Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jaca / 2013-02-13 22:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorzej chyba trafić nie mogłem,po podpisaniu umowy przez pierwsze pół roku bylo ok a na chwile obecną co tydzień problem.Podobno kabel jest nieprawidłowy (przez 6 lat było ok na tym samym kablu!)
    Przestrzegam wszystkich przed NETIĄ!!!!!!!!!!!!!
  • ~Netia_to_pasożyty / 2013-02-07 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to zwykli pasożyty, są jak PKP biorą kasę i zero modernizacji, kable mają 35 lat i co? za to co już ukradli dawno był by światłowód.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    4 lata, bo jestem na nich skazany.
  • ~klient netia / 2013-02-05 11:57
    Ocena: 2.25 / 5
    ogólnie oferta Netii nie jest klarowna, zachęcają niską ceną i niepotrzebnymi darmowymi usługami przez okres np. 3 miesięcy a po okresie usługa ,,zaczyna" być płatna i tak np. przez 21 miesięcy X 5zł. płacimy za coś czego nie odwołaliśmy a jest w umowie drobnym drukiem. Przy podpisaniu oczywiście nie można z usług dodatkowych zrezygnować
    Zaletypozornie niska cena
    Wadybrak klarownej oferty
    6 miesięcy
  • ~pototypel / 2013-02-04 17:23
    Gorszej firmy nie widziałem. Umowy podpisują i się nie wywiązują . Na infolinii niczego nie można się dowiedzieć co pytanie karzą czekać i trzymają godzinami na linii. Ogólny bałagan i brak kompetencji. Naprawdę nikomu nie polecam najkompetentniejszą osobą w tym bałaganie jest automatyczna sekretarka. Porażka.
    Zaletyumiejętność naciągania ludzi
    WadyBrak poniesienia konsekwencji za niewywiązanie się z umów.
    Umowa została rozwiązana z winy operatora
  • ~Magda / 2013-02-02 13:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Wszystko tylko nie ta mierna netia, na połączenie z konsultantem czekam o wiele za długo. Wystawiają fakturę praktycznie o miesiąc za szybko. Uregulowałam ostatnio zaległe płatności a dosłownie 2 tygodnie późnej wystawiona kolejna faktura o wysokości 200 zł. Poza tym internet jest prawie cały czas spowolniony, nie wiedzieć czemu, po porostu odradzam szczerze.
    2 lata lub 2,5 lata
  • ~nowy / 2013-02-01 18:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Jeżeli masz za mało stresów to podpisz umowę z NETIĄ.Skandal jacy są konsultanci na infolinii :niekompetentni,nieuczciwi i niegrzeczni,potrafią włączyć ci muzyczkę i pozostawić cię na lini aż się rozłączysz albo w pół zdania żuci ci słuchawka.Po prostu niewiarygodne.
    Zaletyszok
    Wadyszok*
    4 tygodnie
  • ~Klient / 2013-01-30 16:43
    moja opinia na temat neti nie ruzni sie od tych tutaj (zamowilem netie 15 mb co do czego mam 8 max wchwili obecnej 5 mb do tego mamhbo go rachonki mialy byc okolo 99 zl z tel z ktorego sie prawie nie dzwoni rachunki na chwile obecna wynosza 150zl bez uzywania hbo go ktore stoi na pulce nic po za tym lipna firma nie polecam nie umieja nic naprawic skoro ja zamawiam 15 mb a mam 5mb-8mb to oni moim zdaniem powinni to naprawic zmienic lacze lub kable zeby byla taka predkosc jaka powinna byc czyli do 15mb nie polecam nikomu neti (szkoda czasu na polskie znaki itd)
    Zaletyzadnej
    Wadymultum
    2 lata
  • ~wigaaaaaaa / 2013-01-29 09:29
    Ocena: 3.67 / 5
    szybki internet- bez granic -cena 59,90 pierwsza wersja bez granic druga do 20 mb. Nowy modem. sprawdzenie dostępności , szybkiego internetu na liniach tP- wszystko ok
    Niestety szybkość jego jest niezmieniona 161kb na wejściu i 261 kb na wyjściu- i to przez okres 1 roku- ja kupując usługę zawierzyłam i nie sprawdzałam szybkości- zgłosiłam tę wadę do Netii - 2 doby na naprawę już minęły -szybkość w dalszym ciągu słaba- nikt do mnie nie dzwoni- nic się nie dzieje dalej
    Zaletycały czas dostępny
    Wadynie jest szybki- niezgodny z umową
    od 2008- niby szybki od 2011
  • ~stroggo81717 / 2013-01-28 21:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet 20 Mb/s + telefon. Ciągle występują problemy z internetem. Ostatnią awarię zgłosiliśmy 2 dni temu. Zapewniono nas że parametry zostaną przestawione i internet będzie działał. Dzień po zgłoszeniu znów wystąpiła przerwa w dostawie. To samo dzisiaj.
