strona 123 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »
-
~krzys v / 2012-01-17 07:25
to najgorszy internet po prostu syf nigdy więcej netii -
-
~Jurcio / 2012-01-14 15:11
Nie dajcie się nabrać na promocję w neti na internet mobilny za 0zł dla firm, ponieważ ja dałem sie nabrać zostałem w ręku w nocniku, czyli po 7 dniach od podpisania umowy prze kuriera została mi naliczona opłata za 2 m-ce z góry czyli 104zł a miało być na próbe bezpłatnie, po zgłoszeniu reklamacji i gdy poprosiłem o przysłanie i nagrania mojej rozmowy z przedstawicielem z kturym rozmawiałem powiedziano mi że to jest tylko do własnych potrzeb i nic takiego nie otrzymam, io co gorsze to jeszcze mmio że zapłaciłem te 104zł to jeszcze naliczono mi kolejny m-c za abonament pomimo że umowa była na cza nieokreślony i wypowiedzenie dałem w trybie natychmiastowym czyli wpłyneła do nich 19 grudnia a okres kończył się 7 stycznia.
Ludzie bardzo proszę nie ufajcie oszustom i trzymajcie sie z dal odnich, nigdy więcej NETII.WadySame minusy1 m-c. Miał być bezpłatny a zrobił się płatny 104zl. -
~chodko / 2012-01-12 15:01
Ponad godzinę straciłem na zawarcie umowy i wysłuchiwanie akwizytora Netii w Szczecinie,który między innymi gwarantował ,że wszystkie opłaty początkowe i aktywacyjne wyniosą 300 zł oraz szybkość na tym SPRAWDZONYM łączu TP.SA. to 20 Mb/s.
Po kilku dniach miałem tel . z Netii ,że AKTYWACJA i opłaty z nią związane to nie 300 lecz 670 zł !!!!!!!!, a do tego nie należy się spodziewać więcej jak 13 Mb/s zamiast rzekomych 20 Mb/s.
Muszę teraz wycofać wypowiedzenie umowy dotychczasowemu dostawcy internetu ,napisać i nadać oświadczenie o odstąpieniu od umowy, powędrować...Zaś pani telefonicznej przedstawicielki Netii nie było stać na proste słowo przepraszam za taką oszukańczą sytuację .ZaletyzeroWadydezinformacja ze strony akwizytora,strata czasu i pieniędzy przez toodstąpiłem od wdrożenia umowy -
~Brak słów / 2012-01-11 14:52
W pierwszy miesiąc wszystko było idealnie- miałem wykupione 20 mg/s i tak było, a nawet i wyżej. Lecz po upłynięciu miesiąca wszystko legło. Internet wysyłał mi straszne opóźnienia, a wieczerami chcąc coś pobrać mój transfer nie przekraczał 15 KB/s ! Dzwoniąc do nich w odpowiedzi dostaję, że jest to wina TP. Jednem słowem mówiąc "żałosne". ZaletyBrakWadyDuże opóźnienie (tzw. ping).
Żałosna pomoc techniczna.
Zaniżanie prędkości.
Wiele innych.Około 3 miesięcy, płacę abonament 60zł -
~Wkurzony / 2012-01-10 05:25
dzwonie co drugi dzień do niech i pytam sie o to czy wysłali do mnie sprzęt do podłączenia internetu ciągle mnie zbywają i nic nie mówią konkretnie. Konsultanci powiedzieli mi ze mam łącze 20 Mb/s ja ich poinformowałem ze chce mieć z sąsiadem na pół powiedzieli ze nie maja zastrzeżeń tylko nie można poszczać kablem poza dom i odrazu poinformowali mnie ze nie będziemy mili tak jak mówiłem na pół internet czyli po 10 Mb/s tylko po 20 Mb/s . Czy ktoś wie może czy to prawda jest czy kłamstwo? Wadyobsługa
czas oczekiwania na usługe -
~j / 2012-01-07 22:35
miało być 12mega (zapewnienia netii) a jest 2 w porywach do 6. Po złożeniu reklamacji śmieszne tłumaczenia i zwalanie winy na tp. Dodzwonić się na infolinie - koszmar. Cena kosmiczna. Odradzam!!!! Zaletyabsolutnie żadnychWadysame minusyza długo -
~NNBB / 2012-01-07 12:43
Polska będzie ostatnim krajem w Unii która będzie miała światłowody zacofany kraj. Byłem u kolegi w UK on ma 50mb po światłowodzie i płaci jakieś śmieszne pieniądze które zarobi w 4h a w polsce internet 6mb za 60zł na które trzeba pracować 12h.
