MiejscowośćChrzanów
strona 115 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~Ma$✓®07 / 2023-08-31 15:12
Firma oszukuje klientów, od 2016 roku płaciłam za telefon stacjonarny którego nigdy nie posiadałam. -
-
~Maciej / 2016-08-31 20:04
Stanowczo odradzam, gdy nagle predkosc internetu spadla, dostalem odpowiedz ze lepiej nie bedzie mimo ze przed chwila bylo lepiej, banda oszustow. Polecam jakiegokolwiek innego dostawce. ZaletybrakWadybrak szacunku do stalego klientakorzystalem z ich uslug okolo 4 lata -
~Maciej / 2017-01-17 19:37
Prowadze firmę i problem dotyczy braku internetu i sieci telefomicznej od 20 grudnia ubr. / do dzisiaj. tj 17 stycznia 2017/codziennie dzwonie do netii i dopraszam sie o usunięcie awarii / brak telefonu i internetu to brak prawidłowego funkcjonowania firmy/ i co słyszę? że jacyś niezydentyfokowani mechanicy-specjaliści byli, albo dzwonili do mnie... a tu nikogo . przejrzałem już nawet zapisy z kamer..ani fizycznie ani metafizycznie nikt nie próbował naprawić usterki ... brak słów, zero konkrerów, zero reakcji, ale .... faktury dostaję z 5-złotową bonifikatą. czekam , az będę mógł rozwiazać umowę - prośbe zgłosiłem , ale tu też zero reakcji. mają ustawowy miesiąc, więc go pewnie wykorzystaja co do dnia,. Może do tego dnia stać mnie bedzie jeszcze na życie i wypłaty...... OSTRZEGAM.... PRZEDSIEBIORCY... NIE DAJCIE SIE WROBIC.
ZaletyNIBY TANIEJWadyNOTORYCZNE USTERKI / CONAJMNIEJ 2 RAZY W M-C/OD KILKU LAT -
~Maciej / 2018-10-12 11:09
Dno. Reklamujecie superszybki internet światłowodowy a jak dzisiaj zadzwoniłem do was z pytaniem kiedy będę mógł z niego korzystać w mojej miejscowości to usłyszałem od konsultanta żebym się raczej na to zbyt szybko nie nastawiał bo Netia inwestuje w miasta i osiedla a nie jakieś małe miejscowośc i że obecnie max jaki mogę mieć to internet z łącza telefonicznego do 20 Mega. To jest kpina z klienta który jest z wami od X lat, ale koniec z tym. Umowa kończy mi się 13 stycznia 2019 i więcej nie chce mieć z wami nic wspólnego. Prywatna firma potrafi założyć łącze światłowodowe a wy macie gdzieś klientów z małych miejscowości?? Żenada to najlepsze określenie waszej polityki ZaletyŻadnychWadyOpisałem w tekścieMiejscowośćŚWIĘTONIOWA -
~Maciej / 2022-01-31 18:56
Szkoda że nie można im dać zera, bo taki poziom reprezentują. Szkoda się rozpisywać w ogóle na temat ich obsługi. Omijać szerokim łukiem !!! MiejscowośćKraków -
~Maciej Ruda śląska / 2015-10-01 14:51
Proszę wszystkich by się nie nabrali na to g..... jak ja. internet nie przekracza 6mb a awarie 1 do 3 razy w tygodniu , dobrze że telefon dzwoni. obsługa bardzo nie miła u nich wszystko zawsze gra , a technicy swoje !!!! ZaletybrakWadyawarie , nie miła obsługa8 miesięcy -
~Maciej_rat / 2010-11-01 17:41
Zamówiłem internet stacjonarny - przysłali mi kurierem mobilny. Zadzwonilem i powiedzialem ze nie chciałem takiego dostalem informację że przyjeli moją rezygnację. Nie miałem czasu odesłać modemu i po 2 tygniach do mnie zadzwonili ze musze zaplacic karę 300 zł za opóźnienie w zwrocie. PORAŻKA !
