Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zolza / 2012-04-11 16:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga na NETIĘ!!!
    Najgorsza Firma z jaka kiedykolwiek w życiu się spotkałam-źle przeszkolony personel, który na zadane jedno pytanie za każdym razem udziela innej informacji. Próba kontaktu z biurem obsługi klienta jest utrudniona, przez dwa tygodnie nie są w stanie załatwić jednej sprawy, ani wyjaśnić w czym lezy problem.
    Natomiast jesli chodzi o kontakt z ich strony, to są bardzo skorzy do tego, żeby zamęczać ludzi telefonami z kolejnymi jakże wspaniałymi ofertami ich Firmy.
    Takie Firmy jak ta nie powinny w ogóle istnieć na rynku.
    Zawiodłam się strasznie i szczerze przestrzegam wszystkich.
    Zaletybrak
    Wadyw opisie
    2 tygodnie
  • ~lenzi / 2012-04-10 11:31
    Czekam z utesknieniem kiedy bede mogla ODEJSC Z NETII TO JEST KOSZMARRRRRRR !!!!!!!!!! Poczekam pare miesiecy aby nie ponosic duzych kosztow i UCIEKAM bo z takim INTERNETEM NIE DA SIE ZYC ANI PRACOWAC !!!!!!!!!!! Jak najdalej od tego operatora/mam nadzieje ze w innych rejonach Polski maja lepszy odbior/. UBOLEWAM NAD TYM WYBORRRRREMMM !!!!!!!!!!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyJEDEN WIELKI KOSZMAR W DOSTEPIE !!!!!!!
  • janek3 / 2012-04-09 15:03
    internet bezprzewodowy to masakra gdyz na ich strone ciezko sie wchodzi nie mowiac o innych stronach co innego obiecuja przed podpisaniem umowy a co innego w rzeczywistosci odradzam
    Zaletybrak
    Wadynie dobry internet i klamstwa w tym wszystkim
    18 miesiacy
  • ~borys / 2012-04-08 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia z ta netia, mam wrazenie ze na modemie szybciej by internet chodzil, a co do zmiany dostawcy na netie to przez tych baranow tydzien czasu nie mialem dostepu do interntu a mialem tego nie odczuc normalnie zal, co do routera to tandeta nic nie warta co chwile trzeba go resetowac, a predkosc nastepny duzy minus zwykla strone czasami potrafi otwierac do kilku minut!!! stanowczo nie polecam za nawet darmo nie wybiore juz tego operatora!
  • ~bolo / 2012-04-05 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie goowno ,oszukaństwo,zdzierają z klienta na każdym kroku.Co innego oferuje panienka z infolinii a co innego jest w rzeczywistości.Doliczają za każdym razem tu 5 zł tam 10 zł itp.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    4 miesiące
  • ~User 432432 / 2012-04-04 20:44
    Ocena: 3.50 / 5
    Sprawa została wyjaśniona. Pisemnie otrzymałem przeprosiny. Faktura naliczona już prawidłowo.
    Więc wycofuję zarzuty związane z naliczaniem faktur. Są w porządku lecz zdarzają się im "pomyłki".
    Zaletycena, jakość
    Wadyniepotrzebne nieporozumienia ze strony obsługi
    4
  • ~lenzi / 2012-04-01 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    O jak ja zaluije ze zgodzilam sie na zamiane TP.SA na Netie Nie wiem czy to ze mieszkam na poludniu kraju jest przyczyna odbioru ale nie ma dnia zeby zanikal ni internet.To jest męka a nie INTERNET..... przy uslugach TP nie bylo mowy o takich PRZESTOJACH Czekam jeszcze troche i natychmiast zmieniam NETIE NA TP >>>> Bo TAKA PRACA INTERNETU TO PORAZKA ....i jeszcze tyle placic za o ze NIE MAM Internetu po pare godzin dziennie .LUDZIE ZASTANOWCIE SIE JA BARDZO ZALUJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyZADNE
    WadyCODZIENNY BRAK DOSTEPU >>>>>>>>
    Niestety od miesiaca i juz chce uciekac sttaaaddd .......
  • ~ireczek0 / 2012-03-29 14:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Usługi bez zarzutu, ale spróbujcie się z nimi rozstać. Ostrzegam, że będą udawać pomyłki, przeprowadzać reklamacje i inne procedury, by nie zwolnić łącza. Chciałem przejąć łącze po firmie żony jako klient indywidualny, co z powodów technicznych w/g Netii nie było możliwe. Jednak przez niemal dwa miesiące nie zwolnili łącza nagabując żonę do przedłużenia umowy na tymże samym kablu. Przyczyną techniczną, wykluczającą przyłączenie mnie do usług było jak sądzę zajmowanie łącza przez samą Netię. Zrezygnowałem. Poszedłem do konkurencji (TP). Doprawdy szybciej dogadacie się z urzędem skarbowym. Netia to kolejny moloch na glinianych nogach i cudzych łączach. Obsługa klienta chowa się za barierą kompetencji (lub niekompetencji), automatycznych biur obsługi i procedur. Nie dba o łącza, bo to nie jej własność. Jak wam padnie kabel, to i tak wrócicie do TP jak ja.
    Zaletyciągłość i niezawodność usług jak w TP
    Wadyobsługa i procedury wewnętrzne, zależność od TP
    2 lata
  • ~7072 / 2012-03-28 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    -oferowanie nowych warunków z jeszcze większą szybkością internetu przez konsultantów a po nawet podpisaniu umowy jej unieważnienie z przyczyn niezależnych tzw. technicznych. po czym po kilku dniach ponowna propozycja tej samej oferty przez innego zdziwionego konsultanta
    - częsty brak połaczenia internetowego, technicy każą sprawdzić sygnał w telefonie (przy połaczeniu z telefonu stacjonarnego z sieci neti pod którym działa internet
    Wadyzła dbałośc o stałych klientów
    usługę telefoniczna posiadam od 14 lat
  • ~Klient / 2012-03-24 12:26
    Netia to totalne niepowodzenie. Oszukali mnie z umową. Przez telefon konsultant poinformował o cenie która miała wynosić 39.90. W dniu dzisiejszym otrzymałem fakturę na kwotę 59.90. Przez telefon powiedzieli mi,że faktura została naliczona prawidłowo. Sprawę zgłaszam do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość łącza
    300 pln
  • ~stm / 2012-03-19 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku miałem z Netii 4Mb. Skusiła mnie oferta Internet MAX. Oczywiście najpierw sprawdziłem jaką mogę mieć szybkość - konsultant oddzwonił i powiedział że może to być 6-8Mb.
    Zgodziłem się i od 1 marca zaczął się mój horror. Było 9 Mb, ale rwało się co 30 sek. Spędziłem kilka godzin na infolinii, wykonywałem różne ćwiczenia zadawane przez konsultantów. Obecnie mam 2,5 Mbs. Złożyłem reklamację z wnioskiem o rozwiązanie umowy z winy Netii.
    Po tygodniu przyszła odpowiedź, że usługa jest świadczona zgodnie z regulaminem, dają tyle na ile pozwala łącze, czyli powinienem się cieszyć z moich 2 Mb. Jakie są możliwości łącza o tym wie tylko Netia. Nawet weryfikacja szybkości przed zawarciem umowy nie ma znaczenia i nie zobowiązuje Netii do niczego. NetiaSpot oczywiście również nie ma.
    Podsumowywując wpadłem jak śliwka w kompot: zamiast 4 Mb mam 2 Mb i to na 26 m-cy.
    Internet MAX to jest ściema, mogą wcisnąć wszysko, jak będzie 128 kbps to też będzie to zgodne z umową.
