) aby zorientować się, czy w umowie nie ma czegoś, co dodatkowo kosztuje.
    2 miesiące
  • ~and2 / 2011-05-09 19:40
    Ocena: 1.25 / 5
    firma zaproponowała nowy pakiet -ponoć korzystny , telefon za 1 zł , dodatkowy numer - routera do mobilnego internetu nie odstarczyla nawet po 2 miesiącach ale zaczęła naliczać abonament , telefon za 1 zł to fikcja - przedstawiciel sfałuszował umowę i dostałem rachunek na 320 zł - miesiące trwało wyjaśnianie ponoć pomyłki przedstawiciela ,na infolinii nikt nic nie wie i mają w wielkim poważaniu kienta , darmowy drugi numer telefonu to iluzja , nie radzę mieć do czynienia nic z tą firmą - można nabawić się wrzodów .
    Wadysame minusy -nie będę ich wymieniał
    już go nie ma -ale 3 miesiące straciłem na wyjaśnianie i rozwiązanie umowy
  • ~janek / 2011-05-09 14:39
    Ocena: 3.00 / 5
    przynajmniej jeżeli chodzi o stabilność łącza. Cenowo, czy też pod względem ilości dodatkowych bonusów bardziej korzystniej wychodzi już konkurencyjna TP ( np. Neostrada z możliwością wzięcia na próbę itd).
  • ~masakryk / 2011-05-08 00:39
    Skuszony tańszą niż w Tp ofertą firmy Netia podpisalłem umowę z tym operatorem.To był błąd. Obiecano nam że to potrwa ok 3 tyg.po 3 tygodniach przysłano router i ...na tym się skończyło.Po 35dniach , po kilkunastu telefonach przysali nam technika ,który miał podłączyć nam linię Netii.Technik podłączył ...dzwonię na infolinie -budują przyłącze -mieli na to miesiąc....Nikt nic nie wie ...jeden z techników powiedział,że mam czekać aż zapali się dioda na modemie bo nie wie kiedy mnie przyłączą....po 1,5 miesiąca od podpisania umowy nie mam internetu i nie wiem kiedy będzie..Netia także nie wie ,a wesoła pani na infolini mówi mi że pewnie "monter się pomylił"..i że trzeba czekać .. I wtedy szlag mnie trafił. Zadzwoniłem do Tp czy mają problem z linią i czy wyrazili zgodę na korzystanie z ich linii.Po sprawdzeniu w Tp okazało się że numer który mi przyłączyli należy do innego abonenta i jest podpięty do Neostrady....Masakra. W końcu wysłałem wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym ,gdyż firma nie wywiązała się z umowy .Po ok 2 tyg od wysłania wypowiedzenia na adres skrzynki,który mi podali na infolini dostałem ...fakturę na 100 zł za ...usługi Netii.... poziom niektórych konsultantów jest naprawdę żenujący .. Nikt nic nie wie..Masakra ,syf i burdel .Odradzam ,chyba ,że lubicie czekać i się użerać Bagno ,Bagno ,Bagno -Z takim podejściem do klienta to życzę im powodzenia...
    Zaletyczasem mili ludzie w Bok ,którzy starają sie pomóc
    WadyPodejście do klienta .Podpisujesz umowę jest cacy a potem- radż sobie sam . Netia to burdel i niekompetencja oraz żenada
  • ~UUUUUUU / 2011-05-06 20:40
    Ocena: 5.00 / 5
    ludzie zastanowcie się o co wam kaman, wszędzie znajdziecie nieuczciwych ludzi - w Netii pewnie też, ale TP nadal bije wszystkich na głowę. Tutaj mam rozsądne usługi za rozsądne ceny, pamiętajcie że macie umowy które obowiązują w dwie strony w razie usterki trwającej ponad 24godz macie prawo do obniżenia abonamentu, czytajcie i dbajcie o swoje prawa przecież je macie.