    ZaletyChyba tylko to, że wcześniej chodziło wszystko dobrze - teraz ciągle wadzi.
    WadyCiągłe przerwy w połączeniu.
    2 lata, 100 zł
  • ~gonzo82 / 2013-01-28 16:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdezycdowanie nie polecam!Zamówiłem w listopadzie usługę neti pod nazwą pakiet idealny czyli internet(do 20Mbit/s)+tv+telefon.Po podłaczeniu usługi ,internet działał z prędkością około 10Mbit/s po telefonie do neti otrzymałem odpowiedz że usługa 'musi' się aktywować co zajmie około 2 tygodnie .ok.Po 2 tyg. kolejny telefon że nadal mam 10Mbit/s mase speed testów itp w koncu poinformowali mnie że skontaktuje sie ze mna technik.Po wizycie technika ,mój komputer jest ok nic nie jest uszkodzone sam technik to stwierdzil u niego na laptopie też bylo 10Mbit/s ,wiec technik pojechał na centrale i powiedział że bezie dzwonił po kilku telefonach i wyłączeniu TV na centali osiongnołem wynik 19 Mbit/s , po właczeniu tv transfer spadł do około 13Mbit/s technik ponownie przyjechał do mieszkania i powiedział że na moim lączu sie wiecej nieda bo 4 Mbits/ zabiera tv i czy to mi wystarczy, powiedziałem że jak nic sie nieda wiecej zrobić to niech będzie.Ale to jeszcze nie koniec historii transfer 13Mbit/s był przez około 1 miesiac, pozniej całkowita awaria łacza która trwała ponad 3 dni ,w tym czasie kilkanascie sms od neti że przepraszają i usluga bedzie uruchomiona jak najszybciej po kolejnej wizycie technika i dosłownie kilku godzinach spedzonych w moim mieszkaniu(na klatce,w centrali) technik doszedł do wnisoku że wymieni jakieś zworki czy cos ,po wymienieniu internet ruszył po moim pytaniu do technika co się stało odpowiedz 'sam niewiem' minoł tydzien kolejna awaria spadek transferu do 5-7 Mbit/s I tu już sie zaczynają problmy,poznym wieczorem telefon do neti że mam za niski transfer kolejny speed test itp zgłoszenie awari Pan na infolini ZAPEWNIAŁ mnie kilka razy ze wszytsko bedzie ok do następnego wieczora,ok drugi dzien po awari rano telefon od kogos z neti na komurke! kolejny speed test i przekazanie sprawy technikowi,i tu najlepsze nie zdązyłem zapytać kiedy bedzie technik a pan już sie rozłaczył moj kolejny telefon do neti i pytam o status awari, pani niemiłym tonem powiedziała że jest u technika i czekac na telefon nagłe rozłaczenie telefoniczne ,dzwoni technik na drugi dzien i juz chyba dalej niemusze pisac co bylo dalej kolejne testy laptop zmiany netia spot wyjazdy na TZW centrale i predkosc wraca do 13Mbit/s ciekawe ile tym razem wytrzyma.Zaznaczam że mineły niespełna 3 miesiące od podłaczenia neti w moim mieszkaniu,wczesniej miał z kablówki internet ponad 7 lat i może z 4 razy dzwoniłem że coś sie nie zgadza a tu same problemy , na infolini nic nie wiedzą odrazu przekierowują do kogos innego na trudne pytania odpowiadaja że 'prosze czekac' i kolejne przekierowanie . Szkoda czasu i nerwów na NETIE lepiej co innego zamówić.
    Zaletybrak
    Wadyniekopetencja ,ciagłe awarie ,niemiła obsługa
    3 miesiace ,79,90
  • ~niezadowolony-nabity w butelkę / 2013-01-28 14:02
    Ocena: 1.67 / 5
    OSTRZEGAM - Poziom kłamania przekracza wszelkie dopuszczalne normy...nagrania tel to lipa jeżeli jest coś przeciw Netii....nic nie da się udowodnić sami nagrywajcie rozmowy. W wielu przypadkach brak kompetencji podczas udzielania info. Mnie naciągnięto na dodatkowe dwie faktury bo niby nie zrezygnowałem...Szkoda słów WAŁY......
    WadyNETIA JEST WIELKĄ WADĄ
    MIAŁEM 24 M/CE 118 ZŁ/M/C
  • ~Monika / 2013-01-28 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze, a szczególnie Paulina Statkiewicz. Nie polecam, nie przenoście numeru, bo zapłacicie więcej. Najpierw zachęcają, a po pierwszej fakturze, która jest 2 razy wyższa niż powinna być się okazuje, że ona mówiła o tym o tamtym.
