Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jooj / 2012-08-26 17:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie mogę polecić "internetu" który chwilami zwalnia do jednego kb/s czyli 3000 razy mniej niż powinien normalnie działać
    Zaletyczasem działa...
    Wadyinternet działa kiedy chce, ruter od nich ma słaby zasięg, prędkości to loteria
    3
  • ~JingLing / 2012-08-20 14:52
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie mam zastrzeżeń co do usług. Internet działa dobrze mam swój porządny router prawidłowo skonfigurowany i generalnie nie wiem co to brak internetu. Zdarzyły się w ciągu korzystania może 3 większe awarie w tym jedna tygodniowa. Co prawda na początku psuła się usługa VOIP po zmianie na moją prośbę na tradycyjnego POTS-a jest OK. Telefon w zasadzie nie jest mi potrzebny ale taka polityka że przy rezygnacji płacę za utrzymanie linii więc wychodzi na to samo. Co zauważyłem to kulejąca infolinia, nie jest to wina pracowników tylko jakiś poroniony system pewnie mają. Dzwoniąc i zgłaszając problem następny pracownik nie widzi mojego zgłoszenia często sprawdza wszystko od nowa i również dochodzi do innych wniosków niż poprzednik. Do wszystkich niezadowolonych : myślicie że u innych operatorów jest lepiej ? pozostały same duże firmy na rynku procedury są wszędzie podobne. Ponadto nie wierzę że każdy ma odpowiednią wiedzę informatyczną i pewnie 50% waszych problemów to kłopoty z kompem albo routerem, i żaden operator tego nie wyeliminuje :). Choć zdaję sobie sprawę że w niektórych lokalizacjach jest stary drut, lub większa odległość od centrali i tam to jedynie wolniejsze łącza brać - i tam generalnie po zmianie operatora nic się nie zmieni :).
    Zaletystabilnosc działania usług
    Wadybrak mozliwosci korzystania z samego netu bez kary za utrzymanie linii, bałagan informacyjny na infolinii , brak chęci pomocy lub podania podstawowych informacji w zaawansowanej konfiguracji urządzeń własnych multimedii np. przekierowanie portów
    4 lata korzystam , obecnie abonament ok. 100 zł tel+ net łącze up0,7Mbit/downl13Mbit
  • ~Andrzej Kłosiński / 2012-08-20 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    1. W na początku ubiegłego tygodnia wystąpiła trwające trzy dni awaria telefonu i internetu Netii. Zanim jednak zostałem poinformowany, że to awaria, konsultantka przeprowadziła mnie przez procedurę restartu ustawień modemu ZyXEL. Nasza rozmowa trwała 35 minut. Konsultantka nic nie wiedziała o awarii.
    2. W ostatnią sobotę 18 sierpnia ponownie wystąpiła awaria. Po mozolnym trzykrotnym sprawdzeniu moich danych i ustawień modemu przez konsultantki zostałem połączony z mężczyzną (prawdopodobnie to Pan Paweł Tomaszek), który szybko i sprawnie sprawdził połączenie stwierdzając, że to kolejna awaria i przyjął ode mnie zgłoszenie tej awarii informując mnie, że zostanie ona usunięta w ciągu 48 godzin. Z dużym więc zdziwieniem odebrałem dzisiaj (poniedziałek 20 sierpnia) o 8.06 SMS'ową informację, o przyjęciu zgłoszenia CTT 12/08/025228 z czasem naprawy kolejnych 48h.
    3. Połączenie się z infolinią  Netii to droga przez mękę. Dlatego nie mogę się doczekać końca umowy i skorzystać z usług innego, lepszego operatora.
    4. Mimo wykupionych 4mb transfer jest bardzo wolny.
    Andrzej Kłosiński
  • ~Kasik198920 / 2012-08-14 17:03
    nie polecam ich...
    Nie mam od nich internetu...i wlasnie w tym problem.
    Umowa zostala podpisana ponad miesiac czasu i do tej pory nikt nie zglosil sie by podlaczyc. Nie mozna nic u nich wyjasnic...ciagle przełaczaja do innych konsultantow.
    Zero kompetencji
  • ~karol / 2012-08-08 16:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystałem z usług innych operatorów i byłem średnio zadowolony ale "netia" to kompletna porazka. 6 tyg wysyłali nowe urzadzenie w miejsce uszkodzonego az okazało się, że anulowali zamowienie. Totalna nieodpowiedzialność, lekceważenie i niekompetencja. Odradzam.
