Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jacek / 2012-08-05 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pięciu dni jestem pozbawiony radiowego internetu i telefonu (fax) , jest to niezbędne do pracy (księgowość), po trzech telefonach do netii w dalszym ciągu nie ma żadnego zainteresowania ze strony netii aby awarię usunąć.
    Z takim chamstwem i ignorancją w stosunku do klienta dawno nie miałem kontaktu.
    Urząd skarbowy i ZUS są bardziej pomocne przy rozwiązaniu problemu niż te kmioty z netii.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
    4 lata
  • ~internauta / 2012-08-01 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Niejasne umowy, nieuczciwy telemarketerzy. Ogólnie dno. Do tego płatne połączenie z obsługą klienta.
  • ~Steck / 2012-07-31 12:37
    Netia... hmmm. Moge o nich powiedzieć same złe rzeczy , ale nic dobrego ! Od 3 tygodni nie mam neta
    Zalety-------
    WadyBardzo, bardzo dużo i wiele więcej.
  • ~Krs / 2012-07-26 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z netii to katastrofa co chwila się coś psuje, jak nie zrywa połączeń to stron nie otwiera. Później kontakt z pożal się boże infolinią... Nie wiem czy oni łapanki w łęcznej urządzają, żeby ich tam posadzić, banda nic nie wiedziących dyletantów potrafiących przełączać jeden do drugiego. Jeżeli ktoś tylko ma możliwość niech bierze co innego
    Zaletyże jest
    WadyCała reszta
  • ~seba / 2012-07-21 16:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Obiecali 20Mbs a mam około 8Mb, przy wyłączonej telewizji i odłączeniu drugiego komputera, ale w umowie jest wpisane że "DO 20Mbs", więc jak dostarczą 1Mbs to też mozna powiedzieć że spełniają warunki, tylko takie olewanie klienta ma "krótkie nogi". Co do telewizji Netii to KOMPLETNA TRAGEDIA, zaniki sygnału, psujący się dekoder, ponoć od burzy, fatalny serwis, czasami można sobie czekać z tydzień na jakąkolwiek reakcją...
    ZaletyMożliwość ostrego ochrzanienia konsultanta, pewnie się już przyzwyczaili...
    WadyFatalna obsługa, opieszałość, dużo mniejsza przepustowość niż obiecują...
    Dwa miesiące telewizja i 20Mb (ogólnie klient na telefon stacjonarny od 1999r).
  • ~Mara / 2012-07-20 15:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Z Netią jest jak z dawnym Związkiem Radzieckim: wejść można, ale z wyjściem dużo gorzej ... Od 2010r byłem abonentem Netii w zakresie usług telefonicznych i internetowych. Od zeszłego roku zaczęła się psuć jakość połączeń. Oprócz trzasków w trakcie rozmów telefonicznych nastąpiło permanentne zrywanie połączeń internetowych przez połączenia telefoniczne, co wielokrotnie reklamowałem. Wizyta technika i inne starania Netii nie przyniosły niestety żadnej poprawy. Na dłużej sytuacja taka (np. zrywanie łącza w trakcie przelewów bankowych) była trudna do zaakceptowania. Dlatego postanowiliśmy nie przedłużać umowy z Netią i zmienić operatora. No i Netia postanowiła dać nam nauczkę i "tak długo kochać nas, aż my ich pokochamy". Odłączyli możliwość rozmów wychodzących, a przychodzące były! Twierdzili kłamliwie, że łącze oddali do puli TPSA, że już nie przetrzymują linii, a z dotychczasowym numerem to już mogę się pożegnać bo nie mam szans na odzyskanie. TPSA też nie dała rady i nie może mnie właczyć do sieci! Cyrk. Od 1,5 mies. nie mam możliwości telefonowania, a kilkanaście rozmów z Biurem obsługi, Działem Technicznym i Działem Formalno-Finansowym, nic oprócz deklaracji wyjaśnienia sprawy i oklepanych wyuczonych grzecznych formułek nie dało. Na pisemną skargę mają miesiąc i wątpię abym się doczekał czegoś odkrywczego oprócz zdawkowych sformułowań. Ta firma to totalna porażka, bałagan i zbiorowa nieodpowiedzialność. Nawet gdyby mi proponowali swoje usługi za darmo już nigdy do nich nie pójdę.
