Zamówiłem internet stacjonarny - przysłali mi kurierem mobilny. Zadzwonilem i powiedzialem ze nie chciałem takiego dostalem informację że przyjeli moją rezygnację. Nie miałem czasu odesłać modemu i po 2 tygniach do mnie zadzwonili ze musze zaplacic karę 300 zł za opóźnienie w zwrocie. PORAŻKA !
Aż Ciężko uwierzyć że w dzisiejszych czasach marketingu szeptanego i ogromnej konkurencji na rynku można mieć takie podejście do klienta.
ODRADZAM!!!
Zaletybrak
Wadysame
300 zł za 2 tygodnie
~maciej1212 / 2010-06-02 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Internet zrywa kilka razy dziennie,czasami bywa,że brak przez parę godzin.Zawsze po mojej interwencji u operatora jest dobrze dosłownie maksymalnie jeden dzień,potem znowu to samo. Płacę za prędkość 6mb a otrzymuje maksymalnie 2mb Awarie usuwają zawsze pracownicy TP i mówią,że jestem jednym z wielu tysięcy. Netia to wielka fikcja,ludzie wystrzegajcie się.Gdybym chciał opisać całą chistorię z Netią to by nie starczyło dnia.
Zaletybrak
Wadysame
16 miesięcy 89zł
~Maciejmm / 2019-05-09 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Każda próba zgłoszenia problemu lub komunikacji zwiąże się z wieloma godzinami oczekiwania. Idiotyczne rady restartowanie routerów po 10 razy mimo, że problem nie leży w naturze technicznej u odbiorcy. Ceny wygórowane, przerwy w dostarczaniu internetu. Oczekiwania na techników lub "fachową" pomoc wynoszące tydzień. Mimo oczekiwania owi "fachowcy" są osobami po 65roku życia które pierwszy raz widzą tego typu routery i urządzenia i kompletnie nie wiedzą jak usunąć usterkę. Serdecznie nie polecam, firma sprzedana i jakoś usług od tego czasu ciągle spada.
WadyPrzerwy w dostawie internetu. Częste awarie ze strony nadawcy. Długie oczekiwania na kontakt. Nieprofesjonalna obsługa.
MiejscowośćOborniki
~Maciek / 2016-03-20 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Szybki internet?? Mam dość tej Netii. Zrywa neta z częstotliwością minuty a eksperci netii uważają ze to moja wina. Oni nie mają sobie nic do zarzucenia. Ludzie nie dajcie się nabrać na ich miłe słówka. Z utęsknieniem czekam na koniec umowy.
ZaletyŻadnych
WadyCała masa.
Za długo
~Maciek / 2018-05-29 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam z powodów takich iż maja w dupie klienta podpisałem umowę z tymi .... gdzie pisze wyraźnie 30 dni na montaż usług minęło już 30 dni a oni nic gdy zadzwoniłem do nich powiedzieli ze oni tu nie widza problemu gdyż jakieś inne rozbudowy czy coś im wyszły i gdy powiedziałem ze są złodziejami oszustami i ze chce jakiś nr to wyżej położonych osób to powiedziała ze nie ma a gdy zadałem pytanie to kto tam rządzi to nie wiedziała co powiedzieć nie polecam żałuje ze podpisałem z nimi umowę ...
NIE POLECAM .....
ZaletyBrak
WadyMarna obsługa klienta
Nie wywiązują się z własnej umowy
Nie mila obsługa na infolini
Klienta maja za jakaś maszynkę do forsy
Słaba jakoś TV ciągle się zacina i pisze ten kanał jest chwilowo nie dostępny nieraz nawet przez cały dzień i nie odlicza tego od rachunku a to z ich winy .
I wiele wiecej
MiejscowośćOzorków
~Maciek / 2020-02-20 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Internet po prostu nie działa. Częściej go nie ma niż jest. Jak już raczy być połączenie to jego transfer i stabilność to dno.
ZaletyBRAK
Wady- NIEZAWODNOŚĆ
MiejscowośćKrosno
~Maciek / 2021-03-13 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet ( mój pierwaszy dzień i 2 awarie ) netia jest jeszcze gorsza od upc,
Tragiczna sieć nie polecam
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Maciek / 2023-08-25 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Od góry do dołu beznadzieja. Żenada. Zero kontaktu, zero pomocy jak coś nie działa a awarie są cały czas.
~Maciekpie / 2012-02-17 14:08
Ocena: 1.00 / 5
posiadam neta w netii od 2 lat. przedluzajac umowe zwiekszylem predkosc do 6mb/s. i co? i nic? dalej mam 1mb/s a lalcia z infolinii mowi ze oni potrzebuja 1 mies by zwiekszyc predkosc, ale place juz za 6mb/s. wielka lipa bo nie mowia o tym przed podpisaniem umowy tylko gdy sie zadzwoni pytajac dlaczego nie ma 6. a tak na marginesie placac przez 2 lata za 1mb/s prawie nigdy tak nie bylo tylko ok 600-700 kb/s. wielka lipa i oszustwo. na szczescie tylko rok i wracam do tp.
