Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rysiu / 2013-01-18 09:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem do dzisiaj negatywne zdanie o Netii, uważam ze traktuje nowych klientów lepiej niż starych muszę płacić za telefony na infolinie i jeszcze kilka innych wad, ale teraz tez muszę uczciwie przyznać ze zaskoczyli mnie pozytywnie, w piątek uszkodził mi się netia spot zadzwoniłem około godziny 12 tego samego dnia okolo godziny 22 dostalem SMS ze nowy ruter został wysłany kurierem w poniedziałek około godziny 10 kurier przywiózł mi spota.
    Zaletyczasami potrafia pozytywnie zaskoczyc
    Wadytraktowanie nowych urzytkownikow lepiej niz stalych, oplata za tel. na infolinie, czasami dlugi czas oczekiwania na konsultanta
    okolo 6 lat
  • ~Miedzianek / 2013-01-14 12:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Mam internet od Netii,wczesniej mialem w CSK(siec tylko u nas w miescie i okolicach-Bialystok). Od kiedy przeszli do Netii/Internetii jakies 2 lata temu mam lepszy transfer,mniejsze pingi,lepszy upload. Na umowie(podpisanej jeszcze z CSK) mialem 8/8 symetryk,zewnetrzne ip,w nocy predkosc x4. Za dnia mialem realnie 20/10,w nocy sie zdarzalo 150/60,ale realnie bylo 100/50,pingi ponizej 20,nigdy nie zrywalo polaczenia. Teraz mialem przeniesc cesje z firmy na siebie jako prywatna osobe,ale Pani polecila mi zerwanie umowy i od razu podpisanie nowej jako nowy abonent(co wiaze sie z lepszymi warunkami platnosciowymi) w opcji internet max 100. Mozliwosci mojego lacza sa,wiec wzialem. Rachunek 5zl nizszy niz kiedys,a jak bedzie z transferami-zobaczymy. Jednak po moim 4letnim doswiadczeniu z ta firma moge smialo powiedziec,ze porzadna firma:) Rowniez NIGDY nie bylo problemu z obsluga klienta-czy to przez telefon,czy tez osobiscie w punkcie.
    Nie wiem skad te malo pochlebne opinie,moze macie stara infrastrukture/problemowe routery(polecan D-Link/Linksys/TP-Link)/zamulone kompy,u mnie nowy bloczek,nowe 'stare' osiedle,niegdysiejsze CSK bardzo mocno inwestowalo w infrastrukture w Bialymstoku,po calym miescie(szczegolnie na moim osiedlu) rozsiane sa swiatlowody(albo i cos lepszego-nie jestem znawca,ale o swiatlowodach wiem,ze montowali pare lat temu)
    Zaletyniski ping,wysokie transfery DL/UL,stabilnosc lacza
    Wadyhmm...moglo by byc za darmo:P?
    4 lata? 70zl miesiecznie
  • ~wookie / 2013-01-13 01:54
    Ocena: 1.50 / 5
    NIE POPEŁNIJCIE TEGO BŁĘDU JAK WIELU Z NAS
    Mam pakiet internet, telewizja i telefon i jedyna rzecz na + to ładnie wyglądający interfejs w telewizji i cierpliwość konsultantów na mój jad wylewający się na nich przez słuchawkę MINIMUM raz na dwa tygodnie.

    Na początek internet w ogóle:
    Prędkość internetu - OSTRZEGAM WAS nie dajcie się na to nabrać na manipulacyjne hasła 50mb bez ograniczeń itd. Jest to wybitnie niezły przekręt. Płacę za 54mb. Interent działa tylko i wyłącznie przez router technicolor przesłany przez netię co bardzo komplikuje sprawę serwisu i brak możliwości sprawdzenia innych. Prędkość przy połączeniu przewodowym wynosi 42mb, prędkość przez wifi - 18mb. Była wymiana routera - nic. przyszedł technik - reklamację możemy zatwierdzić tylko wtedy kiedy prędkość jest niska przewodowo. Wyjaśnił oczywiście, że te 8-12mb pobiera telewizja itd. nie do końca kłamstwem ale nie mówieniem prawdy (polecam artykuł z chip 11/2012 gdzie dostawcy internetu celowo ograniczają prędkość). Internet bardzo często się rozłącza. Tak po prostu. Na routerze miga czerwona dioda, router należy zresetować, odczekać, zresetować drugi raz i dopiero potem wraca.