    Zaletydziadostwo
    Wadysame
    2 lata
  • ~radi / 2012-07-19 11:42
    Ocena: 1.50 / 5
    OSTRZEGAM i ODRADZAM !!!
    Konsultanci mili tylko przy sprzedaży usług,czuję się okłamywany, przy sprzedaży zostałem poinformowany, że gdyby w razie przeprowadzki okazało się, że w nowym lokalu nie będzie warunków technicznych do przeniesienia internetu, nie będę płacił kary, teraz domagają się zapłaty.
    Podczas przełączania internetu z TP SA do Netii, odcięli internet na 1,5 miesiąca!!! Każdy konsultant przekazywał inną informację o potrzebie wysyłania innych oświadczeń, które i tak okazały się niepotrzebne.
    W innym lokalu po poprzednim wynajmującym zostało gniazdo NETII, trzy dni udowadniali mi, że nie mają tam linii, chociaż wszyscy sąsiedzi mieli telefony w netii bo akurat TP SA nie miała tam żadnego przyłącza.
    Wielki bałagan, niekompetentni i niekulturalni konsultanci, przekazują sprzeczne informacje, jeżeli korzysta się z innego rutera wszelkie awarie internetu zrzucają na winę użytkownika. O wszelkie interwencje technika trzeba się wykłócać i dzwonić po kilka razy, aż trafi się na konsultanta który wyśle technika. Włączają intenet za szybki do możliwości łącza i dochodzi do bardzo częstego zrywania połączeń z internetem, nawet co godzinę, każde zerwanie wymaga zrestartowania routera.
    Jedna wielka katastrofa. Korzystam z internetu Netii w trzech lokalizacjach i wiem co piszę, wszędzie te same problemy. Na szczęście telefony zostawiłem w TP SA i już za 6 m-cy wracam do nich z internetem.
    ZaletyBRAK
    Wadyniekompetentna i niemiła obsługa, złe parametry techniczne,
    18 miesięcy
  • ~Tylkonienetia / 2012-07-16 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia oszukuje tak: przed podpisaniem umowy są możliwości techniczne dla internetu nawet do 20 mb. Po podpisaniu obiecują że włączą za 14 dni( termin zerwania umowy zawartej zdalnie to 10 dni). A potem już w ogóle nie reagują. Internet jak był wolny tak jest, umowa na dwa lata, wszystko pasuje. Nie polecam. Nikomu. Nigdy. Same kłopoty.
    ZaletyNie ma
    WadyJa, wyżej
    Dwa tygodnie
  • ~patron / 2012-07-13 22:03
    Netia to dla mnie firma niepoważna mająca gdzieś swoich klientów. Mają tam taki bałagan że sami nie wiedzą na czym stoją. konsultanci niepotrafią przekazać rzetelnej i prawdziwej informacji. Mistrzowie kłamstwa. dziś dzwoniłem do nich by ustalić kiedy wreszcie będę mógł korzystać z internetu {umowę podpisałem 6.06.2012}miły pan powiedział że czekają na odpowiedz tp. Zadzwoniłem do tp tam otrzymałem info że to łącze przejeła netia.Ponownie zadzwoniłem do neti i tam tym razem pani powiedziała że to sprawdzi i oddzwoni. Czekam do teraz na telefon.Netia najgorszy wybór mego życia.