NIE POLECAM NETIIZaletybrakWadywszystko -
rafalpk / 2012-01-06 19:30
Teraz akurat mają w promocji albo sam internet 25 Mbit za 1 zł przez pol roku albo pakiet telewizyjny za 99 zł z internetem 50 Mbit i telefonem za 1 zł z darmowymi rozmowami na stacjonarne numery bez limitu minut, więc chyba są to niezłe oferty
Mogę się zgodzić co do obsługi na infolinii, jest beznadziejna -
-
rafalpk / 2012-01-06 19:26
Jeżeli mają takie beznadziejne usługi to jakim cudem w 2010 roku otrzymali laur klienta? -
~zadowolony / 2012-01-06 00:54
Zamówiłem, gdyż potwierdzili na infolinii 12 mb/s. Przysłali umowę i ...długo cisza (2 tygodnie).
Potem przysłali specy od pomiaru przewodów do podłączenia i znowu cisza.
Po 4 tygodniach przysłali router żeby podłączyć do nieistniejącej sieci.
Po moim telefonie na infolinię (15 min. czekania) miły pan oświadczył, że nie ma możliwości technicznych!!!??? :-(
Sprawdziłem w TPSA (bo na tym bazują) i TPSA bardzo chętnie mi podłączy z gwarancją 6 mb/s. :-)
Dziś Pani Kierownik Joanna K. (NETIA S.A.) przysyła mi pismo z natychmiastowym wypowiedzeniem podpisanej umowy, że się nie da....orzesz wy...
Pomijam jakość świadczonych usług przez podwykonawców TPSA od podłączania (zależy chyba od dnia, humoru, pory roku, pogody???).
Jako bonus za moje nerwy traktuję router wysłany na zachętę i myślę, że ten miły pan który po moim telefonie opowiadał głupoty że muszę to odesłać na własny koszt kurierem, zrozumie lub ustali jak traktować taki bajzel w firmie.
A hasło "dajemy najszybszy na ile pozwala Twoje łącze....można skomentować...my to olewamy, bo podpinamy się na lewiznę,...jak jest" :-(
A Ty kliencie płać za FULL w abonamencie.. :-)ZaletyMinimalnie niższa cena i kuszące promocjeWadyNiekompetencja BOK, zbywanie klientaDali za darmo i olali mnie -
~Maxentius92 / 2011-12-30 18:18
krótko: płacę za internet 4mb a otrzymuje 2. kompletnie nie chcą pomóc w rozwiązaniu problemu. -
~likoliko / 2011-12-27 13:27
cghh gxfh dfb fgnfgdjnth -
~Jenot / 2011-12-24 00:00
2 wpisy niżej już napisałem swoją główną opinię ale zobaczcie teraz na wyniku z ich testera jak chodzi super szybki internet netii przy umowie na prędkość 10 mb/s.... Nie jest to nawet 1/10 tego co powinienem mieć.
http://results.tester.netia.pl/dqorlkh mfb
Po prostu kpina z ludzi. Przestrzegam każdego przed tą żałosną firmą. Dawno temu gdy byłem w TPSA i byli monopolistami a nikt nie marzył o prędkościach rzędu 6 mb/s również się zdarzały problemy ale to co się dzieje u Netii przebija wszystko z czym miałem styczność. Z czystym sumieniem przechodzę do konkurencji bo to co Netia uskutecznia jest po prostu żałosne. -
~gb30333 / 2011-12-23 21:33
mam internet i telefon w netii ponad rok czasu, jest promocja telewizja cyfrowa w pakiecie ,wiec zgodnie z umowa iz moge zmienic taryfe dwukrotnie w trakcie umowy dzwonie i zamawiam.NOOO I SIE ZACZELO.przesylka ma przyjcs w ciagu tygodnia _ nie ma.DZWONIE!!!!Mowia dwa tygodnie.mijaja dwa tygodnie.DZWONIE!!!!!!!!przesylka wyjechala.Kolega z GLS sprawdza-takiego listu przewozowego nie ma.po piatym telefonie,trafiam na kompetentna osobe-brak mozliwosci technicznych podlaczenia telewizji cyfrowej.I NAJLEPSZE:jestem NA SWIETA BEZ TV.no ale zostaje mi internet.obsluga beznadziejna cztery razy zapewniano mnie ze spelniam wymogi techniczne.Pisze reklamacje ale nie wiem czy to cos da.to jest jeden wielki syf.ODRADZAM!!!!!!!!!! Zaletyw miare stabilna predkoscWadypoza plusem-wszystko inne!!!!!12 miesiecy-102 pln -
~Jenot / 2011-12-22 23:20