    Informacja dla tych którzy mają prędkość przez wifi w popołudniowo-wieczornym godzinach ULTRA niską prędkość - musiecie zmienić kanał, bo pewnie kilka routerów w pobliżu was jest na tym samym kanale (google -> how to change channel on router). u mnie zmiana kanału poprawiła prędkość 2mb (przypominam że płacę za 54mb) do 18mb... Łał.

    artyści upraszczają. tak też zrobiła netia. interfejs jest przejrzysty, intuicyjny i bardzo wygodny. Ale ich telewizja TO PROWIZORKA - problemów jest masa: znikające loga kanałów, NAGMINNIE znikający zegar, niezgodność teleprogramu z nadawaniem. i to co uwielbiam najbardziej - kanał niedostępny. co jakiś czas mojemu netiaboxowi zachce się zablokować jakiś kanał i odblokować go po jakimś czasie. Dzisiaj np. zatrzymał się obraz podczas meczu piłki ręcznej i na każdym kanale widziałem tylko czarny ekran z różowym paskiem "kanał niedostępny". szukam na prędce transmisji w inte... zaraz! BRAK INTERNETU.

    Telefon stacjonarny jest wyłączony ponieważ raz dziennie dzwonią - jak do każdego - reprezentujące-firmę x-i-chcące-zaprosić-mnie-na-pokaz y osoby, do których cierpliwość straciłem już dawno. Telefon włączam tylko wtedy kiedy chcę zadzwonić do BOK.

    Napisałem pismo do neti, z prośbą o zgodę na zerwanie umowy z powodu braku zgodności z umową. Przeszło bez problemu. Od września czekam z tym asem, kiedy będę naprawdę wściekły no i stało się. Każdy dostawca internetu który daje prędkość internetu choćby KILOBAJT mniejszą niż taką jaka jest w umowie zasługuje na ocenę 1. Zero szacunku i wybaczenie dla takiego czegoś. Płacę - WYMAGAM. Będę objeżdżał na każdym forum i tego typu stronach twór zwany netią. na pewno teraz myślisz "może u mnie będzie inaczej"... NIE RYZYKUJ I NIE KUPUJ, bo uwierz mi, że będzie Cię to kosztowało dużo nerwów i wiszenia na telefonie. OSTRZEGAM! NIE KUPUJ
    Zaletynie mają znaczenia bo wad jest więcej
    Wadyzapraszam do lektury
    truję się już z nimi rok, 138zł po maksymalnym obcięciu (e-faktura, rezygnacja z antywira itd)
  • ~aka / 2013-01-06 19:04
    Ocena: 2.00 / 5
    - obiecane promocje na infolini - nie aktywne po podpisaniu umowy, jestem w trakcje dochodzenia sie
    - wielki chaos, umowy nie moglem sie doprosic 1 m-c, pozniej przyslano mi instalatora, a po paru dniach zadzwonili raz jeszcze ze chca instalowac
    - dodatkowe uslugi sa wlaczone - by nie placic musze wylaczyc, ale serwis internetowy na to nie pozwala, reklamuje
    - odpowiedz na maile, dlugo, a nawet j. odpowiedza, to nie wiedza jaka umowa, choc pisze z konta w ktorym m.in. jest umowa, czyli z wlasnego serwisu nie potrafia odczytac, glupawe pytania, ma sie wrazenie ze celowo by zyskac czas
    - predkosc - mialo byc 20Mbps, jest 2Mpbs, a przy instalacji powiedziano mi ze za 2 tygodnie bedzie predkosc, niby czemu mam czekac? i wogole watpie ze sie doczekam