    Zaletybrak
    Wadytyle że niechce mi się pisać
  • ~mella / 2012-07-11 21:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Szczerze polecam ta firmę. Poniższe opinie to raczej ckliwe żale osób, które chciałyby mieć wszystko za darmo bo im się należy. Netia swiadczy usługi bardzo wysokiej jakości. Tylko klienci są mało rozumni bo zgadzają się na usługi podpisują umowy jakby byli pod wpływem środków odurzających a potem się budzą że cytuje komentarz z forum" nieczego im nie podpisywałem". Nie czytają umów nie czytają szczegółowych warunków promocji a przecież wszystko jest napisane. Trzeba tylko umieć czytać i MYŚLEĆ. Ja korzystam od dwóch lat z usług Netii. Nigdy nie miałam problemu. Jedna awaria w ciągu dwóch lat usunięta w 5 godzin. Bardzo mili konsultanci na infolinii służą pomocą i radą, wszystko wyjaśnią. Obsługa klienta zdecydowanie wyższa niż w TP. Czasami długo się czeka na połączenie ale przecież ta firma ma prawie 4 mln klientów więc nic dziwnego że trzeba poczekać. Przecież i tak płaci się za połączenie a nie za jego długość. Jak tacy ludzie dzwonią jak ci z tego forum to nie dziwie się że jest taki czas oczekiwania. A co od prędkości internetu to netia daje maxa na łączu. Sory ale nikt nie będzie dla jaśnie państwa kładł nowych kabli w jakiejś zapyziałej wiosce. Netia to najlepsza firma jak do tej pory. Zamierzam dokupić sobie mobilny 10GB i hbo go tv bo jest fajna i niedroga oferta. A ci którzy szukają tu opinii o Netii niech nie dadzą się zwieść mocherowym awanturnikom;p
    Zaletysuper prędkość, fachowa obsługa, niskie ceny, pomoc techniczna
    Wadybrak
    dwa lata,49.90brutto
  • ~mama / 2012-07-11 14:30
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet z Netii mam już 4lata ogólnie jestem zadowolona,teraz zamówiłam mobilny internet więc zobaczymy
    4lata 60zł na miesiąc
  • ~Dick / 2012-07-10 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na temat usług internetowych netii jest jedna: to jedna wielka katastrofa. Czekam 2 tygodnie na usunięcie awarii, i codziennie słyszę od konsultantów serwisowych jedno, dobrze przyjęto do realizacji, ponaglano, itd. I co? I nic. Składane reklamacje spływają po nich jak po kaczce. Cierpliwie czekam na 30 dni braku internetu co automatycznie zerwie z nimi umowę. O take Polskie walczyliśmy ???
    Zaletybrak
    WadyNie przejmowanie się indywidualnym odbiorcą. Nie ma internetu, i co pan nam zrobi ?
    1,5 roku
  • ~grzecho12 / 2012-07-08 11:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Natia u mnie chodzi od poczatku dosc dobrze ale gdybym nie mial wlasnego rutera to od tego poczatku nie malbym wcale internetu przez jakies 3 miesiace bo przyslali mi popsuty netiaspot! Przez jakies 2-3 miesiace dzwonilem do nich bo to ich cos nawet zestawic połaczenia z komputerem nie było w stanie! Po wielu telefonach wysłali mi kolejne to cos ktore po wifi gubi pakiety i trzeba je restrtowac co 1 godzine! To tyle jak aktywacja bedzie mnie za kilka miesiecy duzo miej przechodze do multimo...
    ZaletyMało
    WadyObsługa techniczna nie przeszkolona własciwie, twierdza ze wina lezy po stronie mojego sprzetu.
    9 miesiecy i płace zarowno orange i netii ok 91 zł
  • ~dawid / 2012-07-06 16:42
    netia to dziadostwo wieczne problemy i awarie nie polecam tego internetu bo przeklinam to mam 1 mbs a mialem miec 5 mbs a place 129zl z telewizja a sie zawiesza i nic nie mozna poogladac jednym slowem lipa
  • ~Gibson / 2012-07-04 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedys miałem podobną sytuację. Miało być 20Mb/s ale okazało się że nie da rady ale opłaty brali za 20 bo Pani stwierdziła, że pójdzie. Wkurzyło mnie to i zerwałem umowe. Przysłali mi notę obciążeniową na przeszło 1000 zł. Zadzwoniłem i poinformowałem , że sprawę kieruję do sądu za wprowadzenie mnie w błąd i nie wywiązanie się ze zobowiązań umowy, ponadto poprosiłem o przysłanie mi stenogramu rozmowy gdzie obiecano mi ,,złote góry''. Po dwóch tygodniach dostałem korektę i nir dostali ode mnie ani grosza. Mam teraz radiówkę i Voipa. Za 40 zł mam 5 mb/s i jestem super zadowolony.