Aż Ciężko uwierzyć że w dzisiejszych czasach marketingu szeptanego i ogromnej konkurencji na rynku można mieć takie podejście do klienta.
ODRADZAM!!!ZaletybrakWadysame300 zł za 2 tygodnie -
~maciej1212 / 2010-06-02 17:34
Internet zrywa kilka razy dziennie,czasami bywa,że brak przez parę godzin.Zawsze po mojej interwencji u operatora jest dobrze dosłownie maksymalnie jeden dzień,potem znowu to samo.
Płacę za prędkość 6mb a otrzymuje maksymalnie 2mb
Awarie usuwają zawsze pracownicy TP i mówią,że jestem jednym z wielu tysięcy.
Netia to wielka fikcja,ludzie wystrzegajcie się.Gdybym chciał opisać całą chistorię z Netią to by nie starczyło dnia.ZaletybrakWadysame16 miesięcy 89zł -
-
~Maciejmm / 2019-05-09 16:52
Każda próba zgłoszenia problemu lub komunikacji zwiąże się z wieloma godzinami oczekiwania. Idiotyczne rady restartowanie routerów po 10 razy mimo, że problem nie leży w naturze technicznej u odbiorcy. Ceny wygórowane, przerwy w dostarczaniu internetu. Oczekiwania na techników lub "fachową" pomoc wynoszące tydzień. Mimo oczekiwania owi "fachowcy" są osobami po 65roku życia które pierwszy raz widzą tego typu routery i urządzenia i kompletnie nie wiedzą jak usunąć usterkę. Serdecznie nie polecam, firma sprzedana i jakoś usług od tego czasu ciągle spada. WadyPrzerwy w dostawie internetu. Częste awarie ze strony nadawcy. Długie oczekiwania na kontakt. Nieprofesjonalna obsługa.MiejscowośćOborniki -
~Maciek / 2016-03-20 20:04
Szybki internet?? Mam dość tej Netii. Zrywa neta z częstotliwością minuty a eksperci netii uważają ze to moja wina. Oni nie mają sobie nic do zarzucenia. Ludzie nie dajcie się nabrać na ich miłe słówka. Z utęsknieniem czekam na koniec umowy. ZaletyŻadnychWadyCała masa.Za długo -
~Maciek / 2018-05-29 16:41
Nie polecam z powodów takich iż maja w dupie klienta podpisałem umowę z tymi .... gdzie pisze wyraźnie 30 dni na montaż usług minęło już 30 dni a oni nic gdy zadzwoniłem do nich powiedzieli ze oni tu nie widza problemu gdyż jakieś inne rozbudowy czy coś im wyszły i gdy powiedziałem ze są złodziejami oszustami i ze chce jakiś nr to wyżej położonych osób to powiedziała ze nie ma a gdy zadałem pytanie to kto tam rządzi to nie wiedziała co powiedzieć nie polecam żałuje ze podpisałem z nimi umowę ...
NIE POLECAM .....ZaletyBrakWadyMarna obsługa klienta
Nie wywiązują się z własnej umowy
Nie mila obsługa na infolini
Klienta maja za jakaś maszynkę do forsy
Słaba jakoś TV ciągle się zacina i pisze ten kanał jest chwilowo nie dostępny nieraz nawet przez cały dzień i nie odlicza tego od rachunku a to z ich winy .