    Zaletytanszy
    Wadypredkosc
    2tygodnie 46zl
  • ~iza / 2013-01-06 14:20
    Również mam negatywną ( delikatnie ) powiedziane, opinię o usługach neti.Niski poziom obsługi ,brak kompetencji ( łączenie od jednego do drugiego nic niewiedzącego konsultanta.Wyłudzanie pieniędzy za nie dostarczone usługi od 2 m-cy ( brak możliwości podłączenia internetu w nowym miejscu zamieszkania- moja wina że zmieniłam adres a nie ich.Czekam na odpowiedż 2 m-ce a oni już wystawili faktury na 180 zł.KPINA z klientówi Idę z tym do sądu
    Zaletybrak
    Wadyfirma powinna stracić pozwolenie na działalność lub klienci z niej odejść
  • ~magda / 2013-01-05 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    RÓWNIEŻ NIE POLECAM NETI - szkoda gadać. jeszcze takich nerwów nigdy nie miałam. konsultant na infolinii powiedział, że rozwiązanie umowy będzie kosztowało max 200 zł a teraz przyszedł mi rachunek na 1200. będę walczyć o swoje, ale pewnie nic z tegp nie będzie - NIE POLECAM, SZKODA NERWÓW. a ta ich telewizja, to jedna wielka pomyłka - ciągle się resetuje podczas oglądania programów, zacina, zanika głos, czasami cały dzien leciał jeden zacięty program - LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ WCIĄGNĄĆ W TO BAGNO
    WadyCENA, CENA, PODEJŚCIE DO KLIENTÓW, PROBLEMY PRZY ROZWIĄZANIU UMOWY
  • ~m / 2012-12-31 18:49
    nigdy więcej NETI to co robią to farsa
  • ~DEJOT / 2012-12-30 22:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam Netie 2 lata i jestem zadowolony , poprzednio miałem tpsa i tam niestety musiałem się ostro użerać
    W Netii z obiecanych 20 m/s mam około 18 więc jest ok

    Nie zawiódł mnie jeszcze ani razu
    2lata
  • ~robert / 2012-12-29 09:31
    Ocena: 2.00 / 5
    witam,totalna porażka,po przedłużeniu umowy internet nie przyspieszył do obiecanych 10mega a wręcz zwolnił.Urządzenie Netia SPOT tak reklamowane nie działa,ogólnie lipa,nastawieni na zysk i nie dbają o klienta,po przyciśnięcu konsultanci rozłączają rozmowy,NIE POLECAM,SPRZEDAJĄ USŁUGĘ KTÓREJ NIE POSIADAJĄ
    WadyMAŁA PRĘDKOŚĆ,NIEDZIAŁAJĄCE URZĄDZENIA
  • ~Szymon P / 2012-12-27 20:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Totalna lipa,nie poleciłbym internetu z Netii najgorszemu wrogowi.Muli i non stop rozłącza.Nie dajcie się nabrać.
    dwa miesiące
  • ~Bazi / 2012-12-24 14:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam Netii jak nie przerywa połączenia to znowu internet strasznie muli nie idzie ogarnąć nie potrzebne nerwy. Tylko rezygnować z nich nie podpisujcie umowy bo nie warto. Po zgłoszeniu usterek wcale im się nie spieszy aby je usunąć i obsługa nie za bardzo nikt nic nie wie. Tak więc radze się dobrze zastanowić nad Netią radze wybrać inna sieć.