  • MariaMagdalena / 2012-06-29 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam użytkowników przed pracownikami na infolinii. Są niedoinformowani albo celowo wprowadzają ludzi w błąd. Zaproponowano mi pakiet mobilnego internetu, o który co moment dopytywałam się jakie wiążą się z tym koszty, odpowiedź była ciągle ta sama: "Żadne". Pomyślałam że to pewnie jakaś promocja przetestuj przez jakiś czas za 0 zł a potem dopiero przedłuż. Jak się potem okazało już przy pierwszej fakturze miałam dwukrotnie więcej do zapłaty (dotychczasowy abonament plus opłata za internet prawie drugie tyle). Ponieważ było to dla mnie za dużo, zrezygnowałam z oferty co wiązało się z nałożeniem całkiem wysokiej kary.
  • ~LUKASZ SS / 2012-06-21 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    netia nigdy!!!!!!!!!!!!!! raz przed zawarciem umowy wszystko pieknie pani obiecala mase rzeczy przez 1 rok zerwanie umowy 150 pln nie 500 jak sie okazalo 150 moze byc po 11 miesiacu ale twardo obiecala ze tak nie jest proponuje nagrywac rozmowy z nimi dwa miala byc promocja przez 2 miesiace po 14 99 a naliczyli 140 pln za dwa miesiace jak zadzownilem chyba z 15 razy to jeden pan mi korekte zrobil i ni stad odciagneli mi 50 od 140 ale jak sie pytalem dlaczego nie mam przez dwa miesiace po 14 nikt mi nie udzielil odpowiedzi !!! a ciagle dzownilem i place za rozmowy jeszcze mam do 20 MB ok ale 1 ,3 MB co jakis czas stronka sie nie laduje masakra raz mi mowi jeden ze mam mozliwosci lacza 10 MB a inny 20 zas nastepny 13 no smiech na sali hahah i na koniec jeszcze dobijaja HBO go przez 1 miesiac za 1 zl ok namowili a co mi tam mieli zadzwonic czy przedluzam umowe ale nie zadzwonili umowa sama sie przedluzyla i mam znowu zrywac i placic koszta za zerwanie no smiech smiech niesotrade mialem 6 lat i takich numerow to napewno nie robia !!!! nie polecam NETIi zycze im upadlosci
  • ~Konrad Rumbach / 2012-06-18 20:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Oszukańcza i złodziejska firma. Oszukiwali na fakturach, co innego w ofertach, a co innego przy fakturowaniu za usługi. Dużo czasu i nerwów zanim doszedłem swego... Szybkość oferowanego internetu też pozostawia wiele do życzenia. Stanowczo nie polecam tej firmy!
    ZaletyNie zauważyłem.
    WadyOszukiwanie klientów w zakresie świadczonych usług. Cały czas trzeba pilnować i sprawdzać wysokość faktur.
  • ~Maszina design studio / 2012-06-13 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Przed podpisaniem umowy poinformowano mnie że łącze pozwala na prędkość od 10-18mbps. Po wielu problemach ze stabilnością łącza mamy w firmie 2mbps z cenę prawie 100zł, a za zerwanie umowy (na czas nieokreślony) muszę zapłacić 320 zł. Dziś dostałem ofertę od lokalnego dostawcy internetu - 15mbps za 32,5zł.
    Odradzam Stanowczo
    Zaletystaram się coś znaleźć ale zalet brak
    Wadywprowadzanie w błąd, niestabilny internet, DROGO!!!
    1rok
  • ~Dorota / 2012-06-07 03:07
    Brak internetu weeekendy to już w standardzie!!!!!!!!!!!!!
    a jak jest to pojawia sie i znika cały czas
    brak rozwiązania problemu z strony neti jak sie napisze rekelamacje to stała odpowiedź o rekompensacie o której w reklamacji nie wspominam
    mało tego telefony albo nie działaja lub nie sa odbierane
    a infolinia dział tylko z telefonu stacjonarnego jednym słowe jedno wielkie nieporozumnienie
    Wadybrak intrnetu weekendy i codziennie standardowo w ciągu godziny
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016