    Wadykłamcy i naciągacze
  • ~rozczarowana / 2013-01-26 18:31
    beznadzieja. ciężko napisać coś więcej. Nie wiedziałam, że tyle nerwów może człowieka kosz
  • ~david062 / 2013-01-26 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    netia przejeła moj internet od przejecia minelo 6 miesiecy ponad dziala o wiele gorzej niz wczesniej , obsluga klienta sekretarka automatyczna . Zmieniam na neostrade :)
    Zaletypotrafi zdenerwowac
    Wadynie dziala
    6 miesiecy ponad
  • ~~magik / 2013-01-25 09:25
    Ocena: 4.75 / 5
    Jak na razie ponad 5 rok z Netią i zero problemów... Internet śmiga aż miło telefon też ... Cena na bardzo dobrym poziomie za to co oferują... Nigdy nie zdarzyło mi się żeby internet mi się wyłączył ... Od czasu do czasu sam zresetuje co najwyżej modem... Telewizji od nich nie mam bo po co? Jak mam satelitę? W porównaniu do TP ... Netia to złoto ... Na pewno ma też jakieś wady jak każda firma ale ja ich jak na razie nie zobaczyłem ... Od siebie mogę polecić :)
    Zaletycena, dobry transfer, nie rozłączający się internet, miła obsługa
    Wadyjak na razie nie stwierdziłem
    ok. 5 lat
  • ~Grzegorz Grzywaczewski / 2013-01-22 10:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Obiecywali prędkość ok.20Mbps, po kilku reklamacjach, po miesiącu uzyskałem ta prędkość. Cieszyłem się nią przez około 2 miesiące, po czym ograniczyli mi prędkość do równych 2Mbps (zawsze jest równo 2, nigdy nie jest ani więcej ani mniej), więc to jest na pewno filtr przepustowości. Dostawcę zmienię na pewno, umowa na 25 miesięcy, za każdy miesiąc musiałbym sporo zapłacić. Co miesiąc próbują sprzedać dodatkową usługę, ale jak usłyszą, że z obecnej jestem niezadowolony, to szybko kończą rozmowę
    Zaletyw miarę stabilna praca
    WadyCena (za 2 Mbps powinna być mniejsza), obsługa klienta, niedotrzymanie oferty.
    12 miesięcy, 59,90zł
  • ~extreme / 2013-01-18 16:34
    Negatyw.Panienka z infolinii po usłyszeniu,iż interesuje mnie sam internet (bez telefonu) i innych cudów po prostu w pół zdania rozłączyła się.
  • ~Rysiu / 2013-01-18 09:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem do dzisiaj negatywne zdanie o Netii, uważam ze traktuje nowych klientów lepiej niż starych muszę płacić za telefony na infolinie i jeszcze kilka innych wad, ale teraz tez muszę uczciwie przyznać ze zaskoczyli mnie pozytywnie, w piątek uszkodził mi się netia spot zadzwoniłem około godziny 12 tego samego dnia okolo godziny 22 dostalem SMS ze nowy ruter został wysłany kurierem w poniedziałek około godziny 10 kurier przywiózł mi spota.
    Zaletyczasami potrafia pozytywnie zaskoczyc
    Wadytraktowanie nowych urzytkownikow lepiej niz stalych, oplata za tel. na infolinie, czasami dlugi czas oczekiwania na konsultanta
    okolo 6 lat
  • ~Miedzianek / 2013-01-14 12:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Mam internet od Netii,wczesniej mialem w CSK(siec tylko u nas w miescie i okolicach-Bialystok). Od kiedy przeszli do Netii/Internetii jakies 2 lata temu mam lepszy transfer,mniejsze pingi,lepszy upload. Na umowie(podpisanej jeszcze z CSK) mialem 8/8 symetryk,zewnetrzne ip,w nocy predkosc x4. Za dnia mialem realnie 20/10,w nocy sie zdarzalo 150/60,ale realnie bylo 100/50,pingi ponizej 20,nigdy nie zrywalo polaczenia. Teraz mialem przeniesc cesje z firmy na siebie jako prywatna osobe,ale Pani polecila mi zerwanie umowy i od razu podpisanie nowej jako nowy abonent(co wiaze sie z lepszymi warunkami platnosciowymi) w opcji internet max 100. Mozliwosci mojego lacza sa,wiec wzialem. Rachunek 5zl nizszy niz kiedys,a jak bedzie z transferami-zobaczymy. Jednak po moim 4letnim doswiadczeniu z ta firma moge smialo powiedziec,ze porzadna firma:) Rowniez NIGDY nie bylo problemu z obsluga klienta-czy to przez telefon,czy tez osobiscie w punkcie.
    Nie wiem skad te malo pochlebne opinie,moze macie stara infrastrukture/problemowe routery(polecan D-Link/Linksys/TP-Link)/zamulone kompy,u mnie nowy bloczek,nowe 'stare' osiedle,niegdysiejsze CSK bardzo mocno inwestowalo w infrastrukture w Bialymstoku,po calym miescie(szczegolnie na moim osiedlu) rozsiane sa swiatlowody(albo i cos lepszego-nie jestem znawca,ale o swiatlowodach wiem,ze montowali pare lat temu)
    Zaletyniski ping,wysokie transfery DL/UL,stabilnosc lacza
    Wadyhmm...moglo by byc za darmo:P?
    4 lata? 70zl miesiecznie
  • ~wookie / 2013-01-13 01:54
    Ocena: 1.50 / 5
    NIE POPEŁNIJCIE TEGO BŁĘDU JAK WIELU Z NAS
    Mam pakiet internet, telewizja i telefon i jedyna rzecz na + to ładnie wyglądający interfejs w telewizji i cierpliwość konsultantów na mój jad wylewający się na nich przez słuchawkę MINIMUM raz na dwa tygodnie.

    Na początek internet w ogóle:
    Prędkość internetu - OSTRZEGAM WAS nie dajcie się na to nabrać na manipulacyjne hasła 50mb bez ograniczeń itd. Jest to wybitnie niezły przekręt. Płacę za 54mb. Interent działa tylko i wyłącznie przez router technicolor przesłany przez netię co bardzo komplikuje sprawę serwisu i brak możliwości sprawdzenia innych. Prędkość przy połączeniu przewodowym wynosi 42mb, prędkość przez wifi - 18mb. Była wymiana routera - nic. przyszedł technik - reklamację możemy zatwierdzić tylko wtedy kiedy prędkość jest niska przewodowo. Wyjaśnił oczywiście, że te 8-12mb pobiera telewizja itd. nie do końca kłamstwem ale nie mówieniem prawdy (polecam artykuł z chip 11/2012 gdzie dostawcy internetu celowo ograniczają prędkość). Internet bardzo często się rozłącza. Tak po prostu. Na routerze miga czerwona dioda, router należy zresetować, odczekać, zresetować drugi raz i dopiero potem wraca.

    Informacja dla tych którzy mają prędkość przez wifi w popołudniowo-wieczornym godzinach ULTRA niską prędkość - musiecie zmienić kanał, bo pewnie kilka routerów w pobliżu was jest na tym samym kanale (google -> how to change channel on router). u mnie zmiana kanału poprawiła prędkość 2mb (przypominam że płacę za 54mb) do 18mb... Łał.

    artyści upraszczają. tak też zrobiła netia. interfejs jest przejrzysty, intuicyjny i bardzo wygodny. Ale ich telewizja TO PROWIZORKA - problemów jest masa: znikające loga kanałów, NAGMINNIE znikający zegar, niezgodność teleprogramu z nadawaniem. i to co uwielbiam najbardziej - kanał niedostępny. co jakiś czas mojemu netiaboxowi zachce się zablokować jakiś kanał i odblokować go po jakimś czasie. Dzisiaj np. zatrzymał się obraz podczas meczu piłki ręcznej i na każdym kanale widziałem tylko czarny ekran z różowym paskiem "kanał niedostępny". szukam na prędce transmisji w inte... zaraz! BRAK INTERNETU.

    Telefon stacjonarny jest wyłączony ponieważ raz dziennie dzwonią - jak do każdego - reprezentujące-firmę x-i-chcące-zaprosić-mnie-na-pokaz y osoby, do których cierpliwość straciłem już dawno. Telefon włączam tylko wtedy kiedy chcę zadzwonić do BOK.

    Napisałem pismo do neti, z prośbą o zgodę na zerwanie umowy z powodu braku zgodności z umową. Przeszło bez problemu. Od września czekam z tym asem, kiedy będę naprawdę wściekły no i stało się. Każdy dostawca internetu który daje prędkość internetu choćby KILOBAJT mniejszą niż taką jaka jest w umowie zasługuje na ocenę 1. Zero szacunku i wybaczenie dla takiego czegoś. Płacę - WYMAGAM. Będę objeżdżał na każdym forum i tego typu stronach twór zwany netią. na pewno teraz myślisz "może u mnie będzie inaczej"... NIE RYZYKUJ I NIE KUPUJ, bo uwierz mi, że będzie Cię to kosztowało dużo nerwów i wiszenia na telefonie. OSTRZEGAM! NIE KUPUJ
    Zaletynie mają znaczenia bo wad jest więcej
    Wadyzapraszam do lektury
    truję się już z nimi rok, 138zł po maksymalnym obcięciu (e-faktura, rezygnacja z antywira itd)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016