I wiele wiecejMiejscowośćOzorków -
~Maciek / 2020-02-20 18:06
Internet po prostu nie działa. Częściej go nie ma niż jest. Jak już raczy być połączenie to jego transfer i stabilność to dno. ZaletyBRAKWady- NIEZAWODNOŚĆMiejscowośćKrosno -
~Maciek / 2021-03-13 17:20
Najgorszy internet ( mój pierwaszy dzień i 2 awarie ) netia jest jeszcze gorsza od upc,
Tragiczna sieć nie polecamZaletyNie ma zaletWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Maciek / 2023-08-25 00:36
Od góry do dołu beznadzieja. Żenada. Zero kontaktu, zero pomocy jak coś nie działa a awarie są cały czas. -
~Maciekpie / 2012-02-17 14:08
posiadam neta w netii od 2 lat. przedluzajac umowe zwiekszylem predkosc do 6mb/s. i co? i nic? dalej mam 1mb/s a lalcia z infolinii mowi ze oni potrzebuja 1 mies by zwiekszyc predkosc, ale place juz za 6mb/s. wielka lipa bo nie mowia o tym przed podpisaniem umowy tylko gdy sie zadzwoni pytajac dlaczego nie ma 6. a tak na marginesie placac przez 2 lata za 1mb/s prawie nigdy tak nie bylo tylko ok 600-700 kb/s. wielka lipa i oszustwo. na szczescie tylko rok i wracam do tp. -
~magda / 2013-01-05 12:35
RÓWNIEŻ NIE POLECAM NETI - szkoda gadać. jeszcze takich nerwów nigdy nie miałam. konsultant na infolinii powiedział, że rozwiązanie umowy będzie kosztowało max 200 zł a teraz przyszedł mi rachunek na 1200. będę walczyć o swoje, ale pewnie nic z tegp nie będzie - NIE POLECAM, SZKODA NERWÓW. a ta ich telewizja, to jedna wielka pomyłka - ciągle się resetuje podczas oglądania programów, zacina, zanika głos, czasami cały dzien leciał jeden zacięty program - LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ WCIĄGNĄĆ W TO BAGNO WadyCENA, CENA, PODEJŚCIE DO KLIENTÓW, PROBLEMY PRZY ROZWIĄZANIU UMOWY -
-
~Magda / 2023-03-28 18:49
Uciekajcie od tych oszustów. Kiedy przychodzi do wypowiedzenia umowy to kombinują, naliczają nowe opłaty ZaletyŻADNYCHWadyOSZUSTWAMiejscowośćMikołów -
~Magda / 2023-10-01 14:40
Nie polecam Netii. Jest to NAJGORSZY dostawca internetowy z jakim miałam do czynienia.
Awaria internetu zgłoszona w tygodniu, wiadomo - u mnie wszyscy pracują zdalnie. Najpierw kłamstwa, że technik będzie o 21. Potem że rano. Potem że w sobotę. Potem że w niedzielę. Po 20 telefonach na infolinię nikt nic nie wie i mogą tylko wysłać ponaglenia. Nie znają techników, w życiu na oczy ich nie widzieli, nie mają do nich numerów telefonu, nie wiedzą jak się z nimi skontaktować. Jeden konsultant mówi że serwis do soboty, inny umawia technika na niedzielę. Stek kłamstw i STRESU, zwłaszcza jeśli ktoś potrzebuje internetu do pracy. Gdybym potrzebowała internetu żeby się relaksować mogłabym czekać na serwis nawet tydzień, ale w tej sytuacji to jest kpina i żenada. Centrum Krakowa dodam. Oszuści i kłamcy, konsultanci to muszą mieć nosy długie jak Morawiecki od tego ściemniania.ZaletyZERO
na 20 telefonów trafił się jeden empatyczny konsultant który chciał pomóc, ale mu się nie udało. jednak za chęci i empatię dam gościowi plusa.Wadywszystko co tylko pomyśliszMiejscowośćKraków -
~Magdalena / 2023-01-25 14:42
Tragedia. Technicy rzekomo kontaktowali się kilkukrotnie, a nie miałem żadnego połączenia. Po 26 dniach stwierdzili, ze nie ma możliwości podłączenia. Umowa jeszcze ważna i muszę dalej płacić. Odradzam każdemu, lepiej dopłacić i mieć spokój w innej firmie ZaletyBrakWadyKontakt, kłamstwa, oferta, jakośćMiejscowośćKluczbork -
~Maja / 2023-01-18 20:15
Dramat. Codzienne braki w dostawie internetu. Kontakt z nimi jest fatalny, usługi FA TA LNE. ZaletyBrakWadyWszystko lub nic.. Bo żadna ich usługa nie działaMiejscowośćKraków
strona 115 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »