netia przejeła moj internet od przejecia minelo 6 miesiecy ponad dziala o wiele gorzej niz wczesniej , obsluga klienta sekretarka automatyczna . Zmieniam na neostrade :)
Zaletypotrafi zdenerwowac
Wadynie dziala
6 miesiecy ponad
~~magik / 2013-01-25 09:25
Ocena: 4.75 / 5
Jak na razie ponad 5 rok z Netią i zero problemów... Internet śmiga aż miło telefon też ... Cena na bardzo dobrym poziomie za to co oferują... Nigdy nie zdarzyło mi się żeby internet mi się wyłączył ... Od czasu do czasu sam zresetuje co najwyżej modem... Telewizji od nich nie mam bo po co? Jak mam satelitę? W porównaniu do TP ... Netia to złoto ... Na pewno ma też jakieś wady jak każda firma ale ja ich jak na razie nie zobaczyłem ... Od siebie mogę polecić :)
Zaletycena, dobry transfer, nie rozłączający się internet, miła obsługa
Wadyjak na razie nie stwierdziłem
ok. 5 lat
~Grzegorz Grzywaczewski / 2013-01-22 10:43
Ocena: 1.25 / 5
Obiecywali prędkość ok.20Mbps, po kilku reklamacjach, po miesiącu uzyskałem ta prędkość. Cieszyłem się nią przez około 2 miesiące, po czym ograniczyli mi prędkość do równych 2Mbps (zawsze jest równo 2, nigdy nie jest ani więcej ani mniej), więc to jest na pewno filtr przepustowości. Dostawcę zmienię na pewno, umowa na 25 miesięcy, za każdy miesiąc musiałbym sporo zapłacić. Co miesiąc próbują sprzedać dodatkową usługę, ale jak usłyszą, że z obecnej jestem niezadowolony, to szybko kończą rozmowę
Zaletyw miarę stabilna praca
WadyCena (za 2 Mbps powinna być mniejsza), obsługa klienta, niedotrzymanie oferty.
12 miesięcy, 59,90zł
~extreme / 2013-01-18 16:34
Negatyw.Panienka z infolinii po usłyszeniu,iż interesuje mnie sam internet (bez telefonu) i innych cudów po prostu w pół zdania rozłączyła się.
~Rysiu / 2013-01-18 09:48
Ocena: 2.25 / 5
Miałem do dzisiaj negatywne zdanie o Netii, uważam ze traktuje nowych klientów lepiej niż starych muszę płacić za telefony na infolinie i jeszcze kilka innych wad, ale teraz tez muszę uczciwie przyznać ze zaskoczyli mnie pozytywnie, w piątek uszkodził mi się netia spot zadzwoniłem około godziny 12 tego samego dnia okolo godziny 22 dostalem SMS ze nowy ruter został wysłany kurierem w poniedziałek około godziny 10 kurier przywiózł mi spota.