  • ~paco / 2012-12-23 18:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Jesli masz alternatywę , nie wybieraj Netii
    Ciągłe problemy z szybkością łacza , zgłoszena awarii tzreba monitować wielokrotnie ponieważ firma nie załatwia sprawy po jednym zgłoszeniu. Samo zgłoszenie - pasmo oczekiwania w nieskończonośc
    Zaletyjest ... i tyle
    Wadyjw
    2lata - 49zł/m
  • ~Robert / 2012-12-23 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Obiecywali podłączenie internetu w ciągu 7 dni a czekałem 28. Do tego oszust siedzący w punkcie Netii obiecywał pierwszy rachunek za 19.90 bez kosztów aktywacji (przeczytałem umowę i wszystko było ok) a na rachunku akuku: zamiast 20zł - 120zł. I ciągłe zawieszanie, zepsucia i awarie. Zrobiłem katastrofalny błąd podpisując z nimi umowę.
    Zaletybrak.
    Wadyoszustwa, awarie, wprowadzenie w błąd, jakość obsługi żenująca.
    klient od 3 lat, produkt od 3 miesięcy.
  • ~markus69 / 2012-12-22 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    lUDZIE nie wchodzcie w to netia bo to jest jeden wielki klam mialem 8gb myslalem ze jak bede mial 16gb bedzie szybciej mam od netii 16gb i jest wolniejszy niz 4gb
    Zaletyzadnych
    Wadypowolny i gasnacy internet
    3lata
  • ~Krzysztof / 2012-12-20 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    z obiecanych umową parametrów nie ma nawet 50%,to najgorsza firma,nie można zgłosić reklamacji bo wiecznie trwają prace konserwacyjne,KPINY Z KLIENTA!!!
    ZaletyKPIĄ Z KLIENTA JAK NIKT INNY
    WadyTO ,ŻE SIĘ Z NIMI ZWIĄZAŁEM
  • ~freed / 2012-12-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest firma tylko pasożyty, zerują na tym co wybudowała TP zamiast położyć swoje kable. U mnie kable mają 35 lat są całe czarne ze starości, ja się pytam kiedy je wymienią za 50lat? 80lat? KIEDY??? polska będzie ostatnim krajem w UE która będzie mieć światłowód, brak inwestycji latami w infrastrukturę zrobiło swoje.
    Zaletybrak
    Wadywszyskto
  • ~Michał kot / 2012-12-20 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!
    Zaletynic
    Wadywszysko
    4 lata bo nie mam wyboru
  • ~Zawiedziona / 2012-12-19 02:24
    katastrofa! place 90 zl miesiecznie za 1M! drugi miesiac mial byc za darmo, Pan z ktorym podpisywalam umowe zapewnial ze tak bedzie, ale i tak w listopadzie przyszla faktura. dzwonilam tydzien! jak raczyl odebrac to wytlumaczyl ze faktura sie nie przejmowac bo w listopadzie nie place. w grudniu dostalam pismo ze zalegam z platnosciami i jak w ciagu 5 dni nie zwroce kasy za listopad to skieruja sprawe na droge sadowa. Pan Robert z Poznania ze Zlotowskiej od 2 tygodni nie odbiera ode mnie telefonow! To zwykly oszust, trzymajcie sie od niego z daleka.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCena, obsluga i wszystko inne
    Mam go 4 miesiace, place 90 zl miesiecznie.
  • ~naciągnięty / 2012-12-18 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    miłe panie naciągają na infolinii na rabaty później trzeba o nie dochodzić drogą pisemna szkoda nerwów i czasu lepiej nie dać się wrobić i mieć spokój na każdy telefon od nich KRÓTKO NIE DZIĘKUJE DOWODZENIA
    Zaletyw miare dobry inter
    Wadynaciąganie na infolini
    9
  • ~user77 / 2012-12-16 10:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Z DALEKA OD TEJ FIRMY
    ŁĄCZĄ PRZEPEŁNIONE ZRYWANIE CO 5 MINUT NA ŁACZU ETHERNET 4MB. PORAŻKA
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyŁĄCZE JAKOŚCI MOBILNEGO- NAWET SKYPE NIE MOŻE DZIAŁAĆ NORMALNIE BO PING WYNOSI PONAD 100MS
    39.90
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4479
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4650
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3945
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2599
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021