    Zaletybrak
    Wadyz tel. były klopoty, internet wyrzuca, konsultanci nieodpowiedzialni.
    3 lata
  • ~BK / 2012-08-08 13:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Niepolecam NETI. Zrezygnowałam z T, podpisałam umowę z Netią i zostałam bez internetu.Na infolinii usłyszałam, że dostęp do internetu mam, mogę sobie podłączyć prywatne urządzenie i będzie działać, a jak nie mam takowego, to muszę czekać kilka dni aż dostanę przesyłkę, bo Netia takie urządzenie wysłała jak tylko otrzymała info, że TP wyłączyła usługę.Zanim podpisałam umowę z Netią zapewniano mnie, że urządzenie będzie tydzień wcześniej dostarczone.
    Wadybrak przepływu info, brak organizacji, wprowadzania w błąd, oszukiwanie
  • ~stekas / 2012-08-05 21:36
    Ocena: 1.50 / 5
    niepolecam nieradze - u mnie po 9 miesiącach nagle nastąpiło obniżenie z 16Mb stabilnych do ponizej 13Mb nawet i było 1Mb ( bardzo duze wachania w ciągu dnia) po zgłszeniach i innych perypetiach i po 2 krotnej wizycie technika u p.technika na kompie 16 jak byk a na moich trzech kompach. dalej to samo -sformatowałem kompa dalej to samo .Już dociągne do końca umowy i nigdy wiecej z netia
    Zaletynic
    Wadywszystko jak u innych
  • ~jacek / 2012-08-05 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pięciu dni jestem pozbawiony radiowego internetu i telefonu (fax) , jest to niezbędne do pracy (księgowość), po trzech telefonach do netii w dalszym ciągu nie ma żadnego zainteresowania ze strony netii aby awarię usunąć.
    Z takim chamstwem i ignorancją w stosunku do klienta dawno nie miałem kontaktu.
    Urząd skarbowy i ZUS są bardziej pomocne przy rozwiązaniu problemu niż te kmioty z netii.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
    4 lata
  • ~internauta / 2012-08-01 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Niejasne umowy, nieuczciwy telemarketerzy. Ogólnie dno. Do tego płatne połączenie z obsługą klienta.
  • ~Steck / 2012-07-31 12:37
    Netia... hmmm. Moge o nich powiedzieć same złe rzeczy , ale nic dobrego ! Od 3 tygodni nie mam neta
    Zalety-------
    WadyBardzo, bardzo dużo i wiele więcej.
  • ~Krs / 2012-07-26 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z netii to katastrofa co chwila się coś psuje, jak nie zrywa połączeń to stron nie otwiera. Później kontakt z pożal się boże infolinią... Nie wiem czy oni łapanki w łęcznej urządzają, żeby ich tam posadzić, banda nic nie wiedziących dyletantów potrafiących przełączać jeden do drugiego. Jeżeli ktoś tylko ma możliwość niech bierze co innego
    Zaletyże jest
    WadyCała reszta
  • ~seba / 2012-07-21 16:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Obiecali 20Mbs a mam około 8Mb, przy wyłączonej telewizji i odłączeniu drugiego komputera, ale w umowie jest wpisane że "DO 20Mbs", więc jak dostarczą 1Mbs to też mozna powiedzieć że spełniają warunki, tylko takie olewanie klienta ma "krótkie nogi". Co do telewizji Netii to KOMPLETNA TRAGEDIA, zaniki sygnału, psujący się dekoder, ponoć od burzy, fatalny serwis, czasami można sobie czekać z tydzień na jakąkolwiek reakcją...
    ZaletyMożliwość ostrego ochrzanienia konsultanta, pewnie się już przyzwyczaili...
    WadyFatalna obsługa, opieszałość, dużo mniejsza przepustowość niż obiecują...
    Dwa miesiące telewizja i 20Mb (ogólnie klient na telefon stacjonarny od 1999r).