Zaletyczasami potrafia pozytywnie zaskoczyc
Wadytraktowanie nowych urzytkownikow lepiej niz stalych, oplata za tel. na infolinie, czasami dlugi czas oczekiwania na konsultanta
okolo 6 lat
~Miedzianek / 2013-01-14 12:37
Ocena: 5.00 / 5
Witam. Mam internet od Netii,wczesniej mialem w CSK(siec tylko u nas w miescie i okolicach-Bialystok). Od kiedy przeszli do Netii/Internetii jakies 2 lata temu mam lepszy transfer,mniejsze pingi,lepszy upload. Na umowie(podpisanej jeszcze z CSK) mialem 8/8 symetryk,zewnetrzne ip,w nocy predkosc x4. Za dnia mialem realnie 20/10,w nocy sie zdarzalo 150/60,ale realnie bylo 100/50,pingi ponizej 20,nigdy nie zrywalo polaczenia. Teraz mialem przeniesc cesje z firmy na siebie jako prywatna osobe,ale Pani polecila mi zerwanie umowy i od razu podpisanie nowej jako nowy abonent(co wiaze sie z lepszymi warunkami platnosciowymi) w opcji internet max 100. Mozliwosci mojego lacza sa,wiec wzialem. Rachunek 5zl nizszy niz kiedys,a jak bedzie z transferami-zobaczymy. Jednak po moim 4letnim doswiadczeniu z ta firma moge smialo powiedziec,ze porzadna firma:) Rowniez NIGDY nie bylo problemu z obsluga klienta-czy to przez telefon,czy tez osobiscie w punkcie. Nie wiem skad te malo pochlebne opinie,moze macie stara infrastrukture/problemowe routery(polecan D-Link/Linksys/TP-Link)/zamulone kompy,u mnie nowy bloczek,nowe 'stare' osiedle,niegdysiejsze CSK bardzo mocno inwestowalo w infrastrukture w Bialymstoku,po calym miescie(szczegolnie na moim osiedlu) rozsiane sa swiatlowody(albo i cos lepszego-nie jestem znawca,ale o swiatlowodach wiem,ze montowali pare lat temu)
NIE POPEŁNIJCIE TEGO BŁĘDU JAK WIELU Z NAS Mam pakiet internet, telewizja i telefon i jedyna rzecz na + to ładnie wyglądający interfejs w telewizji i cierpliwość konsultantów na mój jad wylewający się na nich przez słuchawkę MINIMUM raz na dwa tygodnie.
Na początek internet w ogóle: Prędkość internetu - OSTRZEGAM WAS nie dajcie się na to nabrać na manipulacyjne hasła 50mb bez ograniczeń itd. Jest to wybitnie niezły przekręt. Płacę za 54mb. Interent działa tylko i wyłącznie przez router technicolor przesłany przez netię co bardzo komplikuje sprawę serwisu i brak możliwości sprawdzenia innych. Prędkość przy połączeniu przewodowym wynosi 42mb, prędkość przez wifi - 18mb. Była wymiana routera - nic. przyszedł technik - reklamację możemy zatwierdzić tylko wtedy kiedy prędkość jest niska przewodowo. Wyjaśnił oczywiście, że te 8-12mb pobiera telewizja itd. nie do końca kłamstwem ale nie mówieniem prawdy (polecam artykuł z chip 11/2012 gdzie dostawcy internetu celowo ograniczają prędkość). Internet bardzo często się rozłącza. Tak po prostu. Na routerze miga czerwona dioda, router należy zresetować, odczekać, zresetować drugi raz i dopiero potem wraca.
Informacja dla tych którzy mają prędkość przez wifi w popołudniowo-wieczornym godzinach ULTRA niską prędkość - musiecie zmienić kanał, bo pewnie kilka routerów w pobliżu was jest na tym samym kanale (google -> how to change channel on router). u mnie zmiana kanału poprawiła prędkość 2mb (przypominam że płacę za 54mb) do 18mb... Łał.
artyści upraszczają. tak też zrobiła netia. interfejs jest przejrzysty, intuicyjny i bardzo wygodny. Ale ich telewizja TO PROWIZORKA - problemów jest masa: znikające loga kanałów, NAGMINNIE znikający zegar, niezgodność teleprogramu z nadawaniem. i to co uwielbiam najbardziej - kanał niedostępny. co jakiś czas mojemu netiaboxowi zachce się zablokować jakiś kanał i odblokować go po jakimś czasie. Dzisiaj np. zatrzymał się obraz podczas meczu piłki ręcznej i na każdym kanale widziałem tylko czarny ekran z różowym paskiem "kanał niedostępny". szukam na prędce transmisji w inte... zaraz! BRAK INTERNETU.
Telefon stacjonarny jest wyłączony ponieważ raz dziennie dzwonią - jak do każdego - reprezentujące-firmę x-i-chcące-zaprosić-mnie-na-pokaz y osoby, do których cierpliwość straciłem już dawno. Telefon włączam tylko wtedy kiedy chcę zadzwonić do BOK.