    Zaletybrak
    WadyBrak określonych parametrów usługi
  • ~Łukasz / 2012-03-14 18:58
    Ocena: 2.00 / 5
    mówiąc krótko. W dwóch różnych miejscach instalowałem netie. Tragedia. Kontakt z biurem obsługi graniczy z cudem bez względu na godzinę. Umawiali sie ze mna na tel kom na 17ta dzwonili o 10ej na stacjonarny. Chat niedostepny pomimo godzin w których powinien byc dostępny. Minał ponad miesiac od momentu instalacji cały czas mam 1Mb pomimo zapewnień ze powinno być przynajmniej 6 - i ciągle jakies bajki o "stabilizowanie się łącza" conajmniej jakby to była
    Zaletynetiaspot dość fajny
    Wadykontakt z klientem, obsługa techniczne parametry
    2 m-c , 60 zł
  • ~prezes / 2012-03-14 12:17
    Ocena: 5.00 / 5
    witam smiesza mnie negatywne opinie o neti indiwid klien zostajcie w tp.sa jak wam tam dobrze NETIA jest ok jezeli chodzi o biznes uslugi typu ISDN 30B+D lub lacza BDI full wypas a tp czysta komuna teraz wielkie orange haha bylem 10lat w tp od 5 NETIA bez porownania
    Zaletyobsluga uslugi
    Wadypartnerzy neti wciskajacy kit i studzienciaki dorabiajacy nie majacy o niczym poj
    5lat ISDN 30 PRA 300zl ab pol po 0,1gr
  • ~Adrian / 2012-03-14 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    przed podłączeniem miałem mieć 16mb po podłączeniu było 12mb ale już miesiąc później tylko 6mb
    na Netia Spot czekałem 3 miesiące, wieczorami mam wysoki ping i nie mogę pograć w Wolfenstein - Enemy Territory konsultanci to chyba ludzie prosto z ulicy dzwonie i mowie ze mam ping wysoki a konsultantka mnie pyta co to ping.
    Powiem tak masz inne możliwości to omijaj tą firmę z daleka
    Zaletybrak
    Wadytransfer niski, pingi wieczorami wysokie, usługa tel. to płacenie za wiatr co wieje bo nie korzystam z tel. stacjonarnego tylko z komórki
    17miesiecy
  • ~the best / 2012-03-13 14:04
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam prowadze kilkanascie firm gdzie tylko sie da pakuje NETIE!!!!!!!!! ale uwaga netie tylko na ich laczach zgadzam sie uslugi na laczach tpsy slabe ale jezeli masz np 2 lub max 6mega to zapomnij ze netia da rade 10 lub 20 mega zestawic dlaczego? p-roste stare lacza tp!!!!! tepsa nie daje bo nie da rady a przechodzisz do neti i wymagasz cudu!!!!!!! na swoich laczach polecam!!!!!!! mam namiary na super przedstawicieli którzy naprawde robia wszystko od a do z
    Zaletylacza szybkie dobra cena ogulnie pozytyw
    Wadyraczej brak
    roznie od 5 lat do 1 mies
  • ~H.BOSS / 2012-03-12 14:19
    Ocena: 3.75 / 5
    Witam czytam oponie i hahaha pisza niedouczeni pseudo handlowcy TP mam namiar na super goscia neti obsluguje tylko Biznes i ma wejscia w neti 0 awari itd pod z nim umowe i na bank masz to co chcesz!!!!!!! same uslugi polecam mam 50mbit/s oczywiscie na laczu NETI
    Zaletylacze cena transfer
    Wadyprzy przejsciu 3mies maly min
    5mies
  • ~jasql81 / 2012-03-09 09:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Od kilku dni firma Netia dostarcza mi internet i wszystko byłoby ok gdyby nie.... prędkość .... Niestety prędkość łącza zdecydowanie odbiega od prędkości o jakiej była mowa w mailach i rozmowach z konsultantem gdzie zapewniano mnie na początku o 20Mb później jednak okazało się, że nie da rady i będzie "jedynie" 16M koniec końcem Pani konsultantka napisała mi maila informując mnie że na mojej linii TP niestety będzie jedynie 10Mb. Pod koniec zdecydowałem się na te 10Mb po podłączeniu routera okazało się, że 10Mb to tak naprawdę 6Mb co też potwierdził konsultant mówiąc, że od początku było wiadomo, że na mojej linii max będzie 6Mb. Dlatego proponuję każdemu kto chce założyć internet od Netii o pisemne (mailowe) ustalenie prędkości jaka będzie dostarczana żeby jak coś pójdzie nie tak mieć podkładkę pod reklamację.