~magda / 2013-01-05 12:35
Ocena: 1.00 / 5
RÓWNIEŻ NIE POLECAM NETI - szkoda gadać. jeszcze takich nerwów nigdy nie miałam. konsultant na infolinii powiedział, że rozwiązanie umowy będzie kosztowało max 200 zł a teraz przyszedł mi rachunek na 1200. będę walczyć o swoje, ale pewnie nic z tegp nie będzie - NIE POLECAM, SZKODA NERWÓW. a ta ich telewizja, to jedna wielka pomyłka - ciągle się resetuje podczas oglądania programów, zacina, zanika głos, czasami cały dzien leciał jeden zacięty program - LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ WCIĄGNĄĆ W TO BAGNO
WadyCENA, CENA, PODEJŚCIE DO KLIENTÓW, PROBLEMY PRZY ROZWIĄZANIU UMOWY
~Magda / 2023-03-28 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Uciekajcie od tych oszustów. Kiedy przychodzi do wypowiedzenia umowy to kombinują, naliczają nowe opłaty
ZaletyŻADNYCH
WadyOSZUSTWA
MiejscowośćMikołów
~Magda / 2023-10-01 14:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Netii. Jest to NAJGORSZY dostawca internetowy z jakim miałam do czynienia.
Awaria internetu zgłoszona w tygodniu, wiadomo - u mnie wszyscy pracują zdalnie. Najpierw kłamstwa, że technik będzie o 21. Potem że rano. Potem że w sobotę. Potem że w niedzielę. Po 20 telefonach na infolinię nikt nic nie wie i mogą tylko wysłać ponaglenia. Nie znają techników, w życiu na oczy ich nie widzieli, nie mają do nich numerów telefonu, nie wiedzą jak się z nimi skontaktować. Jeden konsultant mówi że serwis do soboty, inny umawia technika na niedzielę. Stek kłamstw i STRESU, zwłaszcza jeśli ktoś potrzebuje internetu do pracy. Gdybym potrzebowała internetu żeby się relaksować mogłabym czekać na serwis nawet tydzień, ale w tej sytuacji to jest kpina i żenada. Centrum Krakowa dodam. Oszuści i kłamcy, konsultanci to muszą mieć nosy długie jak Morawiecki od tego ściemniania.
ZaletyZERO
na 20 telefonów trafił się jeden empatyczny konsultant który chciał pomóc, ale mu się nie udało. jednak za chęci i empatię dam gościowi plusa.
Wadywszystko co tylko pomyślisz
MiejscowośćKraków
~Magdalena / 2023-01-25 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Technicy rzekomo kontaktowali się kilkukrotnie, a nie miałem żadnego połączenia. Po 26 dniach stwierdzili, ze nie ma możliwości podłączenia. Umowa jeszcze ważna i muszę dalej płacić. Odradzam każdemu, lepiej dopłacić i mieć spokój w innej firmie
ZaletyBrak
WadyKontakt, kłamstwa, oferta, jakość
MiejscowośćKluczbork
~Maja / 2023-01-18 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Codzienne braki w dostawie internetu. Kontakt z nimi jest fatalny, usługi FA TA LNE.
ZaletyBrak
WadyWszystko lub nic.. Bo żadna ich usługa nie działa
MiejscowośćKraków
~Majka / 2018-11-09 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usług z tej firmy mają lekceważące podejście do kluenta,a ceny z kismosu.Zdecydowsnie odradzam stały klient
ZaletyBeak
WadyUsterka nie usunieta, bez kontaktu z klientem anulowanie zgłoszenia usterki.Glupie tłumaczenia.
~majkel / 2015-06-28 03:15
Ocena: 1.00 / 5
Firmę Netia radzę omijać szerokim łukiem . Oszukują ludzi na każdym kroku .
ZaletyNAPISŻE DRUKOWANYMI BRAK ZALET
WadyŻe instnieją
6
~malgorzata / 2017-08-22 17:56
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy serwis ciągle cos się psuje naprawiają np. Dziś 22-08-2017 od 13 do 17.30+ cały czas bez żadnego komunikatu nie ma ani Internet ani tv a oni sie bawią jak nie zapłacisz rachunku na czas co jest tez nie mały 170pln to będą wysyłać sms ale za te wszystkie godziny gdy nie miałaś dostępu o tym nie chcą rozmawiać jeszcze trochę I zrywam sie z tego bagna
Zaletynic na ekranie
Wadywszystko brak komunikacji robicie co chcecie macie nas w dupie ale my mamy opcje możemy was olac
za dlugo
~Malwina261 / 2016-05-31 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Odradzam wszystkim! Brak realizacji umowy w terminie, przeciąganie podłączenia internetu - 1 ms, po czym pismo z wiadomością, że poprowadzenie kabli jest niemożliwe... Zero poczucia winy. Pani z obsługi klienta powiedziała, że " to nie ich wina i nie czuje się w żaden sposób odpowiedzialna za zaistniałą sytuację", więc ja się pytam kto ma się czuć?!
Porażka! Nie chcę mieć więcej nic wspólnego z tą firmą!
Zaletybrak
Wadyza dużo by pisać - cała firma to jedna wielka wada
~maly321 / 2009-01-04 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Podpisalem umowe z netia w 2008r i zaczely sie problemy. 1. Przez pierwszy miesiac zero internetu ale kase zaplac 2. Po dwoch miesiacach odciety telefon, poniewaz pracownik netii zapomnial o swoich obowiazkach 3. Niekompetentni pracownicy do granic bolu. Firma moja stracila spore pieniadze przez netie i do tej pory nie moge sie doczekac rekompensaty. W innym kraju juz dawno zniknela by z rynku!!
ZaletyBrak
WadySame minusy
~Manczi / 2020-01-24 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu jaki istnieje. Internet wywala średnio co parę minut. Po skontaktowaniu z infolinią następnego dnia dzwonią, że powinno być wszystko ok po czym nic nie jest ok XD unikać szerokim łukiem chyba, że chcecie płacić za 5 minut internetu i 5 minutową przerwę :D:D:D