  • ~Mara / 2012-07-20 15:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Z Netią jest jak z dawnym Związkiem Radzieckim: wejść można, ale z wyjściem dużo gorzej ... Od 2010r byłem abonentem Netii w zakresie usług telefonicznych i internetowych. Od zeszłego roku zaczęła się psuć jakość połączeń. Oprócz trzasków w trakcie rozmów telefonicznych nastąpiło permanentne zrywanie połączeń internetowych przez połączenia telefoniczne, co wielokrotnie reklamowałem. Wizyta technika i inne starania Netii nie przyniosły niestety żadnej poprawy. Na dłużej sytuacja taka (np. zrywanie łącza w trakcie przelewów bankowych) była trudna do zaakceptowania. Dlatego postanowiliśmy nie przedłużać umowy z Netią i zmienić operatora. No i Netia postanowiła dać nam nauczkę i "tak długo kochać nas, aż my ich pokochamy". Odłączyli możliwość rozmów wychodzących, a przychodzące były! Twierdzili kłamliwie, że łącze oddali do puli TPSA, że już nie przetrzymują linii, a z dotychczasowym numerem to już mogę się pożegnać bo nie mam szans na odzyskanie. TPSA też nie dała rady i nie może mnie właczyć do sieci! Cyrk. Od 1,5 mies. nie mam możliwości telefonowania, a kilkanaście rozmów z Biurem obsługi, Działem Technicznym i Działem Formalno-Finansowym, nic oprócz deklaracji wyjaśnienia sprawy i oklepanych wyuczonych grzecznych formułek nie dało. Na pisemną skargę mają miesiąc i wątpię abym się doczekał czegoś odkrywczego oprócz zdawkowych sformułowań. Ta firma to totalna porażka, bałagan i zbiorowa nieodpowiedzialność. Nawet gdyby mi proponowali swoje usługi za darmo już nigdy do nich nie pójdę.
    Zaletydziadostwo
    Wadysame
    2 lata
  • ~radi / 2012-07-19 11:42
    Ocena: 1.50 / 5
    OSTRZEGAM i ODRADZAM !!!
    Konsultanci mili tylko przy sprzedaży usług,czuję się okłamywany, przy sprzedaży zostałem poinformowany, że gdyby w razie przeprowadzki okazało się, że w nowym lokalu nie będzie warunków technicznych do przeniesienia internetu, nie będę płacił kary, teraz domagają się zapłaty.
    Podczas przełączania internetu z TP SA do Netii, odcięli internet na 1,5 miesiąca!!! Każdy konsultant przekazywał inną informację o potrzebie wysyłania innych oświadczeń, które i tak okazały się niepotrzebne.
    W innym lokalu po poprzednim wynajmującym zostało gniazdo NETII, trzy dni udowadniali mi, że nie mają tam linii, chociaż wszyscy sąsiedzi mieli telefony w netii bo akurat TP SA nie miała tam żadnego przyłącza.
    Wielki bałagan, niekompetentni i niekulturalni konsultanci, przekazują sprzeczne informacje, jeżeli korzysta się z innego rutera wszelkie awarie internetu zrzucają na winę użytkownika. O wszelkie interwencje technika trzeba się wykłócać i dzwonić po kilka razy, aż trafi się na konsultanta który wyśle technika. Włączają intenet za szybki do możliwości łącza i dochodzi do bardzo częstego zrywania połączeń z internetem, nawet co godzinę, każde zerwanie wymaga zrestartowania routera.
    Jedna wielka katastrofa. Korzystam z internetu Netii w trzech lokalizacjach i wiem co piszę, wszędzie te same problemy. Na szczęście telefony zostawiłem w TP SA i już za 6 m-cy wracam do nich z internetem.
    ZaletyBRAK
    Wadyniekompetentna i niemiła obsługa, złe parametry techniczne,
    18 miesięcy
  • ~Tylkonienetia / 2012-07-16 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia oszukuje tak: przed podpisaniem umowy są możliwości techniczne dla internetu nawet do 20 mb. Po podpisaniu obiecują że włączą za 14 dni( termin zerwania umowy zawartej zdalnie to 10 dni). A potem już w ogóle nie reagują. Internet jak był wolny tak jest, umowa na dwa lata, wszystko pasuje. Nie polecam. Nikomu. Nigdy. Same kłopoty.
    ZaletyNie ma
    WadyJa, wyżej
    Dwa tygodnie
  • ~patron / 2012-07-13 22:03
    Netia to dla mnie firma niepoważna mająca gdzieś swoich klientów. Mają tam taki bałagan że sami nie wiedzą na czym stoją. konsultanci niepotrafią przekazać rzetelnej i prawdziwej informacji. Mistrzowie kłamstwa. dziś dzwoniłem do nich by ustalić kiedy wreszcie będę mógł korzystać z internetu {umowę podpisałem 6.06.2012}miły pan powiedział że czekają na odpowiedz tp. Zadzwoniłem do tp tam otrzymałem info że to łącze przejeła netia.Ponownie zadzwoniłem do neti i tam tym razem pani powiedziała że to sprawdzi i oddzwoni. Czekam do teraz na telefon.Netia najgorszy wybór mego życia.
    Zaletybrak
    Wadytyle że niechce mi się pisać
  • ~mella / 2012-07-11 21:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Szczerze polecam ta firmę. Poniższe opinie to raczej ckliwe żale osób, które chciałyby mieć wszystko za darmo bo im się należy. Netia swiadczy usługi bardzo wysokiej jakości. Tylko klienci są mało rozumni bo zgadzają się na usługi podpisują umowy jakby byli pod wpływem środków odurzających a potem się budzą że cytuje komentarz z forum" nieczego im nie podpisywałem". Nie czytają umów nie czytają szczegółowych warunków promocji a przecież wszystko jest napisane. Trzeba tylko umieć czytać i MYŚLEĆ. Ja korzystam od dwóch lat z usług Netii. Nigdy nie miałam problemu. Jedna awaria w ciągu dwóch lat usunięta w 5 godzin. Bardzo mili konsultanci na infolinii służą pomocą i radą, wszystko wyjaśnią. Obsługa klienta zdecydowanie wyższa niż w TP. Czasami długo się czeka na połączenie ale przecież ta firma ma prawie 4 mln klientów więc nic dziwnego że trzeba poczekać. Przecież i tak płaci się za połączenie a nie za jego długość. Jak tacy ludzie dzwonią jak ci z tego forum to nie dziwie się że jest taki czas oczekiwania. A co od prędkości internetu to netia daje maxa na łączu. Sory ale nikt nie będzie dla jaśnie państwa kładł nowych kabli w jakiejś zapyziałej wiosce. Netia to najlepsza firma jak do tej pory. Zamierzam dokupić sobie mobilny 10GB i hbo go tv bo jest fajna i niedroga oferta. A ci którzy szukają tu opinii o Netii niech nie dadzą się zwieść mocherowym awanturnikom;p
    Zaletysuper prędkość, fachowa obsługa, niskie ceny, pomoc techniczna
    Wadybrak
    dwa lata,49.90brutto
  • ~mama / 2012-07-11 14:30
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet z Netii mam już 4lata ogólnie jestem zadowolona,teraz zamówiłam mobilny internet więc zobaczymy
    4lata 60zł na miesiąc
  • ~Dick / 2012-07-10 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na temat usług internetowych netii jest jedna: to jedna wielka katastrofa. Czekam 2 tygodnie na usunięcie awarii, i codziennie słyszę od konsultantów serwisowych jedno, dobrze przyjęto do realizacji, ponaglano, itd. I co? I nic. Składane reklamacje spływają po nich jak po kaczce. Cierpliwie czekam na 30 dni braku internetu co automatycznie zerwie z nimi umowę. O take Polskie walczyliśmy ???
    Zaletybrak
    WadyNie przejmowanie się indywidualnym odbiorcą. Nie ma internetu, i co pan nam zrobi ?
    1,5 roku
  • ~grzecho12 / 2012-07-08 11:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Natia u mnie chodzi od poczatku dosc dobrze ale gdybym nie mial wlasnego rutera to od tego poczatku nie malbym wcale internetu przez jakies 3 miesiace bo przyslali mi popsuty netiaspot! Przez jakies 2-3 miesiace dzwonilem do nich bo to ich cos nawet zestawic połaczenia z komputerem nie było w stanie! Po wielu telefonach wysłali mi kolejne to cos ktore po wifi gubi pakiety i trzeba je restrtowac co 1 godzine! To tyle jak aktywacja bedzie mnie za kilka miesiecy duzo miej przechodze do multimo...
    ZaletyMało
    WadyObsługa techniczna nie przeszkolona własciwie, twierdza ze wina lezy po stronie mojego sprzetu.
    9 miesiecy i płace zarowno orange i netii ok 91 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3060
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2629
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306