    ZaletySzybkość zakupu usługi
    WadyRozmijanie się z prawdą co do prędkości łącza
    Użytkuję 10dni, 59zł miesięcznie
  • ~swen / 2012-02-26 21:51
    Ocena: 1.50 / 5
    1.45 dni czekałem na podłączenie bez możliwości odstąpienia od umowy.
    2. 3 awarie w ciagu 2 mc.
    3. nieroztropnienie podpisałem umowę na 2 lata.
    Zaletyfajna reklama telewizyjna
    Wadycała reszta
    4 miesiące
  • ~wojciech / 2012-02-23 21:03
    Ocena: 3.75 / 5
    W pażdzierniku 2011 założyłem łącze Netia w promocji dla firm. Wyliczono, że moja linia umożliwia przepustowość max download 18Mbit, a upload 1Mbit.

    Jak dotąd łącze pracuje w zakresie 14-18 Mbit. Da się spokojnie przeglądać stronki, strumieniowe video i muzyka działają bez zarzutu. Pingi podczas grania na wielu serwerach też bez zarzutu. W zasadzie nie było sytuacji żeby nie było internetu. Jeśli zdarzyła się jakaś przerwa to nie częściej niż raz na miesiąc i nie dłużej niż kilka minut.

    Nie byłem zadowolony z netiaspot'a ponieważ lubię mieć możliwość dość szczegółowego konfigurowania różnych parametrów (głównie związanych z bezpieczeństwem i QoS) więc przesiadłem się na inny router z modemem. Ten inny router okazał się porażką i muszę poszukać czegoś innego.

    Zgłosiłem problem ze zrywaniem połączenia oraz pogorszeniem warunków pracy łącza (wszystko wskazuje na to, że była to wina nowego routera). Konsultant infolinii był bardzo pomocny. Technik miał odezwać się na następny dzień, a odezwał się jeszcze tego samego dnia i zdążył już zbadać temat. Duży plus.

    Na ten moment mam zastrzeżenia jedynie do pewnych ustaleń dotyczących kosztów, które wychodzą na jaw dopiero po wnikliwej analizie umowy oraz do niektórych cech urządzenia netiaspot.

    Cena netu byłaby bardziej atrakcyjna gdyby nie konieczność płacenia TP ok. 30 zł za utrzymanie łącza.

    Reszta w zasadzie bez zarzutu.
    Zalety- jak na razie bezawaryjna praca łącza
    - zarządzanie kontem on-line
    - jak dotąd szybki czas reakcji na zgłoszony problem
    - możliwość podłączenia dysku zewnętrznego i drukarki do netiaspota
    - możliwość wydzielenia drugiej sieci Wi-Fi (z osobnym SSID)
    - aktywny FON
    Wady- "kruczki" w umowie
    - słabe możliwości konfiguracyjne netiaspot
    - netiaspot zdaje się nie radzić sobie z kilkoma komputerami na raz
    - front-end oprogramowania administracyjnego netiaspot to chyba dzieło przedszkolaka :)
    4 miesiące
  • ~RAIDENN / 2012-02-23 02:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Ludzie nie oszukujmy się........Jeżeli net z Neti leci wam po lini TP..i tam była kicha to nigdy nie będziecie mieli poprawy!Na samym poczatku zapytajcie czy to linia od TP czy linia NETI!Co do kosultanta(tki) co dziwne trafiam zawsze na rzetelne osoby.
    ZaletyNa razie cały czas.
    WadyJak znajdę to dam znać.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017