Totalna amatorszczyzna. Męczę się już od lata ze spadkami prędkości w godzinach popołudniowych i wieczornych. Teraz zbliżają się święta jest oczywiście jeszcze gorzej. Posiadam internet 10 mb/s a przy pomiarach przepustowości testerem na stronie netii często mam poniżej 1 mb/s. Ping oscyluje wtedy w granicach 50-60 ms a potrafi wynosić ponad 100 ms ! Skandal, kpina z ludzi i żenada ! Po kilku interwencjach i mydleniu oczu, że wina leży po stronie tpsa, która niby ma przeciążone łącza przyjechał gość z obsługi i stwierdził, że wina leży po stronie netii, gdyż mają za słabą infrastrukturę. Ta żałosna firma jest zainteresowana tylko i wyłącznie pozyskiwaniem klientów, ale to co się później dzieje to już ich nie interesuje. Rozwiązuję umowę i przechodzę do konkurencji a w związku z tym, że mam dostęp do dobrych prawników zastanawiam się również nad skierowaniem sprawy do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Moja cierpliwość się skończyła. Gdyby sprawa była rozwiązana to mógłbym powiedzieć, że jest w porządku ale oni zwyczajnie mają gdzieś klientów kompletni nie wywiązując się z umowy. Obowiązek wywiązywania się z umowy leży nie tylko po stronie osoby, która zobowiązuje się opłacać abonament ale również po stronie operatora. Zaletychyba tylko to, że w ogóle działa....Wadynotorycznie spadająca prędkość, fatalna obsługa, kompletne niewywiązywanie się z umowy i całą reszta -
~hepu / 2011-12-19 23:10
kiedy kolwiek bym się nie logował na hbo to występuje błąd kto mi kase zwróci jak po tygodniu prawie się zalogowałem to nic nie obejże bo tu znowu jest błąd tydzien mam jak dałem założyc ni i działa gg super Zaletysame minusyWadywręcz wszystkie7 do 10 dni -
-
KAJTEK / 2011-12-19 18:12
Powiem tak.Totalna porażka .Aktywacja telewizji trwa już 3 dni i nie wiadomo jak długo wszystko to potrwa. .Nie mam pojęcia kto w tym dziale technicznym pracuje.Aktywacja usługi aby nr.telef.był widoczny w aparacie telefonicznym był widoczny podczas połączenia zewnętrznego trwa już
1 tydzień i efektów poprawy brak to skandal jak się traktuje swoich klientów. Myślę że na zachodzie
takie osoby odpowiedzialne za takie usługi już by nie pracowały!
-
~jackie / 2011-12-17 14:54
Od 13 dni brak telefonu. Nikt nie potrafi odpowiedzieć kiedy bedzie usunięta awaria i jaka jest tego przyczyna.Jestem pewien że Netii chodzi tylko o kasę .Prawda jest taka że i tak wszystko sorowadza się doTPSA także jeżeli ktoś ma jeszcze możliwość to niech się dobrze zastanowi. -
~eljar / 2011-12-13 19:29
Podpisując umowę możesz się liczyć z tym, że wpadłeś na wieki wieków amen. Wypowiedzenie umowy musi być dostarczone listem ale później jakiś nieuczciwy pracownik siądzie do komputera i wpisze do systemu, że odwołałeś rezygnację (sic!) i dalej trwa zabawa. Jak chcesz żeby ci wyłączyli niechciany sygnał nie masz szans - chyba że ponownie wypowiesz, ale i tak nie masz gwarancji bo oszust może zadziałać ponownie! Oto nowa forma niewolnictwa. Nie ma słów no to wszystko. Co miesiąc reklamacja i nerwy ale wypuścić cię ze swoich łap nie chcą!
Dno, dno i nic więcej. Never ever interesów z nimi!ZaletyBrak jakichkolwiekWadyKontakt, czas reakcji i wszystko inne3 lata -
~mxaxrxixo / 2011-11-24 13:56
Witam moja ferelna przygoda zaczęła się z chwilą fajnej oferty 6miesiecy za 1 złoty przez 24 miesiące...co mnie podkusiło ,żeby się zgodzić na ta promocje ...chyba te 6 miesiecy za zł.hehe (mam tą rozmowę nagrana w telefonie...) Oczywiście z konsultantką omówiliśmy wszystko przez tel. zgodziłem sie na propozycję...wzieła wszystkie dane i ustaliliśmy wizytę kuriera...będąc pewny umowy ,którą ustaliliśmy przez tel. podpisałem ja bez przeczytania...i to był błąd...to co było mi obiecane przez tel. okazało sie ,że umowa została sporządzona na zupełnie innych warunkach...1 miesiąc za zł i na czas nieokreślony...
Pisze reklamacje i ewentualnym odsłuchaniu rozmowy gdzie została zawarta umowa przez tel. i niestety zostaje zbywany i skazany na płacenie 60zł co miesiąc na czas nieokreślony...Na szczęście mogę po wpłaceniu 400zł zrezygnować z tej usługi i uwolnić się od nich...zastanawiam sie nad tym...
MIał ktos juz ten sam problem ?ZaletyŻadnych same minusyWadymanipulacja,brak jakiejkolwiek rozmowy i porozumienia się z NETIĄ
strona 123 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »