Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maxentius92 / 2011-12-30 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    krótko: płacę za internet 4mb a otrzymuje 2. kompletnie nie chcą pomóc w rozwiązaniu problemu.
  • ~likoliko / 2011-12-27 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    cghh gxfh dfb fgnfgdjnth
  • ~Jenot / 2011-12-24 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    2 wpisy niżej już napisałem swoją główną opinię ale zobaczcie teraz na wyniku z ich testera jak chodzi super szybki internet netii przy umowie na prędkość 10 mb/s.... Nie jest to nawet 1/10 tego co powinienem mieć.

    http://results.tester.netia.pl/dqorlkh mfb

    Po prostu kpina z ludzi. Przestrzegam każdego przed tą żałosną firmą. Dawno temu gdy byłem w TPSA i byli monopolistami a nikt nie marzył o prędkościach rzędu 6 mb/s również się zdarzały problemy ale to co się dzieje u Netii przebija wszystko z czym miałem styczność. Z czystym sumieniem przechodzę do konkurencji bo to co Netia uskutecznia jest po prostu żałosne.
  • ~gb30333 / 2011-12-23 21:33
    Ocena: 3.00 / 5
    mam internet i telefon w netii ponad rok czasu, jest promocja telewizja cyfrowa w pakiecie ,wiec zgodnie z umowa iz moge zmienic taryfe dwukrotnie w trakcie umowy dzwonie i zamawiam.NOOO I SIE ZACZELO.przesylka ma przyjcs w ciagu tygodnia _ nie ma.DZWONIE!!!!Mowia dwa tygodnie.mijaja dwa tygodnie.DZWONIE!!!!!!!!przesylka wyjechala.Kolega z GLS sprawdza-takiego listu przewozowego nie ma.po piatym telefonie,trafiam na kompetentna osobe-brak mozliwosci technicznych podlaczenia telewizji cyfrowej.I NAJLEPSZE:jestem NA SWIETA BEZ TV.no ale zostaje mi internet.obsluga beznadziejna cztery razy zapewniano mnie ze spelniam wymogi techniczne.Pisze reklamacje ale nie wiem czy to cos da.to jest jeden wielki syf.ODRADZAM!!!!!!!!!!
    Zaletyw miare stabilna predkosc
    Wadypoza plusem-wszystko inne!!!!!
    12 miesiecy-102 pln
  • ~Jenot / 2011-12-22 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna amatorszczyzna. Męczę się już od lata ze spadkami prędkości w godzinach popołudniowych i wieczornych. Teraz zbliżają się święta jest oczywiście jeszcze gorzej. Posiadam internet 10 mb/s a przy pomiarach przepustowości testerem na stronie netii często mam poniżej 1 mb/s. Ping oscyluje wtedy w granicach 50-60 ms a potrafi wynosić ponad 100 ms ! Skandal, kpina z ludzi i żenada ! Po kilku interwencjach i mydleniu oczu, że wina leży po stronie tpsa, która niby ma przeciążone łącza przyjechał gość z obsługi i stwierdził, że wina leży po stronie netii, gdyż mają za słabą infrastrukturę. Ta żałosna firma jest zainteresowana tylko i wyłącznie pozyskiwaniem klientów, ale to co się później dzieje to już ich nie interesuje. Rozwiązuję umowę i przechodzę do konkurencji a w związku z tym, że mam dostęp do dobrych prawników zastanawiam się również nad skierowaniem sprawy do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Moja cierpliwość się skończyła. Gdyby sprawa była rozwiązana to mógłbym powiedzieć, że jest w porządku ale oni zwyczajnie mają gdzieś klientów kompletni nie wywiązując się z umowy. Obowiązek wywiązywania się z umowy leży nie tylko po stronie osoby, która zobowiązuje się opłacać abonament ale również po stronie operatora.
    Zaletychyba tylko to, że w ogóle działa....
    Wadynotorycznie spadająca prędkość, fatalna obsługa, kompletne niewywiązywanie się z umowy i całą reszta