    Zaletyprędkość
    od 0,5 roku
  • ~Tomasz Jarzębik / 2011-05-05 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po podpisaniu umowy czekałem na podłączenie 2 miesiące. Dopiero po 2 pismach coś ruszyło, a ja mogłem korzystać z usług. Niestety stan ich oceniam na fatalny, tzn. o wiele niższa prędkość, niż zapewniano mnie. Ponadto minimum 3 razy w tygodniu przerwy lub awarie w dostępie do internetu.
    Miałem już wcześniej do czynienia z takimi operatorami jak: TP, czy UPS, ale nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak niekompetentnymi i ignorującymi konsultantami oraz monterem jak w Netii. Pragnę także wszystkich ostrzec przed licznymi haczykami w umowie (jak np. internet nie "4 Mb", a "do 4 Mb", gdzie usługodawca może nas łatwo i świadomie oszukiwać).
    Pragnę także ostrzec przed przedstawicielem Netii: Angeliką Kos**a, która przy podpisywaniu umowy wielokrotnie świadomie okłamała mnie i proponowała całkowicie inne warunki.
    Sprawa jest w sądzie!
    Zaletypięknie wygląda tylko w reklamie :(
    WadyZa dużo by wymieniać...
    3 m-ce, 89zł/m-ce
  • ~jaro121jaro / 2011-05-03 14:44
    Ocena: 2.25 / 5
    mialem 1 mg chdzil szybciej i mniej felernie niz 2mg.moze mnie w netii nie lubia
    Zaletysympatyczni,grzeczni konsultanci choc ten z ktorym uzgadnialem umowe zapomnial wspomniec o oplacie aktywacyjnej99zl
    Wadyza takie uslugi bardzo drogo
    1,5 m-ca za 85zl internet +telefon
  • ~darc / 2011-04-29 22:03
    Ocena: 4.50 / 5
    Użytkuję Netię 4 mb od 1,5 miesiąca. Wcześniej korzystałem z TPSA. Łącze działa niezawodnie, w różnych porach dnia sprawdzam przepustowość i zawsze w granicach zadeklarowanej szybkości. Kontakt z obsługą klienta w porównaniu do TP o niebo lepsza, może wynika to mimo wszystko z mniejszej ilości użytkowników. Nie ukrywam, że czytając opinie nt Netii na opiniuj.pl miałem obawy ale jestem mile zaskoczony i mogę sobie tylko życzyć oby tak dalej.
    Jedyny zgrzyt był na początku. Aktywacja usług przesunęła się o 2 tygodnie, późnej ponad tydzień czekałem zamówiony modem aż w końcu ktoś uczciwie mi powiedział, że mają braki na magazynach. Kupiłem modem i działa super
    ZaletyDobre parametry, cena, kontakt z centrum obsługi klienta
    WadyObsługa klienta.
    1,2 m-c
  • ~Użytkownik neostrady / 2011-04-28 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikem neostrady 6 Mb a mój sasiad ma internet od netii. Na tym samym kablu ale u mnie jest w porzadku a u niego nie chce 2 Mb śmigać i netia sie tłumaczy ze to wina sieci. Banda oszustów
  • ~Sylwek / 2011-04-24 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo mnie rozczarowali, dobrze było tylko przy podpisaniu umowy,później tylko gorzej.ciągłe awarie trwające po kilka dni a niektóre tygodnie.niemożność dodzwonienia się i złoszenia problemu a
    jeśli już odebrali to zasada spychologi typu prześlemy dalej,ktoś oddzwoni i cisza przez kilka dni.Kompletny brak poszanowania klienta, ignorancja totalna a wkońcu maksymalne utrudnianie moich próźb o rozwiązanie umowy. Mój koszmar z tą firmą trwał osiem miesięcy za co jeszcze musiałem zapłacić.
  • ~jj / 2011-04-22 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się oszukać!!! Sam mam połowę transferu za który płacę...nie zliczę telefonów i maili które wykonałem do tej złodziejskiej firmy...gdy trzeba było przedłużyć umowę wszystko było cacy ale potem okazało się że muszę płacić za szybkość której nie posiadam,gdyż mam słabe łącza...Ładnie to wygląda Kot na reklamie a w rzeczywistości tą firmą powinien się zająć PROKURATOR
    Zaletynie dostrzegłem
    Wadywszystko
    2 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2631
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306