Napisałem pismo do neti, z prośbą o zgodę na zerwanie umowy z powodu braku zgodności z umową. Przeszło bez problemu. Od września czekam z tym asem, kiedy będę naprawdę wściekły no i stało się. Każdy dostawca internetu który daje prędkość internetu choćby KILOBAJT mniejszą niż taką jaka jest w umowie zasługuje na ocenę 1. Zero szacunku i wybaczenie dla takiego czegoś. Płacę - WYMAGAM. Będę objeżdżał na każdym forum i tego typu stronach twór zwany netią. na pewno teraz myślisz "może u mnie będzie inaczej"... NIE RYZYKUJ I NIE KUPUJ, bo uwierz mi, że będzie Cię to kosztowało dużo nerwów i wiszenia na telefonie. OSTRZEGAM! NIE KUPUJ
Zaletynie mają znaczenia bo wad jest więcej
Wadyzapraszam do lektury
truję się już z nimi rok, 138zł po maksymalnym obcięciu (e-faktura, rezygnacja z antywira itd)
~aka / 2013-01-06 19:04
Ocena: 2.00 / 5
- obiecane promocje na infolini - nie aktywne po podpisaniu umowy, jestem w trakcje dochodzenia sie - wielki chaos, umowy nie moglem sie doprosic 1 m-c, pozniej przyslano mi instalatora, a po paru dniach zadzwonili raz jeszcze ze chca instalowac - dodatkowe uslugi sa wlaczone - by nie placic musze wylaczyc, ale serwis internetowy na to nie pozwala, reklamuje - odpowiedz na maile, dlugo, a nawet j. odpowiedza, to nie wiedza jaka umowa, choc pisze z konta w ktorym m.in. jest umowa, czyli z wlasnego serwisu nie potrafia odczytac, glupawe pytania, ma sie wrazenie ze celowo by zyskac czas - predkosc - mialo byc 20Mbps, jest 2Mpbs, a przy instalacji powiedziano mi ze za 2 tygodnie bedzie predkosc, niby czemu mam czekac? i wogole watpie ze sie doczekam
Zaletytanszy
Wadypredkosc
2tygodnie 46zl
~iza / 2013-01-06 14:20
Również mam negatywną ( delikatnie ) powiedziane, opinię o usługach neti.Niski poziom obsługi ,brak kompetencji ( łączenie od jednego do drugiego nic niewiedzącego konsultanta.Wyłudzanie pieniędzy za nie dostarczone usługi od 2 m-cy ( brak możliwości podłączenia internetu w nowym miejscu zamieszkania- moja wina że zmieniłam adres a nie ich.Czekam na odpowiedż 2 m-ce a oni już wystawili faktury na 180 zł.KPINA z klientówi Idę z tym do sądu
Zaletybrak
Wadyfirma powinna stracić pozwolenie na działalność lub klienci z niej odejść
~magda / 2013-01-05 12:35
Ocena: 1.00 / 5
RÓWNIEŻ NIE POLECAM NETI - szkoda gadać. jeszcze takich nerwów nigdy nie miałam. konsultant na infolinii powiedział, że rozwiązanie umowy będzie kosztowało max 200 zł a teraz przyszedł mi rachunek na 1200. będę walczyć o swoje, ale pewnie nic z tegp nie będzie - NIE POLECAM, SZKODA NERWÓW. a ta ich telewizja, to jedna wielka pomyłka - ciągle się resetuje podczas oglądania programów, zacina, zanika głos, czasami cały dzien leciał jeden zacięty program - LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ WCIĄGNĄĆ W TO BAGNO
WadyCENA, CENA, PODEJŚCIE DO KLIENTÓW, PROBLEMY PRZY ROZWIĄZANIU UMOWY
~m / 2012-12-31 18:49
nigdy więcej NETI to co robią to farsa
~DEJOT / 2012-12-30 22:41
Ocena: 4.00 / 5
Mam Netie 2 lata i jestem zadowolony , poprzednio miałem tpsa i tam niestety musiałem się ostro użerać W Netii z obiecanych 20 m/s mam około 18 więc jest ok
Nie zawiódł mnie jeszcze ani razu
2lata
~robert / 2012-12-29 09:31
Ocena: 2.00 / 5
witam,totalna porażka,po przedłużeniu umowy internet nie przyspieszył do obiecanych 10mega a wręcz zwolnił.Urządzenie Netia SPOT tak reklamowane nie działa,ogólnie lipa,nastawieni na zysk i nie dbają o klienta,po przyciśnięcu konsultanci rozłączają rozmowy,NIE POLECAM,SPRZEDAJĄ USŁUGĘ KTÓREJ NIE POSIADAJĄ
WadyMAŁA PRĘDKOŚĆ,NIEDZIAŁAJĄCE URZĄDZENIA
~Szymon P / 2012-12-27 20:06
Ocena: 2.25 / 5
Totalna lipa,nie poleciłbym internetu z Netii najgorszemu wrogowi.Muli i non stop rozłącza.Nie dajcie się nabrać.
dwa miesiące
~Bazi / 2012-12-24 14:28
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam Netii jak nie przerywa połączenia to znowu internet strasznie muli nie idzie ogarnąć nie potrzebne nerwy. Tylko rezygnować z nich nie podpisujcie umowy bo nie warto. Po zgłoszeniu usterek wcale im się nie spieszy aby je usunąć i obsługa nie za bardzo nikt nic nie wie. Tak więc radze się dobrze zastanowić nad Netią radze wybrać inna sieć.
~paco / 2012-12-23 18:38
Ocena: 1.50 / 5
Jesli masz alternatywę , nie wybieraj Netii Ciągłe problemy z szybkością łacza , zgłoszena awarii tzreba monitować wielokrotnie ponieważ firma nie załatwia sprawy po jednym zgłoszeniu. Samo zgłoszenie - pasmo oczekiwania w nieskończonośc
Zaletyjest ... i tyle
Wadyjw
2lata - 49zł/m
~Robert / 2012-12-23 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Obiecywali podłączenie internetu w ciągu 7 dni a czekałem 28. Do tego oszust siedzący w punkcie Netii obiecywał pierwszy rachunek za 19.90 bez kosztów aktywacji (przeczytałem umowę i wszystko było ok) a na rachunku akuku: zamiast 20zł - 120zł. I ciągłe zawieszanie, zepsucia i awarie. Zrobiłem katastrofalny błąd podpisując z nimi umowę.
Zaletybrak.
Wadyoszustwa, awarie, wprowadzenie w błąd, jakość obsługi żenująca.
klient od 3 lat, produkt od 3 miesięcy.
~markus69 / 2012-12-22 18:39
Ocena: 1.00 / 5
lUDZIE nie wchodzcie w to netia bo to jest jeden wielki klam mialem 8gb myslalem ze jak bede mial 16gb bedzie szybciej mam od netii 16gb i jest wolniejszy niz 4gb
Zaletyzadnych
Wadypowolny i gasnacy internet
3lata
~Krzysztof / 2012-12-20 23:05
Ocena: 1.00 / 5
z obiecanych umową parametrów nie ma nawet 50%,to najgorsza firma,nie można zgłosić reklamacji bo wiecznie trwają prace konserwacyjne,KPINY Z KLIENTA!!!
ZaletyKPIĄ Z KLIENTA JAK NIKT INNY
WadyTO ,ŻE SIĘ Z NIMI ZWIĄZAŁEM
~freed / 2012-12-20 17:54
Ocena: 1.00 / 5
To nie jest firma tylko pasożyty, zerują na tym co wybudowała TP zamiast położyć swoje kable. U mnie kable mają 35 lat są całe czarne ze starości, ja się pytam kiedy je wymienią za 50lat? 80lat? KIEDY??? polska będzie ostatnim krajem w UE która będzie mieć światłowód, brak inwestycji latami w infrastrukturę zrobiło swoje.