  • ~hepu / 2011-12-19 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    kiedy kolwiek bym się nie logował na hbo to występuje błąd kto mi kase zwróci jak po tygodniu prawie się zalogowałem to nic nie obejże bo tu znowu jest błąd tydzien mam jak dałem założyc ni i działa gg super
    Zaletysame minusy
    Wadywręcz wszystkie
    7 do 10 dni
  • KAJTEK / 2011-12-19 18:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Powiem tak.Totalna porażka .Aktywacja telewizji trwa już 3 dni i nie wiadomo jak długo wszystko to potrwa. .Nie mam pojęcia kto w tym dziale technicznym pracuje.Aktywacja usługi aby nr.telef.był widoczny w aparacie telefonicznym był widoczny podczas połączenia zewnętrznego trwa już
    1 tydzień i efektów poprawy brak to skandal jak się traktuje swoich klientów. Myślę że na zachodzie
    takie osoby odpowiedzialne za takie usługi już by nie pracowały!
  • ~jackie / 2011-12-17 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 13 dni brak telefonu. Nikt nie potrafi odpowiedzieć kiedy bedzie usunięta awaria i jaka jest tego przyczyna.Jestem pewien że Netii chodzi tylko o kasę .Prawda jest taka że i tak wszystko sorowadza się doTPSA także jeżeli ktoś ma jeszcze możliwość to niech się dobrze zastanowi.
  • ~eljar / 2011-12-13 19:29
    Podpisując umowę możesz się liczyć z tym, że wpadłeś na wieki wieków amen. Wypowiedzenie umowy musi być dostarczone listem ale później jakiś nieuczciwy pracownik siądzie do komputera i wpisze do systemu, że odwołałeś rezygnację (sic!) i dalej trwa zabawa. Jak chcesz żeby ci wyłączyli niechciany sygnał nie masz szans - chyba że ponownie wypowiesz, ale i tak nie masz gwarancji bo oszust może zadziałać ponownie! Oto nowa forma niewolnictwa. Nie ma słów no to wszystko. Co miesiąc reklamacja i nerwy ale wypuścić cię ze swoich łap nie chcą!
    Dno, dno i nic więcej. Never ever interesów z nimi!
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyKontakt, czas reakcji i wszystko inne
    3 lata
  • ~mxaxrxixo / 2011-11-24 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam moja ferelna przygoda zaczęła się z chwilą fajnej oferty 6miesiecy za 1 złoty przez 24 miesiące...co mnie podkusiło ,żeby się zgodzić na ta promocje ...chyba te 6 miesiecy za zł.hehe (mam tą rozmowę nagrana w telefonie...) Oczywiście z konsultantką omówiliśmy wszystko przez tel. zgodziłem sie na propozycję...wzieła wszystkie dane i ustaliliśmy wizytę kuriera...będąc pewny umowy ,którą ustaliliśmy przez tel. podpisałem ja bez przeczytania...i to był błąd...to co było mi obiecane przez tel. okazało sie ,że umowa została sporządzona na zupełnie innych warunkach...1 miesiąc za zł i na czas nieokreślony...
    Pisze reklamacje i ewentualnym odsłuchaniu rozmowy gdzie została zawarta umowa przez tel. i niestety zostaje zbywany i skazany na płacenie 60zł co miesiąc na czas nieokreślony...Na szczęście mogę po wpłaceniu 400zł zrezygnować z tej usługi i uwolnić się od nich...zastanawiam sie nad tym...
    MIał ktos juz ten sam problem ?
    ZaletyŻadnych same minusy
    Wadymanipulacja,brak jakiejkolwiek rozmowy i porozumienia się z NETIĄ
  • ~troll / 2011-11-22 04:59
    mialem awarie robilem tak jak mi kazali problem z dns a to serwer ato linia a to kabel a wystarczylo tylko powiedziec zeby odinstalowac port com a potezainstalowac jeszcze raz i chodzi ale pozostal problem z dns co jakis czas mi sie zawiesza chyba zmienie operatora
    Zaletygrzecznosc
    Wadyinformatyka
    2 miesiace
  • ~Radek / 2011-11-21 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez półtora miesiąca nie udało im się podłączyć internetu. Za to udało się:

    * wysyłać umowę kurierem do Warszawy przez 2 TYGODNIE
    * omyłkowo anulować umowę
    * nie przyjść na umówiony termin montażu linii
    * chamsko wmawiać, że monter się ze mną kontaktował (co było nieprawdą)
    * ŹLE podłączyć linię (tak, że później nie można było jej aktywować)
    * uszkodzić biegnącą obok linię TP
    Zalety-
    Wadyniekompetencja, niekompetencja, niekompetencja
    -
  • ~wojte114 / 2011-11-17 22:49
    w marcu zamówiłem internet NETII 2mb/s za 49zł na 1rok.umowa została przywieziona po kilku dniach, dzwoniłem do nich kilkukrotnie i cały czas słyszałem że router zostanie przywieziony za kilka dni i tak upłynęły 2 miesiące . ale po kolejnych 2 miesiącach przysłali internet mobilny za kolejne 40zł który został wcisniety do umowy bez mojej zgody. chciałem zrezygnować z usługi ale sie dowiedziałem nie moge poniewarz niby """miałem na to czas przez MIESIĄC po podpisaniu umowy,kiedy żadnego urządzenia nie miałem w domu """ Złożyłem więc reklamację, została przyjęta to odesłałem im urządzenie. Ostatnio dostałem fakture na ponad 500zł za przedterminowe zerwanie umowyjedyne co mi pozotało to wystąpić o odsłuchanie rozmowy. Usługa była zamawiana na1rok a wcisneli 2 lata tak samo było z internetem mobilnym którego nie zamawiałem oraz usługa bezpieczny internet która również nie była zamawiana.Tak więc zamiast 49zł/mies musze płacic prawie 60zł i do tego 500zł kary. TAK WIĘC JESLI MACIE TAKĄ MOŻLIWOŚĆ OMIJAJCIE TĘ FIRMĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
  • ~Popik / 2011-11-17 19:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Tałatajstwo,kantowanie i nie kompetencja pracowników Neti.To chyba wszystko czym może pochwalić się ta firma.Na przydłużenie umowy zaoferowali 6 Mb,a nie dostałem ani jednego, chyba że to tak szybko działa iż komputery za tym nie nadążają.Obsługa klienta-jest ale tylko dopóki rozmawiasz,a po rozłączeniu po prostu nie istniejesz,mają wszystko gdzieś,martw się sam.
    Nieważne,działa nie działa ale masz płacić a straszenie opłatami to też im dobrze wychodzi.
    Obsługa klienta to jest zbiór największej bandy niekompetentnych j....... jaki istnieje w Polsce,zaczynając od konsultanta a kończąc na kierownikach.Po pięciu rozmowach telefonicznych i tłumaczeniu konsultantom iż usługa nie działa i dwóch miesiącach czekania-cisza nikt nic nie wie a dyrektor ds reklamacji twierdzi że nie była zgłoszona awaria.
    Nie polecam nikomu tej firmy bo na razie jest z czego wybrać,lepiej zapłacić 5zł więcej i być traktowanym jak klient a nie jak maszynka do wpłacania pieniędzy,bo tam tylko o to chodzi.
    ZaletyPrawie żadnych
    26 miesięcy
  • ~MR K.K. / 2011-11-17 18:32
    Ocena: 4.50 / 5
    25.10.2011 >>> wizyta Technika z TP. Łącze okej. Protokół spisany i wysyłają do NETII.

    07.11.2011 >>> sms od NETII "Zostało wysłane przez Netie urządzenie zamówione wraz usługą."

    08.11.2011 >>> Sprzęt dojechał. Czekam na aktywację usługi.

    15.11.2011 >>> Aktywacja usługi

    Maksymalna szybkość linii: 21.32 Mbps Downstream / 1.25 Mbps Upstream

    Pobieranie 2,3 - 2,4 MB/s

    Dodam tylko, że mam 80-90m do centrali. Ci co marudzą to pewnie mają kilometry do centrali a chcieli by mieć 20. Im większa odległość tym mniejsza prędkość!
    Zalety- 4 miesiące za darmo 4x99pln (od momentu aktywacji, nie podpisania umowy) ale 150pln za aktywację. - u mnie stabilna prędkość - spot z nowym firmware już lepiej gada
    Wady- konieczność podtrzymywania łącza lub posiadania telefonu
  • ~anielkaaa / 2011-11-14 11:35
    Telewizja z Netii to jedna wielka lipa, odradzam każdemu kto chocby zastanawiał się nad jakimkolwiek powiązaniem z Netią, czy to Internet, czy Telefon. Nie warto. Pracowałam w Netii i wiem na jakich zasadach to wszystko funkcjonuje. Jedno wielkie oszustwo i problemy ciągnące się za klientami całymi miesiącami.
  • ~Borax / 2011-11-13 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kazdemu kto zastanawia sie nad internetem z netii. Nie spotkalem sie jeszcze nigdy z tak niska jakoscia swiadczonych uslug. Sam internet zaczal dzialac po okresie 1,5 miesiaca od podpisania umowy. Chociaz slowo dzialac nie jest adekwantne do rzeczywistosci. Internetu czesciej nie bylo niz byl, a do tego niekompetencja samej infolinii. Dziesiatki telefonow, wiayty technikow a internetu jak nie bylo tak znow nie ma... Dzis zrezygnowalem z ich uslug. Ostrzegam przed ta firma!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    Za dlugo, za drogo
  • ~jasper / 2011-11-10 15:36
    Ocena: 1.50 / 5
    3 ruter w ciągu 3 msc, niekompetencja do kwadratu na infolinii, prędkość internetu z obiecanych 20 - jest w porywach 7, ku....., najgorsza usługa za jaką płacę i z jaką się zetknąłem
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~kruger / 2011-11-08 21:25
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet mam już miesiąc i chodzi jak ta lala. Informowano mnie że moje łącze wyciągnie do 14 MB/s a tu niespodzianka 20 spokojnie idzie i nie mam drastycznych spadków prędkości. Elegancja Francja. I umowa też bardzo korzystna bo bez zobowiązania na okres podstawowy bo można rozwiązać umowę kiedy się chce jeśli zmienia się adres zamieszkania.
    ZaletySzybkość, jakość
    Wadyrouter trochę lipny i nie ma jak wgrać alternatywnego softu
    30 dni
  • ~all / 2011-11-04 21:17
    Ocena: 3.75 / 5
    PODPISAŁEM UMOWĘ NA DWA MIESIĄCE PRZED ROZWIĄZANIEM UMOWY Z TP I MIŁE ZASKOCZENIE PRĘDKOŚĆ 6MGA ŚMIGA AŻ MIŁO MA BYĆ DO 20 ALE ZOBACZYMY INFOLINIA SUPER LUDZIE MILI I GRZECZNI NIE WIEM SKĄD TE OPINIE MOŻE MIAŁEM SZCZĘŚCIE ŻE TAK TRAFIŁEM NA RAZIE WSZYSTKO OK TYLKO TROCHĘ DROGO I TO ŁĄCZENIE OFERT Z TELEFONEM STACJONARNYM DELIKATNIE MÓWIĄC ZŁODZIEJSTWO
    ZaletySPRAWNIE I SZYBKO
    WadyDROGO ŁĄCZENIE OFERT
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016